"...Vedle upraveného vzhledu a nového interiéru se šestka dočkala pohonu všech kol..."
To uz fakt existuje ako 4-kolka? Myslel som ze to je este skor len taka vizia, ktora sa "mozno" raz uskutocni. Inak kombi, stvorkolka, a diesel, to by sa v Europe mohlo presadit.
U první generace se rez u karoserie objevoval, u druhý pak spíš tradičně po japonsku u podvozkových částí. Funkčnost není problémem, při pohledu zespoda na rampě je pak vidět, že se dodatečný ošetření vyplatí minimálně pro vlastní pocit :-)
Plechů karoserie se bát nemusíš, spodek bych preventivně ošetřil nástřikem. Je pravda, že tam jsou japonci slabší. Nedá se však rozhodně napsat, že by po 5-10 letech byl podvozek a jeho součásti na odpis, jen to zespodu nevypadá příliš vábně.
Otázkou je, jak je pořešena tato ochrana u CX-5.
Úplně jinou věcí je, zda manželce to auto sedne. Za sebe můžu přiznat příjemný zkušensti z řízení, kdy má člověk pocit handlování s větším hatchem. Trochu nepřehledná karoserie je vlastní všem SUV a pokud má manželka radši automat, pak doporučuju jít do naftový motorizace. Je výrazně pružnější a kultivovaností se příliš neliší od přímovstřikových benzínových R4.
Vůbec bych z výběru nevyhazoval ani RAV4, Kugu nebo Tigiho. Chce to projet a kde se nejlíp cítí, to vzít. Ceny budou při podobný výbavě poměrně blízko ;-)
Normálne sa k takýmto veciam nevyjadrujem, ale tentokrát mi to nedá. Tebe niekto s Mazdou niečo ukradol alebo prebral ženu že tu na ňu kydáš takmer pri každej možnej príležitosti? :no:
A je správně. >:D
Ten blb mě moc baví. Je tady úplně nejlepší .
On napíše, že umí nastříkat metalizu i tam kde není plech a z toho vyvodí, že jsem teplous. :yes: fakt mě bere..
petrumr - proč každýho komentuješ? Mám tři vysvětlení : buď jsi, i podle tvých příspěvků, opravdický hlupák, nebo někdo, kdo vlastnil Mazdu, ti dal na budku, popř. obojí.
Pockej na si na CX-3 pro partnerku bude jiste vhodnejsi a uzivatelsky privetivejsi..tedy pokud neresis velikost. Samozrejme bude i 150 tis levnejsi. Technologie jsou zcela totozne..interier take. Pak uz to bude pouze jen o tom co vice velikostne vyhoví jejim potreba, jak se ji ten ktery model ridi ci libi ...
M6 mam 9 let a korozi nepozoruji nikde, ale je pravdou ze jsem z Praglu..a nahory jezdim pouze 5-10x do roka a o vuz se radne staram. Podvozek ani v teto pofaceliftove verzi prvni M6 neni nijak dvakrat dobre osetren..vyreseno nastrikem podvozku.
RE: problem to neni ..jen je to vec, kterou po koupi musis ucinit jako servisni ukon..nechat si udelat nastrik podvozku ..lec z tovarny opravdu dukladne osetren neni..spise neni osetren skoro vubec. Ale toto osetreni dnes neni z duvodu setreni vyrobnich nakladu u cca pulky dnesnich aut co sjedou z linky. Nastrik stoji cca 3-4 tis. Kč . Urob si sam cca 2tis. Kc
není , kdyby byla oprýskaná barva byl by nejspíš oprýskaný i lak protože jak je známo lak se stříká na barvu tedy logicky pokud je lak v pořádku barva bude taky . nebo možná u vás se to dělá opačně
Víš co trolle? Blíží se Vánoce a lidi mají být na sebe hodní. Tak ti přeji bohatého Ježíška, kopec dárků a aby bylo doma veselo. Jo, a na mamku se letos nezlob. Ona ti tu vodičku proti beďárům letos pod stromeček nekoupí. Minulý rok ti tam šoupla hned 3 kusy a nezabralo to.
V únoru mi bude 53, mám řidičák "C" od osmnácti a odcouváno víc než ty odjezdíš do tvýho ubohýho důchodu. Kecy o IQ si nech třeba pro někoho z tvý familie nebo pro souseda Vopičku co mu prý Mazda shnila sama od sebe a bez bouračky >:-[]
Divím sa ti, že berieš vážne výkriky takých trollov ako je ten mamlas "petrumr". Kľudne kúp pre svoju polovičku CX-5. Je to v súčasnosti jedna z nejlepších volieb akú môžeš urobiť.