Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mladá Boleslav začne na jaře zavádět nový parkovací systém

Od jara příštího roku se bude v Mladé Boleslavi snáz parkovat. Nový systém vyhoví rezidentům i návštěvníkům města.
Zpět na článek
26. 12. 2014 14:11
26. 12. 2014 18:09
26. 12. 2014 19:41
26. 12. 2014 20:15
26. 12. 2014 20:21
26. 12. 2014 20:38
27. 12. 2014 00:05
27. 12. 2014 00:14
27. 12. 2014 10:52
26. 12. 2014 20:57
27. 12. 2014 08:57
27. 12. 2014 09:08
27. 12. 2014 10:15
27. 12. 2014 10:57
27. 12. 2014 13:17
27. 12. 2014 10:51
27. 12. 2014 12:12
26. 12. 2014 15:05
26. 12. 2014 18:03
26. 12. 2014 18:14
26. 12. 2014 19:24
26. 12. 2014 23:23
26. 12. 2014 23:24
26. 12. 2014 15:15
26. 12. 2014 23:05
26. 12. 2014 20:20
26. 12. 2014 20:26
26. 12. 2014 20:47
26. 12. 2014 20:53
26. 12. 2014 21:08
26. 12. 2014 23:30
26. 12. 2014 23:28
27. 12. 2014 09:51
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 14:11
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
16
26. 12. 2014 18:09
Re: ok
A proč by měla auta N1 parkovat obtížněji?
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 12. 2014 20:15
Re: ok
Tak ono to nie je bonzovanie, ale popud >:D . A tvrdis, ze MB E je uzsie ako Suzuki Grand Vitara ? On aj ford focus bude sirsi ako suv Jeep Renegade a myslim, ze aj Fabia. Argument hodny znalca, Ford Mondeo je osobak a preto zabera mensiu plochu ako Renegade, lebo to je SUV >:D >:D >:D
V podstate ide o ziskanie penazi do rozpoctu mesta, ktore sa minu na vselico ine len nie na auta. Na infrastrukturu sa v podstate vybera dan z nehnutelnosti...
Argument ze ten ma viac, alebo vacsie auto a preto nech plati viac, je taky, no , komunisticky :-!
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 12. 2014 20:38
Re: ok
N1 do 3,5 t dodavka, maly nakladak beriem. Ale vies, preco je vela N1 aut ? Lebo stat pouzil fintu, firmam v urcitych rokoch neumoznoval odpocet DPH pri nakupe osobnych aut. Bol to napad hodny presvedceneho komunistu, ved preco by mal stat zapocitat DPH zaplatenu pri kupe osobneho auta pre obchodneho zastupcu, alebo pre opatrovatelku v opatrovatelskych sluzbach. Bavi ma, ako branis komunisticke maniere asi zo zavisti. Ono tych N1 tkovych X5 , ML iek, GL, Q5, Q7, A6 a podobnych nebolo tak vela, vela bolo medzi N1 fabii, fabii combi, octavii, ceedov, i30 tiek a inych beznych aut, po case to zistil aj stat a uz pre odpocet DPH nemusis mat fabiu N1.
A thoho komunistu v sebe si odhalil tym, ze predsa SUV, a duplovane ak je v N1 , by malo platit viac, ale myslel si tak, ako premysla komunista, ma SUV za 2.000.000 CZK tak neh plati. Ale SUV su aj DACIE DUSTER, SX4, Nivy, Sportage a ine od 10.000 EUR do 20.000 EUR, ale na tie si asi v cervenom zapale zabudol :-!
27. 12. 2014 00:05
Re: ok
a ešte je otázka, koľko takých áut ešte jazdí, už nejaký čas nepotrebuješ N1
27. 12. 2014 00:14
Re: ok
Okrem vyradenych z evidencie vsetky. Dostavaju sa do bazarov a odtial ku kupujucim. Ked zoberies priemerny vek aut na Slovensku a mozno 5 rokov, ked netreba mrezu na N1 , tak zistis, ze minimalne 66 %. Pochybujem, ze ich firmy davaju na ekologicku likvidaciu za 33 EUR, a zmena kategorie vozidla je narocny proces, auta su casto 4miestne uz z vyroby bez stredneho pasu.
27. 12. 2014 10:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 12. 2014 20:57
Re: ok
N1 může být i Fabia - a nevidím jediný důvod, proč by N1 Fabia měla mít horší parkování než Fabia M1 ...
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 08:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 12. 2014 09:08
Re: ok
A není to jen Vaše závist, že Vy jste si vůz do nákladů dát nemohl? Protože Vaše argumentace, proč by ve městě nemohla parkovat osobní auta do 3,5 tuny, která jsou vedená jako N1, je hloupá. Já bych zas požadoval, aby do centra měst nesměla auta delší než 4,3 metru, takže všechny ty obrovské Grand Picassa, Sharany, Q7 apod. Dle mě ve městě méně překáží Škoda Fabia Combi N1 než Grand Picasso.
27. 12. 2014 10:15
Re: ok
v teto logice si myslim, ze jestlize ze sveho sharranu vyklopim manzelku a tri decka, zabiram v prepoctu na osobu mene mista nez nakupujici maminka v citigo! Nakupni tasky alias citigo je treba zakazat! :-)))))))))
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 10:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 12. 2014 10:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 12. 2014 12:12
Re: ok
hele, ne ze bych s Tebou nesouhlasil, ale bavi Te to? :-)

ostatne klasickych komunistu je tu mraky :-))
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 15:01
Přínos především pro městskou kasu
Takže rezident, který dnes obecně nemusel platit, nově bude muset vytáhnout 400 Kč. A to se bavíme o občanovi s trvalým pobytem v MB. Kolik je ale těch, co jsou v nájmu či podnájmu a trvalý pobyt mají jinde?

Navíc limit pro jedno auto, když je dnes zcela běžně v rodině více aut, protože je to zkrátka nutnost?

Je to začarovaný kruh, systém je postavený na individuální dopravě, za vším se musí dojíždět. Tím neodvratně roste počet aut a mizí parkovaíc místa. Nové parkovací plochy jsou omezené, a tak se přirozeně zdražuje. A zdražování automobilové dopravy, tu parkovacími zónami, tu ekoplaketami, tu placeným soukromým parkováním, vede běžného člověka do poplatkové spirály...

Celá spirála vede jen k tomu, že obyvatelstvo se rozdělí na ty, co na to mají a co na to zkrátka nemají. Automobil ve městě bude zkrátka pro ty bohaté, pro chudé zbude MHD...

Nutnost dnes dojíždět za vším je největším omylem společnosti. Čas, který se dříve trávil s rodinou, se dnes promarní čekáním na zelenou či v kolonách na dálnicích... Auto není symbolem svobody, ale stolo se prostředkem dobrovolně-povinného otroctví.

Ale uvedu jiný příklad - Humpolec. Všude se dalo dojet, v centru se dalo bezproblému zaprakovat, bez poplatku (pokud si dobře pamatuji). Pěší a automobily byli v symbióze. Někde to zkrátka fungovat může...
Rozbalit vlákno
3
26. 12. 2014 23:22
Re: Přínos především pro městskou kasu
hele, na rovinu, koupis si auto a nechavas ho stat na silnici, protoze na nej nemas svuj (nebo alespon pronajaty) flek? pekna volovina, co? televizi, lednicku, nabytek - to vse proste nekam das, ale auto nechavas stat, kde te napadne? Chapu, kdyz jedes nekoho navstivit, ale u sebe doma mas mit na auto svuj flek. V rodinne zastavbe je dnes moderni mit garaze zastlane bordelem a auto parkovat pred domem - zvracenost... Co se tyce noveho systemu v Boleslavi, je sice uvodni komentar v clanku stupidni v tom smyslu, ze system samozrejme nebude vyhodny pro rezidenty a turisty (tedy pro vsechny; vyhodny je pouze pro mestskou kasu), v okamziku, kdy mam totiz vice aut nez mist k parkovani, pak jedina principialni pomoc vsem spociva ve vybudovani novych parkovnych ploch (obecne, tady nerikam, kdo a jak se o to ma postarat (stat, obcan, podnikatel, atd.), nicmene je zcela zrejme, ze potiz spociva v tom, ze mnozstvi automobilu (a pomerne brzo bude ten pocet v cr stabilni, nasyceny) predbehl znacne rozvoj infrastruktury, ktera se potyka s vyraznym deficitem. Za jeho napravu se bude platit a Tvoje soudruzske tvrzeni, ze na to doplati ti mene moviti tim, ze prijdou o auto, je na vode, protoze v obecne rovine se dostupnost vlastnictvi osobniho vozu za poslednich cca 25 let dramaticky zvysila a neustale zvysuje.
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 21:57
Re: Přínos především pro městskou kasu
Jenže tobě zcela, ale zcela uniká, že náklady na pořízení automobilu samotného a náklady na provoz jsou dvě zcela odlišné kapitloy.

Principiem - k čemu mi je, že nějakou použitelnou starou ojetinu pořídím třeba za 40 tis. KáČé, když za parokvání, ekodaně a další vysázím víc než je cena automobilu? Ne pořizovací náklady, ale náklady na provoz udělají z aut prostředek pouze pro bohaté.

Necháváš auto stát na silnici? Ok, tak ti dám zcela typický příklad - jako Moravák z vidlákova mám místa na parkování kolik se mi jen zlíbí, ale v Praze za parkování vysolím raketu, protože ač jako rezident si reálně nemůžeš dát trvalý pobyt do Prahy (žádný pronajímatel ti to nedovolí). Zato když přijede trvalým pobytem Pražák na Moravu, nezaplatí ani vindru.
27. 12. 2014 22:54
Re: Přínos především pro městskou kasu
ty blaho, tobe zcela, ale zcela unika rozum.

1) netahej sem provozni naklady, jestli nemas na svuj majetek svuj flek, kam ho odlozis, nediv se, ze za "erarni" flek platis.

2) ze jsou ceny obstaroznich srotu marginalni v porovnani s provoznimi naklady je mimo obsah clanku a diskuze, nikterak to nesouvisi s mym tvrzenim, ze provozovani auta je dnes v prumeru vyrazne dostupnejsi nez pred 25-ti lety (proto tu je take vice nez dvojnasobek aut, vime?)

3) nenechavam auto stat na silnici.

4) trvaly pobyt do bytu v pronajmu si jiz minimalne 5 let muzes dat zcela bez problemu. jde to ruku v ruce s novym zakonem (nebo nejakou novelou), ktery zrusil vazbu trvaleho bydliste na pravo na bydleni, tzn. majitele nemaji problem te do bytu nechat nahlasit, orotoze neni problem, aby te zase z bytu nechali odhlasit :-), sam jsem to opakovane resil (celkem casto se stehuju, vis). Takze si v tomto smeru udelej jasno, protoze cely tento tvuj odstavecek je diky tomuto nesmyslu zcestny. A jestli pobyvas v Praze a nemas tam nahlasen trvaly pobyt, tak to bude zase nejaka vychcanost, jako abys treba nemusel platit v Praze za svoz odpadu, vid? trefil jsem se? :-)

5) znovu a naposledy, stejne jako bod 1, opakovani matka moudrosti: nemas-li svou popelnici kde uskladnit, nediv se, ze ostatni za to chteji zaplatit.
26. 12. 2014 15:05
Blbost
Nejak mi uniká smysl :-) jak nám zpoplatnění vyřeší nedostatek parkovacích míst? To auta budou parkovat na louce za městem? Je to jenom zbytečný tahání pěněz nic víc. Všem vřele doporučuju se jet k nám do Boleslavi podívat na nový parkovací dům na Starém městě,člověk kterej ho navrhl je opravdu na správném místě. Viděl bych to na cyklistu,páč na tak uzoučký místa se nic jinýho nevejde :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 18:03
Re: Blbost
Smysl je jednoduchý - nezapatíš - nemáš tu s autem co dělat. Jen by mě zajímalo, jestli reálně vyberou tolik, kolik odpovídá počtu dostupných míst. Nebo jestli vyberou od každého, kdo si zaplatí a jestli parkovací místo nakonec opravdu najde, bude jen v rukách božích.
26. 12. 2014 18:14
Re: Blbost
no jasně ale když každej dostane jednu kartu zdarma. a další dejme tomu za ty 4 kila tak přece si to zase koupí každej a budeme na tom samém problému. akorát stim že se všichni budeme ohánět že máme kartu :-) Pochubuju že prošli město a spočítali parkovací místa a tolik vydaj karet :-)
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 19:24
Re: Blbost
no to právě záleží, jestli to s obyvateli myslí opravdu upřímně ;-)
26. 12. 2014 23:23
Re: Blbost
no tohle ma jeste jedno uskali - jakmile Ti mesto proda kartu a ty nezaparkujes, kdo bude na vine? ;-)
26. 12. 2014 23:24
Re: Blbost
No a to reseni toho nedostatku mist spociva v cem?
Avatar - JDM
26. 12. 2014 15:15
Pěkná fotka
To město by měli přejmenovat na Škoda Mladá Boleslav >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:28
Re: Pěkná fotka
to město je dávno víc fabrikou než městem >:-[] :-!
26. 12. 2014 23:05
Re: Pěkná fotka
To hlavně neni fotka z Boleslavi ;-) >:D
Avatar - beibej
26. 12. 2014 20:20
za sebe
můžu říct, že mě placení za parkování neskonale se*e. Nejsem zvyklej za tohle platit a zvykat si na to nechci. To že u mě nezaparkuje kámoš z buranova sice nerad ale pochopím. Ale abych já nemohl zaparkovat v buranově? To už je na palici. Stát mě ždíme na provozu auta víc než církev vynucující si desátky. A pořád přidává další a další poplatky. A ty staré zdražuje. Už mě to fakt se*e!!!!!!!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:26
Re: za sebe
tohle konkrétně přeci není záležitost státu, ale místní samosprávy, tedy MĚSTA. Když se to obyvatelům znelíbí, jednou za 4 roky mají možnost říct svůj názor. Žádné terno, vím. Ale nikdo nic lepšího zatím nevymyslel.
Avatar - beibej
26. 12. 2014 20:47
Re: za sebe
tak já jsem skeptik. můžeš volit frantu nebo standu. To jo, ale oba znají pepu a ten má firmu takže je jedno koho zvolíš protože pepova firma bude vždy u vesla a dělat takovýhle sra*ky. A je jedno jestli je to odtahovka, pakrování nebo něco jinýho. Jako normální bezcenej člověk jsi vždy jen mezi půlkami. :no:
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:53
Re: za sebe
stále máš možnost zvednout prapor a jít do boje s kůží na trh.
Avatar - beibej
26. 12. 2014 21:08
Re: za sebe
jo a skončím v base.
26. 12. 2014 23:30
Re: za sebe
kup plac, postav garaz... nebo se prestehuj nekam, kde garaz je. Nenech Pepu vydelat na odtahovani Tveho auta ;-). Je to proste.
26. 12. 2014 23:28
Re: za sebe
ty nemas pro sveho plechoveho milacka vlastni parkovaci misto? prijde ti normalni nechavat stat auto na ulici pred panelakem na cizi plose? co do toho tahas stat? jestli stojis na verejnem prostranstvi, chtel bych po tobe kompenzaci. Blokujes misto, ktere ti nenalezi na ukor ostatnich obcanu cr, tedy i me.
27. 12. 2014 09:13
Nesmyslné...
První odstavec v článku jasně říká, že je ve městě mnohem víc aut, než dřív = nepomůže stávající místa rozdělit na ta pro rezidenty a pro návštěvy. Jediné účinné opatření je více parkovacích míst.
Pokud tyto poplatky za parkování ( jak z automatů, tak od rezidentů) budou použité k rozšíření parkovacích míst, tak proti tomu nic nemám, ale pokud zůstane stávající počet parkovacích míst a jen si radní kasa polepší, tak je to jen podvod na voliče, protože ve volebním programu to před půl rokem neměli.
Rozbalit vlákno
0
27. 12. 2014 09:51
Parkoviště
Jde jednoznačně o vytáhnutí peněz z kapes řidičů..Já bych souhlasil s placením parkovného ve vybudovaných hlídaných podzemních/nadzemních garážích..
Také bych souhlasil se zavedením poplatku od určitého stáří auta,např 10 let...tím by se zlikvidovala část aut,které majitelé používají 2x za rok.
Další problém je bezhlavé stavění nových obytných domů bez dostatečné kapacity park.míst..Za toto můžou právě Ti radní,kteří dostávají peníze od developera za přimhouření oka..
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku