Novinky
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Další Super-E😜ert, kdy natáhneš trikot jako Maros?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty zapláčeš až ti pozlobí elektronika v Picassu >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To tě chci vidět >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No, nechci se zastávat ani jednoho, ale na ruskou klávesnici to vypadá u tebe, co soudrhu? >😒] Jinak, proč si tedy stěžuješ na nedodělky u Fordu, když si tak šikovný >😁 Nedodělek u Citroenu akceptuješ a u Fordu bys to neopravdil? :d Notak, snad si nějakej mechanik ne? >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud si schopen se něčím "uživYt", tak hlava to nebude určitě...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A proč by je neměl, když na ně má a uživÝ to auto >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vrací do češtiny spřežky? >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Příchod d.e.b.i.l.a a metoděje >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsou tu tři vlákna založený dvěma neználkama...takový Pat a Mat, že jo kluci?
Ford si moc dobře spočítal co dělá. Byla to jedna z nejdražších výrob v Evropě, protože Belgie je neskutečně sociální stát, proto ostatně Fordu trvalo dva roky než to zavřel a proto ostatně nové Mondeo přijelo o dva roky později...
Ford si moc dobře spočítal co dělá. Byla to jedna z nejdražších výrob v Evropě, protože Belgie je neskutečně sociální stát, proto ostatně Fordu trvalo dva roky než to zavřel a proto ostatně nové Mondeo přijelo o dva roky později...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ziji a pracuji jiz skoro 9 let v Belgii a musim s NAGANO SOUHLASIT. Nemuzete zavrit jen tak fabriku, musite najet na plan "Renault" (podle fabriky, kterou automobilka zavrela ze dne na den pred nejakymi 30 lety), ohlasovat, koho a jak propustite - jmeno za jmenem, davat stedre odstupne atd. Navic cena prace v Belgii je jedna z nejvssich v Evrope, hlavne kvuli vysokemu daneni (strhnou vam okolo 50% z platu) :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mozno ste to uz postrehli, pre tych co este nie, tak 😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mne pride mondeo aj "vizualne tazke" a prerastene .... pre mna osobne stihlejsi passat alebo optima su rozhodne krajsie vozy.... ale vsetko je vec nazoru... v tomto sa nema zmysel natahovat
v usa ma tento typ dizajnu mondea uspech... ja z neho totiz citim jednoznacne ameriku s tou jeho vizualnou pompeznostou .... vedla eiffelovky si mondeo snad uz ani neviem predstavit... ale kdesi na americkej route 66 to bude ono 😉 :yes:
v usa ma tento typ dizajnu mondea uspech... ja z neho totiz citim jednoznacne ameriku s tou jeho vizualnou pompeznostou .... vedla eiffelovky si mondeo snad uz ani neviem predstavit... ale kdesi na americkej route 66 to bude ono 😉 :yes:
Ty si zase cital max. 1. odstavec, vsak ?
Ak si precitas cely text, dozvies sa, ze pokial by si mal zaujem to auto plne nalozit tak, ako uvadza vyrobca, tak aj na rovnej ceste by ti suchali zadne pneumatiky o blatniky !
Na dizajn teraz kaslem ! Ide o technicke fau-pax !!! :-!
Ak si precitas cely text, dozvies sa, ze pokial by si mal zaujem to auto plne nalozit tak, ako uvadza vyrobca, tak aj na rovnej ceste by ti suchali zadne pneumatiky o blatniky !
Na dizajn teraz kaslem ! Ide o technicke fau-pax !!! :-!
Ford zcela racionálně odstřelil jeden z nejslabších článků. Špatné prodeje v Evropě? Opravdu jsou tak špatné, když Focus i Mondeo patří dlouhodobě mezi prodejní špičku a jiní by se za jejich prodejní čísla klidně upsali ďáblu? Opravdu Ford měl problémy s odbytem, když Tranzit má snad každá firma a navíc se rodina tranzitů rozrostla jak potkani?
Ne, pravý problém jsou zcela jednoduše vysoké výrobní náklady. Vyrábět automobily v civilizované západní evropě je zkrátka drahé, do všeho kecají odbory, všichni chtějí stále přidat a makat nechce nikdo. Pak nějaké ty neustálé nesmyslné požadavky nad zlepšováním pracovních podmínek... Měl tohle Ford zapotřebí? Španělsko plné africké naplaveniny umí nabídnout mnohem lepší cenu práce.
Tak jen doufejme, že příště to nebude ... Kolín nebo Nošovice. Ford totiž jasně ukazuje, že zavřít výrobní linku a přesunout výrobu jinam je mnohem snazší než si někteří myslí.
Ne, pravý problém jsou zcela jednoduše vysoké výrobní náklady. Vyrábět automobily v civilizované západní evropě je zkrátka drahé, do všeho kecají odbory, všichni chtějí stále přidat a makat nechce nikdo. Pak nějaké ty neustálé nesmyslné požadavky nad zlepšováním pracovních podmínek... Měl tohle Ford zapotřebí? Španělsko plné africké naplaveniny umí nabídnout mnohem lepší cenu práce.
Tak jen doufejme, že příště to nebude ... Kolín nebo Nošovice. Ford totiž jasně ukazuje, že zavřít výrobní linku a přesunout výrobu jinam je mnohem snazší než si někteří myslí.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nošovice budou "zaplacené" do nějakých 10 let (teď už to je snad dokonce jen 8 let), přesně už si to nepamatuji. A s Kolínem je dlouhodobě kapacita ne zcela optimální.
Pokud by došlo k přesunu výroby ze země, tak má ČR jako montovna dost vážný průblém... Automotive u nás totiž živí v navázaných fabrikách opravdu značné množství obyvatel.
Pokud by došlo k přesunu výroby ze země, tak má ČR jako montovna dost vážný průblém... Automotive u nás totiž živí v navázaných fabrikách opravdu značné množství obyvatel.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nechtel bych koupit to posledni auto. Urcite se zamestnanci pomstili Fordu a bude to takovy trojsky kun, ktery se nejdnou objevi ve Ford servisu.
Stejná filozofie, jako například PSA. Prostě za každou cenu musí být vývar jak kráva, jinak raději propustíme zaměstnance. Nepochopím 8-s Kde je ta myšlenka Henryho Forda, že auto má být dostupné i nejchudším?
V souvislosti s tím přesunem mám spíš obavu o kvalitu budoucích fordů Made in Spain.
A pokud se dnes prodává ve světě skoro 100 000 000 automobilů ročně, zřejmě to s cenou nebude tak hrozné ....