Novinky
No těžko říct za jak dlouho budou řidiči natáčet cyklisty, ale u kola je blbý že nemá značku tak se řidič dá hůř identifikovat
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přede 2 dny jsem jel za cyklistou který projel na červenou zcela bez skrupulí ....... a to už jsem viděl mnohokrát. Kdo bude práskat cyklisty?
Jsem pro, aby kola měla svoji registrační značku. Ona anonymita občas často vytváří v cyklistech dojem, že oni si můžou dovolit všechno. Dneska není problém vidět, či spíše nevidět neosvětleného cyklistu večer.
já myslím, že by RZ měly mít i dětská odrážedla >😒] 8-s
rohYpnole, jak jinak by jsi to chtěl řešit? Třeba alkohol? Když chytnou ožralého cyklistu, tak mu nic nehrozí. Zítra tam pojede znovu, pro změnu zase namol. Legrace to je do té doby, než si toho peška vylosuješ ty a potkáš se s takovým trotlem 8-s
U nas ano, dochodca cyklista za alkohol 400 EUR, akurat papier mu nezobrali, asi mal iba toaletny. Nasi policajti v tomto nepoznaju vynimku, ked ma zastavili, aby som fukal, tak odstavili aj cyklistu, ktoreho som obehol. Cykloturisti uz nepiju, pokial idu na cestu, iba ak nealko pivko.
Jestli to u vás tak fungujuje tak nezbývá než pogratulovat :yes:
Predevsim dostavas ridicsky prukaz jako opravneni pro rizeni MOTOROVYCH vozidel. To bys musel papiry odebirat i chodcum, jezdcum na kolobezkach, bruslarum apod. 😄
Jenze oni se nikde nepletou a jezdi tam kde maji , na stezkach narozdil od nesmrtelnejch cyklistu
Hovada najdes jak mezi cyklisty, tak mezi automobilisty. To, cim, nebo na cem nekdo jezdi jeste neurcuje jeho charakter. Navic je casto automobilista i v pozici cyklisty a opacne.
Sam znam situaci z obou pozic a i kdyz mam nakrasne absolutni prednost danou zakonem, necham radsi cyklistovi rezervu, abych ho ev. nezabil, kdyby udelal nejakou kravinu. Stejne jako to delam v aute, nebudu prece bourat jenom proto, abych si vynutil nejake svoje pravo.
Sam znam situaci z obou pozic a i kdyz mam nakrasne absolutni prednost danou zakonem, necham radsi cyklistovi rezervu, abych ho ev. nezabil, kdyby udelal nejakou kravinu. Stejne jako to delam v aute, nebudu prece bourat jenom proto, abych si vynutil nejake svoje pravo.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To u nás dělají pravidelně. Komické je ,když zastaví vietnamce. Včera to tady vyšperkovali a dávali boty autům co stály na chodníku . Pak jim došly botičky a odjeli. >😁
...nablito v diskusi. Cyklisté natáčející přestupky? Fízláci! Udavači! Bonzáci! Šmejdi cyklističní - liazky a tatrovky na ně!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jak tě znám ,tak bys chtěl značku i na Rotopéd. >😁
to budeš označovat i chodce? Nebo jak si to představuješ? Víš kolik přestupků spáchají chodci?
Teď zkus vysvětlit, proč by jen někteří účastníci silničního provozu měli být snadno identifikovatelní. 😄
třeba proto, že na to, aby ses pohyboval pěšky nebo na kole nepotřebuješ řidičák. Nebo začneme dávat papíry i na chůzi ve školách chůze >😒] >😒] ?
Co má registrační značka auta společného s řidičským průkazem? Ty snad ze značky poznáš, jestli jsem oprávněn daný vůz řídit?
Teď můžeš přidat vysvětlení, proč by jen někteří účastníci měli skládat zkoušku ze znalosti zákona o provozu na pozemních komunikacích. 😄
Teď můžeš přidat vysvětlení, proč by jen někteří účastníci měli skládat zkoušku ze znalosti zákona o provozu na pozemních komunikacích. 😄
v zásadě platí - na co potřebuješ řidičák, to má RZ. Není to můj názor, já to nevymyslel, já takto pravidla nenastavil 😉
Nebo z druhé strany - co má RZ, na to potřebuješ papíry. Srozumitelné?
Proč by měli jen někteří skládat zkoušku ZPPK? Třeba proto, že složením zkoušky získáš oprávnění k něčemu. Na to, aby ses stal chodcem, se žádné papíry nevydávají... Chodcem jsi dokonce i bez OP >😒]
Zákonem o ZPPK se musíš řídit, ať papíry máš či ne, je to obecně platný a závazný právní předpis, neznalost zákona neomlouvá :-!
Nebo z druhé strany - co má RZ, na to potřebuješ papíry. Srozumitelné?
Proč by měli jen někteří skládat zkoušku ZPPK? Třeba proto, že složením zkoušky získáš oprávnění k něčemu. Na to, aby ses stal chodcem, se žádné papíry nevydávají... Chodcem jsi dokonce i bez OP >😒]
Zákonem o ZPPK se musíš řídit, ať papíry máš či ne, je to obecně platný a závazný právní předpis, neznalost zákona neomlouvá :-!
Samotným složením zkoušky ze znalosti zákona nezískáš žádné oprávnění. Ano, chodit můžeš i bez průkazu totožnosti. Stejně tak řídit můžeš bez řidičského průkazu. 😄
Nejde o to, jaký je stav věci, ale jestli dává smysl. Nenapsal jsi jediný logický důvod, proč by to mělo být tak, jak to je. Sice nám můžou značky a zkoušky pro chodce připadat absurdní, ale proč bychom měli mít dvojí metr?
Nejde o to, jaký je stav věci, ale jestli dává smysl. Nenapsal jsi jediný logický důvod, proč by to mělo být tak, jak to je. Sice nám můžou značky a zkoušky pro chodce připadat absurdní, ale proč bychom měli mít dvojí metr?
Citíš rozdíl, neosvětlený a ožralý chodec vs. neosvětlený a ožralý cyklista?
ne. Ožralý neosvětlený chodec na silnici je horší než ožralý neosvětlený chodec na cyklostezce.
Podstatou totiž není jestli jsi chodec, cyklista nebo pro mě za mě jezdec na velbloudovi, ale kde se pohybuješ.
Podstatou totiž není jestli jsi chodec, cyklista nebo pro mě za mě jezdec na velbloudovi, ale kde se pohybuješ.
Nesmysl. Už jen díky absolutnímu nepoměru v množství vozidel. Schválně kolik lidí zabili cyklisti? Jsem uživatelem obého..ale svinstva která páchají "plechovkáři" jsou naprosto nesrovnatelná se špatně osvětleným kolem atp..
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
to bude tím, že když se srazí auto a cyklista tak pokaždé umře cyklista a řidič jde do vězení bez ohledu na to jak to bylo...
No, jen tak mimochodem třeba loni zabil cyklista staršího pána na přechodu pro chodce a navíc mu ani neposkytnul první pomoc a ujel. Ani netuším, jestli se ho podařilo dopadnout na základě mizerných obrázků z uliční kamery.
Osobně považuji za častý a nebezpečný přestupek především ve městech, když cyklista vyrazí na přechod jako chodec aniž by slezl z kola a spoléhá na to, že stejně jako chodec bude mít přednost a navíc se k přechodu a na přechod * mnohem rychleji než chodec.
Osobně považuji za častý a nebezpečný přestupek především ve městech, když cyklista vyrazí na přechod jako chodec aniž by slezl z kola a spoléhá na to, že stejně jako chodec bude mít přednost a navíc se k přechodu a na přechod * mnohem rychleji než chodec.
Kde není mozek a tolerance na obou stranách, tam přichází na řadu udavačství, opět na obou stranách. Jen ten cyklista se blbě identifikuje. Těch chytrejch cyklistů už jsem viděl a slyšel a taky hned neběžím s kamerou na fízly, že neukazují směr jízdy, nejedou při pravém kraji vozovky, nemají ve výpletu odrazky nebo šlapkách (někteří vůbec žádné, protože mají "stylové kolo") atp. Ona je totiž i povinná výbava kola, stejně jako povinná výbava auta, ale když někdo chce vidět jen půlku, tak ji prostě vidí...
není, povinná výbava kola se nevztahuje na sportovní kolo. A přirozeně nikde nenajdeš, že se sportovním kolem nesmíš na silnice...
Takže všichni mají sportovní kolo a hotovo. Řidič auta musí svítit i ve dne, cyklista ani v noci 8-s
To netuším, ale i kdyby to byla pravda, tak mi to přijde jako klasické vychcánkovství nějakého cykloaktivisty - skulinka v zákoně a hle, my nemusíme nic. Jsem řidič, cyklista i inlinista a jak říkám - když chce být někdo ***, tak bude.
já se toho ale přeci nijak nezastávám...
Jinak jsou to ale dvě věci - povinná výbava je jedna věc, povinnost být osvětlen věc jiná. Blikačky za snížené viditelnosti musíš mít na jakémkoliv kole. K povinné výbavě patří třeba odrazky na šlapátcích, ve výpletu kola, přední a zadní odrazky, zvonek a možná jsem na něco zapomněl.
Kdo jezdí vážněji na kole, tak mu je jasné, že některé z těchto prvků prostě na kole mít nelze. Těžko budu mít odrazky na šlapátkách, když mám SPD nebo zvonek na sjezdovém kole atp.
Jinak jsou to ale dvě věci - povinná výbava je jedna věc, povinnost být osvětlen věc jiná. Blikačky za snížené viditelnosti musíš mít na jakémkoliv kole. K povinné výbavě patří třeba odrazky na šlapátcích, ve výpletu kola, přední a zadní odrazky, zvonek a možná jsem na něco zapomněl.
Kdo jezdí vážněji na kole, tak mu je jasné, že některé z těchto prvků prostě na kole mít nelze. Těžko budu mít odrazky na šlapátkách, když mám SPD nebo zvonek na sjezdovém kole atp.
A co děláš se sjezdovým kolem na silnici? pokud jsi účastníkem provozu tak se podle toho musíš zařídit , a když si někdo koupí MTB do terénu a jezdí na něm každej den po Praze do práce tak si na něj ten zvonek a odrazky dát může.a až sním pojede do terénu tak si to odmontuje a hotovo . A nejlepší by bylo kdyby měli povinně reflexní vesty když už jedou v provozu.
takže to budu někde v polovině tracku předělávat nebo co? Když jedu na sjezd, tak nejdřív z toho města musím vyjet...
Reflexní vesty - to asi ne, ale reflexní prvky povinně bych určitě byl pro. Všechno je to ale především o ohleduplnosti navzájem. Když jedu na kole, byť povinné výbavové prvky kola nemá ani omylem, tak je vždy mou snahou být viděn. Moc dobře totiž vím, jak snadno se dá zvlášť za špatného počasí cyklista v záři protijedoucích vozidel přehláíídnout...
Ale podmínky bych upravoval spíš ve smyslu být viděn/být osvětlen (pro cyklisty, pro pěší, prostě pro kohokoliv a cokoliv v provozu na silnici) než kolo musí mít tohle či tamto...
Dodnes třeba nepochopím, jak je možné, že po silnici je možné v noci jít neosvětlen bez reflexní vesty.
Reflexní vesty - to asi ne, ale reflexní prvky povinně bych určitě byl pro. Všechno je to ale především o ohleduplnosti navzájem. Když jedu na kole, byť povinné výbavové prvky kola nemá ani omylem, tak je vždy mou snahou být viděn. Moc dobře totiž vím, jak snadno se dá zvlášť za špatného počasí cyklista v záři protijedoucích vozidel přehláíídnout...
Ale podmínky bych upravoval spíš ve smyslu být viděn/být osvětlen (pro cyklisty, pro pěší, prostě pro kohokoliv a cokoliv v provozu na silnici) než kolo musí mít tohle či tamto...
Dodnes třeba nepochopím, jak je možné, že po silnici je možné v noci jít neosvětlen bez reflexní vesty.
Ale to je přesně ono, cyklista má mít nějakou výbavu, nemá ji a hledá výmluvu. Ale poučoval by o pravidlech, natáčel na kameru a běhal za fízlama... Pokud sám nedodržuju daná pravidla, jak je můžu vynucovat po ostatních?
Zase je to o tom chtít být ***. Ve dne, za světla, ať si klidně v tom výpletu a na šlapkách odrazky nemá, možná je to psané, ale normální člověk nepoběží hned k policajtům práskat, páč to není nic proti ničemu.
Ono vůbec cíleně trávit čas natáčením toho, že někdo třeba blbě zaparkuje a práskat to - smutnej život.
Zase je to o tom chtít být ***. Ve dne, za světla, ať si klidně v tom výpletu a na šlapkách odrazky nemá, možná je to psané, ale normální člověk nepoběží hned k policajtům práskat, páč to není nic proti ničemu.
Ono vůbec cíleně trávit čas natáčením toho, že někdo třeba blbě zaparkuje a práskat to - smutnej život.
Klidně, ale ať je to i opačně >😒]
Nově hlídá policejní stříbrná O3, neoznačená, vzhledově zcela běžná. Za mě říkám - konečně :-! :-!
Já jsem za razantní zvýšení pokut.Větší dohled na cestách by taky neškodil.My co jezdíme na limitu -nám nevadí supi na každom kilometri. :yes:
razantní zvýšení pokut je k ničemu. Pro každého je totiž "hodně" úplně jiná částka.
Podstatný je podle mě "bodový" postih, nebo ještě jinak přijít o papíry. Pokud např. ignoruješ červenou na semaforu, přejíždíš přes plnou nebo zprava či dokonce nebezpečně před horizontem, automaticky bych dával "podmínku" na řidičák. Spácháš další prasárnu? Automaticky sebrat papíry a znovu do autoškoly.
Podstatný je podle mě "bodový" postih, nebo ještě jinak přijít o papíry. Pokud např. ignoruješ červenou na semaforu, přejíždíš přes plnou nebo zprava či dokonce nebezpečně před horizontem, automaticky bych dával "podmínku" na řidičák. Spácháš další prasárnu? Automaticky sebrat papíry a znovu do autoškoly.
...rohypnole, tvoje koncepce je nedomyšlená. Vychází z předokladu vhodně zvolenýho horizontálního i vertikálního dopravního značení, ideálního stavu silnic apod.
Mě píšeš, že já jsem idealista? Pak ty tím pádem iluzionista 😄
Mě píšeš, že já jsem idealista? Pak ty tím pádem iluzionista 😄
ale no tak. Samozřejmě, že značení stojí za prd. Obecně ano, ale ne všude.
Ale naprostá většina arogantního silničního chuligánství je bez problému postižitelná i za těchto podmínek. Ovšem za předpokladu, že tot chování věrohodně zdokumentuješ a prokážeš.
A těch, kdo se ti bude odvolávat na to, že plná čára co přejel nesplňuje zákonné parametry viditelnosti, reflexnosti, šířky či odstínu atp. bude naprostý zlomek.
Ale naprostá většina arogantního silničního chuligánství je bez problému postižitelná i za těchto podmínek. Ovšem za předpokladu, že tot chování věrohodně zdokumentuješ a prokážeš.
A těch, kdo se ti bude odvolávat na to, že plná čára co přejel nesplňuje zákonné parametry viditelnosti, reflexnosti, šířky či odstínu atp. bude naprostý zlomek.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stačí jen nastavit výši pokuty podle výše příjmu. :-!
ale to je přeci naprostá byrokratická zrůdnost.
Jaký příjem má podnikatel? Klidně nulový a může se vozit třeba v S-kládě...
Jak to budeš zjišťovat? A KDO TO BUDE ZJIŠŤOVAT? Jak policista uloží na místě pokutu? To jako řekme - pane řidiči, ukažte mi prosím poslední tři výplatnice, vytáhne Casio z kapsy a začne počítat?
Jaký příjem má podnikatel? Klidně nulový a může se vozit třeba v S-kládě...
Jak to budeš zjišťovat? A KDO TO BUDE ZJIŠŤOVAT? Jak policista uloží na místě pokutu? To jako řekme - pane řidiči, ukažte mi prosím poslední tři výplatnice, vytáhne Casio z kapsy a začne počítat?
nefunguje to tak už někde , myslím ve Švýcarsku ?
Pavlík Morozov jednou přece jen zatančí na Orwellově hrobě. :no: 😢
A lidská lůza má radost... Smutný je to.
Cyklisti bonzují řidiče na cestě, sousedi udávají sousedy tím, že jim vyfotí čoudící komín, kolegové na sebe bonzují komu táhne po ránu z huby chlast... Co to je, k*va, za společnost?!
Takovou společnost přeci chce náš stát. Má pak jednodušší pokutování přestupků. 😄
Proč ale například máme skoro nejvíce policistů (240) na jednoho obyvatele z celé evropy EU27? Víc má jen Malta, Portugalsko, Španělsko a Kypr (152). Proč stačí Finsku jen 705 občanů na jednoho policajta?
Stav roku 2012.
Proč ale například máme skoro nejvíce policistů (240) na jednoho obyvatele z celé evropy EU27? Víc má jen Malta, Portugalsko, Španělsko a Kypr (152). Proč stačí Finsku jen 705 občanů na jednoho policajta?
Stav roku 2012.
Tak to můžou rovnou zrušit policii a aspon se ušetří :yes: Jestli si myslí, že když někomu vyhlásí válku tak se k nim bude chovat líp tak... no vůbec bych se nedivil, kdyby tam stoupl počet mrtvích cycklisků
Někdo kdo jezdí v černém uprostřed silnice by měl radši držet ústa a ne si hrát na agenta STB, SS, KGB...
Udavači už tu několikrát byli tak se jenom zase vrátili... a pokud někteří nechápete rozdíl mezi vraždou a porušením dopravních předpisů (např. tím, že má někdo prošlou lékarničku, která je stejně k....) tak si klidně udávejte, ale jednoho krásného dne to bude tak jako v minulosti použito proti vám a normálním lidem se opět na pár let uleví.
Někdo kdo jezdí v černém uprostřed silnice by měl radši držet ústa a ne si hrát na agenta STB, SS, KGB...
Udavači už tu několikrát byli tak se jenom zase vrátili... a pokud někteří nechápete rozdíl mezi vraždou a porušením dopravních předpisů (např. tím, že má někdo prošlou lékarničku, která je stejně k....) tak si klidně udávejte, ale jednoho krásného dne to bude tak jako v minulosti použito proti vám a normálním lidem se opět na pár let uleví.
...jedna skupina dostala permit práskat na druhý...to nemá nic společnýho s demokracií. Hlupáků za řidítky bude minimálně stejný množství jako za volantem (možná i větší, budou tam i ti, co svůj ŘP propili, propřestukovali atd...). Ale permit mají!
Radovat se z toho může jen málokdo. Nebudu radši psát, co si o takových myslím, ať se tu nevyvolává zbytečně rozohněná diskuze.
Všem práskačům :no: :no: :no:
Radovat se z toho může jen málokdo. Nebudu radši psát, co si o takových myslím, ať se tu nevyvolává zbytečně rozohněná diskuze.
Všem práskačům :no: :no: :no:
Asi tak ... bonzování je typickým příkladem kolotoče. Třeba jako brutalita k zajatcům apod. Prostě tím, že naserete druhou stranu ničeho nedosáhnete - tedy dosáhnete zase jenom nenávistné reakce. Protože zlo plodí zlo. Spíše dosáhnete toho, že takto nabonzovaný člověk ( mohl jenom přehlídnout, nepozornost - za vším nemusí být úmysl ) se akorát nasere a bude cyklisty úmyslně utlačovat. Tito utlačovaní ( ač byli nevinní - stejně jako prvně ten řidič ) se stanou opět radikálními ... a pak ten kolotoč už nikdo nezastaví ... jako v třeba momentálně v Praze.
S tímhle zásadně nesouhlasím, v reálu by to dopadlo tak, že hovada v SUV budou pro zábavu srážet cyklisty ... musí být jasná pravidla, jasná kontrola a rychlá a bolestná represe.
Slušnosti na silnicích nedosáhnete tím, že to necháte na lidech, aby se náhodou někdo necítil ukřivděně a potom nezlobil. Ale přesně naopak. A s tím souvisí i výše pokut podle ceny auta, začít zabavovat agresivním řidičům auta hned na místě atd atd.
Slušnosti na silnicích nedosáhnete tím, že to necháte na lidech, aby se náhodou někdo necítil ukřivděně a potom nezlobil. Ale přesně naopak. A s tím souvisí i výše pokut podle ceny auta, začít zabavovat agresivním řidičům auta hned na místě atd atd.
Já to měl právě naopak. Mě většinou pomohli lidé, kterým jsem pomohl já a nebo jsem se k nim choval hezky. Tím, že jsou lidé ke všemu instruováni právě dochází k tomu, že nemají schopnost rozlišit sami co je dobré a co špatné, co je bezvýznamné a co důležité a tak konají hloupě. S tím přichází další omezení a zase kolotoč. Zlo nemůžeš nikdy vymýtit zlem.
Oni se vypráskají navzájem. Jeden práskne kolaře druhej komínáře a tak to budou dělat tak dlouho dokud budou mít na placení pokut.
A co agresivní cyklisti - ti neexistují ?
Horsie su agresivne cyklistky, aj ked ziadaju rovnopravnost, vylepit im nesmies . Chyba je, ze decka v skolach nemaju dopravnu vychovu, aby vedeli, ako sa maju na ceste spravat a boli pre vodicov citatelne. Ked ide cyklista vpravo, tak aby neblokoval premavku, je to spravne. Ked potom ukaze, ze chce odbocit dolava, nemam problem spomalit a pustit ho, aby sa zaradil predomna a v klude odbocil. Horsie je, ked zacne na krajnici zastavovat, aby sa pozrel, ci za nim nic nejde, obcas padne na lavu stranu...
A ten :no: ti dal cyklista so skryvanou agresivitou >😁 >😁
A ten :no: ti dal cyklista so skryvanou agresivitou >😁 >😁
Tenhle způsob přístupu k lidským svobodám mě poslední dobou krajně zneklidňuje. Šíří se to jak mor po celé Unii a i v zemích, kde se demokracie až na výjimky drží od svého počátku, útočí velmi drzým způsobem, hájícím se humanitou a ochranou zdraví.
Co dokáže skrývání se za humanitu a zákony terorizující a oškubávající občany, to víme my Češi a Slováci poměrně dobře. 😒
Co dokáže skrývání se za humanitu a zákony terorizující a oškubávající občany, to víme my Češi a Slováci poměrně dobře. 😒
Ono si taky demokracií plete hodně lidí s kde čím. Tam bych viděl pudlo jádra >😒]
No jistě. Demokracie není nějaká nádherná volnost a přívětivost všeho, jak si myslí a zároveň jaksi přehlíží a omlouvá mnoho lidí.
Je to větší míra svobod, ale i zodpovědnosti v rukou řadových občanů než v případě jiných režimů. Pochopitelně má i ta řadu obětí; člověk je v nitru tvor chamtivý a mocichtivý, a když se někdo někomu postaví do cesty... A také jsem přesvědčen, že nepřátelé amerických nebo ruských tajných služeb by moc o nějaké kráse demokracie nebásnili.
A samozřejmě i u nás se dějí naprosto hrozné věci - cenzura některých kritiků, hrozivá tendenčnost mainstreamových médií, korupce i v justici, prorůstání zahraniční mafie do policie, atd., atd., atd. Výsledky vidíme dnes a denně.
Ale podobné věci ve státech západní Evropy už jsou nabouráváním toho, co bylo dlouho budováno a jakž takž fungovalo a neomezovalo ani neokrádalo moc většinové občany. Obávám se, aby si ti lidé nezačali uvědomovat, jak sebou cvičí až v nějaké vážné krizi, co nás nepochybně čeká, a nezačali být otráveni z politiky a práce (hlavně pro jiné). To by byl opravdu vážný problém...
Je to větší míra svobod, ale i zodpovědnosti v rukou řadových občanů než v případě jiných režimů. Pochopitelně má i ta řadu obětí; člověk je v nitru tvor chamtivý a mocichtivý, a když se někdo někomu postaví do cesty... A také jsem přesvědčen, že nepřátelé amerických nebo ruských tajných služeb by moc o nějaké kráse demokracie nebásnili.
A samozřejmě i u nás se dějí naprosto hrozné věci - cenzura některých kritiků, hrozivá tendenčnost mainstreamových médií, korupce i v justici, prorůstání zahraniční mafie do policie, atd., atd., atd. Výsledky vidíme dnes a denně.
Ale podobné věci ve státech západní Evropy už jsou nabouráváním toho, co bylo dlouho budováno a jakž takž fungovalo a neomezovalo ani neokrádalo moc většinové občany. Obávám se, aby si ti lidé nezačali uvědomovat, jak sebou cvičí až v nějaké vážné krizi, co nás nepochybně čeká, a nezačali být otráveni z politiky a práce (hlavně pro jiné). To by byl opravdu vážný problém...
Az bude bratr udavat bratra? Nechutne. :no:
(ne)Pominu českou náturu a začnu tím, že článek je z UK.
Tam nepředpokládám "udavačství" bráno jako pomstu vůči někomu, kdo má auto.
V čr bych si nebyl už tak jistý...😊
I např. whistleblower má v českým měřítku náznak práskače a při tom dělá dobrou věc.
Každopádně si přiznejme, že často je to pro cyklisty jeden z mála (mě v tuto chvíli ani jiný nenapadá) možných prostředků, jak docílit potrestáni agresorů za volantem.
Na vlastní kůži jsem zažil😒br /> - vytlačování ze silnice
- záměrné lekání klaksonem
- stres od řidiče plíživou jízdou za kolem tak aby se nárazník skoro až dotýkal kola
Neříkám, že řidiči jsou principiálně agresoři a ti na kole svatí (viz. jízda po chodnících, nedávání přednosti atd...), ale život ve městech je především o soužití s ostatními a pokud to nějakým hulvátům odporuje, je jen dobře, že existuje nástroj na to jak je srovnat.
Taky mě celkem zaráží trochu vyhrocená diskuze, která se nese ve stejném duchu jako u ostatních témat v celé spolčenosti. Stále více pozuruju radikalizaci společnosti.
Vždy silně vnímám diskuzi ve stylu my vs. oni.
Čím dál tím méně my a my, pojdmě se domluvit.
Tam nepředpokládám "udavačství" bráno jako pomstu vůči někomu, kdo má auto.
V čr bych si nebyl už tak jistý...😊
I např. whistleblower má v českým měřítku náznak práskače a při tom dělá dobrou věc.
Každopádně si přiznejme, že často je to pro cyklisty jeden z mála (mě v tuto chvíli ani jiný nenapadá) možných prostředků, jak docílit potrestáni agresorů za volantem.
Na vlastní kůži jsem zažil😒br /> - vytlačování ze silnice
- záměrné lekání klaksonem
- stres od řidiče plíživou jízdou za kolem tak aby se nárazník skoro až dotýkal kola
Neříkám, že řidiči jsou principiálně agresoři a ti na kole svatí (viz. jízda po chodnících, nedávání přednosti atd...), ale život ve městech je především o soužití s ostatními a pokud to nějakým hulvátům odporuje, je jen dobře, že existuje nástroj na to jak je srovnat.
Taky mě celkem zaráží trochu vyhrocená diskuze, která se nese ve stejném duchu jako u ostatních témat v celé spolčenosti. Stále více pozuruju radikalizaci společnosti.
Vždy silně vnímám diskuzi ve stylu my vs. oni.
Čím dál tím méně my a my, pojdmě se domluvit.
Každej zažil něco...i já jezdím na kole a přesto nesouhlasím, že jedna skupina má na druhou práskat. ***y potkáš za volantem, za řidítky nebo pěšmo...
a jak se chceš těch ***ů zbavit? Jasně, já zapomněl, každý bude mít preventivně svého policistu... 8-s
Měl bys pochopit, že společnost zasluhuje takové metody, v jakém stavu se nachází. Myslíš si, že někde v Somálsku nebo ve Rwandě bude fungovat lidský demokratický přístup? Sotva. Tam platí jen slovo AK47.
Myslíš, že když u nás je ve výchově systematicky zakořeněno, že pravidla jsou od toho, aby se porušovala, že pravidla dodržuje jedině chudák, tak že regulérním způsobem něco napravíš?
Ano, dlouhodobým řešením je jedině výchova a prevence. Ale tímto způsobem nedojdeš do cíle nikdy. Slušně se chovající jedinec nemusí nějaké skryté sledování vůbec řešit. Naopak chování dobytků lze takto vymýtit.
Víš co jsem potkal vyložených ignorantů - jízda na červenou, předjížení zprava, přes plnou, přes dvojitou plnou, těsně před horizontem, myšky, najíždění... Myslíš, že by se takto chovali i kdyby viděli policii? To sotva :-! :-!
Měl bys pochopit, že společnost zasluhuje takové metody, v jakém stavu se nachází. Myslíš si, že někde v Somálsku nebo ve Rwandě bude fungovat lidský demokratický přístup? Sotva. Tam platí jen slovo AK47.
Myslíš, že když u nás je ve výchově systematicky zakořeněno, že pravidla jsou od toho, aby se porušovala, že pravidla dodržuje jedině chudák, tak že regulérním způsobem něco napravíš?
Ano, dlouhodobým řešením je jedině výchova a prevence. Ale tímto způsobem nedojdeš do cíle nikdy. Slušně se chovající jedinec nemusí nějaké skryté sledování vůbec řešit. Naopak chování dobytků lze takto vymýtit.
Víš co jsem potkal vyložených ignorantů - jízda na červenou, předjížení zprava, přes plnou, přes dvojitou plnou, těsně před horizontem, myšky, najíždění... Myslíš, že by se takto chovali i kdyby viděli policii? To sotva :-! :-!
Jakých ***ů se chceš zbavit?
Já mám na kole najeto za rok víc, než většina diskutérů tady na ACZ v autě a nikdy by mě nenapadlo jezdit na cestě ve dvou vedle sebe, po prostředku cesty, se sluchátky na uších, nebo nedej bože nam*danej jak čolek! A ještě pak fotit, nebo natáčet někoho, abych ho mohl nabonzovat.
Ale je fakt, že drtivá většina cyklistů považuje silnici za svoje výsostné území a podle toho se chová, nechápu, že jízdní kolo může být akcelerátorem takového hovadismu.
Problém je v tom, že zatímco řidiči aut jsou lovná, tak cyklisti požívají zákonné ochrany, pro mě dost nepochopitelné...
Já mám na kole najeto za rok víc, než většina diskutérů tady na ACZ v autě a nikdy by mě nenapadlo jezdit na cestě ve dvou vedle sebe, po prostředku cesty, se sluchátky na uších, nebo nedej bože nam*danej jak čolek! A ještě pak fotit, nebo natáčet někoho, abych ho mohl nabonzovat.
Ale je fakt, že drtivá většina cyklistů považuje silnici za svoje výsostné území a podle toho se chová, nechápu, že jízdní kolo může být akcelerátorem takového hovadismu.
Problém je v tom, že zatímco řidiči aut jsou lovná, tak cyklisti požívají zákonné ochrany, pro mě dost nepochopitelné...
Ano, nechovali! Pochop to už 😉 . Jde to pomalu, ale dojde to :yes:
Ne, já opravdu vím, jak to myslíš s tou prevencí. Vím, že ty považuješ za správné předejít špatnému chování a dobytci by se nechovali jako dobytci, kdyby byli v provozu vidět ti tví policisté, značení, s vlajkama, v naleštěných uniformách...
Jenže ten policista v provozu nikdy nebude všude a vždy, nebude jezdit za zadkem každého dobytka, aby na něj preventivně dohlížel 24h denně 7 dní v týdnu 365 dní v roce. A to je to, co ti stále bohužel evidentně nedochází. Tvojí metodou to stále bude v rovině - je nade mnou dohled = jedu slušně, není dohled = prasím. Dobytek totiž zůstane dobytkem :-! :-!
Nebo jinak - vyšší počet policistů pochůzkářů sníží počet kapesních krádeží, ale sotva odstraní kapsáře z ulic. Ty jsi pro snížení počtu krádeží, já pro snížení počtu kapsářů. Ty řešíš jen důsledek, já navrhuji odstranit příčinu.
Jenže ten policista v provozu nikdy nebude všude a vždy, nebude jezdit za zadkem každého dobytka, aby na něj preventivně dohlížel 24h denně 7 dní v týdnu 365 dní v roce. A to je to, co ti stále bohužel evidentně nedochází. Tvojí metodou to stále bude v rovině - je nade mnou dohled = jedu slušně, není dohled = prasím. Dobytek totiž zůstane dobytkem :-! :-!
Nebo jinak - vyšší počet policistů pochůzkářů sníží počet kapesních krádeží, ale sotva odstraní kapsáře z ulic. Ty jsi pro snížení počtu krádeží, já pro snížení počtu kapsářů. Ty řešíš jen důsledek, já navrhuji odstranit příčinu.
Uvažoval jsi někdy, proč má vlastně policista uniformu? Musí dodržovat služební zákon a taky se na něho vztahuji speciální zákony. I rozhovor musí mít formu úředního styku a má nějaká pravidla(měl by jsi být poučen a pod.)
Když se tu budeme práskat navzájem pomoci mobilních kamer.. co to je za džungli? Jak z toho záznamu poznáš, co mu předcházelo, jestli například nebyl vyprovokovaný a pod.
Když se tu budeme práskat navzájem pomoci mobilních kamer.. co to je za džungli? Jak z toho záznamu poznáš, co mu předcházelo, jestli například nebyl vyprovokovaný a pod.
to je úplně stejná otázka, jako když ti napíšu - a uvažoval jsi někdy, proč jsou vlastně neuniformovaní policisté?
Předně by sis ale měl uvědomit, že je jedno, jestli je policista uniformovaný nebo ne. Pokud chce prokázat přestupek/trestný čin, VŽDY musí dodržet zákonné podmínky na průkaznost i v procesní stránce věci. Jestli byl či nebyl v uniformě, je opravdu to poslední, co by tě mělo zajímat >😒]
A nijak výrazně se tu nezastávám home-made videí, ale především neoznačených policejních vozů nasazovaných v provozu.
Předně by sis ale měl uvědomit, že je jedno, jestli je policista uniformovaný nebo ne. Pokud chce prokázat přestupek/trestný čin, VŽDY musí dodržet zákonné podmínky na průkaznost i v procesní stránce věci. Jestli byl či nebyl v uniformě, je opravdu to poslední, co by tě mělo zajímat >😒]
A nijak výrazně se tu nezastávám home-made videí, ale především neoznačených policejních vozů nasazovaných v provozu.
Přiznám se, že jsem ještě nejednal s neuniformovaným policistou. Tak možná z kriminálky(i tak se musí prokázat). U auta je to něco jiného.
Pokud jde o home made videa, tak ty podle mě nejdou použít nikdy. Není možné z nich jednoznačně zjistit některé údaje... například čas, co předcházolo přestupku, kdo řídil a už vůbec ne takové věci, jako materiální aspekt.Takové video může sloužit podle mě jako nepřímý důkaz pouze u soudu a to ještě pokud by bylo podepřené nějakými svědky.
Pokud jde o home made videa, tak ty podle mě nejdou použít nikdy. Není možné z nich jednoznačně zjistit některé údaje... například čas, co předcházolo přestupku, kdo řídil a už vůbec ne takové věci, jako materiální aspekt.Takové video může sloužit podle mě jako nepřímý důkaz pouze u soudu a to ještě pokud by bylo podepřené nějakými svědky.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslíš si, že jinde má "whistleblower" na růžích ustláno? Takoví lidé mají kolikrát problém sehnat práci, protože je prostě nikdo nechce zaměstnat (někdy to znamená, že se můžeš rozloučit s prací ve svém oboru, budeš se muset přestěhovat atp.).
Nemyslím, ba jsem si jistý že ne.
Ale dotyčný nemá nálepku práskače.
Zaměstnatelný není u velkých podniků/korporací, které tím většinou citelně (a právem) pošpiní. U řadových lidí mají naopak obdiv a pokud možno i podporu.
Ale dotyčný nemá nálepku práskače.
Zaměstnatelný není u velkých podniků/korporací, které tím většinou citelně (a právem) pošpiní. U řadových lidí mají naopak obdiv a pokud možno i podporu.
Z mého pohledu ... Jesenicko
Všude po celém Jesenicku existuje asi miliarda lesních cest pro auta nepřístupná, rovněž se hojně staví různé cyklotrasy - pro auta buď nepřístupná a nebo s opravdu minimálním provozem rezidentů apod. Každá hlavní silnice se dá objet po zadní cestě, protože většina vesnic je na březích řeky a tak vede hlavní silnice na jedné straně a vedlejší na druhé.
Nicméně tyto místa zejí prázdnotou ... cyklistu na cyklostezce a nebo na vedlejší cestě nepotkáte ( sám na kole jezdím poměrně často ,, po zadní ,, tak jak mě to učil otec v dobách kdy se ještě o cyklistice nemluvilo a jezdilo se na kole, protože nebylo auto a nebo nebyla jiná možnost jak děcka zabavit ). Většina z nich je nafutrovaná na hlavní silnici, protože honí kilometry. Bydlím cca 10km od Jeseníku směrem na atraktivní turistická místa. Zadem vede část cyklostezky a část zadní cesty ... všichni jsou na hlavní. Děti ve vozíku, udýchaná manželka následující cyklisticky nadšeného manžela apod. Lokalita je častým místem výskytu sportovních teamů jedoucí přes celý pruh apod. ...
Jenže jak na to ... SPZ pro kola je blbost ( v tom, že na to může sednout každý pako je podstata kola ) .... jsem pro značku - zákaz vjezdu cyklistů a následnou mapu cyklisticky zakázaných cest. Tato značka by byla umístěna na všech cestách, které se dají objet po cyklostezce či méně frekventované silnici. Ohleduplnost je jedna věc, ale když předjíždíte každých 15m cyklistu, tak se chybě dříve nebo později nevyhnete.
Všude po celém Jesenicku existuje asi miliarda lesních cest pro auta nepřístupná, rovněž se hojně staví různé cyklotrasy - pro auta buď nepřístupná a nebo s opravdu minimálním provozem rezidentů apod. Každá hlavní silnice se dá objet po zadní cestě, protože většina vesnic je na březích řeky a tak vede hlavní silnice na jedné straně a vedlejší na druhé.
Nicméně tyto místa zejí prázdnotou ... cyklistu na cyklostezce a nebo na vedlejší cestě nepotkáte ( sám na kole jezdím poměrně často ,, po zadní ,, tak jak mě to učil otec v dobách kdy se ještě o cyklistice nemluvilo a jezdilo se na kole, protože nebylo auto a nebo nebyla jiná možnost jak děcka zabavit ). Většina z nich je nafutrovaná na hlavní silnici, protože honí kilometry. Bydlím cca 10km od Jeseníku směrem na atraktivní turistická místa. Zadem vede část cyklostezky a část zadní cesty ... všichni jsou na hlavní. Děti ve vozíku, udýchaná manželka následující cyklisticky nadšeného manžela apod. Lokalita je častým místem výskytu sportovních teamů jedoucí přes celý pruh apod. ...
Jenže jak na to ... SPZ pro kola je blbost ( v tom, že na to může sednout každý pako je podstata kola ) .... jsem pro značku - zákaz vjezdu cyklistů a následnou mapu cyklisticky zakázaných cest. Tato značka by byla umístěna na všech cestách, které se dají objet po cyklostezce či méně frekventované silnici. Ohleduplnost je jedna věc, ale když předjíždíte každých 15m cyklistu, tak se chybě dříve nebo později nevyhnete.
taky ti něco napíšu. Ve městech se budují rádoby cyklostezky. Pominu zcela legislativně pominutou koncepci - kdo má přednost na cyklopřejezdu, která je sama o sobě dost krutým problémem.
Ale jako cyklista právě po cyklostezce městského typu často raději nejedu a jedu pro své bezpečí raději po silnici. Jet totiž po cyklostezce, která každých 50m končí u křížení se silnicí, aby o dalších 5m dál začala, je prostě o život. Nehovořím o matkách s kočáky na in-linech, pejskařích a dalších podobných zvěrstvech...
Ale jako cyklista právě po cyklostezce městského typu často raději nejedu a jedu pro své bezpečí raději po silnici. Jet totiž po cyklostezce, která každých 50m končí u křížení se silnicí, aby o dalších 5m dál začala, je prostě o život. Nehovořím o matkách s kočáky na in-linech, pejskařích a dalších podobných zvěrstvech...
Pokud seberou odvahu matky s kočárky na inlinech, možná bys měl i ty ... >😁
jak rychle si myslíš, že jedeš po rovince na slušném kole? Cca 35 km/h. Pro jakou rychlost jsou uzpůsobeny městské cyklostezky? 10 km/h?
Ano, rodinka s dětma by měla cyklostezku využít. Ale je obrovské množství cyklistů, pro které se prostě nehodí a pro které je mnohem bezpečnější jet po silnici. Kritickým místem jsou zkrátka křížení cyklostezek se silnicí a úprava přednosti v jízdě. Možná by ses divil i jako řidič auta, kdo vlastně má tu přednost...
Ano, rodinka s dětma by měla cyklostezku využít. Ale je obrovské množství cyklistů, pro které se prostě nehodí a pro které je mnohem bezpečnější jet po silnici. Kritickým místem jsou zkrátka křížení cyklostezek se silnicí a úprava přednosti v jízdě. Možná by ses divil i jako řidič auta, kdo vlastně má tu přednost...
Provoz na cyklostezce dle zákona 361/2000 Sb.
§57 Před vjezdem na přejezd pro cyklisty se cyklista musí přesvědčit, zdali může vozovku přejet, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích, cyklista smí přejíždět vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče ke změně směru nebo rychlosti jízdy. Na přejezdu pro cyklisty se jezdí vpravo.
§57 Před vjezdem na přejezd pro cyklisty se cyklista musí přesvědčit, zdali může vozovku přejet, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích, cyklista smí přejíždět vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče ke změně směru nebo rychlosti jízdy. Na přejezdu pro cyklisty se jezdí vpravo.
Opisovat umíš hezky, realita ti uniká.
Co když je světelné signalizační zařízení (semafor)?
Jak to vypadá, když jde o vyhrazený jízdní pruh souběžný/oddělený?
Co když je světelné signalizační zařízení (semafor)?
Jak to vypadá, když jde o vyhrazený jízdní pruh souběžný/oddělený?
Mě se taky nelíbí, že silnice ve městech jsou omezeny na 50km/h ... když můžu jet ve slušném autě po rovince 200km/h ... bohužel asi budeš muset jezdit pomalu a trochu ty šlapky krotit kovboji 😢
Cyklisté se nehodlají omezovat a nehodlají býti omezováni.
doporučuji jeden pád na kole s SPDčkama. Pak budeš mluvit jinak :-!
tak pokud jezdíš s SPDčkama po městě, tak jsi šílenec ...
a když jedu z města, tak to asi mám udělat jak? na kraj dojet normálně, pak vytáhnout klíč a druhé boty a někde mezi buky předělat na SPD?
Já tě uplně vidím rohypnole ... když máš ty SPDčka... ty jsi ten typ co se opírá o lampy, auta a vynucuje si přednost PROTOŽE nemůže zastavit kvůli SPDčkam .... pozor mám SPDčka a kolo za 150 000 všichni se pos*** , protože já nemůžu zastavit .... Pokud chceš jezdit na SPDčkach, které jsou primárně určeny na uzavřené tratě a závodní okruhy ( ostatně tam i vznikly ) po městě a nadáváš zároveň na neukázněné řidiče, jsi blázen a protiřečíš si.
PS: Nevím jak to máš udělat. Chci projet plynule Prahou bez omezujícíh teplomilů na kole, mám to do nich naprat a prorazit si cestu s tím, že pokud uzavřou magistrálu tak jiná možnost není ?? už se vzpamatuj
PS: Nevím jak to máš udělat. Chci projet plynule Prahou bez omezujícíh teplomilů na kole, mám to do nich naprat a prorazit si cestu s tím, že pokud uzavřou magistrálu tak jiná možnost není ?? už se vzpamatuj
já přeci jen psal, že existuje skupina cyklistů, pro které jsou cyklostezky zcela nevhodné a je pro ně bezpečnější jízda po silnici. Nic víc ani nic míň.
A jestli si myslíš, že SPD jsou spojeny s extra drahými koly, tak se prober. Dnes je to zcela běžná věc.
A jestli si myslíš, že SPD jsou spojeny s extra drahými koly, tak se prober. Dnes je to zcela běžná věc.
Hele, to je nejakej zvlastni smysl pro humor, ne? Proc by se proboha nemelo jezdit po meste s spdckama? Je to mnohem bezpecnejsi nez platformy protoze ti nohy drzej kde maj a pokud s tim nejedes poprve v zivote, bezpecne to vycvaknes hned. Cucham teoretika..😊
poměrně přesné.. nejvíc krizovek jsem zažil s bezohlednými cyklisty
hlavně na vesnicích je problém, že jednak jezdí zlití na plech, ale hlavně si naprosto nelámou hlavu s osvětlením.
Tak tohle "křížení" by se dalo řešit docela jednoduše. Pokud cyklostezka vede souběžně s hlavní silnicí, pak posunout značku "dej přednost v jízdě" tak, aby zahrnovala i cyklostezku.
A celou akci rozšířit i na samotné cyklisty tím, že budou mít na kolách povinně registrační značky!
Já bych zase zakázal jízdu na kolech po zledovatělých cestách.Když nemůžeš na suchou D1 s letníma ,tak proč by měli jezdit kola po ledu. 😉
Autaři vs motorkáři vs cyklisté vs chodci. Všichni dostanou registrační značky nebo ještě lépe identifikační čipy s online sledováním přes GPS a všichni budou natáčet a práskat. Ideální stav pro naplnění druhé poloviny hesla, tedy "panuj".
A ti nejhorlivější zastánci tohoto Orwellovského vidění světa mohou začít hned ve své rodině a i bez povinné registračních značky na kole svého dědečka jej rovnou napráskat, že nemá na kole odrazky, synka za to, že přecházel na červenou a tatínka za nedání blinkru při přejíždění toho svého dědečka. No a když panovník bude silný a rázný, tak celou rodinku zavře na doživotí a na zemi konečně nastane ráj.
:😉
A ti nejhorlivější zastánci tohoto Orwellovského vidění světa mohou začít hned ve své rodině a i bez povinné registračních značky na kole svého dědečka jej rovnou napráskat, že nemá na kole odrazky, synka za to, že přecházel na červenou a tatínka za nedání blinkru při přejíždění toho svého dědečka. No a když panovník bude silný a rázný, tak celou rodinku zavře na doživotí a na zemi konečně nastane ráj.
:😉
dobře jim tak pirátům :-! >😁
Kdo je pirát? Podle některých to totiž vypadá nějak takto😒br />
200km/h ve 2 ráno na prázdné dálnici = okamžitě zabavit řidičák a auto
50km/h v pátek ve 4 odpoledne na rovné silnici, jasno = vzorný řidič
předjíždění na rovince, kde je vidět 1km před sebe přes dvojitou plnou = vrah
předjíždění v zatáčce, kde je vidět sotva před auto, které chce předjet na přerušované = bezpečné předjíždění
jízda na červenou při odbočování doprava ve 3 hodiny ráno = zabavit na vždy řidičák
průjezd křižovatkou, která je plná aut rychlostí 90km/h = naprosto bezpečné
200km/h ve 2 ráno na prázdné dálnici = okamžitě zabavit řidičák a auto
50km/h v pátek ve 4 odpoledne na rovné silnici, jasno = vzorný řidič
předjíždění na rovince, kde je vidět 1km před sebe přes dvojitou plnou = vrah
předjíždění v zatáčce, kde je vidět sotva před auto, které chce předjet na přerušované = bezpečné předjíždění
jízda na červenou při odbočování doprava ve 3 hodiny ráno = zabavit na vždy řidičák
průjezd křižovatkou, která je plná aut rychlostí 90km/h = naprosto bezpečné
bohuzial obavam sa ze skutocnych a zivot ohrozujucich piratov nenatocia... natocia mozno par nestastnikov ktori to smykli mozno aj chtiac-nechtiac na cervenu alebo odbocili kdesi do zakazu a to je asi tak vsetko... neprekvapilo by ma keby v konecnom dosledku na tuto saskaren od cyklistov doplatili viacmenej ti "neskodni" soferi alebo nejaki neskuseni cudzinci .... a pritom ti skutocni pirati ( ktori za kazdu cenu predbiehaju v neprehladnych zatackach kdesi mimo mesta ) ostali nadalej "neviditelni" a nepotrestani ...
".... Na silnicích není dost policistů...... Umírá příliš mnoho...... "
Do každé rodiny jednoho policajta a jednu kameru. 😄
Jen je otázka zda je ještě naše soukromí tím co bývalo..... .
Do každé rodiny jednoho policajta a jednu kameru. 😄
Jen je otázka zda je ještě naše soukromí tím co bývalo..... .
Nový starosta který nahradil "rudého Johna" pardon rudého Kena, fandí velice cyklistice. Za jeho "panování" se cyklisti ve vnitřním Londýně zmnožili 10x říkal mi taxikář. Nejvíce jich jezdí mezi 4 a 7 odpoledne. Nyní v zimě, je v UK stále kolem 10 stupňů Celsia a jsou prostě všude. V pološeru panujícím v Londýné, kde jsou ulice podstatně méně osvětleny než ty české, jsou cyklisté prostě neviditelní. jsou všem a zejména sobě velni nebezpeční a podobně jako u nás jsou velice sebevědomí a arogantně agresivní.
Nebyl jsem v UK pouze rok a půl a byl jsem fakt vyděšený. Už bych se možná do Londýna autem neodvážil. A přitom to tam dříve bylo v pohodě.
Nebyl jsem v UK pouze rok a půl a byl jsem fakt vyděšený. Už bych se možná do Londýna autem neodvážil. A přitom to tam dříve bylo v pohodě.
Dnešní diskuze na téma auto vs. kolo mě vyloženě baví. 😄
Takový výskyt inteligečně malomocných, co sedají na lep ironických poznámek jsem tu už nezažil dlouho. :-!
Takový výskyt inteligečně malomocných, co sedají na lep ironických poznámek jsem tu už nezažil dlouho. :-!
Když dvě 100Kg hovada propálí přechod mezi chodci, kteři maji zelenou + mnoho dalších podobných jakože mě i s dítětem mine o 5cm 40tkou na chodníku a potom po cestě jezdi skoropotmě a jako nesmrtelní, tak nemyslím, že by toto byli ti praví, kdo má natáčet - hovada.
Cyklisti vs. řidiči, věčné to téma.
Přiznám se, že článek jsem nečetl, ale v Londýně žiju už léta a můžu k tomu něco napsat.
Podívejme se na řidiče v Londýně. Většina z nich jezdí úplně normálně a když k něčemu dojde, tak je to většinou pokuta za parkování, případně za jízdu po tzv. bus lane, o kterém napíšu níže. Jsou však řidiči páchající přestupky, za které je nikdo netrestá.
O co se jedná?
Situace č.1 - Stojí se ve dvou pruzích. Levý je pro jízdu rovně, případně pro odbočení doleva. Pravý je čistě na odbočení doprava. V levém pruhu se vytvoří kolona o asi patnácti autech. Často se najdou řidiči, kteří se jednoduše zařadí vpravo a pak se snaží o to, aby je někdo pustil před sebe z pravého pruhu (t.j. z pruhu, který je určen JEN na odbočení doprava). Samozřejmě existují řidiči, kteří si myslí, že pravý pruh je taky pro jízdu rovně (často je to tak, závisí to od konkrétní křižovatky), ale není těžké odhadnout tzv. cheatery, kteří se pak dost drze domáhají puštění od toho, kdo si poctivě vystojí kolonu.
Situace č. 2 - Z vedlejší cesty vyjíždí auto, které zastaví až v přiléhajícím pruhu na hlavní cestě. Vynucování přednosti, není potřeba komentáře. Někteří to dělají méně drzým způsobem, kdy zadní polovina auta zůstává na vedlejší cestě. Někteří prostě vyjedou na cestu a počítají s tím, že je ostatní řidiči pustí. V prvním případě je potřeba řidiče opatrně objet (s přihlédnutím k provozu v protisměru), v případě druhém bohužel nemá slušný řidič jinou možnost než ho pustit.
Situace č. 3 - Je to prakticky to samé, v takových případech však dotyčný chce jet jenom doprava, případně rovně, takže si musí dávat pozor na řidiče jedoucí zleva. Pokud jedete po hlavní cestě a takový typ vám vjede před auto z cesty vedlejší (celým autem), musíte čekat až ho někdo z protijedoucích aut pustí. Někdy to trvá méně, někdy víc, často však protijedoucí řidiči dotyčného pustí z ohleduplnosti k vám, protože ten vám blokuje celý pruh.
Dále například jízda bez světel za šera nebo klidně i ve tmě, což je v poslední době dost častý jev, nebo podivné kličkování mezi auty na víceproudé komunikaci.
Pokud budou cyklisti hlásit podobné přestupky a někdo je bude řešit, pak jim fandím.
Musíme se však podívat i na cyklisty. Ti mají nevýhodu v tom, že až na pár vyjímek nemají vyhrazené jízdní pruhy. Mohou jezdit po bus lane, což je vyhrazený jízdní pruh pro autobusy, taxi a cyklisty. Jejich problém je v tom, že jsou pomalí a jezdí dost daleko od krajnice. Takovým způsobem je musí řidiči autobusů, přip. taxíků předjíždět a omezovat ostatních v klasickém jízdním pruhu.
Často se můžeme setkat se zapoceným cyklistou jedoucím v lepším případě 20 km/h, kterému je však jedno, že nalevo od něj by se mezi něho a krajnici vešla větší motorka.
Dále, jízda v jiném než v levém pruhu na kruhovém odjezdu.
Jízda na červenou nepotřebuje komentáře.
Je toho zkrátka hodně na jedné, a taky na druhé straně. Problém je v tom, že normálních řidičů je v Londýně úplná většina (mezi městy a na venkově je jich asi 99😖, kdežto slušných cyklistů je maximálně polovina.
Klidně bych byl za to, aby měli cyklisti na veřejných komunikacích povinnost používat evidenční čísla a bylo by je možné stíhat stejně jako řidiče a motorkáře.
Přiznám se, že článek jsem nečetl, ale v Londýně žiju už léta a můžu k tomu něco napsat.
Podívejme se na řidiče v Londýně. Většina z nich jezdí úplně normálně a když k něčemu dojde, tak je to většinou pokuta za parkování, případně za jízdu po tzv. bus lane, o kterém napíšu níže. Jsou však řidiči páchající přestupky, za které je nikdo netrestá.
O co se jedná?
Situace č.1 - Stojí se ve dvou pruzích. Levý je pro jízdu rovně, případně pro odbočení doleva. Pravý je čistě na odbočení doprava. V levém pruhu se vytvoří kolona o asi patnácti autech. Často se najdou řidiči, kteří se jednoduše zařadí vpravo a pak se snaží o to, aby je někdo pustil před sebe z pravého pruhu (t.j. z pruhu, který je určen JEN na odbočení doprava). Samozřejmě existují řidiči, kteří si myslí, že pravý pruh je taky pro jízdu rovně (často je to tak, závisí to od konkrétní křižovatky), ale není těžké odhadnout tzv. cheatery, kteří se pak dost drze domáhají puštění od toho, kdo si poctivě vystojí kolonu.
Situace č. 2 - Z vedlejší cesty vyjíždí auto, které zastaví až v přiléhajícím pruhu na hlavní cestě. Vynucování přednosti, není potřeba komentáře. Někteří to dělají méně drzým způsobem, kdy zadní polovina auta zůstává na vedlejší cestě. Někteří prostě vyjedou na cestu a počítají s tím, že je ostatní řidiči pustí. V prvním případě je potřeba řidiče opatrně objet (s přihlédnutím k provozu v protisměru), v případě druhém bohužel nemá slušný řidič jinou možnost než ho pustit.
Situace č. 3 - Je to prakticky to samé, v takových případech však dotyčný chce jet jenom doprava, případně rovně, takže si musí dávat pozor na řidiče jedoucí zleva. Pokud jedete po hlavní cestě a takový typ vám vjede před auto z cesty vedlejší (celým autem), musíte čekat až ho někdo z protijedoucích aut pustí. Někdy to trvá méně, někdy víc, často však protijedoucí řidiči dotyčného pustí z ohleduplnosti k vám, protože ten vám blokuje celý pruh.
Dále například jízda bez světel za šera nebo klidně i ve tmě, což je v poslední době dost častý jev, nebo podivné kličkování mezi auty na víceproudé komunikaci.
Pokud budou cyklisti hlásit podobné přestupky a někdo je bude řešit, pak jim fandím.
Musíme se však podívat i na cyklisty. Ti mají nevýhodu v tom, že až na pár vyjímek nemají vyhrazené jízdní pruhy. Mohou jezdit po bus lane, což je vyhrazený jízdní pruh pro autobusy, taxi a cyklisty. Jejich problém je v tom, že jsou pomalí a jezdí dost daleko od krajnice. Takovým způsobem je musí řidiči autobusů, přip. taxíků předjíždět a omezovat ostatních v klasickém jízdním pruhu.
Často se můžeme setkat se zapoceným cyklistou jedoucím v lepším případě 20 km/h, kterému je však jedno, že nalevo od něj by se mezi něho a krajnici vešla větší motorka.
Dále, jízda v jiném než v levém pruhu na kruhovém odjezdu.
Jízda na červenou nepotřebuje komentáře.
Je toho zkrátka hodně na jedné, a taky na druhé straně. Problém je v tom, že normálních řidičů je v Londýně úplná většina (mezi městy a na venkově je jich asi 99😖, kdežto slušných cyklistů je maximálně polovina.
Klidně bych byl za to, aby měli cyklisti na veřejných komunikacích povinnost používat evidenční čísla a bylo by je možné stíhat stejně jako řidiče a motorkáře.
Jak však víme, omezenost není zločinem, proto můžeš svobodně pořvávat z pavlače 😄
JAKMILE SE UVIDÍ ČUDÍCÍ KOMÍN IHNED FOTOOOO ČI VIDEO A JEDETOO NA OBECNÍ ÚŘAD 😉
TAM UŽ I V DNEŠNÍ DOBĚ JE SÍCRET DATABÁZE evidence A JEDNOHO krásnýho DNE (AŽ V TÝDLE ZEMI SKONČÍ ŠÁHLÁ SOCDEM GARNITŮRA) SE BUDOU PROVÁDĚT VÝTĚRY Z KOMÍNA 😉 asi jako ti doktor dělá výtěr z krčku, no a jesi tam najdou zbytky plastů tak sodoma gomora s tebou kámo 😉
Jedna věc je když vás někdo ohrozí na životě, ale nějaký filtr ... LOL
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
jj PS: navíc opravena adresa HTTPS ...
já se TEDY specializuju na DÍZLOVÝ [odkaz] zprcstvo [odkaz]
Jakmile palubní kamera zachytí nějakýho toho dízlšmejda, UŽ VIDEOZÁZNAM letí ANONYMNÍM E-MAILEM NA 3x POLICEJNÍ STANICE V OKOLÍ + KOPIE NA MINISTERSTVO VNITRA (to pro případ pod kobereček 😉 ) a taky na jeho POJIŠŤOVNU HTTPS [odkaz] aby mladej věděl zač je toho loket 😄
No to pak je mladej celej vyplesklej, orosenej a vyklepanej, kdo že ho to prásknul a NEVÍ protože má problémy
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Beznou "mikronehodu" mezi auty resis jako skodu v tisicikorunach. Pri stejne udalosti mezi automobilem a cyklistou toho 2. jmenovaneho muzes klidne usmrtit. Kdyz te nekdo jako cyklistu takhle temer zabije na temer kazdem kruhovem objezdu, naucis se na nem jezdit preventivne uprostred jizdniho pruhu.
Nedělám si iluze o našem soudnictví. Kamarád teď prohrál soud o péči o dítě. Matka dítěte jej vylíčila jako nejhoršího otce na světě, přitom sama matka buď paří, nebo lítá věčně po zájezdech a stará se jen otec. Reálně z něho zlatokopka vydřela prachy na dítě o kterých se ti ani nezdá a střídavou péči soud stejně neschválil... Ale ano, vždy je to jen na soudci...
Cyklisti, ktori ovladaju predpisy ( kedysi na skolach decka ucili, dostali aj preukazy cyklistu ) mi nevania, ale zenska s dvomi detmi pred nou, ked sa mi vyruti na cestu z vedlajsej..nepochopi, ze zabera 60 cm sirky + jej odstup od krajnice a moj od nej. Toto cyklistom nevadi, prave preto vozim v aute kameru, napriklad ked predomnou odboci cyklista z krajnice bez ukazania dolava na ceste 1.triedy a idem 90 kmh :no: