Videa
Dylan McKay
16
Ten komín bych mu zavedl do kabiny ať si to víc užívá :-!
Přejít do diskuze
"Upravená Škoda Fabia 1.9 TDI připomíná lokomotivu". Na to nemusí být často ani upravená >😁 .
K Vánocům jsem si přál, aby náš Ada dostal rozum. Mám pro vás všechny ale špatnou zprávu. Ježíšek neexistuje!
Proti gustu žiaden dišputát. Len by ma celkom zaujímalo čo motivuje niekoho takéto niečo postaviť. A keď už si dal toľko námahy s podvozkom motorom atď. nešlo vyriešť ten výfuk ináč ako ten komín uprostred kapoty?
Čekal jsem zlostné skřeky bendzínových polovzdělanců - ostatně přesně ze stejného důvodu sem byl tento provokativní příspěvek zařazen - a nebyl jsem zklamán.
Bože, jak hluboko musí web Auto.cz ještě klesnout ve své honbě za počtem kliknutí... :no:
Bože, jak hluboko musí web Auto.cz ještě klesnout ve své honbě za počtem kliknutí... :no:
taketo dymostroje na vsetkych sutaziach. Clovek aby si nosil masku na sprinty ked nieco take stoji na starte.
asi nesplňuje. Je to hrozný, ale na druhou stranu při jízdách na okruhu v Mostě podobná ale stříbrná Fabie taky s komínem dosahovala nejrychlejších časů společně s Nisanem GTR. Kouřovej signál se táhnul přes celou rovinku :no: . ale zase poutala hodně pozornosti :yes: .
No ja neviem, pred dlhším časom sa tu diesle v športových autách preberali a pre mnohých to bola proste zhovadilosť, dávať naftový motor do športového alebo pretekárskeho vozu. Asi sa tiež prikloním k tomuto názoru, aj keď je to skôr iba účinok vizuálneho efektu ako reálny ekologický prešľap.
a především průtokový ohřívač na ropu s rozptylovačem pevných částic.
Kouknul jsem na ta videa a tohle auto by mělo hledat sobě rovné asi především ve sprintech.
Kouknul jsem na ta videa a tohle auto by mělo hledat sobě rovné asi především ve sprintech.
Řeknu ti to takhle... já stavím závodní Fiat 126 a to je taky strasnej nesmysl. Nehledej v tom smysl. Člověk prostě chce. Takový pobláznění smyslů. 😉
Podivej sa na technicke predpisy a zistis preco dizle vyhravali le mans. S tym istym objemom motora bude BEZ OBMEDZENI turbo benzin vzdy vykonnejsi.
Naopak jeho dravý styl má něco do sebe. Když nepočítám rychlý nájezd do té pravoúhlé zatáčky, tak ji vodí celkem hezky, ten průjezd částečně přes chodník byl hodně pěkný, i se zvládnutím té krizové situace. :yes:
Jakože hitparáda pravopisných chyb.
Mně/mě - to se plete i mně (mě?) to se nepočítá.
chybějící čárky, háčky, velká malá písmenka - to se dá svést na trápení s klávesnicí, že tě to nebaví atd.
pak jsou tvrdé měkké i a to už zbystřím. něco ti říká, že pisatel nevychodil víc než 8 tříd,
i když budiž mu přičteno k dobru, že některé absolvoval dvakrát.
plést si i a y u mužského a ženského rodu, to bych netipoval ani na osmiletku. to píšou rómští spoluobčané a pro ty je to cizí řeč😊
Mně/mě - to se plete i mně (mě?) to se nepočítá.
chybějící čárky, háčky, velká malá písmenka - to se dá svést na trápení s klávesnicí, že tě to nebaví atd.
pak jsou tvrdé měkké i a to už zbystřím. něco ti říká, že pisatel nevychodil víc než 8 tříd,
i když budiž mu přičteno k dobru, že některé absolvoval dvakrát.
plést si i a y u mužského a ženského rodu, to bych netipoval ani na osmiletku. to píšou rómští spoluobčané a pro ty je to cizí řeč😊
Nie na každú disciplínu sa nafta bude hodiť, diesel má predsa len inú charakteristiku ako benzínový motor. Vizuálne je to nič moc, tak ako som napísal - ale pretože ako sa hovorí, že obal predáva, má to asi najväčšiu váhu u odporcov.
Inak - čo tým myslíš, že "Z nafty dostaneš mnohem víc energie na litr než z benzínu"? Naftový motor je účinnejší ako benzín, menej energie ujde vo forme tepla, ale zas tak diametrálny rozdiel to nebude. Nemáš nejaké čísla?
Inak - čo tým myslíš, že "Z nafty dostaneš mnohem víc energie na litr než z benzínu"? Naftový motor je účinnejší ako benzín, menej energie ujde vo forme tepla, ale zas tak diametrálny rozdiel to nebude. Nemáš nejaké čísla?
Sice nevím, kdo je to ten benDzínový 8-s polovzdělanec, ale asi to bude každý, kdo k snídani nepije naftu...
Můžeš mě prosím poučit, čím je z uživatelského hlediska diesel lepší než turbo benzín odpovídajícího objemu?
Nechme stranou spotřebu, která je spíše záležitostí "můžu si dovolit" / "jsem ochotný" platit za výhody benzinového motoru.
Můžeš mě prosím poučit, čím je z uživatelského hlediska diesel lepší než turbo benzín odpovídajícího objemu?
Nechme stranou spotřebu, která je spíše záležitostí "můžu si dovolit" / "jsem ochotný" platit za výhody benzinového motoru.
Tomu rikam dech berouci vykon. Spis by se mel naladit ten co sedim za volantem. V mnoha pasazich mu to moc nejde a nemyslim jen ten trapas s narazem. Nebo jen ten kram ma navic nevyladenej podvozek. Cim vic samolepek, tim vic Skodovka.
Ale na starou 706 s přívěsem naloženou mokrým pískem a supící na jedničku do Bukováku u Klatov to ještě nemá . Po kiláku a půl kolik stoupání měří za jízy za takovým samohybem se dala z hrany kapoty setřít vrstvička sazí .....
S takými "nezmyslami" nemám problém a mám pre ne veľké pochopenie. Zvlášť ak sa jedná o pretekárske autá, či už na okruhy alebo na rally. Takže opýtam sa ťa inak. Na aký druh pretekov to auto bolo určené, resp. sa používa? V tom videu čo si priložil vidím, že preteky do vrchu. Viniká to tam v niečom (okrem množstva dymu z výfuku) ? Svojho času u nás nasadzovali na relly Ibizy s TDI a ak ma pamäť neklame, tak veľa vody nenamútili.
Do sportovního prostě smradlavý diesel nepatří, ať říkají, co chtějí?
PS:- Nevýhodami dieselu je tedy opak výhod benzínového motoru.
Diesel má mírně nižší výkon (i když vyšší točivý moment) :no:
PS:- Nevýhodami dieselu je tedy opak výhod benzínového motoru.
Diesel má mírně nižší výkon (i když vyšší točivý moment) :no:
S lokomotivou by to malo mat spolocnu jednu vec a to kolajnice. Je vidiet, ze to vie ist iba rovno 😉 Prva zakruta a ide rovno, nuz to je tak ked niekto tuninguje uplny nezmysel.
Aha a bude mit ten 1, 9 benzin taky 590 kroutec? To je totiz asi hlavni duvod proc to staveli s dieselem a ne s benzinem.
Nesmysl. Tvrdit o dieselu že se nehodí do sportovních aut je hloupost. Podívejte se v jakých závodech dokáží porážet ostatní. Od Le Mans až po Pikes Pak.. Z nafty dostaneš mnohem víc energie na litr než z benzínu. Tudíž.. Už to dávno není palivo pro bagry jako před třiceti lety. Vizuálně nic moc..to ano.
Už má opět jiného majitele. Letos s ní závodil Lukáš Klimeš. 14 dní zpět jsem dostříhal video: [odkaz]
A aktuální parametry😒br /> 556Nm při 3575 ot/min
317PS při 4709 ot/min
Při použití nitra
702Nm při 3689 ot/min
406PS při 4578 ot/min
A aktuální parametry😒br /> 556Nm při 3575 ot/min
317PS při 4709 ot/min
Při použití nitra
702Nm při 3689 ot/min
406PS při 4578 ot/min
James May s Hamonedm měli Audi S8 a Jeremy měl starýho jagoše
tahle fábie by byla mnohem lepší, hlavně díky tomu kouřovému efektu
tahle fábie by byla mnohem lepší, hlavně díky tomu kouřovému efektu
To myslí redakce vážně? Zadek má původ u BMW,kecal bych jestli E36 nebo jiný,je to stálá 4kolka
ten kudol dymu mi nieco pripomenul [odkaz] ... a veru to ani nie je tak davno.... stale mam tieto busy v pamati.... ako "pekne" dymili pri rozbiehani sa zo zastavky kdesi v kopci ... ale na druhej strane to bol zazitok .... vozit sa do skoly s takymto veteranom 😄 .... na ktory dnes celkom rad a s usmevom spominam
ale aby som sa vratil k clanku..... zaujimalo by ma aku emisnu normu splna ta fabia... motorsport zda sa nema ziadne obmedzenia v tomto smere...
PS: pripajam video ( pre mladsich, ktori tohto krasavca nezazili ) ako dymi spominany autobus:
www.youtube.com/watch?…
😉
ale aby som sa vratil k clanku..... zaujimalo by ma aku emisnu normu splna ta fabia... motorsport zda sa nema ziadne obmedzenia v tomto smere...
PS: pripajam video ( pre mladsich, ktori tohto krasavca nezazili ) ako dymi spominany autobus:
www.youtube.com/watch?…
😉
Je to turbo nesmysl . vymacknout z motoru sileny vykon dokaze kde kdo v tomhle oboru ale postavit a odladit zavodni auto to uz je jina. Podivej se v cem jezdi ti nejlepsi , dieseli to fakt nejsou.
Nafta je tezsi nez benzin, takze z jednoho litru nafty (ktery vazi az 860 gramu dle druhu) dostanes vice nez z litru benzinu (ten vazi pouze do 760 gramu)
To, že má zadní nápravu z BMW (320i E30) se nijak nevylučuje se skutečností, že v roli mezinápravového diferenciálu je použitá spojka Haldex. Konec konců u příčně zastavěného motoru používat něco jiného než spojku (ať už haldex nebo jinou) je asi nejlogičtější.
Něco o tom zde - [odkaz]
Mimochodem asi ne vždy je extrémní krouťák žádoucí a KERS přidá jestě dalších 200Nm.
S vyšším krouťákem mělo letos z počátku sezóny problém více jezdců...
Ale je pravdou, že i stávající vůz F1, pořád ještě není traktor 😄
Mimochodem asi ne vždy je extrémní krouťák žádoucí a KERS přidá jestě dalších 200Nm.
S vyšším krouťákem mělo letos z počátku sezóny problém více jezdců...
Ale je pravdou, že i stávající vůz F1, pořád ještě není traktor 😄
To auto bylo původně určené na sprinty na 400m. Ale už několik let jezdí na kopcích a řekl bych že poměrně úspěšně protože vyhrál třídu E1+2000/4WD.
asi to nebude haldex jak ho zname ale bude nejakej vykunenej.ono postavit 4x4 neni sranda ty diferencialy poskladat levnejsi a lehci je tam jebnut spojku
taky jsem si rikal. kdysi jsem hledal moznosti jak nahnat pres haldex vice vykonu na zadek a bylo mi receno ze zvlaste pri rychlejsi jizde se muze prehrat. a to je bavime o 2,0 TDI 103kW. Jenze zdejsi pani redaktori jsou tlučhuby, tem je vsechno jedno a papir to snese.