Novinky
už to začíná..... Já chci vidět páčku od blinkrů....Prosím prosím.... Nebo tlačítko ovládání navigace.....Prosím........
Tohle postupné odhalování je tak vzrušující..... Už se těším, až jim náhodou, před premiérou uniknou nějaké fotografie......... Bože to je vzrůůůšo..........
Tohle postupné odhalování je tak vzrušující..... Už se těším, až jim náhodou, před premiérou uniknou nějaké fotografie......... Bože to je vzrůůůšo..........
Uz vim co znamena to simply clever ... Jednoduse chytre okopirovat...
[odkaz]
[odkaz]
Ty asi děláš v Kie, že? >😁
Nevim kde delas nebo nedelas ty, ale v Kii nedelam.
Podobnost zadniho vika, svetel, spodni linie bocnich oken, naraznik tam je.
Zajimave je, ze vsichni plivou na ostatni znacky ze kopirujou od VW a spol. Ale kdyz je to naopak tak je to v poradku....
Podobnost zadniho vika, svetel, spodni linie bocnich oken, naraznik tam je.
Zajimave je, ze vsichni plivou na ostatni znacky ze kopirujou od VW a spol. Ale kdyz je to naopak tak je to v poradku....
Doporučuji.
[odkaz]
[odkaz]
Zde panum jsem asi slapnul na kuri oko, ze jsem si dovolil Skodu Superb III srovnat s KIA Optima a napsat, ze je ji ze zadu podobna. Nekdo to hold pres srdce neprenese.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Spíš tak nějak šlapeš na sebe. Ty auta si nijak zvlášť podobné nejsou. Hledat, či rovnou dokonce vidět, tam nějakou podobnost... To opravdu musíš chtít, musíš hodně moc chtít. 😉
To si fakt slepec. Presne jak pise zadni viko, prolisy kolem SPZ vse je hodne podobne, lisi se minimalne. Jedine v cem je vetsi rozdil je bocni prolis, linka ktera navazuje na svetlo.
PS: koukam, ze to tam na klinice moc dobre znas, ale tu laserovou operaci ti moc dobre neudelali 😉
PS: koukam, ze to tam na klinice moc dobre znas, ale tu laserovou operaci ti moc dobre neudelali 😉
Souhlasim, že už je trošku trapné, jak Škoda pouští kousek auta po kousku, nebo, že by novináři ? Zadní partie působí opravdu trošku nabubřele, světlomety se mi osobně moc libí, trojůhelníkové prolisy se zde naštěstí nekonaji, tedy doufejme, že u produkční verze to tak bude.
Co mi ale bytostně vadí, je šikmé zalomení na zadním okně, naprosto mi to ruší lini od předních oken, nelíbí se mi to ani na Fabii 😄
Co mi ale bytostně vadí, je šikmé zalomení na zadním okně, naprosto mi to ruší lini od předních oken, nelíbí se mi to ani na Fabii 😄
Ty prolisy tam jsou, ale jsou tvoreny hranou svetlometu a vypada to tak lepe. Uvidime jak to bude vypadat v realu.
To zalomeni se mi na zadnim okne libi a tu linii to pekne ukonci.
To zalomeni se mi na zadnim okne libi a tu linii to pekne ukonci.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vyzerá to sľubne. Súčasná generácia je zo zadu fakt divná. To mali vtedy tvorcovia super nápad použiť rovnaký tvar svetiel vpredu aj vzadu, len teda preklopený. Moc dobre to podľa mňa nedopadlo, navyše liftback pôsobí akosi úzko.
Mne současný superb nevadí, sice je trochu užší, ale rozhodně ostudu neudělá 😄 Myslim, že v reálu to tak markantní změna nebude, to by nebyla Škodovka, kdyby udělala totálně jiné auto, než předchůdce, podívej na evoluci Passatu. A to myslim v dobrém.
Proporčne si od nového Superbu sľubujem určite viac v porovnaní s Passatom, hoci ani tam to nie je zanedbateľné, čo ale dobre vidieť až pri stretnutí naživo. A fotky to len potvrdzujú. Inak som teraz zmätený z toho tvaru zadného svetla. Moc si neviem predstaviť, že pod maskovaním je tvar svetla ako na skici. Aby to zas Kabaň neprestrelil veľkosťou...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
No, tak má to být konkurence A6 údajně, takže asi ta velikost bude cíleně takové 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Už to tu myslím zaznelo. Má byť len liftback a combi. Dvojité otváranie bol zaujímavý patent, no podľa mňa ho málokto používal pri limuzíne. A keď aj potreboval lepší prístup alebo väčší kufor napr. na vozenie psa, tak išiel radšej do kombíka.
[odkaz]
[odkaz]
vidím že trapárna v hávu škodovky pokračuje...další článek o stěrači, potom kliky a jako překvapení knoflíky radia...místo kvalitních vyčerpávajících testů jste HLÁSNOU TROUBOU VW :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Další článek o Škodě a test i20 pořád nikde. Aby nemuseli nedočkavci pod každým článkem o Škodě zaplevelovat diskuzi, navrhuji jim podepsat petici na www.petice24.com/…_za_test_i20_na_auto.cz a předat ji redakci. Očekávám rekordní počet podpisů, který trhne i Zemana.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neviem kde je problém s tým testom i20-ky. Aj na Cactusa sa tu dlho čakalo.
Opravdu se tu čeká na test? Nebo spíš na vášinou diskuzi, kde se bude flusat po všem, co se jen pohne? >😒]
Dobre vieš, že prvoradé sú na tejto stránke predsa diskusie. >😁
No právě, dokonce bych se nebál napsat, že zde drtivá většina lidí bude v testu hledat, co kde testér špatně/odvážně definoval, aby mu to potom před místním publikem mohli demonstrativně omlátit o hlavu. >😒]
Hlavně 99% lidí tady už i20 minimálně prolezlo v salonu, tak určitě ví ! >😁
Spíš bych řekl, že 99% diskutérů "ví", že je i20 ve "všem" lepší než ta odporná Fabia. A 100% z nich taky ví, že srovnávací test na tomto webu vyhraje Fabia. Protože úplatky, korupce, hlupáci, neznalci atd atp.
Tak si už brousí prsty a vymýšlejí fráze, aby to testérovi mohli dát pořádně sežrat.
Já jsem pro to, aby případná srovnávačka vůbec neměla závěrečnou větu, která by definovala vítěze. Sledovat reakce těch, co by z testu zajímala právě a jen ta poslední věta, kterou by tam nenašli, to by bylo famózní. >😒]
Tak si už brousí prsty a vymýšlejí fráze, aby to testérovi mohli dát pořádně sežrat.
Já jsem pro to, aby případná srovnávačka vůbec neměla závěrečnou větu, která by definovala vítěze. Sledovat reakce těch, co by z testu zajímala právě a jen ta poslední věta, kterou by tam nenašli, to by bylo famózní. >😒]
Tím bys jim ale dal do ruky zbraň té "plichty" i kdyby to tak nedopadlo 😄 Na druhou stranu, když bude i20 lepším vozem, dost koncernových fanoušků to taky neuzná a bude problém... já věřím ve vítězství Fabie z jednoduchého důvodu... korejcům chybá pružné turbomotory 😄 V této kategorii naprosto zásadní problém... a to ať se nezlobí ani Mazda kovbojové 😄
Je přece úplně jedno, které auto vyhraje nějaký test na webu. To je dobré jen pro primitivy, kteří si nemohou dovolit ani vlastní auto, ani vlastní názor.
Důležité je jen to, aby sám člověk jezdil v takovém autě, které splní jeho požadavky a nebude muset závidět sousedovi.
Důležité je jen to, aby sám člověk jezdil v takovém autě, které splní jeho požadavky a nebude muset závidět sousedovi.
No... neřikej že si taky rád neflusneš, ale jsem si jistej, že budeš vlastním tělem bránit Fabii >😒] Tak si vem pláštěnku 😁😁😁😁 Něco mi říká, že bude potřeba >😁
Uvidíte, že i 20 tu bude na štědrej den! >😁
Uvidíte, že i 20 tu bude na štědrej den! >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fabii znám, už jsem to sem psal, je to opravdu povedené auto. No a i20 mne nějak vůbec nezajímá, stejně jako zbytek korejské produkce. Takže k ní se rozhodně nebudu vyjadřovat. 😉
proč řešíš nějaké i20? já taky neřeším zda nějaká korpulentní spoluobčanka na druhém konci města má dámskou hygienickou potřebu od včerejška nebo předvčerejška. S tím i20 to je stejné. S takovým fujtajblem si kazit svátky nebudem.
o i20 je nieco tu [odkaz]
pekne porovnanie spredu [odkaz] .... 😉 :yes😒br />
i20 sa mi paci dizajnom predsa len o kusok viac ako fabia ... ale klamal by som keby som tvrdil ze fabia je nejaka horsia.... to nie..... obe auta su "velmi pekne" ... ale kazde tym svojim sposobom 😉
pekne porovnanie spredu [odkaz] .... 😉 :yes😒br />
i20 sa mi paci dizajnom predsa len o kusok viac ako fabia ... ale klamal by som keby som tvrdil ze fabia je nejaka horsia.... to nie..... obe auta su "velmi pekne" ... ale kazde tym svojim sposobom 😉
Tak výsledek mne nepřekvapil... ten turbomotor je prostě znát a co si budme povídat, motor je vždy až na prvním místě, když se jedná o auto ne? 😄
jo suhlas... vysledok neprekvapil ani mna
kvoli celkovej motorovej konkurencie-schopnosti su turba uz povinnostou aj v tejto triede a korejske turba uz su na ceste ( momentalne su niekde v pusti gobi ale dojdu nic sa neboj 😄 )... v zeneve predpokladam uz pridu ......
osobne by som ale s 1,4kou v i20 nemal ziadny problem ..... na bezne jazdenie po meste aj mimo neho by som si ju vedel predstavit.....
tesim sa uz teraz na suboj i20 s turbom .... voci fabii s turbom .... to uz moze byt celkom ine kafe potom a aj iny vitaz ... ale pockajme si......
i20 sa podarila.... vyzera velmi dospelo proporcne pekne posadene auto.... vo mne budi dojem o triedu vacsieho auta.. v auparku u nas ju uz ma diler vystavenu ( v sivomodrej metalize na 16-kach ) ... i20 je v skutocnosti este presvedcivejsia ako na fotkach, krasne auto :yes:
kvoli celkovej motorovej konkurencie-schopnosti su turba uz povinnostou aj v tejto triede a korejske turba uz su na ceste ( momentalne su niekde v pusti gobi ale dojdu nic sa neboj 😄 )... v zeneve predpokladam uz pridu ......
osobne by som ale s 1,4kou v i20 nemal ziadny problem ..... na bezne jazdenie po meste aj mimo neho by som si ju vedel predstavit.....
tesim sa uz teraz na suboj i20 s turbom .... voci fabii s turbom .... to uz moze byt celkom ine kafe potom a aj iny vitaz ... ale pockajme si......
i20 sa podarila.... vyzera velmi dospelo proporcne pekne posadene auto.... vo mne budi dojem o triedu vacsieho auta.. v auparku u nas ju uz ma diler vystavenu ( v sivomodrej metalize na 16-kach ) ... i20 je v skutocnosti este presvedcivejsia ako na fotkach, krasne auto :yes:
Já bych v takovém autě zvládl žít i s HTP, ale doba jde dál a proč si nedopřát trochu dynamiky navíc? 😄 No vidiš, tak já sem ještě i20 neviděl, u dealera minulou středu nebyla a to sem byl v opravdu velkém salonu 😄
Jako člověk který odjakživa jezdí se Škodovkama nyní (O3 Combi) a mám je rád, musím uznat že i20 je po desingové stránce moc povedené auto... už se mi sice nelíbí rukopis v interiéru ale je to věc názorů... Hyundai bych si sice nekoupil, jsem věrný koncernu ale i20 se fakt povedla...
Nechápu Vás remcaly kteří se nezmůžou na nic jiného než plivat po Škodovce...Pořád dokola... Kabaně vyhodit (člověk který navrhoval Veyrona, podle mě Pan designér), Škodovky jsou sra*ky atd. atd. Nikdo Vás nenutí si ty články číst.. Každý má své preference... Ty jezdíš Mercedesem ty zase Báwem ty zase Fabií.. Tak proč se tady dycky najde někdo kdo je prostě hňup a plive a plive....
Nechápu Vás remcaly kteří se nezmůžou na nic jiného než plivat po Škodovce...Pořád dokola... Kabaně vyhodit (člověk který navrhoval Veyrona, podle mě Pan designér), Škodovky jsou sra*ky atd. atd. Nikdo Vás nenutí si ty články číst.. Každý má své preference... Ty jezdíš Mercedesem ty zase Báwem ty zase Fabií.. Tak proč se tady dycky najde někdo kdo je prostě hňup a plive a plive....
Najde se proto, že vlastní bezmoc, bezcennost a mindráky musí nějak ventilovat. A toto je tou nejsnazší formou.
Ve své podstatě je tímto psaným projevem neškodný. Lepší, než aby šel s kvérem mezi lidi. 😉
Ve své podstatě je tímto psaným projevem neškodný. Lepší, než aby šel s kvérem mezi lidi. 😉
To jsi trochu v jiném vlákně. Já proti Škodovce nic nemám, jen mne udivuje některá až do nebe volající zaslepenost, především těch, kteří ani v jiném voze neseděli ( to platí i o jiných fanouškách značky). Škodovky jsme měli a máme v rodině, já bych si ji momentálně nezvolil, protože mé potřeby a preference plní lépe jiná auta. Škodovka neni dokonalá, je stejně nespolehlivá/spolehlivá jako jiní, komu se líbí, tak ať je s ní spokojený a nemusí to cpát druhým jako dogma, stejně tak jako si někdo nemusí honit mindrák s tím, že má tu Hyundai a musí za každou cenu obhájit, že koupil nejlépe... Tohle dělají totiž lidé, kteří si nejsou jisti svou volbou a snaží se tímto ujistit ostatní, že udělali dobré rozhodnutí... Ať už je to majitel Škodovky, Hyundaie či Renaultu...
I 20 vypadá hezky, v tom testu se mi líbí více, než stříbrná Fabie na černých kolech, ale ještě jsem neviděl naživo, Fabii ano, líbí se mi více unvitř jak vypadá, nikoliv z čeho je udělána + některé pro mne ergonomické přešlapy (utopená řadička). Je to silný hráč a rozhodně se bude dobře prodávat 😄
I 20 vypadá hezky, v tom testu se mi líbí více, než stříbrná Fabie na černých kolech, ale ještě jsem neviděl naživo, Fabii ano, líbí se mi více unvitř jak vypadá, nikoliv z čeho je udělána + některé pro mne ergonomické přešlapy (utopená řadička). Je to silný hráč a rozhodně se bude dobře prodávat 😄
Tak já jsem obecně nic nemyslel na Tebe Ozzman ... jen obecně jsem psal že prostě každý si své auto vybere, nebo má sympatie k určité značce/modelu z nějakého důvodu... Ten může být jakýkoli...
Jen nechápu že jsou lidi kteří umí jen remcat a říkat o něčem co se jim nelíbí, hned že je sra*ka.. a priori klidně i pod článek kde je ještě nákres vozu... Který se teprve bude vyrábět (příklad)...
Prostě Škoda není dokonalá, Hyundai není, Renault taky a takhle je to se všema značka... Každé má své proti a pro..
Jen nechápu že jsou lidi kteří umí jen remcat a říkat o něčem co se jim nelíbí, hned že je sra*ka.. a priori klidně i pod článek kde je ještě nákres vozu... Který se teprve bude vyrábět (příklad)...
Prostě Škoda není dokonalá, Hyundai není, Renault taky a takhle je to se všema značka... Každé má své proti a pro..
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano motor je na prvním místě,ale ani v F1 ho nemůžeš dnes měnit neomezeně.
Tudíž je důležitá výdrž toho motoru,spolehlivost,servisní nenáročnost.
V třídě malých aut 100%.Tam nejde o desetiny sekundy. 😉
Tudíž je důležitá výdrž toho motoru,spolehlivost,servisní nenáročnost.
V třídě malých aut 100%.Tam nejde o desetiny sekundy. 😉
Někde to jde - komplexně, bez kudrlinek apod. - [odkaz] - jinde prostě ne (zde).
Hyundai i20 s jinak děleným ceníkem a především opcemi bude po zavedení turbomotůrků dravcem.
To co zaráží jsou plasty ve Fabii, ten sestupný trend (už O3 je katastrofální) je do očí bijící...
Hyundai i20 s jinak děleným ceníkem a především opcemi bude po zavedení turbomotůrků dravcem.
To co zaráží jsou plasty ve Fabii, ten sestupný trend (už O3 je katastrofální) je do očí bijící...
Dle výsledku testu je vidět, že pukat závistí zatím mohou leda tak u Hyundaie 😄
Jako zákazník bych lovil v jiných vodách - tvoje reakce spíš ukazuje na zaujatost místo objektivnosti. Hyundai má výhodu svobodnější ruky při návrhu vozu, oproti tomu je Fabia svázaná strategií koncernu a nebude nikdy kvalitnější než Polo.
Pivní mozol mezi znakem a nárazníkem opravdu trošku je >😁 Snad se jedná jen o optický klam daného obrázku. Líbí se mi: 1) boční prolisy 2) hokejková hrana okna 3) zadní svítilny 4) absence nenáviděných ohýbaných trojůhelníků 5) odklon od sociální krabicoidnosti ke svěžejšímu stylu … jen doufám, že výplně dvěří budou zase jako v autě a ne nešvar posledních modelů a ty přední trojůhelníková světla na studii taky žádný zázrak
Proč to kazit těmi koly, které vypadají jak od trakaře? :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Je to jen skica, Ádo, skica.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"opět nahlásit" >😒] jak typické pro našeho malého StBáčka se šanonama >😒] Nahlas nás rovnou všechny :yes: Chlapci, kdo si dá pívo, gilgit to spočítá a půjde to k baru nahlásit. >😁 Bohužel jsme se nedozvěděli jak se vám líbí/nelíbí nový superb !!! Mě třeba relativně joo :-!
pri vývoji nového auta je vždy potrebné zohľadňovať viacero faktorov.
prvým je, akej skupine je voz určený. pokiaľ má byť Superb "clever" a byť cenovo lacnejší, volia sa "kompromisy", akými je technológia "len" bi-xenónov a možnosť halogénov, viditeľná anténa, nedigitálna prístrojová doska atď. ide o to, aby auto podalo maximum za predpokladanú cenovú reláciu.
ďalšou dôležitou vecou je výber podvozka, motorizácie.
potom nastupuje prvý návrh. tu veľmi pomáha paralelne spravená "štúdia", ktorá odhalí niektoré partie a čaká na odozvu laickej a odbornej verejnosti. samozrejme, popri nej sa pracuje na dizajne a vývoji nového auta. a práve negatívne reakcie verejnosti sa upravia na dokončovaní výsledného modelu. technicky na cestách chodia už muly, ktoré testujú technológiu auta.
v tomto čase nasleduje zefektívnenie výroby (využitie rovnakých koncernových komponentov či ponuku dodávateľov). dolaďujú sa detaily, ako výber farieb a textílií a pripravuje sa predsériová výroba.
celý takýto proces trvá min. 3 roky.
automobilku škoda som nikdy nemal v láske. napriek tomu však tento superb sa mi páči. dotvára "hlavnú" trojicu fábia - octavia - superb (trocha stranou beriem ostatné modely). na druhú stranu sa vynára otázka, ako bude vyzerať dizajnová línia značky v budúcnosti.
prvým je, akej skupine je voz určený. pokiaľ má byť Superb "clever" a byť cenovo lacnejší, volia sa "kompromisy", akými je technológia "len" bi-xenónov a možnosť halogénov, viditeľná anténa, nedigitálna prístrojová doska atď. ide o to, aby auto podalo maximum za predpokladanú cenovú reláciu.
ďalšou dôležitou vecou je výber podvozka, motorizácie.
potom nastupuje prvý návrh. tu veľmi pomáha paralelne spravená "štúdia", ktorá odhalí niektoré partie a čaká na odozvu laickej a odbornej verejnosti. samozrejme, popri nej sa pracuje na dizajne a vývoji nového auta. a práve negatívne reakcie verejnosti sa upravia na dokončovaní výsledného modelu. technicky na cestách chodia už muly, ktoré testujú technológiu auta.
v tomto čase nasleduje zefektívnenie výroby (využitie rovnakých koncernových komponentov či ponuku dodávateľov). dolaďujú sa detaily, ako výber farieb a textílií a pripravuje sa predsériová výroba.
celý takýto proces trvá min. 3 roky.
automobilku škoda som nikdy nemal v láske. napriek tomu však tento superb sa mi páči. dotvára "hlavnú" trojicu fábia - octavia - superb (trocha stranou beriem ostatné modely). na druhú stranu sa vynára otázka, ako bude vyzerať dizajnová línia značky v budúcnosti.
Mula je keď ešte auto nemá dokončenú karosériu a využíva kabát staršieho modelu, však? O tomto čase už jazdia hotové predsériové kusy Superbu.
A neviem nakoľko sa pri návrhu zohľadňuje hlas laickej verejnosti. Bolo by to ale zaujímavé prediskutovať s kompetentnými (áno, námet pre vás, redakcia).
A neviem nakoľko sa pri návrhu zohľadňuje hlas laickej verejnosti. Bolo by to ale zaujímavé prediskutovať s kompetentnými (áno, námet pre vás, redakcia).
Áno, mula je auto s novým podvozkom (ak bude nový), novými technológiami (zavesenie kolies, motor, ...) ale stále s karosériou aktuálneho modelu. Slúži pri technologickom vývoji. Dizajn auta nie je v tomto prípade dôležitý.
A pri horeuvedenom som zabudol ešte na jeden detail. Vo fáze, keď sa doladuje nový dizajn a hľadajú sa možnosti zakonponovania "koncernových dielov" dochádza aj k výberu rôznych položiek, akými je napr. aká bude tuhosť ocele na aute, z akých materiálov sa bude robiť plató aby sa usporila cena, ako usporiť na rozvode káblov a pod.. Teda "zefektívnenie" práce.
A pri horeuvedenom som zabudol ešte na jeden detail. Vo fáze, keď sa doladuje nový dizajn a hľadajú sa možnosti zakonponovania "koncernových dielov" dochádza aj k výberu rôznych položiek, akými je napr. aká bude tuhosť ocele na aute, z akých materiálov sa bude robiť plató aby sa usporila cena, ako usporiť na rozvode káblov a pod.. Teda "zefektívnenie" práce.
To, co meli spanele pred ctyrmi roy, Kaban dnes obkreslil a jeste tomu ubral notnou davku vkusnosti [odkaz] .
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hlavne ta ostra "tornado" linka pozdlz boku tohto seatu ... nieco podobne mame dnes na fabii .....
nie je vsak chybou skody ze pouzila nieco co bohuzial seat nevyuzil... fabii to rozhodne sekne :yes:
nie je vsak chybou skody ze pouzila nieco co bohuzial seat nevyuzil... fabii to rozhodne sekne :yes:
To bol krásny koncept. :yes:
Alejandro Mesonero-Romanos je podľa mňa o trochu väčšia kapacita ako Jozef Kabaň. Stojí za dizajnom nového Leonu ale aj Laguny Coupé, no jeho prácu dobre vidieť aj na Tolede. Oproti Rapidu podľa mňa lepšie zvládnuté.
Alejandro Mesonero-Romanos je podľa mňa o trochu väčšia kapacita ako Jozef Kabaň. Stojí za dizajnom nového Leonu ale aj Laguny Coupé, no jeho prácu dobre vidieť aj na Tolede. Oproti Rapidu podľa mňa lepšie zvládnuté.
S tim toledem nesouhlasim. Me se rapid vzdycky libil, na 17kach vypada skvele. Mozna taky diky tomu, ze pri jeho navrhovani jeste Kaban nemel k ruce prilepene pravitko.
Souhlas, toho konceptu sedanu od SEATu je škoda, Bohužel nepočítám s tím, že by někdy šel do výroby. Velký sedan v blízké budoucnosti Seat neplánuje. Dle slov jeho bosse je doba velkých sedanů pryč. Jinak mě se to "Toledo" také více líbí, hlavně ta zadní světla to užší auto opticky rozšiřují a vypadá to lépe než u Rapidu, který se podobá více Octě. Malinko tě opravím u toho Romanose, jistě jeho kvality jsou nepopiratelné, v Renaultu odvedl kus dobré práce, Toledo je jeho práce, prodloužený Leon ST též, ale za 5dv. a 3dv. Leonem nestojí. Leon je dílem belgického designéra Luca Donckerwolka, který svého času pracoval u SEATu jako šéfdesignér (koncept IBE) a který má na kontě design takového Lamborghini Diabla, Murciélaga, Gallarda nebo i Octavie I, Fabie I a současné Ibizy.
Kto sa v tom má vyznať? >😁 Donckerwolka v roku 2011 vystriedal na poste šéfdizajnéra Romanos. Je jasne vidieť, že pokračoval v dizajnovej filozofii svojho predchodcu, no sériová podoba Leonu sa pripisuje už jemu. Tak ako napríklad škaredý facelift Octavie II Kabaňovi, hoci ho podľa mňa on ešte nerobil.
Donckerwolk sa možno podieľal na dizajne prvej Fabie, no tak isto aj jeho krajan Dirk van Braeckel. Braeckel bol vtedy myslím séfdizajnér Škody, takže Fabia sa zvykne pripisovať hlavne jemu.
Donckerwolk sa možno podieľal na dizajne prvej Fabie, no tak isto aj jeho krajan Dirk van Braeckel. Braeckel bol vtedy myslím séfdizajnér Škody, takže Fabia sa zvykne pripisovať hlavne jemu.
ale mě to zatím přijde (skici, fotky mask. aut) celkem nadějné, kvalitní základní linka, žádná oteklost, o.k. 😉
Z proporcí testovaných předsériovek a z tohoto nákresu se možná schyluje k tomu, že tu budeme mít pecku. Nová dizajnová linka škodovek je fakt zajímavá a to natolik, že možná zatoužím po superbu v nějaké slušné palbě 😄. Zde vidím paralelu s jedním místně aktivním diskutérem, který to měl podobně s O2 RS a DSG 😉 (je čas Vánoc, snažím se brousit hrany 😉 ).
Na skice to Superbu sekne. Obzvlášť světla a celý bok. Teď jen jak moc se bude lišit o finální verze.
[odkaz]
reálná podoba zadku
[odkaz]
[odkaz]
Tahle fotka je na netu tak dlouho, že se tomu těžko věří.
Som trochu prekvapeny z tychto reakcii, pretoze ja som bol zaryty antiskodovkar. Vlastne sa mi naozaj paci az Octavia III a tento Superb je naozaj sila. Tak dynamicky design som necakal. Je nadherny.
Tu unikne fotka, tu video a novináři z SRN už s ní jeli. Proč jedno auto má se skicama cca 10 článků a druhé se spláchne...nelíbilo se nám v Paříži??? :no: :no: :no:
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
ČÍM DÁL VÍC SE PODOBÁ NEJLEPŠÍMU Z NEJLEPŠÍCH [odkaz] [odkaz] ŽEJO SOUDRUJDI 😉
No to je jenom dobře, aspon už nebudete po městě votravovat spoluobčany DÍZLPOPELNICEMA [odkaz] Z BOLESLAVY >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
První superb byl jen "FL" Passatu, dvojak byla disproporční a teď to konečně vypadá na pěkné a osobité auto. 😉
Stále sa bavíme o zdeformovanom obrázku, ktorému sa hovorí skica, nie?
[odkaz]
Ne?
A nebo to prostě nafasovali v práci...
A nebo to mají v ulici všichni...
A nebo...
😉
Všichni ti, co tam vlezou, si jdou pro škodovku, protože... musí. >😁
Nebo spíš, nemůžou si pomoct? >😒]
Ako som pisal, hod do seba dalsie pivo a neries to 😄
Daj si dlasie pivo a chod volit KSCM. Tomu budes rozumiet urcite lepsie.
Vdaka Gottwaldovi sme boli vsetci 40 rokov v *.!
Hmmm...asi tam hodim nejaky edit... >😒] >😒] >😒] >😒]
Ty mas asi babu, alebo zenu kvetinarku vsak ? - z toho, ako ta tvoja demencia musi kvitnut - neviem, neviem, to aby si este zavolala aj nejake brigadnicky ! :-!
Fakt ubohost najvacsia - vacsiu narodnostnu urazku som tu este asi necital.
:no: :no: :no: :no: