Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A1 Sportback 1.4 TDI ultra – Brána do světa kruhů

Audi A1 Sportback nemá v luxusním segmentu moc konkurentů. Modernizované provedení se proto zaměřilo hlavně na nové motory.
Zpět na článek
7. 1. 2015 09:25
7. 1. 2015 10:02
7. 1. 2015 09:55
7. 1. 2015 10:12
7. 1. 2015 10:35
7. 1. 2015 10:41
7. 1. 2015 10:49
7. 1. 2015 11:21
7. 1. 2015 13:08
7. 1. 2015 13:12
7. 1. 2015 14:02
7. 1. 2015 13:30
7. 1. 2015 10:15
7. 1. 2015 10:16
7. 1. 2015 10:23
7. 1. 2015 10:29
7. 1. 2015 10:37
7. 1. 2015 13:24
7. 1. 2015 13:56
7. 1. 2015 14:02
7. 1. 2015 15:02
7. 1. 2015 10:16
7. 1. 2015 14:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 1. 2015 13:31
7. 1. 2015 16:31
7. 1. 2015 09:25
Pěkný..
auto, mít na to prachy, něco takovýho koupim ženě na nákupy. Ale fakt moc nechápu ten diesel v tomdle autě, zajímal by mě poměr prodanejch benzínů a dieselů v A1 v Evropě. Nebo i jenom ČR.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2015 09:42
Re: Pěkný..
Už jsem myslel, ale nakonec souhlas. Diesel v malém autě moc významu nemá. Tohle nebude nahrazovat firemní Fabku.
7. 1. 2015 10:02
Re: Pěkný..
Tak :yes: , diesel v malém autě to nemá smysl, tak samozřejmě pod kapotou na osobního automobilu patří benzín atmo i turbo TSI :yes: :-!
Avatar - iudex
7. 1. 2015 09:55
Re: Pěkný..
Súhlas, toto auto si vyslovene pýta TFSI, keď nový 1,0TFSI má spotrebu skoro ako nafťák, pritom je vraj (podľa testu v autoexpresse) prekvapivo živý a dynamický, čo z neho robí asi najlepšiu voľbu v kontexte cena/výkon/spotreba. Dízel v malom mestskom imidžovom aute nemá veľký zmysel.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:12
Re: Pěkný..
Mne přijde nasazení tohoto tříválce skoro jako hřích. Prémiové auto s neprémiovým motorem z Fabie... Chápu, že nemá asi A1 působit dojmem exkluzivity, jako Mini, nebo DS3, ale za tu cenu by si zasloužilo trochu silnější motor. Je to asi stejné, jako si koupit A3 se základním 1.2TSI. Na druhou stranu jako model je A1 kvalitním vozem, který pro majetné umí nabídnout více, než mainstreamová konkurence a to o dost více.. viz 1.8 a 2.0 TFSI :-)
Avatar - iudex
7. 1. 2015 10:35
Re: Pěkný..
Práve naopak tieto malé prémiovky sa najčastejšie predávajú s menšími/slabšími motormi. To je dané tým, aká cieľová skupina si ich kupuje. Typický kupujúci(a) Ájednotky bude manželka, kde v rodine majú ako hlavné auto povedzme A6, A7 alebo Q7. To plní primárnu reprezentačnú/rodinnú funkciu a má iste výkonný motor. Manželke stačí veľkostne niečo malé, ale napriek tomu chce niečo pekné, milé a imidžové, skrátka žiadnu Fabiu ako má plebs. Na motore jej ale (ako typickej žene) vôbec nezáleží a dynamicky je i 70 kW jednoliter pre ňu viac, ako dostačujúci.
Iste sa nájdu aj takí, ktorí chcú mať z A1 malú raketu a kúpia si ju s motorom z Golfu GTI (2,0TFSI) či Pola GTI (1,8 TFSI), v reále ale najväčší dopyt bude práve po 1,0TFSI.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:41
Re: Pěkný..
Souhlasím s kupci a chápu smysl, líbí se, je to Audi, má to jméno,ale imidžovka tohle není.... To je S1, nebo Minicooper, tohle je prémivé auto na vrcholu Bsegmentu.

Jde o to, že to nese znáček Audi, ale to z něj ještě nedělá imidžovku :). BMW 1er v základu taky neni auto na imidž :-) Je to jen dobré hezké malé auto.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 10:49
Re: Pěkný..
Pre mnohých prémiové a imidžové auto sú synonymá, skrátka vnímajú Audi ako niečo viac, ako mainstream, z čoho plynie vyšší/lepší image. Ale to už slovíčkarime. ;-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:21
Re: Pěkný..
Ano, každý máme trochu jiný výklad toho slova :-)
Avatar - VL4D
7. 1. 2015 13:08
Re: Pěkný..
To je pravda, ja by som to rozdelil na imidž a prestíž.

A1 je pre mnohých prestížne, pretože sa jedná o Audi, čo je pochopiteľné. Dá sa však nakombinovať tak, že bude vyzerať ako imidžovky typu DS3 či Adam, teda ako neprémiové imidžovky. :-)
Avatar - Blue Sun
7. 1. 2015 12:42
Re: Pěkný..
Není to dnes spíš obráceně? Manželka v Q7 a chlap se krčí v A1...
Avatar - VL4D
7. 1. 2015 13:12
Re: Pěkný..
Spíše bych to viděl na Q5 a A3, i když nedivil bych se ani tvojí verzi.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 14:02
Re: Pěkný..
No u mňa to platí, ja jazdím na menšom aute, ako moja polovička. >:-[]
7. 1. 2015 13:30
Re: Pěkný..
Jaký výkon má Mini One D? ;-)
7. 1. 2015 10:15
Re: Pěkný..
Jo, taky si myslim. Dražší je diesel o dost (ikdyž to bych v týhle kategorii asi úplně neřešil), uživatelsky bude na typický nájezdy A1 rozhodně příjemnější benzín, rozdíl ve spotřebě minimální, ekologicky přeci jen benzín čistší, akustická pohoda zásadně lepší:)
Avatar - Ham.
7. 1. 2015 10:16
Re: Pěkný..
Kdybys žil jinde než v ČR, tak bys diesel pochopil velmi rychle. Např. v UK existuje "CO2 emissions-based vehicle excise duty" a protože diesel bude nejspíše ve třídě A (tuším CO2 na km pod 100g) a benzín ve třídě B nebo C tak je to čistě ekonomická úvaha typu nájezd/cena paliva/daně/pojištění/odpisy z poř. ceny. Takže v ČR je ten diesel skoro neprodejný, naopak v UK je to často doporučovaná motorizace kvůli nákladům.
7. 1. 2015 10:23
Re: Pěkný..
Ale jo, někde to tak asi bejt může. A někde zase třeba obráceně, nevim jak moc je to aktuální s tou Paříží třeba. Ikdyž zrovna to litrový TFSI má prej emise 99, takže by se mělo vlízt i v tý UK, viz [odkaz]
Avatar - Ham.
7. 1. 2015 10:29
Re: Pěkný..
To pak ano, ale jak vidíš, tak celá tisková zpráva začíná emisemi CO2, protože to je to, co Brity zajímá primárně, jestli je pod kapotou diesel nebo benzín je pro ně díky CO2 šílenství vedlejší informace. Jen pro příklad jak jsou Britové "vyplesklí" z dieselového TTčka (které předjímají jako "big seller"), kde je to opravdu "na palici".
[odkaz]
7. 1. 2015 10:37
Re: Pěkný..
Jojo, žerou to hodně, očividně..
7. 1. 2015 13:24
Re: Pěkný..
ČR za 2014: 259 benzínových, 38 naftových.
7. 1. 2015 13:56
Re: Pěkný..
Díkes, tak očividně ty diesely někdo kupuje.
7. 1. 2015 15:02
Re: Pěkný..
Koťátko co se rádo hladí :yes:
7. 1. 2015 09:49
1. na webu/kolko to stoji???
od importera HMCZ, aby zverejnila test na novy Hyundai i20?

Testy su uz hocikde a tu, na "nejlepsi jizde na webu" stale nic!?
Velmi podozrive...
Chceme vysvetlenie PRECO???
Rozbalit vlákno
73
Avatar - Emel
7. 1. 2015 09:56
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Že byste se jako s Gilgitem složili :-)?
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:07
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Myslim, že by se jich složilo více :-) Někdo by na to určíte přispěl i v Eurech >:-[] >:-[]
7. 1. 2015 09:58
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
už jsem ti to psal, jsi na špatném webu, nadauta se testují na nadauto.cz :-)
Avatar - JohnyCarWash
7. 1. 2015 10:01
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Dobrý den,

na takový dotaz jsem již reagoval několikrát. To nezáleží na nás, ale na vůli importéra zapůjčit nám vozidlo k testu.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:13
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Třeba se importér bojí, aby váš soused z Boleslavi nebyl před i20 tááákhle malý >:-[] >:-[] >:-[] A nepřišli jste o prémie >:D
Avatar - Uživatel_5340709
7. 1. 2015 10:22
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Spíš v HMCZ poté co už jednou měli problém se škodovkou, který vyvolali sami, tak pochopili, že nemá cenu dráždit kobru bosou nohou. Ono taky dácia, kdyby si vzala do hauzu mercedesy, tak by to dopadlo fiaskem. :-) :-!
7. 1. 2015 10:31
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Říkal jsem si, že jondé pár měsíců zpátky klesl na samotné morální dno, ale dnes vidím, že se dá jít ještě hlouběji 8-s
7. 1. 2015 10:56
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jejich reklamy jsou tak vlezlé, vtíravě agresivní a poslední dobou i urážlivé a přitom tak směšné, že mě to akorát od této korejské značky čím dál víc odpuzuje a nejsem sám. Působí to na mě jako dílo nějakého zamindrákovaného začínajícího marketingového "ucha".
7. 1. 2015 11:22
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Vidím to podobně. Když Hyundai představil i20, napsal jsem do diskuse, že se mi hodně líbí a vůbec bych se v něm nestyděl jezdit. Po shlédnutí reklamy už ovšem jo. Nevím, na koho jsou ty reklamy cílené, ale snad si ani nechci představit člověka, který si řekne, že jsou peckové a toho jundeeeja si nakonec koupí, hlavně ať "zmenší" všechny ty boleslavské sousedy 8-s
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:33
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jak jsem psal níže, je to spíše hra se slovy, on je soused z boleslavi opravdu menší... Fabie je uvnitř menší :-) Ale samozřejmě, že si to 99% lidí vyloží jako ty :-) Na jednu stranu je to hezky napsaná reklama, je provokativní, mluví se o ní :-) I přesto s ní však nesouhlasím.
7. 1. 2015 11:56
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
ja bych za tím hledal jediného člověk a to toho arogantního nafoukance Vošickýho. Vem si co páchal s Fordem a jsou to roky, kdy si tady ford sáhnul na samé dno a mohl za to hlavně on....

Samozřejmě účel ta reklama má, ale já se u ní vždycky zasměju.

Já se vždycky nasměju, když v ní řeknou, že konkurence zezelená,...pokud vím, tak škodovka už zelená je, tak asi myslel ostatní značky, že se na to vykašlou a začnou lidem říkat, ať si jejich auto nekoupí a jdou si koupit zelenou škodovku :-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 12:02
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Mě nejvíce baví ty nápisy, které označují Hyundai za prémii.... to si nedovolil tvrdit ani GTI o Wolfsburské modle :-)
7. 1. 2015 12:09
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To je vrcholně trapné. Jenže to není problém jen u aut. Slovo premie už se dneska zkloňuje ve všem. Tuhle jsem jel po strakonický a ten je reklama na premiové čínské pneumatiky....sem se málem pochcal....a nedávno mi přišel gumárenský časopis a na titulce je upoutávka na novou čínskou premiovou pneumatiku...ani nevím, jaký název to mělo, ale četl jsem to asi na 5x.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 12:24
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To je marketing no >:D Hodně lidí se na to ale chytí i když je to totální šunt a ted nemyslim Hyundai ani čínskou pneumatiku.
Avatar - Stefič
7. 1. 2015 12:45
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
jojo, marketing. Pak si proběhneš diskuzi tuším na kkpneu pod slavnou čínskou značku a narazíš na zeď tvrdé reality >:D
7. 1. 2015 15:43
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Tak ono pod některými názvy se schovává velmi zajímavé označení.

Vem si třeba pneumatika GT Radial....to vyrábí nějaký indonesáni v koprodukci s Thajskem a já nevím kým vším. Tak jsem si bláhově myslel, že to znamená Grand Tourismo Radial.

Houby...To GT znamená Gaja Thungal. >:D
Avatar - boost.
7. 1. 2015 14:21
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Byl to Nankang, taky jsem ten billboard viděl. Nevěřil jsem vlastním očím. Ale pak se v Německu podíváš po parkovišti a není problém narazit na bavoráky obuté právě třeba do těhle šuntu.
7. 1. 2015 15:35
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
to víš, to já zažívám denně. Někdo si koupí opičku a pak už nemá na banánek...
7. 1. 2015 13:52
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Takže toho malého panáčka, který nesahá i20 snad ani po ventilek, si mám vyložit jako Fabia má uvnitř o několik centimetrů méně? :-O
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 08:36
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jistě, že je to provokace >:D Jen konstatuji fakt.... jak by se to dalo intrepretovat >:D
Avatar - white label
7. 1. 2015 15:27
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Tak tenhle extrémně alibistický výklad NadReklamy musíš mít určitě přímo od pana NadVošického... 8-s ;-)
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 08:35
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
>:D Nepochopils srandu vid? >:D Jen konstatuji, že Fabie je unvitř menší.... to je tak jediná zbraň i20, což je trochu smutné.
Avatar - white label
8. 1. 2015 12:24
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Pochopil, viz mrkající smajlík.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 17:14
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
:yes: >:-[]
Avatar - white label
8. 1. 2015 18:13
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
A co moje reakce z 12:31? ;-)
7. 1. 2015 11:36
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jejich reklamy byly vždy směšné, ale poslední dobou přituhuje. Přijde mi, jako by si někdo v Hjondéé vysadil prášky na deprese ze Škodovky. Bojím se o duševní zdraví Vošického (v dobrém slova smyslu).
Avatar - dal
7. 1. 2015 17:07
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Ty reklamy jsou cíleny na ty, kteří zakoupením i20 získají pocit, že ho mají většího než ti z Boleslavi. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
7. 1. 2015 10:20
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Že by se vás fakt báli? :yes: ;-)
Avatar - JohnyCarWash
7. 1. 2015 10:28
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To nevím :-) . Ale rád bych se s i20 projel, abych veděl, kdo nakonec zlostí zezelená >:D . Buďme upřímní - ta kampaň je hodně ostrá.
7. 1. 2015 10:32
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
A hodně trapná.
Avatar - wakantanka
7. 1. 2015 12:33
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To je vec osobného názoru. Podľa toho ako si to "rozdávajú" automobilky v USA by táto reklama u nich nezvírila prach vôbec. Len si spomeň ako do seba ryli pred časom D3. Nehovorím že sa mi to pozdáva, mňa skôr všetky reklamy nechávajú chladným až na tie, ktoré inteligentne pobavia.
7. 1. 2015 12:41
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Zas úplně na osobním názoru to není. Reklamní etika a zvyklosti v USA jsou zcela odlišné.
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2015 12:47
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Je to věc kultury národa. Reklama na i20 je sprostá a odporná.
Avatar - Stefič
7. 1. 2015 12:48
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
myslíš tohle?

[odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
7. 1. 2015 13:37
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
V případě Jagu, BMW a Mercedesu hlavně v německu a UK jde spíš o takovou hru gentlemanů, vzájemné přestřelky jsou vtipné, nesnaží se urazit, nebo ponížit. Kampaň Hjooondé je čisté okopávání kotníků konkurence. To je jiná káva, vlastně ani ne káva, to je spíš melta řízlá čekankou. :-)
Avatar - Kubakod
7. 1. 2015 20:27
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Nebo tuhle? :-)
[odkaz]
Avatar - wakantanka
7. 1. 2015 20:57
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
skôr niečo ako toto
https://www.youtube.com/watch?…… />
síce je to vtipne urobené, ale v princípe je to vojna o zákazníka
Avatar - wakantanka
7. 1. 2015 20:59
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
skôr niečo ako toto :
https://www.youtube.com/watch?…… />alebo toto
https://www.youtube.com/watch?…… />
a bolo toho omnoho viac, narýcho mi len toto padlo do oka >:D
Avatar - white label
7. 1. 2015 15:33
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To jak do sebe ryli v rámci D3, je proti tomu, co tady předvádí NadVošický, na Nobelovku a Oskara k tomu. Reklama na i20 je amatérská instantní trapnost s mega komplexem v jednom.
Avatar - wakantanka
7. 1. 2015 20:53
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Pozri tá reklama ak myslíme rovnakú je rovnako trápna a stupídna ako reklamy na pracie prášky, aviváže a podobne. Ale je to proste legitímny spôsob boja o zákazníka. Občas je to tak, že účel svätí prostriedky. Zákazník sám rozhodne komu či čomu dá prednosť.
Avatar - white label
7. 1. 2015 21:10
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Reklamy na prací prostředky jsou spešl "ultrablbou" kategorií, která je typicky klamavá a přitom dlouhodobě tolerovaná, i tam se ovšem dodržuje nepsané pravidlo ve smyslu, že pokud už se někdo vymezuje vůči konkurenci, tak nepřímo/obecně, např. formou blíže nespecifikovaného produktu/obalu neurčité/nekonkrétní konkurence.
Tady je ovšem naprosto !přímá! zmínka "souseda z Boleslavi" vyjádřením jasného komplexu dvojky českého trhu z jedničky českého trhu.
Avatar - Emel
7. 1. 2015 21:29
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jen tak na okraj:

- Srovnávací reklama je reklama přímo nebo nepřímo označující jiného soutěžitele nebo jeho zboží či službu.

- Srovnávací reklama je přípustná pouze tehdy, pokud srovnává objektivně jednu nebo více podstatných, důležitých, ověřitelných a příznačných vlastností zboží nebo služeb včetně ceny. Nesmí být klamavá.

To je důvod, proč se všichni dosud snažili srovnávací reklamě vyhnout, protože ta regulace je dost striktní...
Avatar - white label
7. 1. 2015 21:34
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Ano, pokud se někdo pustí přímo do srovnávací reklamy, tak podle toho musí taky vypadat, a ne že tam jenom něco alibisticky "žblebtnu" o sousedovi z Boleslavi a tím to "srovnání" končí.
Pokud chci postavit reklamu na tvrzení, že jsem lepší, než soused Franta, tak to musím něčím relevantním (objektivně) doložit, jinak tím automaticky poškozuji Frantu a dělám si reklamu na jeho úkor.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 08:44
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jenže o tom píšu o vlákno výše. Napadnutelné to není, protože objektivně je i 20 větší, než ten soused z Boleslavi. Tudíž to splňuje ty podmínky co s Emelem řešíte. To, že je to dvojsmysl do očí bijící, arogantní a takhle ji většina lidí pochopí, je věc druhá.

Rozčiluješ se zbytečně, myslím, že z hlediska reklamy je to opravdu dobře napsané, je to provokativní a jak to platí o všem.... je jedno jak se o tobě mluví, důležité je, že se o tobě mluví a my to tady rozebíráme i zde na diskuzi :-) Negativní reklama je taky reklama, podívej se do šoubyznysu :-) Chápu, že je to pro někoho nezkousnutelné a já s tím také nesouhlasím, ale to je cílem této reklamy. Inteligentní člověk si vybere auto dle svých možností, blbec si bude honit triko nad sousedem z Boleslavi, nebo soused nad čechokorejcem...... Já se s těmito vozy seznámil naživo a mam jasno i bez blbé anti/reklamy >:D
Avatar - Emel
8. 1. 2015 08:55
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Podle mě by to napadnutelné bylo, srovnávací reklama se posuzuje hodně striktně.

Jiná věc je ta, jestli něco takového chce Škoda žalovat... protože pokud by to udělala, znamenalo by to pro Hyundai další reklamu a taky by to budilo dojem, že má Škoda z konkurence Hyundai obavy. Lepší je tvářit se, že jí ten ratlík ňafající u jejích kotníků nezajímá (i když tak to taky není).
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 09:52
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Tohle můj obor není a nechci proto teoretizovat co je a co není napadnutelné:) Jen sem chtěl poukzáat na to, že je to schválně dvojsmyslné a dost lidí se toho chytne.... je to skoro jako když na základní škole řekne jeden kluk druhému " mám velkého ptáka" a každý okolo se bude tlemit, i když ten kluk doma třeba chová papouška, jestli mi rozumíš >:-[]

Jinak naprosto souhlasím, je to snaha vyprovokovat přestřelku, díky které se o to lidé začnou zajímat. Škodovka by se do toho neměla nechat zatáhnout a když už, tak alespoň chytře a nad věcí :-)
Avatar - white label
8. 1. 2015 12:31
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Samozřejmě, že to napadnutelné je, viz Emel. Objektivně je rozdíl (v interiéru jde doslova o pár mm) velikosti mezi Fabií a i20 zcela zanedbatelný a absolutně nekoresponduje s tvrzením, že je soused z Boleslavi (proti i20) tak malý, jak to popisuje (textem i obrazem) daná reklama.
A souhlasím s Emelem, že nemá cenu to napadat, ratlíci štěkají a Škodovka jde v klidu dál.

Tady je tabulka s rozměry:
[odkaz]
Podobně shodně velká/prostorná auta, abys i v rámci třídy pohledal. Milimetrové rozdíly, přičemž z devíti měřených veličin je naopak Fabia větší ve čtyřech případech, takže vyrovnanější už to snad ani nemůže být.
8. 1. 2015 07:50
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Navíc tomu komplexu osobně dost dobře nerozumím: Škoda je sice na našem trhu jednička a Vošický...eee...Hjondééé dvojka, ale rozdíly v číslech jsou rozdíly vesmírné.
Kdyby se takto Hjondééé vymezovalo vůči opravdovým konkurentům (Renault, Opel, Ford, VW), tak by to dávalo aspoň nějaký smysl, byť mi tento typ reklamy přijde neskutečně trapný. :no:
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 08:47
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Hyundai zavádí do automobilového světa manýry celebrit, kteří dávno už pochopili i to, co jsem psal výše Labelovi.

To, jestli je to v této sféře dobře či špatně, je věc druhá.... Osobně mi to taky vadí, ale cíl je splňen - mluví se o tom a minimálně pár pepíků to do salonu přiláká, jako i mne, když sem se chtěl přesvědčit, jestli mimo té velikosti ta i20 poskočila i v jiných věcech :-)
8. 1. 2015 09:06
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Já myslím, že cíl moc splněn není. Do roku 2013 Hyundai/Kia zvyšovaly podíl na trhu v ČR. Od zavedení agresivních kampaní Hyundai stagnuje (trh rostl 16,7%, Hy 16,6%) a Kia začala ztrácet tržní podíl (růst jenom 5,9% proti trhu 16,7%, možná i právě na úkor Hyundai a jeho agresivní kampaně, protože dryáčnická kampaň jednodušší část publika přitahuje a sofistikovanější naopak odpuzuje bohužel s efektem, že to odnese Kia, která se sice chová slušně, ale nezíská ty jednoduché klienty a ty sofistikované ztrácí, protože podvědomě si většina lidí obě značky spojuje do jednoho koncernu). Takže když se na to podívá někdo v Soulu z pohledu koncernu Hyundai, tak může klidně zvednout obočí, protože kampaně Hyundai jsou ty nejdražší na českém trhu a pokud za rok bude situace stejná, tak třeba i nakopat dolní část zad jedno managera, protože masivně investovat do reklamy a držet podíl jedné značky a do jisté míry na úkor druhé značky stejného koncernu je docela problémek.
Avatar - Emel
8. 1. 2015 09:27
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Takhle to nevidím. Kia podle mě nepyká za kampaň Hyundai, to je dost přitažené za vlasy. Dejme tomu věřím, že si někdo nekoupí Hyundai kvůli jejich trapné kampani... ale že by si kvůli tomu nekoupil Kiu?

Vývoj tržního podílu je potřeba vnímat v kontextu... zejména v kontextu nabídky modelů. A tady Hyundai stagnovat musí, protože prostě nejdůležitější modely (i30, i20, ix20) nejsou žádné novinky.

Špatné prodeje Kie jsou pro mě záhadou. Jasně, není moc vidět, možná je v reálných cenách o něco dražší než H, nemá asi tolik prodejců (což dělá hodně)... i tak ale, pokud bych měl kupovat levnější kompakt / kompaktní kombi, je Ceed pořád slušná nabídka, Sportage vedle ix35 vypadá nádherně...
8. 1. 2015 09:37
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Já to tak vidím, když je jeden z bratrů kriminálník, tak ho slušní neberou a s kriminálníky zapadne do party. A když je druhý bratr slušnák, tak ho slušňáci mezi sebe berou jen neradi (vždyť brácha je kriminálník) a kriminálníci se s nim nebaví, protože není kriminálník. :-)
Jasně, každý příměr kulhá, ale Kia má podle mě přijatelnější design pro Evropana, technicky nabízí totéž a přesto se u nás nedokáže prosadit, to žádné logické vysvětlení nemá než nějaké "přitažené za vlasy".
Avatar - Emel
8. 1. 2015 09:50
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Věřím spíš těm svým důvodům - Kia je málo vidět a má málo prodejců.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 09:56
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Také si myslím, že je to tím. Hlavně Kia se pořád bere jako korejec, Hyundai apeluje na to vlastenectví závodem v Nošovicích a Kia není vidět. Navíc si myslím, že dost lidí si myslí, že Kia je stejna jako Hyundai a ani do salonu nepřijde, přitom tam ty rozdíly ve prospěch Kie jsou :-)

A o těch bratrech.... zeptam se schvalně někoho, kdo to moc neřeší, jestli ví, že Hyundai a Kia jsou "bratři" >:D Myslim, že to taky obyčejnej člověk neřeši >:D
8. 1. 2015 10:03
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Málo prodejců? Kia má 34, Hyundai měl tuším 60 a 15-17 loni odešlo. To není nijak zásadní rozdíl.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 09:54
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
No, Emel mne předběhl.... Hyundai má "starý" vozový park a Škodovka během předchozího roku a půl přišla s novou modelovou řadou - Rapid, OIII a teď Fabie

Nebude to tou reklamou, protože lidé Hyundaie pořád kupují.
Avatar - Emel
8. 1. 2015 09:58
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jen jako doplnění - nová Fabie se do bojů zatím moc nezapojila a modelová obměna ji v loňském roce spíš oslabila. V příštím roce tu bude naplno duel nové Fabie s novou i20, tak uvidíme.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 10:13
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jenže Fabie se doprodávala letos za neuvěřitelně výhodné ceny :-) Takže ten boj nevzdala :-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:36
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Já jsem oba vozy viděl a osahal, bohužel nejel ( nebyly k dispozici a nemá zas tolik času objíždět všechny dealery, kde je zrovna předváděčka) a s klidným srdcem bych volil Fabii a to koncern moc nemiluji. I 20 může válčit velikostí interiéru ( tam je opravdu na pomezí tříd) a pro někoho základním motorem, který na papíře vypadá lépe, než třívalcové MPI (jak to ale pojede v realu nevím a hlavně jak fungují korejské koně si asi tušíte, možná lépe, než já >:D ). Lepší interiér i20 nemá a to Fabii hodnotím spíše negativně za celoplast, tenké dveře a totálně utopenou řadicí páku. Pro mne v této třídě mimo Pola vede Clio... ale je to muj názor :-) nicméně Fabie v kombiku však vypadá opravdu povedeně.

Jejich reklamní slogan a třeba i nápisy na vozech ("prémiová kvalita a prémiové vozy") jsou dost agresivní, nicméně o malém sousedovi z Boleslavi to je do jisté míry pravda.... v té prostorové.... Bohužel je to řečeno dost agresivně a 99% lidí to tak pochopí.... co tím chtěl autor říct je asi více, než jasné :-)
Avatar - JohnyCarWash
7. 1. 2015 10:39
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Nooo, já už jsem o i20 napsal něco z Paříže a dokonce ještě nedávno jsem na to někde četl reakci. takže bych se už do komentáře mimo test nepouštěl >:D . Ale ohledně toho prostoru - když má i20 skleněnou střechu, tak se dozadu s hlavou nevejdu. U Fabie je to na hraně, ale stropu jsem se nedotýkal.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:45
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jo, tak to já srovnával střední výbavy ( Ambition vs Family+) a rozhodně skleněnou střechu němlo ani jedno auto >:-[] Abych byl upřímný, opravdu mi přijdou vozy z Boleslavi v nižších výbavách jako chudáci a někdy i dost nevzhlední, ale.... tady opět musím mluvit pro Fabii, která i na plechu pouze v metalickém laku vypadala lépe, než stejně konfigurovaná i20. Rozhodně to, co jezdí v reklamě není běžná i20, kdežto Fabii opravdu stačí jen alu kola ke štěstí.

Dozadu jsem se posadil u obou vozů, i20 mi přišla v tomhle lepší.... to je ale celé :-)
Avatar - iudex
7. 1. 2015 10:52
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Tu by som trochu protestoval, ja F III v reklamách vídam nielenže na veľkých kolesách, ale často ešte i v dvojfarebnom prevedení. A rozdiel medzi Fabiou bikolor na 17kach a s projektorovými svetlami oproti jednofarebnej na základných plechových 14kach a s halogénmi je dramatický.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:14
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
No Já fakt škodovce extra nefandim, ale když das na ten Ambition hezka kola, tak to zas tak nudne není. Navíc volant i sedačky vypadají mnohem lépe než v i20. Já jsem asi čekal opravdu hodně od te hyundaie.
7. 1. 2015 12:06
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
14" plechy bude mít už jen 1,0 MPI a pro M+s ještě 1,2 TSI 66 kw. Na zbylé motory se 14" nevejdou, kvůli větším kotoučům.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 12:18
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Aj keď u Fabie možno budú prevažovať motory TSI (každý rozumný človek si kúpi Fabiu s téesíčkom), ani tých MPI nebude úplne málo, cena nepustí; teda aj tých Fabií na 14kach budeme zopár vídať. A asi to nebude moc utešený pohľad.
7. 1. 2015 13:59
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Pokud jsou ta kola lakovaná, jako že by měla být, tak to mají být 16", ne 17" - ty oficiálně nenabízí. Pokud se nabídka nezměnila.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 14:12
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Máš (ako vždy) pravdu, tie čierne, biele disky alebo červené pre verziu Colour concept sú 16" (Beam). Na promo fotkách sú ale najčastejšie 17ky Savio (čierne/leštené) alebo Prestige (strieborné), samozrejme pri jednofarebných verziách.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 1. 2015 10:46
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Hanět ostatní se nevyplácí, navíc to byl do příchodu Hyundaie nepsaný konsenzus, chválím svoje, nemontuji se do ostatních. Divím se, že podobné reklamní kampaně zkouší opakovaně.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:50
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Ono jim to dost vychází.... za poslední rok si pár lidí z okolí ten Hyundai koupilo... oni umí "umlátit" nabídkami a cenou, potažmo výbavou.
Avatar - simply never
7. 1. 2015 12:06
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Na tomto webe prehra i20, ci?
7. 1. 2015 13:21
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Nebylo by to poprvé ani naposled :-)
Avatar - Rubb
7. 1. 2015 11:06
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
chester chceš vysvětlení proč?

Protože ve skutečnosti Hnůjdaj se srovnání bojí :no: >:-[] PRETO...

A už tu neotravuj s těma termínama testů social aut. >:D :no:
7. 1. 2015 13:24
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Hocikde už srovnávali i20 s Fabií a i20 dostala na zadek, takže dalšího testu i20 už se nedočkáme, aby si Hyundai dále "nepošramoval pověst" prémiového auta, popř. nadauta >:D
Avatar - fOE
7. 1. 2015 10:16
Zabita kombinace