Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen touží po konkurentovi BMW 5

Podle informací německého magazínu Auto Bild touží Volkswagen vyrobit konkurenta pro BMW 5, který by byl luxusnější a dražší než Passat.
Zpět na článek
10. 12. 2014 13:06
10. 12. 2014 13:33
10. 12. 2014 19:20
10. 12. 2014 20:01
10. 12. 2014 21:56
10. 12. 2014 23:17
10. 12. 2014 23:27
10. 12. 2014 23:36
10. 12. 2014 20:53
10. 12. 2014 21:50
11. 12. 2014 08:42
11. 12. 2014 13:11
11. 12. 2014 14:30
11. 12. 2014 08:11
11. 12. 2014 14:40
11. 12. 2014 11:49
11. 12. 2014 14:42
Avatar - Hittman
10. 12. 2014 13:06
Na co?
Bože, ševše drž se svého kopyta...spíš by se VW měl zaměřit na zlepšení prodeje Audi a ne mu dělat konkurenci z vlastních řad. Nařp. větší odlišení modelů - masky by se hodilo, dnes nepoznám, zda mi jede naproti 4, 6, 7 a nebo A8...stejně jako mi chvíli trvá odlišit předek O3 / Rapid...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
10. 12. 2014 13:33
Re: Na co?
Ja to naopak vidím ako rozumný krok a dve muchy jednou ranou by podľa mňa VW zabil, ak by týmto !konkurentom 5er" bol nový Phaeton, downgradovaný do vyššej strednej triedy. Na lux triedu VW nemá image, to už sám zistil. Na druhej strane image VW by vyššiu strednú mala uniesť, o technike nehovoriac. Okrem toho napriek obchodnému neúspechu Phaeton aspoň nejaké renomé a image zanechal a to meno by o triedu nižšie mohlo prispieť k lepšiemu image takéhoto modelu.
O kanibalizovanie medzi A6 a "malým Phaetonom" by som sa neobával, ako si nekonkurujú v strednej či nižšej strednej, nebudú si ani vo vyššej strednej. Skrátka nebude mať tie top motorizácie (V8,V6 BiTDI), príp. nejaké drobné obmedzenia výbav a hotovo. Všetko ostatné VW má (4x4, dvojspojky, štvorvalce do 300k a tie dve V6ky pre top motorizácie si od Audi požičia).
10. 12. 2014 19:20
Re: Na co?
Ak Phaeton nebude mať top motorizácie a výbavy, ako chce konkurovať BMW 5? Trochu si protirečíš. Aj Volkswagen. Myslím, že hittman má skôr pravdu. Podľa mňa už aj CC trochu Audine ujedá z koláča.
11. 12. 2014 10:20
Re: VELKÝ KULOVÝ SOUDRUZI Z Wolfsburgu
jj
Ve skutečnosti totiž VW TOUŽÍ PO KONKURENČNÍM VOZU NEJLEPŠÍHO Z NEJLEPŠÍCH A TO TESLY MODEL S/D [odkaz] po který pošilhává polovina evropských pracháčů. No a to už je skoro vlastizrada pro Volkwagon >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: snad si vyberete i vy! [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 14:35
Re: VELKÝ KULOVÝ SOUDRUZI Z Wolfsburgu
suhlasim.... navyse nepremiova vyssia stredna trieda je dnes v europe uz mrtva.. proste vymrela.... preto je pre mna prekvapujuce ze vw prave tu o tuto triedu prejavuje zaujem.... a ako spravne pises.... ono uz by dost mozno zacal konkurovat audine A6 a narobil by tak premiovemu bracekovi viac starosti ako radosti ....

skor by som sa zameral na "individualizaciu" modelov audi.... aby nevyzerali vsetky rovnako ( pomohlo by to aj imidzu znacky ) ...... vw auto vacsie ako uz stejne dost velky passat ani nepotrebuje.... a na druhej strane vieme ako dopadol obrovsky phaeton.... ludia nemaju zaujem o luxusne auta od vyrobcu "ludovych" aut...

osobne som presvedceny ze vw uz davno mal spustit vyrobu maleho modelu taigun ..... uspech by bol takmer okamzity..... ostatne teraz tie spravy o vstupe vw do F1.... zda sa to len mne alebo vw uz moc spekuluje ... chapem ze peniaze maju ..... ale preco rypat do niecoho co automobilke nesedi..... kia tiez nejde vyrabat supersporty ..... mozno by bolo fajn keby vw trosku uznal ze nemusi vyrabat vsetko.... ani o vsetky produkty od nich by zaujem stejne nebol..... to som presvedcny.... ved phaeton zachranila cina.. inak by to auto nikto nechcel.... v eu je uz roky nepredajne... vw nemusi mat vsetko... radsej nech zapracuje na beznych autach.... lebo sucasna i30 uz golfiku pekne dycha na blatniky
Avatar - Ham.
10. 12. 2014 15:20
Re: VELKÝ KULOVÝ SOUDRUZI Z Wolfsburgu
Mimo Evropu, hlavně v USA a v Číně potřebuje VW vyšší střední i nástupce Phaetonu jak prase drbání. Na těchto trzích není situace jako zde v Evropě, kde v těchto třídách vládne D3 a VW tak zbytečně dává prostor konkurenci a konec konců i v té Evropě jako doplněk určitě také něco prodá.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 16:27
Re: VELKÝ KULOVÝ SOUDRUZI Z Wolfsburgu
ved jasne - USA, Cina. Ale v Europe by to skor uskodilo A6.
A vobec, ved maju MQBcko, na ktorom chcu postavit velke SUV, tak nech si na tom postavia aj ten "nad"Passat >:-[] VR6 TFSi amikov a cinanov uspokoji, naftu tiez budu mat coskoro 200 Kw z 2 litra...Nech len nechaju nase MLB-evo na pokoji ! >:-[]
OK - na Phaeton nech si ho pouziju, ten ale nema sancu ohrozit predaje A8, a ak ich ma doplnit, tak nech :-!
Avatar - Ham.
10. 12. 2014 17:16
Re: VELKÝ KULOVÝ SOUDRUZI Z Wolfsburgu
Naše, vaše bych nerozebíral, Audi patří 100% VW, takže MBL-evo dá kamkoliv, kde bude cítit příležitost vydělat bez ohledu na znáček na kapotě. A ta příležitost zde je, protože vyšší střední i lux. třída mimo Evropu pořád vyžaduje levnější sedany cenově pod D3. Takže Audi to nijak neohrozí. A neohrozí to ani A6 nebo 5er (jak se snaží navodit autor článku) v Evropě, spíše bych to viděl jako preventivní obranu VW před ev. nápady třeba Hyundai zkoušet v Evropě štěstí s velkými sedany co má pro US trh a na druhé straně právě těmto velkým sedanům Hyundai konkurovat třeba v těch USA nebo Číně.
10. 12. 2014 14:50
Náhodou
Podle mne to není zcestná myšlenka, v Americe a Číně by to podle mne mohlo mít úspěch, například třeba Ford je taky v USA masovka, ale Taurus je velmi reprezentativní auto, to samé Impala, Cadenza i jiné dražší Hyundaie a Kie. Prostě lidem nabídnout velké auto za dobrou cenu se solidní technikou.
Rozbalit vlákno
15
10. 12. 2014 20:01
Re: Náhodou
Vieš si predstaviť zákazníka BMW, ktorý prejde k Volkswagenu?
Avatar - Ham.
10. 12. 2014 21:56
Re: Náhodou
A kde vidíš v textu, který napsal Velkoodběratel_kukuřice jednu jedinou větu o přechodu zákazníků BMW k VW? Vždyť mluví o zákaznících Fordu a Hyundai a v tom má pravdu.
10. 12. 2014 23:17
Re: Náhodou
A prečo by mal? Reč je o myšlienke naznačenej napríklad v názve článku. Alebo sa bavíme o niečom inom?
Avatar - Ham.
10. 12. 2014 23:27
Re: Náhodou
Když reaguješ na název článku, tak proč tedy nereaguješ na autora článku? Ty jsi reagoval na Velkoodběratele_kukuřice, který o BMW neřekl ani slovo. Samozřejmě reaguj na koho uznáš za vhodné, ale mě tvá reakce nedává žádný smysl a postrádám v ní logiku.
Avatar - white label
10. 12. 2014 23:36
Re: Náhodou
Ano, konkrétně přešel z X5 na Touarega, i když to samozřejmě jde i naopak a takový (jiný) případ znám shodou okolností taky.
10. 12. 2014 20:53
Re: Náhodou
Phaeton v USA byl naprostý propadák, stejně tak v Evropě to nebyl žádný prodejní hit. Osobně nechápu o co VW jde, luxusní lidový vůz je nesmysl, němec jezdící v BMW nebo Mercedesu si VW nikdy nekoupí, stejně tak tomu je v USA. Dokážu si představit, že zákazník VW přejde k Hyundai nebo naopak, ale že by zákazník BMW přešel k BMW - to je stejný jako kdyby všem chtěl říct, jsem socka. To není o technice, ale o prestiži, ani Audi tu prestiž nemá, východoevpropan to možná ale nepochopí..
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 21:50
Re: Náhodou
Co keby si si najskor po sebe precital tie bludy co pises, a az potom j€bol enter ???:
"...ale že by zákazník BMW přešel k BMW - to je stejný jako kdyby všem chtěl říct, jsem socka..."
za toto ta Mnichov nepochvali >:-[] >:-[] >:-[]
A vies p.i.c.u o tom, aku ma Audi prestiz !
Daj sa vysetrit a kym sa nevyliecis, tak sa mi tu neukazuj na oci ! :-!
Avatar - fOE
11. 12. 2014 08:42
Re: Náhodou
Fandovstvi k oblibene znacce je jedna vec, ale ty to prozivas docela solidne teda >:D
Avatar - AUDIRS6
11. 12. 2014 13:11
Re: Náhodou
tak joooo noo, prezivam ;-) len mi hentaki dementi fakt lezu na nervy.
Ale s normalnymi diskutujucimi na urovni, sa snazim aj viest normalnu diskusiu na urovni ;-)
PS: to minusko nemas odo mna...ja sa k takym podradnostiam neuchylujem.
Inac nechapem, preco to uz redakcia davno nezrusila. Takto sa tu najdu taki uboziaci, ktori ani nevedia vyjadrit svoj nazor, len ti tam j€bnu to :no: a potom si idu marovat kar, ze ako sa im ulavilo... :-!
Avatar - fOE
11. 12. 2014 14:30
Re: Náhodou
Minus/Plus vubec neresim, zbytecnost ;-)
10. 12. 2014 22:19
Re: Náhodou
Celkově Phaeton je možná propadák, ale podobně jako Touareg tahá VW směrem vzhůru, proto dnes VW vede minimálně v Evropě mainstream jak cenově tak technicky, tomu odpovídají ceny. Třeba není Phaeton rentabilní projekt, ale lidé mají v podvědomí model, který měl v nabídce i 12ti válec a prostě občas automobilky drží nad vodou modely jen proto, aby přesvědčili lidi, že na to mají. I Citroen, Renault a další to tak zkoušeli, někdy potřebujete investovat peníze a zkoušet, jestli to vyjde.
11. 12. 2014 08:11
Re: Náhodou
Tohle je ovsem velmi komicky prispevek. Cesi si honi triko jak pro ne "Audi tu prestiz nema", zatimco Nemci kupuji Audiny jak teple housky na krame a nejak jim ta prestiz nevadi. Ale to jsou holt nemecke socky. :-!
Avatar - white label
11. 12. 2014 14:40
Re: Náhodou
Trefné! :yes:
P.S. viz 14:42
11. 12. 2014 11:49
Re: Náhodou
To sou kecy, "východoevpropan to možná ale nepochopí.." a proto v Albánii všichni jezdí v MB...
Avatar - white label
11. 12. 2014 14:42
Re: Náhodou
V Albánii jezdí "všichni" v olítaných prémiových MB, zatímco Němcům musí stačit i obyčejné nové Audiny. >:D