Novinky
petrumr
ty jsi komunista co tě vyhodili aji z rudýho práva >😁
Přejít do diskuze
petrumr
kdyby dbali na kvalitu a né na kvanta nedodělků tak by nemuseli zavírat továrnu za továrnou.
petrumr
a vidím, že už konečně tu ruskou klávesnici pohřbil. Utíkej ještě za ty putinovi lístečky si koupit foták. Ta samara by se vyjímala jako avatar dobře. >😁
Ve Španělsku se už od roku 2010 vyrábí např. model Fiesta a máš snad nějaký pocit, že má problémy s kvalitou? Ve Španělsku již vyrábí např. Mazda, Citroen, Renault, Audi, Mercedes, VW, Ford a Seat.
Gilgit
Jiste, vsechna auta vyrobená ve Spanelsku maji spatnou kvalitu. A ted jeste tu o perníkové chaloupce. >😁
Ziji a pracuji jiz skoro 9 let v Belgii a musim s NAGANO SOUHLASIT. Nemuzete zavrit jen tak fabriku, musite najet na plan "Renault" (podle fabriky, kterou automobilka zavrela ze dne na den pred nejakymi 30 lety), ohlasovat, koho a jak propustite - jmeno za jmenem, davat stedre odstupne atd. Navic cena prace v Belgii je jedna z nejvssich v Evrope, hlavne kvuli vysokemu daneni (strhnou vam okolo 50% z platu) :-!
Ak si spomenies na jeho nedavny test a ak malo podobnu nadvahu, tak ma ani neprekvapuju tie podpriemerne dynamicke parametre celeho auta, s inak parametricky slusnym motorom... :-!
Jsou tu tři vlákna založený dvěma neználkama...takový Pat a Mat, že jo kluci?
Ford si moc dobře spočítal co dělá. Byla to jedna z nejdražších výrob v Evropě, protože Belgie je neskutečně sociální stát, proto ostatně Fordu trvalo dva roky než to zavřel a proto ostatně nové Mondeo přijelo o dva roky později...
Ford si moc dobře spočítal co dělá. Byla to jedna z nejdražších výrob v Evropě, protože Belgie je neskutečně sociální stát, proto ostatně Fordu trvalo dva roky než to zavřel a proto ostatně nové Mondeo přijelo o dva roky později...
Super-E😜ert - neví že v Belgii jsou díky koncentraci Euroúředníků a Euroinstitucí nejvyšší náklady na pracovní sílu ....
Však také Španělsko jen vzkvétá >😁 >😁 >😁 a majitelé MB Vito vědí o španělské kvalitě své >😁 .
Raději zavřou továrnu, než by slevili ze svých marží. Kdyby udělali cenově dostupné auto, tak tam jedou na tři směny.
Stejná filozofie, jako například PSA. Prostě za každou cenu musí být vývar jak kráva, jinak raději propustíme zaměstnance. Nepochopím 8-s Kde je ta myšlenka Henryho Forda, že auto má být dostupné i nejchudším?
Stejná filozofie, jako například PSA. Prostě za každou cenu musí být vývar jak kráva, jinak raději propustíme zaměstnance. Nepochopím 8-s Kde je ta myšlenka Henryho Forda, že auto má být dostupné i nejchudším?
Gilgit
marose nemuzes brát vázne. Ten sem pravidelne píse takové blbosti, ze se clovek diví kde neco takového vubec zije.
Musím říct, že nesouhlasím. Toto je takový alibistický, socialistický výkřik do tmy, firma prostě funguje aby vydělávala. Kdyby to byl státní nebo částečně státem vlastněný podnik, tak jo, ale soukromá firma musí v první řadě hledět na peníze.
V souvislosti s tím přesunem mám spíš obavu o kvalitu budoucích fordů Made in Spain.
V souvislosti s tím přesunem mám spíš obavu o kvalitu budoucích fordů Made in Spain.
Nechtel bych koupit to posledni auto. Urcite se zamestnanci pomstili Fordu a bude to takovy trojsky kun, ktery se nejdnou objevi ve Ford servisu.
Nošovice budou "zaplacené" do nějakých 10 let (teď už to je snad dokonce jen 8 let), přesně už si to nepamatuji. A s Kolínem je dlouhodobě kapacita ne zcela optimální.
Pokud by došlo k přesunu výroby ze země, tak má ČR jako montovna dost vážný průblém... Automotive u nás totiž živí v navázaných fabrikách opravdu značné množství obyvatel.
Pokud by došlo k přesunu výroby ze země, tak má ČR jako montovna dost vážný průblém... Automotive u nás totiž živí v navázaných fabrikách opravdu značné množství obyvatel.
Já a komouš? >😁 Vždyť já je ani nezažil strécu >😁 Kdepak si přišel na to, že k nim inklinuji? >😁
ja len ze mne pride mondeo vizualne tazke ( bez ohladu na skutocnu hmotnost ) ..... a s americkym lookom.... 😉 .... nepride mi uz tak europske ako predosla generacia
dvaja nosaci tankuju super [odkaz] 😉 a hra s nazvom najdi 5 rozdielov moze zacat
dvaja nosaci tankuju super [odkaz] 😉 a hra s nazvom najdi 5 rozdielov moze zacat
Ty si zase cital max. 1. odstavec, vsak ?
Ak si precitas cely text, dozvies sa, ze pokial by si mal zaujem to auto plne nalozit tak, ako uvadza vyrobca, tak aj na rovnej ceste by ti suchali zadne pneumatiky o blatniky !
Na dizajn teraz kaslem ! Ide o technicke fau-pax !!! :-!
Ak si precitas cely text, dozvies sa, ze pokial by si mal zaujem to auto plne nalozit tak, ako uvadza vyrobca, tak aj na rovnej ceste by ti suchali zadne pneumatiky o blatniky !
Na dizajn teraz kaslem ! Ide o technicke fau-pax !!! :-!
mne pride mondeo aj "vizualne tazke" a prerastene .... pre mna osobne stihlejsi passat alebo optima su rozhodne krajsie vozy.... ale vsetko je vec nazoru... v tomto sa nema zmysel natahovat
v usa ma tento typ dizajnu mondea uspech... ja z neho totiz citim jednoznacne ameriku s tou jeho vizualnou pompeznostou .... vedla eiffelovky si mondeo snad uz ani neviem predstavit... ale kdesi na americkej route 66 to bude ono 😉 :yes:
v usa ma tento typ dizajnu mondea uspech... ja z neho totiz citim jednoznacne ameriku s tou jeho vizualnou pompeznostou .... vedla eiffelovky si mondeo snad uz ani neviem predstavit... ale kdesi na americkej route 66 to bude ono 😉 :yes:
petrumr
o té karkulce tu pohádku taky znáš? jak ten drákula pořád v tom rumunsku nechce pustit karkulku k fordu? >😁
petrumr
u mně není problém si opravou elektroinstalace vydělat na bramboru. Když to nebude třeba za hodinu, tak za tři. Rukama se ještě uživým. :-!
petrumr
poštu třeba ty tranzity stáhli skoro pod vodu, kdyby nekoupily ostatní značky, tak nemají čím jezdit.
Vito Mercedes kvalitativně ošidil a posr., problémy by měl i kdyby se vyráběl třeba v Německu. Výrobní postupy a technologie použitá při výrobě Vita v této zemi je jenom dílem německého Mercedesu 😉 Ekonomické problémy Španělska mě nezajímají, ostatně není jediné. Na druhou stranu v mnoha aspektech je na tom lépe než my.
Protože Cyril je muj kamarád >😁 Metoděje neznám a kdybych napsa příchod d.e.b.i.l.a a Maroše, tak se to tak nerýmuje😁
Ford zcela racionálně odstřelil jeden z nejslabších článků. Špatné prodeje v Evropě? Opravdu jsou tak špatné, když Focus i Mondeo patří dlouhodobě mezi prodejní špičku a jiní by se za jejich prodejní čísla klidně upsali ďáblu? Opravdu Ford měl problémy s odbytem, když Tranzit má snad každá firma a navíc se rodina tranzitů rozrostla jak potkani?
Ne, pravý problém jsou zcela jednoduše vysoké výrobní náklady. Vyrábět automobily v civilizované západní evropě je zkrátka drahé, do všeho kecají odbory, všichni chtějí stále přidat a makat nechce nikdo. Pak nějaké ty neustálé nesmyslné požadavky nad zlepšováním pracovních podmínek... Měl tohle Ford zapotřebí? Španělsko plné africké naplaveniny umí nabídnout mnohem lepší cenu práce.
Tak jen doufejme, že příště to nebude ... Kolín nebo Nošovice. Ford totiž jasně ukazuje, že zavřít výrobní linku a přesunout výrobu jinam je mnohem snazší než si někteří myslí.
Ne, pravý problém jsou zcela jednoduše vysoké výrobní náklady. Vyrábět automobily v civilizované západní evropě je zkrátka drahé, do všeho kecají odbory, všichni chtějí stále přidat a makat nechce nikdo. Pak nějaké ty neustálé nesmyslné požadavky nad zlepšováním pracovních podmínek... Měl tohle Ford zapotřebí? Španělsko plné africké naplaveniny umí nabídnout mnohem lepší cenu práce.
Tak jen doufejme, že příště to nebude ... Kolín nebo Nošovice. Ford totiž jasně ukazuje, že zavřít výrobní linku a přesunout výrobu jinam je mnohem snazší než si někteří myslí.
petrumr
Komunistu bych taky nezaměstnal. >😁 Ale zamlouvej to dále, komunisti mají obě ruce levé. :-!
No, nechci se zastávat ani jednoho, ale na ruskou klávesnici to vypadá u tebe, co soudrhu? >😒] Jinak, proč si tedy stěžuješ na nedodělky u Fordu, když si tak šikovný >😁 Nedodělek u Citroenu akceptuješ a u Fordu bys to neopravdil? :d Notak, snad si nějakej mechanik ne? >😁
Za Henryho Forda blbíku neplatili dělníkům skoro nic tak mohla být auta levná, Ford se akorát postaral o to aby auto stálo tolik aby na něj dosáhly široké vrstvy, a tím si ještě dále snížil náklady na 1 kus.
A pokud se dnes prodává ve světě skoro 100 000 000 automobilů ročně, zřejmě to s cenou nebude tak hrozné ....
A pokud se dnes prodává ve světě skoro 100 000 000 automobilů ročně, zřejmě to s cenou nebude tak hrozné ....
Gilgit
Argument "Nošovice budou "zaplacené" do nějakých 10 let" je nesmysl. Nikdo nestaví novou automobilku se zámerem ji za 10 let zavrít a presunout produkci jinam. To by byl z ekonomického drahý spás. Výroba ruzných dílu, automobilových i neautomobilových, se dá presunout celkem snadne/levne, v prípade automobilky (lisovna, lakovna) to tak jednoduché není.
Kolín má problém protoze kapacita továrny není vyuzita. Na vine ovsem nejsou vysoké náklady, ale modely které továrna vyrábí. Takze pokud by teoreticky v blízké budoucnosti melo dojít k zavrení TPCA (coz já necekám), bylo by to z jineho duvodu nez zavrení Fordu v Genku,
Kolín má problém protoze kapacita továrny není vyuzita. Na vine ovsem nejsou vysoké náklady, ale modely které továrna vyrábí. Takze pokud by teoreticky v blízké budoucnosti melo dojít k zavrení TPCA (coz já necekám), bylo by to z jineho duvodu nez zavrení Fordu v Genku,
Gilgit
U petrumra clovek neví jestli tak blbne protoze pije/hulí nebo naopak je ve stavu blbnutí na kvadrát kdyz nepije/nehulí.
Gilgit
Nevím, myslím ze toho pripravuje víc. Zmena pravopisu typu "uživÝ" je samozrejme jedna z podstatných inovací, ale mezi drobnejsí zmeny patrí slova jako "aji" a "mět". Bude se to jmenovat petrumruv nový pravopis (PNP) a pocítám ze deti se podle toho zacnou ucit tak nekdy od roku 2018/2019.
Gilgit
Tak ono zase zavrít továrnu na automobily a presunout výrobu jinam je drahý spás a Kolínu ani Nosovicím momentálne nic takového momentálne kvuli vysokým nákladum nehrozí. Ovsem na veky veku nemá nikdo nic jisté.
Jinak si nejsem jistý jestli "africká naplavenina" tvorí nejakou podstatnou cást delníku spanelských automobilek.
Jinak si nejsem jistý jestli "africká naplavenina" tvorí nejakou podstatnou cást delníku spanelských automobilek.
Gilgit
Ty to nechápes. petrumr práve na objednávku ministerstva skolství pracuje na reforme ceského pravopisu a obcas nejakou svoji inovaci hodí mezi diskutéry na Auto.cz avy si overil reakci verejnosti.
Gilgit
Tak kolik hodin máš za sebou ve škole? Byla to normální nebo zvláštní škola?
Jinak nevím kdo má obě ruce levé, ale ty máš levou hlavu. >😁
Jinak nevím kdo má obě ruce levé, ale ty máš levou hlavu. >😁
Gilgit
To vís ze jo. Ja si tak jezdím po svete, treba na ruzné autosalony, a práci prenechám hlupákum jako tobe, kterí neradi chodili do skoly. >😁