Novinky
Fiat namísto slibů koenčně konal a to přímé vstřikování a multiair, které slibovali už v roce 2010 konečně aplikoval?
To bude parády, sice se 8 resp. 9 letým spožděním oproti GM, ale co >😁 >😁 >😁
To bude parády, sice se 8 resp. 9 letým spožděním oproti GM, ale co >😁 >😁 >😁
V roce 2010 to byl přece úplně nový motor. Proč by hned kompletně předělávali nový motor?
Protože hlavní konkurent v USA, General Motors měl přímý vstřik už v roce 2007 >😁
A protože ten motor pak baští o trošku méně, má o trošku lepší emise atd.
Přitom je to práce tak na půl roku, pro konstruktéry vč. komplet otestování >😁
Jinak motor byl komplet hotový už v roce 2009 pod Cerberusem, Fiat ho pouze uvedl do sériové výroby. Ale jinak je to 100% práce DaimlerChrysler AG + Cerberus >😁
A protože ten motor pak baští o trošku méně, má o trošku lepší emise atd.
Přitom je to práce tak na půl roku, pro konstruktéry vč. komplet otestování >😁
Jinak motor byl komplet hotový už v roce 2009 pod Cerberusem, Fiat ho pouze uvedl do sériové výroby. Ale jinak je to 100% práce DaimlerChrysler AG + Cerberus >😁
Myslis o trochu vyssi emise pevnych castic?
Jde o co kdo sleduje, a pomatená evropa i některé státy usa sledují pouze CO2, že.
A tam jaksi DFI boduje >😁
A tam jaksi DFI boduje >😁
Problem je ten, ze i pomatena evropa sleduje ostatni slozky vyfukovych plynu pomoci rozumnych EURO norem, do kterych se od roku 2009 potichu zanesla do te doby neexistujici kolonka 0.005 g/km pevnych castic pro vozy s primovstrikem, takze o problemu se sice vi, nicmene prime vstrikovani se bohuzel vsude velebi a cerne vyfuky se taktne prehlizi.
Zjevně naznali, že jsou důležitější věci k vývoji, než kompletně předělávat právě představený motor.
To bych celkem bral, kdyby vyíjeli jeden nový model za druhým.
Navíc jaksi na vývoji podvozku či karoerie nedělá stjný tým co na motorech, že.
A z nových modelů představili za cca 5 let akorát 200, Cherokee, Renegade a Dart. A pak přelepili logo na Ducatu a Doblu a dali do nich jiný motor. To muselo být doslova přetížené, to vývojové oddělení, notabene, když na tom makali jak v usa, tak v itálii. Ti chudáci určitě jeli 20ti hodinové denní směny >😁
Zbytek sou pouhé facelifty a staré modely.
Z motorů udělali akorát verzi 3,2 a 3,0 a to nikdo neví, jak moc předpřipravené už byla od Cerberusu a pak ještě 6,2 Hellcat.
To je taky vytíženost jak blázen, jeden nový motor a dvě verze vycházející z jedné rodinz Pentastar, kde v podstatě stačí snížit výkon, změnšit objem a pár dalších úprav a motor hotový.
Navíc jaksi na vývoji podvozku či karoerie nedělá stjný tým co na motorech, že.
A z nových modelů představili za cca 5 let akorát 200, Cherokee, Renegade a Dart. A pak přelepili logo na Ducatu a Doblu a dali do nich jiný motor. To muselo být doslova přetížené, to vývojové oddělení, notabene, když na tom makali jak v usa, tak v itálii. Ti chudáci určitě jeli 20ti hodinové denní směny >😁
Zbytek sou pouhé facelifty a staré modely.
Z motorů udělali akorát verzi 3,2 a 3,0 a to nikdo neví, jak moc předpřipravené už byla od Cerberusu a pak ještě 6,2 Hellcat.
To je taky vytíženost jak blázen, jeden nový motor a dvě verze vycházející z jedné rodinz Pentastar, kde v podstatě stačí snížit výkon, změnšit objem a pár dalších úprav a motor hotový.
No prostě Bariku, zjevně měli nějaký plán, který se sice tobě nelíbí, ale dle prodejů jim zjevně vychází.
Plán měli, ale konkurence jim ujela o vlak. Aspon se se týče motorů 100%
jediný zajímavý je tam to HEMI coby legenda a Hellcat, zbytek už jinde měli dááááávnoo.
jediný zajímavý je tam to HEMI coby legenda a Hellcat, zbytek už jinde měli dááááávnoo.
.... no zase na co šáhli to podělali, a na co nešáhli, to se podělalo ještě víc.... Všechno špatně....
a nejhorší je, že stará dobrá amerika jim to žere a ty jejich podprůměrný, škaredý, zastaralý křápy s archaickejma motorama se dokonce prodávají....
no hnus, svět se v zadel obrací😒br /> [odkaz]
Může mi někdo vysvětlit jak takoví břídilové jako FCA mohou v USA provozovat nejrychleji rostoucí velkou automobilku?
PS: a až se kolem 20.12. dozvíme, že se právě prodal milióntý Jeep v roce 2014, tak má Barik vánoce skažený už úplně.... Ani modýlek Lady Niva pod stromečkem to nezachrání.... 😒
a nejhorší je, že stará dobrá amerika jim to žere a ty jejich podprůměrný, škaredý, zastaralý křápy s archaickejma motorama se dokonce prodávají....
no hnus, svět se v zadel obrací😒br /> [odkaz]
Může mi někdo vysvětlit jak takoví břídilové jako FCA mohou v USA provozovat nejrychleji rostoucí velkou automobilku?
PS: a až se kolem 20.12. dozvíme, že se právě prodal milióntý Jeep v roce 2014, tak má Barik vánoce skažený už úplně.... Ani modýlek Lady Niva pod stromečkem to nezachrání.... 😒
[odkaz]
V listopadu rostli skoro všichni, v usa je levný benzín a tak amíci zas kupují suv a pikapy. Chryzsler na tom staví, horší je, že narozdíl od GM nemá co nabídnout až se to otočí.
Sleduj - ano 200 se prodalo rekordních 14 tis ks. Avenger už chytrolíni zlikvidovali, takže logicky zákazníci Avengeru budto utekli jinam, nebo přešli na bezpohlavní herku 200.
jenže
Buick LaCrosse - 5000 ks
Cadillac ATS - 2300
Chevy Malibu - 12 000
CTS - 2400
Regal - 1900
Takže co tam máš dál
Jo Jeep
GrandCherokee - 15 000
Durango - 5400
Suburban - 5000
Yukon - 5600
Tahoe - 8000
Escalade - 3240
Jo pak tu máme milé Cherokee - 16 900
Equinox - 18 900
a krom něj ještě GMC Acadia - 6400
Takový detail
A pak tu máme milý Compass a Patriot - 4000 resp. 7500
GMC Terrarin 7700 a SRX 3300, jen těsná prohra
Na Wrangler pravda nemá GM nic, ale to se má změnit
Ale máme tu jiné věcičky.
Dart - 9000
Cruze - 22800
Verano - 3300
slušný, ne 😄)
300 a charger - 4900 resp. 6600
XTS - 1700, Impala - 9400, SS - 105, Caprice 288
pikapy není o čem, sierra, colorado, silverado, avalanche a další ramky v pohodě deklasují, stejně jako savana a e😜ress deklasují vany.
A Journey? 7500
Enclave - 4300, Traverse 7800, Encore - 4600
místo 500vek fiatků Sonic a spark
místo 45 viperů 2400 Corvett
místo 4160 challengerů 4400 camar
no a fiatu zbejvá caravan a TaC. 16900 ks
To je jediný co GM chybí, klasické minivany.
Navíc v tom skvělém listopadu, zalitém sluncem měli oproti listopadu 2013 pokles TaC, Avenger, Charger, Caravan, Durango a fiat 500.
Drží to pikapy, jeepy a 200ka. Tedy krom Cherokee a 200ky zásluha fa Daimlerchrysler a cerberusu >😁 >😁
V listopadu rostli skoro všichni, v usa je levný benzín a tak amíci zas kupují suv a pikapy. Chryzsler na tom staví, horší je, že narozdíl od GM nemá co nabídnout až se to otočí.
Sleduj - ano 200 se prodalo rekordních 14 tis ks. Avenger už chytrolíni zlikvidovali, takže logicky zákazníci Avengeru budto utekli jinam, nebo přešli na bezpohlavní herku 200.
jenže
Buick LaCrosse - 5000 ks
Cadillac ATS - 2300
Chevy Malibu - 12 000
CTS - 2400
Regal - 1900
Takže co tam máš dál
Jo Jeep
GrandCherokee - 15 000
Durango - 5400
Suburban - 5000
Yukon - 5600
Tahoe - 8000
Escalade - 3240
Jo pak tu máme milé Cherokee - 16 900
Equinox - 18 900
a krom něj ještě GMC Acadia - 6400
Takový detail
A pak tu máme milý Compass a Patriot - 4000 resp. 7500
GMC Terrarin 7700 a SRX 3300, jen těsná prohra
Na Wrangler pravda nemá GM nic, ale to se má změnit
Ale máme tu jiné věcičky.
Dart - 9000
Cruze - 22800
Verano - 3300
slušný, ne 😄)
300 a charger - 4900 resp. 6600
XTS - 1700, Impala - 9400, SS - 105, Caprice 288
pikapy není o čem, sierra, colorado, silverado, avalanche a další ramky v pohodě deklasují, stejně jako savana a e😜ress deklasují vany.
A Journey? 7500
Enclave - 4300, Traverse 7800, Encore - 4600
místo 500vek fiatků Sonic a spark
místo 45 viperů 2400 Corvett
místo 4160 challengerů 4400 camar
no a fiatu zbejvá caravan a TaC. 16900 ks
To je jediný co GM chybí, klasické minivany.
Navíc v tom skvělém listopadu, zalitém sluncem měli oproti listopadu 2013 pokles TaC, Avenger, Charger, Caravan, Durango a fiat 500.
Drží to pikapy, jeepy a 200ka. Tedy krom Cherokee a 200ky zásluha fa Daimlerchrysler a cerberusu >😁 >😁
Amici nikdy SUV a pickupy kupovat neprestali. To si jenom automobilky myslely ze o ne neni zajem, tak se omezovala vyroba. Vysledkem bylo, ze se z nich v USA stalo na urcitou dobu dokonce nedostatkove zbozi. V dobe krize nebyl problem dostat na sedan 30 % slevy, ale pickup se prodaval za cenikovou cenu bez jakekoliv slevy.
FCA - růst za 11 měsíců 2014 o 16% oproti 2013
GM - růst za 11 měsíců 2014 o 4% oproti 2013
GM - růst za 11 měsíců 2014 o 4% oproti 2013
[odkaz]
to je bordel v tom dnešním světě, musej dělat reklamy na spalováky [odkaz] aby to vůbec někdo koupil, taková reklamní masírka na davy aby byly stále v obraze a nečuměli jinam, chudáci >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D