Nemyslim že ten prodej byl díky "dobrýmu čuchu", spíš to byla shoda okolností. Jejich PAG prostě nefungoval. A to bylo před krizí!
Určitě bych nedoporučil návrat pod Ford (na to že to nefungovalo je dostatek důkazů) ale další sblížení s MB nebo spíš přechod pod MB. Ten může nabídnout odpovídající motory i know-how s výbavou. A i ty blbý peníze
nemá šanci. Vývoj nových technologií pokračuje závratným tempem. K tomu je potřeba spousta peněz a výroba ve velkém měřítku. (Economy of Scale). Tyto technologie jsou čím dál tím dražší a pokud nemůže výrobce aut náklady spojené s jejich zavedením do výroby rekuperovat na počtu prodaných vozů, je konec. Já bych AM doporučovat se opět obrátit na Ford, který má ještě v AM malý podíl s návrhem na odprodej kontrolního balíku akcií. Ford by nyní AM do svého portfolia mohl opět zařadit. Záleží ovšem na tom, zda by se současné vedení Fordu dokázalo vypořádat s rozhodnutím předešlého vedení, které mělo "dobrý čuch" a před startem finanční krize 2007-2008 svůj kontrolní podíl v AM prodalo. Ford prodal také Volvo, Jaguar a Land Rover a tím se zachránil před bankrotem.
Nahrazení dvanáctiválců s krásným charakteristickým zvukem obyčejnými osmiválci od M-B jen sníží punc vyjímečnosti. Nakonec snad zůstane aspoň ten krásný design.
Jestli sem to četl a pochopil dobře, tak většinu podílu značky mají dva investoři. Takže v podstatě to je jejich problém kde sehnat love. Auta jsou to pěkný. Jen jsem nepochopil jak takový auto s dvanáctiválcem má zrychlení kolem 4,5 s. Navíc za tu cenu co to prodávají nechápu, že nemají peníze na další vývoj. Interiér některých modelů je dost pozadu s konkurencí.