Novinky
Ale to je určitě něco úplně jiného a takhle to zákazníci zmasírovaní agitkou auto.vw určitě chtějí.
Co pořád všichni máte s tou agitkou? Kdyby byli všichni zmasírovaní agitkou, vypadal by podle toho vozový park v ČR. Měli byste se podívat do Soulu, jaké procento aut tam jezdí v rámci domácích značek a jaké procento evropských, japonských a amerických. To je ta pravá nuda, nuda, šeď, šeď. Ještě všechno jezdí ve stříbrné, bílé nebo černé barvě. Vytáhl jsem nějakou fotku z okna mého bytu na jednu z menších křižovatek...
[odkaz]
[odkaz]
Lenze ono je to niekedy tazko. Je moj nenavideny pondelok, idem pozriet, ze co nove na ACZ, pozeram - fajne, clanok v cestine, ktory som uz vcera 2x cital v anglictine, tak ale OK, aspon si pozriem, ako sa s tym popasovali...
Nadpis - ten sa hadam pokazit neda 😄 - tu dokonca velmi vystizny - defakto popisujuci vsetko naraz. :yes:
Lenze prva veta - este k tomu hrubo tlacena : "...model strednej triedy..."
Toto si vysvetlujem fakt len tym pondelkom :-! Vo zvysku textu je uz vsetko ako tak ok, vzhladom na to, ze o dalsom vyvoji znacky uz mam aku-taku predstavu, neidem sa ani k nicomu dalsiemu vyjadrovat obsiahlo. Len velmi kratucko😒br /> Mame 3 roky casu ! Dovtedy urcite pre prichodom konkretneho modelu uvidime jeho predprodukcny koncept. Takze caka nas to este aj pred A8. Vtedy hadam spomedzi fanusikov a zakaznikov znacky zaznie riadny piskot na adresu Marka, no a potom si budu musiet nasypat trochu popolu na hlavu a upravit este co sa da, na znesitelnu mieru. To bude v roku 2016. Teda rok pred tym, ako bude mat prist A6, a teda bude dost casu na to, zvratit vyvoj spravnym smerom. ...aspon dufam... ;-\
Takze nejake predcasne zavery z tohoto dnesneho clanku robit, je absolutne zbytocne. Dufam, ze tak ako sa budu musiet poucit z exterieru, poucia sa aj v interieri, to co vidno na obrazkoch je len klasicke dizajnerske cvicenie, ktore sice moze "vystrasit" - ale je to len koncept 😉
Takze: Klidek, pohodicka, uz za cca 2 roky budeme mudrejsi ( vdaka A8 )
PS:Tento prispevok som bohuzial pisal velmi dlho, predo mnou tu bolo asi 10 reakcii, do ktorych sa ale zapajat nechcem. Ja len dufam, ze sa tu diskusne nepozabijate 😉
Nadpis - ten sa hadam pokazit neda 😄 - tu dokonca velmi vystizny - defakto popisujuci vsetko naraz. :yes:
Lenze prva veta - este k tomu hrubo tlacena : "...model strednej triedy..."
Toto si vysvetlujem fakt len tym pondelkom :-! Vo zvysku textu je uz vsetko ako tak ok, vzhladom na to, ze o dalsom vyvoji znacky uz mam aku-taku predstavu, neidem sa ani k nicomu dalsiemu vyjadrovat obsiahlo. Len velmi kratucko😒br /> Mame 3 roky casu ! Dovtedy urcite pre prichodom konkretneho modelu uvidime jeho predprodukcny koncept. Takze caka nas to este aj pred A8. Vtedy hadam spomedzi fanusikov a zakaznikov znacky zaznie riadny piskot na adresu Marka, no a potom si budu musiet nasypat trochu popolu na hlavu a upravit este co sa da, na znesitelnu mieru. To bude v roku 2016. Teda rok pred tym, ako bude mat prist A6, a teda bude dost casu na to, zvratit vyvoj spravnym smerom. ...aspon dufam... ;-\
Takze nejake predcasne zavery z tohoto dnesneho clanku robit, je absolutne zbytocne. Dufam, ze tak ako sa budu musiet poucit z exterieru, poucia sa aj v interieri, to co vidno na obrazkoch je len klasicke dizajnerske cvicenie, ktore sice moze "vystrasit" - ale je to len koncept 😉
Takze: Klidek, pohodicka, uz za cca 2 roky budeme mudrejsi ( vdaka A8 )
PS:Tento prispevok som bohuzial pisal velmi dlho, predo mnou tu bolo asi 10 reakcii, do ktorych sa ale zapajat nechcem. Ja len dufam, ze sa tu diskusne nepozabijate 😉
Hm, model střední třídy... Hezký 😄
P.S.: s tím diskuzním zabíjením to vše záleží jen na jedné jediné věci. Na mentální úrovni diskutujících...
P.S.: s tím diskuzním zabíjením to vše záleží jen na jedné jediné věci. Na mentální úrovni diskutujících...
...no vidíš, já bez kérky čtyř kroužků jsem se ztvárněním spokojenej. Čistota, jednoduchost, nízká palubní deska. To mám rád 😉
Principialne OK, ale...a tych ale je tam dost, uz som sa k tomu vyjadroval pri uvedeni konceptu, nebudem sa opakovat. V kazdom pripade - aktualny dizajnovy jazyk na A6-ke sa mi paci brutaaaaalne :yes: - ja uz asi ani neviem, co by som na nej este menil, skor asi len tu techniku - MLB evo je gut, novy podvozok s moznostou natacania zadnej napravy tiez...No a nie kazda obycajna A6 moze vyzerat ako aktualna RS6 >😒] - tam prisla proste dokonalost, ktoru ja osobne uz nemam predstavu, ako dalej posunut :yes:
Na to su dizajneri - no a preto dufam, ze ten novy jazyk Marka Lichteho sa nejako "ukludni", lebo to co predviedol na Prologue-u, sa mi zda byt az prehnane... 8-s
Takze ja sa tiez len mozem nechat prekvapit 😉
Na to su dizajneri - no a preto dufam, ze ten novy jazyk Marka Lichteho sa nejako "ukludni", lebo to co predviedol na Prologue-u, sa mi zda byt az prehnane... 8-s
Takze ja sa tiez len mozem nechat prekvapit 😉
Asi budu za kolotočářě, ale Prologue se mi líbí. Víc ukazuje na odiv stylistický markanty. U současný A6 se mi líbí přední část a klasická Audi linie boku...zadní je pak unylá a bez nápadu. Oproti tomu interiér je moc pěknej.
Jen vzduchový odpružení není to pravý ořechový a na obyč pérech s velkými koly A6 jednoduše neumí to, co bych chtěl. 😉
Jen vzduchový odpružení není to pravý ořechový a na obyč pérech s velkými koly A6 jednoduše neumí to, co bych chtěl. 😉
.... v poslední době je to čím dál tím více ztráta času. Články jsou čím dál mizernější, diskuze potom taky.
Už mě to tu neba. 😒
Už mě to tu neba. 😒
Zlatej Bangle a jeho kreace u BMW :yes: 😄
Ten minimalismus v interiéru je až přehnaný. Já mám rád, když mě obklopuje palubní deska a středový tunel. Ideálně jako v 5er.
Webpajo a další... v rámci fair play byste se měli ozvat, že nikdo tady není fanatický apod. Ale jakmile se to netýká určité značky, tak se úvahy o fanatismu odpouští, že? 😉
Co se konceptu týče... věřil bych, že maska by tak nějak třeba vypadat mohla, ale interiér snad ne. Například... kde se má držet volant? Za tu hliníkovou věc? Takovou pitomost může pustit do výroby Citroën, ale pevně věřím, že Audi ne.
Ne, dobře, i na té fotce s Hyundai se ten volant drží skoro 3/4 na 3, tedy tak jak to ten volant dovolí. Myslím, že tohle je jen takové designové cvičení, v interiéru žádnou revoluci nečekám.
PS: k tej studii audi ... vidno tam na volante pekne vykrojene miesto na drzanie ruk....
Když napíše Kyl.. vlastně Hammunasakra o fanatických příznivcích VAG, tak se vsadím, že ji (jeho) nikdo neokřikne... No třeba ale budu překvapen...
Zpět k autu a volantu. Tohle určitě nebude v sérii, to by byl dost zásadní ergonomický přehmat alá francouzské vozy. Je to jen ukázka odvahy designérů. To samé platí pravděpodobně o krásných displejích na straně spolujezdce, které jsou zasazeny přímo do lišt. Pokud se to prosadí, pak za tučný příplatek a ještě s pochybnou praktičností...
Kdo má ty ukřivděné pindy furt číst?!! 😢 :no:
A pokud se bavíme o tvém vyjadřování a názorech, drž se prosím tě aut! Jako psycholog jseš úplně ztracený případ.
Mně šlo jen o fair play, rozumíš? Já jsem se nikdy nevyjadřoval (kromě jedné ironické pasáže, která byla pochopena jinak) jako první. Já vždy jen reaguju. Když někdo napíše něco o fanaticích VAG, proč mu neřekneš, aby si opláchl přirození? To by mi přišlo fér.
Mám nízké seběvědomí, někdo mi ublížil, jsem pokrytců král, brečím apod. Zkusil jsi se někdy zamyslet taky sám nad sebou a neřešit lidi, o kterých nevíš ani "ň"?
A pamatuj si jedno Dinare, prostě nemáš na to, abys mě psychicky jakkoliv rozhodil. Už jsem psal několika kolegům, že beru jejich kritiku a možná by stálo za to, zamyslet se nad mnoha věcmi, které píšu. Ale opakuji, ty mě nerozhodíš, jseš pro mě hulvát a ne slušný diskutující.
U tebe je to neco jineho, osobne bych se primlouval za to, at das zpatky svuj blog, minimalne ten o Seatu a par dalsich autech, protoze pokud zrovna nebrecis jak zelva nad BMW, ktere ti zkazilo cely automobilovy zivot, tak pises uhlazene, vecne, ctive, dokazes vtahnout do deje jako malokdo tady.
Tim, ze sis tady vykouzlil neviditelneho nepritele v podobe "fanatickych priznivcu BMW" (muzes mi aspon nejakeho jmenovat a dokazat, ze je fanatickym priznivcem?) ses proste odstrelil, ale porad je nekomu obcas lito, ze clovek, ktereho druhdy rad cetl tu ze sebe ted dela pitomecka.
Mel bys byt rad, ze se ti nekdo snazi pomoct najit spravnou cestu a ne kopat kolem sebe jak pako, kdyz se ti ty BMW fanatiky nedari najit.
P.S.
Ja uz tady chodim docela dlouho a co se tyka fanatickych priznivcu JAKEKOLIV libovolne znacky, spocital bys je na prstech jedne ruky a prim v demenci mezi nimi hraji priznivci Hondy - samozrejme ke smule znacky.
Jenže všechno to bylo jako zklamání v lásce. Prostě jsem si tajně vysnil, že jednoho dne si koupím bavoráka a pak jsem přišel na to, že mi dodali za nadprůměrnou (nebo chceš-li prémiovou) cenu naprosto průměrně kvalitní auto. Po objednávce jsem hltal každý článek a každé slovo a nezměrně se těšil až do něj sednu. A problémy technického rázu jsem nikdy neřešil, je to auto, kterých se vyrobí ročně přes tři sta tisíc kusů. Zklamání z oné lásky bylo někde jinde. V tom, jak je to nedodělané a dodělané zároveň. Schizofrenní situace. Otevřeš kufr, vše krásně polstrované, dokonce plynová vzpěra na dvojitém dnu. Jseš nadšený do té chvíle, než si skoro pořežeš prsty o nekvalitně spojené plasty na páčce blinkru. Jseš udiven, jak perfektně funguje klimatizace a ve stejný den zjistíš, že ti vrže celý strop. Jseš natěšený, až zase vyzkoušíš tu kouzelnou souhru motoru s převodovkou a při nastupování zavadíš o hýbající se nástupní lišty, které mohl někdo třeba jen jedním malým šroubkem připevnit tak, že by se vůbec nehnuly. A všechny tyto věci řešíš. S rozumem, slušně a dokonce empaticky vůči výrobci. Po několikáté si píšeš maily s vedením a importérem a ujišťuješ je, že danou situaci chápeš a že "ještě vyměníme toto a toto" a budeš spokojen. Pak jim napíšeš, že bys rád koupil záruku a že očekáváš, po těch všech problémech, že Ti alespoň polovinu uhradí výrobce. A na to se dočkáš jenom odpovědi, že to nejde a že Ti přejou hezké svátky vánoční 2013 a šťastný nový rok 2014.
V kontrastu toho se dozvídám na YouTube, že nad kvalitu BMW není a že nejlepší auta na světě jsou bavoráky a ostatní se jim nepřiblíží ani za sto let. V kontrastu toho přichází onen neviditelný nepřítel - bojuješ a rveš se z ostatníma za jedním jediným účelem. Abys jim vmetl do tváří pravdu, pravdu o tom, že není vše černé a bílé a není vše super kvalitní nebo extrémně nekvalitní. Kdykoliv kdokoliv a hlavně kdekoliv někdo něco podobného napsal, hned jsem tam byl a jako dozor nejvyšší spravedlnosti jsem vysvětloval, co se mi přihodilo. Až do doby, než se z toho stal můj vlastní fanatismus, možná skrytá nenávist vůči mnichovským produktům a až do doby, než hulváti jako Dinar píšou něco o mém nízkém sebevědomí a další kecy. Až do chvíle, než mi je fakt líto, že nemám značku BMW moc v lásce. Prostě je to všechno na houby. Líbí se mi jejich auta, designový jazyk, který používají... ale kdykoliv to nyní napíšu do diskuze, stane se, že mi lidi okolo nevěří. Tolik jsi si stěžoval, tak teď nepiš, že se Ti to líbí.
To je celý problém, jediný kdo mi ublížil a ukřivdil je ROZKOL mezi očekáváním a výsledkem. Tak jsem se na to auto těšil a tak jsem BMW miloval, že to zklamání přineslo ROZKOL vyťukávaný s železnou pravidelností do klávesnice a přenášený obrovskou rychlostí mezi kontinenty na "papír" diskuzních vláken. Jestli jsem pitomeček nebo ne, to nechci soudit. Ale zcela určitě jsem za své diskuzní chování zodpovědný. Pokud mi tedy kolegové diskutující odpustí tu schizofrenii a nesourodost názorů, pak začnu znovu a budu psát blogy atd.
Co se tyka mne, tak ja jsem si koupil taky "premiove" auto, taky za "premiovou" cenu (a to neni zdaleka tak vybavene, jako tvoje 5er) a i kdyz bych mu mohl vycist hromadu veci, tak jsem schopen videt vztahy mezi nevyhodou a vyhodu.
Prikla😜
Pohyby zapnutych steracu jsou citit v pedalove skupine. Proste zastavis na krizovatce, mas zapnute sterace a pri kazdem pohybu to citis v pedalu brzdy, na ktere stojis. Jenze - jsou to prvni sterace (na mych vlastnich autech), ktere bez jakychkoliv probelmu funguji i v rychlostech 150+. Takze konstrukteri to proste udelali bytelne a funkcne, ale bohuzel si to nese i nevyhody prenosu razu do jinych casti vozu. Jednoduche, ze? Ani by mne nepadlo se tu vypisovat ze zklamani a frustrace z toho, ze mam premiovej krap - nic takoveho si totiz nemyslim.
Vem si třeba Barika... ne že bychom se shodli, to spíš výjimečně... ale prostě se mu líbí americká a ruská auta (vím, divná kombinace), občas k nim něco zajímavého napíše, občas se člověk něco dozví, občas to donutí člověka si něco nastudovat.
Zpět k autu - na volantu se shodnem, ta lišta před spolujezdcem ale vypadá zajímavě, to by se časem za příplatek objevit mohlo.
S tou lištou si nejsem moc jistý? Co vlastně bude ukazovat? Já to beru tak, že Audi nebude do budoucna osazovat své modely žádnou obrazovkou. Navigace a nastavení auta bude mezi budíky a ta lišta by tady mohla ukazovat spolujezdci BluRay filmy, na které se řidič za jízdy stejně nemůže dívat. Já to tedy mám v pětce odblokované a ne že bych se díval, ale jako zvuková kulisa to není někdy špatné.
Na druhou stranu, je to tvoje auto a tvůj názor, to se počítá 😄 .
Ja sa povazujem za to prve, a prave aj mojou kritikou vo "vlastnych radoch" sa snazim poukazat na moju objektivitu v mojom vnimani automobiloveho sveta. Ak totiz urobi niekto iny ( Medo, Bawo, Jag, Lex...) dobre, kludne to pochvalim.
Hmm, a neviemm ale nezda sa mi, ze by si to v diskusiach so mnou nejako "schytaval" 😉 - praveze - musim uznat, ze si si viedol ako kvalitny super, len sme sa "nazorovo rozchadzali". Niekedy menej, niekedy viac >😒] - dufam, ze sa to obislo z mojej strany bez urazok 😉 V poslednej dobe som sa tak trochu uz "zmieril" s niektorimi diskutermi tu, s ich nazormi a reakciami, a aj ked sa budem snazit s nimi akokolvek slusne diskutovat, viem, ze z ich strany to iste cakat nemozem. Hold - net robi z niektorich fakt hrdinov ;-\
Takze asi tak, cital som aj tvoje neskorsie reakcie, ale odpovedam ti na tuto, lebo ta sa mna dotyka. Ako dnes pozorujem, zeby tvoje dalsie auto fakt mohlo byt aj Audi ? >😁
Tak pokial este z "non-Lichtovskej ery", tak som "pocteny" 😄
Na druhou stranu od vyšší střední nahoru nevidím žádnou výraznou motivaci k trvání na rwd, samozřejmě kromě vrcholných eM verzí. No a x-drive zatím celkově líp, než quattro, nefunguje, aspoň ve většině případů.
RWD u 1er/2er i 3er/4er (+ eM modelů) je velmi lákavá konfigurace, ale kolik lidí o ni má reálně zájem, dnes je problém takovou konfiguraci vůbec vyzkoušet.
Možná, kdyby sis odpustil tu poslední větu, tak by se do tebe možná ani nikdo dnes netrefoval. Ale když sis jí neodpustil, tak se nemůžeš zas až tak divit, po tom všem, co probíhalo v minulosti.
Ale asi to tak máš rád. Takže změna ano, ale malá, moc malá.
Edit ve 12:11 - Tak nic, zpátky na stromy, je to pořád stejný.
Pak jsi napsal ve 12:11 půlmetrový shrnutí svých pocitů, které zde už všichni ale x- krát četli a myslím si, že je snad i někteří alespoň částečně chápou nebo třeba jen respektují. Málokdo to dnes už je ale ochoten přiznat. Nechci do ohně nic přilévat, tak jen to "zpátky na stromy". Můj pocit je, že to moc prožíváš, chceš všechno vyřešit do posledního slova a detailu, ve své hlavě máš určitě pravdu a někdy i ve skutečnosti. To ale málokdo zkousne. Moc tlačíš na pilu.
Někdy je lepší utéct, než se prát za každou cenu dokud někdo nepadne mrtvej. Ale je to jen můj názor a už bych ani tohle raději nepsal, ale oslovil jsi mě, tak odpovídám.
Měl jsem pocit, že jsi získal poslední dobou nějaký nadhled, ale asi jsem se zmýlil.
Stačí se podívat na většinu testů aut +300HP, pak už je to prostě moc, neovladatelná bestie a blabla. Sedneš pak do výkonějších kousků a voilá...ono to funguje pořád skvěle...
Seš prostě jasnej fanatik. 😉
Ono dodelat na auto hromadu ozdubek a kudrlinek zvladne kazde pako, ale udelat jednim tahem siluetu, ktera jasne na sto metru da najevo, o koho (o co) se jedna, to uz je umeni.
Takze radeji zustan u hodnoceni tech prskoletu, to je tvoje krevni skupina >😁
Ne že bych nesouhlasil, Audi má přesně ten design jaký má mít, neurazí konzervativce a přitom má jiskru...
Btw.: Toyota se už principiálně vybírá rozumem a více obsahem kapsy, ne? 😄
Hned som sa prekrizoval 😐
Audi taky není vyloženě petrolheadská značka... ale to už jsme zase u klišé o BMW a Audi.
P.S. Zrovna GT-86 je na poměry současné produkce Toyoty ještě větší "exot", než taková R8 u Audi.
Poměrem srdcařů a kapsařů (neplést s kapsáři) mezi kupci Toyoty a Audi si nejsem úplně jistý. Kdybych si měl tipnout, pak si více lidí koupí Audi protože vypadá jako Audi než Toyotu protože vypadá jako Toyota... ale vlastně zase tolik kupců Toyoty neznám.
Navíc to s tim vzhledem jen vopisuješ, neumíš bejt aspoň originální? 😉
A kde vidis jake urazeni?
Názor na design sem vyjádřil naprosto slušně. Kdes pobral slova jako primitivní nebo co s tim má společnýho nějakej prskolet fakt nechápu: A ty mi to asi nevysvětlíš co? 😄
Co by sis vlastně představoval? Jen chválu vostatní příspěvky zakázat? >😁