Novinky
Když si vezmu cenu Meganu grandtour 1,6dci za 430 000 v lepší výbavě,většího auta,spolehlivějšího se kterým najedu 300000km tak tohle mi přijde jako úlet 😉
Klasika. Drahé levné auto od Škody. A navíc nehezké.
Koncernista ti rekne jak je to skvele, jak je velka moznost individualizace, kdo tohle nabizi.
Kupujici ti rekne, jak je to predrazene a jak je prodejna tak akorat verze 63 a 77kW TSI. Predrazene lowcostove auto, ale domaci trh/kupujici to zkousne, je to preci domaci Skoda.
Kupujici ti rekne, jak je to predrazene a jak je prodejna tak akorat verze 63 a 77kW TSI. Predrazene lowcostove auto, ale domaci trh/kupujici to zkousne, je to preci domaci Skoda.
300.000km? A kolik těch Meganu chcete během této doby vystřídat? >😁
""...spolehlivějšího se kterým najedu 300000km .."
Pán je sarkasmus meister? 8-s
Pán je sarkasmus meister? 8-s
Máš recht. Naftový šestnáctky od Renaultu jsou takový šmejdy, že se je od nich rozhodl brát i MB.
Jen motor auto nedělá.
To ne. Znáš hodně aut, který se nedožijou 300tkm z jinýho důvodu než mrtvý motor? I když těch 300tkm určitě dá i HTP. Ono vůbec: který auto (jako model, ne jako jednotlivý kus) se nedožije 300tkm?
Francouz obecně rozhodně není měřítkem životnosti, megane už vůbec ne.
je Radid spaceback jednoznacne nejhezci skodovka, co se dela. Tady v te cervene MonteCarlo mu to fakt slusi :yes:
Kde presne vidis tu krasu?
Ty balóny místo gum vypadají příšerně
Tomu autu neviem prist na chuť je to ako male kombi. Ten dizajn mi vôbec nesedi. Ta zadná časť ako keby tam ani nemala byť.
Potřebuje někdo Rapida jako mezityp mezi Fabií a Octavií?
Jinak :yes: za ta hezká kola! Konečně nové auto s koly, která mu sluší!
Jinak :yes: za ta hezká kola! Konečně nové auto s koly, která mu sluší!
pozri si statistiky predaja "sukromnych registracii" ... rapid je "najrodinnejsia" a napredavanejsia skoda u vas..... prave rapid mi pride z hladiska sukromneho zakaznika ako najdolezitejsi model od skody aky ponuka tato znacka na trhu 😉 cert tam po firemnych octaviach.... zlaty rapid :yes:
Ako si už mohol z dnešného článku o predajnosti áut dovodiť, "niekto" Rapida evidentne potrebuje, keď je to druhé najpredávanejšie auto v Čechách a evidentne nahradzuje v predajoch menšiu Fabiu. Teda typický kupujúci, ktorý by sa pred pár rokmi uspokojil s menšou Fabiou, si teraz kúpi väčší Rapid. A z hľadiska užívateľa, ktorý nepotrebuje kombi, Rapid priestorovo plne uspokojí.
Inak nesúhalsím ani s tými kolesami, čierne disky kolesá opticky dosť zmenšujú a napriek pomerne veľkému priemeru na Rapide vyzerajú dosť utopené.
Inak nesúhalsím ani s tými kolesami, čierne disky kolesá opticky dosť zmenšujú a napriek pomerne veľkému priemeru na Rapide vyzerajú dosť utopené.
na to že je 8.1.15, tak mě už 11. článek o škodě docela otravuje...tohle auto je předražené, ale splňuje účel...ani den bez chlebodárce :no: :no: :no:
Kto si to kupi ked za tu cenu ma Golfa s rovnakym motorom?
Jenže tohle není základní výbava. Takže bys taky mohl říkat:kdo si koupí za 700 Golfa, když může mít Passat.
Obavam sa, ze zakladna vybava Golfa ponuka este viac ako tento "paket"
No na rozptýlenie svojich obáv môžeš porovnať výbavu Ambition, z ktorej Monte Carlo vychádza, a základnej Trendline pri Golfe. Minimálne však bude rozdiel v kolesách, keď základný Golf má plechové 15ky oproti hliníkovým 16kam na Mote Carle.
A to je asi tak cely rozdiel. Golf ma navyse aj v zaklade slusnny farebny dispej, zatial co toto Monte Carlo len cierne LCD. A celkovo pocit z interieru v Golfe a v Rapide je dost inde. Golf je znacne priestrannejsi, hlavne na sirku. Ja Rapidu fandim celkom dost, kludne by som to auto bral...ale tato ponuka stoji za prd.
Výbavou to není nějaká TOP verze, v první řadě jde o design, kde si Monte Carlo nevede vůbec špatně. Ano, najdou se vybavenější a zároveň levnější modely, ale tento Rapid má něco do sebe.
Ale navoněnej lowcost nebo Golf? >😁 >😁 >😁
Škoda Rapid Spaceback si mi docela líbí (když má aspoň 15palcová kola a pěknou barvu), ale verze Montec Carlo se mi nezdá moc líbivá. Vadí mi na ní 1) černě lakovaná kola, protože tato barva je opticky ještě zmenšuje, 2) nechtěl bych velké zadní sklo 5. dv., 3) dole placatý volant, 4) sklopnou střední loketní opěrku mezi předními sedadly, která neskutečně překáží. Takže Rapid 1.2 TSI/77 kW se 6st. manuálem (a nejlépe bílou barvou) bych bral (tedy až dorazí modernizovaná verze s motory TSI s rozvodem řemenem a se zakrytými pojezdy předních sedadel). Neví někdo, kdy modernizovaný Rapid příjde do prodeje? Určitě to bude letos, jenom nevím měsíc....
Reálne som napr. Fabiu II vo vybave Monte Carlo alebo s rôznou farebnou kombináciou (iná farba strechy)...videl hadam dve, tri na cestách za cely čas čo ich Skodovka ponuka. Miesto príplatku za tieto výbavy človek radšej zoberie lepši motor alebo o triedu lepšie auto.
O Rapid RS by asi kvůli ceně moc zájemců nebylo. Ono by ale úplně stačilo, kdyby u Rapidu k motoru 1.4 TSI nabízeli manuální převodovku... :-!
No u dvojky bolo Monte Carlo jediným spôsobom, ako z toho spraviť pozerateľné auto. Rapid to až tak nepotrebuje, naopak tie čierne disky sú skôr kontraproduktívne, lebo kolesá opticky zmenšujú. Skôr by som privítal biele kombo (biele disky a strecha), ako má nová Fabia Colour concept.
s řetězovým rozvodem za "spolehlivější" řemen 😄
V ceniku a asi o 14 dni pozdeji v konfiguratoru jsem ho nasel uz v druhe polovine listopadu a cekal sem kdy se tu objevi. Tentokrat tedy s veeelkym krizem po funuse... 8-s
Me to dava smysl pouze jako liftback, nahrada OII Tour.