Novinky
petrumr
kdyby dbali na kvalitu a né na kvanta nedodělků tak by nemuseli zavírat továrnu za továrnou.
Další Super-E😜ert, kdy natáhneš trikot jako Maros?
petrumr
poštu třeba ty tranzity stáhli skoro pod vodu, kdyby nekoupily ostatní značky, tak nemají čím jezdit.
Ty zapláčeš až ti pozlobí elektronika v Picassu >😁
petrumr
proč? Když pozlobí, tak si ji opravím. >😁
To tě chci vidět >😁
petrumr
u mně není problém si opravou elektroinstalace vydělat na bramboru. Když to nebude třeba za hodinu, tak za tři. Rukama se ještě uživým. :-!
Gilgit
Tak když se "uživýš" tak to je docela fajn.
petrumr
a vidím, že už konečně tu ruskou klávesnici pohřbil. Utíkej ještě za ty putinovi lístečky si koupit foták. Ta samara by se vyjímala jako avatar dobře. >😁
No, nechci se zastávat ani jednoho, ale na ruskou klávesnici to vypadá u tebe, co soudrhu? >😒] Jinak, proč si tedy stěžuješ na nedodělky u Fordu, když si tak šikovný >😁 Nedodělek u Citroenu akceptuješ a u Fordu bys to neopravdil? :d Notak, snad si nějakej mechanik ne? >😁
Gilgit
U petrumra clovek neví jestli tak blbne protoze pije/hulí nebo naopak je ve stavu blbnutí na kvadrát kdyz nepije/nehulí.
petrumr
zase ruská klávesnice bez háčků? komunisto :-!
Pokud si schopen se něčím "uživYt", tak hlava to nebude určitě...
petrumr
ty si ten co má na autě elektrony >😁
A proč by je neměl, když na ně má a uživÝ to auto >😁
Gilgit
Ty to nechápes. petrumr práve na objednávku ministerstva skolství pracuje na reforme ceského pravopisu a obcas nejakou svoji inovaci hodí mezi diskutéry na Auto.cz avy si overil reakci verejnosti.
Vrací do češtiny spřežky? >😁
Gilgit
Nevím, myslím ze toho pripravuje víc. Zmena pravopisu typu "uživÝ" je samozrejme jedna z podstatných inovací, ale mezi drobnejsí zmeny patrí slova jako "aji" a "mět". Bude se to jmenovat petrumruv nový pravopis (PNP) a pocítám ze deti se podle toho zacnou ucit tak nekdy od roku 2018/2019.
Příchod d.e.b.i.l.a a metoděje >😁
petrumr
tebe by ani k dobrovolným hasičům nevzali. >😒]
petrumr
rušit i značku ford třeba jako zemědělskou techniku a prodat to fiatu.
Gilgit
petrumr, supere😜ert na automobilový prumysl a mucení. >😁 >😁 >😁
petrumr
kolik motohodin máš za sebou v nějakým pracovním stroji?
Gilgit
Kolik hodin máš za sebou ve škole?
petrumr
Komunistu bych taky nezaměstnal. >😁 Ale zamlouvej to dále, komunisti mají obě ruce levé. :-!
Gilgit
Tak kolik hodin máš za sebou ve škole? Byla to normální nebo zvláštní škola?
Jinak nevím kdo má obě ruce levé, ale ty máš levou hlavu. >😁
Jinak nevím kdo má obě ruce levé, ale ty máš levou hlavu. >😁
Jsou tu tři vlákna založený dvěma neználkama...takový Pat a Mat, že jo kluci?
Ford si moc dobře spočítal co dělá. Byla to jedna z nejdražších výrob v Evropě, protože Belgie je neskutečně sociální stát, proto ostatně Fordu trvalo dva roky než to zavřel a proto ostatně nové Mondeo přijelo o dva roky později...
Ford si moc dobře spočítal co dělá. Byla to jedna z nejdražších výrob v Evropě, protože Belgie je neskutečně sociální stát, proto ostatně Fordu trvalo dva roky než to zavřel a proto ostatně nové Mondeo přijelo o dva roky později...
petrumr
o té karkulce tu pohádku taky znáš? jak ten drákula pořád v tom rumunsku nechce pustit karkulku k fordu? >😁
Gilgit
Ber to tak ze maros a petrumr jsou místní klauni kterí sem pravidelne písí blbosti.
petrumr
ty jsi komunista co tě vyhodili aji z rudýho práva >😁
Gilgit
Nepovídej, ty nácku.
petrumr
takže pravda, komunista bez práce >😁
Gilgit
To vís ze jo. Ja si tak jezdím po svete, treba na ruzné autosalony, a práci prenechám hlupákum jako tobe, kterí neradi chodili do skoly. >😁
Ziji a pracuji jiz skoro 9 let v Belgii a musim s NAGANO SOUHLASIT. Nemuzete zavrit jen tak fabriku, musite najet na plan "Renault" (podle fabriky, kterou automobilka zavrela ze dne na den pred nejakymi 30 lety), ohlasovat, koho a jak propustite - jmeno za jmenem, davat stedre odstupne atd. Navic cena prace v Belgii je jedna z nejvssich v Evrope, hlavne kvuli vysokemu daneni (strhnou vam okolo 50% z platu) :-!
Gilgit
Presne tak. Ovsem to zavrení továrny Renault bylo pozdeji nez píses, a sice v roce 1997.
Mozno ste to uz postrehli, pre tych co este nie, tak 😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Gilgit
Docela zajímavé. Jak to Mondeo, tak ten Mercedes.
mne pride mondeo aj "vizualne tazke" a prerastene .... pre mna osobne stihlejsi passat alebo optima su rozhodne krajsie vozy.... ale vsetko je vec nazoru... v tomto sa nema zmysel natahovat
v usa ma tento typ dizajnu mondea uspech... ja z neho totiz citim jednoznacne ameriku s tou jeho vizualnou pompeznostou .... vedla eiffelovky si mondeo snad uz ani neviem predstavit... ale kdesi na americkej route 66 to bude ono 😉 :yes:
v usa ma tento typ dizajnu mondea uspech... ja z neho totiz citim jednoznacne ameriku s tou jeho vizualnou pompeznostou .... vedla eiffelovky si mondeo snad uz ani neviem predstavit... ale kdesi na americkej route 66 to bude ono 😉 :yes:
Ty si zase cital max. 1. odstavec, vsak ?
Ak si precitas cely text, dozvies sa, ze pokial by si mal zaujem to auto plne nalozit tak, ako uvadza vyrobca, tak aj na rovnej ceste by ti suchali zadne pneumatiky o blatniky !
Na dizajn teraz kaslem ! Ide o technicke fau-pax !!! :-!
Ak si precitas cely text, dozvies sa, ze pokial by si mal zaujem to auto plne nalozit tak, ako uvadza vyrobca, tak aj na rovnej ceste by ti suchali zadne pneumatiky o blatniky !
Na dizajn teraz kaslem ! Ide o technicke fau-pax !!! :-!
Ford zcela racionálně odstřelil jeden z nejslabších článků. Špatné prodeje v Evropě? Opravdu jsou tak špatné, když Focus i Mondeo patří dlouhodobě mezi prodejní špičku a jiní by se za jejich prodejní čísla klidně upsali ďáblu? Opravdu Ford měl problémy s odbytem, když Tranzit má snad každá firma a navíc se rodina tranzitů rozrostla jak potkani?
Ne, pravý problém jsou zcela jednoduše vysoké výrobní náklady. Vyrábět automobily v civilizované západní evropě je zkrátka drahé, do všeho kecají odbory, všichni chtějí stále přidat a makat nechce nikdo. Pak nějaké ty neustálé nesmyslné požadavky nad zlepšováním pracovních podmínek... Měl tohle Ford zapotřebí? Španělsko plné africké naplaveniny umí nabídnout mnohem lepší cenu práce.
Tak jen doufejme, že příště to nebude ... Kolín nebo Nošovice. Ford totiž jasně ukazuje, že zavřít výrobní linku a přesunout výrobu jinam je mnohem snazší než si někteří myslí.
Ne, pravý problém jsou zcela jednoduše vysoké výrobní náklady. Vyrábět automobily v civilizované západní evropě je zkrátka drahé, do všeho kecají odbory, všichni chtějí stále přidat a makat nechce nikdo. Pak nějaké ty neustálé nesmyslné požadavky nad zlepšováním pracovních podmínek... Měl tohle Ford zapotřebí? Španělsko plné africké naplaveniny umí nabídnout mnohem lepší cenu práce.
Tak jen doufejme, že příště to nebude ... Kolín nebo Nošovice. Ford totiž jasně ukazuje, že zavřít výrobní linku a přesunout výrobu jinam je mnohem snazší než si někteří myslí.
Gilgit
Tak ono zase zavrít továrnu na automobily a presunout výrobu jinam je drahý spás a Kolínu ani Nosovicím momentálne nic takového momentálne kvuli vysokým nákladum nehrozí. Ovsem na veky veku nemá nikdo nic jisté.
Jinak si nejsem jistý jestli "africká naplavenina" tvorí nejakou podstatnou cást delníku spanelských automobilek.
Jinak si nejsem jistý jestli "africká naplavenina" tvorí nejakou podstatnou cást delníku spanelských automobilek.
Nošovice budou "zaplacené" do nějakých 10 let (teď už to je snad dokonce jen 8 let), přesně už si to nepamatuji. A s Kolínem je dlouhodobě kapacita ne zcela optimální.
Pokud by došlo k přesunu výroby ze země, tak má ČR jako montovna dost vážný průblém... Automotive u nás totiž živí v navázaných fabrikách opravdu značné množství obyvatel.
Pokud by došlo k přesunu výroby ze země, tak má ČR jako montovna dost vážný průblém... Automotive u nás totiž živí v navázaných fabrikách opravdu značné množství obyvatel.
Gilgit
Argument "Nošovice budou "zaplacené" do nějakých 10 let" je nesmysl. Nikdo nestaví novou automobilku se zámerem ji za 10 let zavrít a presunout produkci jinam. To by byl z ekonomického drahý spás. Výroba ruzných dílu, automobilových i neautomobilových, se dá presunout celkem snadne/levne, v prípade automobilky (lisovna, lakovna) to tak jednoduché není.
Kolín má problém protoze kapacita továrny není vyuzita. Na vine ovsem nejsou vysoké náklady, ale modely které továrna vyrábí. Takze pokud by teoreticky v blízké budoucnosti melo dojít k zavrení TPCA (coz já necekám), bylo by to z jineho duvodu nez zavrení Fordu v Genku,
Kolín má problém protoze kapacita továrny není vyuzita. Na vine ovsem nejsou vysoké náklady, ale modely které továrna vyrábí. Takze pokud by teoreticky v blízké budoucnosti melo dojít k zavrení TPCA (coz já necekám), bylo by to z jineho duvodu nez zavrení Fordu v Genku,
Nechtel bych koupit to posledni auto. Urcite se zamestnanci pomstili Fordu a bude to takovy trojsky kun, ktery se nejdnou objevi ve Ford servisu.
Stejná filozofie, jako například PSA. Prostě za každou cenu musí být vývar jak kráva, jinak raději propustíme zaměstnance. Nepochopím 8-s Kde je ta myšlenka Henryho Forda, že auto má být dostupné i nejchudším?
V souvislosti s tím přesunem mám spíš obavu o kvalitu budoucích fordů Made in Spain.
A pokud se dnes prodává ve světě skoro 100 000 000 automobilů ročně, zřejmě to s cenou nebude tak hrozné ....