Testy
Ondřej Chamilla
6
Děkuji vám oběma 😄
Přejít do diskuze
Mě se interiér líbí a ty by jsi měl přijít o právo diskutovat o čemkoliv jiným než o čtyřech kroužkách...to je už někdy obsedantní 😄 >😁
zní skvěle, výčet použité techniky vč. toho jak v reálu funguje, to vše je naprosto parádní, tohle auto svou cenu obhájí. Jediné, co je pro mně problém, auto, zvlášť sporťák, se mi musí líbit, a to o rc-f říct nemůžu. Lexus se pořád designově hledá, každá generace je nový pokus o jiný designový směr, a tento aktuální se s mým vkusem míjí naprosto. Je to škoda, protože konečně přestali dělat interiéry jako zmatené kombinace konkávních a konvexních křivek, teď jsou vnitřky lexusů naprosto parádní, jenže ten zmatek, navíc s ještě s pokusem o vizuální drama, bohužel přesunuli na karoserie. Dřív byly karoserie lexusů nudné, teď vypadají jako nějaký zmutovaný hmyz. Škoda, rc-f je bezpochyby výborné auto.
já bych řekl, že jak do něj nasedneš a vytočíš motor do červených na všechen design zapomeneš 😄 ten zvuk..
To všechno jo, jen si neumím představit, že k němu budu se zalíbením každej den chodit... 😉
Pěkný článek, pěkný okruh (škoda, že je tak daleko), pěkné ježdění. Takto pojaté informace o autech jsou přesně to, v co na auto.cz doufáme. Dobrá práce. :yes: 😉
Palec hore aj za onboard video, aj keď ako písal Ondra, ten inštruktor ho zbytočne krotil. :yes:
Ta přední partie se mi u obyč Lexusu IS s F paketem líbí víc. Tady je ta tlama už moc přehnaná. Ale i tak je to moc pohledné auto. A se správným motorem :yes:
Ušetřil jsi mi práci s textem, moc rád bych tenhle kousek vyzkoušel. Podle všeho je o co stát a je překvapivý, že HybrLex přichází s takovýmto druhem auta. Dal bych všechny palce nahoru, kdyby...se mi RC alespoň trochu líbilo. Schází mu z mýho pohledu alespoň špetka vizuální přitažlovosti, působí zbytečně otekle a roztekle.
Pro mě naprosto vyhovující rozsah, obsah i úroveň textu. Velmi dobře odvedená práce, pane Chamillo.
Kéž by všechny texty zde vypadaly podobně. :yes:
Kéž by všechny texty zde vypadaly podobně. :yes:
Jo jasně...mám doma "veterána" OOOO z roku 2003, pokaždý, když čistím interiér jsem překvapenej, jak kvalitní je a jak vypadá po 300k.
Jasně, že mají! Pro mě určitě Lex aktuálně příjemnější než Infiniti. 😉
Jasně, že mají! Pro mě určitě Lex aktuálně příjemnější než Infiniti. 😉
lepší audi než škodovka 😄 uznávám, že třebe exterier novýho f-type je pro oko evropana pohlednější, ale toto je prostě správně naštvanej japonskej samurajčík, japonci(ky) mají něco do sebe 😄
jo ty příplatkový sedadla jsou při slušný údržbě pořád stejný, to snad umí ještě jen alfa.. jinak infinity cítím lehce pod lexem 😄
Presne podobne postrehy potvrdzujem aj ja !!!
Ondrejove prve dojmy su kvalitnejsie, nez testy niektorych kolegov.
A to ako sposobom pisania, tak obsahovou strankou !
Kiez by to tak fungovalo, ze nase slova chvaly povzbudia aj ostatnych ku konkurencieschopnym vykonom... :-!
Ondrej :yes:
Ondrejove prve dojmy su kvalitnejsie, nez testy niektorych kolegov.
A to ako sposobom pisania, tak obsahovou strankou !
Kiez by to tak fungovalo, ze nase slova chvaly povzbudia aj ostatnych ku konkurencieschopnym vykonom... :-!
Ondrej :yes:
Ale budes se zalibenim chodit kazdej den od nej (taky proto ze v tomto "rezimu" nebude v zornem poli >😁 ). 😉
Ale souhlas, design, design je to co bude pro spoooooustu evropanu u tohoto auta stopka. Skoda.
Ale souhlas, design, design je to co bude pro spoooooustu evropanu u tohoto auta stopka. Skoda.
ono je tak trošku ľahšie písať o aute ktoré má kopec technických detailov o ktorých sa iným môže snívať.... o čom sa tak asi dá písať pri bežnej konfekcii....
To sa netýka len áut ale aj elektroniky, bicyklov, motoriek....
Takže článok fajn ale je to skôr zásluha toho auta než len autora, jeho prácu nespochybňujem ale určite každý novinár by rád písal o takýchto špecialitkách...
To sa netýka len áut ale aj elektroniky, bicyklov, motoriek....
Takže článok fajn ale je to skôr zásluha toho auta než len autora, jeho prácu nespochybňujem ale určite každý novinár by rád písal o takýchto špecialitkách...
Udelejte uz prosim neco s temi fotogaleriemi... uvodni super fotka auta, kliknu a 5 stran fotek interieru nez se vubec dostanete k autu.
Udelejte si pruzkum mezi lidma, vsadim se, ze vetsina uz ty galerie ani neotevira.
Vypichnete 10 top fotek a ostatni dejte na rozbaleni, tohle je fakt strasny :no:
Udelejte si pruzkum mezi lidma, vsadim se, ze vetsina uz ty galerie ani neotevira.
Vypichnete 10 top fotek a ostatni dejte na rozbaleni, tohle je fakt strasny :no:
V tom případě tam byla ta základní sedadla, že? Ke komfortním musíš myslím vzít Valconu, dohromady je to otázka asi 150 tisíc (víc, pokud chceš něco extra).
tojo,ale bylo to v kůži(základní) a nevím, prostě trochu lepší passat, čímž nechci říct že by to bylo špatný auto 😄
Záleží na materiálech, i základní A6 má pocit bytelnosti a kvality, ale taková ta přidaná hodnota přichází až se zaškrtáváním patřičných options 😉
Já to z fotek nepoznám...obecně se mi líbí rozložení, který Lex používá už od doby novýho GS a tady je to další evoluce. Vůbec s tím nemám problém, stejně jako s faktem, že Audi se snaží pečlivě vybírat materiály na který se sahá.
Mě u podobnýho auta spíš zajímá tvar volantu, pozice pádel, pedálů, sedačky a její tvarování 😉
Mě u podobnýho auta spíš zajímá tvar volantu, pozice pádel, pedálů, sedačky a její tvarování 😉
no na živo působí interiery nových lexusů určitě lépe než z obrázku, upřímně když jsem seděl v nové a6 říkám si, je to pěkný, je to audi, ale to je všechno? naproti tomu v a7 už jsem se cítil o poznání lépe, ta se mi líbila 😄
Keď som prvý raz videl Spindle Grille, tak mi automaticky naskočila asociácia s Audi Singleframe Grille. Jasné, jedným stačí lichobežníková raznica a druhí sekajú katanou, v oboch prípadoch však stačí zhodiť ŠPZ-tku a je z nich požierač malých detí 😄
Lex boduje motorom, keby aj zvyšok auta zmrvili, tak si zaslúžia obrovskú poklonu. Ako sa dá z Ondrovho (výborného!) článku odtušiť, tak Japonci zamakali aj na zvyšku auta a výsledkom je kúsok, ktorý je vysoko nad väčšinou toho, čo vidíš denne na cestách. Gratulácia tým, ktorí si robia v živote radosť tým, že takéto autá sedlajú 😉
Lex boduje motorom, keby aj zvyšok auta zmrvili, tak si zaslúžia obrovskú poklonu. Ako sa dá z Ondrovho (výborného!) článku odtušiť, tak Japonci zamakali aj na zvyšku auta a výsledkom je kúsok, ktorý je vysoko nad väčšinou toho, čo vidíš denne na cestách. Gratulácia tým, ktorí si robia v živote radosť tým, že takéto autá sedlajú 😉
...má to jednu výhodu! Kromě piknikovýho stolku na zadní víka už nemají tuzeři co měnit 😄
Motor vypadá lahodně!
Motor vypadá lahodně!
Já to na Ascari znám, už tam mám taky něco odježdíno, a těm co by tu náhodou chtěli prohlašovat, jak Ondra jede podle onboard pomalu, vzkazuju - kamera pekelně zkresluje. Ale je fakt, že ho instruktor krotil, ale to je na těchto akcích skoro vždy.
Tak budeme chválit i ostatní a uvidíme, jestli to zabere 😉 To dávám jako reakci na včerejší debatu pod jedním článkem, ty víš kde.
Dost by mě zajímalo, proč nezrušíte autofun.cz, když se všechny články objevují i na auto.cz Ale jinak perfektní video i článek, až mi to přišlo, jako by to nepatřilo sem, ale ke konkurenci :yes:
To je možné. Vím, že k nim mohu mít Alcantaru s kůží a Valconu. Koukal jsem, že už snad zrušili ty jejich "Klimakomfortsitze", kdy jsi musel vzít i klimatizaci, odvětrávání atd. Ne že by to člověk nechtěl, ale díky těm navazujícím příplatkům to byla pěkná pálka jedním krokem.
No jo, dobrý trik. Prostě Ti zaplatí max tři servisní prohlídky. Já to mám taky, ale za dva a půl roku jsem najel těch sto tisíc a konec. A kromě toho jsem si musel koupit zadní brzdové destičky a stěrače. Zdarma není tak úplně zdarma...
Dej tomu rok a tuším, že nějaký darth vaider se zlatou hubou se v rusku najde >😁
Vubec se zda, ze atmo motory nejsou mrtve a lidi je chteji.
Co se tyka tuzingu, tak to souhlas, automobilka jim vyfoukla kseft, i kdyz verim, ze esa jako Mattig, nebo Mansory by dokazala tuhle "vosu po prasteni placackou" dotahnout na jinej level >😁
Co se tyka tuzingu, tak to souhlas, automobilka jim vyfoukla kseft, i kdyz verim, ze esa jako Mattig, nebo Mansory by dokazala tuhle "vosu po prasteni placackou" dotahnout na jinej level >😁
Taky se pridavam s pochvalou, jen nechapu ze prvni dojmy casto predci pak finalni "test", trochu skoda (ted nemluvim o vas ale o auto.cz obecne).
"oproti konkurenci nízké servisní náklady..."
BMW SERVICE INCLUSIVE 5LET/100.000KM - zdarma.
BMW SERVICE INCLUSIVE 5LET/100.000KM - zdarma.
OK, beriem tvoj nazor.
Lenze ked si do toho zapojis troska objektivity, tak sam asi uznas, ze za taku cenovku sa to dalo vnutri urobit aj kvalitnejsie 😉
Ak si si vsimol, zapajam sa prevazne do debat, kde vidim pre OOOO konkurenciu.
No a tu evidentne prisla 😉
Lenze ked si do toho zapojis troska objektivity, tak sam asi uznas, ze za taku cenovku sa to dalo vnutri urobit aj kvalitnejsie 😉
Ak si si vsimol, zapajam sa prevazne do debat, kde vidim pre OOOO konkurenciu.
No a tu evidentne prisla 😉
Díky moc za recenzi! S tímhle autem se brzy budu mít možnost projet a už se na to moc těším. Dostal jsem to jako dárek k Vánocům. Půjčí mi ho tato půjčovna luxusních vozů: [odkaz] Jsem moc zvědavý jaké to bude, ale podle toho, co jsem o tomto autě četl, tak to určitě bude super zážitek.
Tak tento Lexusík je opravdový technický skvost, ale co je to platné, když se mi vůbec, ale vůbec nelíbí (a asi nebudu sám). Zvláště ta příď je opravdu tragická. Proč si u Lexusu už konečně nenajmou nějakého evropského šéfdesignéra, když to sami neumí? Obal přece prodává a u auta to platí dvojnásob... To auto vypadá takové oteklé a ten hmyzí ksichtík mu vysloveně škodí 😢 8-s :no:
Bohuzial, za mna -ako Audi interieroveho maniaka - to ma este aj dost slusny minus za interier: ked sa divam na tie tlacitka... 8-s a to vsetky - jak na volante, na stred. konzole, vlavo od volantu -to uz je uplny archaizmus...Plus vzhlad tych plastov - :no:
No, lenze nielen plastami a tlacitkami je clovek ziv.
A pokial niekto potrebuje exterierom vytrcat z davu - OK.
No, lenze nielen plastami a tlacitkami je clovek ziv.
A pokial niekto potrebuje exterierom vytrcat z davu - OK.