Novinky
Podle mne to není zcestná myšlenka, v Americe a Číně by to podle mne mohlo mít úspěch, například třeba Ford je taky v USA masovka, ale Taurus je velmi reprezentativní auto, to samé Impala, Cadenza i jiné dražší Hyundaie a Kie. Prostě lidem nabídnout velké auto za dobrou cenu se solidní technikou.
Vieš si predstaviť zákazníka BMW, ktorý prejde k Volkswagenu?
A kde vidíš v textu, který napsal Velkoodběratel_kukuřice jednu jedinou větu o přechodu zákazníků BMW k VW? Vždyť mluví o zákaznících Fordu a Hyundai a v tom má pravdu.
A prečo by mal? Reč je o myšlienke naznačenej napríklad v názve článku. Alebo sa bavíme o niečom inom?
Phaeton v USA byl naprostý propadák, stejně tak v Evropě to nebyl žádný prodejní hit. Osobně nechápu o co VW jde, luxusní lidový vůz je nesmysl, němec jezdící v BMW nebo Mercedesu si VW nikdy nekoupí, stejně tak tomu je v USA. Dokážu si představit, že zákazník VW přejde k Hyundai nebo naopak, ale že by zákazník BMW přešel k BMW - to je stejný jako kdyby všem chtěl říct, jsem socka. To není o technice, ale o prestiži, ani Audi tu prestiž nemá, východoevpropan to možná ale nepochopí..
Co keby si si najskor po sebe precital tie bludy co pises, a az potom j€bol enter ???😒br />
"...ale že by zákazník BMW přešel k BMW - to je stejný jako kdyby všem chtěl říct, jsem socka..."
za toto ta Mnichov nepochvali >😒] >😒] >😒]
A vies p.i.c.u o tom, aku ma Audi prestiz !
Daj sa vysetrit a kym sa nevyliecis, tak sa mi tu neukazuj na oci ! :-!
za toto ta Mnichov nepochvali >😒] >😒] >😒]
A vies p.i.c.u o tom, aku ma Audi prestiz !
Daj sa vysetrit a kym sa nevyliecis, tak sa mi tu neukazuj na oci ! :-!
Fandovstvi k oblibene znacce je jedna vec, ale ty to prozivas docela solidne teda >😁
tak joooo noo, prezivam 😉 len mi hentaki dementi fakt lezu na nervy.
Ale s normalnymi diskutujucimi na urovni, sa snazim aj viest normalnu diskusiu na urovni 😉
PS: to minusko nemas odo mna...ja sa k takym podradnostiam neuchylujem.
Inac nechapem, preco to uz redakcia davno nezrusila. Takto sa tu najdu taki uboziaci, ktori ani nevedia vyjadrit svoj nazor, len ti tam j€bnu to :no: a potom si idu marovat kar, ze ako sa im ulavilo... :-!
Ale s normalnymi diskutujucimi na urovni, sa snazim aj viest normalnu diskusiu na urovni 😉
PS: to minusko nemas odo mna...ja sa k takym podradnostiam neuchylujem.
Inac nechapem, preco to uz redakcia davno nezrusila. Takto sa tu najdu taki uboziaci, ktori ani nevedia vyjadrit svoj nazor, len ti tam j€bnu to :no: a potom si idu marovat kar, ze ako sa im ulavilo... :-!
Celkově Phaeton je možná propadák, ale podobně jako Touareg tahá VW směrem vzhůru, proto dnes VW vede minimálně v Evropě mainstream jak cenově tak technicky, tomu odpovídají ceny. Třeba není Phaeton rentabilní projekt, ale lidé mají v podvědomí model, který měl v nabídce i 12ti válec a prostě občas automobilky drží nad vodou modely jen proto, aby přesvědčili lidi, že na to mají. I Citroen, Renault a další to tak zkoušeli, někdy potřebujete investovat peníze a zkoušet, jestli to vyjde.
Tohle je ovsem velmi komicky prispevek. Cesi si honi triko jak pro ne "Audi tu prestiz nema", zatimco Nemci kupuji Audiny jak teple housky na krame a nejak jim ta prestiz nevadi. Ale to jsou holt nemecke socky. :-!
O kanibalizovanie medzi A6 a "malým Phaetonom" by som sa neobával, ako si nekonkurujú v strednej či nižšej strednej, nebudú si ani vo vyššej strednej. Skrátka nebude mať tie top motorizácie (V8,V6 BiTDI), príp. nejaké drobné obmedzenia výbav a hotovo. Všetko ostatné VW má (4x4, dvojspojky, štvorvalce do 300k a tie dve V6ky pre top motorizácie si od Audi požičia).
Ve skutečnosti totiž VW TOUŽÍ PO KONKURENČNÍM VOZU NEJLEPŠÍHO Z NEJLEPŠÍCH A TO TESLY MODEL S/D [odkaz] po který pošilhává polovina evropských pracháčů. No a to už je skoro vlastizrada pro Volkwagon >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
PS: snad si vyberete i vy! [odkaz]
skor by som sa zameral na "individualizaciu" modelov audi.... aby nevyzerali vsetky rovnako ( pomohlo by to aj imidzu znacky ) ...... vw auto vacsie ako uz stejne dost velky passat ani nepotrebuje.... a na druhej strane vieme ako dopadol obrovsky phaeton.... ludia nemaju zaujem o luxusne auta od vyrobcu "ludovych" aut...
osobne som presvedceny ze vw uz davno mal spustit vyrobu maleho modelu taigun ..... uspech by bol takmer okamzity..... ostatne teraz tie spravy o vstupe vw do F1.... zda sa to len mne alebo vw uz moc spekuluje ... chapem ze peniaze maju ..... ale preco rypat do niecoho co automobilke nesedi..... kia tiez nejde vyrabat supersporty ..... mozno by bolo fajn keby vw trosku uznal ze nemusi vyrabat vsetko.... ani o vsetky produkty od nich by zaujem stejne nebol..... to som presvedcny.... ved phaeton zachranila cina.. inak by to auto nikto nechcel.... v eu je uz roky nepredajne... vw nemusi mat vsetko... radsej nech zapracuje na beznych autach.... lebo sucasna i30 uz golfiku pekne dycha na blatniky
A vobec, ved maju MQBcko, na ktorom chcu postavit velke SUV, tak nech si na tom postavia aj ten "nad"Passat >😒] VR6 TFSi amikov a cinanov uspokoji, naftu tiez budu mat coskoro 200 Kw z 2 litra...Nech len nechaju nase MLB-evo na pokoji ! >😒]
OK - na Phaeton nech si ho pouziju, ten ale nema sancu ohrozit predaje A8, a ak ich ma doplnit, tak nech :-!