Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia se stala Autem roku 2015 časopisu What Car?

Nejprestižnější automobilovou anketu ve Velké Británii What Car? Car of the Year Awards ovládla Škoda Fabia III. Dílčí vítězství mají i značky Audi, BMW, Citroën, Ford, Nissan, Mercedes-Benz, Porsche, Land Rover, Hyundai a Volkswagen.
Zpět na článek
8. 1. 2015 13:06
8. 1. 2015 15:46
8. 1. 2015 22:42
8. 1. 2015 13:14
8. 1. 2015 15:12
8. 1. 2015 18:25
8. 1. 2015 19:39
8. 1. 2015 18:28
8. 1. 2015 13:38
8. 1. 2015 14:02
8. 1. 2015 15:07
8. 1. 2015 14:16
8. 1. 2015 14:19
8. 1. 2015 15:00
8. 1. 2015 16:00
8. 1. 2015 19:08
8. 1. 2015 20:18
8. 1. 2015 19:26
8. 1. 2015 19:39
8. 1. 2015 21:38
8. 1. 2015 21:22
8. 1. 2015 21:26
8. 1. 2015 21:54
8. 1. 2015 22:02
8. 1. 2015 22:09
9. 1. 2015 07:51
Avatar - Uživatel_5340709
8. 1. 2015 13:00
To je jasný Stockholmský syndrom,
UK byla jedna z mála zemí, kam se vyvážely škodovky za socialismu, .... a co si nimi tehdy angláni užil ;-) >:D . No a teď sklízíme co jsme zaseli, oběť se neumí odpoutat od svého trýznitele. :-! >:D
Rozbalit vlákno
13
8. 1. 2015 13:05
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
>:D >:D >:D to si pěkně slízneš!
Avatar - Uživatel_5340709
8. 1. 2015 13:19
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
Už mě trochu nebaví číst stále stejné komenty typu:"vidím to tak, že mají dobře našlápnuto, zapracovali na motorech, designově dobrý, firma se snaží, měli by ještě to a to, nebo .............bla, bla". Když to říká Jeremy Clarkson, nebo Chris Haris, tak ok, ale v poslední době vlastně dost často na diskuzích skoro všichni opakujeme takové podobné klišé.
8. 1. 2015 14:07
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
Ono to podle mého neplatí jenom o Škodovce, ale o většině výrobců .... Vyrábí se pořád stejná auta a trochu se pozmění obal a třeba vymění sklíčka a pár čudlíků .... Prostě pokrok ....
Avatar - Uživatel_5340709
8. 1. 2015 14:12
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
Možná to špatně vyznělo, ale bylo to myšleno obecně a víc směrem na nás diskutéry.
8. 1. 2015 14:57
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
Omlouvám se, špatně jsem to pochopil, ale za tím co jsem napsal si stojím .... Jinak jsem byl docela překvapen, že se Škodovky vozily za minulého režimu i na Island ... Tam jsem od 2 lidí slyšel na 120L samou chválu.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 1. 2015 15:51
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
Nemáš se za co omlouvat, a o tom, že všichni inovují, představují nové modely, ale auta se zase tolik nemění, máš určitě pravdu.
9. 1. 2015 12:28
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
Tolik lidí si tam koupilo 120-ku? ;-)
Avatar - GeorgeWWW
8. 1. 2015 16:41
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
A jak byste si Vy představoval pokrok? Jestli máte nějaký pokrokový nápad, který bude trhákem prodejů, určitě Vám automobilky utrhnou ruce a bude z Vás miliardář...
8. 1. 2015 20:15
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
Pro mě je pokrok to, co dělá Tesla a Toyota ... auta bez hluku a spalin ...
Avatar - GeorgeWWW
9. 1. 2015 12:32
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
A vy tedy máte doma Teslu nebo Toyotu na vodík? Než taková auta budou dostupné pro střední třídu zákazníků, už tu možná ani nebudeme a hold budeme muset jezdit auty, na kterých se mění jen " sklíčka a pár čudlíků", jak píšete.
9. 1. 2015 13:53
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
Ne to nemám ... Když kliknete na můj nick otevře se Vám karta, kde jsou všechny auta, s kterýma jsem dlouhodobě jezdil za posledních 6 let. Teď mám benzínové Mitsubishi Lancer a jsem docela spokojen. Doufám, že mé další vozidlo bude bezsplodinové ...
8. 1. 2015 13:20
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
Kdyz si clovek pocte treba otazky na Honest John, tak si rika ze ti Anglicani jsou snad ubozaci. A vetsina jich je. :-|
Avatar - hedvin
8. 1. 2015 19:25
Re: To je jasný Stockholmský syndrom,
V británii mají Helsinský syndrom!!! Kdo zná pochopí :-)
8. 1. 2015 13:06
K smíchu
Celý WC je jenom o korupci, stačí se podívat jak se hodnocení jejich redaktůrů liší o hodnocení řidičů. Jak to nemá turbo a správný "badge" na kapotě, tak to nemá šanci.
Jako to hodnostil jeden borec ve video testu: je to výborný vůz, ale badge je pořád korejský...k smíchu.
Rozbalit vlákno
8
8. 1. 2015 13:17
Re: K smíchu
"Celý WC je jenom o korupci,...". Souhlas! :yes:
V jazyce jim vlastnim ... jsou to shysters.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 1. 2015 13:21
Re: K smíchu
Jakože WC je takové jedno WC?
8. 1. 2015 14:14
Re: K smíchu
re: WC=WC. :-!
Dobry postreh :yes:
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2015 15:28
Re: K smíchu
Hned mi bylo jasné, že pod článkem vypukne diskuse o korupci...
8. 1. 2015 15:46
Re: K smíchu
Já bych jenom dodal, že v anglii jsou celkem mastné pojistky dle obsahu motoru. Tato pojistka ( obdoba povinného ručení u nás ) dělá ročně třeba i 1/3 ceny vozu. Lidé, kteří si v USSK kupují levná auta typu fabie apod. pak jasně preferují malé turbobenzíny před atmosférami a to hlavně kvůli rozdílům na pojistném. 1.0 vs 1.6 dělá třeba 2000 liber ročně.
Re: K smíchu
Ano, třeba brácha byl v Irsku a říkal, že tam většinou aut je do objemu max. 2 litry, to pojištění je brutální, proto i D3 se prodává, protože mají silné motory do těhle objemů, koupit si tam nějaký šestiválec 3.6, tak vás nesežere spotřeba ale pojistka.
Avatar - wakantanka
8. 1. 2015 20:58
Re: K smíchu
podľa tejto logiky by mal byť potom základný liter Fábie určený práve Anglánom, aby ušetrili na poistke >:D
8. 1. 2015 22:42
Re: K smíchu
Je to dost možné, protože se jistě bude jednat i o dánsko a další země.
8. 1. 2015 13:14
proc 66kW?
když jen o 14tis drazsi je 81kW s o jednim kvaltem navíc + zadni kotoucove brzdy??
Rozbalit vlákno
15
8. 1. 2015 14:25
Re: proc 66kW?
Coze, Skoda nabizi jeste bubny? O Fabii se preci psalo jak bude oproti Rapidu nekde jinde, ze bude pomalu utocit na premii a nakonec jsou to bubny nejen v zakladu.
Je tedy mezi nimi nejaky rozdil, mimo toho, ze je Rapid natazena Fabia?
8. 1. 2015 15:12
Re: proc 66kW?
Nove motory a vybava. Jinak ani moc ne.
8. 1. 2015 16:05
Re: proc 66kW?
Takze ty poruchove TSI s retezem nadale zustavji jen u Rapidu a u Fabie je sirsi nabidka vybavy. Takze takovy stejny lowcost a sliby se nenaplnily. Ale ty reklamy jim jdou, u Fabie uz prehanej stejne jako u i20 ;-)
Avatar - miromen
8. 1. 2015 16:54
Re: proc 66kW?
Jasně automobilka dava do svych aut schvalně poruchov motory. Jakepak poruchy vykazuji ? A co to meleš za nesmysly ohledně bubnu ? Ty nejsi střelec pouze si střeleny.
Avatar - Ja Prvni 123
8. 1. 2015 22:04
Re: proc 66kW?
to snad není třeba opakovat.. fakta o prů_seru zvaném TSI...
8-s
9. 1. 2015 09:24
Re: proc 66kW?
Stejné jako by jste tvrdil, že auta (obecně) reznou steně jako v 80 tých letech minulého století. TSI už má povětšinou jiné řešení poruchových dílů.
Ano některé měli problémy ale ty jsou, jak jako auto fanda jistě víte, vyřešeny.
8. 1. 2015 18:25
Re: proc 66kW?
Len pre tvoju info Fabia 3 ma 1,2 TSI EA 211 co je rozvod remenom. Tak isto casom ho dostane aj rapid atd.
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2015 15:27
Re: proc 66kW?
"ze bude pomalu utocit na premii" Kde že se to psalo?
8. 1. 2015 16:03
Re: proc 66kW?
Ze bude pomalu vyznelo z toho jak se vsude prehanelo, jak budou TOP materialy atd. a nakonec jsou to bubny ve stredni vybave ;-)
Avatar - GeorgeWWW
8. 1. 2015 16:48
Re: proc 66kW?
To je typické...když ve dvojkové Fabii byly zadní kotouče jen u nejsilnějších motorizací, to bylo často: "kéž by byly kotouče aspoň za příplatek" A teď když jsou, tak to bude samé "jak to, že nejsou v základu?"
Plno lidí to neocení, tak proč je dávat do základu a navyšovat tím základní cenu modelu? Brzdná dráha u bubnů není zase o tolik delší a plno lidem stačí 15" plecháče, takže vzhled je taky šumafuk. O servisních nákladech ani nemluvím.
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2015 17:13
Re: proc 66kW?
Kde se psalo o top materiálech (v interiéru)? Od začátku bylo jasné, že Fabia III bude sázet spíše na lacinější,
Avatar - petrumr
8. 1. 2015 17:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2015 19:39
Re: proc 66kW?
Aventador. S keramikou. Jako většina tady :-!
8. 1. 2015 18:28
Re: proc 66kW?
To je podla zastupenia v krajine a to si urcuje vybavu pre ich trh. Napr. na Slovensku ma fabia aj vzadu kotucove brzdy (okrem 1,0 MPI) cize aj TSI 66kW ma kotuce, uz to nie je iba domena najsilnejsej motorizacie.

aj vybava jednotlive stupne sa trochu lisia medzi SR a CR trhom staci sa pozriet.
Avatar - VelkejChytrák
8. 1. 2015 13:26
Pro redakci
Začínáte mít problémy s interpunkcí.
Například tady nemá čárka co dělat: "respektovanější, než jiné"
V některých souvětích vám to skoro mění jejich smysl.
Zkuste se na to zaměřit, prosim.
Díky.
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2015 13:38
skoda
Jasne, musi to byt korupce, vypatlani britove, nebo stockholmsky syndrom, protoze prece neni mozne, aby skodovka prodavala dobra auta, v Britanii navic za rozumnou cenu.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Uživatel_5340709
8. 1. 2015 13:40
Re: skoda
Zkus se příště nebrat tak vážně.......... ;-\
Avatar - Uživatel_5340709
8. 1. 2015 14:13
Re: skoda
Až se přestaneš brát tak vážně, tak možná pochopíš co je vtip, co realita, a co je vážná věc.
8. 1. 2015 15:07
Re: skoda
At uz jsi to myslel jakkoli, tak s nazorem ve tvem prispevku by se rada lidi ztotoznila, takze se tezko odhaduje, jestli je to i tvuj postoj. Navic jsem nereagoval primo na tebe (to bych ti odpovedel ve vlakne) ale na obecnou naladu neprejici skodovce uspech. Jinak, svuj puvodni prispevek jsem taky psal s urcitou nadsazkou, ale chapu ze absence rozlicnych smajliku muze nekoho zmast.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 1. 2015 15:56
Re: skoda
Tak to bylo jen malé nedorozumění, škodovce přeji úspěch, a hlavně uznání před tím, co od revoluce dokázala, i ten úspěch v uk je toho příkladem.
8. 1. 2015 14:16
Re: skoda
Co Anglican - to Mr. Bean. Neni divu ze Fabie posbirala zlatou pedaili.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 1. 2015 14:56
Re: skoda
Teď myslíš jako v jeho filmech, nebo doopravdy? ;-) /to je trošičku rozdíl >:D /
8. 1. 2015 14:19
Re: skoda
"... protoze prece neni mozne, aby skodovka prodavala dobra auta, v Britanii navic za rozumnou cenu.."
Bingo, protoze zrovna tak tam prodava dobra auta i KIA! >:D

[odkaz]
8. 1. 2015 16:00
No to snad ne
"podle mínění porotců se jedná v současnosti o nejlepší malý vůz své třídy v Evropě"
Mozna by pravnici nasli skulinku ve slovech - nejlepsi ve sve tride - jaka trida to vlastne je? Mozna je to trida kde je zadefinovan VW jako nejlepsi auto a potom auto s tou samou technikou, ale s vetsim kufrem a nizsi cenou, musi byt zakonite jeste lepsi.
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2015 16:03
auto roku 2015?
a to je este len januar. ked uz tak 2014. ci ked pride nieco na jar tak budem autom roku 2016?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2015 16:12
Re: auto roku 2015?
aj v ankete europske auto roka 2015 mas kandidatov znamych uz v roku 2014..... [odkaz] .... tak je to vsade... aj europske auto roka 2016 sa zase bude vyberat z tych ktore prisli na trh este v tomto roku 2015 ... normalka, tak to bolo vzdy ...

dokonca je to aj podmienka v nejednej takejto ankete .. ze auto roka ( povedzme roka 2015 ) sa musi zacat predavat este v priebehu roka 2014 .... aby mohlo byt zaradene do ankety ;-)
9. 1. 2015 09:26
Re: auto roku 2015?
Celkem logicky musí vybírat ze dříve představených modelů, takže když něco představí v 02/2015 má to možnost být autem roku 2016.
Avatar - Guttalax
8. 1. 2015 16:14
Zelená závist
Nastaví zrcadlo všem.Konkurence zezelená a soused ze Žiliny zbledne závistí >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2015 16:22
Re: Zelená závist
alebo skor....... a vas soused ze ziliny bude taaakhle malyyyy ;-)
Avatar - Guttalax
8. 1. 2015 16:39
Re: Zelená závist
A ještě bude tááááááákhle malinkatý >:D
Avatar - AUDIRS6
8. 1. 2015 17:00
Re: Zelená závist
Ked uz kasles na interpunkciu ako ja, tak aspon ale mena pis s velkymi pismenami !
Ja ti tiez nepisem ze si z kosic >:-[]
8. 1. 2015 16:37
Re: Zelená závist
Snad z Nošovic ne? ;-)
Avatar - vabis
9. 1. 2015 08:35
Re: Zelená závist
Fabia III je totiž evidentně vysoce dobrý vůz, bylo to zřejmé již od prvních dnů, takže ocenění jistě ještě přibudou :-! :yes:

Soused z Nošovic? Co to je? To je nějaká i-třicetiletá sýkorka, co se odhaluje před základkou? 8-s
Avatar - flyboyeda
8. 1. 2015 16:25
Nová fabia je opravdu hodně vydařené auto
tak bych si typnul, že ještě něco vyhraje
Rozbalit vlákno
4
Re: Nová fabia je opravdu hodně vydařené auto
Hlupáci budou pouze nadávat a závidět. Nedávno jsem viděl Fábii v barvě kapučína. Jelikož máme nové Polo, tak jsem hned srovnával, např. interiér, design, prostor a dospěl jsem k závěru, že ještě nikdy předtím nebyla Fabia tak blízko VW P.(přibližně shodné stupně výbavy) Až na pár lacinějších prvků se to auto povedlo, proto není divu, že něco vyhrálo.
Avatar - wakantanka
8. 1. 2015 21:04
Re: Nová fabia je opravdu hodně vydařené auto
s lepšou motorizáciou a výbavou je ale veľmi blízko Polu aj cenou a to potom stojí za úvahu, či nebude nakoniec lepšia voľba ten VW alebo sestrička Ibiza.
Avatar - petrumr
8. 1. 2015 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Re: Nová fabia je opravdu hodně vydařené auto
To je bohužel doména moderních aut, nejen že se rozšiřují, to by nevadilo, ale že rostou "do země" to vadí. Třeba pro důchodce je obtížné nastupování a vystupování, pro děti je to snažší, ale ty většinou akorát ušpiní prahy. Třeba Clio Grandtour se mi zdá úplně připlácnuté k zemi.
8. 1. 2015 17:56
SKODA IS BEST CAR IN EUROPA
Škoda jede a dělá v posledních letech nejlepší auta v celé evropě, jak design, technicka tak i kvalitní a za rozumnou cenu. Můžeme být na Škodovku hrdí a o takových autech se jiným automobilkám může jenom zdát. Škoda je český zázrak. Poděkování si zaslouží všichni od dělníků přes prodejce, marketing až po vývojové a designové centrum. Se.e mě snád jediná věc, že je tady BMW :-) na které se náš zelený okřídlený šíp asi nedotáhne...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
8. 1. 2015 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2015 19:03
Re: SKODA IS BEST CAR IN EUROPA
Rozumna cena?
Na slovensku:
Kia Ceed 1.4 (73 kW) 6 st. prevodovka a základna vybava Amber 12 190 €

Fabia III 1.2 TSI (66 kW) 5 st. prevodovka a vybava Ambition doplnena o prvky ktore by sa rovnali zakladnej verzii Ceedu 11 731 €
:yes: :yes: :yes:
Avatar - dal
8. 1. 2015 19:29
Re: SKODA IS BEST CAR IN EUROPA
Nesrovnávej jablka a hrušky.
Rio s 1,4 je u nás za stejnou cenu jako Fabia s 1,2TSi, což je daleko živější i úspornější motor. Navíc Rio už trochu přesluhuje i když byl nedávno menší facelift.
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2015 19:32
Re: SKODA IS BEST CAR IN EUROPA
rio rozhodne nepresluhuje.... vieme ako dlho je v predaji sucasne rio?

tak sup sup pozriet cez google ;-) ....
Avatar - dal
8. 1. 2015 19:46
Re: SKODA IS BEST CAR IN EUROPA
OK máš pravdu od r.. 2011, ale když jej postavím vedle nové Fabie tak mi přijde zastaralé!
10. 1. 2015 01:25
Re: SKODA IS BEST CAR IN EUROPA
3 roky su relativne dlha doba v niektorych pripadoch.
Pozri sa na Rapid, ten je rok a pol na trhu a uz teraz je zastaraly. Ani Monte Carlo mu velmi nepomaha.
8. 1. 2015 20:03
Re: SKODA IS BEST CAR IN EUROPA
Prečo by som neporovnal, keď sú takmer za rovnakú cenu a Ceed je o triedu vyššie auto, nehovoriac o lacnom interiéri Fabie III (mám Fabiu I a interier po 13 rokoch vyzerá hodnotnejšie ako v novej Fabii v ktorej som mal možnosť pred mesiacom sedieť)
Avatar - Nadzvukovy
8. 1. 2015 18:18
Asi to bolo dosť drahé, ale ...
Gratulujem ! ;-)
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2015 19:08
*ůráci
Tak dle předchozích diskuzí je jasný, že škodovka musela podplatit WC, stejně jako české servery, jak se o tom tady tak vášnivě psalo. Protože jinak by přeci nemohla vyhrát, vždyť jsou to tak špatný auta. Zajímavý jsou 2 věci, že zrovna škodovka nabídla ze všech automobilek nejvíc a že je tu dnes těchto dementů zatím nějak málo... >:D
Rozbalit vlákno
2
8. 1. 2015 19:26
Kupují
si ty ceny jak na běžícím pásu
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - hedvin
8. 1. 2015 19:39
Re: Kupují
Třeba je ta fábie tak dobrá, ale neumíme si to přiznat :-)
Avatar - Ada je zase tady
8. 1. 2015 21:06
Re: Kupují
Ano, nová Fabia je dobrá, ale musí mít pod kapotou 1,6TDI :-!
8. 1. 2015 21:38
Re: Kupují
Je nová Škoda Fabia TSI opravdu tak dobrá, mít pod kapotou svižnější motor než testovaný 1.6 TDI :no:
8. 1. 2015 21:22
Zamyslenie
"jde o jeden z mála současných vozů, jenž nemá žádné výrazné nedostatky"

Ktoré súčasné auto má výrazné nedostatky?
A ak nemá Fabia žiadne výrazné nedostatky (a nemajú ich ani konkurenti), tak čím si potom tú cenu zaslúžila, v čom aspoň trochu vyniká?
Rozbalit vlákno
10
8. 1. 2015 21:26
Re: Zamyslenie
Není se nad čím zamýšlet. V jednom časáku dostala od redaktorů Fabia cenu. Nic víc v tom nehledej. Další dostane třeba od místní redakce.
Avatar - white label
8. 1. 2015 21:39
Re: Zamyslenie
...samozřejmě bys tu napsal úplně to samé i v případě, že by tu cenu získalo "třeba" Clio. >:D >:-[]
8. 1. 2015 21:54
Re: Zamyslenie
Nenapsal, protože by se o tom tady nepsalo. :-)
Avatar - white label
8. 1. 2015 23:22
Re: Zamyslenie
I kdyby se tu o tom náhodou nepsalo, jistě by jsme se to tu od tebe mnohokrát dozvěděli... ;-)
8. 1. 2015 22:06
Re: Zamyslenie
proč stačí, že evropským autem roku 2015 bude Twingo nabo Cactus. Fabie nikoho nezajímá.
Avatar - white label
8. 1. 2015 23:25
Re: Zamyslenie
Pokud vyhraje Twingo, nebo Cactus, bude to naopak určitě čisté vítězsztví jak lilie, ovšem jen v případě, že nevyhraje třeba Passat, to by pak bylo taky jasně podplacené... :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 1. 2015 22:40
Re: Zamyslenie
Neremcej a slav [odkaz] >:D
Avatar - white label
8. 1. 2015 23:30
Re: Zamyslenie
Nemůžu, nejsem na to připravený, harmonogram oslav s tak rychlým postupem prostě nepočítal.
Pokud to je/bude pravda, tak hlavně upřímnou soustrast všem zdejším prognostikům, kteří měli naprosto jasno v tom, že toho bohdá nebude! ;-)
A teď už zbývá "jen" být i nejlepší... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 1. 2015 23:55
Re: Zamyslenie
Bacho to by mohlo bejt vo dost těžší :-)
Avatar - white label
9. 1. 2015 01:55
Re: Zamyslenie
Hlavně důležitější, aspoň pro mě určitě...
8. 1. 2015 22:02
hmmm
No jestli to je plátek stejného ražení jako tento web tak se nedivím. Ještě se zeptám, probojovala se Fabie do finále Evropského auta roku ?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
8. 1. 2015 22:09
Re: hmmm
Jen pro pořádek - Whar Car? je opravdu dobrý a respektovaný časopis...
;-)
Avatar - Dinar
9. 1. 2015 07:51
Re: hmmm
To ti opravdu způsobí tak těžkou psychickou újmu informace, že fabii ocenil nějaký zahraniční časopis? :-O Proč to hned shazuješ? Navíc, What Car? opravdu není Autoblesk.