Amici nikdy SUV a pickupy kupovat neprestali. To si jenom automobilky myslely ze o ne neni zajem, tak se omezovala vyroba. Vysledkem bylo, ze se z nich v USA stalo na urcitou dobu dokonce nedostatkove zbozi. V dobe krize nebyl problem dostat na sedan 30 % slevy, ale pickup se prodaval za cenikovou cenu bez jakekoliv slevy.
V listopadu rostli skoro všichni, v usa je levný benzín a tak amíci zas kupují suv a pikapy. Chryzsler na tom staví, horší je, že narozdíl od GM nemá co nabídnout až se to otočí.
Sleduj - ano 200 se prodalo rekordních 14 tis ks. Avenger už chytrolíni zlikvidovali, takže logicky zákazníci Avengeru budto utekli jinam, nebo přešli na bezpohlavní herku 200.
.... no zase na co šáhli to podělali, a na co nešáhli, to se podělalo ještě víc.... Všechno špatně....
a nejhorší je, že stará dobrá amerika jim to žere a ty jejich podprůměrný, škaredý, zastaralý křápy s archaickejma motorama se dokonce prodávají....
no hnus, svět se v zadel obrací:
[odkaz]
Může mi někdo vysvětlit jak takoví břídilové jako FCA mohou v USA provozovat nejrychleji rostoucí velkou automobilku?
PS: a až se kolem 20.12. dozvíme, že se právě prodal milióntý Jeep v roce 2014, tak má Barik vánoce skažený už úplně.... Ani modýlek Lady Niva pod stromečkem to nezachrání.... :-(
Problem je ten, ze i pomatena evropa sleduje ostatni slozky vyfukovych plynu pomoci rozumnych EURO norem, do kterych se od roku 2009 potichu zanesla do te doby neexistujici kolonka 0.005 g/km pevnych castic pro vozy s primovstrikem, takze o problemu se sice vi, nicmene prime vstrikovani se bohuzel vsude velebi a cerne vyfuky se taktne prehlizi.
To bych celkem bral, kdyby vyíjeli jeden nový model za druhým.
Navíc jaksi na vývoji podvozku či karoerie nedělá stjný tým co na motorech, že.
A z nových modelů představili za cca 5 let akorát 200, Cherokee, Renegade a Dart. A pak přelepili logo na Ducatu a Doblu a dali do nich jiný motor. To muselo být doslova přetížené, to vývojové oddělení, notabene, když na tom makali jak v usa, tak v itálii. Ti chudáci určitě jeli 20ti hodinové denní směny >:D
Zbytek sou pouhé facelifty a staré modely.
Z motorů udělali akorát verzi 3,2 a 3,0 a to nikdo neví, jak moc předpřipravené už byla od Cerberusu a pak ještě 6,2 Hellcat.
To je taky vytíženost jak blázen, jeden nový motor a dvě verze vycházející z jedné rodinz Pentastar, kde v podstatě stačí snížit výkon, změnšit objem a pár dalších úprav a motor hotový.
Protože hlavní konkurent v USA, General Motors měl přímý vstřik už v roce 2007 >:D
A protože ten motor pak baští o trošku méně, má o trošku lepší emise atd.
Přitom je to práce tak na půl roku, pro konstruktéry vč. komplet otestování >:D
Jinak motor byl komplet hotový už v roce 2009 pod Cerberusem, Fiat ho pouze uvedl do sériové výroby. Ale jinak je to 100% práce DaimlerChrysler AG + Cerberus >:D
>:D >:D >:D
[odkaz]
to je bordel v tom dnešním světě, musej dělat reklamy na spalováky [odkaz] aby to vůbec někdo koupil, taková reklamní masírka na davy aby byly stále v obraze a nečuměli jinam, chudáci >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D