Nejostřejší Focus jsme při testech viděli již několikrát, až nyní je ale oficiálně potvrzeno, že se jej dočkáme. A nejen my, vůbec poprvé to bude globální model!
Keď už sme u extra výkonných hothečoch, Audi práve ukázalo novú RS3: má rovnaký 2,5R5 TFSI, ako minule, ale s výkonom zvýšeným na 270 kW (367k), parametre sú 280 km/h a 4,3s: [odkaz]
Zcela mě ale zmátla formulace, která se vyjadřovala k tlaku turbodmychadla, cituji: " Mimo to si můžeme povšimnout ukazatele tlaku turbodmychadel (foukají až 1,3 baru), teploty oleje a měřiče časů na okruhu." Z toho mám pocit, jako by bylo s motorem spjato víc než jedno turbodmychadlo, ale původní RS3 2.5R5 měla přece jen jedno turbo, ne ?
Edit: Pro jistotu dávám odkaz, kde mě daným textem zmátli :-) [odkaz]
Na autoexpresse hovoria o upgrade pôvodného motora (jednoturbového), žiadne dve turbá nespomínajú: The new 2015 Audi RS3 has been revealed, carrying over the previous car’s 2.5-litre five-cylinder engine – albeit with a 26bhp boost, taking total power to 362bhp.
Kluci od Fordu konečně pochopili jak se to dělá... založit speciální sportovní divizi. Třeba takovej Renault na to došel už v roce 1976, Ford o skoro 40 let později. Ale lepší než nikdy. Držím jim palce a těším se nejen na nový Focus RS, snad to nebude těžká nepohyblivá krabice jako jejich poslední FRS...
No keď už s tým toľko otáľajú, tak to bude musieť byť pecka, minimálne parametrami. Osobne si ale myslím, že daný výkon už potrebuje štvorkolku, minulá generácia RS ten výkon 300+ zvládla, ale zaplatila za to aj cenu. Motor z Mustangu je zaujímavý, ale nechal by som ho na pôvodnom výkone tuším 306k (alebo len symbolicky zvýšil, aby bol optický nárast proti predchodcovi), 350 koní na predok je šialenosť; taký výkon len cez 4x4.
Ak to má byť len predokolka, mohol stačiť aj ľahší dvojliter, naladený na max. 300k, ale chápem, že sú viazaní minulosťou a nemôžu ísť pod 305k predchodcu.
No vidím že tomu rozumíš. Pokus se zjistit něco o evropském Ford Team RS a americkém SVT. Teď jen Ford logicky založil globální sportovní divizi když jede ve strategii One Ford. Jen tak na okraj Ford Team RS byl založen v roce 1963.
ty si očividne jeden z tých ktorý v danom aute nejazdili a píšu to čo si myslia že by aj mohlo byť správne..ale nie je..ako chceš tvrdiť že predošlý FRS bol nepohyblivý?? to si robíš srandu?? ja som s tým jazdil aj na okruhu a je to jeden z naj hatchov aké kedy vznikli..síce je to predokolka a je možno trochu ťažší než napr. Megane ale to auto je svižné a velmi dobre sa ovláda..nie je ťažkopádne ani neohrabané tak si prosím ťa najprv prečítaj nejaké testy, prevez sa v takom aute a potom tu píš takéto bludy..peace.. ;-)
Vidíš to, a přesto Ford dokázal bez "speciální sportovní divize" stvořit auto [odkaz] , o kterém se dosud Renaultu (se 40-ti letou "speciální sportovní divizí") jenom může zdát :-)