Po tych odkladoch a uniformite sme asi vsetci cakali viac. V kazdom pripade to vyzera byt slusne pouzitelne rodinne auto pre mna, takze ostava mojim favoritom. Zvedavy som ako bude posobit na zivo. Na stravenie aktualnej generacii A6 som taktiez potreboval nejaky cas a teraz sa mi javi ako TOP volba vo svojej triede.
Vidím to podobně, jen A6 se mi líbila hned. U nové Q7 bych ocenil nějaký optický (+ funkční) offroad paket ala Q5. Po představení MLC nevím, jestli má smysl čekat na Q8...
Tenhle systém jste si mohli poslechnout jako koncept už před dvěma lety (v končící Q7). Horká novinka. ;-) Už tehdy se vědělo, že se objeví v příští generaci Q7.
aby som bol uprimný. Ak chce niekto puristický zážitok na úrovni high end /a je uplne jedno ci v aute alebo doma v izbe/ je len jedina cesta. Poctive stereo. Ale uznavam že 3D 4D 2654431132D zvuk je lepsi marketingový ťah ako povedať v našom aute je len stereo zvuk..
Ak vytlmia celu kasnu /co nevytlmia max tak odhlucnia čo ale samozrejme nestačí/ ak daju poctive zosiky pre každý kanál ak urobia milion iných pomerne nudných veci velmi rád si kupim aj "obyčajné" stereo.
Ale toto nie je len problem Audi.. To je problem vsetkých automobiliek.
Problém je v tom, že je auto hodně špatné místo k poslechu hudby. I slušná místnost si žádá úpravy a v autě těžko dosáhneš pasivní cestou dobré akustiky. Takže musíš použít elektronické řešení, aby z té mrňavé plechovky udělalo něco, co připomíná koncertní síň. O to tu jde. Elektronickou korekci nemám jen v autě, ale i doma a v kanceláři (nejsem prostě ochoten si hrát s akustikou každé místnosti, kde bych si mohl chtít užít trochu hudby). Rozdíl je to citelný.
Téma aktív je rozohrana v tejto sérii článkov : [odkaz] každopádne je to stále stereo. Pokial chcem elimnovat základne obmedzenia interiéru auta voči akustické musím začať od základných riešení. Vytlmit. Vytlmit.. A áno zase vytlmit. Uz toto je pri sériovej výrobe nemožné. Natiahnuť riadnu kabelaz. Drotik s prierezom 0,nič nie je kabelaz. Vyriešiť napájanie zosikov. Vyriešiť zosilnovace /množné číslo nie je náhoda/....atd atd. Proste 3D je marketingový ojebik
Cílem bylo vylepšit vnímanou výšku. Označení 3D-Sound je samozřejmě marketing. Z toho moc nepoznáš. Snažíš se vytvořit iluzi, že je před tebou pódium, a ta iluze musí být prostorová (3D), protože realita taková je.
Mimochodem, nepsal jsem o aktivním crossoveru (výhybce, chceš-li).
DSP efekty má dnes kdejaká krávovina vč. mobilních telefonů.Je to opravdu marketingový tah doslova za pár korun. Samozřejmě musíme rozlišovat kvalitní přehrávač, repro, zesilovače a ostatní komponenty.