Novinky
flyboyeda
0
tohle bude dělo a bude to supersport :yes: 😄 :yes:
Porsche pochopilo že s 911kou s motorem vzadu na 458 nestačí, proto vznikne 988
No a Corvetta pochopila, jestli chce porážet supersporty s moterem ve předu to prostě nejde
Motor uprostřed je ta jediná správná cesta
No a Corvetta pochopila, jestli chce porážet supersporty s moterem ve předu to prostě nejde
Motor uprostřed je ta jediná správná cesta
Najlepšie corvetty predsa na okruhu vedeli poraziť aj veľa "pravých" superšportov. A vyladené verzie najšportovejších GT ako 599 GTO alebo SLR 722, jasne dokazujú, že to ide aj s motorom vpredu. Nezastávam sa tohto riešenia ale rozhodne si nemyslím, že by superšport mohol byť len a len s motorom v strede, má len iný charakter.
auto s motorem ve předu může být hodně rychlé , ale nemůže to být supersport
je to můj názor a nejenom můj
je to můj názor a nejenom můj
Supersport je vysoce výkonní sportovní auto. Motor uprostřed je pro většinu supersportů obvyklým řešením, a řekl bych že lepším než např. klasická koncepce, ale určitě není podmínkou.
motor uprostřed je podmínka, proč by jinak Chevrolett pracoval na Corvette s motorem uprostřed, dokonce i Aston Martin o tom uvažoval, jsou to sportovní značky a chtějí mít v nabídce opravdové supersporty, auto s motorem ve předu není supersport ať si říká kdo chce co chce
Nikdo ti tvůj názor nebere, ostatně motor uprostřed je pro supersport nejlepším řešením i podle mně.
Myslím si, že mám informací víc než dost, ale nikde jsem se nedočetl, že motor uprostřed je pro supersport podmínkou.
Byla by fakta?
Myslím si, že mám informací víc než dost, ale nikde jsem se nedočetl, že motor uprostřed je pro supersport podmínkou.
Byla by fakta?
to je právě ten fór, přesná definice supesportu není nikde přesně definovaná, nikde o ní není ani zmínka
já mám takovou evoluční teorii😒br />
dle mě vychází superport z Formule, starodávné formule měli motor ve předu a civilní auta té doby taky , tak tehdy se hodně silný auto s motorem ve předu v té době dalo označit za supersport
Dnes se ukázalo, že nejlepší řešení umístění motoru pro formule je uprostřed nebo-li před zadní nápravou a civilní auta dnešní doby s motorem uprostřed jsou supersporty
tady je zaujímavé video : odkaz mi tu nepůjde vložit tak do youtube zadej :Track Teste😜 2014 Chevrolet Corvette Stingray vs 2014 Porsche Cayman S -- Edmunds.com
Cayman S má mnohem menší výkon jak Corvetta a jenom lehce za ní zastává, kdyby vyzkoušili verzi GTS Cayman by vyhrál, chci tím říct že výkon není všechno, důležitější je váha a rozložení váhy, dalším důkazem že výkon není všechno je Zonda vs Veyron na Top Gear trati
já mám takovou evoluční teorii😒br />
dle mě vychází superport z Formule, starodávné formule měli motor ve předu a civilní auta té doby taky , tak tehdy se hodně silný auto s motorem ve předu v té době dalo označit za supersport
Dnes se ukázalo, že nejlepší řešení umístění motoru pro formule je uprostřed nebo-li před zadní nápravou a civilní auta dnešní doby s motorem uprostřed jsou supersporty
tady je zaujímavé video : odkaz mi tu nepůjde vložit tak do youtube zadej :Track Teste😜 2014 Chevrolet Corvette Stingray vs 2014 Porsche Cayman S -- Edmunds.com
Cayman S má mnohem menší výkon jak Corvetta a jenom lehce za ní zastává, kdyby vyzkoušili verzi GTS Cayman by vyhrál, chci tím říct že výkon není všechno, důležitější je váha a rozložení váhy, dalším důkazem že výkon není všechno je Zonda vs Veyron na Top Gear trati
Fór je v tom, že najprv určuješ podmienky podľa čoho auto zasluhuje názov superšport a potom hovoríš, že žiadna definícia neexistuje. Dobré rozloženie hmotnosti a nízku váhu môže mať aj auto s motorom vpredu. Podmienkou je teda motor v strede? Takže jaguar F-type superšport nie je ale toyota mr2 alebo alfa 4c áno? Ak môže byť GT86, 370Z alebo M3 športové auto tak môže byť corvette zr-1 superšportové auto...
žádná definice není , tak si ji vymslím a je moje
Corvetta s motorem ve předu supersport není , jak jsem řekl žádné auto s motorem ve předu není supersport
Corvetta s motorem ve předu supersport není , jak jsem řekl žádné auto s motorem ve předu není supersport
Tvrdíš, že si definici vymyslíš sám. Pak tvrdíš, že auto s motorem vepředu nemůže být supersport.
Všechno je úplně v pohodě až na to, že tu tvoji (jak jsi sám napsal vymyšlenou) definici předkladáš všem jako fakt, podle kterého se všichni mají řídit.
Všechno je úplně v pohodě až na to, že tu tvoji (jak jsi sám napsal vymyšlenou) definici předkladáš všem jako fakt, podle kterého se všichni mají řídit.
přesně tak od toho definice jsou 😉
Absolutní většina supersportů má motor uprostřed. Je to nejlepší řešení a v tom se zhodneme.
Kromě výsokého výkonu však konkrétní definice pro supersport neexistuje, s čím jsi sám souhlasil.
Kromě výsokého výkonu však konkrétní definice pro supersport neexistuje, s čím jsi sám souhlasil.
s uložením motoru se shodnem
ale stím výkonem to je relativní, vysoký výkon je široký pojem pro někoho je vysoký výkon 150 koní a pro někoho je málo 500 koní
ale uznej sám,že dvoutunové monstrum s motorem ve předu označit za supersport to je proti zdravému rozumu i kdyby mělo třeba 700 koní
ale stím výkonem to je relativní, vysoký výkon je široký pojem pro někoho je vysoký výkon 150 koní a pro někoho je málo 500 koní
ale uznej sám,že dvoutunové monstrum s motorem ve předu označit za supersport to je proti zdravému rozumu i kdyby mělo třeba 700 koní
Pokud podobné monstrum poskytne supersportovní dynamiku, pak se bude jako supersport klasifikovat.
znáš slovo Fyzika ? když je auto těžké, bude se mu prostě chtít vyjet ze zatáčky, brzdy budou muset být naddimenzované, vlastně všechno bude muset být naddimenzované
řešení je redukce váhy, to je nejlepší, auto nad dvě tuny nemůže být supersport, váha do 1500 a míň je ideál
řešení je redukce váhy, to je nejlepší, auto nad dvě tuny nemůže být supersport, váha do 1500 a míň je ideál
Fyziku znám.
Jde o to, že pokud takový vůz poskytne stejnou dynamiku jako supersporty, pak se tak bude klasifikovat.
Samozřejmě, takovým způsobem by supersportem mohlo být i RS6, proto se nebere v potaz jen výkon a rychlost, ale taky rozložení hmotnosti a vůbec celá ,,rovnováha'' auta.
Taky bych chtěl zdůraznit, že je rozdíl mezi ,,bude se klasifikovat'' a ,,já klasifikuji''.
Jde o to, že pokud takový vůz poskytne stejnou dynamiku jako supersporty, pak se tak bude klasifikovat.
Samozřejmě, takovým způsobem by supersportem mohlo být i RS6, proto se nebere v potaz jen výkon a rychlost, ale taky rozložení hmotnosti a vůbec celá ,,rovnováha'' auta.
Taky bych chtěl zdůraznit, že je rozdíl mezi ,,bude se klasifikovat'' a ,,já klasifikuji''.
A právě o ten fór jde. Já jsem koncepci jako podmínku nikde nevyčetl.
Jak jsem již napsal, mám stejný názor ohledně uložení motoru, jelikož pro supersport je to v každém případě lepší řešení, než motor vepředu.
Věc je v tom, že názory ohledně klasifikace supersportů nelze předkládat jako fakta, podle kterých se mají všichni řídit.
Jak jsem již napsal, mám stejný názor ohledně uložení motoru, jelikož pro supersport je to v každém případě lepší řešení, než motor vepředu.
Věc je v tom, že názory ohledně klasifikace supersportů nelze předkládat jako fakta, podle kterých se mají všichni řídit.
já nedokážu strávit myšlenu že auto s motorem ve předu může být supersport, tohle říct je hřích a je to protí mé víře a přesvědčení
Corvetta spíš spadá do kategorie Muscle car a GT
Corvetta spíš spadá do kategorie Muscle car a GT
Já o Corvette ani netvrdil, že supersportem je.
Existují lidi co si to myslí, třeba pan: EkoŽehlička
Podľa čoho si zistil, že to auto som medzi supersport zaradil ja?. Sami Američania si to tak propagovali kvôli max. rýchlosti. Ja o sebe netvrdím, že môj názor je jediný správny. Tak si nechaj tie poznámky.
Podmienka na supersport bola vždy iba max. rýchlosť - 320km/h. Preto keď chevrolet corvette c6 zr1 sa dostalo na hranicu 200mil/h = 320km/h tak sa vravelo, že sa jedná o supersport. Dnes sa na túto rýchlosť dostanú aj niektoré sedany čo už je diskutabilne, ale podmienka bola max. rýchlosť.
maximální rychlost není vůbec důležitá, důležité je zrychlení a to jak auto drží v zatáčkách čím rychleji dokáže projet zatáčku bez smyku tím líp a auta s motorem uprostřed to umí nejlíp
Auto které má třeba maximálku 250km/h může porazit auto co má maximálku 300km/h,
na okruhu myšleno, nemyslím dálnici
maximální rychlost je údaj který o ničem nevypovídá, není to tak důležitý údaj jak si myslíš a výkon taky není všechno
Auto které má třeba maximálku 250km/h může porazit auto co má maximálku 300km/h,
na okruhu myšleno, nemyslím dálnici
maximální rychlost je údaj který o ničem nevypovídá, není to tak důležitý údaj jak si myslíš a výkon taky není všechno
Nikde nespomínam, žiaden okruh, ani to ktoré auto na okruhu je lepšie. Pár rokov dozadu, bola honba za maximalkou 400km/h a viac. Po tom čo sa na túto hranicu dostalo bugatti veyron. Tak to bolo aj predtým z 320km/h. Označenie supersport bolo pre auta z vysokou max. rýchlosťou. Ale nehovorím, že to má niečo spoločné z časom na okruhu. Ide o image.
NE, tvoje představa je mylná, já mám pravdu a s image to nemá nic společného , jsi vedle jak ta jedle
Potom si asi sám, pretože aj aston martin one 77 každý zaraďuje medzi supersport. A nikde pri tom sa nespomína žiaden čas na okruhu.
Tych 320 kmh mas z kade ??? 8-s
Ked sa pozries kratko do minulosti, tak to nedavalo ani kazde Ferrari ( 360 Modena ) a a ni vela inych supersportov, ktore nimi bez pochyby boli a su !!! Toto je este brutalnejsia somarina, ako hadat sa o ulozenie motora! :-!
Ked sa pozries kratko do minulosti, tak to nedavalo ani kazde Ferrari ( 360 Modena ) a a ni vela inych supersportov, ktore nimi bez pochyby boli a su !!! Toto je este brutalnejsia somarina, ako hadat sa o ulozenie motora! :-!
Jediná somarina je, že si išiel až tak hlboko do histórie. Ferrari F40 – marketingové oddelenie a ENZO mu chceli dať punc výnimočnosti oproti svojim ostatným modelom. Propagovali to ako skutočné super auto. F40 držala vtedy rekord v Max rýchlosti 324km/h. Preto sa to spojovalo z maximálnou rýchlosťou. Ale v podstate ide iba o marketing a image. O F40 je celý dokument, v ktorom je ešte aj Enzo. Ale už to je 10r. dozadu, čo som to videl nepamätám si úplné podrobnosti.
Prečo potom Lotus Elise, alebo MR 2 nie je supersport ?
Aký je rozdiel medzi supersportom a hypersportom?
Prečo potom Lotus Elise, alebo MR 2 nie je supersport ?
Aký je rozdiel medzi supersportom a hypersportom?
prosim ta, staraj sa asi radsej o tie ekožehličky... :-!
S maximalkou to nikdy nemalo nic spolocne, to si uvedom a ber to ako fakt.
supersport = auto s vynimocnymi jazdnymi vlastnostami v priamke aj na okruhu.
teda nejaky Elise, MR2, Cayman a spol. - moc nie, i ked Cayman GTS s prizmurenim oka urcite ano, nakolko zrovna starsie supersporty typu napr. F 360 a spol., by dokazal pekne ponahanat.
Vsetko je to hlavne o marketingu😒br /> horeuvedene mozu byt tzv. "vreckove" supersporty, alebo "ludove" supersporty.
Potom je tu kategoria donedavna oznacovana ako "mensie" supersporty : Gallardo, F 430, F 458 a spol...
A potom klasicke supersporty: Murcielago, Aventador, Enzo...Zonda, Saleen, Noble ,Koenigsegg...
Az kym neprisiel Veyron...
Lenze jeho schopnosti na okruhu su bohuzial len take, ake od 1,9 tonoveho auta mozno cakat - takze nikto sa ani nehrnul s oznacenim "nieco"-sport...
Proste skor taka 4 kolesova "raketa" so spalovacim motorom >😒]
Aby jeho dynamiku v priamke a exkluzivitu niekto dobehol, vznikli nedavno 3 "klasicke" hypersporty"...
No a potom tu este mame defakto specialnu "anglicku" podskupinku - ultralahke supersporty - Caterham, Ariel Atom, Radical...
takze vymysliet a odovodnit sa da vsetko :-!
S maximalkou to nikdy nemalo nic spolocne, to si uvedom a ber to ako fakt.
supersport = auto s vynimocnymi jazdnymi vlastnostami v priamke aj na okruhu.
teda nejaky Elise, MR2, Cayman a spol. - moc nie, i ked Cayman GTS s prizmurenim oka urcite ano, nakolko zrovna starsie supersporty typu napr. F 360 a spol., by dokazal pekne ponahanat.
Vsetko je to hlavne o marketingu😒br /> horeuvedene mozu byt tzv. "vreckove" supersporty, alebo "ludove" supersporty.
Potom je tu kategoria donedavna oznacovana ako "mensie" supersporty : Gallardo, F 430, F 458 a spol...
A potom klasicke supersporty: Murcielago, Aventador, Enzo...Zonda, Saleen, Noble ,Koenigsegg...
Az kym neprisiel Veyron...
Lenze jeho schopnosti na okruhu su bohuzial len take, ake od 1,9 tonoveho auta mozno cakat - takze nikto sa ani nehrnul s oznacenim "nieco"-sport...
Proste skor taka 4 kolesova "raketa" so spalovacim motorom >😒]
Aby jeho dynamiku v priamke a exkluzivitu niekto dobehol, vznikli nedavno 3 "klasicke" hypersporty"...
No a potom tu este mame defakto specialnu "anglicku" podskupinku - ultralahke supersporty - Caterham, Ariel Atom, Radical...
takze vymysliet a odovodnit sa da vsetko :-!
s většinou souhlasím akorát F430 a 458 bych neoznačil jako menší supersporty, ale pravé a plnohodnotné
Co se Týka Caymanu, tak na něj slyším jenom chválu, jak z Top Gearu, tak z Autocar.co.uk, je to jedno z nejlépe ovladatelných aut, GTS je tak na úrovni Ferrari 360
Cayman 2014 se moc povedl, ještě jedna zajímovost, Cayman porazil Pagani Huyuru na okruhu v Itálii, myslím že to byla Imola, Cayman řídil Stig a Huyuru Hamond, takže taky záleží kdo je za volantem
z placek bych třeba zmíni Caterham Lola SP300r, to je raketa, akorát je to hodně nepohodlné, udělal bych to jenom pro jednoho ať je tam víc místa, ale poměr váha výkon 300 koní a 600 kilo, to je lepší poměr jak má Veyron a Zonda R a s porovnání s nima je za hubičku akorát by to mohlo být pohodlnější
Co se Týka Caymanu, tak na něj slyším jenom chválu, jak z Top Gearu, tak z Autocar.co.uk, je to jedno z nejlépe ovladatelných aut, GTS je tak na úrovni Ferrari 360
Cayman 2014 se moc povedl, ještě jedna zajímovost, Cayman porazil Pagani Huyuru na okruhu v Itálii, myslím že to byla Imola, Cayman řídil Stig a Huyuru Hamond, takže taky záleží kdo je za volantem
z placek bych třeba zmíni Caterham Lola SP300r, to je raketa, akorát je to hodně nepohodlné, udělal bych to jenom pro jednoho ať je tam víc místa, ale poměr váha výkon 300 koní a 600 kilo, to je lepší poměr jak má Veyron a Zonda R a s porovnání s nima je za hubičku akorát by to mohlo být pohodlnější
F430, 458, Gallardo - prave v case ked bolo Murcielago a spol, tak boli proste povazovane za mensie - nie jazdnymi vlastnostami na okruhu, ale vykonom, cenou, rozmermi...
no a tie anglicke kompaktne placky !!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Nieco take - myslim ze zrovna Radical uz robi aj uzatvorene - teda origo ako LMP kupe.
Ale teraz som si spomenul, ved ani do Anglicka ist netreba - Praga R1 ! >😁
A ma byt homologovana aj na cesty ! - takze toto je to, co by mna dokazalo na ceste asi najviac potesit !
Len chyba tomu este par koni a 4x4 >😒] - az potom budem po tom prahnut 😉
no a tie anglicke kompaktne placky !!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Nieco take - myslim ze zrovna Radical uz robi aj uzatvorene - teda origo ako LMP kupe.
Ale teraz som si spomenul, ved ani do Anglicka ist netreba - Praga R1 ! >😁
A ma byt homologovana aj na cesty ! - takze toto je to, co by mna dokazalo na ceste asi najviac potesit !
Len chyba tomu este par koni a 4x4 >😒] - az potom budem po tom prahnut 😉
Ale coby to neslo. Motor v autach, kde je takzvane "v strede" vlastne aj tak v strede nie je. Je posunuty k zadnej naprave. Kludne sa da vyrobit auto, ktore ma motor vpredu posunuty viac dozadu spolu s vodicom. Malo by ale velmi dlhu prednu cast a vyzeralo by aj mierne disproporcne asi. A preto ak chcu umiestnit motor na co najvhodnejsie miesto, tak ho daju radsej dozadu. Ale nie je vobec nemozne urobit auto s motorom vpredu, ktore sa bude spravat podobne ako auto s motorom "v strede".
presne tak...keď si tento motor človek predstaví pred zadnou nápravou má k stredu rovnako blízko ako teraz... ale teraz to nie je superšport, je to až potom ako sa presunie pred zadnú? akože wtf? [odkaz]
to na obrázku je ukázkové GT , které na okruhu porazí 458 italia bez sebemenšího zaváhání, 458 je lehčí má motor uprostřed,má mnohem lepší rozložení hmotnosti a 458 má menší výkon jak to na obrázku, takže výkonem to není
aha, a akoto, že 599 gto je na fiorane o sekundu rýchlejšie ako enzo? a to má enzo ďaleko lepší výkon váha...
a pre info 599 má rozloženie hmotnosti 47/53 v prospech zadnej nápravy tak o akom lepšom rozložení pri aute s motorom v strede stále hovoríš?
a má 599, nebo F12 lepší čas jak La Ferrari?
chcel povedať, že aj auto s motorom vpredu môže byť dobré na okruhu v porovnaní s rovnako drahým a výkonným autom s motorom v strede. Tvoje porovnanie je totálne z cesty...to sa môžem ja spýtať či má lotus elise lepší čas ako SLR...
jsi mimo, srovnávat SLR a Elise, může jenom ***
Nechcem konkretizovat, ale poznam cloveka, ktory sa vozil aj na SLR aj na Murcielagu...A sice si ani to Murcielago ( jedno z tych skorsich - myslim LP 580-4 ) si moc chvaly neuzilo, ale vraj vzdy lepsie ako to SLR... 😉 - ze to je skor o pozerstve >😒]
musíš srovnávat auta , která byla vyrobená ve stejném roce, v době kdy vzniklo Enzo, nebylo žádné auto s motorem ve předu rychlejší jak Enzo
Lenže autá s motorom vpredu sa v tejto kategórii nerobia. Ja netvrdím, že sú na okruhu lepšie, len hovorím, že existujú také, ktoré sa im dokážu vyrovnať a preto nie je dôvod prečo by nemohli byť športové. 599XX Evo nie je športové auto? Ani Mercedes SLS kategórie GT3? Sú lahké, sú vyvážené, sú skvelo ovládateľné a v kategórii bez problémov dokážu konkurovať každej inej koncepcii. Motor v strede je lepšia varianta ale to ešte nič neznamená.
a je to tu zas, pleteš si pojem sportovní a supersport, to jsou dva pojmy né jeden
tak si tam doplň "super" ale základ slova je šport, super je len niečo viac a pre mňa to znamená ešte lepšie jazdné vlastnosti, lepšia dynamika a vyšší výkon oproti klasickému športovému autu. Pre teba to pravdepodobne znamená to isté akurát, že super má plus motor v strede. To je trochu divné lebo ak sa teraz zaužíval výraz hyperšport pre autá typu LaFerrari tak tvoja logika nesedí pretože oproti superšportu nemá inde uložený motor len je proste ešte rýchlejšie ešte drahšie a ešte dokonalejšie. Presne tak, ako je superšport lepší od športového...
Pěkný článek, jen kdybych to už nečetl několik dní zpět u konkurence, kde byly i aktuální fotky muly ( a ne fotky 20 let starého konceptu). Navíc i z amerických webů se o tom nemluví jako o C8, protože tento model by měl přijít již kolem 2016/2017 jako alternativa k C7 ( která je pořád relativně novinka a rozhodně za dva roky nebude končit). I designově se skici drží spíš zevnějšku aktuální C7. Ve výrobním programu by tedy měly být dvě corvette - stingray a zora ( nebo jak se bude jmenovat).
A je to tu zas, uz asi po ste.
Nereste s nim jeho smyslenou teorii o tom co je nebo neni supersport, nema to cenu. Vemte kilo hrachu, hodte jej o zed a vysledek bude smysluplnejsi. 😄
Nereste s nim jeho smyslenou teorii o tom co je nebo neni supersport, nema to cenu. Vemte kilo hrachu, hodte jej o zed a vysledek bude smysluplnejsi. 😄