Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - J@...
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 09:28
aby se testovali také korejci, tak tady máte - Kiu. :-)
Avatar - Ozzman
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 09:36
Ale notak... >:D I když v totálně holém základu ty výplně dveří u 2er si s Koreou moc nezadají, to jsem byl nemile zklamaný >:D
Avatar - J@...
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 09:39
Nechutnaly? :-|
Avatar - Ozzman
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 09:49
Nene... ale aspon to nebyl tvrdý plast v celé míře >:-[] ten se špatně kouše >:D
Avatar - J@...
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 09:55
Co hned ty palce dolů, že by se už googlitek zbudil? >:D
Avatar - Ozzman
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 09:56
To nevim >:D Napadlo mne, že jsem urazil BMW klub, ale ti přeci tohle auto totálně odmítají ne? >:D
Avatar - J@...
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 10:01
Jiné báwo bych si nikdy nedovolil kritizovat, ale tohle auto je prostě podivná kompilace.
Avatar - Ozzman
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 10:04
No, já se k němu vyjádřil v mém vláknu níže. Opravdu mi nevadí a jezdí lépe, než klasické mainstreamové MPV :-)
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 11:40
Spis bych rek zbytecna, ale BMW snad vi, co dela a proc. V podstate nemaji co ztratit.
Avatar - hedvin
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 09:47
Pro Kiu je to poklona že od nich BMW kopíruje >:D
Avatar - J@...
Furt jste chtěli,
| 9. 1. 2015 09:56
To je taky už druhý, nebo třetí pokus o mpv a to jim nikdy moc nešlo.
Avatar - Dinar
S křížkem
| 9. 1. 2015 09:35
po funuse. Segment kompaktních MPV odchází do zapomnění nahrazen crossovery s "offroad" nádechem. Tohle BMW nevyšlo, podstatně důležitější z hlediska prodejů pro ně bude nová X1.
S křížkem
| 9. 1. 2015 14:02
Tohle auto nelze stavět z ingrediencí, které definují BMW. Čili BMW postavilo jen další auto tohoto segmentu, které nemůže bojovat tradičními vlastnostmi vozů BMW. Tady jde o komfort, prostornost a pohodlí. Proto v této kategorii MPV od BMW bude jen těžko něčím vynikat. Neříkám, že to je špatné auto, ale vyniká tak zásadně nad C-max či VW Sportsvan?

Je ideální zpřevodování pokud ve městě v 50 km/h na čtyřku točí motor 1250 min-1? Dle mě ne. Těm motorům to stejně nesvědčí, i když je snaha je dobře utlumit. V daných otáčkách duní, chybí jim výkon...a co na ty vibrace řekne dvouhmota?
S křížkem
| 9. 1. 2015 19:39
Že to nevyšlo, je pravda, MPV nie sú IN, presne jak píšeš. Crossovery hrajú prím, ale počítam, že v dnešnej uponáhľanej dobe to nebude nadlho. Móda sa zmení, a zas budeme mať radi nejaký iný typ auta. Aj automobilky musia reagovať rýchle a byť flexibilné, čo môže byť u prémie problém. Lepšie je asi staviť na istotu a nehnať sa za každú cenu do "nových" tried.
Avatar - Ozzman
Zajímavé
| 9. 1. 2015 09:49
Přesně s touto motorizací jsem jel ( mimo jiné i s tříválcem 1.5 turbo).

Podivuji se nad testem, protože na jednu stranu vyznívá pro BMW strašně pozitivně a tak jsem tento vůz také vnímal, na druhou stranu je v závěru napsáno, že na premianty v konkurenci MPV nestačí právě ve věcech, které jsou pro MPV specifické, ale v testu nejsou "testovány" >:D Nechápu...

Motor je bezvadný, táhne do vysokých otáček, je tichý a silný a i s takovým vozem velmi dobře hýbe. Srovnávat s konkurencí typu TDCI či TDI od VW to zas tak nejde... BMW je o velky krok dál v této oblasti. Podvozek funguje skvěle, akorát já jel na runflatech, což po Praze prozradí každý kanál obrovskou ranou....

Prostoru je překvapivě dostatek a líbí se mi variabilita, kterou bych od BMW nečekal, ale souhlas, že renomovaní hráči na poli MPV toto mají také v nabídce. Kufr je dostatečný k velikosti vozu. Interiér v základním provedení působí trochu lacině, v této sport verzi je to už ale opravdu prémiový produkt včetně grafiky přístrojů, volantu a vůbec všeho.

Pro koho to auto je? Nemužu se zbavit pocitu, že autor vůz hodnotí jako BMW a ne jako MPV. Pro pravověrného fanouška, co si hraje na znalce to není, není to zadokolka atd... Jako druhé auto do rodiny pro manželku bohatší příjmové skupiny na rozvoz dětí je to určitě stylové a velmi dobře jezdící auto, ale tam by stačil i základní benzínový tříválec ( i ten s autem hýbe dost statečně, líp, než základní Octavie TSI, což je docela dobré měřítko ne?).

Základní kusy s tímto motorem jsem viděl kolem 600-650 tisíc skladovky. Pokud někdo v této kategorii hledá a nepotřebuje největší MPV, je to zajímavá a velmi dobře jezdící alternativa ke Golfu Sporstvan či tomu Cmaxu (ti se možná vybavenější, ale motoricky podobní vyšplhají na tuto cenu také).

Takže za mne :yes: Říkejte si co chcete, ale opravdu je to BMW mezi MPVčkami :D:D:D
Avatar - Emel
Zajímavé
| 9. 1. 2015 10:07
Srovnáváš BMW 1.5 100kW s Octavií 1.2 63kW? To mi nepřijde jako dobré měřítko.
Avatar - Ozzman
Zajímavé
| 9. 1. 2015 10:15
Přesně tak.... Protože to auto je bráno jako takový průměr, který dynamicky stačí na dnešní provoz, myslím to pozitivně samozřejmě. A znáš ty řeči... tříválec, támhle, tohleto... znaj to sice maximálně z monitoru.... Tak jsem uvdel, že i v tom základu se nemusí bát, že by nepředjeli kamion, nebo nevyjeli prudší kopec :-) To je celé :-)
Avatar - Emel
Zajímavé
| 9. 1. 2015 11:11
Papírově by to mělo být někde na úrovni 1.4TSI 103kW, na 77kW verzi Octavie by to mělo stačit s klidem.
Avatar - Ozzman
Zajímavé
| 9. 1. 2015 11:39
A 1.4TSI už s Oktavií hýbe slušně, tak snad to nikdo nebude brát jako sociální motorizaci... i když to HTP tam někde pod kapotou při nízkejch otáčkách slyšet je >:D
Zajímavé
| 9. 1. 2015 13:10
Jako druhe auto pro rodinu a vozeni deti do skolky/skoly budou chtit manzelky spise X3, X5 (ti mene majetni X1), aspon takto to vidim ve svem okoli. Pokud nekdo ,,obycejny" hleda kompaktni MPV, jsou v nabidce lepsi modely ve smyslu MPV.
Avatar - 3_diamanty
ucelove auto
| 9. 1. 2015 09:53
chapem ze bmw potrebuje zvysit predaje kedze zvadza vecne vojnu s audi a mercedesom .... chapem ze s klasickymi kombikmi a sedanmi pripadne SUVeckami uz pokryli na trhu co mohli.... je treba hladat nove segmenty.... nove moznosti na trhu... a mpv bolo pre bmw neznamy pojem..... az dodnes...... tak preco to neskusit

precital som si test podrobne... auto som si uz nedavno vizualne poobzeral.... mal som uz tu moznost ked som jeden tmavy kusok videl na parkovisku za mestom kde su chatky a kde rad chodim s bikom .....

k vizazi asi tolko.... mne prislo to auto tvarovo skor hatchback-oidne.. male kompaktne nizke ...ani nie ako klasicke MPVecko ... je dost nizke a vajcoidne... osobne nie zeby to bola nejaka vizualna tragedia ale kazdopadne ani ziadna slava... z pohladu premiovosti bohuzial slabota..... vadi mi ze poznavacia znacka prekryva vpredu ten chromovany lem na ladvinach masky... to sa pritom nestava ani u nizkych sportovych aut s nizkycm cumakom ako i8 alebo kupe radu 4.... bud su teda ladviny hodne nizko polozene alebo je poznavacia znacka prilis vysoko..... kazdopadne tento detail kazi vizualny dojem z vraj "premioveho" auta.... zadne svetla su taktiez opticky moc moc velke k zbytku auta ... clovek zozadu nevidi bmw active tourer ale skor X5-tku... aspon ja som mal ten pocit ze pozeram zozadu na nejake bachrate SUV ... zadne svetla mohli byt mensie a elegantnejsie.. nieco na styl sportsvanu alebo mohli byt riesene aj na vysku bola by to bomba ... skoda... nevadi....... kazdopadne v tomto smere je podobne vyzerajuci carens rozhodne krajsim MPV to bez debaty... jak maska tak zadne partie.... bmw neohuri .. je tu co vizualne zlepsovat do buducna

podme k testu..... citam nieco o hlucnom podvozku co mi pride pri rodinnom aute kategorie MPV ako dost vazny problem .... vyhlad z vozu dopredu a dozadu tiez nie je idealny ale popravde ten nebdue idealny asi nikde a nikdy..... kazdopadne doplacat si za posuvnu lavicu 8 tacov a dalsich 5 tacov za sklapajuce predne sedadlo ( v premiovom aute by clovek cakal ze iste veci uz budu standard zvlast v premiovom MPV ) ... je trosku nestastne..... suma sumarum.... vizualne ani tehcnicky ziaden premiant triedy... ale skor taky neskuseny otloukanek... ma sice silny motor ale vacsina majitelov kategorie MPV hlada priority inde.. nie v zrychleni ani v maximalke... skor ocenia tichsi podvozok.... viac priestornosti.... a podobne......

otazka znie... komu je urcene toto auto.... ktore cenou dost prevysuje mnohe praktickejsie priestrannejsie tichsie a krajsie MPVecka....

za mna osobne len tolko..... ze aj keby som bol fanda BMW tak siahnem stejne radsej po scenicu alebo carense.... pripadne citorene picasso.....

test je sam o sebe bez vyhrad pochvala testerovi .... pekne nazorne ukazal vizualnu aj "premiovu holotu" tohto auta.. ktore je viac ucelove ako premiove. dakujem nie..... to radsej krajsie a stylovejsie picasso ktore je 100% mpv :yes:
Avatar - Ozzman
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:03
Auto je z venku kompaktní, to souhlasím, ale uvnitř je překvapivě prostorné na to, jak male vypadá.

Podvozek hlučný není, dělají to runflaty.
Avatar - 3_diamanty
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:10
mne prislo dost male.... ale mozno to robi aj tmava farba a ten vajcoidny vzhlad .... vobec nechapem priplatku za posuvnu lavicu... v mpv od bmw by som to povazoval za uplnu samozrejmost .. lebo premiovka kde si taketo veci musis priplacat potom posobi dost nepremiovo .... bez urazky....

k podvozku ok... ja len vychadzam z toho co pise autor testu
Avatar - Ozzman
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:18
No jak řikam.... male je, ale výrazně odlišné od jeho konkurence neni.
Příplatky v takto směšné částce u prémiovky mi opravdu nevadí. Kdo to chce, ten to k těm 7mi stun tisícum přihodí bez mrknutí oka.... u auta za 200 tisíc už by to vypadalo hůř.
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:22
Kolik meris a jak se ti sedelo v zadu? Dovedes si to predstavit jako taxik? (ptam se bo to je nemala cast prodeju B klasse v Reichu).
Avatar - Ozzman
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:24
Měřim 188cm a vzadu jsem se citil jako ve voze nižší střední třídy. Bylo tam víc místa než v 1er. Nebyl jsem ničím omezován, ale že bych se tam válel jak v Sklasse se říct nedá :-)
Avatar - 3_diamanty
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:23
zakaznikov si iste najde uz len preto ze je to bmw..... osobne ale nevidim ziadnu technicku ani vizualnu "vyhodu" tohto auta voci napriklad takemu "beznemu" scenicu, picassu a pod....
Avatar - Ozzman
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:26
Technická? Technika celého vozu je vyspělejší, hledej rozdíl v jízdě, v motoru a i kvalitě interiéru. Prostorový hit to není.... A tady za mne vede Zafira :-)
Avatar - 3_diamanty
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:29
mne sa paci sportsvan..... vizualne viac ako active tourer.... pride mi to ze vw je dnes uz viac naslapany ako nejedno bmw .... to iste plati pre passat alebo touareg..... su to auta ktore vo svojej triede porazia nejedneho drahsieho premianta... navyse su aj praktickejsie a cenovo dostupnejsie... vw to robi sikovne..... velmi sikovne....
Avatar - Ozzman
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:33
Líbí se nerovná, že je lepší >:D Motoricky je to jeste jiná liga, to se chce ale projet, to z monitoru nevyčteš (2.0 TDI vs 18d) a u BMW máš chuť to říznout do zatáčky, to u Golfu takovou ne (ale jsou i horší samozřejmě).

No a kolik stojí podobný Sportsvan? Já sem jel v tomto 2AT, který mi byl nabídnut 660 tisíc :-)
Avatar - 3_diamanty
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:38
ved pozeram na udaje tourera.. zrychlenie 8,9s.... fajn.... pojde to brutalne ..deti v autosedacke vzadu fajne pritlaci do sedaciek aby nevystrajali..... . uz len doladit dizajn a iste veci ponuknut v serii.... mne aj ten interier pride z fotiek trosku "chudobnejsi" ( ale nie nekvalitnejsi, to z fotiek samozrejme nezistim ) ...... voci povedzme 3ke alebo X3ke...
Avatar - Ozzman
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:42
Ja neřikám, že je to jasná volba, jen, že to auto má co nabídnout oproti tomu Golfu či jiným mainstreamovým konkurentům. Jede opravdu hezky a zas tak brutální zrychlení nemá, neboj >:D A je jasné, že je o trochu dražší, ale ještě se pořád pohybuje v slušné toleranci. I kdyby tam byl "jen 100 tisíc" rozdíl, pro někoho to jsou malé peníze za znak BMW na přídi a lepší jízdní vlastnosti :-)

Interiér je dle verze jak jsem psal výše. Testovaný kus má lepší interiér, zrovna srovnání s Golfem není propastné, ale s korejci už ano.
Avatar - 3_diamanty
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:53
dik za vysvetlenie.... ved hej.... mas pravdu nemam vyhrady :yes:
Avatar - wikinko
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:54
topper, soferoval si niekedy nejake bmw, a takisto passat? evidentne nie. co sa tyka jazdy, trojka je oproti passatu o galaxiu inde.
Avatar - Bubáq
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:41
Toppere, bez urážky, koukáš na auto poněkud úzkým pohledem: BMW už nějakých 10-15 let zcela dominuje všem třídám svými vynikajícími motory a automatickými převodovkami. Určitě i v případě této MPV 2AT je motor (a klasický měničový automat) velkým bonusem, i když zde uváděná spotřeba není kdovíjak nízká. Předpokládám ale, že se jedná o výsledek testovacího provozu, v praxi uživatelek tohoto vozu bude spotřeba určitě nižší až o 1 litr v obou provozních režimech.
Otázkou určitě není, kdo si tento vůz koupí: kdo vybírá v rámci celé třídy, ten jistě nehledá zrovna drahé BMW. Ale kdo chce BMW, aby to bylo SUV a přitom poskytlo více komfortu a prostoru než X1, ten je u této 2AT na správné adrese.
Přeci jen, v rámci skutečné konkurence je Mercedes B pořád ještě modelem pro více konzervativní zákazníky. A Audi alternativu dosud nenabízí....
Pořád mě překvapuje naivita většiny diskuzních příspěvků.
Avatar - 3_diamanty
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:48
viem co chces povedat...... je to bmw.... majitel X5tky a nejakeho bmw 3 si dozaista rad rozsiri vozovy park o rodinny active tourer ........... spotrebu neriesim .... voci tej nemam vyhrady a bmw ma vyborne motory.. voci nim som nikdy nic nemal

s tym MB B-eckom je to take zvlastne.... na jednej strane je to akoby klasicke MPV ale an strane druhej mi pride viac mercedesom ako active tourer baworakom... tazko to vysvetlit .... mozno je to len o zvyku ze bmw este v triede mpv donedavna nefigurovalo ale MB uz v triede MPV ma bohatsie skusenosti.... nehovoriac o velkych vanoch triede V a podobne.....
Avatar - Bubáq
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:58
... tak to určitě souhlasím. Ale pořád je to o stylu, o estetice. A pak je tu kategorie "jak to jezdí". A v tomto parametru je 2AT téměř opravdový baworák ( :-)).
Poznámka testera o poněkud chudším dojmu z interiéru je určitě na místě, zde je prostor pro výrazné zlepšení především detailů designu, materiály a funkce jsou jistě v pořádku.
Pořád mi hlodá v hlavě poněkud nízké závěrečné hodnocení ve výši 3 a 1/2 hvězdičky... Hluk od kol, bude -1*, tam je třeba opravdu mít nejvyšší možné nároky i v době snižování hmotnosti. Ale pro další -1/2* v textu nevidím důvod. Umístění ovládání klimy příliš nízko? Ale vynikající přední sedadla jsou určitě více než +1*...
Osobně bych přivítal, kdyby testeři (nejen ACZ) začali věnovat mnohem větší pozornost sedačkám ve druhé řadě. S výjimkou nemnoha luxusních vozů producenti současných aut věnují tomuto důležitému prvku výbavy minimální pozornost. Výsledkem jsou zcela plochá sedadla a opěradla, velmi (velmi!) často s krátkými sedáky a KRÁTKÝMI OPĚRADLY. Přitom pro taková sedadla není ani jeden důvod: auto by mělo být stavěno okolo sedadel (všech 4), nikoliv sedadla vkládána do hotové karosérie. A zde 2AT neí - bohužel - výjimkou!
Avatar - 3_diamanty
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:24
hviezdickami sa nezatazuj...... tie tu nie su meritkom kvality auta......

zadne sedacky su menej "sledovane" to je pravda..... aj by som privital keby testy mali vzdy aspon kratke instruktazne video ( tentokrat kludne seriozne bez "hele taato" ) v ktorom nam nejaky figurant ( pripadne aj samotny tester ) ukaze ako je to s priestorovymi pomermi vpredu a vzadu u daneho testovaneho auta... a vysokych chlapcov tam maju dost .. v tomto by problem nemal byt.... mozno raz v buducnosti ;-)
ucelove auto
| 9. 1. 2015 13:01
Otazka je, nakolik chce ACZ "pitvat" auto behem testu.
Osobne jsem v podstate s urovni testu mistra Chamilly spokojen, ostatni spis low-level, ale budiz. Tak to tu bylo vzdy.
Nikdy se tady auta nepitvala do milimetrovych detailu v rozmerech, ani do nejmensich technickych celku, tak, jak to dela Vaculik (vsechna cest jeho znalostem). Spis nez testy bych to tu nazval "dojmy" a nevidim moc duvodu to zasadne menit.
Nicmene sam jsem redakci navrhoval, at napriklad pri foceni kufru dava dovnitr nejake standardizovane zavazadlo, nebo sesit A4, nebo neco, at je predstava o velikosti kufru...a nic :-) [odkaz]
ucelove auto
| 9. 1. 2015 13:24
Co se týče hvězdičkového hodnocení, tak vychází ve srovnání s konkurencí v kategorii MPV. Active Tourer je prostě dobré auto, ale není příliš dobré MPV - proti ostatním je jeho kabina menší (stejně tak kufr) a pro běžnou rodinu je přece jen drahé. A přestože na poměry MPV jezdí skvěle, pořád by člověk od BMW čekal něco lepšího. Co se týče hodnocení zadních sedaček, máte pravdu, že by mohlo být úplnější. Nicméně testujeme hlavně jízdu, přece jen jet v plném obsazení, abychom místo vzadu podrobně vyzkoušeli, se nám u některých aut zkrátka nepodaří.
ucelove auto
| 9. 1. 2015 14:15
Neprotiřečíte si kapku? Pokud hodnocení vychází ze srovníní s MPV konkurencí, nechápu tu poznámku o tom, že jezdí na mpv skvěle, ale od BMW čekáte něco lepšího..
Avatar - rohYpnol
ucelove auto
| 9. 1. 2015 18:03
stačí se dostavit na zadní aspoň u stojícího vozu ;-) Jinak s Vaším pohledem na 2AT (a hodnocení) se v zásadě ztotožňuji :yes:
Avatar - wakantanka
ucelove auto
| 9. 1. 2015 13:45
ja by som ťa len trošku poopravil. Toto je také middle MPV, do klasického veľkého MPV mu ešte chýba dosť. >:D
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:49
Ty totiz, toppere, zadnou vyhodu ani videt nemuzes, tohle auto znas jen z textu na internetu, kdybys ho vyzkousel a knemu nejake konkurenty, mel bys jasno hned, jak o vyhodach, tak o nevyhodach.
ucelove auto
| 9. 1. 2015 12:02
Topperovým socialistickým pohledem opravdu žádný rozdíl spatřit nelze. Vyjma cenovky.
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:22
Aj keby som bol... >:-[]

Tohle je druhý auto do rodiny, nevidím na něm nic, co by primárně mířilo na chlapa. Naopak jako lady car pro toho, kdo nechce SUV (bude jich málo) pak ano.
Proto přeposilovaný řízení, komfortní podvozek.
Avatar - Dinar
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:28
Souhlas, přesto mi příjde act. tourer v modelové řadě jako zbytečné auto. Příští X1 bude primárně předokolka, podvozkem to samé, jen s tím "offroad" lookem navíc, cenově podobné, podle mně zákazníci s potřebami, které popisuješ sáhnou spíš po něm než po active toureru.
Avatar - Ozzman
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:34
AT je uvnitř prostornější a vzdušnější.... jinak se mi taky X1 více líbí >:D
Avatar - Dinar
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:50
V příští X1 jsi určitě neseděl. ;-) O ní mluvím, nesrovnávám act. tourer s akt. generací X1, ta je opravdu ještě jiná (klasická koncepce), nová X1 bude právě technicky stejné auto jako act. tourer. ;-)
ucelove auto
| 9. 1. 2015 10:59
No a neni lepsi zacit s FWD v kategorii ktera to primo vybizi, sliznout tu vlnu nevole (spise internetovou) ted s 2 AT a ne u X1 ktera byla RWD/xDrive?
Nehlede na to ze jde o zaplnovani skulinky po skulince, jestli maji byt 2AT a pristi X1 na stejne jen upravene platforme tak proc nedelat 2 auta a prodat treba 130tis kusu a delat jen jedno a prodat jen 100tis? ;-)
Avatar - woody-alien
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:15
Sebrals mi to z klávesnice. ;-) Změnou koncepce dojde u nové X1 určitě i ke změnám ve vnitřním uspořádání, v prostornosti.
Avatar - Ozzman
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:41
Ne, v té sem neseděl >:D porovnávám porovnatelné >:D I tak se mi nynější X1 líbí víc :-)
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:59
Ja porad tak trochu doufam, ze dalsi X1 bude zase klasika + xD.
Protoze pokud bude vsechno vpredu, tak nevidim duvod jit do BMW, je sice jizdne lepsi (jel jsem 2AT, viz blog a ve stejnem tydnu i MB-B + Golf sportsvan), ale ne o tolik, aby obhajilo tu prirazku na cene. Tedy pokud nehodlam za MPV vykopat 1,2+Mio a udelat z nej stylovku jak remen, to ale u MPV obecne asi nehrozi.
A u nove X1 to - analogicky odvozuji - nebude jine, proc kupovat vsechno-vpredu BMW, kdyz za podstatne nizsi cenu mmohu mit jakoukoliv konkurenci se stejnym setupem?
Je to BMW, neni to BMW...Jo, je to BMW, ale pokud jdu k BMW, tak sice s tim, ze dostanu mene prostoru za vice penez, ale taky dostanu uz v zakladu spickovou techniku pohonu, skvele vyvazeni (treba dnes zrovna na ceste kolem Sanci a Starych Hamru jsem si hral jak malej, kamarad v Alltracku zustal daleko vzadu a to neni zadne orezavatko), zkratka jizda je 75% z BMW zazitku - aspon pro me. A pokud je jizda v podstate stejne nedotaciva a nahrnuta v zatacce na vnejsi predni kolo, jako ve francouzskem kombajsu, tak na co BMW?
ucelove auto
| 9. 1. 2015 13:01
Je to jasná věc, X1 bude buďto FWD nebo AWD. Když jsem začátkem týdne četl autocar o tom, jak by měla fungovat a s čím jezdit 3er kolem roku '22, bylo to horší...
ucelove auto
| 9. 1. 2015 13:20
Nestraš, raději to ani nechci vědět :-)
Avatar - Dinar
ucelove auto
| 9. 1. 2015 14:35
Bohužel je to tak, nová X1 je v podstatě active tourer s jinou kastlí a vyšší světlou výškou. Základ předohrab, vyšší verze awd haldex.
Avatar - white label
ucelove auto
| 9. 1. 2015 13:39
Tos mu v čem daleko ujel kolem Šance, v X1? Motorizace?
ucelove auto
| 9. 1. 2015 13:55
xDrive 18d.

Nevim, proc se mu v zatackach nechtelo jet ostreji (vzhledem k povrchu), ale na suchu, nebo na mokru, bych mu urcite nezmizel.
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:14
X1 bude mít navíc takovou tu přijemnou dávku vizuální agresivity ;-)
Avatar - woody-alien
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:18
Co cesta ? Dobrý ? Teď už je dávno jenom mokro, ale jak jsi odjel, tak i u nás v nížině (cca 125 m.n.m.) chumelilo jako blázen. A ta "tvoje" kočka si umí zavrtět zadečkem. ;-)
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:26
Vracel jsem to se spotřebou ostřílenýho matadora eco-rally. Klouzalo to fest a byl jsem rád, když na mě kočka ve 22h v Praze zablikala na dobrou noc a já šel spát :-) . Nicméně 240HP je na sněho víc user friendly než ráno v mojí kočuldě. Ta se vrtěla cestou na Moravu jako by se chtěla mrouskat >:-[]
Avatar - woody-alien
ucelove auto
| 9. 1. 2015 11:33
>:-[] No, já když odjížděl domů, tak jsem mrknul na displej a taky jsem tam měl průměrku 5.7, takže se moc nevytahuj. >:D Ale moc hezký auto :yes: , škoda že bylo tak hnusně.
ucelove auto
| 9. 1. 2015 12:07
Novoroční slet diskutérů? :-)
ucelove auto
| 9. 1. 2015 12:22
...jen takový využití situace ;-)
Avatar - AUDIRS6
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 12:19
Fajn, takze sme sa tu asi nadobali do klavesnic marne, stale nemame auta vazene... :-! :no:
Ono - je to BMW, a teda nepredpokladam, ze by niekto s tymto silou mocou chcel stahovat chalupu, alebo ist fakt na dovolenku ( predpokladam, ze toto bude 2. auto v rodine pre zenu na rozvoz deti po skolach a kruzkoch...) ale je to predsa MPV. Takze ta prakticka stranka veci - realne dostupna nosnost ( uzitocna hmotnost ) by tu spomenuta byt mohla. Neverim totiz, ze to auto fakt vazi EU 1375 kg. To by muselo byt hole-bose. Toto malo nejaku tu vybavu navyse ( hole auto som este v teste nevidel ) preto by tento udaj - v rodinnom aute - fakt uvedeny byt mohol.
Takze mila redakcia, kedy sa uz dockame ???

Ok, a este nieco na zasmiatie:
Na konkurencnom serveri si robili srandu z dizajnu BMW - aky je uz "nemasny-neslany"...Ze tych typickych BMW znakov na autach akosi ubuda...
A tak sa nad tym zamysleli, ze ktore auto by sa najlahsie zmenilo na "BMW"... >:-[]
[odkaz]
Topper bude poteseny :-)
Avatar - J@...
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 12:23
Ten odkaz je hodně dobrý, když pominu F 30 a šestkové coupé, tak prostě mají pravdu, bmw je s designem a identitou občas v krizi.
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 12:31
JJ, tam je bramborák vždy terčem...četl jsem i výsměch za označování M4 emblémy. Trošku ubohý, ale když to tak hoši mají... ;-)
Avatar - AUDIRS6
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 12:41
Este ze si mi pripomenul tu M4, a teda aj M3. - v nej totiz vraj standardne sedacky nemaju predlzenie sedaku ! Tu su priplatkove sportove a tie to maju...
Tak ok, ked ale neberem parameter priplatok / seria, ale parameter 700k a 2 M, tak toto mi prijde tiez ako slusne fou-pax... :-!
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 12:48
Záleží jak jsou skořepiny dělaný. Viděl jsi u P918 nějaký prodlužovací sedáky? ;-)
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 12:55
1) Dokud bude BMW m3 a m4 nejlepsi ridicske svezeni ve sve tride pak neprodlouzitelne sedaky nikoho trapit nebudou, az jim BMW m3 a m4 nebudou tak to ani prodluzovaci sedaky nezachrani.
2) plati co napsal webpaja
3) kdyz uz tak jako potencialni problem vidim pevnou operku hlavy
4) faux pas ;-)
Avatar - AUDIRS6
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 13:11
1-3 suhlas, to chapem... ;-) ale patrilo by sa proste, noooo ;-)
a to faux pas - sam neviem na co som myslel, ked som to pisal... 8-s
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 13:12
Jop, to byla perla, ale nema na rozbor dvouspojky v M3/M4 z pouheho poslechu videa z testovani tehda jeste maskovane M3 na NL, pry nic moc. :yes: >:D
Avatar - Dinar
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 14:40
Nevzpomenu si to jméno, ale mají tam redaktora, který pravidelně kritizuje řidiče, třeba meziplyny, na různých videích z NS, jednou tam plácal jak nic moc, dívám se, a on tam Roehrl testuje prototyp GT3ky 997 nebo RSa už se nepamatuju. Docela prd.el. >:D
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 19:18
Hold mistri pera i volantu! >:D
Avatar - white label
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 20:09
Zřejmě spíš "mistr-péro"! ;-)
Avatar - 3_diamanty
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 12:36
uz sme to videli... ale tie ladviny nahodou sedone celkom seknu, kazdopadne tigri nos je tigri nos... kia je aj vdaka nemu zaujimava ..... a teraz by to chcelo opacne garde.... baworaky s nosmi od kie ;-) ... mozno by to vyzeralo tiez zaujimavo

tu mas pre zmenu bmw so spojenymi ladvinami [odkaz] .... kreaciam sa medze nekladu.... ;-)

PS: pripajam dve chutovky [odkaz] [odkaz] ... >:D majitela stareho sorenta tak nejak aj chapem.... ale "prerabat" porsche na ferrari to uz je iny level ;-)
Hmotnost, dizajn...
| 9. 1. 2015 13:19
Myslim, ze to Porferrari je schvalne, chce zaujmout.
cilova skupina ?
| 9. 1. 2015 13:18
At ma tento model vyborne motory, podvozek, materialy, stale nerozumim na jakou cilovou skupinu miri ? Stavajici zakaznici, co maji rodinu a maximalne 2 deti, protoze 3 se dozadu proste nevejdou, tak maji modely zacinajici pismenkem X nebo kombika resp. GT ktera tezi z vyhody liftbacku. Tem rodinam co nezalezi na image, tak za danou castku dostanou u konkurence vice a lehce ozeli mene kvalitnejsi podvozek. Jako druhe auto pro manzelku ? Zeptejte se doma sve zeny, v cem chce oslnovat kamaradk, zda X3, X5 nebo tohle MPV ?
Takze koho je cilene tohle auto ?
cilova skupina ?
| 9. 1. 2015 13:27
Jsi trochu vedle, byt ne ve vsem.
X3 cenove zacina tam, kde 2AT konci i pri hodne...optimisticke konfiguraci. X5 je pak cenove jeste mnohem dal, respektive vys, pokud by mazelka nutne musela oslnovat kamaradky s X5, poslal bych ji k JLR, at si tam vybere RR / RR Sport.
Jedinou "X" konkurenci z vlastni staje muze byt X1 a to je model, interne zvany "dojizdak", stoji na platforme rady 3 serie E9x (zdravim mistra Fokta a jeho "jednicku v lodickach"). A osobne bych pro manzelku rozhodne radeji volil 2AT, nez X1, pro sebe pak presne naopak.
cilova skupina ?
| 9. 1. 2015 13:38
Nove BMW si nekoupi ten, kdo ma hluboko do kapsy (ten si koupi bezne znacky Skoda, Ford, VW atd. ) a vetsinou uz nejake ma. Temer kazda zena bude chtit BMW co ma aspon trochu image a to tento model proste nema. Ano ma ledvinky vepredu, ale image ve stylu X3, X5 nema. Souhlasim, ze X1 je opravdu dojizdak.
cilova skupina ?
| 9. 1. 2015 13:50
Není to tak, že žena pokud řeší image u auta (což je spíš ale chlapská doména) vidí jednoduše znak BMW a to stačí?
cilova skupina ?
| 9. 1. 2015 13:52
Jak si vysvetlujes prodeje, a dobre prodeje, audi A1, Audi A3, MB A class, B class, BMW 1?
Vsechno auta ktere maji nespocet konkurentu, kteri je prevalcuji v pomeru cena/vykon, a stejne si najdou statisice kupcu kteri voli tuto "neX5premii" kazdy rok jen v EU.

Pokud do ted chlap mohl mit X6 a zena 1er (audi A3 a vse nahore co jsem vypsal) tak ted ma o jednu moznost navic. Rozvazi li rano deti do skoly tak moznost praktictejsi nez vetsina z hore vypsanych.

@mariachi: klub nezapomina, a nepromiji! >:D :yes:
Avatar - J@...
cilova skupina ?
| 9. 1. 2015 14:13
To má mít něco společného se mnou? ;-)
cilova skupina ?
| 9. 1. 2015 14:23
Jsi prevleceny mistr Fokt?
[odkaz]
Avatar - J@...
cilova skupina ?
| 9. 1. 2015 15:17
Myslíš něco jako Sochor? ................ >:D , to ne, ale z Foktova webu pocházím, to jo.
cilova skupina ?
| 9. 1. 2015 15:41
Jedine B class by se dal oznacit za neco jako MPV, ostatni nejsou konkurenti a spadaji do kategorie nizsi stredni trida (plus minus) a ta se dobre prodava.
Nicmene i ja se muzu mylit a BMW miri do cerneho.
Avatar - rohYpnol
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 15:45
je zkrátka jeho samotná DNA. 2AT exceluje přesně v těch disciplínách, které u MPV bude sotva kdo hledat.

Ze strany BMW je to ale logický krok, vedle absurdních výtvorů typu 4GC, 3GT nebo 5GT je to vlastně po dlouhé době nová modelová řada z Mnichova, která nepůsobí jako výsledek náhodného křížení bez rozmyslu >:-[]

Co naplat, MPV je zkrátka francouzským královstvím... :-! A pokud už maskulinní MPV, tak Golf SV podle mě odvede obdobnou službu při takřka poloviční ceně ;-)
Avatar - _Karel_
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 16:19
Ono s tou poloviční cenou- za 700 je BMW s 8-st. automatem a docela pěknou výbavou- tempomat, el. sesle...Za hubičku to není, to ne, ale mě to přijde vcelku zajímavý.
Avatar - rohYpnol
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 17:46
no jo, ale s variabilitou nic extra, prostornost taky nic extra, zavazadelník taktéž... Proč si kupovat měřítky MPV ryze průměrné MPV za prémiové peníze? Abych se jako řidič lépe povozil? Ok, ale na to přeci nebudu kupovat MPV ;-)
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 17:54
Presne to si take myslim. MPV to neni, jen takove nafouknuty kombik.
Avatar - rohYpnol
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 18:01
tak MPV to rozhodně je.

Není důležité, co si myslíme my, důležité bude, co si budou myslet zákazníci ;-) A je pravda, že z pohledu PANA řidiče je tohle zřejmě nejlepším MPV své velikosti na trhu.

Já se ale spíš domnívám, že 2AT může oslovit především ty, co měli dříve BMW klasiku a náhle se vyskytla potřeba mít MPV. Dříve by museli ke konkurenci, dnes je tu 2AT. Otázkou ale je, kolik takových bude...
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 19:14
MPV to neni, ver mi, pac jedno skutecne MPV doma mam, protoze rodina se rozrostla. Tento model by 4 clennou rodinu s kocarkem proste nepobral resp. s mnoha omezenima a jet cela rodina na dovolenou si neumim predstavit. To jsou jen castecne potreby MPV, ale to pochopi jen skutecny rodic - nemyslim to zle, proste takova 4clenna rodina ma uplne jine potreby nez bezdetna. Zkracene receno, MPV je dle meho hlavne o variabilite, prostoru a BMW AT nema ani jedno. Tak v cem je to MPV ?
Avatar - _Karel_
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 19:20
Kočárek v autě vozíš poměrně krátce, ne každý je ve stadiu kočárku. Já mám dvě děti, každý rok dáváme týden lyže a týden moře, a loni jsme to zvládli obojí s Mazdou 3, kufr asi 350l. Nebyl to prostorový luxus, ale vešli jsme se. To je dvakrát ročně, běžné potřeby po zbytek roku- úplně v pohodě.
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 19:40
Kocarek+korbu vozis minimalne 2 roky, pak uz staci mensi kocarek, ale stale zabere dost mista. Pak spousta kramu a nez se dopracujes do stavu, ze toho deti potrebuji tolik, co dospeli, trva to minimalne 5 let. Za castku pres 600 tisic nemam naladu se omezovat, kdyz konkurecne nabidne mnohem mnohem vic a ani BMW image to neomluvi. Ja uz vozim 3 deti.
Avatar - _Karel_
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 19:46
3 jsou dost.To už chce +- Galaxy. :-)
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 19:55
S-Max stačí a stacilo by i Verso nebo Zafira, ale preci jen ta sirka v maxikovi byla bezkonkurencni a nakonec i cena se velmi povedla.
Problém BéeMWé eMPéVé
| 12. 1. 2015 02:55
Verso nepobere tři dětské sedačky, starší Zafira jen tak tak, nová Zafira rovněž ne. Pro mě jsou právě dětské sedačky kritérium, zda si auto může říkat MPV. Možná je to poněkud úzkoprsé, ale jako otci tří malých dětí mi nic jiného nezbývá.
Avatar - petrumr
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 18:53
Já vím, je tu dost reálných kupců (hlavně jeden fakt dobrej, co už koupil fabii a pak ještě Picaso). Do to ho nemám moc co říct. Ale už šetřím na svoje první :'-(
P.S. Až našetřím, ozvu se ti- tak zkušený mechanik-praktik, co má dokonce i motorku, mi určitě dobře poradí, co koupit.
Avatar - petrumr
Problém BéeMWé eMPéVé
| 9. 1. 2015 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
nevím
| 9. 1. 2015 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
nevím
| 9. 1. 2015 16:50
Doporučuju všeobecně nepsat opilej. Zvlášť ty.
Avatar - rohYpnol
nevím
| 9. 1. 2015 17:48
opilej - neopilej, já vždy věděl, že u tebe v tom nebude rozdíl >:-[]
Avatar - petrumr
nevím
| 9. 1. 2015 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
šetření
| 9. 1. 2015 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
šetření
| 9. 1. 2015 17:57
auta stejné velikostní i jakostní třídy, tak kde vidíš problém?

Nebo C4GP je podle tebe lowend-MPV >:-[] ?
Avatar - petrumr
šetření
| 9. 1. 2015 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
rozměr pneu je nesmysl.
| 9. 1. 2015 18:17
Máte tam psáno, že rozměr pneu je 255/50 R18, ale to je blbost, pokud je tohle auto na 18" kolech má maximálně 225/45 R18,pokud na 19 225/40 R19 a v 17: 205/55 R17

a v 16" 205/60 R16

Jak byste tam chtěli dostat 255/50 R18. Podotýkám, že x5 má 255/55 R18 a je to balon jako kráva.
Avatar - white label
rozměr pneu je nesmysl.
| 9. 1. 2015 18:34
Kdyby tam měli třeba 255/45 R18, tak si člověk řekne překlep u jedné číslice, ale že by byl překlep jak v šířce, tak v profilovém čísle je velmi nepravděpodobné, prostě takhle je to celé nesmysl.
Avatar - petrumr
rozměr pneu je nesmysl.
| 9. 1. 2015 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
rozměr pneu je nesmysl.
| 9. 1. 2015 19:37
no já to vím, mám tabulky výrobce BMW, co na toto auto montují a co mají v TP. navíc, tady je to vidět i na fotce toho kola, že to začíná 225 u spodního lemu blatníku. takže to co tam píšou v textu je blbost
líbí
| 9. 1. 2015 18:28
se mi to a moc. Povedený bavoráček. praktický a příjemný.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 18:57
Souhlasím. Na fotkách mě to vůbec nezaujalo, ale když jsem do něj sedl, dokázal jsem si najednou představit, že bych mohl být ochoten za něj dát to, co stojí (pro mě)slušný základ-700t.
Avatar - petrumr
líbí
| 9. 1. 2015 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
líbí
| 9. 1. 2015 19:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 19:22
On ten "základ" s automatem!! má docela slušnou výbavu.
Avatar - petrumr
líbí
| 9. 1. 2015 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 19:37
Komik seš ty. Bez parkovací kamery jsem přežil 20 let za volantem, přežiju klidně dál,spokojím se s čidly. A autoklimu to samozřejmě má. Ale je fakt, že bez sklopné sedačky spolujezdce si nedovedu život představit. Živím se montáží sloupů veřejného osvětlení a nechci je vozit na střeše.
líbí
| 9. 1. 2015 19:39
vyjma toho sklopného sedadla spolujezdce jsou to samý zbytečnosti
líbí
| 9. 1. 2015 20:01
Souhlasim ohledne navigace - lepsi mam v mobilu, ale sklopne sedadlo spolujezdce se hodi, zvlaste u takto maleho auta (4.3 m je male auto) a aut. klima je v rodinem aute nutnost.
líbí
| 9. 1. 2015 20:11
Proc automat?
Mne staci manual.
V mnoha ohledech je uzivatelsky prijemnejsi.
Proste nejsem priznivcem prehnane automatizace...
;-)
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 20:13
Sice si nedovedu představit, v čem je manuální klima uživatelsky příjemnější, ale proti gustu...
líbí
| 9. 1. 2015 20:21
No, poustim ji jenom, kdyz ji opravdu chci... a na tak dlouho, jak chci.
Nejsem obeti cidla teploty.
Mam automat v tom passatu a nepovazuju to za vyhru.

Ale vec nazoru. Nenutim! Jen jsem se branil tomu, ze to bez toho nejde.
;-)
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 20:30
V pohodě, věc názoru, ale stačí si tedy vypnout AC a mám v autě pořád stejnou teplotu bez nutnosti pořád štelovat. Já to oceňuju nejvíc v zimě, sám v létě moc neklimuju.
líbí
| 9. 1. 2015 20:32
Ale to muzes i s automatickou, ta umoznuje manualni rezim nebo i uplne vypnout.
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 20:38
A automatickou si snad nemůžeš pustit jenom tehdy, když ji opravdu chceš? Na co je tam to tlačítko ECON (nemluvě o ON/OFF)? A jaká oběť čidla teploty? Tak si těch "absolutně" nastavených hodnot teploty prostě nevšímej a řiď se jen pocitem, jako u manuálu, a pouze přidávej, nebo ubírej.
Tyhle "nářky" (obecně) ve mě obvykle budí dojem, že lidi něco neumí (úplně) ovládat, a hlavně proto pak vidí problémy i tam, kde nejsou. ;-) :-)
líbí
| 9. 1. 2015 20:48
Ale jo, ja si nejak poradim - ale proc ji mam pak platit jako extra polozku? Kdyz se pak musim naucit, jak s ni zit.
Proste ji nepotrebuju.
To neznamena, ze s autem kde je, nemuzu jezdit...
;-)
líbí
| 9. 1. 2015 20:59
Já ji mel v zakladu
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 9. 1. 2015 21:21
Vyrobcovia sa uz dlhsiu dobu vyjadruju tak, ue mal by si ju chciet aj koli svojemu komfortu ( proste nastavis teplotu a automatiku ), ze sa tym padom mozes plne venovat vedeniu vozidla a nie stale cosi stelovat, starat sa o odmlzenie celneho skla ( ano - toto je jej velka vyhoda - ze to robi stale! ) plus ze dokaze oproti manualnej setrit palivo ! >:D
Myslim, ze to bolo zrovna BMW, ktore pred par rokmi uvadzalo rozdiel asi 0,3 litra / 100 km oproti manualne ovladanej. Alebo sa mylim, a bol to dokonca nejaky test v Autobilde alebo v com...takze nechcem zavadzat, ale z prsta som to nevycucal. ;-)
Inac - ak mas problem s tym, ze je to velky priplatok, tak sorry - je to BMW - a tam su tie priplatky skor vacsie ;-) ( i ked tych par cidiel a servomotorcekov, tlacitiek a displejov vyrobit stoji "5,50" :-) )
líbí
| 10. 1. 2015 14:58
U mistra Jajajajenomja neni problem v klime, ale v tom slovicku "Passat".
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 20:17
V mnoha ohledech? Mohl bys namátkou některé z nich alespoň nastínit?
líbí
| 9. 1. 2015 20:20
Jen varis z vody.
líbí
| 9. 1. 2015 22:56
no polívku bys bez vody neuvařil :-)
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 23:15
To je pravda, stejně jako ji neuvaříš pouze z vody. ;-)
líbí
| 9. 1. 2015 21:59
já jsem klimatizaci v autě zapnul asi tak 3x v životě.
Avatar - petrumr
líbí
| 9. 1. 2015 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 19:45
Snad promineš těch 14 500,- navíc [odkaz]
Mě ji nabídli za rovných 700.
líbí
| 9. 1. 2015 19:59
Budu ti verit, ze tu castku mas. Je pro tebe to image BMW natolik dulezite ? Za mirne vyssi auto, ktere meri na MPV pouhych 4.3 metru dat 700 t ? To je u konkurence defacto nejvyssi model v ,,plne" vybave a kde je u BMW ta pridana hodnota ? Prosim bavme se konkretneo tomto modelu.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 20:11
Ta částka by pro mě byla hraniční (kdybych aktuálně kupoval auto,což nekupuji), ale
bráno tvou optikou, je prémie nesmyslná vždy. Vždy je menší než srovnatelný mainstream, a vždy je drahá. Ne každý ocení, co nabízí. Já neocením jízdní vlastnosti BMW, jsem hlavně na interiér a auto se mi celkově musí líbit- tohle upřednostňuji daleko před ostatním. Sedni si do maxíka, a pak do 2AT.Pokud ti to nic neřekne- není to auto pro tebe.Ale musím říct - zvenku se mi 2AT nijak extra nelíbí.
líbí
| 9. 1. 2015 20:30
Interier je interier, budiky, radio a ovladani klimy uprostred a vsude plasty v obou autech. Budes se divit, ale v AT jsem sedel a oproti smaxu jsem se citil stisnene (to je logicke), sedacky prijemne, vzadu mista prijemne az na ten stredovy tunel, ten nema v MPV co pohledavat. Maxik mi nabizi take vyborny podvozek, skvely motor 1.6 EB a k tomu dostatecnou vybavu.
Takze kvuli jinak tvarovanemu plastu a pocitu jsi ochoten zaplatit o 200 - 300 t vic oproti konkurenci ?
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 20:38
Ano, kvůli pocitu. ;-)
líbí
| 9. 1. 2015 20:51
Pak me napadá jen, ze kecas >:D
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 20:57
Pokud je pro tebe auto jen dopravní prostředek, tak tě chápu. Já si rád -v rámci svých možností-udělám radost. Nemusíš to chápat, jsou to moje peníze. ;-)
Avatar - petrumr
líbí
| 9. 1. 2015 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 20:21
Já seděl v 1,5benzín aut.8.st, aut.klima,tempomat, vyhřívaný sedačky, park. senzory.To by mi ke štěstí stačilo, a mám pocit, že tam byla i navi, ale to už nechci kecat.
Avatar - petrumr
líbí
| 9. 1. 2015 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 20:46
"Obě výše zmíněné verze (218i a 218D) v základu spolupracují s manuální šestistupňovou převodovkou. Za příplatek 55.510 Kč však mohou být kombinovány s osmistupňovým automatem, případně touto skříní s řadicími páčkámi pod volantem (stojí 59.488 Kč)".
Stačí, Jawo?
líbí
| 9. 1. 2015 20:35
ak sa nemylim ( resp. ak mi predajca neklamal ) tak 8st je od dvojlitra , 1.5 je 6st
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 20:42
Tak potom kecali mě. Ale na stránkách BMW píší- 2 typy převodovek – kromě 6stupňové manuální i 8stupňová automatická.
I tady v testu na Auto.cz píší, že automat je jediný-8.st.
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 9. 1. 2015 21:12
Joooo, chalani to tu maju akosi popletene. Jasne ze je to ZF 8° pre priecnu zastavbu s HDM. - teda nieco, co by mnohi radi chceli aj do koncernovych vozov, ale vo Wolfsburgu maju nazor, ze DSG je ucinnejsie a rychlesie - teda klasicke CO2 Bruselovske a "sportove" tahy na zakaznika. ;-)
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 21:15
Ale na chvilku jsem se lekl, že jsem za lháře ;-)
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 9. 1. 2015 21:24
Nieeee, ale neviem co chalanov viedlo k takymto uvaham, nakolko je to novy voz, s novou koncepciou a novou technikou, tak zrovna BMW tam nebude pchat nejaky "stary 6-kvalt" >:-[] - v automate samozrejme ;-)
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 21:27
Co vedlo Petrumra je jasný. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 9. 1. 2015 21:32
evidentne >:-[]
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 22:14
Znáš to, kdo se směje naposled... :*) ;-)
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 22:20
Tady píší taky o 8st. :[odkaz]
Hned první tabulka
Ale pravdu asi bude mít ceník.
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 22:24
Jenže to je článek auto.cz (kde bývají nějaké chyby v tabulkách běžně), navíc je to článek ze září, kde třeba u 216d ještě není zmínka o automatu vůbec žádná.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 22:28
"2 typy převodovek – kromě 6stupňové manuální i 8stupňová automatická"- přímo ze stránek Renocaru. ;-\
Moc se asi o stránky nestarají.
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 22:34
Logicky se raději budou chlubit tím 8mi kvaltem, tím spíš, že ty základní tříválce budou (aspoň u nás) spíš okrajovou záležitostí, Kdyby měli naopak 6st. automaty R4 a R3 8st., jistě by to bylo marketingem zmiňováno častěji.
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 9. 1. 2015 22:30
kolego, kedze mi akosi blbne net, ak mozes, daj mi nejaky rychly odkaz na nemcov - najlepsie PDFko celej 2 AT a prestudujem to. Takto si pripadam fakt trapne 8-s :*)
Ale je pravda, ze o 6° automate som necital nikde ani makke "f" :-!
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 22:38
[odkaz]
klikni na aktuální ceník a mrkni do příplatkové výbavy

Nebo tady bmw.de
[odkaz]
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 22:43
Nicméně na původním jádru pudla to moc nemění- pořád je to automat a mě to za tu cenu přijde zajímavý auto.
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 23:12
Já těch "pouhých" 6st. za žádný významnější handicap také nepovažuji, ostatně třeba v tom v MINI to stačí i k R4. Naopak jsem jel s 9st. ZF (pro příčnou zástavbu) v Evoque a ten byl celkově hůř naladěn, než 6kvalt v MINI. Automat rozhodně není primárně o počtu stupňů.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 23:16
A to mám pocit, že ten 9st. Evoque Webpaja chválil na blogu.
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 23:23
Tak relativně, proti té hrůze (automatu) co tam byla před tím, je to lepší, ale na konkurenci to naladění zdaleka nestačí a nestačí ani na S-tronic v Q3 o Tiptronicu v Q5 nemluvě. Já ho měl na celý víkend se silnějším dieselem, možná to bude lepší s benzínem, ale to bych musel zajet zkusit přímo do Prahy.
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 9. 1. 2015 23:32
...pockaj - v Q5 Tiptronic - to s 2.0 TFSi a teda FZ 8HP ? Ja som sedlal este 1 z tych prvych, ktore dostavali S-Tronic (7°) 211 PS, a nebolo to zle.
Edit: Pises Tiptronik s dizlom. Takze uz aj s dizlom je ZF-ko ? a nie S-Tronic ?
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 23:39
V Q5 je Tiptronic k benzínům a k SQ5, jinak S-tronic.
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 9. 1. 2015 23:46
joo, ved mi to nesedlo, ked si pisal k dizlu...az potom ma napadla SQ5 s BiTDi >:-[] :yes:
ale pamatas si, ze zo zaciatku to boli vsetko S-tronici...? - a ani s nim problem proste nebol.
Avatar - white label
líbí
| 10. 1. 2015 00:10
Já tu přece nepsal nic o Q5 s Tiptronicem "k dizlu".
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 10. 1. 2015 00:16
sorry, ale toto som pochopil tak:

Tak relativně, proti té hrůze (automatu) co tam byla před tím, je to lepší, ale na konkurenci to naladění zdaleka nestačí a nestačí ani na S-tronic v Q3 o Tiptronicu v Q5 nemluvě. Já ho měl na celý víkend se silnějším dieselem, možná to bude lepší s benzínem, ale to bych musel zajet zkusit přímo do Prahy.
Asi je uz vela hodin a mal by som ist spat... - az teraz mi to docvaklo, ze si myslel toho Evoque-a...:*)
tak som to asi zle pochopil... 8-s
Avatar - white label
líbí
| 10. 1. 2015 00:29
Jj, O.K.
líbí
| 10. 1. 2015 06:39
...trošku uber ;-) . Auto nemělo ani tisíc kilometrů. Jel jsem ho nedávno znovu a podstatný zlepšení, blízko k pocitu kterej jsem z 9° měl u 150HP verze. Nabízí stejně uživatelsky příjemný ježdění jako 8°. Každopádně u Evoque není problém převodovka, ale dnes už celkem obstarožní motor s nemoderní charakteristikou na kterou asi musel bejt porod automat naladit.
Jinak ta hrůza co tam byla předtím se jmenuje 6°ZF a její hladkost by jí slavný DSG mohlo závidět, stejně jako jemnost v měststkým provozu. Už dnes není tak briskní na povely, ale tato převodovka se už x-let nevyvíjela.
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 9. 1. 2015 23:28
mozno je v nej nejaky "skriatok" ako v 7-G tronicu od Medveda: ta tiez dobre fungovala len s niektorymi motormi. ;-\
Principialne - neverim, ze by nemci v ZF urobili to "zelezo" zle. To, ze kazda automobilka si dopasuvava software k obrazu svojmu je zname. Otazka je, preco vo "Whitovom" Evoque-u fungovala na prd a vo Webpajom gut... Webpaja spominal, ze ten "jeho" bol uz cosi zabehnuty a ten "Whitov" este defakto surovy...tak neviem, ci je len v tom pes zakopany. Ja som pocul, ale aj cital skor pozitiva.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 23:34
Sladění samozřejmě může zabít i dobrou převodovku nebo motor. Nechce se mi ale moc zdát, že by čerstvá fungovala výrazněji jinak, než zajetá.
líbí
| 10. 1. 2015 10:21
I převodovka se zabíhá, stejně jako zbytek pohonného ústrojí (od motoru po pneumatiky).
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 23:43
Já jsem si schválně půjčil ještě jeden kus v Ostravě se stejnou motorizací a ten byl o chlup lepší, ale stejně třeba ty rozjezdy "o ničem", může to být naladěním/sladěním, nebo taky tou prodlevou plynového pedálu, která je u Evoque kritizována od začátku, viz třeba Rasto Chvala.
Avatar - AUDIRS6
líbí
| 9. 1. 2015 23:54
mozno to vyznie divne, ale nejaky ten problem s rozjazdom som mal na A6 3.0 TDi quattro S-Tronic, r.v. 2011 - tiez 1 z tych skorsich kusov, co si kupil ten znamy majitel servisu. A ked som bol na prvej jazde s nim, sam po meste, tak som si na semaforoch pripadal bud ako "klobucnik", alebo ako pretekar. S tou generaciou ako mas aj ty aj ten dalsi znamy Allroada - ZF 6 HP - tam vsetko v poradecku - cit v pedali prvotriedny. Tu - neviem co, ale nemohol som najst ten spravny cit na "standardny" rozjazd. :-!
Az asi na 5 krat, co som si ju "vyzobral" na vikend >:-[]
...ale fuuuurt to nebolo uplne ono :-!
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 22:50
Jako 8st. to nabízí i sám prodejce BMW: [odkaz]
Jestli mají pravdu ceníky (a asi jo) tak je to hanba.
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 23:14
Neznalost (mnoha) prodejců nezná hranic, to není (bohužel obecně) nic moc nového.
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 22:01
Ale tříválec má 6st. hdm automat ala MINI.
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 22:02
A kde jsi to našel?
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 22:11
Jednak jsem byl 2er AT projet, takže to vím i od prodejců, ale najdeš to i na českých stránkách BMW v ceníku v příplatkové výbavě. Mají to volitelně oba tříválce (218i a 216d), v dieselovém tříválci to má být k dispozici až od března.
"8stupňová automatická převodovka Steptronic
(6stupňová automatická převodovka Steptronic pro 218i / 216d)
(předpokládaná dostupnost pro 216d v 3/2015)"
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 22:14
Jo, už jsem to našel v ceníku. V prospektu píší jen o manuálu a 8st.aut. Mají v tom binec.
líbí
| 9. 1. 2015 23:01
"Znáš to, kdo se směje naposled.." tak uz sa mozem smiat ? >:D
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 23:04
Můžeš. Já se nehádal s tebou, ale s Petrumrem. Pravdu jsi měl. ;-)
líbí
| 9. 1. 2015 23:08
ale ne , ja to chapem ze si nemal odkial vedet, ked je to aj na auto.cz zle napisane , a aj v bmw katalogu ... len co ma dost prekvapuje je ze predajca (ak som spravne pochopil ze si v tom aute sedel ) ti tiez podal take info o 8st :-O
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 23:10
A hlavně to tak prodejce BMW i inzeruje, viz můj odkaz níž. Ale co už. Nejsem si jistej, jestli bych ty dva kvalty moc postrádal.
líbí
| 9. 1. 2015 23:40
no jo , ak je to ten isty 6st automat co som snim jazdil (auto r.v. cca 2010), tak by som stym problem nemal :-) , na kazdom zalezi ci bude ochota a penazenka nato, priplatit si za 220i , ktory bude asi uplne inde .... Ale ked tak pozeram CZ a SK cenniky , tak opet velmi zaujmave ceny : CZ 218i - 631 000 ( 22 500 eur) na SK 218i - 26 300 eur . Zakladne vybavy som nepozeral ,ale pochybujem ze tam budu nejake (vacsie ) rozdiely :-O
Avatar - _Karel_
líbí
| 9. 1. 2015 23:48
Eura jsou eura, všude stejný, ne? U nás jsou auta často levnější než v okolí.
líbí
| 9. 1. 2015 23:53
eura stejny ano , ale platy zdaleka nie >:D , tak preto nechapem tym nemeckym cenam na SK trhu >:-[]
Avatar - _Karel_
líbí
| 10. 1. 2015 00:00
Máte menší platy, tak vám dali vyšší ceny. Je to sice delší, ale zase horší cesta >:-[]
Zvláštní.
Avatar - white label
líbí
| 9. 1. 2015 23:17
Klidně můžeš, niemande, i kdyby ti bylo třeba 10. >:-[] ;-)
líbí
| 9. 1. 2015 23:45
diky teda, smejem od ucha k uchu >:D ... vy ma tu robite stastnym :-) ;-)
Avatar - white label
líbí
| 10. 1. 2015 00:07
Na 13. příspěvek docela sranda! >:-[]
Avatar - petrumr
líbí
| 10. 1. 2015 09:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hm
| 9. 1. 2015 21:02
Docela dost mi vadi, ze se openul pohled o uzitnych vlastnosti MPV a porovani s konkurenci...jaksi kdyz testuji autobus, tak v kritice polomeru otaceni budu shovivavejsi.... ;-\
hm
| 9. 1. 2015 21:11
Jak testovat něco, co v danem autě chybí ?
Avatar - petrumr
hm
| 10. 1. 2015 09:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
Problem !!!
| 9. 1. 2015 22:24
22:22 ked som dal aktualizovat stranku, nacitalo mi len 126 komentarov !!!
Posledny: white label - dnes 20:17
Zase nejake problemy ? - pritom ich malo byt uz 155...
Avatar - _Karel_
Problem !!!
| 9. 1. 2015 22:25
Mě to udělalo taky - 3x
Avatar - petrumr
Problem !!!
| 10. 1. 2015 09:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku