Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - PERNO
Ach
PERNO
| 8. 1. 2015 09:06
Vzdy som bol fanusik systemov bmw aj audi a to hlavne preto ze su nedotykove, podla mna dotykova obrazovka nepatri do auta. Dotykovo ovladat nieco co je daleko pred vodicom a na slovenskych cestach a vymoloch vyzaduje az nadludsky vykon. A neake gesta a podobne. Aby som sa zahanal pred neakou kamerou? >:D ludia sa budu trochu cudne pozerat :)) ale tak snad to neako vychytaju a bude to naozaj fungovat a nebudu tie "pokyny" vodica vyvolavat uplne ine reakcie akoby mali
Ach
Mig_35
| 8. 1. 2015 09:34
Pro mně osobně, a to nejsem velký fanatik do pořádku, byla noční můra mít v autě klavírní lak a zrovna tak to bude s umatlanou obrazovkou na čestném místě...
Ach
fOE
| 8. 1. 2015 09:47
Taky tomu nerozumim. iDrive v posledni inkarnaci jde jen tezko neco vytknout, mozna fakt jen to ze ma clovek az zbytecne cistou obrazovku. 8-s
Avatar - Barrichello
No vida
Barrichello
| 8. 1. 2015 09:07
i BMW přechází na dotykovku >:D To budou místní kolečko fans jistě nadšeni >:D
Koukám, že s ovládání gesty se roztrhl pytel
Gvick2
| 8. 1. 2015 09:17
předevčírem Golf a dnes BMW. Celé mi to přijde na pytel, ale doufám, že tam BMW bude mít aspoň nějakou delikatesu jako třeba rozpoznání vztyčeného prostředníku, které automaticky podřadí, zvedne plnící tlak turba a přitvrdí podvozek. :-)
Koukám, že s ovládání gesty se roztrhl pytel
_MT_
| 8. 1. 2015 09:37
Jen u Q7 to vyřešili zvětšením touchpadu. Opuštění multifunkčního ovladače je podle mne krok zpět. Zajímalo by mě, odkud to přišlo, protože jsem si nevšiml, že by byla poptávka po dotykovém iDrive. Tedy kromě toho, že ovládání aplikací na mobilním telefonu skrze palubní počítač (MirrorLink, CarPlay, Android Auto) by nebylo tak přímočaré.
Avatar - Barrichello
Koukám, že s ovládání gesty se roztrhl pytel
Barrichello
| 8. 1. 2015 09:41
Odkud to přišlo? Všichni ostatní to maj - japonci, amíci, jaguar atd >:D
Koukám, že s ovládání gesty se roztrhl pytel
_MT_
| 8. 1. 2015 10:11
A můžou si to nechat.
Avatar - Barrichello
Koukám, že s ovládání gesty se roztrhl pytel
Barrichello
| 8. 1. 2015 11:19
Dyt si to taky nechávaj >:D
Točit kolečkem je pasé >:D
Peugeot vs zeměkoule
Kasprik
| 8. 1. 2015 09:31
V Peugeotu 308 bylo to dotykové ovládání strašně a všude v testech kritizováno. Je vidět, že doba postoupila a dotyk bude časem ve všech autech. Uvidíme jestli bude kritizováno i jinde.
Avatar - guze
Peugeot vs zeměkoule
guze
| 8. 1. 2015 09:36
No jo, jenže je rozdíl mít v autě dotykovou obrazovku a přes ní ovládat všechny funkce a mít v autě dotykovou obrazovku, kdy panel klimatizace zůstává a můžeš jí ovládat stejně tak přes iDrive, prostě BMW zachová všechno jako doposud, akorát že přidá funkci dotykového ovládání ... tímto nechci nějak "hanit" řešení Peugeotu, nezkoušel jsem, proto mi toto právo nenáleží ... :-)
Avatar - KANKUNEN
Peugeot vs zeměkoule
KANKUNEN
| 8. 1. 2015 09:38
Tak ovládat vše dotykově je zdlouhavé a nepohodlné. Já vidím, že základní funkce zůstaly na tlačítka a točítka.
Tlačítkové peklo je proti vše na dotyk ráj.
Avatar - Barrichello
Peugeot vs zeměkoule
Barrichello
| 8. 1. 2015 09:46
Já nevím co vám pořád vadí.
Přjdu, anstartuju, zapnu rádio, navolím co chi posloucat, jedu a nešáhnu na to celou trasu.
To samý pokud chci navi, navolím, jedu.
Pokud potřebuju změnit trasu, ěnkde si zastavím.

Pohooda.

Klima,/topení + vyhřívaný/ventilovaný sedadčky se ovládá mimo tlačítky na palubovce. Takže není důvod na ten dotykáč za jízdy šmatat. Pokud chci zvýšit či snížit hlasitost, přeskočit skladbu atd, ovládám to tlačidly na volantu.

A na to nacvakat tam něco když auto stojí žádný i drive nemá, tam je dotykova 3x rychlejší, než se v idrive proklikám menu a protočím kolečem někam do pryč, mam to prstě dávno natukaný.
Doslova horor je pak u BMW reset různých intervalů jako výměna oleje, brzdovky atd. Práce na 20 minut, jinde na 4 >:D
Avatar - guze
Peugeot vs zeměkoule
guze
| 8. 1. 2015 09:51
Jednak máš evidentně zkušenosti asi s prvním iDrivem, což naprosto chápu, že je to pro tebe opruz, ale hlavně on zmiňoval řešení v peugeotu, kde je i ovládání klimatizace, přes dotykové rozhraní a to asi moc lidem nevyhovuje ...
Avatar - Barrichello
Peugeot vs zeměkoule
Barrichello
| 8. 1. 2015 10:03
To sem měl v jagu, ovládání klimy a topení přes navi a taky si na to šlo zvyknout, byly tam velké ikony, takže se šlo prstem snadno trefit i za jízdy.

No I-drive v autě z roku 2007. Krásné tlačítko Menu a back už to mělo, ale furt pomalý >:D
Avatar - guze
Peugeot vs zeměkoule
guze
| 8. 1. 2015 10:07
Ale v Jagu si mohl treba teplotu foukanyho vzduchu a vyhrivani/odvetravani nastavovat iskrz tlacitka jak tak koukam na fotky, ne? :-)
Avatar - Barrichello
Peugeot vs zeměkoule
Barrichello
| 8. 1. 2015 11:18
Jo, nastavení teploty a rychlost větráku šlo tlačítky, ovšem směr kudy to fouká (okno, nohy, tělo) už nikoliv, to pouze přes obrazovku :-)
Avatar - guze
Peugeot vs zeměkoule
guze
| 8. 1. 2015 12:01
Dík za vysvětlenou ;-)
Avatar - Barrichello
Peugeot vs zeměkoule
Barrichello
| 8. 1. 2015 12:06
Není zač >:D
Peugeot vs zeměkoule
Atila_
| 8. 1. 2015 10:48
Idrive byl opravdu povedeny az od roku 2009, ta verze s vetsim mnozstvim cernych tlacitek vsude kolem ovladace a klasickym listovym menu. Ten puvodni kriz byl blby napad od sameho pocatku.
Peugeot vs zeměkoule
_MT_
| 8. 1. 2015 10:25
Jednou výhodou pro mne je, že mohu mít ruku opřenou. Největší slabinu - zadávání dat - před lety odstranili touchpady. Nemluvě o hlasovém ovládání, které je špičkové, když funguje. A vadí mi, když jsou to čistě vizuální systémy - tedy ověření, že systém zaregistroval můj dotyk, je vizuální.

Neresetují se intervaly přes diagnostiku? Tohle jsem nikdy řešit nemusel.
Avatar - Barrichello
Peugeot vs zeměkoule
Barrichello
| 8. 1. 2015 11:15
Jo resetují. Ale abys s každou pí**vinou nemusel hned do servisu, dá se to udělat i jinak, nicméně u BMW to byl porod.
Avatar - Dinar
Peugeot vs zeměkoule
Dinar
| 8. 1. 2015 12:19
Na konkurenčním webu je video toho gesty ovládaného systému u VW, podle mně jako ukázka nesmyslnosti takového řešení je to video výborné. Je vidět zpoždění a trhnanost reakcí, každý úkon bude třeba zrakem ověřit, jinak si místo ztišení rádia přihřeješ zadek například. Efektní ale slepá ulička podle mého.

A ano, sdružený ovladač s touchpadem, toto umístěno v dosahu ruky opřené o loketku je ideální rozhraní, v kombinaci s funkčním hlasovým ovládáním těžko vymyslet něco pohodlnějšího a intuitivnějšího. :yes:
Peugeot vs zeměkoule
_MT_
| 8. 1. 2015 09:39
Zatím to bylo kritizováno snad všude - ať už ve Fordech, Cadillacích, nebo v tom tvém Peugeotu.
Avatar - Dinar
BMW
Dinar
| 8. 1. 2015 10:29
jde směrem k požadavkům trhu. Její modely dnes už nemají např. podvozky s jedním setupem zaměřeným na řidičské pojetí jízdy, ale je možno v rámci jednoho modelu nakonfigurovat auta, která oscilují mezi houpavým "pohodlím" až po sportovní tvrdost, vzájemnou kombinací pohonů a diferenciálů či akt. silentbloků lze dostat auto, které umí zatáčet i auto, které je "bezpečně" nedotáčivé. Podle gusta každého soudruha. Jestli je to pro značku dobrá cesta, je jistě otázka úhlů pohledu a hlavně na jinou diskusi.

Ale zjevně zvolili stejný přístup i pro rozhraní infotainmentu, mají akt. nejlepší systém ovládaný sdruženým ovladačem, jenže je část zákazníků, kteří jsou díky smartphonům zvyklí na dotyk. displeje jako na už neodmyslitelnou součást života, tak proč jim ho nedat i v autě. A podobně se to má i s ovládáním gesty, je to trend oznámený i jinými výrobci, tak BMW prostě nabídne rozhraní, které bude umět všechny varianty ovládání, stačí si vybrat. Jinými slovy, sdružený ovladač nekončí, jen se k němu přidávají další možnosti ovládání.
Avatar - guze
BMW
guze
| 8. 1. 2015 10:43
Tak tak :yes: :-)
BMW
_MT_
| 8. 1. 2015 10:48
Zachování ovladače mi ke štěstí stačí - nejsem proti možnosti volby.
BMW
fOE
| 8. 1. 2015 11:14
Tva posledni veta by stacila :-) . V takovem pripade je vse v poradku.
Avatar - HitmanPB
BMW
HitmanPB
| 8. 1. 2015 23:44
Dinar, súhlas. Mimochodom, dnes to nie su extra horibilné náklady na vývoj a zákazník má viac možností, čo ho v konečnom dôsledku "rozmaznáva".
BMW potrebuje byť pripravené - nie ako Nokia - inak moja srdcovka...
Stále je lepšie zachytiť trendy a pokiaľ sa neuchytia, tak na tom prerobia všetky firmy ( v TV sfére napr. 3D technológie ), ktoré do daných technológií investujú, ako zaspať dobu. To si v dnešnej dobe jednoducho nemôže dovoliť žiadna automobilka, ani IT firma.
Avatar - eniel lorien
vcera vw
eniel lorien
| 8. 1. 2015 11:13
vcera vw dnes bmw.... Ale ked s tym prisla tesla pred dvoma rokmi to bolo kecov aka e to slepa cesta
Avatar - H/K_svwet
predpokladam ze v prvom rade
H/K_svwet
| 8. 1. 2015 11:24
ide bmw o to aby usetrilo.... ono lowendovy dotykac ( ktory ma dnes aj kdejake bezne mimiauto ) je nepochybne lacnejsie riesenie ako implementacia ovladania kdesi do kolecka v stredovom tuneli ( co na tom ze to bolo spolahlivejsie a premiovejsie riesenie, koho to dnes zaujima, dnes uz kazdy len setri ) ..... tu nejde o ziadne zlepsenie ovladania.... lebo idrive s koleckom nemalo chybu a nikto sa nestazoval.... pozrite si fora bmw kde takmer kazdy idrive s koleckom chvali..... premia schytala dalsi klinec do rakvy pre par usetrenych centov ... gratulujem.... bezna konkurencia je takto k premii zase o kusok blizsie a ani sa nemusela moc snazit.... :yes:
Avatar - Dinar
predpokladam ze v prvom rade
Dinar
| 8. 1. 2015 12:21
Když se podíváš na fotky v článku, pod tím displejem, co vidíš? Kolecko na stredovom tuneli. Tak vidíš... ;-)
predpokladam ze v prvom rade
MariAchi
| 8. 1. 2015 14:25

Jasne, BMW chce setrit, tak namontuji navic i 3D snimac na strop, proste jsi to zase odhalil, Watsone.
Avatar - bigsoul
predpokladam ze v prvom rade
bigsoul
| 8. 1. 2015 14:26
Prosim ťa ty sa už k ničomu nevijadruj, lebo tvoje sprostosti sa nedajú cítať. U príspevkov Hnoojdeee mi to nevadi.
Avatar - praděda7
Infotainment
praděda7
| 8. 1. 2015 13:39
Zdá se, že s přibývající zábavou "on board", bude autopilot v autě opravdu nutností.
To je pecka...
MariAchi
| 8. 1. 2015 14:21
...Takze pokud sedim vzadu a chci si pritopit, tak misto abych v podstate bez koukani otocil knoflikem doprava, musim vythnout z kapsy mobil (jeste k tomu Samsung a pokud mozno s tou spravnou verzi operacniho systemu bez hacknuti a bla bla bla...), odblokovat klavesnici, najit tu spravnou aplikaci, spustit ji, pockat, az se to sparuje s aplikaci v aute a pak se muzu konecne zacit hrabat v nekonecnych menu a podmenu...a nakonec to nejak nastavit.
User friendly...
Ale chapu, ze na svete jsou hracickove, kteri by bez podobnych hovadinek o auto ani pohledem nezavadili.
Avatar - HitmanPB
To je pecka...
HitmanPB
| 8. 1. 2015 23:56
>:D :yes:

A to predpokladám, že sa používajú pasívne displeje a nie aktívne multi-touch panely.

Trochu s tým robím a niekedy ti vie v lete mucha na aktívnom multi-touchu nablokovať položky a pri troche polietania na správne pozície aj potvrdiť doklad 8-s

Podľa mňa je to na použitie za jazdy veľmi nebezpečné.

Jediná zmysluplná technológia je hlasové ovládanie.

P.S. Už sa prichádza na to, že android má IQ húpacieho koňa (a to som, ešte zistil, že je inteligentnejší ako iOS), ale automobilky skrátka nechcú zaspať dobu...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku