Novinky
wakantanka
1
Akurát vzhľadom k rôznym embargám si ho môžeš užiť len tam >😁 Resp. v EU to na značky zrejme len tak jednoducho nepostavíš. Alebo áno?
Přejít do diskuze
Ja si myslim ze s infrastrukturou, jaka tady je se neni moc cemu divit. A opravdu se neda pocitat s tim ze auto, zamereny vylozene na teren, se bude v evrope prodavat po statisicich.
Santana nikdy Defendera licenčně nevyráběla, ale Series III. Rozvor byl jen 109 palců místo 110 a hlavně to nebyla Fulltime4x4, ale jen Parttime4x4, tedy stále na zadek a připojitelný předek, tedy bez mezinápravového difu.
Nástupce přijde relativně krátce po odchodu Defendera, jelikož už před dvěma lety bylo jasno, že mu bude brzy konec. Tudíž měl LR dost času se na to připravit a asi před rokem bylo i oficialně potvrzeno, že příjde nástupce. Avšak nějaké podrobnosti nejsou známy, maximalně ona skica siluety, která se poslední dobou objevu celkem často - např. ta kresba do písku z minulého týdne.
petrumr
hlavně nejezdit kde solí a skrápějí silnice solí rozpuštěnou ve vodě, ty hliníkový panely jak sou ty nýtky začínají rozkvétat.
Gilgit
Iránská auta se vyvázejí do ruzných zemí. Myslím si, ze dovézt si takové auto do EU by nebyl problém, tady by asi ty nesmyslné protiiránské sankce nejak neprekázely. Ale problém by zrejme byl dát ten vuz Morattab na znacky kvuli technickým predpisum EU. Tezko ríct jestli by se to dalo nejak individuálne prihlásit, ale spís ne nez ano.