Na začátku napsal pája:
Toyota se už principiálně vybírá rozumem a více obsahem kapsy, ne?
Poměrem srdcařů a kapsařů (neplést s kapsáři) mezi kupci Toyoty a Audi si nejsem úplně jistý. Kdybych si měl tipnout, pak si více lidí koupí Audi protože vypadá jako Audi než Toyotu protože vypadá jako Toyota... ale vlastně zase tolik kupců Toyoty neznám.
Jo to bych doteď chápal. Do tohohle novýho designu, Právě nová Q7 a příští A6 působěj že maj lehký sklony k tomu faux pas a vnímám je buď jako odklon od letitýho evolučního designu nebo prostě chybnej krok stranou. Tobě se fakt líběj?
Ok tak eště jednou: Víš že když budeš urážet bude design nový Q7 a příští A6 furt stejně žejo? ;-)
Názor na design sem vyjádřil naprosto slušně. Kdes pobral slova jako primitivní nebo co s tim má společnýho nějakej prskolet fakt nechápu: A ty mi to asi nevysvětlíš co? :-)
Co by sis vlastně představoval? Jen chválu vostatní příspěvky zakázat? >:D
Pravil vodpad z Radhoště. Fakt hodně křivej vodpad. Ty blbče fakt bys takhle mluvil k ženský? Si vopravdu neskutečnej :yes: >:D
Navíc to s tim vzhledem jen vopisuješ, neumíš bejt aspoň originální? ;-)
To nemůže nikdy, už z principu, stačí si srovnat stejné verze xdrive vs sdrive.
Na druhou stranu od vyšší střední nahoru nevidím žádnou výraznou motivaci k trvání na rwd, samozřejmě kromě vrcholných eM verzí. No a x-drive zatím celkově líp, než quattro, nefunguje, aspoň ve většině případů.
RWD u 1er/2er i 3er/4er (+ eM modelů) je velmi lákavá konfigurace, ale kolik lidí o ni má reálně zájem, dnes je problém takovou konfiguraci vůbec vyzkoušet.
Souhlas..., ale to se přece vůbec nevylučuje s mou reakcí, nebo tam snad někde vidíš něco ve smyslu, že je Audi vyloženě petrolheadská značka? Záměrně jsem to napsal v obecné rovině, aniž bych jmenoval nějakou konkrétní značku.
P.S. Zrovna GT-86 je na poměry současné produkce Toyoty ještě větší "exot", než taková R8 u Audi.
Asi budu za kolotočářě, ale Prologue se mi líbí. Víc ukazuje na odiv stylistický markanty. U současný A6 se mi líbí přední část a klasická Audi linie boku...zadní je pak unylá a bez nápadu. Oproti tomu interiér je moc pěknej.
Jen vzduchový odpružení není to pravý ořechový a na obyč pérech s velkými koly A6 jednoduše neumí to, co bych chtěl. ;-)
Ano, kašli na klišé...neboť jakkoliv se nám zdá náš diskuzní kroužek širokej...v reálným světě je zanedbatelnej a valná většina lidí se rozhoduje podle jiných měřítek ;-)
Jiná cenová kategorie znamená jinou cílovku, ale autonadšenci jsou mezi bohatými i chudými. Umím si představit, že pro někoho je Toyota taky volba srdce... a nejen GT-86, ale nakonec třeba i ten Yaris.
Audi taky není vyloženě petrolheadská značka... ale to už jsme zase u klišé o BMW a Audi.
Principialne OK, ale...a tych ale je tam dost, uz som sa k tomu vyjadroval pri uvedeni konceptu, nebudem sa opakovat. V kazdom pripade - aktualny dizajnovy jazyk na A6-ke sa mi paci brutaaaaalne :yes: - ja uz asi ani neviem, co by som na nej este menil, skor asi len tu techniku - MLB evo je gut, novy podvozok s moznostou natacania zadnej napravy tiez...No a nie kazda obycajna A6 moze vyzerat ako aktualna RS6 >:-[] - tam prisla proste dokonalost, ktoru ja osobne uz nemam predstavu, ako dalej posunut :yes:
Na to su dizajneri - no a preto dufam, ze ten novy jazyk Marka Lichteho sa nejako "ukludni", lebo to co predviedol na Prologue-u, sa mi zda byt az prehnane... 8-s
Takze ja sa tiez len mozem nechat prekvapit ;-)
:-) Neviem ci si trosku nepleties pojmy: FANusik a FANatista >:D
Ja sa povazujem za to prve, a prave aj mojou kritikou vo "vlastnych radoch" sa snazim poukazat na moju objektivitu v mojom vnimani automobiloveho sveta. Ak totiz urobi niekto iny ( Medo, Bawo, Jag, Lex...) dobre, kludne to pochvalim.
Hmm, a neviemm ale nezda sa mi, ze by si to v diskusiach so mnou nejako "schytaval" ;-) - praveze - musim uznat, ze si si viedol ako kvalitny super, len sme sa "nazorovo rozchadzali". Niekedy menej, niekedy viac >:-[] - dufam, ze sa to obislo z mojej strany bez urazok ;-) V poslednej dobe som sa tak trochu uz "zmieril" s niektorimi diskutermi tu, s ich nazormi a reakciami, a aj ked sa budem snazit s nimi akokolvek slusne diskutovat, viem, ze z ich strany to iste cakat nemozem. Hold - net robi z niektorich fakt hrdinov ;-\
Takze asi tak, cital som aj tvoje neskorsie reakcie, ale odpovedam ti na tuto, lebo ta sa mna dotyka. Ako dnes pozorujem, zeby tvoje dalsie auto fakt mohlo byt aj Audi ? >:D
Tak pokial este z "non-Lichtovskej ery", tak som "pocteny" :-)
A Audi srdcem? Já nevím, do těhle stereotypů bych se nerad zamotal... pak se tu objeví Dylan a jako bývalý majitel 911 ti bude vyprávět o své lásce na první pohled, Toyotě Mirai... >:-[]
Nechci tě pitvat, to tady už delší dobu dělají jiní a vlastně i ty sám. Svým příspěvkem jsem tebe a tu, až zbytečně rozčeřenou, hladinu chtěl jen trochu odlehčit a uklidnit.
Pak jsi napsal ve 12:11 půlmetrový shrnutí svých pocitů, které zde už všichni ale x- krát četli a myslím si, že je snad i někteří alespoň částečně chápou nebo třeba jen respektují. Málokdo to dnes už je ale ochoten přiznat. Nechci do ohně nic přilévat, tak jen to "zpátky na stromy". Můj pocit je, že to moc prožíváš, chceš všechno vyřešit do posledního slova a detailu, ve své hlavě máš určitě pravdu a někdy i ve skutečnosti. To ale málokdo zkousne. Moc tlačíš na pilu.
Někdy je lepší utéct, než se prát za každou cenu dokud někdo nepadne mrtvej. Ale je to jen můj názor a už bych ani tohle raději nepsal, ale oslovil jsi mě, tak odpovídám.
Měl jsem pocit, že jsi získal poslední dobou nějaký nadhled, ale asi jsem se zmýlil.
Neviděl jsem moderní volant, u kterého bych nabyl dojmu, že by se tak měl držet. Pokud myslíš ty výstupky, tak ty by měly být pro palce (správně bys neměl mít palce na vnitřní straně volantu, protože je větší riziko, že si je při nehodě zlomíš).
To víš ženská, a ještě k tomu v letech, jak někdo/něco vypadá líp, než ona, hned je z toho oheň na střeše... a navíc je pak často nechutně vulgární (naposledy v noci ze včerejška na dnešek). >:-[];-)
Schizofrenii ti nikdo odpoustet nemusi, s tim se musis vyrovnat sam a stejne tak i musis akceptovat kritiku, ktera se na tebe snese. Jinak nepis, to je to cele.
Co se tyka mne, tak ja jsem si koupil taky "premiove" auto, taky za "premiovou" cenu (a to neni zdaleka tak vybavene, jako tvoje 5er) a i kdyz bych mu mohl vycist hromadu veci, tak jsem schopen videt vztahy mezi nevyhodou a vyhodu.
Priklad:
Pohyby zapnutych steracu jsou citit v pedalove skupine. Proste zastavis na krizovatce, mas zapnute sterace a pri kazdem pohybu to citis v pedalu brzdy, na ktere stojis. Jenze - jsou to prvni sterace (na mych vlastnich autech), ktere bez jakychkoliv probelmu funguji i v rychlostech 150+. Takze konstrukteri to proste udelali bytelne a funkcne, ale bohuzel si to nese i nevyhody prenosu razu do jinych casti vozu. Jednoduche, ze? Ani by mne nepadlo se tu vypisovat ze zklamani a frustrace z toho, ze mam premiovej krap - nic takoveho si totiz nemyslim.
...jestli si někdy znovu koupím Audi, tak třeba právě kvůli jednoduchýmu a čitelnýmu designu. Ne, nebude to hlavní priorita, vyjma pár vyjímek se faux paus v týhle třídě nevyskytují, ale budu to brát jako bonus. ;-)
Nic...každej má posunutý nezáludný chování jinak ;-)
Stačí se podívat na většinu testů aut +300HP, pak už je to prostě moc, neovladatelná bestie a blabla. Sedneš pak do výkonějších kousků a voilá...ono to funguje pořád skvěle...
Hm, to je příliš konkrétní, zní to, jako bys byl člověk, který má přehled, umí si proto vybrat přesně to, co mu vyhovuje, takže "neoblažuje" ostatní kafemlýnkovým fňukáním jak strašlivě naletěl, slyšte, slyšte. >:D
Seš prostě jasnej fanatik. ;-)
Proč jako zpátky na stromy? Vzal jsem kritiku mariachiho a napsal jsem (po fakt usilovném pátrání v mém nitru), co je asi příčinou toho všeho povyku z mé strany. Co se Ti přesně nezdá?
Psal jsem ti, že nejsem fanatickej přívrženec nějaký značky, stejně tak jsem přiznal, že mi z D3 je svým naturelem BMW nejblíž. To je vše... Pokud Audi bude jezdit jako zadokolka a zbaví se pro mě až moc necitlivýho řízení kolem středu, naučí se dělat odpružení i s velkými koly bez vzduchu...proč ne?! ;-)
Tobě nejde o to něco napsat k tématu. Tobě jde o to, abys mě provokoval a následně vyprovokoval k nějaké reakci. Sorry, já tu tvou ubohou hru nehraju. Musíš komplexy léčit jinou cestou. Dovolíš malou rekapitulaci?
Mám nízké seběvědomí, někdo mi ublížil, jsem pokrytců král, brečím apod. Zkusil jsi se někdy zamyslet taky sám nad sebou a neřešit lidi, o kterých nevíš ani "ň"?
A pamatuj si jedno Dinare, prostě nemáš na to, abys mě psychicky jakkoliv rozhodil. Už jsem psal několika kolegům, že beru jejich kritiku a možná by stálo za to, zamyslet se nad mnoha věcmi, které píšu. Ale opakuji, ty mě nerozhodíš, jseš pro mě hulvát a ne slušný diskutující.
Designová evoluce měnící markanty, ale stavějící na základě opakování základní linky, může dospět až k vyprázdnění obsahu, jistě, a v automobilovém designu to akt. reprezentuje např. fiat se svými variacemi na pětistovkou stokrát jinak a pokaždé stejně. U audi bych souhlasil např. při pohledu na novou Q7, která je na konci evolučního cyklu designu audi předchozí generace. Ale to, na co se díváme jako na příští A6, bych nazval v rámci autodesignu doslova evolučním skokem, půjde-li audi tímto směrem, pak vyprázdnění obsahu nehrozí, protože obsah se evolucí změnil. Stačí se podívat ob generaci zpět, tehdejší A6 má s tímto společné jen ty kroužky, a přitom si audi evidentně (a tvá reakce to potvrzuje) stále drží kontinuitu. Podle mého je to důkaz kvalitní designerské práce. ;-):yes:
Dobrá, to beru. Ale vžij se trochu do mé kůže. Nemám nízké sebevědomí, ani nebrečím. Dokonce ani necítím nějakou zášť. Po 31 dnech, kdy auto bylo v servise se zdá, že je všechno v pořádku a já jsem teď dost spokojený s výsledkem.
Jenže všechno to bylo jako zklamání v lásce. Prostě jsem si tajně vysnil, že jednoho dne si koupím bavoráka a pak jsem přišel na to, že mi dodali za nadprůměrnou (nebo chceš-li prémiovou) cenu naprosto průměrně kvalitní auto. Po objednávce jsem hltal každý článek a každé slovo a nezměrně se těšil až do něj sednu. A problémy technického rázu jsem nikdy neřešil, je to auto, kterých se vyrobí ročně přes tři sta tisíc kusů. Zklamání z oné lásky bylo někde jinde. V tom, jak je to nedodělané a dodělané zároveň. Schizofrenní situace. Otevřeš kufr, vše krásně polstrované, dokonce plynová vzpěra na dvojitém dnu. Jseš nadšený do té chvíle, než si skoro pořežeš prsty o nekvalitně spojené plasty na páčce blinkru. Jseš udiven, jak perfektně funguje klimatizace a ve stejný den zjistíš, že ti vrže celý strop. Jseš natěšený, až zase vyzkoušíš tu kouzelnou souhru motoru s převodovkou a při nastupování zavadíš o hýbající se nástupní lišty, které mohl někdo třeba jen jedním malým šroubkem připevnit tak, že by se vůbec nehnuly. A všechny tyto věci řešíš. S rozumem, slušně a dokonce empaticky vůči výrobci. Po několikáté si píšeš maily s vedením a importérem a ujišťuješ je, že danou situaci chápeš a že "ještě vyměníme toto a toto" a budeš spokojen. Pak jim napíšeš, že bys rád koupil záruku a že očekáváš, po těch všech problémech, že Ti alespoň polovinu uhradí výrobce. A na to se dočkáš jenom odpovědi, že to nejde a že Ti přejou hezké svátky vánoční 2013 a šťastný nový rok 2014.
V kontrastu toho se dozvídám na YouTube, že nad kvalitu BMW není a že nejlepší auta na světě jsou bavoráky a ostatní se jim nepřiblíží ani za sto let. V kontrastu toho přichází onen neviditelný nepřítel - bojuješ a rveš se z ostatníma za jedním jediným účelem. Abys jim vmetl do tváří pravdu, pravdu o tom, že není vše černé a bílé a není vše super kvalitní nebo extrémně nekvalitní. Kdykoliv kdokoliv a hlavně kdekoliv někdo něco podobného napsal, hned jsem tam byl a jako dozor nejvyšší spravedlnosti jsem vysvětloval, co se mi přihodilo. Až do doby, než se z toho stal můj vlastní fanatismus, možná skrytá nenávist vůči mnichovským produktům a až do doby, než hulváti jako Dinar píšou něco o mém nízkém sebevědomí a další kecy. Až do chvíle, než mi je fakt líto, že nemám značku BMW moc v lásce. Prostě je to všechno na houby. Líbí se mi jejich auta, designový jazyk, který používají... ale kdykoliv to nyní napíšu do diskuze, stane se, že mi lidi okolo nevěří. Tolik jsi si stěžoval, tak teď nepiš, že se Ti to líbí.
To je celý problém, jediný kdo mi ublížil a ukřivdil je ROZKOL mezi očekáváním a výsledkem. Tak jsem se na to auto těšil a tak jsem BMW miloval, že to zklamání přineslo ROZKOL vyťukávaný s železnou pravidelností do klávesnice a přenášený obrovskou rychlostí mezi kontinenty na "papír" diskuzních vláken. Jestli jsem pitomeček nebo ne, to nechci soudit. Ale zcela určitě jsem za své diskuzní chování zodpovědný. Pokud mi tedy kolegové diskutující odpustí tu schizofrenii a nesourodost názorů, pak začnu znovu a budu psát blogy atd.
"Proste to neni vono"...a tohle tu hodnoti propracovanost designu vozu stredni, nebo jeste vyssi tridy >:D
Ono dodelat na auto hromadu ozdubek a kudrlinek zvladne kazde pako, ale udelat jednim tahem siluetu, ktera jasne na sto metru da najevo, o koho (o co) se jedna, to uz je umeni.
Takze radeji zustan u hodnoceni tech prskoletu, to je tvoje krevni skupina >:D
Finta fň je v tom, že hammuna..kdesicosi je tak ztracený případ, že nikdo uz nepovazuje za smysluplne s tim necim diskutovat - tedy krome jejich (nebo spis jeho) par slabsich chvilek, kdy je par komentu celkem plodnych, asi tak 1%.
U tebe je to neco jineho, osobne bych se primlouval za to, at das zpatky svuj blog, minimalne ten o Seatu a par dalsich autech, protoze pokud zrovna nebrecis jak zelva nad BMW, ktere ti zkazilo cely automobilovy zivot, tak pises uhlazene, vecne, ctive, dokazes vtahnout do deje jako malokdo tady.
Tim, ze sis tady vykouzlil neviditelneho nepritele v podobe "fanatickych priznivcu BMW" (muzes mi aspon nejakeho jmenovat a dokazat, ze je fanatickym priznivcem?) ses proste odstrelil, ale porad je nekomu obcas lito, ze clovek, ktereho druhdy rad cetl tu ze sebe ted dela pitomecka.
Mel bys byt rad, ze se ti nekdo snazi pomoct najit spravnou cestu a ne kopat kolem sebe jak pako, kdyz se ti ty BMW fanatiky nedari najit.
P.S.
Ja uz tady chodim docela dlouho a co se tyka fanatickych priznivcu JAKEKOLIV libovolne znacky, spocital bys je na prstech jedne ruky a prim v demenci mezi nimi hraji priznivci Hondy - samozrejme ke smule znacky.
Začal jsi docela normálně, ani už nepliveš přehnaně na 5er (a to už nejen dnes) dokonce jsi už i přiznal, že bys jí chtěl raději s motorem. Za mě dobrý. Měl jsem poslední dobou pocit, jako kdyby se něco u tebe změnilo - jako do pohody.
Možná, kdyby sis odpustil tu poslední větu, tak by se do tebe možná ani nikdo dnes netrefoval. Ale když sis jí neodpustil, tak se nemůžeš zas až tak divit, po tom všem, co probíhalo v minulosti.
Ale asi to tak máš rád. Takže změna ano, ale malá, moc malá.
Edit ve 12:11 - Tak nic, zpátky na stromy, je to pořád stejný.
Jestli evoluce tak nepovedená nebo aspoň blbym směrem. Nechápu co společnýho má prskolet DS3 s podle mě nepropracovanym designem ve vyšší střední ale jak myslíš. Jak sem řek tahle designová řeč mi u A3 sedan přijde přijatelná v týhle kategorii mi to přijde slabý nebo spíš divný. Prostě to neni vono
Ale no tak, oba víme, že tady nejde o jednu diskusi, o jeden příspěvek. Nečtu to tady každý den, ale třeba diskuse z posledních pár dní jsem si prošel, a je to z tvé strany pořád stejné, takže ta má reakce se netýká zdaleka jen toho dnešního pobrekávání, míří na ty tvé kádrovácí bláboly o fanaticích značek, jak tu jsou (ti kteří s tebou v daný moment nesouhlasí), a jak ti ubližují (to dlouhodobě v diskusích). Je to už nuda, jen to jsem chtěl svou reakcí říct, nečekám, že si tu vodu do lavoru skutečně naleješ, myslím, že na to nemáš...
Lenze ono je to niekedy tazko. Je moj nenavideny pondelok, idem pozriet, ze co nove na ACZ, pozeram - fajne, clanok v cestine, ktory som uz vcera 2x cital v anglictine, tak ale OK, aspon si pozriem, ako sa s tym popasovali...
Nadpis - ten sa hadam pokazit neda :-) - tu dokonca velmi vystizny - defakto popisujuci vsetko naraz. :yes:
Lenze prva veta - este k tomu hrubo tlacena : "...model strednej triedy..."
Toto si vysvetlujem fakt len tym pondelkom :-! Vo zvysku textu je uz vsetko ako tak ok, vzhladom na to, ze o dalsom vyvoji znacky uz mam aku-taku predstavu, neidem sa ani k nicomu dalsiemu vyjadrovat obsiahlo. Len velmi kratucko:
Mame 3 roky casu ! Dovtedy urcite pre prichodom konkretneho modelu uvidime jeho predprodukcny koncept. Takze caka nas to este aj pred A8. Vtedy hadam spomedzi fanusikov a zakaznikov znacky zaznie riadny piskot na adresu Marka, no a potom si budu musiet nasypat trochu popolu na hlavu a upravit este co sa da, na znesitelnu mieru. To bude v roku 2016. Teda rok pred tym, ako bude mat prist A6, a teda bude dost casu na to, zvratit vyvoj spravnym smerom. ...aspon dufam... ;-\
Takze nejake predcasne zavery z tohoto dnesneho clanku robit, je absolutne zbytocne. Dufam, ze tak ako sa budu musiet poucit z exterieru, poucia sa aj v interieri, to co vidno na obrazkoch je len klasicke dizajnerske cvicenie, ktore sice moze "vystrasit" - ale je to len koncept ;-)
Takze: Klidek, pohodicka, uz za cca 2 roky budeme mudrejsi ( vdaka A8 )
PS:Tento prispevok som bohuzial pisal velmi dlho, predo mnou tu bolo asi 10 reakcii, do ktorych sa ale zapajat nechcem. Ja len dufam, ze sa tu diskusne nepozabijate ;-)
No však v pohodě, já to beru. Tak když jsou všude, pak nevím, proč když o nich píšu já, snese se nějaká horda odsuzujících příspěvků a když píše někdo jiný, je to v pohodě.
S tou lištou si nejsem moc jistý? Co vlastně bude ukazovat? Já to beru tak, že Audi nebude do budoucna osazovat své modely žádnou obrazovkou. Navigace a nastavení auta bude mezi budíky a ta lišta by tady mohla ukazovat spolujezdci BluRay filmy, na které se řidič za jízdy stejně nemůže dívat. Já to tedy mám v pětce odblokované a ne že bych se díval, ale jako zvuková kulisa to není někdy špatné.
Fanatici sou fšude. Pokud se zeptáš mě, tak mám radši fanatické fanoušky než fanatické odpůrce, kteří nemají žádné vlastní názory a jediné co potřebují sdělit světu je to, že VW&spol je zlo.
Vem si třeba Barika... ne že bychom se shodli, to spíš výjimečně... ale prostě se mu líbí americká a ruská auta (vím, divná kombinace), občas k nim něco zajímavého napíše, občas se člověk něco dozví, občas to donutí člověka si něco nastudovat.
Zpět k autu - na volantu se shodnem, ta lišta před spolujezdcem ale vypadá zajímavě, to by se časem za příplatek objevit mohlo.
Dinare, ty nediskutuješ, ty se snažíš urážet. Používáš styl diskuze, který se prostě nehodí k tobě, protože věřím, že máš spoustu informací o autech a stovky jsi jich zkoušel. Místo informační hodnoty v tvých příspěvcích je vidět, jak se snažíš hodnotit ostatní, rozebíráš je podle svého a autech toho moc nenapíšeš.
Mně šlo jen o fair play, rozumíš? Já jsem se nikdy nevyjadřoval (kromě jedné ironické pasáže, která byla pochopena jinak) jako první. Já vždy jen reaguju. Když někdo napíše něco o fanaticích VAG, proč mu neřekneš, aby si opláchl přirození? To by mi přišlo fér.
Žádná definice taky není potřeba. Je to o spravedlnosti zdejších diskutujících. Ještě jednou: Když napíšu něco o fanaticích BMW, tak jsem označen za provokatéra, když napíše někdo jiný o fanaticích VAG, tak se nikdo neozývá. Už tomu rozumíš?
Čtu diskuse, čtu všechny názory, považuju to za přirozené. Stejně jako považuju za přirozené reagovat na jakýkoliv příspěvek, na který uznám za vhodné. Jinými slovy diskutuju. Máš-li problém s tím, že tě pro to, co zde plodíš, považuju za ukňučeného pozéra, a píšu ti to, no, nedá se nic dělat, budeš se s tím muset vypořádat. ;-)
A proč je čteš? Když se ti to nelíbí, tak nereaguj a nečti. Možná, že máš trochu mozku na to, abys pochopil, že když je tam napsáno "stealth01", tak to není vhodné ke čtení a reakci. Zatím mi to tak nepřipadá, chce to cvičit a cvičit, ona se ta inteligence třeba dostaví.
A pokud se bavíme o tvém vyjadřování a názorech, drž se prosím tě aut! Jako psycholog jseš úplně ztracený případ.
Je to posun, evoluce, těžko můžeš čekat od sedanu vyšší střední nějaké vizuální drama. Tahle auta nekupují tatínci utřinosonům nebo utřinoskám, na to máš DS3, tohle si kupují tatínci sami sobě, a ti už se bez samolepek (křídel nebo diod ve tvaru srdce) obejdou. ;-)
Buď se svět proti tobě skutečně spiknul nebo si přepláchneš přirození teplou vodou a konečně se ti uleví...
Kdo má ty ukřivděné pindy furt číst?!! :'-(:no:
Co pořád všichni máte s tou agitkou? Kdyby byli všichni zmasírovaní agitkou, vypadal by podle toho vozový park v ČR. Měli byste se podívat do Soulu, jaké procento aut tam jezdí v rámci domácích značek a jaké procento evropských, japonských a amerických. To je ta pravá nuda, nuda, šeď, šeď. Ještě všechno jezdí ve stříbrné, bílé nebo černé barvě. Vytáhl jsem nějakou fotku z okna mého bytu na jednu z menších křižovatek...
Stručně řečeno, když jsem napsal v diskuzi, že na internetu je velké procento fanatických příznivců BMW, tak jsem byl ubezpečen, že "oni nejsou nikde", že neexistují.
Když napíše Kyl.. vlastně Hammunasakra o fanatických příznivcích VAG, tak se vsadím, že ji (jeho) nikdo neokřikne... No třeba ale budu překvapen...
Zpět k autu a volantu. Tohle určitě nebude v sérii, to by byl dost zásadní ergonomický přehmat alá francouzské vozy. Je to jen ukázka odvahy designérů. To samé platí pravděpodobně o krásných displejích na straně spolujezdce, které jsou zasazeny přímo do lišt. Pokud se to prosadí, pak za tučný příplatek a ještě s pochybnou praktičností...
presne tak... za 10 minut 2 ... to si pamatam dodnes z autoskoly ... tolko 14 rokov stara teoria... ale v praxi uz dnes drzis volant skor v polohe tristvrte na tri.... aby si dosiahol na tlacitka... pripadne padla... ( ktore kedysi neboli )
Je to zajímavé. V našich autoškolách se nyní důsledně učí držení volantu v poloze třičtvtě na tři. Ale většina výrobců aut, pokud dělá tvarované volanty, tak je v 90% vytvarování v poloze za 10 minnut dvě. A to i etalon bezpečnosti Volvo.
Jenže to je Mondeo, to má tak skvělé řízení, že je fakticky jedno jak ten volant držíš. ;-)
Ne, dobře, i na té fotce s Hyundai se ten volant drží skoro 3/4 na 3, tedy tak jak to ten volant dovolí. Myslím, že tohle je jen takové designové cvičení, v interiéru žádnou revoluci nečekám.
A jak pak budeš obsluhovat čudlíky na volantu a pádla převodovky? Ne, to je blbost, správné držení volatnu je tři čtvrtě na tři, tomu odpovídá rozložení ovládacích prvků.
volant by som drzal urcite vyssie.... najlepsie v polohe za 10 minut 2 hodiny ak si to predstavis na rucickovych hodinkach ;-) [odkaz] ... tolko teoria z autoskoly.... kto ako v praxi drzi volant to samozrejme neovplyvnis ...
Co se konceptu týče... věřil bych, že maska by tak nějak třeba vypadat mohla, ale interiér snad ne. Například... kde se má držet volant? Za tu hliníkovou věc? Takovou pitomost může pustit do výroby Citroën, ale pevně věřím, že Audi ne.
Mně to nepřijde taky dvakrát moc zajímavý. Je to ale koncept, uvidíme, kam to dotáhne Audi v sérii v nové A6.
Ten minimalismus v interiéru je až přehnaný. Já mám rád, když mě obklopuje palubní deska a středový tunel. Ideálně jako v 5er.
Webpajo a další... v rámci fair play byste se měli ozvat, že nikdo tady není fanatický apod. Ale jakmile se to netýká určité značky, tak se úvahy o fanatismu odpouští, že? ;-)
Tenhle čumák a vůbec celková vizáž mi u A3 sedan žíly netrhá ale ok. Zdravim mírně i hodně fanatický příznivce VAG ale po skoro nepovedenym designu Q7 mi to pro vyšší střední přijde tak nějak málo ;-)
Zlatej Bangle a jeho kreace u BMW :yes::-)