Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Posílení jestřábů: Policie převzala dalších sedm dálničních Superbů

I přes sílící kritiku přibylo do služeb policie dalších sedm vozů Škoda Superb 3.6 V6. Mají nahradit stárnoucí Passaty, na nebezpečných úsecích je však nečekejte.
Zpět na článek
19. 12. 2014 13:06
19. 12. 2014 13:29
19. 12. 2014 14:01
19. 12. 2014 14:35
19. 12. 2014 13:37
19. 12. 2014 13:53
19. 12. 2014 17:53
19. 12. 2014 14:17
20. 12. 2014 13:30
19. 12. 2014 17:14
19. 12. 2014 19:43
20. 12. 2014 03:04
20. 12. 2014 07:59
20. 12. 2014 21:41
19. 12. 2014 14:44
19. 12. 2014 14:49
19. 12. 2014 15:34
19. 12. 2014 15:21
19. 12. 2014 19:29
19. 12. 2014 20:11
19. 12. 2014 20:21
20. 12. 2014 20:18
19. 12. 2014 20:48
20. 12. 2014 08:02
20. 12. 2014 08:29
20. 12. 2014 10:53
20. 12. 2014 10:55
20. 12. 2014 20:11
21. 12. 2014 09:43
22. 12. 2014 08:50
19. 12. 2014 18:01
19. 12. 2014 19:00
19. 12. 2014 19:22
19. 12. 2014 20:46
19. 12. 2014 20:52
19. 12. 2014 21:05
19. 12. 2014 21:25
19. 12. 2014 22:07
20. 12. 2014 08:51
19. 12. 2014 22:34
20. 12. 2014 08:48
20. 12. 2014 11:13
20. 12. 2014 22:01
22. 12. 2014 08:53
20. 12. 2014 10:14
20. 12. 2014 17:02
20. 12. 2014 17:19
20. 12. 2014 23:23
21. 12. 2014 12:11
21. 12. 2014 12:38
Avatar - wakantanka
19. 12. 2014 13:06
Nový SUP
je za dverami, V6 nebude, vianočný výpredaj začal? >:D Som celkom zvedavý aké kritériá budú po ukončení výroby súčasnej generácie. Ak ostane 4x4 a V6 policajná kobra bude jazdiť takmer výhradne v prémii.
Rozbalit vlákno
1
19. 12. 2014 23:31
Re: VW ŠKODA das AUTO SUPERB hezký auto...
jj
ale NA TUDLE NÁDHERU což je HOTOVÝ KONCERT !! [odkaz] NEJLEPŠÍHO Z NEJLEPŠÍCH [odkaz] stejně prostě nemá :-)
ALE MOHLI BY HO PÁNŮM POLICAJTŮM ALESPOŇ nachvilku půjčit?? [odkaz] na zkoušku akcelerace!! :-)
TAKOVÁ POLICEJNÍ AUTOŠKOLA
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
PS: KDO SOUHLASÍ ŽE SPALOVÁK SUPERB JE KRÁSNÝ AUTO NECHŤ DÁ :yes: >:D
19. 12. 2014 13:29
Ať chcípnou!
Jejich existence by mi ani tak nevadila, kdyby na dálnici sledovali ty opravdu nebezpečný přestupky, jako prasácký předjíždění na poslední chvíli nebo bez zrcátek, spanilý jízdy levopružníků - vychovávačů, lepení se na p..del, nájezdy na dálnici na hulváta ap. Jejich existence je ale pouze a jedině kvůli výběru desátků za rychlost, ve většině případů, kdy to nikoho neohrožuje ani neomezuje a pak se ještě Simíři sami chovaj extrémně nebezpečně. Takže - ať chcípnou! :-!
Rozbalit vlákno
39
Avatar - jimmbo205
19. 12. 2014 13:48
Re: Ať chcípnou!
zhruba tak nějak ... Přidam jěště jednu věc, která je víc nebezpečná než cokoli cos napsal ... A to když někdo vyjede v noci jen se zapnutým denním svícením... Poslední cesta z Kopřivnice do Plzně jsem potkal snad tři... Takovým bych na místě bral papíry na doživotí...
Avatar - 4hill
19. 12. 2014 14:01
Re: Ať chcípnou!
Řekl bych že tvůj příspěvek o tobě hodně naznačuje... Mne osobně přijde frajer jedoucí 250 v rychlém pruhu dost nebezpečný.. Jinou špatnou zkušenost s dálnicí nemám..
Avatar - jimmbo205
19. 12. 2014 14:20
Re: Ať chcípnou!
Upřímně já mnohem častěji potkávám to, co popsal STI než někoho kdo by jel 250... A to se po dálnicích pohybuju opravdu dost
Avatar - Ji/Ri
19. 12. 2014 14:35
Re: Ať chcípnou!
ano.... lepší jet přes 300 a máš klid :-)
19. 12. 2014 14:44
Re: Ať chcípnou!
Sice nevim, co to o mě naznačuje, ale asi je mi to vcelku jedno. :-) 250 je samozřejmě nesmysl. Ale v zásadě jekýkoliv číslo je jen číslo. Existuje rychlost bezpečná a povolená a ve většině případů spolu nemaj nic společnýho. A to obousměrně. Někdy je za danejch podmínek bezpečná rychlost o dost nižší, než povolená a naopak. A právě to je to, o čem mluvim. Ta modla povolený rychlosti se dávno jen zneužívá k výběru prachů, s bezpečností to má společný jen málo.
Avatar - Uživatel_5340709
19. 12. 2014 18:28
Re: Ať chcípnou!
Je pravda že někdy 30 je moc a jindy 150 rychlost málo, je celkem jasné co svými příspěvky chceš říci, ale zkus se na to podívat z hlediska zákonů, každý tu hranici co je moc, co málo, co je přiměřené a co ne, má někde jinde /!/, a to nepočítám psychopatické magory. Jak by sis představoval ideální dopravní zákony, aby ochránily slušné řidiče? Jen taková malá poznámka - většinou to největší prase na silnici si myslí, že je ten nejslušnější.
Avatar - Katikakus
20. 12. 2014 06:49
Re: Ať chcípnou!
Radek ale nekritizuje zakony. Radek kritizuje praci policie, ktera misto postihovani opravdu nebezpecneho chovani jde snazsi cestou pokutovani prekroceni rychlosti. Precti si je prispevek jeste jednou...
19. 12. 2014 14:04
Re: Ať chcípnou!
blbejch 160 jede párkrát za rok po D každej a i v té rychlosti se ještě dá ledasco ustát, ale jezdit po našich dálnicích nad 180 je na spoustě úseků o hubu .... většinou se nic nestane, ale když už, tak to stojí za to .... a spoluviníkem je pak i ten, kdo jel hodně rychle...
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 14:11
Re: Ať chcípnou!
No to počkej, to se tu ještě diskuze rozjede na téma? "mam silné auto, které je bezpečné a proto mohu jezdit 200, jelikož já jsem výbornej řidič a zvládnu zareagovat"

>:D Vydrž >:D
Avatar - jimmbo205
19. 12. 2014 14:21
Re: Ať chcípnou!
pokud jsou rozumný podmínky (rpovoz, počasí, stav dálnice) tak je 160 km/h naprosto bezpečná rychlost...
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 14:38
Re: Ať chcípnou!
160 ano... za ideálních podmínek... 200 v provozu a vymlouvat se na to, že sem si já sám odhadl, že situace je bezpečná.... to je věc druhá :-)
Avatar - rohYpnol
19. 12. 2014 19:07
Re: Ať chcípnou!
Pokud se nic nestane, tak je bezpečné třeba 250.

Vysvětlil ti už někdo, proč je omezená na 130 kmh? Právě proto, kdyby se něco stalo >:-[] :-!
Avatar - jimmbo205
19. 12. 2014 22:46
Re: Ať chcípnou!
a proč to je 130 a ne třeba 120? To přeci je lepší "kdyby něco", ne? Nebo 100? Nebo rovnou 50 všude...
Avatar - rohYpnol
19. 12. 2014 23:26
Re: Ať chcípnou!
Že by třeba proto, že vše je nějakým kompromisem >:-[] ?
Avatar - Ozzman
20. 12. 2014 10:17
Re: Ať chcípnou!
Protože ty rychlostní limity si netahají zákonodárci z paty, ale jsou podloženy desetiletími výzkumů.... A to nařízení musí být takové, aby splnovalo a zohledňovalo i toho nejzabedněnějšího a nejpomaleji reagujícího řidiče...
Avatar - Đawson
19. 12. 2014 15:31
Re: Ať chcípnou!
I moje babička zvládne držet volant a mít 200 na tempomatu, ale doba kdy sem "pilotoval" s potem na čele šílenou š 105 v rychlosti která naháněla hrůzu ( 140 km/h ) je dávno pryč >:D
Avatar - Ronault.
19. 12. 2014 14:29
Re: Ať chcípnou!
Myslím, že autor výše nemyslel to, že by se nemělo řešit 250 na dálnici, ale raději pokutovat výše uvedené opravdu riskatní záležitosti než že někde jede chvilkově např. 150. Nejsem zastávce tolerování překračování rychlosti na dálnicích, ty naše na to moc stavěné nejsou, ale zase nemám vyrážku z toho, že já jedu 130 a někdo mě předjel a jel třeba 150, daleko více mě vytočí středo a levoproudaři, co neuhnou ani za boha nebo školiči.
¨
Mimochodem po dlouhé době jsem jel kolem Prahy a tam ta jízda středním pruhem na trojproudovce je opravdu extrémně rozšířený jev, který evidentně nikdo neřeší, ale za 94 ve 4h ráno v prázdném dvouproudem moderním tunelu (v jiných státech omezení v tunelech nemají a to jsou starší tunely) ti příjde obsílka hned... 8-s
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 14:41
Re: Ať chcípnou!
Ty to tomu Lochkovu nezapomeneš viď >:D Já ti příště ukážu větší nesmysly >:D

Jinak souhlasím, když je trojproudovka tak většina jede uprostřed i když je prvý pruh prázdný.. je to takové psychycké oddělení zrna od plev, že nejsou nejpomalejší a necpou se mezi kamiony. Třeba na jižní spojce, kde jsou každou chvíli nájezdy a sjezdy ten střední pruh chápu :-)
19. 12. 2014 14:53
Re: Ať chcípnou!
Jižní spojka je "v obci", tam se jezdí ve všech pruzích. Nebo už snad v obci není?
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 15:02
Re: Ať chcípnou!
Je, ale všichni jedou uprostřed :-)
Avatar - Ronault.
19. 12. 2014 16:23
Re: Ať chcípnou!
Nezapomenu, moje první pokuta za rychlost >:D

Mimochodem mám strach, že mi odtud příjde pokuta opět... jel jsem zpátky v ten čtvrtek, před ním jsem to stáhl na 80, hodil neutrál a hledal kontakt přes BT, vytočím číslo, kouknu na tachometr a 94... tak jsem sešlápl brzdu... no snad nic... >:D A to bylo tak 300 m co jsem nesledoval tachometr, fakt je to tam hodně z kopce.
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
19. 12. 2014 17:33
Re: Ať chcípnou!
V to doufám >:D
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 18:14
Re: Ať chcípnou!
Myslím že je, ještě někdy platí na ty kamery že v míste, kde to fotí přejedeš mezi pruhy :-) Pokud je to úsekové, tak si v klidu :-)
Avatar - rohYpnol
19. 12. 2014 19:10
Re: Ať chcípnou!
úsekový měření na těch 300 m? >:-[]
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 19:28
Re: Ať chcípnou!
V celém tunelu je úsekové měření
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 19:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 12. 2014 08:43
Re: Ať chcípnou!
Buď v klidu. Je tam úsekovka, jezdim 85-90 tacho a nic mi nikdy nepřišlo.
19. 12. 2014 14:48
Re: Ať chcípnou!
Jenomže v jiných státech ty tunely taky nejsou tak brutální. Mezi náma, já tam jezdím hodně často a speciálně ten lochkovský dělá problém spoustě řidičům, hlavně kamionům. Je tam obrovské převýšení a dlouhý táhlý kopec dolů, když pojedou rychleji a něco se v tom tubusu dole stane, tak se to tam hned ucpe a začnou tam z toho být bouračky. nehledě na to, že to tak pěkně klouže, když prší, protože ta vodá stéká dolů, už tak kvůli tomu bylo několik bouraček, hlavně v zimě to pak u toho ústi namrzá.

Nemyslím, že by mělo smysl tam v noci dát 100, ale přes den je tam 80 tak akorát.
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 14:51
Re: Ať chcípnou!
Mělo by to být regulováno dle provozu, ty návěsné digitální tabule tam jsou. Když je hodně aut, omezit to na 80, jinak kilo a výstrahu na možnost mokré vozovky. Dostkrát mne tam dával z kopce i kamion, když jsem jel "jen" 80 narozdíl od závodníka Ronaulta >:-[] >:D
19. 12. 2014 15:22
Re: Ať chcípnou!
to jsem taky zažil, jel jsem z kopce 80 a kamion na mě ze zadu blikal, ať vypadnu do levého. to nechápu. ty kamiony to tam na mokru nemají šanci ubrzdit, kor když 90% jich má gumy v *.
Můžu Ti říct, že od té doby co dělám servis i na kamiony, tak se jich na těch silnicích bojím čím dál víc, prakticky každý jezdí na nehorázných gumách. to je fakt tragedie.

Výstraha mokré vozovky tam nepomůže. Každý na to bude * ta těch bouraček dole na mostě už kvůli tomu bylo tolik, že to ani nespočítám.
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 15:36
Re: Ať chcípnou!
Tak je to jednoduché a za deště tam hodit třeba i 70tku, ale dynamicky to upravovat v závislosti na provozu a počasí, od toho snad ty digitální tabule jsou ne? Pokud vím, tak je někdy 50tka i ve strahovském tunelu a navazujících mrázovce a ten třetí nevím jak se jmenuje >:D
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2014 07:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
20. 12. 2014 06:54
Re: Ať chcípnou!
No vsak oni to tam za deste a snehu snizuji na 60. Jelikoz tudy jezdim denne - rutina - jednou jsem si to nevsiml a prisla mi obsilka za 83km/h. Taky jsem si pred tim policajtem pak nebral servitky...
Avatar - Ozzman
20. 12. 2014 10:18
Re: Ať chcípnou!
Fakt? Já tam moc nejezdím, nemam to rád, radši jezdím Prahou >:D Ale občas tam zavítám :-) Vím, že třeba na okruhu od Zličína k sjezdu na Barrandov to bývá taky na 80 a to dost často.
19. 12. 2014 21:44
Re: Ať chcípnou!
Mě osobně také nevadí, ale vysoká rychlost je to poslední, co mě omezuje na dálnici. Dnes a denně někdo 90tkou v prostředním pruhu jako by pravý neexistoval. Pak le*** na nárazník v rychlém, kterým 140km/h auta před ním nestačí a pro jistotu to berou z Prava. A pak kamiony...

... ach ty kamiony, to je kapitola sama pro sebe. Dnes mě dostal jeden Slovenský. Dlouhý návěs, jel dle GPS 100km/h a proto předjížděl o stošest. Když mu v cestě překážela dodávka i kamion, tak si to na tříproudé dálnici narval do levého pruhu a vracet se mi nechtělo. Protože mě tím nájezdem do levého pruhu dost omezil ( musel jsem hodně intenzivně šlápnout na brzdu), tak jsem ho problikl dálkovými. To jsem samozřejmě neměl dělat, protože po tom, co dokončil předjížděcí manévr, tak jel přes kilometr mezi prostředním a levím pruhem, abych ho nemohl předjet... Prostě paráda, ale tohle se u nás řešit nebude, strašně špatně se to hlídá, takže to nejsou tak snadné peníze jako za rychlost...
20. 12. 2014 00:05
Re: Ať chcípnou!
Myslim, ze sa nemate na co stazovat. Na D1 z mojej skusenosti dlhodoba tolerancia 150-160 kmh, a hlavne som nikdy nezazil, aby merali pocas stavebnych prac na 80, 90, 110... To ti slovenski * ma nedavno zastavili za 141 kmh a vypytali si 20€... Samozrejme doklad mi odmietli dat, ako obvykle. co uz, s piratmi treba tvrdo. Takze myslim ze aktualny sposob fungovania ceskej "kobry" si mozete chvalit ;)
20. 12. 2014 03:02
Re: Ať chcípnou!
Odmitli ti dat doklad? A nekecas tak trosku? Tomu neverim ani nahodou...
19. 12. 2014 13:37
policie čr
Mi vůbec nevadí,že tyto auta dostali..Mělo by jich být více ale!!!

1.V těchto autech jezdí zamindrákovaní chcípáci,kteří provokují řidiče ke zvýšení rychlosti přilepením se těsně za auto,nebo předjedou auto a přibrzdí,atd..
2. Tyto a všechny auta pčr měly mít jeden vzhled.
3. pokuty by měly být vyšší.
4. Přepracovat bodový systém... (Chlast = okamžitý zákaz klidně na 10 let)
( buď pokuta,nebo trestné body) nikoliv obojí...
A hlavně..policajt má být autorita vzhledem,postavou,inteligencí,kdy za toto má být dostatečně finančně ohodnocený...
Určitě to nemá být zákeřný,nevyrovnaný chcípák ,který čeká v uniformě na rentu,,že?
Hezký den přeji..
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 13:53
Re: policie čr
Tebe chytli co? >:-[]
19. 12. 2014 17:53
Re: policie čr
Ano,před 2 rukama...stálo to 500 a 3 body...body jsou zpět a pětikilo neřeším...udělal jsem přestupek a zaplatil...co má být..nejsem nasraný na policajty proto,že jsem jel rychleji já..sere mě to,co jsem psal...
Avatar - cerrbion
19. 12. 2014 14:17
Re: policie čr
Každý řidič je spostý podezřelý, více tajných, větší tresty, více postihů, policajt s kamerou do každé rodiny. Preventivně bych zavíral každého druhého řidiče až do prokázání jeho řidičské bezúhonnosti. Hlavně zabavit auta těm, co mají dražší, rychlejší než já. Všem přidělit Sandera s omezovačem na 130km/h. Založit občasné hnutí RKK "Radar každý kilometr". Ve školách zahájit osvětový program "Práskni tátu když jel rychle".
Avatar - Ada je zase tady
19. 12. 2014 16:01
Re: policie čr
"V těchto autech jezdí zamindrákovaní chcípáci,kteří provokují řidiče ke zvýšení rychlosti přilepením se těsně za auto,nebo předjedou auto a přibrzdí,atd.."

Přesně to mi ty šmejdi udělali na D11. Jedu v klidu na tempomat 135 (tolerance měření je v té rychlosti 10kmph) , v tom se přiřítí zezadu dva chlápci v tomhle policejním Passatu a pověsí se mi asi v 50cm vzdálenosti za kufr. Čekají, že vyměknu a zrychlím... Když se jejich chování jen bavím, udělají mi myšku a vybržďují mne. Takže rychle udělám losí test a jsem zase před nimi. Zase jen tou stálou limitní rychlostí na tempomat. Chlápkové evidentně zuří. Další myška. V tom se ale zezadu přihasí asi 180kmph nějaká A6 a tak mne nechávají být a vydávají se za tučnější kořistí...

Druhá zkušenost - dálniční Passat zastavuje a výložkáři pokutují na zcela rovném a dokonale přehledném úseku silnice, vedoucí paralelně s dálnicí auta, která nejedou 50kmph, byť cedule začátku obce je nějakých 300m v polích před začátkem zastavěného území... I to je použití dálničního Passatu pro zajištění "bezpečnosti a plynulosti" dopravy!

Namísto toho, aby jezdili po Karlovarský silnici a chytali černé Audi a BMW předjíždějící při rychlosti 150kmph přes plnou, do nepřehledných zatáček a proti horizontům, snaží se cajti vyprovokovat slušné řidiče... Takže potvrzuji, co bylo napsáno výše: šmejdi za volant nepatří! Bez ohledu na to, zda mají, nebo nemají na ramenech výložky! 8-s
19. 12. 2014 17:14
Re: policie čr
Karlovarka je hrozná, můžu potvrdit, jedna z nejnebezpečnějších silnic v republice, tam by se Passaty měli objevovat více :yes:
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 19:43
Re: policie čr
Karlovarka je hrozná jak kdy. Ještě než se udělala dálnice, tak to bývalo horší, protože to vedlo za Prahou přes hodně vesnic a třeba u Pavlova ( tam začínaa ještě před pár lety R6) bývaly ošklivé nehody. Na R6 je ale Passat či Superb vídán sporadicky... a to tam jezdím obden.
Avatar - jimmbo205
19. 12. 2014 22:56
Re: policie čr
no mám takovej pocit, že historku z D11 si trošíčku přibarvil, aby to lépe vyniklo...
:no:
Avatar - Ada je zase tady
20. 12. 2014 00:45
Re: policie čr
Ani ne. Bohužel. Sám jsem z toho byl dost šokovaný. Stalo se to přibližně v září 2015.
20. 12. 2014 03:04
Re: policie čr
Jo tak to joooo Ado:)))) zítra vstanu a opařím se čajem:)
Avatar - Katikakus
20. 12. 2014 06:59
Re: policie čr
Ado... >:D >:-[]
20. 12. 2014 07:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
20. 12. 2014 21:41
Re: policie čr
Moc naděláte, je to normální nové služební auto. Pokud to má být většinu života na dálnici, tak to SUV nebo městské auto nebude. Zdá se mi, že dokud lidé nedělají prasárny (myšky, le*** atd) ale chovají se rozumně, tak to do nějakých cca 150 tichým duchem tolerují. Osobně mi jejich přítomnost nevadí. Do jaké míry jsou přínosní to ať posoudí jiní.
Avatar - jimmbo205
19. 12. 2014 14:25
ZDÁ SE MI TO, NEBO TU NĚKDO MAŽE KOMENTÁŘE
... které nezapadají do místní propagandy...

Chybka v prohlížeči.. Omlouvám se...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
19. 12. 2014 20:07
Re: ZDÁ SE MI TO, NEBO TU NĚKDO MAŽE KOMENTÁŘE
V inej diskusii som si toho tiež dnes všimol, ale na druhé načítanie bolo všetko OK. ;-)
19. 12. 2014 14:44
účel splní
Přijde mi, že od té doby, co jsou superby, tak se na dálnicích jezdí rozuměji a ubylo bouraček. Jednoduše superba poznáte pomaleji, než passata, ten byl jasný na dálku, ale superba v zrcátku od normálního poznat nejde jentak.

Na druhou stranu 130 je u nás rychlost dostačující. Je potřeba si uvědomit, že to, že máte silné a bezpečné auto neplatí o každém a hlavně na ty naše dálnice to není určené. Nejde o Vás, kteří máte silná auta, ale jde o to, že naše dálnice jsou uzké, mnohdy jsou v místech 2 pruhy + odstavný. V pravém jeden kamion 100 a za ním jede rodinka s feldou, která je ráda, že těch 130 předjede. každý nemá tolik peněz na audinu, mnoho lidí na dálnici nejezdí také často, takže i ta 130 je pro ně pak tak akorát, protože to auto se chová úplně jinak. Jistě, když budou jezdit po dálnici denně, tak budou zkušenější a orachlejší. Problém lidí je, že si myslí, že jsou na té dálnici samotní a z toho jsou pak bouračky.

Jo, kdybychom měli dálnice jako v německu, že tam budou minimálně 3 pruhy, nebo spíš 4, tak je to o něčem jiném, pak by se limity mohli zvednout, ale ne, když naše páteřní dálnice připomíná tankodrom a ty ostatní jsou buď zvlněný, nebo úzký.

A jestli někoho sere, že za to vybírají pokuty, tak na to se moc nedá nic napsat. Kdo jezdí předpisově, tak mu může být jedno, jestli policajti vybírají pokuty za rychlost nebo ne.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 14:49
Re: účel splní
V německu jsou zas tak odlišné dálnice jak u nás? Když opomenu povrchovou úpravu, tak široké jsou stejně a tří nebo čtyřprodovky? Těch tam taky moc neni >:D Maximálně u velkých měst a to taky né všude >:D

Jde spíše o tu mentalitu, že já mam silné auto a umím to, tak můžu.... to je problém v ČR a nepřijde mi, že by se to výrazně zlepšilo s nákupem Passatu, ale že lidé se trochu klidní. Největší boom byl po revoluci, kdy se dostávala do rukou lidem silná auta. Stejné to bylo i v jiných postkomunistickych zemí. Dnes už se lidé trochu nabažili. Je to krásně vidět i ze statistik... ale blbec se najde vždy.
19. 12. 2014 15:20
Re: účel splní
no to nevím, kudy jsi tedy v německu jel, ale jen strčíš čumák za hranice, tak seš jak v jiném světě, co se silnic týče. a na mnich je třeba i pět proudů, nevím, sice které číslo to je, ale když jsem tam jel, tak jsem jel v tom páte:-)

No s passaty souhlas, to se nezměnilo vůbec nic, ale s nákupy superbů mi to tak nepřijde. Tuhle jsem jel po D5, jel jsem 130 a byl jsem tam zdaleka nejrychlejší, všichni jeli daleko pomaleji. I jeden můj kamarád, starý prase říkal, že se bojí, protože s těma superbama, už to taky není *.
Avatar - Ozzman
19. 12. 2014 15:34
Re: účel splní
Z mnichova směrem do hor je ta několikaproudá, ale když vyjedeš třeba z rozvadova, tak jsou 2 proudy až k Norimberku, jen mají lepší povrch. Stejně je to i směrem na Drážďany. Mimo velká města jsou ty dálnice dvouproudé ve většině případů, ale nebyl sem všude samozřejmě.
21. 12. 2014 21:07
Re: Německo - připojovací pruhy a plná čára Re: účel splní
Denně jezdím Německo a lepší a širší je naše D5. Za Rozvadovem, kde můžu jet legálně 160 km/hod je lépe jet cca 140 a přitom na D5 by se dalo jet bezpečně 160. Kolegové z Německa se tomu sami diví.
Jinak co se týká prohřešků, keré jsou nebezpečné. Češi běžně nevyužívají připojovací pruh a nedají přednost při vjezdu na dálnici. Jaký je problém zrychlit na rychlost ostatních aut a v hustém provozu se zapojit - stačí se podívat jak to dělají Němci. A za druhé - někteří řidiči "preventivně" vjíždí do předjížděcího pruhu, jakmile se někdo objeví v připojovacím. Pro tyto české blby mají Němci nakreslenou plnou čáru v místě, kde je připojovací pruh.
19. 12. 2014 16:01
Re: Německo - připojovací pruhy a plná čára Re: účel splní
Jezdím po D dost, ale že by všude byly třípruhy? Ani náhodou. Ty jsou na hlavních tazích třeba A4, A3 a to ne v celé délce. A například trasa: Dresden - Götingen - Kassel - Dortmund je z větší části 2+2 pruhy. A to se bavíme o štrece ca. 450 km, z toho třípruh je tak do 80km délky.
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 15:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
19. 12. 2014 19:29
Re: ok
Dialnica z Vyskova do Hulina je super, skoro ziadne auta , cestou z Prahy ma chcel za Vyskovom predbehnut motorkar, ale v 160 mu nafuklo bundu a 180 stacilo aby som ho stratil. Nebezpecne to nebolo...
Ale ked som siel sluzobnym Suberbom do Prahy, tak v lavom pruhu niektori spomalili alebo uhli do praveho ;-)
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2014 20:21
Re: ok
Tak pri 134 kmh max s prehladom, neverim, ze niekto, kto neprekracuje v aute mpr, ju prekroci na motorke, to by musel byt schizofrenik. Na moto jazdim v textile a 180 kmh nie je problem, aj ked na copri bez skla je to ...
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 20:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2014 08:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 08:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
20. 12. 2014 10:53
Re: ok
Nesleduj kdo je a není Pako a jdi příkladem, ale to ty neumíš co >:D
20. 12. 2014 10:55
Re: ok
ty jezdíš na enduru v kůži? main Gott:)
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 09:43
Re: ok
Já si tě představoval s třásněma a v koních:)
Avatar - JohnyRnR
19. 12. 2014 16:16
A všechny jsou neoznačený.
A Proč? Protože kdyby byly aspoň některý z nich označený, tak by se lidi mohli začít chovat slušněji (např. neblokovat levé pruhy, nelepit se za auta před sebou, nepředjíždět bez blinkru a naopak při něm koukat do zrcátek), což by se sice nejspíš pozitivně projevilo na bezpečnosti, ale mohlo by se taky vybrat méně peněz na pokutách a nebyly by prémie... Pořízení Passatů a Superbů se stále snaží tvářit jako investice do zvýšení bezpečnosti, tak to ale jednoznačně není. Jejich posádky totiž nepostihují nebezpečné řízení jako celek, ale pouze rychlost přes limit, i díky tomu, že se snadno dokazuje. Nejde tudíž o bezpečnost, ale jen o výběr pokut. Pokud by aspoň polovina těchhle aut byla "v barvách", možná bych tomu argumentu bezpečnosti a prevence začal i trochu věřit, do té doby pouze :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bully_
19. 12. 2014 17:33
Re: A všechny jsou neoznačený.
Sam taky nejsem svaty a nejezdim vzdycky predepsanou rychlosti. Jinak prestupky nedelam. Az me nejaky hnup sestreli jenom proto, ze se schvalne nekouka do zpetneho zrcatka, bude mit pravne na nehode stejny dil viny jako ja. Moralne ale mnohem vetsi, nez moje prekroceni rychlosti o par km/h.
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bully_
19. 12. 2014 18:58
Re: A všechny jsou neoznačený.
Neni pravda, soudruhu vychovateli.. Ty mas primo povinnost pri predjizdeni sledovat provoz a divat se do zpetneho zrcatka a provest predjizdeci manevr teprve tehdy, kdyz je to bezpecne. Jestli tu chces vazne tvrdit, ze si zkontrolujes, abys nejel ani o 1 km pomaleji nez 130 km/h podle GPS a pak schvalne bez jakehokoli pohledu na okolni provoz vjedes do leveho pruhu, pak bych si o tobe vazne musel myslet svoje. A zadny hezky vyraz bych ti neprisoudil ;-)
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 19:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2014 19:39
Re: A všechny jsou neoznačený.
U nas je vo vyhlaske, ze nesmies ohrozit a nemozes hadzat kotvu, lebo nie si opravneny skumat dovod rychlej jazdy ineho ucastnika cestnej premavky. Moze ist o zachranu zivota, jazdu policie v neoznacenom vozidle pri plneni povinnosti, a uz vidim, ako spochybnujes ich kameru. A niekedy prevazaju organy v civilnych vozoch bez majaku len oznacene PREVOZ ORGANOV . A co by si robil, keby si vdaka nepouzitiu spatnych zrkadiel sposobil nehodu, kde by zahynulo vodicovi dieta ? Ak by si bol nepojazdny, ver, ze by si to nemusel prezit... takze mysli nato a do zrkadiel pozeraj :no:
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2014 20:16
Re: A všechny jsou neoznačený.
Cyklistov rad nemam, po ceste jazdia ako chcu, na hlavnu vychadzaju vtedy, ked ide po nej auto...
Ked to vies lepsie, preco pises blbosti :no:
S organmi ma predbiehalo u nas ceske auto, isiel som v lavom pruhu, rychlejsie, ale videl som, ako ide za mnou rychlejsi, tak som uhol. A boli to organy ( nie organi ), viezli nieco cerstvo vykuchane. A ked to vies presne, tak to, ze TY NIE SI OPRAVNENY SKUMAT DOVOD RYCHLEJ JAZDY ostatnych by si mohol vediet. Ja som uz viezol cloveka do nemocnice mestom cez krizovatky na cervenu, vynucoval som si cestu a stihol som to za5 minut, kym by sme na 112tke vysvetlili o co ide, kde sa nachadza, tak sme decko nalozili do auta a prasili na urgent. Zi dalej vo svojom svete, kde rychlost znamena zlo, ale mysli aj nato, co som pisal vyssie...
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2014 21:03
Re: A všechny jsou neoznačený.
Paragraf 4 odsek 2 pismeno "j" zakona 8/2009 z.z.
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 21:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2014 21:48
Re: A všechny jsou neoznačený.
Ten paragraf hovori nie o prednosti, ale
"2. Vodic nesmie
j) prekážať v jazde rýchlejšie idúcim vozidlám a obmedzovať plynulosť cestnej premávky,"

a to je to, co ti stale hovorim, nie si zo zakona opravneny skumat dovod rychlej jazdy ineho ucastnika cestnej premavky ( ani keby to bol utrhnuty karavan v rychlom pruhu uhanajuci 200 kmh ) a zakon hovori, ze nesmies prekazat a ani obmedzovat. Ak nedokazes pochopit text, v pondelok zajdi na urad a vrat papiere. Evidentne nedokazes pochopit znenie zakona o cestnej premavke a preto ako vodic nie si sposobily a ako majitel vozidla nesmies vozidlo zverit nesposobilej osobe, teda ani sebe. Neznalost zakona ta ospravedlnuje len vtedy, ak ta sud rozhodnutim zbavil svojpravnosti, t.j. nie si sposobily na pravne ukony. Alebo chces byt este stale za vola ?
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 08:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 08:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2014 10:01
Re: A všechny jsou neoznačený.
Aka dedukcia , ako si poznal, ze som slovak ? Radary su, ale viac je blbov, co idu na povolenej 90 kmh 75 a nepozeraju do zrkadiel. Nezivim sa skolenim ako ty, ale ak by si aj ty s tym prestal, bol by svet krajsi >:D .
Ze si mal v praci tazky den a odskaceme to my v diskusii, to tvoj problem nevyriesi nikdy
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 11:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2014 16:52
Re: A všechny jsou neoznačený.
Tak podla tej tvojej definicie s tym mozkom musis byt slovak ako repa >:D >:D >:D .
S tebou sa neda diskutovat, musim ti skopirovat doslovne cast zakona a aj tak meles svoje . A preco je to u nas na motorke utrpenie, mimo obce mozes jazdit ako chces, na dialnici pre kamery kludne 200, ako si pisal, v prilbe ta nikto nepozna. Jedine, ze by si mal v plienkach, ale neboj , domov mi obsielka zatial neprisla. Pri predbiehani urcitych aut musis byt opatrny, ale vyhoda je, ze staci davat pozor na koncern...
Ten :no: dole nemas odo mna, kazdy strujcem stesti sveho, tym sa riadim a nepotrebujem palcovat :-!
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 20:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2014 21:41
Re: A všechny jsou neoznačený.
Nepisem o V3S. Dnes som isiel za Renault Clio combi najnovsi model tych 75. Napis mi, ktora motorizacia toho auta ma max. rychlost 75 kmh. Ked sa dalo, tak som ho predbehol, aj ked cez plnu ciaru. Rano do prace chodim casto za autami, ktorych vodici nechapu, ze znacka ukoncujuca mesto konci aj tu 50 tku. A nie som sam, kto takych predbieha. A uz som ti pisal, ze na motorke kludne zastavim chodcovi na prechode, aj ked jednu mladu s kocikom takto skoro zrazil poliak, ktory myslel, ze tam stojim len tak. Nastastie som ho dobehol a vec mu vysvetlil. Policiu nevolam, naco ju volas ty ?
Avatar - S8
19. 12. 2014 19:32
Re: A všechny jsou neoznačený.
Doufám, že tě v rakvi bude hřát pocit, že jsi udělal menší přestupek a vlastně nejsi viník, až tě někdo sestřelí zezadu proto, že jsi tam jako idiot najel, protože se z principu nekoukáš do zrcátek. Ona totiž jezdí i auta s majáky, která mají právo jet rychleji a těm uhnout musíš (měl bys), no ale protože žiješ ve svém pošetilém mikrosvětě spokojen se svou arogancí, tak za to zaplatíš. A netvrď, že majáčky hází takové odlesky, že je uvidíš i bez zrcátek, ve dne nebo proti slunci určitě ne včas.

Proberte se lidi, rychlá jízda není zločin a není zase tak nebezpečná. Nebezpeční jsou ingoranti, * a vychovávači, která si myslí, že když pojedou rigidně podle předpisů, tak jsou bozi - nejsou, ale možná se s nimi brzo setkají.

Doufám, že máš na autě aspoň samolepku Die Happy!
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - S8
19. 12. 2014 20:04
Re: A všechny jsou neoznačený.
Jsem rád, že jsi sám našel způsob, jak vyklidit silnice pro ty, kteří po nich chtějí opravdu jezdit a ne prudit ostatní a chovat se ignorantsky!

Mimochodem, A8 už pár let nemám, takže gratuluji k pokrytectví odsoudit člověka podle nicku >:D
Avatar - AUDIRS6
19. 12. 2014 20:20
Re: A všechny jsou neoznačený.
Jeho bezna praktika. :-!
Ja som uz tiez presedlal, ale to na nicku a avatare nic nemeni, a co sa tyka tvojho nazoru, stotoznujem sa s tebou na 100% ! :yes:
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bully_
19. 12. 2014 20:55
Re: A všechny jsou neoznačený.
Zatim strika arogance z tebe. Vyjadrujes se tu tak, jako by ti patrily veskere silnice, protoze jezdis na 100% a za vsech okolnosti podle pravidel a to ti dava svate pravo zavinit nehodu toho, kdo jede zrovna o trosku vic.
Nezkoumej tolik, kdo v cem jede, jaky podle tebe je atd. atd. a chovej se proste normalne. Pred predjizdenim se podivej, jestli nekoho nemuzes sestrelit, pred vstupem na prechod pro chodce se podivej, aby s nekomu neskocil pod auto apod. . Min nenavisti a vic dobre vule. A hezke svatky ;-)
20. 12. 2014 08:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PlumJelinek
19. 12. 2014 22:09
Re: A všechny jsou neoznačený.
Uvědomuješ si, že svým chováním taky porušuješ předpisy? Nechápu tvojí logiku...
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 08:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - IbizaFR
19. 12. 2014 18:01
pomoc
Mě tak napadá komu tim asi tak pomůžou, když budou mít nový káry.
Na prominenty si stejně netroufnou :no:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Bully_
19. 12. 2014 19:00
Re: pomoc
Jak poznaji auto, ve kterem jede prominent?
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bully_
19. 12. 2014 20:46
Re: pomoc
Co jsem kdy videl za policejni videa z akci, tak zastavovali vzdycky auto, co jelo rychle. Ne to, co zjistili za majitele RZ, tohle se zjistuje az po zastaveni.
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bully_
19. 12. 2014 21:05
Re: pomoc
Pokud uz jedu nad limit, tak podle vlastniho uvazeni, posouzeni provozu okolo a hlavne s pocitem vlastni zodpovednosti. Musim proste pocitat s tim, ze me pritom nekdo muze zmerit a zastavit, ze ponesu nasledky. At me zmeri cim chteji. Pokud do toho zacnete plest prominenty, pak je to spis vlastni malost a zavist ("jeho nezastavi a me jo"). Deset lidi by se hadalo, jestli PCR resi nejake VIP nebo ne, oni si taky nemuzou dovolit vsechno a podle me se uklizi pod stul az v pripadnem trestnim rizeni, ne na silnici.
Res vic svoje chovani, jestli treba nekomu bezohledne nevjedes pred auto pri predjizdeni apod. .
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bully_
19. 12. 2014 22:07
Re: pomoc
O tom, ze se schvalne nekoukas do zpetneho zrcatka pri predjizdeni, protoze uz jedes na povolenem limitu jsi psal ty, nikdo jiny.
Naopak o tom, ze bych schvaloval rychle jezdeni a nejake vhazeni mysek v kolone jsem ja nepsal ani slovo. Prestan uz myslet za ostatni, co si podle tebe mysli, ale sam za sebe.
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 08:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2014 22:34
Re: pomoc
Příspěvek byl redakcí vyhodnocen jako nevhodný a jeho obsah smazán.
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 08:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 11:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 12. 2014 08:53
Re: pomoc
Prominenti >:D >:D >:D
Obrovské množství aut je registrováno na firmu.
19. 12. 2014 18:22
je zajimave ze tyhle kary jdou do srotu
a STcka maji porad
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
19. 12. 2014 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
19. 12. 2014 19:24
A komu tím prospějete, soudruzi?
Honit auto v provozu je naprostý nesmysl. Dálniční policii by naprosto stačila Octavia s 2.0 TSI, popř. 1.8 TSI.

Jinak za celou dobu, co jsem kdy jel po D1, jsem potkal jen 2x, z toho 1x se přiřítil ve zúžení v režimu 1+1 rekonstruované D1 a vyblikávál mě, abych mu uhnul! Kam asi tak uhnout v jednom pruhu, pro ně bylo evidentně podružné.

Podruhé měřili se stojícím vozem opět ve zúžení a byli fikaně schovaní za jiný vůz. Nicméně tupci nechali zaplé modré blikačky, takže si jich šlo všimnout...

Bohužel ale mám pocit, že nejde o dálniční policii, ale o odloučená pracoviště berňáku, který se jen snaží vybrat co nejvíc na daních převlečených za pokuty.

Je to ale chybou vedení policie, protože když někdo funguje stylem "dnes musíte vybrat tolik a tolik", tak se nelze ničemu divit. Tím spíš, že v tiskových zprávách se dokazuje smysluplnost policejních Superbů/Passatů uváděním doby, za kteou si na csebe "vydělali".
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2014 08:03
POMÁHAT A CHRÁNIT!
To chci od Policie! Chci, aby byla vidět, aby působila preventivně, ne aby se schovávala za anonymitu, špízlovala jako STB a následně nejjednodušeji hojila státní kasu výběrem pokut za rychlost na dálnicích!
Chci, aby trestala ty, co nepoužívají zpětný zrcátka, omezují, nedávají blinkry, podjíždí, neumí se zařadit při najetí na dálnici pomocí využití celý délky připojovací pruhu. Kamiony okupující levý pruh, učitele trestající ostatní...

Toto je problém našich dálnic. Tohle ale samozřejmě Novu, Primu a Blesk nezajímá! Ty potřebují krev, maso, piráty... To jim žere jejich konzument, za to se platí reklama. A policejní prezident? Ten se spokojí s drobným úbytkem mrtvých na silnicích, způsobeným bezpečnějšími auty, ne represí. Reálný problémy řešit nemíní a ani nechce...nevybere tolik, kolik má stanoveno.
Takže se začnou postupně tyto nešvary dále rozvíjet. Můžu se chovat jako bezohledný čuně, jen nesmím jet o víc než 10km/h přes limit.

Toto se u nás toleruje a schvaluje. Kdy si konečně někdo vyndá hlavu z otvoru řitního, pane policejní prezidente? Nebo pane ministře vnitra?

Vám patří za podobná opatření jen :no:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2014 10:33
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Neusurpuju si vypisovat všechn nebezpečný situace, vyjadřuju se jen k existenci fízláctví a tajný dopravní policie.
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 10:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2014 17:58
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Nesuď podle sebe ostatní....
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 11:30
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
napsal jsi všespásné prohlášení, hodnotné stejně jako ta špína, kterou sám kritizuješ.

Přesně v duchu politické rétoriky, jen na druhé straně barikády. Díky takovým se tu po 89 rozkradlo 3/4 státu 8-s 8-s

Ano, i já s tebou zcela souhlasím, ale to je jen teorie. Praxe? Umění není prohlásit nějaký libozvučný blábol, ale říct, JAK toho cíle dosáhnout. Nechceš "tajné"? Nechceš neoznačené policejní vozy v provozu?

Zároveň ale chceš, aby se trestaly právě ty přestupky, které odhalíš jedině v běžném provozu s neoznačeným vozem. Jedině naprostý pablb se totiž bude na silnici chovat jako dobytek před policejním vozem...

Problém neoznačených policejních vozů není v tom, že jsou, ale k čemu se používají. A protože žiješ v (pseudo)právním státu, tak dokázat přestupek je zkrátka cesta krkolomná, tak každý zvolí cestu nejmenšího odporu a vybírá na tom nejjednodušším, co lze - mmj. překročení rychlosti.

Jen tak, zúžení na rekonstruované D1 byla hezká sociologická odpověď na vyspělost naší společnosti. Všichni, co jeli v úzkém levém 80+ (a čím větší auto, tím líp), kdyby PČR alespoň trochu chtěla, by měli přijít o papíry. Stačilo dát pár stacionárních radarů a hodně lidí by se divilo.
20. 12. 2014 11:56
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Ne, pleteš se. Ti co nesledují zrcátka, ti co nejsou schopni vnímat okolní provoz, ti co letí bezohledně nesmyslnou rychlostí z valný většiny nevnímají, že dělají něco špatně!
Nikdo je na to nikdy neupozornil! pokutu dostaneš za rychlost, nebo nedodržení dopravního značení.
Ještě jsem neslyšel o pokutách za ostatní!

Tvrdím, že hlídek je málo! Žalostně a především v označených vozech...tomu se říká prevence!!!

Rohypnole nepleť si prevenci s postihem. Já říkám, že je potřeba podobným situacím předcházet, ne čekat až se stanou a pak je postihovat.

Znovu opakuju, Policie má na komunikacích pomáhat plynulosti a bezpečnosti, ne "estebácky" za bukem čekat na Frantu Vocáska, kterj se * o 10 víc!
Ty jsi za perzekuci, já se chci na cstách cítit bezpečně a ne se radovat z nejjednodušeji vybraný pokuty, která bezpečnost řeší okrajově!!!

Chápeš? :-)
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 12:48
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Promiň, ale jsi naivní. Vím, jak to myslíš, ale to je prostě snílkovství.

Že si řidiči neuvědomují, že něco porušují? Ale houby. Ví to moc dobře. Musí to vědět nejen ti, co chodili do autoškoly, ale dokonce i ti, co si řidičáky koupili :-!

Fatální porušení předpisů nejsou žádné zapeklitosti. Nesmět ohrozit, omezit, plníá čára, červená, používání blinkrů... To jsou naprosté základy. Pokud si tohle někdo náhodou neuvědomuje, pak nemá na silnici vůbec co dělat, a ne že mu to má laskavě sdělit policie.

A dokud to bude v rovině - vidím nad sebou dohled = jjedu slušně, nevidím dohled = se*ru na předpisy, tak to prostě bude stále špatně.

Kouzlo skryté policie je v tom, že nikdy nevíš kde je a jestli je, neznáš množství. A pokud ti od skryté hlídky dojde zcela zákonným způsobem doložený postih za porušení smysluplného předpisu, pak právě tohle má ten největší preventivní charakter do budoucna. Pokud totiž nejsi ignorant, tak tě takovýto postih nezničí, zato tě donutí o sobě zapřemýšlet.

A pokud předpisy dodržuješ, vůbec tě skrytá hlídka nemusí znepokojovat ani pohoršovat. Je to úplně jednoduché - dodržuješ předpisy? Nemáš se přece čeho obávat.

Ale představa, že na každém rohu bude stát služební Felicia s majáčkem a usměvavou hlídkou... Sorry, ale to je jak kdyby se barbie vydala s kenem na líbánky do Afghanistánu >:-[] >:-[]
20. 12. 2014 13:04
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Věř mi, že naivitou netrpím, stejně jako pokrytectvím a špínou v myšlenkách.

Nepochopil jsi ani špetku z toho co jsem napsal...

Je mi to líto, nejsi naladěn na stejnou vlnu. Pak jen vyznívá vtipně, jak se domníváš, že přestupky a špatnej způsob jízdy jsou vždy páchány vědomě. Nepopírám nutnost pravidel a jejich dodržování, možná ti moje myšlenka dojde později.
Pokud to vysvětlím ad absurdum...pak já jsem za to výchovou nehodě předejít, ty pak na ní počkat a ztrestat.

Nechme toho, nemáme šanci se domluvit.
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 13:29
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Zkus se sám zamyslet nad tím co píšeš. A neřeš CO chceš dosáhnout, ale řeš JAK toho dosáhnout. V tom CO se myslím zcela shodneme. Ty ale neodpovídáš reálně na otázku JAK.

Netvrdím, že přestupky pácháme jen vědomě, ale stojím si za tím, že ty závažné přestupky pácháme s plným vědomím. A to je velký rozdíl.

A pokud máš na mysli nějakou prevenci, pak zcela zásadní pochybení vidím v autoškolách, tam by bylo třeba zavést razantní změny a opatření. A ne posilovat policii.

P.S. Ano, výš jsem tě neparafrázoval zcela správně, nechceš, aby se trestalo, ale požaduješ, aby se v rámci prevence předcházelo. Hezké, leč zcela bezvýznamné plácnutí do vody, nic víc :-!
20. 12. 2014 17:45
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Znovu opakuji způsob JAK. Zásadně posílit nemaskovaný hlídky na silnicích. Masivně v kritických dobách na kritických místech. Hlídky se silnými vozy a válečnými barvami (viz. tuningová policejní auta v Německu) atd.
Kdy jsi viděl policii v místech prací na D1??? Kdy jsi je viděl řídit provoz u nehod?

Víc k tomu tématu nemám co napsat, je to výše...
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 19:54
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Ale přesně ten tvůj způsob je bohapustá teorie. Podívej se, co jsou nejčastější příčiny vážných dopravních nehod.

Hlídky na úsecích opravované D1 byly občas i vidět. U nehod řídí provoz vždy, zajištění provozu je jednou z jejich úkolů mimo vyšetření nehody.

Silná policejní auta v barvách? No tak tady se vážně zcela míjíme. Nepatřím mezi ty, co fandí nálepkám a pózám. Takové to langerovské smýšlení - a teď nakoupíme zlaté z nebe a problémy zmizí 8-s 8-s

Mě je tedy úplně jedno, čím policie jezdí, podstatné pro mě je co policie dělá. Je mi úplně jedno, jestli dopravní policista přijede k nehodeě v poloshnilé Feldě nebo v zánovním Superbu. Podstatné pro mě je, aby odvedl svoji práci profesionálně. Vymydlená nagelovaná policejní gorila s vymytým mozkem může klidně dojet v policejním La Ferrari, ale jestli neumí svoji práci, tak si respekt nikdy nezíská. A to platí pro celou policii :-!
20. 12. 2014 20:10
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Odprezentoval a obhajujes tu nejprazdnejsi pozu a jeste si v tom medis. Civilni auta s radarem n nejbezpecnejich druzich silnic.
Nejcastejsi pricinou umrti je neprizpusobeni rychlosti jizdy stavu... A obecne nespravna jizda.

Dalsi diskuze pozbyva pro me smyslu. Byla by to spousta vet s naprosto odlisnym nazorem, kdy moje presvedceni, kterej z nazoru je prazdnejsi je o 180st jiny nez tvoje.

Laskave zanech primeru, paklize chces uzivat osobnich utoku, pak bych ty civilni Supy i pochopil a celkem me to u tebe prekvapuje.
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 20:45
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Osobních útoků? Kde? Asi jsme vážně každý na jiné planetě ;-\
20. 12. 2014 21:01
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Nech si pro sebe vety o pozerstvi a langerismu. Nechme tuto debatu nevede k nicemu.

Preju ti at te nesestreli nekdo, kdo se chova jako hlupak, ale dodrzuje rychlost :-)
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 22:09
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
tak jestli bereš langerismus jako nadávku, tak to s tebou nebude tak zlé >:-[] ;-)
Pokud se tě to dotklo, tak se omlouvám, ale nebylo to myšleno jako osobní urážka.
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2014 18:02
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
.... s tvým přístupem bychom se mohli i vraždit.... zamysli se nad tím uplakánkovstvím, co tu prezentuješ. Právě díky takovému myšlení jsme tam, kde jsme. Použiji slova webpaji, která se hodí i pro tebe.... vytáhni hlavu z otvoru ....
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 19:57
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
proč vraždit? Skrytá policejní hlídka trávící čas v reálném provozu někoho ohrožuje??

Zcela naopak, ten, kdo dodržuje pravidla, se nemá čeho obávat. Jestli tohle je pod tvoji rozlišovací schopnost, pak evidentně nikdy nepochopíš :-!
20. 12. 2014 20:15
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Nevim, zda to myslis vazne nebo si delas srandu. Ji/Ri ma pravdu...zatimco tvuj policajt se bude s civilnim Supem skryvat za kamionem, cihajich na lumpa se 145tkou na dalnici. Hovado s kamionem co nepouziva zrcatka, protoze policie se skryva v Supech s radarem a on pokuty nedostava smete Felicii s rodinou jedouci na vylet.
Nevim jak barviteji ti vysvetlit tvuj obrovsky omyl a rozdil mezi prevenci spatnyho skutku a jeho pouhym postihem....to uz je ale pozde!
Zajed si po okolnich statech, porovnej a pak zkus analyzovat.
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 20:42
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
A on něko brání neoznačenému Superbu, aby dal pokutu tomu hovadu v kamionu za nepoužívání zrcátek? Kdo tady říká, že skryté hlídky mají jen měřit rychlost?? A kdo říká, že mají jezdit jen po dálnicích??

Vy dva si vážně nevidíte do úst. A jak tomu hovadu v kamionu pomůže označená usměvavá policejní hlídka, tak tomu snad nerozumíš ani ty sám >:-[] :-!

Jinak řečeno - snad pochopíš - i správná věc se dá použít špatným způsobem (a dálniční "kobra" je jeden z takového příkladu). Tečka.
20. 12. 2014 21:04
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Dokud staly u turniketu zamestnanci metra malokdo jel nacerno. U par revizoru se to uz da risknout vid? Nech to bejt. Odprezentuj si tu v klidu souhlas s pro me neakceptovatelnym fizlactvim :-)
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 22:16
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Ok, klidně si zůstaň u své svobodomyslné morálně čisté metody na každého řidiče preventivně jednoho policistu :-!
21. 12. 2014 07:28
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Zbytečně překrucuješ. Neoznačený vůz primárně nechrání a nepředchází nebezpečnýmu chování, jen a pouze tresce. ;-)
Howgh :-!
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 22:10
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
celou dobu tu byla řeč o neoznačených policejních vozech. Spi dál, trojnožko.
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2014 18:00
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
...vůbec nevíš, která bije.... :-! :no:
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2014 19:57
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Jo házet palce bez argumentů, to je tady teď hit >:-[] 8-s
21. 12. 2014 22:44
Re: POMÁHAT A CHRÁNIT!
Chapu tvoje pohnutky sepsat takovy manifest, s..e me to stejne, ale vysledkem je boj dona Quixota s vetrnymi mlyny..

Je sice mozne lamentovat nad systemem, na kterem je neco spatne - viz. kategorizace nehod (mrznouci dest na vozovce = neprizpusobeni stavu a povaze vozovky prip. neprimerena rychlost), represe vitezici nad (nulovou) prevenci, zpusob vyhodnocovani efektivity provozu "dalnicnich stihacu" (tj. radost nad tim, jak rychle se tyhle vozy zaplati...), ale stejne tak je spatne neco na nas ceskych ridicich. Pro me osobne je vrcholem prevence SRN, vrcholem represe CH a vrcholem benevolence IT, ve vsech techto zemich nemam problem se s mistnim chovanim na cestach szit. Takze pointa = nedaval bych vse za vinu dopravni policii..
Avatar - Guttalax
20. 12. 2014 10:14
Kobra undiči
Ještě jsem s něma neměl zkušenost. Většinou je vídávám ,když někoho šacují. Asi to bude tím ,že nastavuji tempomat na povolenou rychlost. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 10:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2014 17:02
pasivní měření kamerou PolCam
No podle mě to měli jen Passaty R36 a ne většina dodaných vozů jak se tu píše.
Potkal jsem dost nových passatů i nějakého toho superba a vždy mě na ně včas antiradar upozornil ;-)
Passaty R36 policie musela upravit,(změnili přední chromovou masku) protože byly moc nápadné a lidi, když je viděli jezdili podle předpisů. Prachy,prachy, to je pro ně to hlavní...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
20. 12. 2014 19:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - m.z.
20. 12. 2014 17:02
superb
Jediným lékem na Supy, je jezdit 250, to tě nedojedou >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
20. 12. 2014 17:19
Re: superb
Pro sicher rovnou +300, to tě obvykle nezměří ani běžný radar... >:D >:-[]
20. 12. 2014 23:23
Jestřabi?
Proč ne třeba švábi,štěnice,komáři, nebo jiný zbytečný živočišný druh. Nikomu a ničemu nepomůžou.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 12:38
Re: Jestřabi?
Ale zase jsou naprosto postradatelni. Jinými slovy k ničemu.