Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën mění image: Nová strategie = nový přístup k návrhu aut i vztahům se zákazníky

151 komentářů

Avatar - Starfighter
Starfighter
S novým názvem Citroën Racing příjde i nové zbarvení C4 WRC. Tím vyslal citroen zřejmě nechtěnou zdravici páně Sarkozymu, kdy bude Loeb vozit na boku českou vlajku [odkaz] >😁 >😁 >😁
Avatar - gld
gld
zaujímavé >😁
Avatar - Ham.
Ham.
odpoutat se od nepříliš úspěšného období a vrátit se ke kořenům, otázkou bude zda je to jen aktivita marketingového oddělení nebo zda celý vývoj C má potenciál udělat díru do světa. Trochu se obávám, že je to jen to první.
Nuž, ak je C5 začiatok, aby si nemal pravdu.
Avatar - Ham.
Ham.
Bohužel C5 opustila avangardní řešení typická pro C. Když si odmyslím dvojitý šíp na přední masce a zpětná zrcátka umístěná na konzolách dveří tak je to typycky uhlazený německý sedan střední třídy no a v tom bude ten problém, ztráta identity a napodobení německého designu je zhoubný krok protože se obávám, že německý design si každý koupi od Němců.
Avatar - skejpa
skejpa
a vis proc ? protoze k tomu vetsinou prilozej i nemeckou spolehlivost 😄 to francouzi zatim nabidnout nedokazou. ikdyz kdo vi. treba jim krivdim a nove modely budou opravdu kvalitni i spolehlive po delsim casovem obdobi...
lucas.
Tazko ale napodobnis napr. Hydractive v Passate 😉
Čím to celé je, že Citroen sa mení? Nuž, už v tridsiatych rokoch patril Citroen k špičke. A jeho Traction Avant, prvý automobil s pohon predných kolies, ktorý sa pritom predstavil ešte pre 2. svetovou vojnou. To bol a je výnimočný automobil zapísaný do histórie tých najpokrokovejšich. A CITROËN DS... To bol automobil, proti ktorému bledol aj MERCEDES-BENZ. A to si CITROËN pritom mohol dovoliť vyrábať aj už vtedy zastaralý 2CV. Nuž, to bola doba... Ale dnes, dnes je to iné. Áno, jedny odchádzajú, druhý prichádzajú. Tak je to aj so Citroenom. Já by som spomenul VW. Kedysi výrobca úžasného Chrobáka a keď už zastaral, dokázal ho nahradiť autom, ktoré založilo SEGMENT. A tá IMAGE sa budovala, budoval, až sa z výrobcu ľudových aut stal výrobca, ktorý si môže dovoliť znepríjemňovať život Mercedesu-Benz a to vo veľmi prestážnej triede- LLUXUSNÝ OFF-ROAD. To Citoren, u toho úspech končí tam, kde každý iný mainstream-STREDNÁ TRIEDA. Jasné, je tu aj vyššia stredná trieda, no na tú by mohli rovno dávať súťaž, kto ju koľkokrát odfotí za rok, Tá C6. A stačí sa pozireť na VW. SCIROCCO, PASSAT CC, TOAUREG, PHAETON, za dverami športiak s motrom v strede. A to upozroňujem, 30 rokov vyrábal lacné autá s motorom v strede. A to si môže dovoliť aj Fox, Tá istá situcáia ako u Citorena. Ibaže-pred štyridsiatimi rokmi. Napraviť si IMAGE bude veľmi ťažké, ale to bude museť CITROEN dokázať jednu vec, ktorá sa mu od modelu DS nepodarila. postaviť špičkový automobil, najlepší automobil svojej triedy. Tak mu držme palce.
Avatar - wikinko
wikinko
>😁 ty nevies ani spravne napisat touareg 😊)) mas dalsiu domacu ulohu: nauc sa, ake Y sa pise v slove driftY a potom sa nauc ako sa pise touareg. a potom si urob tu ulohu z vlastivedy a utekaj spinkat aby si bol zajtra v skole cerstvy.
>😁 >😁
Avatar - pallas
pallas
ty si dyslektik? Preco pises "citoren"? Keby preklep, chapem. ale ty to pises tak v 50% pripadov. Aj v minulej diskusii.
GTI
Skutečnost, s níž jsme aktuálně seznamováni odráží realitu Citroenu tak věrně, až to bere dech. Ano, takřka všechno, všechno volá po změně. Vedle ortodoxních fanoušků značky, kteří jsou fascinováni modely C1, C4 a modelem Crosser, jsou na světě ještě vyznavači toho, čím Citroen byl a ovšem nyní již není - avantgardním výrobcem aut, aut, která bořila mýty, aut která přicházela s revolučními technickými i designovými řešeními. Skončilo to nakonec tak, že se ten originální citroen vyrábí (C1) na společné lince jedním kladivem na střídačku s toyotou a peugeotem, a aktuální segmentární trendy vyřešil jeden výlet do tokia. Konečně, ve střední třídě bylo zvoleno designové "exeo" řešení, inspirace k dohledání v modelové paletě prémiového AUDI.

Nezbývá než model C6, který ovšem interierově ponořen v osmdesátých letech (chápeš už na koho se míří?) rezignoval na přitažlivost pro aktuální nazoblé elegány kolem čtyřicítky. v rámci objektivity ovšem nutno uznat, že vyšší střední třída, okupovaná především nedostižnou německou prémií pokrývá možné představy kupců tak dokonale, že najít prostor pro realizaci jiného výrobce je takřka nemožné. Na model C6 tedy nelze nazírat bodovou optikou dokonalé vyšší střední, nýbrž než a jen v kontextu postavení v zemi rodiště. Zde tedy C6 to má o poznání jednodušší, vždyť Renault na tuto třídu dokonale rezignoval a peugeot v této třídě pomalu aspiruje na překonání brouka v délce výroby jednoho modelu. Ano, tedy v kontextu francouzské vyšší střední (existuje-li vůbec) je C6 (sám sobě) králem.

Oceňme tedy to hledání nové identity, tu přípravu nových modelů... je vidět, že citroen se nenechal ukolébat na svém hydro-lůžku, uvědomil si, jakým směrem jdou jiní, v mainstreamu především ti nejlepší (Volkswagen) a doufejme, že nezůstane než u jahodových proklamací.

BRAVO CITROEN :yes:
Kde vidíš u CITROËN-a C5 inšpiráciu AUDI A4. Ako ho môžeš označovať za Exeo?

Tak ma napadlo, len som na to zabudol. Veď sloga FANTÁZIA NA KOLESÁCH dokonale sedol Citroenu. Dúfam, že sa k nemu pri renesancii vráti.
GTI
No, ten slogan by byl v praxi výbornej. Ovšem na současnou C5 bych to spíše viděl tak, že - EXC5EO... karoserie dokonale inspirovaná německou designovou školou, zejména audi.
pogo26
Německá designová škola v čele s Italem ? Zajímavé.
figurka
Myslíš, že designér si může "dělat co chce" a jeho výtvory nejsou nikým schvalovány a nebo ovlivňovány ( v rámci automobilky ) ??
Do této teorie mi moc nezapadá třeba Chris Bangle - jak to, že u bavorskejch s jeho příchodem nazačali bouchat pick-upy s V8 ?
Nebo naopak, že by s příchodem nějakého němce od Porsche začali u Fiatu bouchat zmeněené liftované 911 ??
Avatar - skejpa
skejpa
kouknu dolu, vidim "...v mainstreamu především ti nejlepší (Volkswagen) a doufejme..." a uz vim, ze to zase byly blaboly jako obvykle 😉 dekujeme GTI, ze si tu zaplnil forum. To, ze mas rad volkswagen ale vime vsichni a to uz hodne dlouho... :no:
My vieme, že by si tam rád videl Mazdu. Kiež by to šlo. 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Myslíš to auto roku mezi odborníky, že jo. U pisálka vede Fabka.
Avatar - skejpa
skejpa
Me vubec nejde o to ze bych tam rad videl mazdu, ackoliv ja aspon priznam, ze mi je ta znacka sympaticka a to ji ani v rodine uz nemame (a mame "prémiovou značku značku z baworska" 😉 ). Me jde jen o to, ze GTI se vsude prezentuje jako reklama na VW a to i tehdy, kdyz je to nezaslouzene. Sam udava radoby smerodatne vysledky kde se snazi vsechny presvedcit (nenapadnou a vtiravou formou), ze jeho oblibena znacka VW je ta nejlepsi, ktera udava smer a podle ktere by se mely vsechny ostatni automobilky ridit. Pokud tomu tak neni (viz. mazda), jsou to jen "japonské hračky pro playstationové cowboye" a jine urazky.

A 507. Mazda je v mnoha vecech velice vyspela automobilka a zrovna M2 nebo M6 jsou vice nez konkurenceschopne modely, ktere ve sve tride da se rici i udavaji smer. Ne kazdy ma rad nudne sedany a strohe interiery. Nekdo ma radsi dynamictejsi pojeti zivota a nebo spolehlivost. Ti lide pak treba voli mazdu daleko radeji nez napriklad vas vysneny passat. A s temito lidmi ja sympatizuji.

Nepotrebuju vsude psat, ze mazda je dobra a nebo jeste lip "ze je nejlepsi" jako to pise GTI o VW. Maximalne zminim jeji kvality. Ale to co dela GTI se mi hnusi a vzdykcy se u toho akorat nastvu. Jsem rad, ze je tu i dost lidi, co to vidi stejne a taky se dost casto ozvou.
Johnn
Skejpo,na některé jedince je zcela zbytečné reagovat,neboť už trochu technicky vzdělaný člověk ví,že třeba wankelův motor klade velké nároky na přesnost výroby a toto zvládla právě jen a jen Mazda. :yes: :yes: :yes:
Jde jen o to,jak dalece je to "schopnost" umění vyrábět přesně, či spíše "nutnost" stále vyrábět hloupost,když už jsme do toho tolik vrazili....Analogií je TDI s PD systémem.... >😁 :no: Jsou složitější věci k výrobě,než je spalovací prostor tohoto motoru a píst.
GTI
Kdes vyčet, že mám rád VW? Z toho, že je nejlepeší v maimstreamu? Máš zajímavé dedukce. Příště to tu zkus o citroenu, tohle ti moc nevyšlo.
chrudoš
Kdybych neco nemel rad, nebudu tu vec brat do kazdeho komentare pro srovnani, nebudu produkty nazyvat Ge jako...a Apostol, tohle myslim nevyslo tobe...nebo se tu vsichni pletou a jsi zakoukany nekam jinam?
Navtech
Všichni ne. Já si taky myslim, že je třeba Golf a Passat nejlepší a nikdy bych si ho nekoupil. Na tom nevidim nic divnýho.
chrudoš
Tak zaprve, myslim, ze gtiho naklonost k vw se asi tezko maskuje, jak je vynasi do nebes nevidi asi jen ten, kdo mistni diskuzi necte, zadruhe nechapu, proc kdyz povazujes nejake auto za to nejlepsi, proc si koupis neco jineho? Pokud si clovek nevybira v jine tride, tak mi to prijde jako blbost. Mam rad znacku, mam rad typ, koupim si ho a vychvalim ho, nebo ne?
Navtech
Pro mě je nejlepší Kia Ceed, ale kdyby si chtěl vědět proč, tak ti to do rána sepíšu. Fakt nejde o prachy. 😉
Avatar - skejpa
skejpa
teda musim souhlasit s chrudošem. pokud něco považuji za nejlepší tak si to taky koupím ne ? (pokud na to mám)
Avatar - skejpa
skejpa
to ze ho mas rad se nemusi cist. staci otevrit okno a slysim jak kricis od sebe z obyvaku ze by si chtel passata protoze je to nejlepsi auto na svete.

To ze je to nejlepsi mainstream si jen ty nalhavas. A ikdyby. Porad je tu spousta lidi co si mysli neco jineho. Podle ceho soudis co je nejlepsi ? Podle toho kolik si ktera firma odebere vozu ? Nebo podle toho jak to auto jezdi ? Nebo podle spolehlivosti ? Nebo neco jineho ?
Napríklad, nehodnotí to podľa toho, aké auto má tatínek...
Avatar - skejpa
skejpa
a muj tatinek ma mazdu ? daniel, ze ty jsi takovy jednodussi a je ti hezke se priklanet k nazoru znameho prispevatele 😉
Navtech
The Strawberry Statemen, 1970 Režie: Stuart Hagmann, to si pamatuju, ale sehnat nemůžu. :yes:
GTI
Jsem na tom stejně :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Nejjednodussi je objednat z US, nebo zkouknout na webu😒br /> [odkaz]
No trochu nechápu o čem je tvůj příspěvek.. >😁 Ale souhlasím s poslední větou... 😄 Jen nechápu proč vám - "rozuměj příznivcům značky VW" tak leží v žaludku co dělá Citroen..Alespoň soudím dle toho příspěvku. Mě je přeci úplně šumák, zda je C1 montovaná s japoncem, nebo či C6 dle GTI má interiér z 80. let. Já si je klidně koupím, jako příznivec Citroenu. A ty si kup klidně AUDI. Každému to co se mu líbí. BRAVO CITROEN! 😄
GTI
Jak tě čtu, chápu, že horní text nechápeš... >😁 nejsem žádným příznivcem VW, jen když holt píšeme o mainstreamu, je nutno sdělit pravdu, VW je jednička evropského mainstreamu. Co si koupíš ty je mi v tomto kontextu jedno.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
20 let má PSA nejhorší kulisu převodovky a nikdo s tím nic nedělá.
Avatar - gld
gld
medzigeneračne sa to zlepšuje...za ďalších 20 rokov to už bude OK 😉
BaracudaJ
To se mýlíš. Ta gumovost a dlouhé dráhy přišli až s 307. Například kulisa v benzinové 405 byla tuhá a celkem přesná. Dráhy byly sice delší, tedy nic pro rychlou změnu, když trochu tlačíš na pilu. Ale nikdy se mi nestalo, že bych zařadil jiný stupeň, než bych chtěl. A nebo si nebyl jistý, jestli už tam rychlost padla.
Ale nové 6° převodovky 308, pro 1.6 THP už jsou o výrazný kus dál. I když ne nejlepší (VW) to stále nestačí.
Klaudius
To si ešte nemiešal varechou v Moskviči... >😁
"zvýšit podíl značky na prodeji osobních aut podnikům"
schválně za jak dlouho je začne $rát, že tim snižujou hodnotu jetejch citroušů
Ne,vážně.Pokud to Citroen myslí opravdu vážně (poučení se z velkohubých slibů u Renaultu),budou bodovat.V současné době automobilka přeladila na vyšší stupeň a pokud neusnou na pomyslných francouzských vavřínech,tak dokáží navázat na úspěchy z dob dávno minulých.Doufejme. :yes:
Je ovšem velmi důležité všechna tato předsevzetí uplatnit ve věech prodejních destinacích,zejména na poli přístupu k zákazníkům,protože právě odtud pramení všebecné vnímání značky,jako takové.A s tím nepohne ani Loeb.
Avatar - igor77
igor77
..aha, takze kralovstvi u sipkovy ruzenky dostne novy dekory na vlajky a pazata budou poucena, jak asertivne vyjednavat s navstevniky. novy pristupy, to bylo vzdycky moje..
napriklad jsem zazil, kdyz nissan menil 2002 svy barevny logo za to soucasny - metalicky a "trojrozmerny".. o tom starem zacli (lidi z Nissan UK) prohlasovat, zepry pripominalo "hamburger". nu, co dodat.. - good luck (-:
Navtech
Nechápu, proč citroen něco mění, když tady znám minimálně 3 diskutéry, pro který je C5 parní válec na Audi, MB, nebo BMW a překoná je skoro ve všem?! To mi hlava nebere, ale asi jim ty tři fanoušci nestačí...
GTI
Jak pravdivé... :yes:
Avatar - gld
gld
ty, gti...kto je ten tretí?
Navtech
Já limetky nejezdim...
>😁 >😁 >😁 :yes:
Klaudius
No ak myslíš mňa, vysvetlím Ti to ručne stručne! >😁 >😁 >😁
Ale no tak, to se dělá!? Nech pána!
Klaudius
A prečo? Myslíš, že ho za posledný mesiac pohladil aj niekto iný? 😐
...dopadně jistě dobře. Citroën se stal společně s Renaultem průkopníkem v designu, a to nejen v mainstreamu. Záměrně teď nebudu komentovat pestrou historii designové slávy značky, to bych u počítače seděl do noci. Ale jmenujme současnost - prvotřídní studie (C - Métisse, C - AirPlay, C - Cactus...). Skvělý sériový design modelů (C5, C4, fenomenální C6). Citroën si mě získal fenomenální stavbou, která skrývá perlové studie. Nezapoměňme Úspěchy na světové scéně rallye. Skvělé bezpečnostní standarty...

Ale zpět k designu. Dle mého je mainstreamové trio (Citroën, Renault, Fiat) naprosto nesesaditelné ze svého trůnu designového království. Ano, mnozí z Vás by zde raději viděli Peugeot. Ten si u mě značne pohoršil svou tlamou, která né a né se zavřít. Stále se jedná o jedno a totéž...
Navtech
Ještě bych snad dodal, že u frantíků čím větší perla - tím méně se prodává. Ale jasně... idividualita, nevšednost, výjmečnost... změna image, nová strategie, nový přístup...
Bohužel i to se stalo, avšak jsou zde i výjimky, například DS či R16. Třeba u Avantimu zvolil výrobce špatný přístup k prodejům, protože ho chtěl vyrábět masově...
Navtech
Nojo, ale z historie se asi nikdo nenají a dávat si na showroom ceduli "dobrý den, to jsme my, co před 40 lety dělali DS!" asi auto neprodá. A kdo by nechtěl prodávat cokoliv masově, zvláště automobilka pro masy, jako je francouzká trojka. Podle toho, co třeba ten Citroen chystá je asi jasný, že je někde chyba a nejen u prodavače a jeho ušmudlaný košile.
To je jasné, ale nemyslím si, že by byla u Citroënu chyba. Pořád je to jeden z nevýznamnějších mainstreamových výrobců v Evropě, má pestrou (a dobře prodejnou) modelovou řadu. Spíše se snaží býti ještě lepším, než byl doposud...
Navtech
Však podle novýho C5 si myslim, že se snaží opouštět ten individualismus stejně, jako novej Megan.
Novej Megane je v kupátku celkem individualistický, stejně tak jako C5, u které stále vidím odvahu, opustit všednost většiny mainstreamu středín třídy...
Souhlasím, Mégane je povedené autí, narozdíl od Golfu, kde už došly nápady.. >😁
Navtech
Prozraď mi, co by měl Golf na Megana ještě dotáhnout, to by mě fakt zajímalo. Převodovky? Motory, nebo co myslíš?
Avatar - gld
gld
dizajn..
Avatar - Ronault.
Ronault.
Logo, chlapče, logo! >😁 >😁

(P.S.:a samozřejmě konkurenci pro 1,5 dCi)
Avatar - T613
T613
co s autem, které má kosočtverec ve znaku (citace mé drahé ex) >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jde vidět, že jsi konečně dospěl, že je z Tebe konečně muž. Rozeznal jsi totiž, že žena, která nepozná diamant od kosočtverce není hodná toho, být ti partnerkou, proto je ex >😒]
(Nebo že by to bylo naopak?)
Avatar - T613
T613
jakožto zaměstnankyně autoservisu, dcera a sestra automechanika na ten diamant měla odlišný názor >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Servisaci Renaulty nemají rádi, protože se v servisech vůbec neobjevují a když ano, tak jde o výměnu oleje a dolití vody do ostřikovače, takže si na nich nevydělají. Tos tu logiku nepochopil? >😒]

Náš známý, co opravuje Renaulty, si musel pořídit ještě benzínovou pupmu, jinak by se neuživil, stále prázdno >😒]
Navtech
Svatá prostato!!! >😁 >😁 >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Na prostatu mi nešahej! >😁
Navtech
Jasně, ten známej dealuje prostenal, aby se vůbec uživil >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nene, prostenal dealuje jiný, ten opravoval kdysi Dacie >😁
Avatar - T613
T613
už bys neměl pít ten lák na mrtvoly. Leze ti to na mozek 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Říká se tomu formalín.

A neměj péči, dobře se bavím 😉
Avatar - T613
T613
o tom nepochybuji Formalíne 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Joo, Forman, toho jsem vždycky chtěl :yes:
Klaudius
Predám Ti môjho, chceš? 5000 a je Tvoj. Vrátane lekárničky, reflexnej vesty a výstražného trojuholníka. 4x zimné pneu ako bonus. 135 LS, hmlovky, strešné okno, rádio, ťažné zariadenie. Tvarované sedadlá LS. Stačí 90 oktánový benzín UNI, ale vpohode jazdí aj na natural, Anabex sa dolievať nemusí. >😁 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Má to DSG, parkovací asistent a natáčecí světlomety? Pokud ne, tak nechci >😁

(a měkčené plasty!)
Navtech
Toho si nech, ten je príma na brouzdání po Evropě. Kam se hrabe BMW 😉
Navtech
Ani to nejlepší logo světa auto neprodává! >😁 >😁

PS: On Golf tuhle dědkovskou kubatůru neumí?
Avatar - Ronault.
Ronault.
Renault auta prodává! >😁

P.S.: Jen 2,0 TDI, což je na nižší střední naprosto zbytečná kubatura :no:
Navtech
Prodává, ale zdaleka ne tak, jako VW, tak čím, řekni čím to je, čím to je? 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Exlusivní značka přece, ne masovka >😁 Nepotřebuju obhajovat stovkami příspěvků to, co obhajobu nepotřebuje, sám si to říkal >😁
Přesně tak, snad mu nechce konkurovat 1,4 TDi... >😁
Navtech
A to je všechno? ;-\
Myslím, že to stačí...snad to bez PD bude fungovat lépe...
Avatar - Ronault.
Ronault.
To je ten motor, co měl pohánět největší vibrátor na světě? >😁
Asi tak... >😁
Ty nápady u VW Golfa "došly" už v roce 1983, když představili druhou generaci. Jediný Golf, kterého uznávám pro své novátorství v designu byla první generace (protože ji navrhoval pan mistr designu Ital Giugaro), všechno, co přišlo po tom je už jenom pragmaticky nastavovaná kaše.
Avatar - Well-being
Well-being
... včetně Citroenu jsou většinou pěkná a konstrukčně pokroková, bohužel té kvality bych se bál. V žebříčcích spolehlivosti se spolehlivě umisťují na chvostu 😉
Avatar - skejpa
skejpa
:yes:
Klaudius
Túto aktivitu značky hodnotím pozitívne. Po rozpačitom období vyrábať pekné, dobré a kvalitné vozy nestačí. Musí o nich verejnosť aj vedieť. Musí vedieť o značke, a musí ju vnímať ako výraznú a aktívnu. Nestačia nové konštrukcie a techológie. je potrebný aj nový prístup. Hoci nerád, ale musím pripomenúť, že v tomto smere by sa Citroen (aj iní) mohol učiť od Volkswagenu. Hoci VW hrá stále do omrzenia tú istú platňu, taktika mu vychádza, je v povedomí ľudí, a má vybudovaný pozitívny image. Vypláca sa mu to, napriek tomu, že jeho modely sú podstatne konzervatívnejšie, a novinky zvykne uvádzať na trh medzi poslednými.
Držím Citroenu palce, aby mu zámer vyšiel.

Nezdržím sa poznámky, že až na malé výnimky, táto diskusia je plná tak neskutočných drístov, že ľutujem čas, ktorý som venoval jej čítaniu. Kde sa podela úroveň z časov nedávno minulých?
Přidávám se ke přání. Tuto značku mám velice rád. Je to jedna z mála značek, která i v době globalizace (viz můj příští článek na CDCC) je schopna si udržet status výrobce originálních vozů.

Nedávno jsem měl tu čest blíže se setnámit s Citroënem C3 a musím říct, že je to, i přes jeho stáří, ideální auto do města...ale to jen tak mimochodem 😄
Kamarat GTI uz som ti viac krat pisal ze tvoj nazor je tvoj nazor a presviedcat rozumnych ludi ktore auto je najlepsie mozu len totalni adolescenti ktori si neuvedomuju svojho cinu 😉

Tvoje nazory su mi ukradnute a pochop ze rozumnych ludi nepresvedcis o svojej pravde s tou mozes ist tak niekde medzi svojich kamosov vo vesnici a machrovat aky si cool.

1. VW zdaleka nie je numero uno v triede, pozri sa na motory, razvory ich modelov v danych triedach, ponuku vybav a zistis ze su na chvoste tried. Fox je uplne out to mi este vysvetli preco ty to isto zvladnes ked ti idu ody na Golfa aj na Foxa mi isto nieco napises , tesim sa.

2. Kde ini mali common-rail 5 rokov tak VW to objavil az vcera to tiez svedci o technickej vyspelosti koncernu VW >😁 krasa

3. Trojvalcovy diesel od VW a motory HTP su najhlucnejsie motory v triede, nehovoriac o bohovskej kulture chodu, to uz i stara felda 1.3 ma lepsiu kulturu chodu jak tvoja 1.2 v Pole.

4. Dizajn aj ked je to vec subjektvna patri tiez k autu a keby mal Aston Martin difajn ako ma VW asi by nebol tam kde je, cize dizajn VW je tiez podla mojho nazoru ano mojho nazoru (tvoj sme uz poculi)najbiednejsi v triede.

5. V spolahlivosti a statistikach poruchovosti je VW tradicne za japoncami a korejcami to si si este nevsimol? A keby len za nimi, mnohokrat uzatvara rebricek takze nic moc vizitka na tvojho najlepsieho zastupcu segmentu. Ved tvojho golfa v spolahlivosti predci hocijaky stary japonec :-!

6. Dalsia vec je ta ze si zrejme nesedel v ziadnom inom aute okrem tvojho stareho Golfa II a tak si myslis ze Citroen alebo Alfa Romeo predsa nemoze porazit neohrozeny VW ale to je tvoj problem ze sa s tym nevies zmierit. Pravda je taka ze momentalne je VW co do technickej vyspelosti a ponukanych kvalit na chvoste. Preco tu nepises ody na common-rail konecne pouzity vo VW? Asi by to bolo trapne ze? No ani sa nedivim ini to uz mali davno len VW bol za opicami ale tym sa nechvalis :no😒br />
7. Nikto ti neberie tvoju vasen pre VW, nepiwem nikde ze su to zle auta ale pochop jedno na svete je 6 miliard ludi a nie kazdemu sa VW pozdava a mnohi ktorym sa nepozdava su vcelku sikovni rozumni ludia ktori maju toho v hlave viac ako tebe vojde do kufra v tvojom golfe ktory je podla teba isto najvacsi v triede >😒] :no: Takze kedze nas je 6 miliard GTI je dost pravdepodobne ze sa nam budu pacit aj ine auta ako VW a neisem len o krase dizajnu ale myslim aj techniku a spolahlivost aby bolo jasne.

Tak a teraz sa tesim ako mi zase vynadas poopravis moj nazor a zmenis ho vo svoj a hned budes mat krajsi vecer
>😒]

GTI jedno si zapamataj kazdy ma rad nejaku znacku a kazdy by sa tu mohol strapnovat a pisat ody na Renault, Opel alebo Ford a dokazovat ti ze oni su najlepsie ale na co je to dobre hm? Nikomu to za to nestoji len ty potrebujes pri kazdom clanku zahltit web svojimi neodbornymi nic nevraviacimi prispevkami ktorymi si lestis ego. Poprosim nejaku tu odu na FOXA ok?

Mal som moznost jazdit s VW Caravelle 6 rocne taka dodavacka tak ti poviem ze to auto bolo kazdy tzden v servise, raz klucky dveri , raz turboduchadlo, raz starter, si myslis ze vymyslam? Tak nespolahlive auto ako je VW nie je snad ani Oltcit z Rumunska.
Teraz mi tu isto budes pisat ze caravelle nie je golf parada :yes: ale VW to je ci ani to nie? >😒]

Tak pekny vecer a najblizsie ak budes nieco psiat napis nieco konstruktivne, nieco co nam citajucim tvoje prispevky da nejaku informaciu, co ma nejaku hodnotu nie blaboly ze apostol je anjel tvojich snov toto nikoho nezaujima ok?

A teraz som zvedavy co napises, zase z toho vyjdes ako nevyniatko ze?
>😒]
Klaudius
Toto už tu písali desiatky ľudí. Je to úplne zbytočné. Navyše, ako asi každý, nemáš vo všetkom úplnú pravdu.
Viem ze nie som jediny ved nas je 6 miliard 😉 :yes:
Navtech
Ještě že tam v tý slohový práci nemáš uvozovky.
Seki, si tupec. Je ale vidieť, že zreješ v písomnom prejave.
Dikes >😒]
Ešte, že si sa priznal, ty zruda.
Seki, Seki1, sam sebou, AntiVW, emzetve, Sumi 1982.
Jeden tupec pod inými nickami. A ešte sa prvý a posledný(teda aktuálny) rýmujú.
Avatar - T613
T613
A stejně tě máme rádi synu mattelův
Avatar - gld
gld
s tým jedným tupcom pod viacerými prezývkami to myslíš ako 507 a potom 507--
?
507 ja mam nick Sumi1982 nie som ziadny seki ani seki1 ani seki100, ak si nie si isty skus napisat administratorovi alebo zavolaj do redakcie auto.cz a tam ti potvrdia ze nie som ziadny seki ok? SOm Sumi1982 chapes? :no: 😉
Řekl, 507, 507--, DanielDesign, LOOK a dalsich 10 nicků v jedný osobě. 😉
Avatar - skejpa
skejpa
>😒] :yes:
GTI
😄
Nie som Seki ani Sekiho nepoznam zrejme si ma z niekym mylis, to dikes ako odpoved pod tvojim prispevkom znamena ze som to myslel ironicky nie som ziadny seki, si sa trosku sekol kamarat, :no:
Klaudius
Mýli si Ťa sám so sebou. Naivne sa domnieva, že to na niekoho našije, tú prezývku tu už strkal viacerým. Pritom pod ňou, a pod množstvom iných, vystupoval sám. Nespravil si tu dobré meno a nerobí si ho stále. Má síce asi len 13 alebo 14, ale aj tak by som od neho čakal viac, minimálne trochu slušnejšie a ohľaduplnejšie správanie sa voči iným, a akceptovanie odlišných názorov. Ale na to ešte nedorástol.
Vyzkoušeno. Nefunguje.
Myslím, že jsi to napsal dobře, GTI-mu ale stejně nikdo neotevře oči, no, možná kdyby dostal ránu do hlavy, pak možná. >😁
Konečně někdo kdo za "současné situace" nechce jen peníze od svých vlád, ale snaží se něco vymyslet.Asi si půjdu koupit nový Citroen. C5 je pěkné auto! >😁
Alespoň podle zdejších reakcí Das Autofilů by to mohlo mít úspěch.. :-!
Ovšem budova C42 je naživo perfekt. :yes: [odkaz]
Budova si mě získala, bohužel jsem se s ní nesetkal in natura. Musím to napravit... 😄
Avatar - Perun
Perun
Citroën má na co odkazovat. Která jiná značka dala světu tolik... techniky a designové vytříbenosti?
Byl to Citroën, který v roce

1934 přišel s revolučním Traction Avant s pohonem přední nápravy
1955 dal světu neskutečné technické a estetické dělo s názvem DS
1970 ukázal lidem Vesmírnou Odyseu 2010 v podobě SM
1989 z orbitu stáhl k zemi raketoplán XM

Byl to Citroën, který dal světu natáčecí světlomety, byl mezi prvními v technologii CR a FAP, přišel s použitelnou technologií AFIL, jako první použil samonosnou celokovou konstrukci..

Je to Citroën, jehož hydropneumatické know-how užívá Rolls-Royce.

Je to Citroën, který si uvědomil, že se na krátkou dobu vydal slepou uličkou průměrnosti a tak s tím hodlá něco dělat, protože ho zavazuje jeho neuvěřitelná minulost a protože byl vždycky jiný, než "obyčejný".

Citroën dobrovolně přiznal, že některá jeho rozhodnutí v minulosti nebyla dobrá a šel poctivě do sebe.

Přiznal, že v imageově strategicky důležité střední třídě přijal inspiraci z Ingoldstadtu. A zhostil se jí výborně. Tak dobře, že v rámci poměřitelné konkurence přeskočil generaci a i přes nutnou uhlazenost zůstává stále tím skutečným Citroënem. Čím déle ho vnímám, tím silněji to cítím.

Zůstává mnoho věcí, které se dají dělat lépe a u Citroënu se rozhodli, že to také udělají. Bude to stát opravdu neskutečnou hromadu peněz a takové rozhodnutí v nelehkých dobách vyžaduje nejen mozek, ale i srdce. Bez něj není radosti ani naděje.

Dejte Citroënu čas ukázat, že to myslí vážně. Dejte mu možnost, kterou si zaslouží už jen za to, že je kým je i proto, že byl tím, kým byl.

Citroën vám na oplátku může ukázat směr, kterým se možná dříve či později (jak už se v minulosti mnohokrát stalo) vydají i jiní. Dokáže odkrýt krásu techniky i tvarů těm, kteří se umí dívat a vnímat.

Dívám se do velmi blízké budoucnosti a těším se. Zejména na novou Éru DS :yes:
Navtech
Vážila málo, v oku jí hrálo a měla jedinej sen
Zahradu s pávy a sluhu z Jávy
Mít se a spát celej den.
Ten kdo tohle jí dá, Ten ji jedině vdá.
Vzplály mi líce, mám přeci více,
A bude na věky má.

Pláču, pláču sůl, mám už váhy půl
Měl jsem pro ní jenom obyčejnou lásku
Pláču, pláču sůl, mám už slanej důl
Dívku ale pouze v kapse na obrázku.

Běžely pátky, dívám se zpátky,
A vidím holku sem jít.
Říká, že touží, žít třeba v louži,
Když najde něhu a cit.

Ten kdo tohle jí dá, ten ji jedině vdá.
Vzplály mi líce, mám přeci více,
A bude na věky má.

Pláču, pláču sůl, mám už váhy půl
Mám teď všechno, ztratil jsem však cestou lásku.
Pláču, pláču sůl, mám už slanej důl
Dívku ale pouze v kapse na obrázku.

Pláču, pláču sůl, mám už váhy půl
Měl jsem všechno, ztratil jsem však cestou lásku
Pláču, pláču sůl, mám už slanej důl
Dívku ale pouze v kapse na obrázku.

Bravo Perun! To jsou argumenty! :yes😒br />
Držme tedy palce, prémii už má pro některé jedince v kapse! >😒]
Avatar - Perun
Perun
A bylo by toho ještě víc... jenže čím méně slov.. 😉
Od koho to je? Jako bych to už někdy v životě... viděl..
Navtech
Je to Jirka Štaidl...
Čím mńě slov, to je pěkné. Ještě že máme automobilky, kde stačí říci název 😉
GTI
>😁 Tenhle textík zpíval... Milan Drobný 😄
Navtech
Samozřejmě a první, co mě napadlo po přečtení Peruna 😉
GTI
😄
Krásná slova, Perune... :yes😒br />
Sice je můj komentář o poznání menšího kalibru, než ten Navtechův, ale přidat jsem se musel.
Avatar - Perun
Perun
Děkuji a přeposílám na Champs-Ellysées 😉
P.S.Určitě se tam vydej - stojí to za to, zejména designérům :yes:
😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
Jo Perune,souhlas a báječně napsáno :yes: 😉
Avatar - Perun
Perun
Pochvala od velmistra 😉 :yes:
Avatar - Andromeda
Andromeda
I ty vtipálku 😉 -> skutečným mistrem slova jsi tady Ty,a přijmy alespoň poklonu a symbolické ocenění :yes: za sakra kvalitu,nápad a jazykovou bohatost... 😉
Avatar - Perun
Perun
Ehm.. děkuju :😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
:yes: 😉
Humbert
Poklona tvé pokloně, Perune. :yes😒br />
Vykročení správným směrem pro Citroën. V době, kdy jiní vyrábí své produkty podle účetní pásky, sjednocují platformy, unifikují vzhled, cílem druhých je snížit dobu výroby z 9:16 na 9:13 a prodat víc šroubků za rok než soused matiček, mluví Citroën o tvorbě aut. Už to je příjemná změna. Držím mu palce a věřím, že je dostatek lidí, kteří to ocení.
Avatar - Perun
Perun
Děkuju!

A, Humberte, jsem rád, že žiješ, dlouho jsem tě tu neviděl 😉
Čujo
nadherne napisane :yes: asi je to uz trapne s tymi poklonami ale toto fakt ze waw napisane :yes:
Avatar - Perun
Perun
😉 :yes:
figurka
:yes: :yes:
Mě je sympatické, že v této, pro automobilismus ( ten masový ), nelehké době nestojí před Elysejským palácem s nataženou rukou, ale hlásají změnu sami u sebe.
Avatar - Perun
Perun
Mě taky 😉 :yes:
Klaudius
Zabudol som zatvoriť ústa a zvlhli mi oči... :yes😒br />
Toto nedokáže ani GTI o VW.
Avatar - Perun
Perun
No... Citroën si to zaslouží. Děkuji, Klaudie 😄
Avatar - T613
T613
:yes:
Navtech
Taky mě zvlhly, ale to je asi tak všechno >😁
GTI
>😁 Perune... 1989... pěkna historická exkurse, hele nechodíš ty ještě dneska po šichtě na Letnou cinkat klíčema... >😁 😉
Avatar - Perun
Perun
Pokaždé, když mám "padla" zacinkám si klíčkama od auta... 😉 Takže máš vlastně pravdu 😄
GTI
Ale citroen to není, viď... 😉
Klaudius
Podobne ako ty nesedláš Volkswagen, aj keď určite máš jeho plagát na dverách WC...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Taky bych si ho tam měl dát, pokaždé když vidím to pozadí Passatu, tak bych se z toho děsu málem po***l a poblil >😁
Klaudius
Prednedávnom nám redakcia sľúbila zavedenie diskusií aj pod testami. Už by to bolo docela vhodné.

Článok samotný je pekne napísaný, ľahko a dobre sa číta. Autorovi :yes: .
Výsledkom som bol docela prekvapený, to auto skutočne nemá zásadnú vadu alebo nedostatok, naopak, vo všetkých parametroch sa voči predchodcovi zlepšil. Kvalita materiálov a spracovanie na maximálnej úrovni. Dizajn dynamický, menej avantgardný, ale o to bližie k väčšine motoristickej verejnosti. Predpokladám, že kritika odporcov sa znesie k jedinému handicapu voči "etalónom" - absencie viacprvkovej zadnej nápravy. Ale aj iní už ukázali, že na príkladné jazdné vlastnosti netreba vždy zložitú techniku, a našinec viac počuje na objemnejší kufor ako na lepšiu trakciu. Navyše Mégane zostal pohodlným kočiarom pre rodinu.

Testovaný motor mám v staršej, o 3kW slabšej verzii vo väčšom Scénicu, a všetko, čo o ňom autor článku píše, je pravda. Vpohode zvláda aj diaľničné tempo, iba si vypýta viac paliva - daň za malý objem a nižší výkon. No pri pohodových rýchlostiach ešte okolo 100 km/h je úsporný, o okreskách a meste ani nehovorím, dlhodobý priemer 5,4 litra je dosť vypovedajúci - pritom je to MPV.

Každopádne Renault predviedol perfektnú prácu, ponúka krásne, dobré, kvalitné auto za dobrú cenu. Niet dôvodu na neúspech. 😄 :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes: Je to tak, M jako Megane, M jako Maestro, M jako Mistr! :yes:
Mistr vs. Guru... 😄
Klaudius
No M je vyššie už v abecede, v priamom porovnaní by to bolo približne 1:1 a u Renaultu by víťazstvo odklepla okrem príťažlivejšieho dizajnu minimálne ešte cena.
...plus k tomu více karosářských variant a o pár bodů vyšší bezpečnost... 😄
figurka
Tedy musím říct, že u Meganu mě absence víceprvku vzadu vůbec netrápí. Přeci jen, jak už opakuji po několikáté, od "běžného" francouze se tak nějak "nevyžadují" ultimativní jízdní vlastnosti s 1,5g v zatáčkách a poslední hi-tech novinky na podvozku, pohonu atd..
Absenci víceprvku vidím jako docela podraz na zákazníky u Civicu, u Meganu ne.
Naopak v tomto kontextu vidím jako "zbytečnost" "vrtící zadek" u Laguny.
Klaudius
Ibaže u tej Laguny to máš iba ak to chceš a zaplatíš si za to. Nie je to konštrukčný prvok, ktorý musíš "znášať" či chceš alebo nechceš u každého auta. Mimochodom, ten zadok sa "vrtí" iba v malých rýchlostiach, pri cestovaní naopak spevní pozíciu auta na ceste.
figurka
Nechytej za slovo, myslim že víš co mám na mysli slovnim spojenim "vrtící zadek".
Možnost volby ( byť omezená - viz. coupe ) zde je, ale pro Lagunu jako takovou mi to přijde jako "zbytečnost".
Invence v oblasti designu, jak vnitřku, tak vnějšku, nějaké extravagance a obrovská míra elegance a pohodlí, to jsou atributy pro francouzkou automobilovou školu. Dvojspojky, aktivní podvozky a pohony, vyšponované výkony a dynamika stíhačky jsou atributy charakterizující někoho jiného. Navíc to zdůrazňování téhle hračičky.... jako kdyby už nebyli stěžejní ty charakteristické "francouzké" hodnoty, ale pouze to, že umí natočit zadní kola.
Úplně stejně vidím ten vztah Hondy u Civicu k víceprvkovému zavěšení vzadu. Power of dreams vnímán automobilovou veřejností i díky předchozím modelům a s "klackem" vzadu ;-\
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Kdo tady napsal ten nejhloupější příspěvwek?