Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Infiniti Q50 2.0t Sport – Potichu a za málo

Zážehový přeplňovaný dvoulitr je po hybridní verzi a vznětové 2.2 třetí, který může zvolit zájemce o sportovní sedan infiniti Q50.
Zpět na článek
29. 12. 2014 10:54
29. 12. 2014 11:01
29. 12. 2014 11:12
29. 12. 2014 11:20
29. 12. 2014 12:28
29. 12. 2014 22:51
30. 12. 2014 11:21
30. 12. 2014 14:22
30. 12. 2014 16:48
30. 12. 2014 17:59
31. 12. 2014 09:12
31. 12. 2014 10:55
Avatar - Emel
29. 12. 2014 10:54
Dynamika
Ač je přeplňovaný zážehový čtyřválec v Infiniti Q50 jízdně imponující, přesto se nelze ubránit dojmu „že to zase tak moc nejede.“

Tahle větička je taková trošku rozporuplná... a celkově mám pocit, že jste dynamiku a jízdu v testu trošku odbyli, vlastně se o ní letmo zmíníte až v závěru. Dvousetkoňový turbobenzín s 350Nm, to je optikou mainstreamu +- top motorizace a i v prémii slušný standard...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
29. 12. 2014 11:01
Re: Dynamika
Súhlas, tá konkrétna veta je trochu zmätočná. Na druhej strane asi chápem, čo chcel autor (takto kostrbato) vyjadriť; dá sa to vyvodiť aj z iných testoch áut od M-B s touto motorizáciou, napr. A či CLA: podľa konfigurácie a výkonu to Áčko má byť už skoro hotheč, v reále to ale "iba" jazdí slušne, nie však tak, ako by človek čakal povedzme porovnávajúc s podobne výkonnou Octaviou RS. Predpokladám, že väčšie a ťažšie Qéčko, kde ten motor naviac bude lepšie utlmený, bude subjektívne pôsobiť tak primerane dynamicky, nie však nejak ostro.
Avatar - CHerokee
29. 12. 2014 11:12
Re: Dynamika
Octavia RS TDI 135 kW - 8,2 s /0 - 100 (s automatem)
Mercedes A 220 CDI 125 kW - 8,2 s /0 - 100 (s automatem)

Ale Octavia je v očích některých prostě nejrychlejší :-) . Mercedes navíc nabízí možnost pohonu 4x4.

Áčko už je na trhu delší dobu, příští rok přijde facelift a s ním pravděpodobně 220 BlueTec.
Avatar - iudex
29. 12. 2014 11:20
Re: Dynamika
Možno Ti ušlo, že píšeme o benzínových motoroch. ;-)
A i keby bola dynamika Octavie RS a Q50 na papieri podobná, bude tu rozdiel v subjektívnom vnímaní, napr. utlmenie motora, keď viac utlmený motor subjektívne uberá z vnímanej dynamiky, čo môže viesť k záveru, že Infiniti "zas tak moc nejede", zatiaľ čo RS fičí, hoci stopky v ruke ten subjektívny dojem nepotvrdia.
Avatar - praděda7
29. 12. 2014 12:28
Re: Dynamika
Ano, zmatočná....a to se bohužel vyskytuje v recenzích na japonské vozy až příliš často...žeby nějaká předujatost vůči vozům z Japonska?
29. 12. 2014 12:13
Tak trochu juniorka Mercedesu
Základ celého auta (motor i převodovka) od Mercedesu, tomu bych rozuměl u mainstreamového výrobce. U výrobce, který se snaží být prémiový to moc neladí. Neřekne si nakonec většina potenciálních kupců proč, kupovat skoro Mercedes, když si mohu koupit echt Mercedes? Nakonec ve srovnání s novým Cčkem ani design Q50 není to co by mě přesvědčilo a také možnosti konfigurací u Mercedesu jsou neskonale bohatší než u Infiniti.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
29. 12. 2014 12:24
Re: Tak trochu juniorka Mercedesu
Tak jednak motor a prevodovka nie je celé auto. A ten dôvod môže byť napr. túžba mať niečo iné, odlišné a Infiniti je u nás pomerne veľká exotika, popri ktorej vyzerá Mercedes ako značka pre masy. Najmä by som ale videl dôvod v možnosti mať prémiovú techniku a hlavne prémiovú výbavu za podstatne nižšiu cenu, ako u toho M-B.
29. 12. 2014 12:37
Re: Tak trochu juniorka Mercedesu
Ano, cena je to jediné, co by mohlo zákazníky přesvědčit, ale já tam velký rozdíl nevidím, C250 se 7G-Tronicem stojí v ČR 1,02 mega, Q50 1,007 mega. Takový nepatrný rozdíl hvězdný image Merce přejede jak parní válec. Možnost být za "exota" je tedy asi téměř jediný důvod pro koupi Q50, takový důvod ovšem bude velmi vzácný.
Avatar - iudex
29. 12. 2014 12:44
Re: Tak trochu juniorka Mercedesu
No asi si nečítal tento test, kde sa jasne píše o bohatej základnej výbave, ktorú si v nemeckej prémii musíš tvrdo priplatiť. Teda reálny cenový rozdiel bude oveľa väčší.
Ad hviezdny image Mercedesu: môj švagor, sám majiteľ M-B triedy C hovorí, že Mercedes sa začína až od triedy E, všetko pod tým je len také hranie sa na Mercedes. ;-)
29. 12. 2014 12:52
Re: Tak trochu juniorka Mercedesu
Hraním na Mercedes se dá označit třída A a všechny její mutace s motorem napříč. C-čko je platformově tam kde E-čko a dnes díky nové generaci dokonce o kus dál než stávající Ečko (třeba přední náprava Cčka je víceprvek, kdežto stávající řada 212 používá levný McPherson).
Avatar - iudex
29. 12. 2014 13:04
Re: Tak trochu juniorka Mercedesu
Tiež myslím, že tá jeho sebakritika je prehnaná (aj keď sa jedná o Céčko minulej generácie), pre mňa je skutočným Mercedesom všetko s poháňanou zadnou nápravou, teda od Céčka vyššie. Hraním sa na M-B je pre mňa predovšetkým CLA.
29. 12. 2014 21:25
Re: Tak trochu juniorka Mercedesu
No, kromě té ceny také dostanou větší auto, kde , na rozdíl od Céčka, není problém si pohodně sedout dozadu. Porovnej si ty rozměry tady uvedené ... délku sedáků, opěradel s nějakým testem stávajícího Céčka.
30. 12. 2014 00:09
Re: Tak trochu juniorka Mercedesu
Ano, to máš pravdu.
29. 12. 2014 12:27
Re: Tak trochu juniorka Mercedesu
Pokud mohou směřovat motory/převodovky z mainstreamu do prémie (VW-Audi, Renault-Mercedes,Infiniti,....), tak proč by to mělo vadit mezi prémií?
Avatar - Barrichello
29. 12. 2014 13:23
2,0 - T motor pro olizovače papíru
R4 2,0 Turbo je motor jednoduše na dvě věci - na nic a na víte co.

budto je to lemra, co sice jede za 9 litrů po městě (no reál tak 10-11 - neb výrobce jako tradičně kecá a ppaírová hodnota a údaj PP neodpovídá vůbec skutečnosti), ale to auto jaksi moc nejede, to je divu, že.

Anebo je to vyhoněný monstrum co má cca 240-270 HP, turbodíru jak grandcanyon, kdy to pepík čakající jak to na okresce rozpálí a užije si konečně jízdu zadupne, ono ale jaksi nic, než se roztočí obří turbo a začne se něco dít.

Pak to letí jak střela se spotřebou 17 na sto, což umí kdejaká atmo V6, mající uještě o nějakých 20-50 koníků navíc, bez turbodíry.

Tkaže shrnutí na závěr - pro závodníky motor k ničemu, nebot to nejde jak má a žere to takz pekelně, pokud se nekocháte a verze pro šetřílky (200 hp a méně v těžkých autech kolem 1,6-1,8 tunz) je to sice fajn, ale nesmí si stěžovat že je to zdechlý.

Ale Bruselský šiml hýká blažeností, na papíru je to super. Hodnoty nádhera, realita je ale jinde.
Rozbalit vlákno
23
29. 12. 2014 13:42
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
v podstatě souhlas, na druhou stranu pořád lepší turbo-benzín než diesel, jel jsem s golfem gti a tam ten motor sedí docela v pohodě, samo že "erko" jede zase jinak, v takové q5 je to už zase málo, záleží v jakým autu motor je, no třeba v takovým ml už mi benzín v6 přijde zase málo :-)
Avatar - Emel
29. 12. 2014 13:50
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Nojo, 200 koní nejede a 240 je monstrum, tobě se prostě člověk nezavděčí ;-)

Projeď si libovolný dvoulitrový turbobenzín, TSI nebo EcoBoost, to je jedno... a pak znovu napiš, že je to lemra.
Avatar - Barrichello
29. 12. 2014 13:59
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Já v tom jel. 270 HP, jede to krásně. Akorát první 3s se nic neděje. Větší turbodíru sem neviděl, na to nemělo ani legendární Volvo S80 D5 - kde byla turbodíra jak Brno, než to se to začlo hýbat.

Resumé z řady testů to jen potvrzují, nezávisle na výrobci motoru.

prostě než vyrzí R4 2,0T , seš s V6kou dávno před ní >:D

Prostě není pokrok jako pokorok, že. Některý pokrok si výrobci můžou laskavě nacpat do zádele a jít se bodnout.

A ještě ten krásný zvuk oturbenýho 4válce, to je lahoda >:-[] :no: :no: :no:
Avatar - iudex
29. 12. 2014 14:17
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Čo to bol za motor? Hodnotu 270 koní mal tuším len 2,0TSI v G6R/Scirrocu R (teda sa bavíš o staršej generácii motoru TSI), každopádne bez ohľadu na model Ti tie tri sekundy turbodiery jednoducho neverím. Ak by to tak bolo, ten motor roznesú novinári v zuboch, taká turbodiera bola možno obvyklá v silne preplňovaných motoroch zo 70/80. rokov. Skús si dnes vyskúšať to dvojlitrové turbo v takom Golfe R či Megane RS, žiadne "trojse***vné turbodiery" nenájdeš. Teda to beriem ako takú "motorovú latinu" majiteľa a fanúšika atmosférického benzínu, ospevujúceho vlastnú garáž. ;-)
30. 12. 2014 08:37
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Myslí R4 v Caddym. To je ale total mrtvola...
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 09:03
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Většina oturbených dvoulitrů je budto mrtvola anebo aby to jelo, je to tak nadopovaný, že tam ta turbodíra prostě být musí. Jinak ten výkon prostě nenaženeš, ono to nejde moc očúrat.

Kde není objem, musí být velký turbo a a to prostě nebude mít plynulý zátah jako atmosféra nebo kompresor, ten je v tomhle oproti turbu naproto špičkovej.
Avatar - Emel
30. 12. 2014 14:07
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Na to abys brázdil dálnice stovkou.. ;-) .

Dvoulitr není přece vyloženě malý motor, 200kw doluje RCZ z 1.6, 170kw z dvoulitru je celkem konzervativní hodnota.
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 14:18
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Víš že po dálnici už sem půl roku nejel? Tedy že bych řídil já osobně >:D

Já mam radši okresky a státovky >:D
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 14:10
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
každý motor s turbom má niekde oblasť kde sa to turbo ešte "netočí". Výsledok je ten že s tým nemôžeš jazdiť ako s nejakou veľkou atmosférou, teda očakávať zázraky tesne nad voľnobehom.
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 14:21
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
To já právě očekávám, nebot motory co sem měl já točí při 80ce někde kolem 1400-2000 otáček. A když zašlápneš plyn, regaují okamžitě.

a při 50ce sem měl motor, co točil 1000 otáček >:D
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 15:11
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
ale to že to trebárs ty alebo ja očakávaš, neznamená že to očakáva aj väčšina potenciálnych zákazníkov. Na rovinu ja od japonskej prémie prešpikovanej všeliakými el. vychytávkami tiež skôr očakávam točivý atmosférický motor spojený s elektromotorom ako toto. No a samozrejme netreba zabúdať na papierovú spotrebu a ekologickú záťaž. >:D
Avatar - lamal
30. 12. 2014 22:21
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
trepes kraviny 3s dieru nema ziaden turbo motor, 3s v premavke taka dlha doba, ze sa to rovna vypadok tahu na velmi dlhu dobu - doslova nebezpecna vlastnost to by ani nemohlo ist do premavky... navyse tento nissan ma automat, tak ho do ziadnej 3s diery nepusti lebo velmi dobre vie kedy turbo nafuka a kedy nie, na diery existuje jedna vec - otacky staci jazdit ako clovek a nie magor a od 1800ot hore nie su ziadne 3s diery.. najvacsi turbolag co som zazil mala alfa romeo 1750i turbo benzina ale ani tam to nebolo viac ako 1s

ak potrebujes jazdit 50tkou pri 1000ot/s tak si kup parny valec, kazdopadne nemas to asi v hlave v poriadku, za to ziaden 2,0turbo nemoze

este k tym dieram co dristas - volvo D5 jadzim vo v70tke pravidelne so 180ps a ziadna ´´legendarna turbodiera´´ tam nie je navyse tato v70 chodi na A6 prevodovku a je to uplne v pohode pekne si to odradi podla potreby...s charakternym sevelenim R5 motora

ta tvoja v6 ka atmosfera tiez pri tych 1200ot po zadupnuti nezacne tlacit do sedacky, to ze zareaguje hned je pekne ale to najlepsie aj tak odovzda nad 4000ot ako kazda benzinova atmo takze ak nieco od nej chces aj tak musis podradit tj stejne ako na barsjakej 2,0t ...podradis a ides sice nie tak bezprostredne ako s atmosferou ale aj turbo okolo 2500-3000ot uz fakt nema problem ...

tak hlavne nesnivaj...
Avatar - Barrichello
31. 12. 2014 16:27
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Ta dira znamena to ze se neprve nic nedeje a nez to nabere tu ryclost co potrebujes vc casu, ktery ztratis vuci atmosfere ci kompresoru, ktery uz v te dobe davno zrychluje. Vlastni turbodira je cca ta 1 s.

Vuci kompresoru a atmosfere sou to ale cca 3s co ztratis.
Avatar - Emel
29. 12. 2014 14:23
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Záleží vždycky na konkrétní implementaci. Třeba u Megane RS se o žádné megaturbodíře nemluví, stejně tak u GTI a spol. Naopak zase třeba 350Z je i přesto, že je to pouze dvoumístné kupé, známá jako relativně těžkopádné auto.

Ve vyšší střední ten šestiválec smysl má, v kompaktech ne, jak ostatně tvrdily i testy R32 vs GTI.
29. 12. 2014 13:58
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Že šestiválec byl je a bude lepší z pohledu kultivovanosti i z pohledu max. výkonu než R4 o tom snad nikdo rozumný nepochybuje. Stejně jako nikdo nepochybuje, že V8 je lepší než šestiválec a podobných příkladů jde dát hromadu (R4 vs R5, R3 vs R4, V8 vs V12 etc.). Ale to nic nemění na skutečnosti, že R4 je dobrá volba pro toho, kdo nemá na šestiválec, protože jak pořizovací cena tak provozní náklady (spotřeba) jsou u šestiválce vyšší.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
29. 12. 2014 14:01
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Jo, spotřeba je u v6 vyšší.

škoda že sei zapoměl že POUZE ve městě, na okreskách V6ka R4 turbo poráží a na dálnici je to silně sporné, rozdíly typu 0,5 na sto sou irelevantní.....

Ona totiž, světe div se umí dnešní moderní V6ka na dálnici za 10,5 a na okresce za 8,5.

To sou věci, co >:D
29. 12. 2014 14:12
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Když vezmu srovnatelné motory, tak platí, že ve všech režimech včetně té dálnice nebo okresky bude mít R4T o něco menší spotřebu než V6T/R6T.
R4T bude mít vyšší spotřebu jenom v případě, že pojede na vrcholu svých možností (tedy třeba trvale 250 po dálnici a V6 pojede toutéž rychlostí s využitím třeba jen 70% výkonu). To ale platí i pro vztah třeba V12 vs V8, když V8 pojede pod plnou zátěží, tak už její účinnost je špatná a částečně zatížená V12 bude efektivnější. To jsme ale v oblasti, kam se i seberychlejší řidič nedokáže dostat, protože trvale využívat 180kW výkonu je v běžné dopravě dost nemožné. Při 150km/h na dálnici neřku-li 100km/h na okresce je R4T v oblasti částečného zatížení a tudíž o něco úspornější než V6/R6.
Avatar - Barrichello
29. 12. 2014 23:43
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Bohužel s tebou nemohu souhlasit, ale nehodlám se tu hádat. V6 žere méně než R4 turbo obdobného výkonu nejen při 250 (btw některé R4 i V6 tolik ani nejedou)
30. 12. 2014 00:16
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Když vezmeš srovnatelné motory, tedy moderní v posledních generacích daných výrobců a porovnáš si je na spritmonitoru tak dojdeš k plus mínus stejným rozdílům jako u toho příkladu BMW R4T vs R6T, který jsem dal. S tím prostě nic nenaděláš. Menší počet válců rovná se menší ztráty a nižší hmotnost, to je prostě základní fyzika. Rozdíl samozřejmě nebude nijak dramatický a komu vyšší spotřeba nevadí, tak si za lepší kultůru a vyšší výkon rád připlatí. Neplatí to jen pro nějaké extrémy, když vezmu staré nepřímovstřikové turbo R4 a postavím proti němu moderní přímosvtřik V6 s turbem tak to může být obráceně, ale to není relevantní. Zde testovaný R4T Mercedesu je moderní motor a žádný V6 Mercedesu nemá nižší spotřebu při stejném používání lhostejno zda na dálnici, ve městě či na okresce (vyjma již citovaného případu trvalého maximálního zatížení čtyřválce).
Avatar - Barrichello
29. 12. 2014 14:04
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Jo a vůbec nejde o to, že by na to potencionální zákazník neměl, jde o to, že tím pomatení výrobci nahrazjí ty V6ky.
29. 12. 2014 14:14
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
To není tak docela pravda. V D3 si pořád zákazník může vybrat, když na to má, tak si vezme V6, když ne tak skončí u R4. To, že velká část zákazníků vezme R4 není vina nějakých regulací, ale prostě skutečnosti, že řada lidí dnes preferuje šetření a R4T považuje za dostatečnou motorizaci.
Avatar - Barrichello
29. 12. 2014 23:41
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Pořád jen D3, to je nějaké zaklínadlo?

Co ostatní?

Z nich už V6ku většina zrušila anebo to aspon nevozí do evropy. Smutné, hodně smutné....
30. 12. 2014 00:19
Re: 2,0 - T motor pro olizovače papíru
Když mi D3 nabízí šestiválce nebo osmiválce a ostatní ne, protože je zrušili, tak mě ostatní logicky nemusí zajímat pokud chci lepší kulturu běhu, lepší podání výkonu a vyšší max. výkon (a samozřejmě pokud jsem ochoten si za provoz a pořízení více válců připlatit).
29. 12. 2014 22:51
Tak nevím
Podle tohoto článku " ... Základní výbava označená prostě Q50, stejně jako vyšší Premium využívá elektrohydraulický posilovač známý již z předchozí řady G37..."
Ovšem, podle jiného článku ([odkaz] ze září 2014 na téma posilovač v Q50 "... Návrat k hydraulické klasice odvozené z G37, které se stále za oceánem prodává, jen dostalo nové označení Q40 ... Majitelé budoucích Q50 S od modelového roku 2016 (tedy zhruba během jednoho roku) tak budou mít větší požitek z jízdy ...)
Mě to vychází, že to řízení odvozené od G37 mělo přijí teprve v příštím roce a to pro verzi Q50S (Sport ??), ale v tomto článku se tvrdí, že se již používá nyní naopak pro lacinější verze.
Jak říkal Terazky "som z toho voľaký zmätený"
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
30. 12. 2014 10:15
Re: Tak nevím
To vidím soudruhu :-). Myslet si, že se Infiniti po nákladném vývoji řízení Steer by Wire vrátí ke klasické hydraulice je vážně pošetilé. Je to tak jak píši a ne jinak., A jestli se někdy Infiniti vrátí k hydraulice...? Možné je vše. Třeba i že zítra nevyjde slunce, jestli mi rozumíte. Jezdul jsem se třemi Q50. diesel s elektrohydraulikou, hybridem (oba jsem napsal do Světa motorů Diesel Special jako srovnání) a pak s tímhle, co píši tady.
30. 12. 2014 07:12
škoda vs infiniti
Škoda octavia III RS je lepší auto než infiniti!
Rozbalit vlákno
10
30. 12. 2014 08:38
Re: škoda vs infiniti
?? ;-) Jak jsi na to přišel?
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 09:06
Re: škoda vs infiniti
Přeci dle známe poučky škoda je vždy lepší, než jakkýkoliv vůz jiné značky, s kterým se porovnává.

Nedělej vykulenýho, podle tohoto vzorce se píšou všechnz srovnávací testy už 15 let >:D >:D
30. 12. 2014 11:13
Re: škoda vs infiniti
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: jednoduché pravidlo. Pokud je jakékoliv auto lepší než škoda, (např.Škoda vs. BMW) tak ho škoda poráží cenou, pokud je auto levnější než škoda, tak ho poráží kvalitou (škoda vs.Dacia). Kriteria se volí podle toho, co se zrovna hodí. Nebo se používá algoritmus max výbava škoda a minimální výbava srovnávaného vozidla. Poslední šancí je slovo vychytávka a škrabka ve víčku palivové nádrže. Máme doma poslední škodu, opět porucha - relé denního svícení (50 000km), to autop stojí víc v servisu jak jezdí. Pro vlezdo***ky škodovky , tuto poruchu zpusobil styl jízdy.
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 11:52
Re: škoda vs infiniti
>:D >:D
Kdepak, webpaja ti vysvětlí, že je to špatnou péčí. Asi tu šáde málo hladíte a mejete >:D
30. 12. 2014 17:40
Re: škoda vs infiniti
>:D >:D >:D >:D , nedělej si legraci ))), já se fakt o ty auta starám, pravidlený servis, garažované ,jeden řidič, měl jsem 5 škodovek a čím novější model tím více v servisu, Upozorňuji, že závady typu vadné čidlo teploty klimatizace, vadný kabel airbagu, porucha signalizace zapnutí pasu u řidiče nejsou závady způsobené stylem jízdy. to je jen krátký výčet závad, brlao to vodu a olej hned od začátku (nové auto) po 10000km (v záběhu 1l oleje a 0,3 dcl vody. 2,0TDI. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Emel
30. 12. 2014 18:03
Re: škoda vs infiniti
A proč by si z tebe nedělal legraci? Vždyť ty si o to přímo říkáš...
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 19:58
Re: škoda vs infiniti
My si děláme srandu z webpaji, pokud ti to neuniklo >:D
Avatar - Emel
31. 12. 2014 14:54
Re: škoda vs infiniti
Jak byste si vy dva mohli dělat srandu z webpaji?
Avatar - Barrichello
31. 12. 2014 16:23
Re: škoda vs infiniti
Proste. Vsechny zavady sou dle nej vinou udrzby a majitelu vc spatne vyrobene vany prevodovky, heater core a vyparniku klumy atd.

Kdo trochu hovi technice a vi jaka udrzba a ceho je prdepsana ( coz neni webpajuv pripad, jeho znalosti techniky sou chabe) se tomu musi smat.
Avatar - Emel
1. 1. 2015 00:49
Re: škoda vs infiniti
Z kharla nebo maroše prosím, ale webpaja je daleko mimo vaše možnosti...
Avatar - Norge
30. 12. 2014 11:21
Q50
..vzhladom na implementaciu motora a prevodovky z MB ich porovnanie sa priam ponuklo samo ... Karoseria Infi je v priamom porovnani vedcsia, sirsia a vyssia, ma vedcsi rozvor, vedcsi batozinovy priestor a dynamicke linky karoserie vs. "nobles" avantgarde design C-class ...
Motor je upraveny v Infi ziskal ine tech. vychytavky, ktore budu mat mensiu narocnosti servisu, co je z mojeho pohladu dolezity faktor. Ked teda na hrubo - papierovo, porovname tieto modely, zistime, ze cenovy rozdiel, dokaze pokryt servisne naklady pocas zaruky i po nej, spickove osetrenie karoserie a este ostane nieco v pokladnicke.
Samozrejme, ked niekto potrebuje image asi prvotne myslienkovo siahne po MB, ale ja tvrdim a aj z vlastnej skusenosti, ..chodte sa, realne povozit !, ..image Infiniti vobec nie je zla, prave naopak, puta pozornost, ale nie taku tu pokryvenych mysli 21.stor. .."on/ona ma Mercedes", ..ale taku tu zvedavu s prichutou tajomna pre nazasvetenych ci davovo zmyslajucich ..Infiniti ? ..hmm ?! ..vyzera zaujimavo, dokaze 7l na 100, vyborne "value for money" a nikto Vam to neukradne, ani nezavidi ...

Ja som benzinovy pan a roky jazdim vidlicove motory, okrem jednej R6 od Bmw, a vojenskeho R4 G-class, dnes prave od Nissanu vyrobeneho v Japan - genialne VQ motor history, ..no, kto potrebuje tisicky km rocne a potrebuje otacat peclivo korunky, urcite vyskusajte ! Infiniti sa tesi oblube vo svete a europa by si tiez mohla najst cestu, co prave tento model ponuka : Japan DNA so srdcom a prevedenim pre EU ... A preco, nie ?! Mne sa Infi Q50 paci :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 14:22
Re: Q50
vedcsi ? ? ? to naozaj? predpokladam ze si myslel vacsi >:D

inak na margo zvysku textu, kolko ze dealerov Infinity najdes na SK a kolko predajcov trebars D3? Aj keby sa naslo zopar ludi, co by to chceli vyskusat, tak pochybujem ze sa budu trepat niekam do Polska ci Madarska a potom zase s kazdou prkotinou do servisu. Ak vybuduju nejaku rozumnu predajnu a servisnu siet aj na Slovensku, potom mozu uvazovat o predajoch.
Avatar - Norge
30. 12. 2014 16:48
Re: Q50
.. no to vies, ja svoj rodny jazyk pouzivam trochu menej, ale to si mohol zistit aj sam z profilu ;-) Stalo sa, ucebnicovy priklad spodobovania, kazdopadne svoj intelekt si predstavil dokonale :*) Dufam, ze si sa pobavil ...

K tvojemu textu "na margo zvysku textu" ..., trollujes na nespravnej adrese ... Diskusia a jej obsah, nebola a nie je ohranicena hranicami. Uvedomujes si vobec kolko diskuterov pise do diskusie v ceskom a slovenskom jazyku, ale posoby uplne inde ??
A okrem toho, napr, taky Ford Mustang sa tiez offcial nepredava v nasich koncinach, ale na trhu ich je ako turkov v Reichu ... Experte ... 8-s .., alebo, ze by bol problem skocit do servisu ...
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 17:59
Re: Q50
nieviem prečo tento útočný charakter ale budiž. Vizitka ovládania/neovládania svojho rodného jazyka charakterizuje hlavne toho kto ho používa a akým spôsobom. Voči gramatike v diskusiách sa nezvyknem vyjadrovať ale toto bije do očí, takže preto.

Diskusia nie je ohraničená hranicami, ale dané auto bolo testované v čechách a z tvojho textu som nemal ako nadobudnúť dojem, že píšeš o inom regióne ako SK alebo CZ. A to že nedostupnosť dealerskej a servisnej siete je v rámci SK problém, za tým si stojím.

A porovnávať relatívne jednoduchú techniku a charizmu Mustanga s týmto high-tech strojom - no to sa ozval expert na pohľadanie. Myslím že motivácia na kúpu Mustanga ktorejkoľvek generácie je diametrálne odlišná ako motivácia na kúpu nejakého Infiniti.
Avatar - Norge
31. 12. 2014 09:12
Re: Q50
..to sa zas ozvala "Existencia" s pantentom na mozog, ..prosim ta, napisal som ti, aby si prestal trollovat ! O com tu tocis ?? ..ake porovnavanie techniky a charizmy F.Mustanga vs. Inf Q50, padol si zo stromu ?? ..nauc sa citat a rozumiet kontexu, alebo nediskutuj 8-s

Najprv poukazujes na fakt nepritomnosti zastupenia znacky na uzemi SK, a tym de facto, nemoznosti osobnej skusenosti a zaroven nedostupnostou dealerskej a servisnej siete, ale zaroven pripustas, ze diskusia nie je ohranicena a vozidlo je testovane v Ceskej Rep. ... Prosim ta, vies kolko Infiniti jazdi po cestach SR ??? Uvedomujes si vobec, kolko majitelov znaciek chodi do servisu za hranice a to z roznych dovodov ? ..Madarska, Rakuska, Ceskej Rep. ..atd., uvedomujes si vobec, ze Infiniti nie je mainstrimova znacka, ..je ti znama sfera objednavania original dielov z nettu ? Si si vedomi, ze Infiniti ma stredisko vo Wiedni, Budapesti, Katoviciach a Prahe, takze plus/minus cosinus od 50 do 300km najdem co potrebujem, napr. dealer vo Wiedni ti postavi auto na SK znacky a poskytne vsetky sluzby.. (EU), staci vediet Nemecky ci Anglicky, ked nie tak madarsky a ked ani to nie, tak nasi bratia v Prahe urcite, su sikovny a budu ti rozumiet aj v slovencine..., a vobec, naco to pisem ... Ved ty si za tym stojis, tak ale naco tu vypisujes trolloviny, bez do salonu ktory mas za rohom, a Infiniti neries .

P.S.: ..ked sa teda nezvyknes vyjadrovat ku gramatike,ako sam konstatujes, tak vedz, ze sa vyjadrujes, celkom rozpor... Ako si si urcite vsimol, nepouzivam interpunkcne znamienka. Dufam teda, ze to dokazes spracovat a tvoj intelekt to nepovedie k gramatickej uprave textu >:-[] :yes:
Kazdopadne ti zelam vsetko dobre v novom roku, a neber sa tak vazne, zivot je kratka jazda ! PF 2015 ! ;-)
Avatar - wakantanka
31. 12. 2014 10:55
Re: Q50
Jediný kto sa tu berie vážne si ty sám. Aj ja ti želám všetko dobré v novom roku.
anonym
1. 1. 2015 16:52
sportovní sázení, kvalitní info
kurzové ***, velmi spolehlivé info :

caveso.webnode.cz

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0