Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A1 Sportback 1.4 TDI ultra – Brána do světa kruhů

Audi A1 Sportback nemá v luxusním segmentu moc konkurentů. Modernizované provedení se proto zaměřilo hlavně na nové motory.
Zpět na článek
7. 1. 2015 10:56
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jejich reklamy jsou tak vlezlé, vtíravě agresivní a poslední dobou i urážlivé a přitom tak směšné, že mě to akorát od této korejské značky čím dál víc odpuzuje a nejsem sám. Působí to na mě jako dílo nějakého zamindrákovaného začínajícího marketingového "ucha".
7. 1. 2015 10:32
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
A hodně trapná.
Avatar - Honza Mička
7. 1. 2015 10:28
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To nevím :-) . Ale rád bych se s i20 projel, abych veděl, kdo nakonec zlostí zezelená >:D . Buďme upřímní - ta kampaň je hodně ostrá.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 1. 2015 10:22
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Spíš v HMCZ poté co už jednou měli problém se škodovkou, který vyvolali sami, tak pochopili, že nemá cenu dráždit kobru bosou nohou. Ono taky dácia, kdyby si vzala do hauzu mercedesy, tak by to dopadlo fiaskem. :-) :-!
7. 1. 2015 09:49
1. na webu/kolko to stoji???
od importera HMCZ, aby zverejnila test na novy Hyundai i20?

Testy su uz hocikde a tu, na "nejlepsi jizde na webu" stale nic!?
Velmi podozrive...
Chceme vysvetlenie PRECO???
7. 1. 2015 11:22
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Vidím to podobně. Když Hyundai představil i20, napsal jsem do diskuse, že se mi hodně líbí a vůbec bych se v něm nestyděl jezdit. Po shlédnutí reklamy už ovšem jo. Nevím, na koho jsou ty reklamy cílené, ale snad si ani nechci představit člověka, který si řekne, že jsou peckové a toho jundeeeja si nakonec koupí, hlavně ať "zmenší" všechny ty boleslavské sousedy 8-s
Avatar - Honza Mička
7. 1. 2015 10:01
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Dobrý den,

na takový dotaz jsem již reagoval několikrát. To nezáleží na nás, ale na vůli importéra zapůjčit nám vozidlo k testu.
7. 1. 2015 10:31
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Říkal jsem si, že jondé pár měsíců zpátky klesl na samotné morální dno, ale dnes vidím, že se dá jít ještě hlouběji 8-s
Avatar - Rubb
7. 1. 2015 11:06
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
chester chceš vysvětlení proč?

Protože ve skutečnosti Hnůjdaj se srovnání bojí :no: >:-[] PRETO...

A už tu neotravuj s těma termínama testů social aut. >:D :no:
Avatar - Emel
7. 1. 2015 09:56
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Že byste se jako s Gilgitem složili :-)?
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:33
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jak jsem psal níže, je to spíše hra se slovy, on je soused z boleslavi opravdu menší... Fabie je uvnitř menší :-) Ale samozřejmě, že si to 99% lidí vyloží jako ty :-) Na jednu stranu je to hezky napsaná reklama, je provokativní, mluví se o ní :-) I přesto s ní však nesouhlasím.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:13
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Třeba se importér bojí, aby váš soused z Boleslavi nebyl před i20 tááákhle malý >:-[] >:-[] >:-[] A nepřišli jste o prémie >:D
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 12:02
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Mě nejvíce baví ty nápisy, které označují Hyundai za prémii.... to si nedovolil tvrdit ani GTI o Wolfsburské modle :-)
Avatar - Emel
7. 1. 2015 13:12
Re: mňa prekvapila
Pokud jsi napsal "ani náhodou", tak se nečerti, že si do tebe Dinar (možná zbytečně) rýpne ;-) .

Když bys postavil Sandero za 600, tak by ti právě ten trh ukázal, že to prémiovka není... prostě tak, že by se to za těch 600 neprodávalo. A v tomhle smyslu je potřeba chápat i tu poznámku, že názor jednotlivce není trh.

Pokud Mini prodá cca. 100.000ks aut za prémiové ceny ročně, tak to znamená, že trh Mini jako prémiovku akceptuje. Ne jako prémiovou značku, na to je nabídka příliš omezená, ale jako prémiový produkt.
7. 1. 2015 11:56
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
ja bych za tím hledal jediného člověk a to toho arogantního nafoukance Vošickýho. Vem si co páchal s Fordem a jsou to roky, kdy si tady ford sáhnul na samé dno a mohl za to hlavně on....

Samozřejmě účel ta reklama má, ale já se u ní vždycky zasměju.

Já se vždycky nasměju, když v ní řeknou, že konkurence zezelená,...pokud vím, tak škodovka už zelená je, tak asi myslel ostatní značky, že se na to vykašlou a začnou lidem říkat, ať si jejich auto nekoupí a jdou si koupit zelenou škodovku :-)
Avatar - Uživatel_5340709
7. 1. 2015 10:20
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Že by se vás fakt báli? :yes: ;-)
Avatar - Honza Mička
7. 1. 2015 10:39
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Nooo, já už jsem o i20 napsal něco z Paříže a dokonce ještě nedávno jsem na to někde četl reakci. takže bych se už do komentáře mimo test nepouštěl >:D . Ale ohledně toho prostoru - když má i20 skleněnou střechu, tak se dozadu s hlavou nevejdu. U Fabie je to na hraně, ale stropu jsem se nedotýkal.
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 18:48
Re: mňa prekvapila
Ve vztahu ceny k premiovosti produktu jde o vyjádření jeho tržního postavení. Pokud nechápeš tržní rozdělení(pozicionování) produktu daného typu na lowcost, mainstream a premii (v automotive premie, v jiných segmentech hi-end (komun. technol např.), jinde lux (hadry apod.)) pak těžko ti pomoct. Vztah mezi objektivně měřitelnými nebo kvantifikovatelnými kvalitami a cenou je (mluvíme-li o autech) jen částečný, tržní postavení ovlivňuje z velké části image, jak značky, tak modelu. Ale zcela jednoznačně lze z ceny konkrétního modelu (při srovnání cen v daném segmentu) určit jeho tržní postavení, tj. je-li premiovým produktem nebo patří do mainstreamu či lowendu. Což vede zpět k mému tvrzení, že o Mini si může kdokoliv z nás myslet cokoliv, ovšem jeho cena (trhem akceptovaná) jej jasně řadí mezi premiová auta své třídy, tj. B segmentu.
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 17:04
Re: mňa prekvapila
Díky. ;-)

Jen si říkám, kolikrát už tu za poslední roky proběhla podobná debata prémie/neprémie a vždycky vstanou noví... marketéři a jedem zas od znova: jedna a jedna jsou dvě. :-(
Avatar - Emel
7. 1. 2015 15:46
Re: mňa prekvapila
Pokud tomu nerozumíš v kontextu aut, kde se ten pojem normálně používá, zkusím to trošku přiblížit tvému akademickému světu.

V rámci jednoho produktu (např. vepřová šunka) lze zakoupit různé produkty od různých výrobců. Tyto produkty se liší kvalitou. Za vyšší kvalitu je zákazník ochoten zaplatit vyšší cenu. Prémiové / luxusní / nadstandardní produkty jsou ty kvalitní a drahé.

Protože kvalita není jednoznačně měřitelná veličina a cena ano, lze tu kategorizaci založit na ceně... zejména u aut, kde je situace poměrně přehledná.
Avatar - boost.
7. 1. 2015 14:21
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Byl to Nankang, taky jsem ten billboard viděl. Nevěřil jsem vlastním očím. Ale pak se v Německu podíváš po parkovišti a není problém narazit na bavoráky obuté právě třeba do těhle šuntu.
7. 1. 2015 13:52
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Takže toho malého panáčka, který nesahá i20 snad ani po ventilek, si mám vyložit jako Fabia má uvnitř o několik centimetrů méně? :-O
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 12:24
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To je marketing no >:D Hodně lidí se na to ale chytí i když je to totální šunt a ted nemyslim Hyundai ani čínskou pneumatiku.
7. 1. 2015 18:23
Re: Má to háček
Za cenu tveho socialniho medaka se da poridit sedmickovy bavo, jen o par let starsi a o neco vic ojety. Nevedomost?
Atakdale, to bych se ***.
7. 1. 2015 12:48
Slevu nechci zadarmo :-)
Pro koho to je ????Maličké auto,s dieselem a cena 600 litrů..Takže když chce někdo malé levné auto s nízkou spotřebou,koupí si Audinu s vytřepaným tříválcem za 600 000 kč na leasing a ve finále zaplatí 3/4 mega.. A TO SE VYPLATÍ...
Vždyť za to jsou 2 nové Fábie se stejnou technikou..
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:50
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Ono jim to dost vychází.... za poslední rok si pár lidí z okolí ten Hyundai koupilo... oni umí "umlátit" nabídkami a cenou, potažmo výbavou.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 1. 2015 10:46
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Hanět ostatní se nevyplácí, navíc to byl do příchodu Hyundaie nepsaný konsenzus, chválím svoje, nemontuji se do ostatních. Divím se, že podobné reklamní kampaně zkouší opakovaně.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:36
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Já jsem oba vozy viděl a osahal, bohužel nejel ( nebyly k dispozici a nemá zas tolik času objíždět všechny dealery, kde je zrovna předváděčka) a s klidným srdcem bych volil Fabii a to koncern moc nemiluji. I 20 může válčit velikostí interiéru ( tam je opravdu na pomezí tříd) a pro někoho základním motorem, který na papíře vypadá lépe, než třívalcové MPI (jak to ale pojede v realu nevím a hlavně jak fungují korejské koně si asi tušíte, možná lépe, než já >:D ). Lepší interiér i20 nemá a to Fabii hodnotím spíše negativně za celoplast, tenké dveře a totálně utopenou řadicí páku. Pro mne v této třídě mimo Pola vede Clio... ale je to muj názor :-) nicméně Fabie v kombiku však vypadá opravdu povedeně.

Jejich reklamní slogan a třeba i nápisy na vozech ("prémiová kvalita a prémiové vozy") jsou dost agresivní, nicméně o malém sousedovi z Boleslavi to je do jisté míry pravda.... v té prostorové.... Bohužel je to řečeno dost agresivně a 99% lidí to tak pochopí.... co tím chtěl autor říct je asi více, než jasné :-)
7. 1. 2015 10:26
Re: Obestavěný prostor
DS3 se za konkurenci povazovat neda a Mini si 2 nekoupis. Ostatni neni pro tento vuz prima konkurence.
Ostatne za jedno BMW 320d nebo Mercedes C si taky koupis dve az tri Octavie, ktera ma taky zdarily podvozek a dost mista - ale neni to premie. Premie je premie, nabizi neco navic a stoji premiove penize.
7. 1. 2015 09:58
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
už jsem ti to psal, jsi na špatném webu, nadauta se testují na nadauto.cz :-)
7. 1. 2015 12:54
Re: Slevu nechci zadarmo :-)
Člověče, dnes maj akci v Kafulandu na salám Junior. Ber rovnou dvě kila, pršut vedle přehlídni, ten za to nestojí. ;-)
Avatar - Stefič
7. 1. 2015 12:45
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
jojo, marketing. Pak si proběhneš diskuzi tuším na kkpneu pod slavnou čínskou značku a narazíš na zeď tvrdé reality >:D
7. 1. 2015 11:36
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jejich reklamy byly vždy směšné, ale poslední dobou přituhuje. Přijde mi, jako by si někdo v Hjondéé vysadil prášky na deprese ze Škodovky. Bojím se o duševní zdraví Vošického (v dobrém slova smyslu).
Avatar - white label
7. 1. 2015 19:19
Re: Má to háček
Proboha, o to přece vůbec nejde. Pro někoho je dost velká i A1 a pro někoho je i 7er malá.
Klidně si místo toho 7er dosaď třeba 5er, 6er, nebo A6, A7. Jde o to, že srovnání ceny nového a ojetého vozu je mimo... a je úplně jedno o jakou velikost aut se konkrétně jedná.
Avatar - white label
7. 1. 2015 19:14
Re: mňa prekvapila
Proč to připomíná "férový návrh" remízy v prakticky prohrané situaci...?
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 18:18
Re: mňa prekvapila
>:D Nějak ses nám v té síti zamotal, marketére. Postavil sis vlastní hypotézy a chceš, abychom ti je dokazovali. Ale bojuješ jen sám se sebou. Možná zkus lépe číst, než začneš mudrovat.
7. 1. 2015 15:49
Re: mňa prekvapila
Jsou veci, ktere te ani ta nejvyssi vysoka nenauci.
7. 1. 2015 14:56
Re: Slevu nechci zadarmo :-)
Materiály, zpracování, možnosti konfigurace, barevné kombinace, paleta motorů, převodovky, verze S1. Je toho opravdu dost. Což ovšem ty nevíš... ;-)
Avatar - Emel
7. 1. 2015 14:55
Re: Slevu nechci zadarmo :-)
Kdyby nebylo, pak by se za prémiové ceny neprodávalo.

Prémiové je zpracování interiéru, nabídka příplatkové výbavy, nabídka motorizací, možnosti individualizace, značka... a našlo by se toho víc, jen se to hůř měří.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 14:12
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Máš (ako vždy) pravdu, tie čierne, biele disky alebo červené pre verziu Colour concept sú 16" (Beam). Na promo fotkách sú ale najčastejšie 17ky Savio (čierne/leštené) alebo Prestige (strieborné), samozrejme pri jednofarebných verziách.
7. 1. 2015 13:59
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Pokud jsou ta kola lakovaná, jako že by měla být, tak to mají být 16", ne 17" - ty oficiálně nenabízí. Pokud se nabídka nezměnila.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 1. 2015 13:37
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
V případě Jagu, BMW a Mercedesu hlavně v německu a UK jde spíš o takovou hru gentlemanů, vzájemné přestřelky jsou vtipné, nesnaží se urazit, nebo ponížit. Kampaň Hjooondé je čisté okopávání kotníků konkurence. To je jiná káva, vlastně ani ne káva, to je spíš melta řízlá čekankou. :-)
7. 1. 2015 13:24
Re: Pěkný..
ČR za 2014: 259 benzínových, 38 naftových.
7. 1. 2015 13:21
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Nebylo by to poprvé ani naposled :-)
Avatar - Emel
7. 1. 2015 12:59
Re: Slevu nechci zadarmo :-)
To jsou dvě otázky za cenu jedné.

Proč A1? Kvůli vymakanému interiéru, prémiovému zpracování, pro někoho komu to velikostně stačí a Audi se mu líbí.

Proč 1.4TDI? To už je horší. Představa někoho, kdo za rok najezdí 40tkm a chce je absolvovat v autě velikosti A1 je trošku zvláštní... ale tak nakonec proč ne. A někomu zvuk nafty nevadí. Podle testu ten tříválec vytřepaný není.
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 12:22
Re: mňa prekvapila
Nejde o to jak Mini bere on nebo ty (i když ty ani náhodou, že), jde o to, jak to vidí trh. A ten premii nejlépe definuje cenou. V B segmentu se prodává mainstream od nějakých 200 tisíc, premie v této třídě začíná na min. dvojnásobku, A1 440 tis., Mini dokonce 480 tis.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 12:18
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Aj keď u Fabie možno budú prevažovať motory TSI (každý rozumný človek si kúpi Fabiu s téesíčkom), ani tých MPI nebude úplne málo, cena nepustí; teda aj tých Fabií na 14kach budeme zopár vídať. A asi to nebude moc utešený pohľad.
7. 1. 2015 12:06
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
14" plechy bude mít už jen 1,0 MPI a pro M+s ještě 1,2 TSI 66 kw. Na zbylé motory se 14" nevejdou, kvůli větším kotoučům.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:14
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
No Já fakt škodovce extra nefandim, ale když das na ten Ambition hezka kola, tak to zas tak nudne není. Navíc volant i sedačky vypadají mnohem lépe než v i20. Já jsem asi čekal opravdu hodně od te hyundaie.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:45
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jo, tak to já srovnával střední výbavy ( Ambition vs Family+) a rozhodně skleněnou střechu němlo ani jedno auto >:-[] Abych byl upřímný, opravdu mi přijdou vozy z Boleslavi v nižších výbavách jako chudáci a někdy i dost nevzhlední, ale.... tady opět musím mluvit pro Fabii, která i na plechu pouze v metalickém laku vypadala lépe, než stejně konfigurovaná i20. Rozhodně to, co jezdí v reklamě není běžná i20, kdežto Fabii opravdu stačí jen alu kola ke štěstí.

Dozadu jsem se posadil u obou vozů, i20 mi přišla v tomhle lepší.... to je ale celé :-)
Avatar - white label
7. 1. 2015 19:12
Re: mňa prekvapila
Opravdu příkladné potvrzení mé reakce z 18:29.
Avatar - white label
7. 1. 2015 18:53
Re: Má to háček
V klidu, tady přece vůbec nejde o to, jak to jeho auto z druhé ruky vypadá (mimochodem tys to "jeho" 7er viděl, když u něj naopak víš, že je "přiblblé"), ale o princip srovnávání nesrovnatelného. Srovnávat cenu ojetého auta s cenou nového je učebnicově mimo! Nebo se snad zrovna A1, jako ojetina, nedá koupit za podstatně nižší cenu, než nová A1? A nemůžu snad stejně za cenu nového Céčka najít jetou 7er v relativně perfektním stavu?
Avatar - white label
7. 1. 2015 18:33
Re: Má to háček
Přesně tak, ušetřil si mi reakci! :yes:
Avatar - white label
7. 1. 2015 18:29
Re: mňa prekvapila
V "tej dobe" je hodně široký pojem, pokud bys např. studoval VŠE za totality, ani bych se nedivil, že jste podobné vztahy neprobírali. Jinak to vyznívá tak, že co vás na VŠ neučili, tak to prakticky ani nemůže existovat..., což občas bývá problém studentů/absolventů různých škol, bez patřičné praxe v oboru..., myslím obecně, nikoli osobně, povodom marketere. ;-)
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 16:59
Re: mňa prekvapila
Děláš si legraci nebo prodáváš Sandera za 600 tis., marketére? :-O
7. 1. 2015 13:24
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Hocikde už srovnávali i20 s Fabií a i20 dostala na zadek, takže dalšího testu i20 už se nedočkáme, aby si Hyundai dále "nepošramoval pověst" prémiového auta, popř. nadauta >:D
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 13:10
Re: mňa prekvapila
Upřímně, opět si nevidíš na špičku nosu. Napíšeš, že ty "Stealth Veliký" Mini nepovažuješ za premiovku ani náhodou (příspěvek před editací), což je samo o sobě docela arogantní prohlášení, a chceš tu moralizovat? :*) Mini obecně jako premiovka přijímáno je (jak veřejností, např. v testech je vždy zmíněna jeho premiovost), tak hlavně, a o tom byl můj příspěvek, trhem, resp. cenou, která nejlépe premiovost vyjadřuje. Koho chceš školit, jelimane, jestli nechápeš vztah ceny (trhem akceptované) k premiovosti produktu, tak raději na dané téma nediskutuj. :no:
Avatar - Stefič
7. 1. 2015 12:48
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
myslíš tohle?

[odkaz]
7. 1. 2015 12:41
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Zas úplně na osobním názoru to není. Reklamní etika a zvyklosti v USA jsou zcela odlišné.
7. 1. 2015 12:09
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To je vrcholně trapné. Jenže to není problém jen u aut. Slovo premie už se dneska zkloňuje ve všem. Tuhle jsem jel po strakonický a ten je reklama na premiové čínské pneumatiky....sem se málem pochcal....a nedávno mi přišel gumárenský časopis a na titulce je upoutávka na novou čínskou premiovou pneumatiku...ani nevím, jaký název to mělo, ale četl jsem to asi na 5x.
7. 1. 2015 10:51
mňa prekvapila
Tiež som bol dávnejšie trocha sklamaný z prvého dojmu, ale audi to trafilo presne. Toto nie je typická imidžovka ako mini a to je jeho výhoda, nie každý chce v tejto kategórii úlet. Ako bolo písané vyššie, toto je vstup do kruhov, voľba pre manželku do ktorej kľudne sadne manžel, niečo prémiové ale zároveň normálne a motory tu fakt nie sú podstatné. Audi si tu papká kým sa mb a bmw zobudia.
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2015 12:47
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Je to věc kultury národa. Reklama na i20 je sprostá a odporná.
Avatar - wakantanka
7. 1. 2015 12:33
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To je vec osobného názoru. Podľa toho ako si to "rozdávajú" automobilky v USA by táto reklama u nich nezvírila prach vôbec. Len si spomeň ako do seba ryli pred časom D3. Nehovorím že sa mi to pozdáva, mňa skôr všetky reklamy nechávajú chladným až na tie, ktoré inteligentne pobavia.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 10:52
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Tu by som trochu protestoval, ja F III v reklamách vídam nielenže na veľkých kolesách, ale často ešte i v dvojfarebnom prevedení. A rozdiel medzi Fabiou bikolor na 17kach a s projektorovými svetlami oproti jednofarebnej na základných plechových 14kach a s halogénmi je dramatický.
Avatar - fOE
7. 1. 2015 10:16
Zabita kombinace
Audi A1 se mi od zacatku vylozene nelibila, ale jak to casto u premie byva prisel jsem ji na chut a ted se za peknou barevnou kombinaci i ohlednu. O to smutnejsi je ona sterilni cerna. Podobnou imageovku podle me zabiji, a ranu jistoty pridava to co je pod kapotou tohoto konkretniho kusu.

Jinak me brouzdani cenikem A1 skoncilo na castce 800tis Kc s motorem 1.4tsi :-O , a to rozhodne neslo o plnou vybavu. Takze vskutku premie se vsim vsudy. :-)
7. 1. 2015 12:53
Re: Prezlečené ...
Chtěl bych vidět někoho z místních všeználků, kdyby jim člověk neukázal data a jen je postupně posadil/nechal projet ty auta, kolik z nich by vůbec poznalo, že mají něco společného. ;-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 12:45
Re: Prezlečené ...
Tak oproti Fabii a Ibize to je světelný rok v interiéru.... :-)
Avatar - Emel
8. 1. 2015 09:27
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Takhle to nevidím. Kia podle mě nepyká za kampaň Hyundai, to je dost přitažené za vlasy. Dejme tomu věřím, že si někdo nekoupí Hyundai kvůli jejich trapné kampani... ale že by si kvůli tomu nekoupil Kiu?

Vývoj tržního podílu je potřeba vnímat v kontextu... zejména v kontextu nabídky modelů. A tady Hyundai stagnovat musí, protože prostě nejdůležitější modely (i30, i20, ix20) nejsou žádné novinky.

Špatné prodeje Kie jsou pro mě záhadou. Jasně, není moc vidět, možná je v reálných cenách o něco dražší než H, nemá asi tolik prodejců (což dělá hodně)... i tak ale, pokud bych měl kupovat levnější kompakt / kompaktní kombi, je Ceed pořád slušná nabídka, Sportage vedle ix35 vypadá nádherně...
Avatar - dal
7. 1. 2015 17:07
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Ty reklamy jsou cíleny na ty, kteří zakoupením i20 získají pocit, že ho mají většího než ti z Boleslavi. >:D
Avatar - iudex
7. 1. 2015 15:43
Re: Slevu nechci zadarmo :-)
Ak je to podľa Teba iba "prezlečená Fabia" za vysokú cenu, tak by sa potom mala dať aj tá Fabia predať za cenu A1, nie? A ejha, ono by to asi nešlo, ako to už správne zhrnul Emel, trh najlepšie vyjadrí prémiovosť auta tým, že akceptuje tú prémiovú cenu. Či je ten "prémiový príplatok" daný iba menom a image značky, alebo aj lepšou technikou je v konečnom efekte nepodstatné, keďže to len potvrdzuje, že A1 je niekde inde, ako Fabia a preto sa právom označuje za prémiovku.
7. 1. 2015 15:35
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
to víš, to já zažívám denně. Někdo si koupí opičku a pak už nemá na banánek...
Avatar - white label
7. 1. 2015 15:33
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
To jak do sebe ryli v rámci D3, je proti tomu, co tady předvádí NadVošický, na Nobelovku a Oskara k tomu. Reklama na i20 je amatérská instantní trapnost s mega komplexem v jednom.
Avatar - white label
7. 1. 2015 15:27
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Tak tenhle extrémně alibistický výklad NadReklamy musíš mít určitě přímo od pana NadVošického... 8-s ;-)
7. 1. 2015 13:07
Re: Obestavěný prostor
Takových je minimum.
Jde mi o to, že v segmentu A3 tu volbu chápeš a o segment níž už ne, byť jde o to samé.
7. 1. 2015 12:53
Re: Obestavěný prostor
No a co, že mají velký rozvor?
BMW 5 má větší rozvor, než Octavia a v kterém z nich je více místa?
O čem rozvor vypovídá, když je jen tak napsaný na papíře?
A o čem kufr?
U A1 je 99% kupujících naprosto ukradené, o kolik má Sandero větší rozvor, Logan MCV větší kufr a Babetta nižší spotřebu.
Dokud nepochopíš tohle, tak budeš pořád psát nesmysly...
Avatar - Blue Sun
7. 1. 2015 12:42
Re: Pěkný..
Není to dnes spíš obráceně? Manželka v Q7 a chlap se krčí v A1...
7. 1. 2015 12:33
Re: Obestavěný prostor
Já taky moc nechápu, proč si někdo kupuje A3 SB, když je tady hromada neprémiových konkurentů... Bereš to?
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 12:23
Re: Obestavěný prostor
Audi v této třídě nemá zkušenosti s cizelováním vnitřku a nejlepší ve třídě je punto. >:D >:D
7. 1. 2015 11:48
Re: Obestavěný prostor
Musíš především zvážit účel použití takového auta. Nechtěl bych se hádat, ale kupující, kteří za A1 vypláznou 600 tisíc a berou svůj nový vůz jako rodinný přepravník a jediné auto se dají dle mého spočítat na prstech jedné ruky.
Já sice moc nechápu, proč kupovat Audi A1 namísto ostatních neprémiových konkurentů, ale u většiny kupujících to asi bude jinak. Mají třeba ke značce vztah nebo je přesvědčil horlivý prodejce větou: "když už máte tu A6 Allroad, co kdybyste zůstali u nás a pro dceru do města koupili malou A1. Udělám vám výhodnou nabídku".
Stručně řečeno, nehledej vůbec v tomto segmentu aut praktičnost. Téměř nikdo z potenciálních zákazníků ji totiž nepožaduje. Audi by asi dokázalo udělat zázraky v prostoru taky, ale na co, když jim marketingově vychází zcela jiná rovnice...
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:44
Re: Obestavěný prostor
Jenže to je právě to, né každý má dva metry a je mu to jedno, chce auto na zábavu, do města pro dva... atd.... když to přeženu, tak Ferrari má směšný kufr, je drahé a kolikrát se do něj soukáš, jak do letadla.... Ale o tom tahle auta nejsou >:D

Osobně bych si A1 nekoupil, kdybych chtěl auto do města a měl na to, tak třeba 1er, kdybych neměl, klidně Fabii.... jenže jak psal nahoře Iudex, tak přesně k takovému účelu tu A1 je. A jestli tě to potěší, tak i20 je uvnitř větší >:-[]
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:34
Re: Obestavěný prostor
Zkus se někdy svézt.... .ale co... to už ti řikam dva roky a stejně to neuděláš >:D Tady taky troufám správně, že? >:D
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:30
Re: Obestavěný prostor
Ano, ale ty nerozumíš k čemu ta prémie je... není to první a troufnu si říct ani poslední tvůj výlev na toto téma... tahle auta si nekupuješ pro standart, ani prostor. Když je ti to malé, můžeš si koupit A3... nebo cokoliv jiného.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:17
Re: Obestavěný prostor
K tomu byt největší ze třídy tu A1 není. Za jeho cenu v lepší výbavě dosáhnes i na passata když chces prostor. Místem a cenou se valci v jinych vodách, protoze kdo chce prostor a má na to si nekoupil Bsegment.
Avatar - Emel
7. 1. 2015 11:03
Re: Obestavěný prostor
Prémie taky není o místě u volantu.
Avatar - Emel
7. 1. 2015 10:53
Re: mňa prekvapila
Tak BMW tu má právě Mini... a Mercedes... Sandero ;-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:07
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Myslim, že by se jich složilo více :-) Někdo by na to určíte přispěl i v Eurech >:-[] >:-[]
7. 1. 2015 12:36
Re: Prezlečené ...
Někdy se do toho auta aspoň posaď, abys viděl, jak dokonale se jim podařilo "přezléct". ;-)
Avatar - Emel
7. 1. 2015 11:55
Re: mňa prekvapila
Koncern tam má Citigo... jenže Citigo není prémiovka, Mini jo. A i přes trošku jiné zaměření... Mini je konkurence pro A1.
Avatar - Emel
7. 1. 2015 11:06
Re: Obestavěný prostor
Holt kdo chce co největší auto a ostatní ho nezajímá, ať si koupí obytnou Avii.
7. 1. 2015 11:05
Re: Obestavěný prostor
Holt, kdo si kupuje jen 4 kruhy, tak proti gustu ...
7. 1. 2015 11:01
Re: Obestavěný prostor
Prémie je rozmazaný netechnický pojem - i jazykově je téměř nesprávný. S ní si místo u volantu neudělám.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 10:44
Re: Zabita kombinace
Ale "motory z Fabie" nájdeš aj v Golfe, motory z Octavie v A4 atď. Skrátka je to jeden koncern a len rovnaké motory z toho nerobia porovnateľné autá. Tebe skrátka nesedí v drahom prémiovom aute malý, obyčajný motor. To ale má jednoduché riešenie: pozri na opačný koniec motorového spektra, ktoré malé auto má 141 kW motor ako bežnú motorizáciu a ako hotheč až 170 kW? Práve to z A1 robí prémiu a nič na tom nemení fakt, že na spodku ponuky sa prekrýva motoricky s mainstreamom.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:19
Re: Zabita kombinace
Jenže, A1 asi nebude imageovka... je to "jen" nejmenším modelem Audi.....
7. 1. 2015 09:25
Pěkný..
auto, mít na to prachy, něco takovýho koupim ženě na nákupy. Ale fakt moc nechápu ten diesel v tomdle autě, zajímal by mě poměr prodanejch benzínů a dieselů v A1 v Evropě. Nebo i jenom ČR.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 1. 2015 14:47
Re: Slevu nechci zadarmo :-)
Prepac, ale na tomto aute nie je premiove nic. Iba cena.
Avatar - Nadzvukovy
7. 1. 2015 12:32
Prezlečené ...
... Polo, Fabia, Ibiza do skoro imidžovky, za premiovú cenu :-!
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2015 11:12
Re: Obestavěný prostor
nemusis chciet zrovna co najvacsie auto v triede... povedzme ze chces len priestorovy aj batozinovy standard triedy .... ono bohuzial A1 je razvorom aj kufrom na chvoste triedy a nechyta sa v tomto ani na bezny priemer
7. 1. 2015 10:17
Obestavěný prostor
Auto je to co do vnitřního prostoru na samé spodině své 4-metrové třídy, a to ve všech rozměrech (viz podrobné rozměry na konci článku). Za jeho cenu je možné si u rozmanité konkurence koupit skoro dva 4-metrové vozy, které jsou prostorově a co do sezení až neuvěřitelně zdařilé, jejich jízdní vlastnosti velmi dobré a interiér útulný (vyzkoušel jsem) :-).
Avatar - simply never
7. 1. 2015 12:06
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Na tomto webe prehra i20, ci?
Avatar - C30AMG
7. 1. 2015 16:32
Re: Slevu nechci zadarmo :-)
Vážně je nová Fabia salám Junior a A1 pršut? Tomu sám nevěříš.
Avatar - C30AMG
7. 1. 2015 16:31
Má to háček
Audi "Polo" za cenu mého MB C250 (nejeto 40.000 km, Junge Sterne) v plné palbě? Hm. Proč si lidé A1 kupují? Nevědomost? Pocit z nového vonícího interiéru??
8. 1. 2015 20:06
Re: Má to háček
Asi jo. To C kupé je moc hezké, A1 není hezká, není zajímavá technikou a cena je divná .... Spousta lidí kupuje nová auta a většina z nich kupuje dobrá normální auta ....
8. 1. 2015 20:01
Re: Má to háček
Nezlob se, ale ty přemýšlíš nějak moc složitě a já mám rád vše jednoduché .... Asi bude nejlepší přestat se snažit mi něco vysvětlovat, protože mi to prostě hlava nebere ...
Avatar - white label
8. 1. 2015 18:24
Re: mňa prekvapila
Máš strach, že zase dostaneš poznámku? Měl si dávat pozor ve škole a mohl si být dneska v klidu... :*) >:-[]
Avatar - white label
8. 1. 2015 18:22
Re: Má to háček
Naopak, já nepolemizuji s tebou o tom, jak dobrý kauf udělal C30AMG, snažím se ti pouze (marně) vysvětlit, že z principu nelze přímo srovnávat cenu nového a ojetého auta.
Mimochodem, kdyby každý hledal výhradně "superkauf" ojetiny, neprodávaly by se nová auta a následně ani ty jeté za atraktivní ceny.
Avatar - white label
8. 1. 2015 18:13
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
A co moje reakce z 12:31? ;-)
8. 1. 2015 17:38
Re: Má to háček
Pak asi došlo k nedorozumění. WL se nevyjadřoval k tomu, jak dobrou koupi udělal. C30AMG nechápe, proč tahle auta jako nová někdo kupuje. Těžko se však najde 120 tisíc aut ročně, jako je to jeho. A to je jen produkce A1. To pomíjím osobní preference (model, velikost, novota).

Takhle se můžeš ptát, proč si někdo vůbec kupuje nová auta. Někdo je koupit musí, že.
Avatar - petrumr
8. 1. 2015 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 1. 2015 12:31
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Samozřejmě, že to napadnutelné je, viz Emel. Objektivně je rozdíl (v interiéru jde doslova o pár mm) velikosti mezi Fabií a i20 zcela zanedbatelný a absolutně nekoresponduje s tvrzením, že je soused z Boleslavi (proti i20) tak malý, jak to popisuje (textem i obrazem) daná reklama.
A souhlasím s Emelem, že nemá cenu to napadat, ratlíci štěkají a Škodovka jde v klidu dál.

Tady je tabulka s rozměry:
[odkaz]
Podobně shodně velká/prostorná auta, abys i v rámci třídy pohledal. Milimetrové rozdíly, přičemž z devíti měřených veličin je naopak Fabia větší ve čtyřech případech, takže vyrovnanější už to snad ani nemůže být.
Avatar - white label
8. 1. 2015 12:24
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Pochopil, viz mrkající smajlík.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 10:13
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jenže Fabie se doprodávala letos za neuvěřitelně výhodné ceny :-) Takže ten boj nevzdala :-)
8. 1. 2015 10:03
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Málo prodejců? Kia má 34, Hyundai měl tuším 60 a 15-17 loni odešlo. To není nijak zásadní rozdíl.
Avatar - Emel
8. 1. 2015 09:58
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jen jako doplnění - nová Fabie se do bojů zatím moc nezapojila a modelová obměna ji v loňském roce spíš oslabila. V příštím roce tu bude naplno duel nové Fabie s novou i20, tak uvidíme.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 09:56
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Také si myslím, že je to tím. Hlavně Kia se pořád bere jako korejec, Hyundai apeluje na to vlastenectví závodem v Nošovicích a Kia není vidět. Navíc si myslím, že dost lidí si myslí, že Kia je stejna jako Hyundai a ani do salonu nepřijde, přitom tam ty rozdíly ve prospěch Kie jsou :-)

A o těch bratrech.... zeptam se schvalně někoho, kdo to moc neřeší, jestli ví, že Hyundai a Kia jsou "bratři" >:D Myslim, že to taky obyčejnej člověk neřeši >:D
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 09:54
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
No, Emel mne předběhl.... Hyundai má "starý" vozový park a Škodovka během předchozího roku a půl přišla s novou modelovou řadou - Rapid, OIII a teď Fabie

Nebude to tou reklamou, protože lidé Hyundaie pořád kupují.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 09:52
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Tohle můj obor není a nechci proto teoretizovat co je a co není napadnutelné:) Jen sem chtěl poukzáat na to, že je to schválně dvojsmyslné a dost lidí se toho chytne.... je to skoro jako když na základní škole řekne jeden kluk druhému " mám velkého ptáka" a každý okolo se bude tlemit, i když ten kluk doma třeba chová papouška, jestli mi rozumíš >:-[]

Jinak naprosto souhlasím, je to snaha vyprovokovat přestřelku, díky které se o to lidé začnou zajímat. Škodovka by se do toho neměla nechat zatáhnout a když už, tak alespoň chytře a nad věcí :-)
Avatar - Emel
8. 1. 2015 09:50
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Věřím spíš těm svým důvodům - Kia je málo vidět a má málo prodejců.
8. 1. 2015 09:37
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Já to tak vidím, když je jeden z bratrů kriminálník, tak ho slušní neberou a s kriminálníky zapadne do party. A když je druhý bratr slušnák, tak ho slušňáci mezi sebe berou jen neradi (vždyť brácha je kriminálník) a kriminálníci se s nim nebaví, protože není kriminálník. :-)
Jasně, každý příměr kulhá, ale Kia má podle mě přijatelnější design pro Evropana, technicky nabízí totéž a přesto se u nás nedokáže prosadit, to žádné logické vysvětlení nemá než nějaké "přitažené za vlasy".
Avatar - Emel
8. 1. 2015 08:55
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Podle mě by to napadnutelné bylo, srovnávací reklama se posuzuje hodně striktně.

Jiná věc je ta, jestli něco takového chce Škoda žalovat... protože pokud by to udělala, znamenalo by to pro Hyundai další reklamu a taky by to budilo dojem, že má Škoda z konkurence Hyundai obavy. Lepší je tvářit se, že jí ten ratlík ňafající u jejích kotníků nezajímá (i když tak to taky není).
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 08:47
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Hyundai zavádí do automobilového světa manýry celebrit, kteří dávno už pochopili i to, co jsem psal výše Labelovi.

To, jestli je to v této sféře dobře či špatně, je věc druhá.... Osobně mi to taky vadí, ale cíl je splňen - mluví se o tom a minimálně pár pepíků to do salonu přiláká, jako i mne, když sem se chtěl přesvědčit, jestli mimo té velikosti ta i20 poskočila i v jiných věcech :-)
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 08:44
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jenže o tom píšu o vlákno výše. Napadnutelné to není, protože objektivně je i 20 větší, než ten soused z Boleslavi. Tudíž to splňuje ty podmínky co s Emelem řešíte. To, že je to dvojsmysl do očí bijící, arogantní a takhle ji většina lidí pochopí, je věc druhá.

Rozčiluješ se zbytečně, myslím, že z hlediska reklamy je to opravdu dobře napsané, je to provokativní a jak to platí o všem.... je jedno jak se o tobě mluví, důležité je, že se o tobě mluví a my to tady rozebíráme i zde na diskuzi :-) Negativní reklama je taky reklama, podívej se do šoubyznysu :-) Chápu, že je to pro někoho nezkousnutelné a já s tím také nesouhlasím, ale to je cílem této reklamy. Inteligentní člověk si vybere auto dle svých možností, blbec si bude honit triko nad sousedem z Boleslavi, nebo soused nad čechokorejcem...... Já se s těmito vozy seznámil naživo a mam jasno i bez blbé anti/reklamy >:D
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 08:36
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jistě, že je to provokace >:D Jen konstatuji fakt.... jak by se to dalo intrepretovat >:D
Avatar - Ozzman
8. 1. 2015 08:35
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
>:D Nepochopils srandu vid? >:D Jen konstatuji, že Fabie je unvitř menší.... to je tak jediná zbraň i20, což je trochu smutné.
8. 1. 2015 08:08
Re: Má to háček
Já to vysvětluju níže .... mně je úplně jedno kolik stojí Mini nebo A1, ale oceňuju dobrej kauf ...
8. 1. 2015 07:50
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Navíc tomu komplexu osobně dost dobře nerozumím: Škoda je sice na našem trhu jednička a Vošický...eee...Hjondééé dvojka, ale rozdíly v číslech jsou rozdíly vesmírné.
Kdyby se takto Hjondééé vymezovalo vůči opravdovým konkurentům (Renault, Opel, Ford, VW), tak by to dávalo aspoň nějaký smysl, byť mi tento typ reklamy přijde neskutečně trapný. :no:
8. 1. 2015 07:37
Re: Obestavěný prostor
Tak jinak: Co je větší nesmysl - Octavia za 1,1M, nebo A1 za 0,6M?
Kazde auto, kazdy vyrobek, ma svou cenu a kupci ji bud akceptuji, nebo ne.
Vzdyt ty taky musis neco prodavat, kdyz sis vydelal na A3 a BMW5, tak to prece musis vedet, ne? Nebo ty snad prodavas premiove vyrobky, ci sluzby, za cenu lowendu?
8. 1. 2015 07:30
Re: Má to háček
Já s Tebou nijak nepolemizuju, pouze jsem souhlasil s C30AMG,že koupil moc pěknou káru za dobrý peníze. Pán je šikovnej a tak si pořídil moc pěkné C-koupé za ceníkovou cenu testované A1. Co je na tom k nepochopení ? Toho pasáčka jsem myslel trochu nadneseně, i když občas u rodičů kozy "pasu" nebo se teda spíš koukám, jak se pasou a hlídám, aby neožíraly stromky. Prostě taková idyla jako ve Slavnostech sněženek ....
8. 1. 2015 07:27
Re: mňa prekvapila
Čus, já sem popelář, ale tata chtěl abysem byl haviř a mama chtěla, abysem byl ajznboňák.
Vystudované mám prd, ale vždycky mě dojme, jak někdo obhajuje hovadinu a svoji vlastní hlupotu s tím, že "na to má školu".
Většího komika aby dnes pohledal >:D
Avatar - white label
7. 1. 2015 21:34
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Ano, pokud se někdo pustí přímo do srovnávací reklamy, tak podle toho musí taky vypadat, a ne že tam jenom něco alibisticky "žblebtnu" o sousedovi z Boleslavi a tím to "srovnání" končí.
Pokud chci postavit reklamu na tvrzení, že jsem lepší, než soused Franta, tak to musím něčím relevantním (objektivně) doložit, jinak tím automaticky poškozuji Frantu a dělám si reklamu na jeho úkor.
Avatar - Emel
7. 1. 2015 21:29
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Jen tak na okraj:

- Srovnávací reklama je reklama přímo nebo nepřímo označující jiného soutěžitele nebo jeho zboží či službu.

- Srovnávací reklama je přípustná pouze tehdy, pokud srovnává objektivně jednu nebo více podstatných, důležitých, ověřitelných a příznačných vlastností zboží nebo služeb včetně ceny. Nesmí být klamavá.

To je důvod, proč se všichni dosud snažili srovnávací reklamě vyhnout, protože ta regulace je dost striktní...
Avatar - white label
7. 1. 2015 21:10
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Reklamy na prací prostředky jsou spešl "ultrablbou" kategorií, která je typicky klamavá a přitom dlouhodobě tolerovaná, i tam se ovšem dodržuje nepsané pravidlo ve smyslu, že pokud už se někdo vymezuje vůči konkurenci, tak nepřímo/obecně, např. formou blíže nespecifikovaného produktu/obalu neurčité/nekonkrétní konkurence.
Tady je ovšem naprosto !přímá! zmínka "souseda z Boleslavi" vyjádřením jasného komplexu dvojky českého trhu z jedničky českého trhu.
Avatar - wakantanka
7. 1. 2015 20:59
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
skôr niečo ako toto :
https://www.youtube.com/watch?…… />alebo toto
https://www.youtube.com/watch?…… />
a bolo toho omnoho viac, narýcho mi len toto padlo do oka >:D
Avatar - wakantanka
7. 1. 2015 20:57
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
skôr niečo ako toto
https://www.youtube.com/watch?…… />
síce je to vtipne urobené, ale v princípe je to vojna o zákazníka
Avatar - wakantanka
7. 1. 2015 20:53
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Pozri tá reklama ak myslíme rovnakú je rovnako trápna a stupídna ako reklamy na pracie prášky, aviváže a podobne. Ale je to proste legitímny spôsob boja o zákazníka. Občas je to tak, že účel svätí prostriedky. Zákazník sám rozhodne komu či čomu dá prednosť.
Avatar - Kubakod
7. 1. 2015 20:27
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Nebo tuhle? :-)
[odkaz]
7. 1. 2015 19:30
Re: Slevu nechci zadarmo :-)
Vidíš v mém příspěvku někde slovo Fabia? 8-s
7. 1. 2015 15:43
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Tak ono pod některými názvy se schovává velmi zajímavé označení.

Vem si třeba pneumatika GT Radial....to vyrábí nějaký indonesáni v koprodukci s Thajskem a já nevím kým vším. Tak jsem si bláhově myslel, že to znamená Grand Tourismo Radial.

Houby...To GT znamená Gaja Thungal. >:D
7. 1. 2015 15:02
Re: Pěkný..
Koťátko co se rádo hladí :yes:
Avatar - AUDIRS6
7. 1. 2015 14:38
Re: Obestavěný prostor
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
7. 1. 2015 14:15
Re: Obestavěný prostor
Říká ti něco Audi 50?
7. 1. 2015 14:11
Re: mňa prekvapila
no na auto.cz (tam nájdeš všetko, je to najlepší web), moc som sa nenatrápil, hodil do guglu a na prvom mieste bol superweb s testom prvého forfóra a test začínal textom, že je to kategória fabia polo a ďalej som ani nečítal, ja som ten smart jazdil a to fakt nebolo citigo aj keď je to nejakých 7 rokov dozadu a nemusím si to pamätať správne, ťažko sa odvolávať na čísla, lebo autá rastú aj v rámci triedy. Podľa mňa chceli práve preniknúť medzi normálne autá a nevyšlo, tak teraz sa držia radšej v kategórii nižšie.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 14:02
Re: Pěkný..
No u mňa to platí, ja jazdím na menšom aute, ako moja polovička. >:-[]
7. 1. 2015 13:30
Re: Pěkný..
Jaký výkon má Mini One D? ;-)
7. 1. 2015 13:18
Re: Obestavěný prostor
Minimum, ale jsou. A je s nimi v prodejních číslech potřeba počítat. Ona ta myšlenka tak malého auta a ještě tak drahého je pro me už neuchopitelna. U A3 mas větší vyber motorů a individualizace. Je to celkové dospělejsi auto. Ale ty jsi se ptal na logiku, proč A3 ano a A1 ne. Nevím, proste asi mi to přijde moc zbytečná investice za něco tak malého.
Avatar - VL4D
7. 1. 2015 13:12
Re: Pěkný..
Spíše bych to viděl na Q5 a A3, i když nedivil bych se ani tvojí verzi.
Avatar - VL4D
7. 1. 2015 13:08
Re: Pěkný..
To je pravda, ja by som to rozdelil na imidž a prestíž.

A1 je pre mnohých prestížne, pretože sa jedná o Audi, čo je pochopiteľné. Dá sa však nakombinovať tak, že bude vyzerať ako imidžovky typu DS3 či Adam, teda ako neprémiové imidžovky. :-)
7. 1. 2015 13:05
Re: Obestavěný prostor
Tak ještě jednou: Není žádná "platforma Golfu".
Je platforma, na které je postaveno mnoho modelů, včetně Golfu, Seatu Leon, Škody Octavia a dalších.
A3 je jen jedním z nich.
To, že A3 využívá prvky této platformy, neznamená, že A3 je jen převlečený a zdražený Golf.
Avatar - Emel
7. 1. 2015 13:04
Re: mňa prekvapila
Kde sis to vyhledal?

Ne že by na tom zase tolik záleželo, do které třídy se staré ForFour zařadí, s A1 se neprotíná...
7. 1. 2015 13:02
Re: Obestavěný prostor
Délka rozvoru, uložení sedadel a podélný prostor v něm souvisí s koncepcí pohonu. Proto rozvor BMW3 a Octavie je různě využitelný. Rozvor pak dále souvisí se stopovým průměrem otáčení (s místem pro rejd předních kol) - i v tom jsou rozdíly mezi auty i stejné pohonové koncepce byť stejné vnější délky.
7. 1. 2015 12:54
Re: mňa prekvapila
vyhľadal som si to a prvý forfór bol v kategórii fabia/polo, teraz je to posunuté.
7. 1. 2015 12:47
Re: Obestavěný prostor
Sdělím ti tajemství - za cenu testovaného vozu si můžeš koupit hned tři (3!!!) Dacie Logan MCV.
A to je fakt hafo prostoru pro prosťáčky.
7. 1. 2015 12:41
Re: Obestavěný prostor
Já jsem to mířil na steltha01, ale budiž.
A3 je stejně tak Golf, jako je Golf A3.
Nemyslím, že by Audi bylo nějak definováno uložením motoru.
7. 1. 2015 12:38
Re: mňa prekvapila
Já jen doplním, že MINI je celkem stylovka, BMW asi půjde do nižších řad s něčím s vrtulí ve znaku, ale oproti MINI to bude designově podstatně usedlejší.
7. 1. 2015 12:37
Re: Obestavěný prostor
Beru. A navíc A3 v podstatě není Audi (motor napříč) - je to v základu Golf.
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2015 12:30
Re: Obestavěný prostor
v sirke laktov ma punto vpredu dokonca o 4cm viac miesta vpredu ako o x rokov novsi p208 ..... prave pozeram starsi porovnavaci test ....

rozhodne na svoj ( konstrukcny ) vek ma putno urcite stale co ponuknut..... ked uz nie super najmoderneje technologie ( ktore su vacsinou stejne len soferovi na obtiaz ) tak rozhodne priestorom v kabine urcite nesklame.... ved fiat male auta vzdy vedel ;-)

ja som bol kuknut na rio..... ale ked som zbadal sytozelene punto.... tak som si ho nemohol nevsimnut.... jednu vec nemozno puntu upriet a to je nadcasovost dizajnu... este aj dnes posobi punto ako fungel nove auto... ktore akoby zacali v Turine vyrabat len pred par dnami .... neskutocne nadcasove auto ... ono vobec nestarne ... voci casu je uplne imunne
7. 1. 2015 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 12:26
Re: Zabita kombinace
Přesně tak... a s masovostí se vytrácí punc exkluzivity.... dnes kolikrát ani základní A4 či 3er neni vnímáno obecně jako nic extra oproti mainstreamovým autům této třídy... možá ještě tak na vesnici ano :-)
7. 1. 2015 12:21
Re: Obestavěný prostor
Velikostně je druhá generace A-čka 4-metrová třída. A-čko je nadmíru vyskoké a s tím a jeho celkovou koncepcí nebyly u MB zkušenosti - viz historie a např. omegovitá zadní náprava. Proto je nakonec nové A-čko velikostně v nižší střední třídě (nad 4 metry dlouhé).
Avatar - iudex
7. 1. 2015 12:13
Re: Zabita kombinace
To máš pravdu, v dobe Octavie 1 bolo ereso auto, o ktorom snívali mnohí a malo image pomaly superšportu, ale to je dané dobou, keď väčšina jazdila na 50 kW Feliciách. ;-)
7. 1. 2015 12:11
Re: Obestavěný prostor
Že je Punto dobré svědčí i to, že nová Corsa, je znovu postavená na původním Puntu (samozřejmě, že jde i o prachy na vývoj nového základu atd., ale kdyby nebyla dosud prodejná, přikročil by Opel k tomu). Navíc si myslím, že Punto je dodnes jedno z nejhezčích v té třídě.
7. 1. 2015 12:06
Re: mňa prekvapila
No pokud bereš MINI jako prémiovku, tak potom ano.
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2015 12:04
Re: Obestavěný prostor
punto je v sucasnosti vo vybornej cene... kedze je to fakticky uz vybehovy model... ak hladas nieco na beznu denno dennu jazdu do mesta tak to moze byt zaujimava volba... aj ja som pokukoval u nas v autovalase [odkaz] kde maju kie aj fiaty ..... ale momentalne uz tam nemaju ziadne punto .... asi uz predali ... mali na predajni krasne zelene punto 5D, skutocne krasne sytozelene ake som snad ani nevidel este ... nuz co... uz je fuc
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 12:03
Re: Zabita kombinace
ORS už nebude imidžovka, protože je to nejrozumější volba z celé nabídky modelu a jezdí jich požehnaně.... myslím, že ale dříve se do jisté míry mohla za imidžovku považovat :-)
Avatar - fOE
7. 1. 2015 12:00
Re: mňa prekvapila
Ted se divam na rozmery aktualniho forfour a davam ti za pravdu.
7. 1. 2015 11:58
Re: Obestavěný prostor
Pro danou velikost se rozhoduji podle účelu - viz příspěvek nahoře. A tady se ukazuje, že Audi v této třídě nemá zkušenosti z cizelováním vnitřku.
Avatar - Emel
7. 1. 2015 11:58
Re: mňa prekvapila
Pro mě je i forfour o třídu níž... A1 je subkompakt, Smart je minivůz. A1 = Fabia, Smart = Citigo.
Avatar - Emel
7. 1. 2015 11:56
Re: Obestavěný prostor
Mercedes je kompakt, o třídu výš. Punto lidem v Audi vrásky nedělá :-)
7. 1. 2015 11:56
Re: mňa prekvapila
ano skúšali aj forfór (5dverák) aj jasom ho skúšal, ale nedostal ma.
7. 1. 2015 11:55
Re: Obestavěný prostor
Ze 4- metrových aut jsem zkoušel např.: Renault Clio, Peugeot 208, Ford Fiesta, Škoda Fabia (i nová), Hyundai i20, Fiat Punto("Grande"), Opel Corsa, , .... a to ve všech generacích; i Mercedes A (předešlé generace). Musím říct, že nejplepší se jeví Punto (i po těch letech).
Avatar - fOE
7. 1. 2015 11:53
Re: mňa prekvapila
Jaky je rozdil z pohledu automobilky, nebo i zakaznika, jestli mala audi ma znak audi a male bmw ma znak mini? BMW v tom segmentu tak jako tak je a audi A1 konkuruje. Zakaznik koupi premiovku tak jako tak, v obou pripadech zaplati cca stejne, tak mi nejak unika jakto ze do tohoto segmentu audi nikdo neleze.
7. 1. 2015 11:51
Re: mňa prekvapila
To bych neřekl. BMW tu nemá nic. Pokud budeme přesní, tak můžeme říct, že Audi tady má v základním segmentu Škodu Citigo. BMW prostě začíná až na řadě 1 a Mini je sice po jejich křídly, ale jak naznačil Nonsens, Audi si tady vklidu papá a nikdo mu do tohoto segmentu moc neleze. Samozřejmě A1 asi nikdy nebude táhnout prodeje značky...
Avatar - Emel
7. 1. 2015 11:43
Re: mňa prekvapila
No Smart je ale ještě o třídu níž...
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2015 11:41
Re: Obestavěný prostor
a ake auta si skusal.... kde si ti sedelo prijemne a kde nie ...... mas uz nieco odskusane?
7. 1. 2015 11:40
Re: Obestavěný prostor
A to je právě to: já potřebuji 4-metrové auto (z mnoha důvodů jsem se pro tuto velikost rozhodl) a za nějaké lepší vlastnosti si i připlatím (jízdní vlastnosti, nárazovky, výbava, ...), ale musím v tom především dobře sedět.
7. 1. 2015 11:39
Re: mňa prekvapila
ano bmw má mini a mb tol skúšal asi cez smart, ale malý mb a la audi A1 podľa mňa príde.
Avatar - fOE
7. 1. 2015 11:30
Re: Zabita kombinace
Oholene si muzes koupi i to mini, motorizace prece neni urcujici znak imageovky/neimageovky. Octavia RS nikdy imageovka nebude. Fiat 500 ji bude i s 2 valcem, MINI i s zakladnim 3 valcem a audi A1 v pekne barve taky s cimkoliv pod kapotou. ;-)
7. 1. 2015 11:26
Re: Obestavěný prostor
Ano, ano, tak-tak, jde o obestavěný prostor na 4 metrech délky. Je to konstrukční machrovina, protože lidi jsou stejně velcí jak do auta délky 5m, tak do tohoto 4-metrového a jezdí to stejně rychle po stejných silnicích. A jde přece na prvním místě o příjemné svezení a přepravu věcí. Např. výška nad sedáky musí být přes 900mm, délka sedáku 500mm a výška opěráku 600mm, ...
Avatar - Emel
7. 1. 2015 11:22
Re: Obestavěný prostor
No a co? Prémie je obvykle menší než mainstream ve stejné třídě... a tohle není rodinné auto. Jediný konkurent Mini se pojetím od A1 liší tolik, že pro Audi žádný "standard třídy" neexistuje, A1 je ve své třídě samo.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 11:21
Re: Pěkný..
Ano, každý máme trochu jiný výklad toho slova :-)
Avatar - iudex
7. 1. 2015 10:49
Re: Pěkný..
Pre mnohých prémiové a imidžové auto sú synonymá, skrátka vnímajú Audi ako niečo viac, ako mainstream, z čoho plynie vyšší/lepší image. Ale to už slovíčkarime. ;-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:48
Re: Zabita kombinace
Však já psal, že má co nabídnout A1, jako model, ale nesedí mi označení třívalcového TDI jako imidžovky :-) To je celé. Tohle je kvalitní malé Audi, nic víc, ani nic mín :-) Někdo si s tim bude za pár let z bazáče honit ego, že to má čtyři kruhy na kapotě, jako dnes závodí s A3 s 1.6MPI.... jenže to je prostě obyčejné auto :-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:41
Re: Pěkný..
Souhlasím s kupci a chápu smysl, líbí se, je to Audi, má to jméno,ale imidžovka tohle není.... To je S1, nebo Minicooper, tohle je prémivé auto na vrcholu Bsegmentu.

Jde o to, že to nese znáček Audi, ale to z něj ještě nedělá imidžovku :). BMW 1er v základu taky neni auto na imidž :-) Je to jen dobré hezké malé auto.
Avatar - iudex
7. 1. 2015 10:40
Re: Zabita kombinace
Súhlasím s Foeom (to je skloňovanie, čo?), A1 bezpochyby imidžovka je. Ak by to bolo len bežné malé auto, kto by preboha dal za auto menšie ako Fabia toľko peňazí, ako za dobre vybavenú Octaviu?
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:38
Re: Zabita kombinace
Mne tam právě nesedí to, že si tu A1 můžeš koupit "oholenou" a s motorem z Fabie... Imageovka by měla mít ještě něco navíc, což A1 určitě mít může, ale v této motorizaci to je jen hodně dobré auto B segmentu.
7. 1. 2015 10:37
Re: Pěkný..
Jojo, žerou to hodně, očividně..
Avatar - iudex
7. 1. 2015 10:35
Re: Pěkný..
Práve naopak tieto malé prémiovky sa najčastejšie predávajú s menšími/slabšími motormi. To je dané tým, aká cieľová skupina si ich kupuje. Typický kupujúci(a) Ájednotky bude manželka, kde v rodine majú ako hlavné auto povedzme A6, A7 alebo Q7. To plní primárnu reprezentačnú/rodinnú funkciu a má iste výkonný motor. Manželke stačí veľkostne niečo malé, ale napriek tomu chce niečo pekné, milé a imidžové, skrátka žiadnu Fabiu ako má plebs. Na motore jej ale (ako typickej žene) vôbec nezáleží a dynamicky je i 70 kW jednoliter pre ňu viac, ako dostačujúci.
Iste sa nájdu aj takí, ktorí chcú mať z A1 malú raketu a kúpia si ju s motorom z Golfu GTI (2,0TFSI) či Pola GTI (1,8 TFSI), v reále ale najväčší dopyt bude práve po 1,0TFSI.
7. 1. 2015 10:23
Re: Pěkný..
Ale jo, někde to tak asi bejt může. A někde zase třeba obráceně, nevim jak moc je to aktuální s tou Paříží třeba. Ikdyž zrovna to litrový TFSI má prej emise 99, takže by se mělo vlízt i v tý UK, viz [odkaz]
Avatar - Ham.
7. 1. 2015 10:16
Re: Pěkný..
Kdybys žil jinde než v ČR, tak bys diesel pochopil velmi rychle. Např. v UK existuje "CO2 emissions-based vehicle excise duty" a protože diesel bude nejspíše ve třídě A (tuším CO2 na km pod 100g) a benzín ve třídě B nebo C tak je to čistě ekonomická úvaha typu nájezd/cena paliva/daně/pojištění/odpisy z poř. ceny. Takže v ČR je ten diesel skoro neprodejný, naopak v UK je to často doporučovaná motorizace kvůli nákladům.
7. 1. 2015 10:15
Re: Pěkný..
Jo, taky si myslim. Dražší je diesel o dost (ikdyž to bych v týhle kategorii asi úplně neřešil), uživatelsky bude na typický nájezdy A1 rozhodně příjemnější benzín, rozdíl ve spotřebě minimální, ekologicky přeci jen benzín čistší, akustická pohoda zásadně lepší:)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2015 10:12
Re: Pěkný..
Mne přijde nasazení tohoto tříválce skoro jako hřích. Prémiové auto s neprémiovým motorem z Fabie... Chápu, že nemá asi A1 působit dojmem exkluzivity, jako Mini, nebo DS3, ale za tu cenu by si zasloužilo trochu silnější motor. Je to asi stejné, jako si koupit A3 se základním 1.2TSI. Na druhou stranu jako model je A1 kvalitním vozem, který pro majetné umí nabídnout více, než mainstreamová konkurence a to o dost více.. viz 1.8 a 2.0 TFSI :-)
Avatar - iudex
7. 1. 2015 09:55
Re: Pěkný..
Súhlas, toto auto si vyslovene pýta TFSI, keď nový 1,0TFSI má spotrebu skoro ako nafťák, pritom je vraj (podľa testu v autoexpresse) prekvapivo živý a dynamický, čo z neho robí asi najlepšiu voľbu v kontexte cena/výkon/spotreba. Dízel v malom mestskom imidžovom aute nemá veľký zmysel.
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2015 09:42
Re: Pěkný..
Už jsem myslel, ale nakonec souhlas. Diesel v malém autě moc významu nemá. Tohle nebude nahrazovat firemní Fabku.
8. 1. 2015 09:06
Re: 1. na webu/kolko to stoji???
Já myslím, že cíl moc splněn není. Do roku 2013 Hyundai/Kia zvyšovaly podíl na trhu v ČR. Od zavedení agresivních kampaní Hyundai stagnuje (trh rostl 16,7%, Hy 16,6%) a Kia začala ztrácet tržní podíl (růst jenom 5,9% proti trhu 16,7%, možná i právě na úkor Hyundai a jeho agresivní kampaně, protože dryáčnická kampaň jednodušší část publika přitahuje a sofistikovanější naopak odpuzuje bohužel s efektem, že to odnese Kia, která se sice chová slušně, ale nezíská ty jednoduché klienty a ty sofistikované ztrácí, protože podvědomě si většina lidí obě značky spojuje do jednoho koncernu). Takže když se na to podívá někdo v Soulu z pohledu koncernu Hyundai, tak může klidně zvednout obočí, protože kampaně Hyundai jsou ty nejdražší na českém trhu a pokud za rok bude situace stejná, tak třeba i nakopat dolní část zad jedno managera, protože masivně investovat do reklamy a držet podíl jedné značky a do jisté míry na úkor druhé značky stejného koncernu je docela problémek.
Avatar - Emel
7. 1. 2015 21:25
Re: mňa prekvapila
Rozdělení aut na mainstream a prémii je oborovým standardem, který běžně používají všichni, kdo mají s auty co do činění, běžně se vyskytuje v testech i statistikách. Ty jsi tu evidentně nový, jinak není možné, že bys to neznal... proto ti to zkoušíme trošku přiblížit a vysvětlit.

Poslední odsek s cenou byl trošku ve zkratce, doufal jsem, že se v tom zorientuješ... ok, zkusím to víc rozepsat. Cena není příčinou prémiovosti, je jejím příznakem. Tedy auto není prémiové proto že je drahé, ale proto že je dobré. A že je dobré se pozná tak, že za něj trh ochotně platí nadstandardní cenu. To je totiž důkazem toho, že významná část zákazníků vnímá hodnotu produktu jako nadstandardní a je ochotna připlatit si za vnímaný rozdíl v kvalitě.

Cena je měřitelná veličina... nevím co tě na tom překvapuje.
Avatar - white label
7. 1. 2015 20:36
Re: mňa prekvapila
Promiň, needitoval. Zaměnil jsem tvou reakci z 19:28 s tou z 19:19. Nečekal jsem, že mi odpovíš hned dvakrát na jednu reakci, navíc obdobně.

Nevím jestli jsi pochopil mou reakci z 19:29, ale ty tu o sobě tvrdíš, že jsi "marketer" s praxí v prodeji aut, ale jen podle toho cos tady zatím napsal, nemám důvod tomu příliš věřit.
7. 1. 2015 20:13
Re: Má to háček
My pasáčkové koz na kecičky prodejců (rádoby) prémiových aut moc nedáme. Řídíme se selským rozumem ...
Avatar - simply never
7. 1. 2015 19:51
Re: mňa prekvapila
Nenechaj to tak, rozpravaj co som presne editoval a hlavne napis to čím sa zivis.
7. 1. 2015 19:42
Re: Prezlečené ...
A ta tvoje poslední věta se tedy vztahuje k čemu?
Avatar - white label
7. 1. 2015 19:41
Re: mňa prekvapila
Tak snad si ještě pamatuješ, že tvá reakce byla původně mnohem delší a ptal ses především na vzdělání...
Docela pestrou.
7. 1. 2015 19:29
Re: Má to háček
Promiň jsem jen prostý pasáček koz a tam mi připadá, že moc pěkné (byť ojeté) C-kupé za 600 tis je OK cena ... A1 za 600 tis mi prostě připadá nějak moc .... Nějak nechápu proč bychom neměli porovnávat ceny aut nových a zánovních .... V které že je to učebnici?? Jestli v té pro prodejce aut, tak tomu rozumím ....
Avatar - white label
7. 1. 2015 19:29
Re: mňa prekvapila
Tady, v anonymní diskusi, mohu být (v reálu) čímkoli a mít vystudované cokoli, resp. mohu to tvrdit, stejně jako ty, nebo kdokoli jiný. Je mi tedy úplně jedno, co tu kdo o sobě (anonymně) tvrdí, podstatné je to, co a jak tu píše, to je to jediné, podle čeho si troufám konkrétní nick posuzovat, samozřejmě do doby, než ho případně poznám osobně.
edit - vidím, že jsi výrazně editoval, ale už to nechám tak.
Avatar - simply never
7. 1. 2015 19:28
Re: mňa prekvapila
Roky predaj pre istu automobilku, ty máš akú prax?
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 19:22
Re: mňa prekvapila
>:D >:D Ty tu trpělivost vraj máš, mě už došla, nezlob se. ;-)
Avatar - Nadzvukovy
7. 1. 2015 17:20
Re: Prezlečené ...
Nebolo to myslené ako urážka, aj keď to možno tak vyznelo. Ten cenový rozdiel sa určite prejavil, napríklad lepšie odhlučnenie, material, jazdné vlastnosti ... Nie som blbý ale ani naivný ...
7. 1. 2015 15:23
Re: 1.4 TDI točivý moment 230 Nm chybí 6 převodový stupeň ?
Lze objednat DSG 7 rychlosti. Sice se do 100tis km rozpadne, protoze ma konstrukcni vadu a stale to neopravili, ale objednat lze :)
Avatar - simply never
7. 1. 2015 14:59
Re: Obestavěný prostor
A ty sam si prostacek alebo elita?
7. 1. 2015 13:56
Re: Pěkný..
Díkes, tak očividně ty diesely někdo kupuje.
Avatar - fOE
7. 1. 2015 13:30
Re: mňa prekvapila
neni nad to kdyz se clovek vrati z obedu a co chtel napsat uz napsal nekdo jiny :yes:
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 13:23
Re: mňa prekvapila
Pěkně shrnuto. ;-) :yes:
7. 1. 2015 12:55
Re: Obestavěný prostor
Já jenom nechápu, proč tady diskutující mají potřebu vždycky mířit proti sobě a nevěnují se autům. Je to už dost velká ostuda. Chystáme se za slovíčka, vytahujeme dávno zapomenuté příběhy a názory a když někdo zmeni pohled na auto svět, pak je to zase příležitost si bodnout.
Takže Mariachi já ti odpovím asi takto. A3 je pro me logičtější volba a jsem rad, ze ji mám. A1 je pro me příliš malá, než aby sloužila jako druhé auto. V tomto segmentu kupovat auto pro dceru, audi bych zřejmě nevolil. To je rozdíl oproti zarylym fanouškům audi, kteří proste za každou cenu musí mít na kapotě čtyři spojené prsteny.
7. 1. 2015 12:52
Re: Obestavěný prostor
Koncepce Audi je motor podélně před přední nápravou a převodovka za ní. Je to překonaná koncepce již desítky let z mnoha důvodů, ale Audi (a Subaru) se jí dodnes drží. Platforma Golfu posloužila A3-ce a platforma Polla A1-ce. Proč není i tady Audi-koncepct zachován, je především právě z prostorových důvodů a už neudržitelných jízdních projevů (moc velká nedotáčivost, ........). Samozřejmě i peníze na extra vývoj v koncernu VW.
7. 1. 2015 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2015 12:09
Re: Obestavěný prostor
Naopak, A1 má v této třídě vnitřek naprosto špičkový. ;-)
Avatar - Emel
7. 1. 2015 11:59
Re: mňa prekvapila
Mito je dobrá připomínka... Alfa sice jako taková prémiovka není, ale vzhledem k absenci jiné konkurence sem Mito patří.

PS: už jsem žádné neviděl snad rok
7. 1. 2015 11:58
Re: mňa prekvapila
Něco mi říká, že jste zapomněli na AR MiTo! >:-[]
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2015 11:32
Re: Obestavěný prostor
trufas spravne :yes:

som rad ze ty rozumies vsetkemu a vies comu ja rozumiem a comu nie.... len tak dalej :yes:
Avatar - Ham.
7. 1. 2015 10:29
Re: Pěkný..
To pak ano, ale jak vidíš, tak celá tisková zpráva začíná emisemi CO2, protože to je to, co Brity zajímá primárně, jestli je pod kapotou diesel nebo benzín je pro ně díky CO2 šílenství vedlejší informace. Jen pro příklad jak jsou Britové "vyplesklí" z dieselového TTčka (které předjímají jako "big seller"), kde je to opravdu "na palici".
[odkaz]
Avatar - fOE
7. 1. 2015 10:24
Re: Zabita kombinace
Dovolim si nesouhlasit. Jsem ten posledni co by se dal oznacit za fanouska Audi, ale A1 imageovka je, minimalne stejne jako jim je Opel Adam, DS3 a dalsi. Potrebuje k tomu ale vhodne zvolit barvu, dat kontrastni strechu a adekvatni kola (velikost, barva, tvar).
7. 1. 2015 10:02
Re: Pěkný..
Tak :yes: , diesel v malém autě to nemá smysl, tak samozřejmě pod kapotou na osobního automobilu patří benzín atmo i turbo TSI :yes: :-!
7. 1. 2015 20:25
Re: Má to háček
Co furt resite? To by treba Mini nejezdilo ani jedno - a presto jich je mraky. Nekomu je to proste uplne fuk, ze ho maly auto stoji 600k. Pro me je to drahy, ale neberu jim to a nefrflam furt dokola, ze je to nejak moc. Kdyz na to nemas, tak to nekupuj. Ale nemusis kazdymu furt dokola vysvetlovat, ze na to nemas.
Avatar - white label
7. 1. 2015 19:39
Re: Má to háček
Čím se případně živíš apod., s tím nemá co dělat. To co píšu není žádné objevení Ameriky, ale zcela obecně respektovnaý fakt, který se zdaleka netýká jen automobilů. Každá použitá věc je podstatně levnější, než srovnatelná, ale nová/nepoužitá/neopotřebovaná.
Když budeš chtít objektivně zjisti rozdíl mezi cenou dvou různých automobilů, budeš se v jednom případě dívat do ceníku nových aut a v druhém na bazarové ceny, nebo se v obou případech podíváš na ceny nových vozů?
Avatar - simply never
7. 1. 2015 19:19
Re: mňa prekvapila
Bolo to pred 14 rokmi. Ty si co povodom? Co máš vystudované? Co pises je rypanie, sám si mi navrhoval, aby som sa pustal do debaty, kde som doma. A preto som reagoval. Co si ty povolanim?
Avatar - simply never
7. 1. 2015 19:09
Re: mňa prekvapila
Nechajme to tak. Každý si povedal co chcel, to je ferovy návrh.
Avatar - simply never
7. 1. 2015 19:00
Re: mňa prekvapila
Nie nie je to pravda, ty si vytrhol z kontextu to, co ti vyhovuje. Trhove rozdelenie na kasty je výraz, ktorý pouzivaju skutocni znalci v krcme. Čistá patka (5) to nie je iba vďaka tomu, že zacinas pripustat existenciu faktorov vplyvu a zároveň uz pripustas, že vazba medzi kvalitou a cenou je nepriama. Na skuske by si letel.
Avatar - simply never
7. 1. 2015 18:35
Re: mňa prekvapila
Som zvyknuty byť trpezlivy, vysvetli co to znamená vztah ceny k "premiovosti" produktu. Ak das návrh, že nechajme to celé tak, vyjdes z toho aspoň so ctou. Cítim samozrejme, že sa necitis komfortne, keď máš vysvetlit ten vztah. Nic ine. Stále volím slova ako kamarat kamaratovi, hoci nie sme kamarati. Proste vies to alebo nie?
Avatar - simply never
7. 1. 2015 18:05
Re: mňa prekvapila
Tento aj Dinarova "rec" má mnoho nedostatkov. Tento "pojem" sa pouziva kalibrami ako vy dvaja, nemylte sa, že to je odborný termín. Priklad je naskrz nespravny, a fakt, že posledný odsek odporuje predchadzajucemu, to uz fakt tomu celému neublíži. Ale vidím vo vás dvoch ekonomov, ved tvrdit, že samostatna cena je jednoznacne meratelna veličina je odvahou. Toto prosim rozviest, cítím Oskara. Hoci som dal sieť na verlybu, chytil som dva karasy. Pred tym, ako mi dokážete, že premiove výrobky su tie kvalitne si zopakujme otázku: sky je vztah ceny k "premiovosti " produktu. Nemá cenu sa so mnou v tejto oblasti hadat, a tu vobec na mysli slovny nezmysel zvratu "premiovost produktu". Vaše "vazby" su podobne ako slovne spojenie trochu tehotna a pod. Rozpisal som sa, sumarizujme: Dinar vysvetli ako marketer, ktorý vie co hovori, co to znamena vztah ceny k premiovosti" produktu. Ale teraz naozaj, nie tie blbosti u sunke. Však hovor, budem konfrontovat svoje vedomosti s tvojim profesorskym vykladom. Začni, poďme.
7. 1. 2015 17:26
Re: Má to háček
U nás se toho moc neprodá .... No a za naší západní hranicí se cena odvíjí od měsíční splátky a tam zase takový rozdíl mezi Polem a A1 není ....
Avatar - simply never
7. 1. 2015 15:12
Re: mňa prekvapila
Som povodom marketer (VS), ale vztah ceny k "premiovosti" produktu sa v tej dobe na vysokej škole neučil. Obohat ma teda a vysvetli co to je, nech je tu historická pamat, ako ty staby profesor marketingu vysvetlujes. Isto to das, tak do toho. Mám sa zjavne este co učit. Nechcem, aby si hovoril klasicky o 4P, daj skolenie o vztahu ceny k "premiovosti" produktu.
7. 1. 2015 13:41
1.4 TDI točivý moment 230 Nm chybí 6 převodový stupeň ?
Vždy je lepší mít točivý moment ve vyšších otáčkách než v nižších, neboť můžeme využít zpřevodování a dosáhnout tak lepšího točivého momentu na kolech.

Pokud jedeme určitou rychlostí a chceme, aby vozidlo maximálně zrychlovalo, volíme takový rychlostní stupeň, aby motor pracoval v oblasti otáček maximálního výkonu. Ideální pro zrychlení by bylo udržovat motor stále v otáčkách maximálního výkonu a rychlost měnit pomocí převodovky s plynule proměnným převodem.

Pokud máme zařazenou určitou rychlost, kterou nebudeme měnit a chceme pocítit maximální zrychlení vozu na tuto převodovou rychlost, nastavíme otáčky do oblasti maximálního točivého momentu.

PS:- 1.4TDI motor na pětku při 130 km/h točí rozumných 2.500 otáček za minutu :no:
Nejvyšší toč. moment (230Nm / 1500 - 2500 ot/min :no:
7. 1. 2015 13:31
fešák
Pokud by takhle vypadala F III byl bych velmi spokojen. Moc povedené auto jen ta cena odpovídá platům na západ od nás.
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2015 11:38
Re: Obestavěný prostor
ja pisem o podpriemernych rozmeroch kufra aj razvoru v porovnani s drvivou vacsinou aut svojej triedy .... o kvalitnej jazde nepochybujem .... ta bude urcire paradna :yes:

inak ked sme uz pri rozmeroch... razvor mali a maju premiovky v akejkolvek triede vzdy velky a dovolim si povedat ze aj vacsi ako bezny priemer triedy..... u A1 to ale neplati...
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2015 11:25
Re: Obestavěný prostor
precitaj si este raz a pomalsie .... co som napisal.....

rozumies pojmu "priemer" alebo "standard" ?
Avatar - white label
7. 1. 2015 20:39
Re: Má to háček
Nejsem prodejce aut a co děláš ty, je v tomto případě také zcela nepodstatné, ale pokud nemáš vůli pochopit ani tak elementární věci, nemá diskuse s tebou (minimálně na tohle téma) smysl.
7. 1. 2015 19:06
Re: Má to háček
To je velmi jednoduché - pokud se podíváš do karty pana pod nickem C30AMG, tak tam najdeš jeho poslední úlovek Céčko 250 kupé. Řekl bych, že nás určitě bylo a je víc, kdo kupujeme lehce jetá prémiová auta venku.... BMW 7 ke podle mého názoru příliš velké auto pro člověka normálních rozměrů a ega ....
7. 1. 2015 18:36
Re: Má to háček
Trochu lépe se na tu pánovu káru koukni ... to není žádný sociální vozík, alébrž pěkné pérko a žádné přiblblé BMW 7 .... Posrat se můžeš, taková zácpa je nepříjemná záležitost ...
7. 1. 2015 12:46
Re: mňa prekvapila
Napsal jsem "ani náhodou" ale pak jsem se podíval na konfigurator a svůj názor jsem upravil. Je tam hodně možnosti individualizace a to dělá prémii prémií (je to jeden z významných faktorů)
A upřímně. Opět jsi dokázal, co jsi za zač. Napíšeš, ze není podstatné, jak Mini beru já nebo on, ze jde o to, jak to vidí trh. Copak já nebo on nejsme trh?
Další nesmysl je cena. Ta netvoří prémii sama o sobě. Podle tvé logiky pak můžu postavit auto na bázi sandera a vydávat ho za prémii jen proto, ze nasadim dostatečně prodejní cenu.
Ber to jako finálni příspěvek v tomto vláknu.