Nejprestižnější automobilovou anketu ve Velké Británii What Car? Car of the Year Awards ovládla Škoda Fabia III. Dílčí vítězství mají i značky Audi, BMW, Citroën, Ford, Nissan, Mercedes-Benz, Porsche, Land Rover, Hyundai a Volkswagen.
UK byla jedna z mála zemí, kam se vyvážely škodovky za socialismu, .... a co si nimi tehdy angláni užil ;-) >:D . No a teď sklízíme co jsme zaseli, oběť se neumí odpoutat od svého trýznitele. :-! >:D
Už mě trochu nebaví číst stále stejné komenty typu:"vidím to tak, že mají dobře našlápnuto, zapracovali na motorech, designově dobrý, firma se snaží, měli by ještě to a to, nebo .............bla, bla". Když to říká Jeremy Clarkson, nebo Chris Haris, tak ok, ale v poslední době vlastně dost často na diskuzích skoro všichni opakujeme takové podobné klišé.
Ono to podle mého neplatí jenom o Škodovce, ale o většině výrobců .... Vyrábí se pořád stejná auta a trochu se pozmění obal a třeba vymění sklíčka a pár čudlíků .... Prostě pokrok ....
Omlouvám se, špatně jsem to pochopil, ale za tím co jsem napsal si stojím .... Jinak jsem byl docela překvapen, že se Škodovky vozily za minulého režimu i na Island ... Tam jsem od 2 lidí slyšel na 120L samou chválu.
A jak byste si Vy představoval pokrok? Jestli máte nějaký pokrokový nápad, který bude trhákem prodejů, určitě Vám automobilky utrhnou ruce a bude z Vás miliardář...
A vy tedy máte doma Teslu nebo Toyotu na vodík? Než taková auta budou dostupné pro střední třídu zákazníků, už tu možná ani nebudeme a hold budeme muset jezdit auty, na kterých se mění jen " sklíčka a pár čudlíků", jak píšete.
Ne to nemám ... Když kliknete na můj nick otevře se Vám karta, kde jsou všechny auta, s kterýma jsem dlouhodobě jezdil za posledních 6 let. Teď mám benzínové Mitsubishi Lancer a jsem docela spokojen. Doufám, že mé další vozidlo bude bezsplodinové ...
Celý WC je jenom o korupci, stačí se podívat jak se hodnocení jejich redaktůrů liší o hodnocení řidičů. Jak to nemá turbo a správný "badge" na kapotě, tak to nemá šanci.
Jako to hodnostil jeden borec ve video testu: je to výborný vůz, ale badge je pořád korejský...k smíchu.
Já bych jenom dodal, že v anglii jsou celkem mastné pojistky dle obsahu motoru. Tato pojistka ( obdoba povinného ručení u nás ) dělá ročně třeba i 1/3 ceny vozu. Lidé, kteří si v USSK kupují levná auta typu fabie apod. pak jasně preferují malé turbobenzíny před atmosférami a to hlavně kvůli rozdílům na pojistném. 1.0 vs 1.6 dělá třeba 2000 liber ročně.
Ano, třeba brácha byl v Irsku a říkal, že tam většinou aut je do objemu max. 2 litry, to pojištění je brutální, proto i D3 se prodává, protože mají silné motory do těhle objemů, koupit si tam nějaký šestiválec 3.6, tak vás nesežere spotřeba ale pojistka.
Coze, Skoda nabizi jeste bubny? O Fabii se preci psalo jak bude oproti Rapidu nekde jinde, ze bude pomalu utocit na premii a nakonec jsou to bubny nejen v zakladu.
Je tedy mezi nimi nejaky rozdil, mimo toho, ze je Rapid natazena Fabia?
Takze ty poruchove TSI s retezem nadale zustavji jen u Rapidu a u Fabie je sirsi nabidka vybavy. Takze takovy stejny lowcost a sliby se nenaplnily. Ale ty reklamy jim jdou, u Fabie uz prehanej stejne jako u i20 ;-)
Jasně automobilka dava do svych aut schvalně poruchov motory. Jakepak poruchy vykazuji ? A co to meleš za nesmysly ohledně bubnu ? Ty nejsi střelec pouze si střeleny.
Stejné jako by jste tvrdil, že auta (obecně) reznou steně jako v 80 tých letech minulého století. TSI už má povětšinou jiné řešení poruchových dílů.
Ano některé měli problémy ale ty jsou, jak jako auto fanda jistě víte, vyřešeny.
To je typické...když ve dvojkové Fabii byly zadní kotouče jen u nejsilnějších motorizací, to bylo často: "kéž by byly kotouče aspoň za příplatek" A teď když jsou, tak to bude samé "jak to, že nejsou v základu?"
Plno lidí to neocení, tak proč je dávat do základu a navyšovat tím základní cenu modelu? Brzdná dráha u bubnů není zase o tolik delší a plno lidem stačí 15" plecháče, takže vzhled je taky šumafuk. O servisních nákladech ani nemluvím.
To je podla zastupenia v krajine a to si urcuje vybavu pre ich trh. Napr. na Slovensku ma fabia aj vzadu kotucove brzdy (okrem 1,0 MPI) cize aj TSI 66kW ma kotuce, uz to nie je iba domena najsilnejsej motorizacie.
aj vybava jednotlive stupne sa trochu lisia medzi SR a CR trhom staci sa pozriet.
Začínáte mít problémy s interpunkcí.
Například tady nemá čárka co dělat: "respektovanější, než jiné"
V některých souvětích vám to skoro mění jejich smysl.
Zkuste se na to zaměřit, prosim.
Díky.
Jasne, musi to byt korupce, vypatlani britove, nebo stockholmsky syndrom, protoze prece neni mozne, aby skodovka prodavala dobra auta, v Britanii navic za rozumnou cenu.
At uz jsi to myslel jakkoli, tak s nazorem ve tvem prispevku by se rada lidi ztotoznila, takze se tezko odhaduje, jestli je to i tvuj postoj. Navic jsem nereagoval primo na tebe (to bych ti odpovedel ve vlakne) ale na obecnou naladu neprejici skodovce uspech. Jinak, svuj puvodni prispevek jsem taky psal s urcitou nadsazkou, ale chapu ze absence rozlicnych smajliku muze nekoho zmast.
"... protoze prece neni mozne, aby skodovka prodavala dobra auta, v Britanii navic za rozumnou cenu.."
Bingo, protoze zrovna tak tam prodava dobra auta i KIA! >:D
"podle mínění porotců se jedná v současnosti o nejlepší malý vůz své třídy v Evropě"
Mozna by pravnici nasli skulinku ve slovech - nejlepsi ve sve tride - jaka trida to vlastne je? Mozna je to trida kde je zadefinovan VW jako nejlepsi auto a potom auto s tou samou technikou, ale s vetsim kufrem a nizsi cenou, musi byt zakonite jeste lepsi.
aj v ankete europske auto roka 2015 mas kandidatov znamych uz v roku 2014..... [odkaz] .... tak je to vsade... aj europske auto roka 2016 sa zase bude vyberat z tych ktore prisli na trh este v tomto roku 2015 ... normalka, tak to bolo vzdy ...
dokonca je to aj podmienka v nejednej takejto ankete .. ze auto roka ( povedzme roka 2015 ) sa musi zacat predavat este v priebehu roka 2014 .... aby mohlo byt zaradene do ankety ;-)
Hlupáci budou pouze nadávat a závidět. Nedávno jsem viděl Fábii v barvě kapučína. Jelikož máme nové Polo, tak jsem hned srovnával, např. interiér, design, prostor a dospěl jsem k závěru, že ještě nikdy předtím nebyla Fabia tak blízko VW P.(přibližně shodné stupně výbavy) Až na pár lacinějších prvků se to auto povedlo, proto není divu, že něco vyhrálo.
s lepšou motorizáciou a výbavou je ale veľmi blízko Polu aj cenou a to potom stojí za úvahu, či nebude nakoniec lepšia voľba ten VW alebo sestrička Ibiza.
To je bohužel doména moderních aut, nejen že se rozšiřují, to by nevadilo, ale že rostou "do země" to vadí. Třeba pro důchodce je obtížné nastupování a vystupování, pro děti je to snažší, ale ty většinou akorát ušpiní prahy. Třeba Clio Grandtour se mi zdá úplně připlácnuté k zemi.
Škoda jede a dělá v posledních letech nejlepší auta v celé evropě, jak design, technicka tak i kvalitní a za rozumnou cenu. Můžeme být na Škodovku hrdí a o takových autech se jiným automobilkám může jenom zdát. Škoda je český zázrak. Poděkování si zaslouží všichni od dělníků přes prodejce, marketing až po vývojové a designové centrum. Se.e mě snád jediná věc, že je tady BMW :-) na které se náš zelený okřídlený šíp asi nedotáhne...
Nesrovnávej jablka a hrušky.
Rio s 1,4 je u nás za stejnou cenu jako Fabia s 1,2TSi, což je daleko živější i úspornější motor. Navíc Rio už trochu přesluhuje i když byl nedávno menší facelift.
3 roky su relativne dlha doba v niektorych pripadoch.
Pozri sa na Rapid, ten je rok a pol na trhu a uz teraz je zastaraly. Ani Monte Carlo mu velmi nepomaha.
Prečo by som neporovnal, keď sú takmer za rovnakú cenu a Ceed je o triedu vyššie auto, nehovoriac o lacnom interiéri Fabie III (mám Fabiu I a interier po 13 rokoch vyzerá hodnotnejšie ako v novej Fabii v ktorej som mal možnosť pred mesiacom sedieť)
Tak dle předchozích diskuzí je jasný, že škodovka musela podplatit WC, stejně jako české servery, jak se o tom tady tak vášnivě psalo. Protože jinak by přeci nemohla vyhrát, vždyť jsou to tak špatný auta. Zajímavý jsou 2 věci, že zrovna škodovka nabídla ze všech automobilek nejvíc a že je tu dnes těchto dementů zatím nějak málo... >:D
"jde o jeden z mála současných vozů, jenž nemá žádné výrazné nedostatky"
Ktoré súčasné auto má výrazné nedostatky?
A ak nemá Fabia žiadne výrazné nedostatky (a nemajú ich ani konkurenti), tak čím si potom tú cenu zaslúžila, v čom aspoň trochu vyniká?
Pokud vyhraje Twingo, nebo Cactus, bude to naopak určitě čisté vítězsztví jak lilie, ovšem jen v případě, že nevyhraje třeba Passat, to by pak bylo taky jasně podplacené... :*) >:D
Nemůžu, nejsem na to připravený, harmonogram oslav s tak rychlým postupem prostě nepočítal.
Pokud to je/bude pravda, tak hlavně upřímnou soustrast všem zdejším prognostikům, kteří měli naprosto jasno v tom, že toho bohdá nebude! ;-)
A teď už zbývá "jen" být i nejlepší... >:-[]
To ti opravdu způsobí tak těžkou psychickou újmu informace, že fabii ocenil nějaký zahraniční časopis? :-O Proč to hned shazuješ? Navíc, What Car? opravdu není Autoblesk.