Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda Accord Type S: Silnější verze motoru 2,2 i-DTEC (132 kW) na cestě

61 komentářů

Avatar - kolmar
kolmar
Hmm 132 kW z 2.2 neni na tom podobne aj 6-tka od mazdy! Japonci na EU idu z superdieselami jedna radost. No taka 6-tka GTA alebo Accord Type S ... tazka to volba! Pre mna dva the best car z strendej triedy.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bylo na čase ... ještě chvíli a NEJ"slabší" diesly bude mít vw.
Na to že pro japonce jsou to trochu "out" ("navíc" - pro pár státečků v evropě) motory - mé uznání :yes:
velitel mesta bugulmy
Jen pro upřesnění, těch "pár státečků v Evropě" představuje největší automobilový trh na světě. V Evropě se prodá stejně či nyní dokonce víc vozů než v USA, navíc za vyšší průměrné ceny... to jen tak na okraj, existuje tu totiž rozšířený mýtus, že Evropa je pro výrobce nezajímavá. Není to až takový zapadákov.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEmyslela jsem zrovna "zapadákov" 😉 , ale s tím dieslem to tak spíše je, neb v některých státech Europe (řecko) je nafta TAKÉ docela "out" a proti těm zbylým kontinentům kde nafta až tak "nefučí" ... prostě vyvíjet motor pro JEDEN kontinent (a i tam převládá jen v NĚKTERÝCH státech) je trošičku NEekonomické ... (subaru se to skoro jistojistě NEvyplatí, ale JINOU šanci tady opravdu NEmají).
Co se prognóz do budoucnosti týče, NEvypadá to, že by ostatní kontinenty evropu v příštím čtvrtstoletí následovaly - v naftě zůstáváme "sami"
Pěkný den 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Kyle, tentokrát se velmi pleteš.
Evropa EU: 56% v dieselu.
Jižní Amerika: 26% v dieselu.
Korea: 60% v dieselu.
Indie: 58% v dieselu.
Čína: 24% v dieselu.
Severní Amerika: 5% v dieselu.
Austrálie: 18% v dieselu.

Takže jsi trochu přestřelila. Pěkný den. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty číslíčka DO 20-25% zas tak NEpřekvapí, 60% v Korea? To věru ANO! To NEní ani v mnohých evropských zemích naftě zaslíbených. Já opravdu četla prognózu vývoje aut/motorů a celosvětově dieslu NEní dávána v příštích desetiletích velká šance, dokonce spíš NAOPAK (jen ta evropa to bude - částečně - "zachraňovat") - ta South Korea - to mne věru PŘEKVAPILO.
PS: ODKUD čerpáte informace?
Pěkný den 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zase špatně !!! Pro Evropu se počítá se stagnací (max. předpoklad byl přede 2 roky 62,5% a potom stagnace), ale všechny ostatní regiony včetně USA a Japonska očekávají nárůst, v USA například ze stávajících 5% na 11,5% v roce 2012.
Například Japonci se připojí k ulračistým dieselům pro USA - na úrovni €6, nyní by to bylo příliš drahé. Austrálie do velké míry kopíruje Japonsko.
Rusko i vzhledem ke svému klimatu zůstane u benzínu, ale v podstatě jako jediné.
Informace si skládám z více zdrojů, hlavně ale získávám informaqce od Bosche a Delphi, 2 největších světových výrobců vstřikování nafty.
Hodně se dozvím, hlavně o USA z www.greencarcongress.com a něco také zjistím čtením mezi řádky.
Pokud by byl zájem o nějaké tyto informace, mohu poslati SZ. A budete mít pěkný večer. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu NEmyslím si že by mé "zdroje" informací byly TAK "mimo".
Na Green Car Congress mne tu již někdo upozornil (možná vy?) a mám ho dokonce "zaparkovaný" v oblíbených ...
Přiznávám, že NEJvíce dat z německých automoto-magazínů/servrů mám a nějaký DRAMATICKÝ nárůst dieslů plánován/očekáván v příštích 20ti letech NEní (zato postupné ROZŠIŘOVÁNí dalších alternativích paliv ANO). Tak "uvidíme" ...
Ta přesná % dieslových/benzínových motorů byla "odkud"? Z jakého zdroje?
Pěkný den 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Mno, myslím že Německo je mezi velkými evropskými zeměmi výjimkou. Španělsko, Francie, UK i Itálie mají mnohem více dieselu než Německo. Z toho vyplývá trochu jiný vztah k dieselovým vozům a Německo je přece jenom svojí rozlohou menší...
Dále spoustu problémů způsobily problémy s hlučnými a nekulturními dieselovými motory VW. To se ale nyní může dramaticky změnit s příchodem generace menších motorů 1,6 TDI a 1,2 TDI VW - motor 1,6 TDI bude kombinován se systémem Start-Stop.
Ještě bych Vám rád pozměnil vidění v jedné věci😒br /> Uvědomila jste si že se v Evropě prodává: 56% dieselu a zbytek koláče tvoří hybridy, benzíny, LPG, CNG a elektromobily? O 46% trhu se dělí 5 alternativ a sám diesel má 56%........
Data jsem ochotem poslat...
v Rusku je jenom 2% dieslu (žadny motor není schopen přežít kvalitu te nafty)takže pozor s dieslem tam nejezděte....
Johnn
Tak nafta v rusku bývala velmi kvalitní(nevím jak dnes),měla modrou barvu a mrazu odolávala poměrně slušně,narozdíl od těch našich žlutých... :-!
velitel mesta bugulmy
Celkově to není špatné auto a tenhle motor taky pomůže. Ale bohužel i Accord má mouchu, a tou je bídný prostor vzadu. A v kufru. Nechoďte na mě s tím, že manažerská střední třída nepotřebuje místo vzadu, že tam akorát hodíš kufřík a jedeš. Já jsem teoreticky jejich cílovka, ale potřebuju vzadu převézt malou v sedačce. A občas si k ní sedne i žena, aby si s ní hrála, a ta chudák potřebuje někam dát nohy. A co takhle výlet do Rakous a pár blbostí do kufru? No a ještě k tomu bych rád šestiválec. Když se takhle rozhlédnu po střední třídě, tak toho moc použitelného není. BMW 3 je sympatické, nemít rodinu, tak bych do něj šel. Ale pro 3-4 lidi je malé. Céčko je taky malé a ještě má (subjektivně) ošklivý interiér. Audi A4 uvnitř pěkná, trošičku prostornější, řekněme, že na prémiovku je to OK. Japonci nemají šestiválec. Accord má použitelný jeden motor - 2.4ku, ale ani ta není naživo takový zázrak (těch 147 kW jako kdyby tam nebylo, je to pořád jen čtyřválec, který má všechno nahoře). Mazda 6 nemá zatím ani to, nejsilnější motor má snad 125 kW nebo kolik. Francouzi a Italové mají u nás v rodině - sorry, že to říkám - trošku problém s image. Insignia sedan - vzadu narážím na strop, a to je přece trošku hanba na auto, které má 4.8 metru. Kombík ještě v prodeji není. Takže nakonec zbývá opravdu jen staré dobré Mondeo a Passat, které jsou schopné splnit všechno. No a vlastně ještě Superb - zvlášť později, až bude kombík se šestiválcem. Ale celkově je zajímavé, jak se ve zdánlivě široké střední třídě výběr rychle smrskne.
Avatar - pelikoš
pelikoš
tak je tu INFINITI
Asterix
Novy diesel bol uz potrebny u Hondy ako sol. Som zvedavy na parametre, testy. Skor ma zaujima ci bude dostupny aj v inych stupnoch vybavy alebo len pre Type S a o kolko bude drahsi ako terajsia 2.2 . Co sa tyka tvojho postrehu ohladne Accorda, v zadu extra vela miesta na nohy (chodidla) nie je ale az tak kriticke to ja osobne nevidim. Samozrejme mohli tie predne sedacky aj vyssie dat. A vzadu prevazne budu cestovat deti a pre ne je miesta az az. Prilezistostne v zadu cestujuci dospelaci sa malinko uskromnia. Apropo ved sedacka spolujazdca sa predsa da posunut dopredu a miesta pre tvoju manzelku by tak v zadu bolo dost. Trosku vacsi problem je velkost a vyuzitelnost kufra, ale ruku na srdce kolko krat do roka clovek zaprace ten batozinovy priestor na 100%. Ak potrebujes prevazat kociarik, tak urcity problem na 1-2roky mas ale potom uz sa to da. Rozhodne suhlasim, ze by kufor mohol byt v Accorde vacsi (Tourer) a viac prakticky.
figurka
U zástupce střední třídy říct, že vzadu příležitostně cestující dospěláci se malinko uskromní je hodně odvážné.
Asterix
Odvazne to je, ale pri pohlade na tie stale preplnene osobne auta strednej triedy, kde vzadu sedia ako sardinky vzdy traja cestujuci, ine vychodisko ani nemam 😄 😉 . Na kratku trasu sa to vzadu V accorde bez problemov da aj u dospelakoch, na dlhsiu trasu uz je to menej pohodlne. Samozrejme vela zalezi akych dospelakoch vzadu mas, ci su stihli alebo tlstici.
figurka
Já spíš narážel na to, že pokud člověk uvažuje o uskromění na zadních sedadlech u zástupce střední třídy, tak je něco špatně ( u toho auta ). Samozřejmě pokud se nejedná o výlet první pětky L.A. Lakers
Asterix
Vseobecne u novych modeloch aut strednej triedy a je to jedno ci je to Honda, Toyota, Citroen, Mazda, Renault..... je badat akusi diagnozu Maxi-mini od B stlpika, kde auta napriek tomu, ze naratsaju do dlzky, ale priestor na zadnych sedackach sa zmensuje lebo dizajn,aerodynamika su dolezitejsie ako potreby pasazierov.
figurka
Ano, to nelze popřít. Bohužel to vidím ( u aut střední třídy ) jako docela velkou nepříjemnost.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já velmi často.
Asterix
Tak pre teba Accord nie je ten pravy kandidat. Ty potrebujes stahovak alebo dodavku 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Do M6 se to vždy vleze
sir
A copak Mondeo?...mista je tam az az jak v interieru tak v kufru...v titanku S s 2,5T vypada sympaticky a jede....nu >😁 hezky kdyz ho mame doma😉a vety typu laciny interier..nevim kde na to chodi...jedine co tak muze pusobit jsou ovladace vyhrivani sedacek, ktere jsou ty stejne jako zm inule generace mondea.....jinak je to krasavec 😄 a ten zvuk motoru hjé
velitel mesta bugulmy
Souhlasím, i mně Mondeo vyšlo jako jeden z mála kandidátů. Osobně si myslím, že kdyby se vzala prostornost a jízdní vlastnosti Mondea a hodil se do toho interiér Audi, tak by to pro mě byl nejlepší a nejprémiovější automobil střední třídy. Bez legrace.
Ty si zjavne v aute nesedl.... Ak potrebujes dat malu do sedackej a zenu, tak ta sa tam zmesti lavou zadnou. Zmestim sa aj ja sam za seba a to mam 189cm, ale miesta by o trochu viacej mohlo byt.

Kufor rodine postacuje aj s kocikom tiez. Obcas musis zvinut plato, ale ja mam CRV a to robim tiez, hoci kufor ma cez 520l a ma posuvnu zadnu sedacku

Mondeo a PASSAT su najpriestranejsie auta v triede. MONDEO ale tiez nemas motor aky chces (ta velka krava s T5 nejazdi o nic lepsie ako ACCO s 200ps). Takze co Ti ostava PASSAT 2.0 TSI? Alebo PASSAT 3.2 FSI? Divna volba. Samozrejme, R36, ale to je mimo 😄
velitel mesta bugulmy
Právě že seděl. Sice jen asi 20 minut, ale seděl. Kufr u Tourera mě fakt zklamal a prostor vzadu taky. Míval jsem dřív služebního passata a v tom accordu to vzadu subjektivně bylo horší. A je jasné, že pohoršit už si nechceš nikdy. Přejíždíme často jednu delší trasu v Evropě a komfort vzadu je důležitý. Jak jsem psal výše, kdyby někdo vzal všechny dobré vlastnosti Mondea (velikost, podvozek) a šoupl do něj interiér z A4, tak by vzniklo nejlepší auto střední třídy. No vlastně by ještě museli přihodit benzínový šestiválec z BMW. 😄 Tím chci říct, že kromě mainstreamových borců Mondea a Passatu není ve střední třídě opravdu všestranný model. Což zamrzí.
Mondeo dobre vlastnsoti? Myslis to nove? No ja neviem, okrem priestoru a dobreho ucinku posilovaca, cim je riadenie prijemne tuhe moc vlastnosti nevidim... Motory? Slabota, T5 od volvo rozozrana, ostatne benziny tragedia, diesle osobne neriesim, to patri tak do TOUAREG alebo A6 ci E klasse (do 5er rozhodne benzin 530i).
Dalej pokracujme... Mondeo je neuvertielne velke tazke, stratilo vela z hravosti... Proste ak niekto tvrdi, ze podvozok ma super sportovy, tak je mimo... ja uz velku prednost pred tym passatom nevidi. AR, ACCO su inde, mozno aj MAZDA6.

PASSAT je naozaj vsestranny, len by ma nudil.

Interier ACCO je za A4 hned druhy najpodarenejsi v triede podla mna.

Mas ale pravdu, ze stredna trieda moc stavana ako rodinna nie je (co nechapem, tie auta su stale vacsie). V mojom 7G sme ale isli styria dospeli na 2 tyzdnovu dovolenku a odviezli sme sa luxusune. Never ani nahoduo tomu, ze v 8G je miesta menej, meral som to 😄 je ta o 3cm viacej na nohy... (horsie je to s lestenim hlavy, ale to robi kazde auto presne okrem MONDEO a PASSAT)
sir
jeste by bylo fajn kdyby si se s tema autama projel ap ak mohl provovnavat 😄 co se tyce jizdnich vlastnosti jak noveho mondea versus pasat mazda honda...mam toprojete...tak vim proc mondeu fandim (ehm sakra proc ho clovek ma doma) nemuzu ale porovnal s novym oplikem.
simson33
No při porovnání hmotnosti Mondea vůči Mazdě6 mám o tvých slovech docela pochybnosti, jak může na stejně širokých pneu v zatáčce lépe držet auto které je o více než metrák těžší??! Nebo je to dokonce metrák na každé nápravě 😄
sir
to je jako proc ma auto o stejne homotnosti ale napr korejec horsi jizdni vlastnosti nez VW nebo FOR nebo Honda....ze by to bylo v podvozku? ajajaaaaj Pravda takovy BMW rady 5 je hmotnoste dal a ze by mel spatne jizdni vlastnosti? >😁
Avatar - skejpa
skejpa
kdyby si nechtel sestivalec tak mas vyber dostatecny 😄 takova M6 splnuje mimo sestivalce vsechno a prihodi ti dobrou cenu a hlavne spolehlivost...

btw: ja myslel ze je modeo 5ti valec...
coolio
Co Subaru? Není Outback to samé co Accord? Jel jsem vzadu 14 hodin do Dánska, do Rakouska, dalo se. Jinak na delší cesty jen MPV.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
BMW řady 5 s odporným interiérem
hubby2
taky nechápu kde jste vzal že tam není místo vzadu.Accorda 2.4 mám doma sice starší generaci ale místa je tam habaděj.Jel jsem s ním na hory 5 dospělích a nikdo si nestěžoval tak nechápu jak se tam nemůže vlézt vaše žena s prckem.Výkon v mém accordu je jen 140kw ale jede krásně jeden z nejlepších čtyřválců v dané kategorii pokud nepočítáme Sti a Evo.140 kw dokáže accorda rozhýbat na stovku za 7.8s neříkám že je to nějaký zázrak ale na auto velikosti accorda myslím že to není nejhorší.Nový accord sice i když má 147 kw tak zrychluje o ňákou setinku pomaleji ale pružnost a spotřeba tohoto motoru je skvělá a místa je ještě více než ve starém accordu
velitel mesta bugulmy
Opravdu je podle vás v novém Accordu vzadu místa habaděj? Jak byste pak popsal Mondeo? A to už ani nemluvím o Superbu. Říkám jen to, že střední třída v podání Hondy (ale samozřejmě třeba i Lexusu, BMW či MB) bohužel vzadu moc místa nenabízí. Rodinně založený člověk u prémiovek bohužel musí sáhnout až po vyšší střední.
Asterix
No otazka je, ci je este Mondeo so svojimi rozmermy autom strednej triedy? :-!
:yes: Sedan ma cez 480cm a to je fakt uz skor vyssia stredna 😄 Vsak aj pekne stratil vlastnosti oproti predchodcovi, aj ked Britske media to vidia inak 😄
S dvomi detmi, pokial uz synacik nema 15 a 2 metre je to v pohode, ver tomu.

LEXUS IS je fakt uz moc maly, 3er a MB, AR 159, SUBARU LEGACY su pomerne male... A4 a spol je na urovni ACCO... No a hore su PASSAT a MONDEO. Insignia a Mazda6 su velke, ale tiez Ti lestia hlavu, co nechapem
dali1
A co Volvo V70? Volvo patří dlouhodobě mezi přední výrobce prostorných (a až na výjimky v evropě jedny z největších) kombíků. Šestiválcem disponuje, dokonce je na výběr mezi novou 3,2 atmosférou a twinturbem T6. Nemluvě o Fordem tolik přivlastňované T5, která je u Volva doma, sice je to jen pětiválec, ale podřadný motor to určitě není. V případě nafty je asi lepší si počkat na nové bi-turbo 151kW když už. Oproti příbuznému Mondeu má V70 nepoměrně vkusnější a k tomu prostorný a skladný interiér.
Je vidět že jsou asiati v křeči a třicetiletý náskok nadaut z vlčího hradu nikdy nedoženou. Tohle si pořídí jen žlutým marketingem zmámený pacient :yes:
Avatar - euro89
euro89
se u Hondy moc nepředvedli... 132Kw z objemu 2.2l v době, kdy má třeba Fiat (resp. Lancia) 140Kw v objemu 1.9l neni žádnej super výkon... :no: už v době, kdy ten motor uvedla Honda na trh jako 2.2i-CTDi se 140PS měl Fiat 150PS v jednadevítce... >😁 ještě se maj japonci hodně co učit... >😁
michal_b
áno, napríklad taká japonská pizza za veľa nestojí
sir
neni vse jen o vykonu....tehda kdyz honda predstavila svuj 2,2 diesel, tak i oproti papirove slabsim vykonum to dohanela nejvyrovnanejsim behem nmotoru a celkovou kultivanosti...ne nadarmo vyhral tento motor x soutezi 😄
Zaujimave, ze 2.2 i-CTDI ked doslo na trh, bolo viackrat motorom roka... Aha, ze by u diesel nebol vykon vsetko??? 😄

Pozri sa na tu kvalitu JTD motorov.

Kazdopadne do takehoto auta diesel aj tak nepatri, smutne skor je, ze jedina TYPE S ma byt diesel, to je fakt smutne
figurka
Ještě že tam je "jen" to S. Být to R, tak už je definitivně odepíšu.
O Hondě sme se už několikrát bavili a vidíme to (bohužel) stejně. Jen se bojim, čeho se ještě dočkéme.
Teď mě ještě napadlo, že když se podivám na postupný vývoj Hondy (směřování automobilky, portfolio modelů atd..) tak musím, jako velmi přesně a cílevědomě směřující automobilku s velmi silným posilováním v čase, označit Audi. Ten kontrast je prostě monstrózní. Pozvolný ústup z vybudované image X agresivní růst a profilování značky s nárustem modelů.
Avatar - Dinar
Dinar
S tím vývojem souhlas, nechápu proč honda v oblasti image tak horlivě opouští léty budovanou pozici sportovně zaměřené značky. Ten kontrast s audi je přesný, ti naopak po letech začínají dělat i auta se kterými se dá taky zatáčet, a pomalu co nový model, to v tomto směru pozitivní posun.
kuko
no ono to možná souvisí s tou bublinou SPORTOVNÍ.

Všichni chtěli mít sportovní vše od mini až po zahradní traktůrek. Fajn, takže si koupili sportovní Hondu a najednou zjistili že ono to nějak drcá, a ten motor se musí vytáčet, a volantem musíš točit oběma rukama a pod. Takže se zase vrátili ke svým pseudosportovním (alias pohodlným) vozům. No ale nikdo nechce přijít o tuhle silnou zákazníckou skupinu, takže když nejde Mohamed za horou...

Audi jde na to fikaně. Nejdřív si udělá široké portfolio zákazníků, a pak pro jeho okrajové části začne nabízet ostré + ostřejší verze.
Avatar - Dinar
Dinar
Tohle předvést VW, tak se tu nedopočítáš posměchu nad tím, že jediná sportovní varianta jede na dýzlu, u Hondy to takový rozruch nevyvolává. Zvláštní, vezmu-li v potaz hondaři proklamovanou image značky.

Smutné, že typeS bude jen s dýzlem je, zvlášť proto, že honda nemá z čeho ten benzinový typeS vytvořit.
Asterix
Za pozornost stoji aj fakt, ze Honda vyvija, vyraba auta len sama pre seba. Dieslove specifikum je viac menej len pre Europu. VW spravi jeden motor a naklady na vyvoj rozhodi na 4 svoje znacky. Ak jeden motor sa ukaze ako nie velmi vydareny, tak "ziadna" finacna katastrofa sa nedeje a ostatne uspesnejsie motorizacie z produkcie VW to zahoja U Hondy by to bola v pripade diesloveho neuspechu jasna katastrofa. Urcity nepomer tu bude vzdy a je len na nas ako sa na to pozrieme.
Duri17
Honda predsa má dobré 6-valce, v USA sa Accord s týmto motorom predáva. Do Európy sa s ním pravdepodobne boja prísť, tu teraz frčí preplňovanie.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A Italové se budou muset učit zase něco o japonské výdrži a kvalitě. Všechny japonské motory jsou postavené na výdrž. Není problém vytahnout mračno koní z motoru, ale co ten motor vydrží?
A proč jde Fiat do 2litru, když je 1,9 tak skvělá?
Kdo z Vás se skutečně v novém Accordu projel ?
Sám jsem řešil při koupi dilema mezi Passatem, Mondeem, C5 a Acco.
Passat : Docela fajn, ale ty motory ? Auto totálně bez emocí, těžké (stačí auto prohnat po okrskách), jako jedinou výhodu bych viděl prostor vzadu. Když se člověk podívá do bazarů je s podivem
kolik jich tam je. Že by nebylo něco v pořádku ?
Mondeo : To už jiná písnička. Dobrá platforma, ale ta tuhost karoserie! Ale určitě bych mu dal přednost před Passatem.
C5 : O sportovní jízdě to není, ale v pohodlí strčí jak Passat, tak Modeo do kapsy. Místa vzadu je také dostatek. Co se týče kvality, tak například zpracovaní interiéru je na tom stejně možná i trochu lépe jako Passat.
Accord : Bezkourečně nejlepší svezení. Dostatečně tuhá platforma při ostřejší jízdě a zároveň dostatečne pohodlná no prostě super.
V řazení patří k etalonům třídy. Je pravda, že místa v zádu je o trochu míň, ale taková tragédie to není.
Pánové zkuste se v novém Accordu svést a pak dělejte soudy. Zkuste porovnat zmíněná auta, pokud možno v co nejkratším čase!
Diesely ala Honda nejsou o výkonu za každou cenu, ale o kultivovanosti a spotřebě. Pokud chcete závodit, zkuste radši benzín 2.4, který je sice 4-válec, ale v reálu se chová famózně.
Ja v nem jel a muzu rict jen jedno: :yes: :yes:
figurka
Taky nikdo netvrdí, že je to špatné auto. Jen bohužel to postavení tohoto Type-S ve vztahu k dnes už rádoby image automobilky jako takové.
Asterix
Ale ved to Type S nic ine neznamena, len ze to dostane trosku sportovejsi nadych a vyzor s jasne viditelnymi optickymi zmenami. Nerobme z toho vedu, toboz nie tragediu. 😉 Apropo kolko beznych ludi skutocne vie, co to Type S znamena , resp. ma predstavovat a u Hondy reprezentovat? :-!
figurka
Jenže u automobilky, která se dlouhou dobu prezentovala sportovně zaměřenými modely, mezi širokou veřejností byla také díky těmto modelům dobře známá a v podstatě byla takto vytvořená celé image je docela škoda, pokud "nejsportovnější" model řady nabízí v naftové verzi. Nota bene, pokud je ta automobilka "proslavena" velmi specifickými benzínovými motory.
Proto taky zmiňuji výše ten dobrovolný ústup Hondy ze současné pozice, což vnímám jako velké negativum.
Asterix
V prvom rade povazujem za nie prilis vhodny marketingovi tah davat novy uz dlho ocakavany silnejsi diesel len v spojeni s Type S a na tom stavat u hondy ody na radost. Predajne cisla v takejto zostave asi neoslnia. A tak ako pises spajenie Honda -sport-diesel akosi z hladiska minulosti a snad aj dalsiej uspesnej buducnosti nepasuje. Honda akosi zaspala na vavrinoch a dobre benzinove motory jej uz chybaju. 2.4 nie je zla, v ramci atmosfer dobre zihadlo (snad aj najlepsie) ale ..., dnes akosi sa rozbiehaju turbo benziny a tu rovnako ako s prichodom kvalitneho diesla Hodna dlho caka a vyckava co a ako dalej smerovat. No rozbehnuty turbo vlak necaka. 😒
figurka
:yes:
tomikadze
oba nove modely som jazdil a poviem vam ze radsej sa budem tlacit v acco ako rozvalovat v passate alebo mondee.
Interier perfekt, motory oba perfekt, radenie rychlosti perfekt.
Keby to bolo 4*4 tak ho beriem okamzite. Potrebujem ale niekedy aj velky kufor takze s velkym smutkom ho musim vyradit. Ked myslim velky kufor tak fakt velky - na kapelu. A tam zaplnim po strop aj moje santa fe.
Asterix
Jedine v com ma Accord nedostatok, tak to je velkost a vyuzitelnost kufra. U Tourera 406 l + 60l schranka pod deklom nie je nic moc, otazny je sposob merania kufra a ci do objemu su zahrnute aj tie vsetke schranky po boku. Netesi sirka medzi vezami nad podbehmi. Urcite minusove body su aj za pristor pre chodidla a za "lestenie " hlav u vyssich ludi, no dnesna najnovsia konkurencia je na tom dost podobne. Kto chce auto pre cisto jeho praktickost od stplika B,C kupi si super velke kombicko, kto chce auto pre radost z jazdy aj pre ine jeho kvality, ktore robia auto autom, kupi si napr. Acccord.
Je to otazka priorit.
Pravda je taka, ze ten kufor sedan/tourer mohol byt o chlp vacsi. No v pripade "batozinovej krizy" kupi sa truhla na strechu a ide sa na dovolenku. Z casu na cas akceptovatelne riesenie.
😉
Nezamenoval bych Type-S s Type-R. Type-S neznamena sportovni ale sportovnejsi, coz proste je....a ze je to "nejsportovnejsi" model u Accorda 8G je sice pravda, ale to byl 2.2 i-DTEC taky do prichodu Type-S (pocitam pouze dizly, jinak je to samozrejme 2.4)