Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koupíme si sportovní Superb? Ano, ale ne RS!

O třetí generaci Superbu toho víme už docela hodně, známe skici, fotky zamaskovaných prototypů a Škodovka pozvala vybrané novináře i na předváděcí jízdy. A co bude dál? Přijde RS?
Zpět na článek
12. 1. 2015 12:12
12. 1. 2015 12:21
12. 1. 2015 14:35
12. 1. 2015 14:48
12. 1. 2015 12:28
12. 1. 2015 13:26
12. 1. 2015 13:37
12. 1. 2015 13:44
12. 1. 2015 14:47
12. 1. 2015 14:54
12. 1. 2015 15:20
12. 1. 2015 12:57
12. 1. 2015 13:21
12. 1. 2015 14:07
12. 1. 2015 14:31
12. 1. 2015 14:53
12. 1. 2015 17:51
12. 1. 2015 21:27
13. 1. 2015 07:33
12. 1. 2015 12:18
12. 1. 2015 14:11
12. 1. 2015 15:52
Avatar - aproximus
12. 1. 2015 12:12
k čemu
superb RS? 8-s
Rozbalit vlákno
20
12. 1. 2015 12:21
Re: k čemu
Taky si myslím, že pro auto téhle velikosti je 2,0 TDi volbou rozumu. Jasně je možné to ospojlerovat a dát tomu kola od žebřiňáku, což by sportovní ambice většiny kupců mohlo ukojit ....
12. 1. 2015 12:26
Re: k čemu
Souhlasím. Superb. Nejluxusnější a největší vozidlo automobilky.
Už Octavia RS není žádný "závoďák" kvůli své délce. Inženýři ze Škody dali hlavy dohromady a řekli si, tak uděláme sportovní vůz z ještě delšího modelu. Ať vidí, že to jde!
Pokud to ale bude (jak předpokládám) obyčejný sériový Superb s chromem a plastem navíc (tedy "sportovní vzhled") a cenovkou + 200.000,- ke standardní výbavě tak se to dá pochopit. Dokonce v tom i vidím současnou politiku lidového vozu.
12. 1. 2015 14:35
Re: k čemu
Audi RS6 je jeste delsi o S AMG ani nemluve.
12. 1. 2015 14:48
Re: k čemu
Rozdíl je v tom, že MB a a Audi mají co nabídnout v tomto ohledu...
Zatím co Škoda nemá zásadně silnější motor, vylepšení podvozku atd.
Takže to bude nějáká verze s minimálně vyšším výkonem a plastem....
Avatar - iudex
12. 1. 2015 12:28
Re: k čemu
Tiež myslím, že auto tejto kategórie model RS moc nepotrebuje. Nehovoriac o tom, že už motor TSI s 206 kW bude poskytovať značnú dynamiku a koncern ani moc nemá, čo by Superbu RS dal: 300k verzia TSI z Golfu R je len zanedbateľne výkonnejšia a rozdiely by asi ani neboli cítiť a iné ako R4 tam koncern nedá (300k je zatiaľ najsilnejšia inkarnácia dvojlitra a R5 TFSI by - ak by sa aj dopredu vošla - Audi nepustila).
Ja to teda vidím presne tak, ako naznačilo vedenie Škody: avizovaný štandardný motor TSI 206 kW, ale s nejakým optickým packom (veľké disky, nejaký ten spoiler a hotovo).
Avatar - AUDIRS6
12. 1. 2015 13:26
Re: k čemu
R5 je uz "domestikovany" Quattrom GmbH... ti si ho len tak z ruky nedaju ;-)
VW naproti tomu vyvija svoj VR6 3.0 TSi, ktory by tam vosiel hravo, ale to zase marketing asi nedovoli...
co sa R4 2.0 TFSi tyka - aktualne najviac ma v TTS = 310 koni, ale ani s tymto sa asi moc pocitat neda.
Na posilnenie imidzu Supa by bol nejaky "top - model" gut...len treba asi uznat, ze nielen kone pod kapotou robia auto dobrym. :-!
Avatar - iudex
12. 1. 2015 13:44
Re: k čemu
Pod autom tejto kategórie som nemyslel čisto veľkostnú triedu, ale skôr mainstreamové, rodinne zamerané auto, akým Škoda je a chce byť. Škoda nemôže jednak konkurovať prémii a teda nejaké predhadzovanie RS4 je mimo misu, ale ani najvýkonnejším športovým modelom v rámci mainstreamu (Insignia OPC). Na druhej strane aj s tými 206 kW bude Superb patriť k najvýkonnejším autám vo svojej triede (myslené mainstreamovej strednej) a teda ešte silnejší model ani moc treba nie je.
Avatar - Dinar
12. 1. 2015 14:47
Re: k čemu
Souhlas, snění o RS4 z Boleslavi je jen nepochopením tržního postavení Škody. Aby superb mohl mít nějaké ambice v kategorii audi modelů RS nebo MB AMG kombíků či sedanů, muselo by se mu sáhnout řádně pod kabát, a to nedává smysl, protože cena takových úprav by cenu finálního auta dostala do sfér, kde logo Škoda už nestačí. Nějaký individuál sport paket typu Monte Carlo u fabie a hotovo, přesně jak naznačuje Vahland. S těmi 206 kW a awd bude i tak jednookoým králem, kde je podobně motorizované mondeo nebo mazda 6 například?
12. 1. 2015 14:54
Re: k čemu
1. tie Audi som spomunul len ako vykonne auta "s velkou" karoseriou
2. nehovorim, ze musi byt hned RS4 z MB, staci S4 (alebo R20) z MB ;-)
3. podla mna Sup 3 nedostane ani tych 206 kW v TSI, kedze je iste, ze nedostane ani 2,0 BiTDI...
Avatar - _Karel_
12. 1. 2015 15:20
Re: k čemu
Všude píší jako hotovou věc, že TSI 206kw dostane.
12. 1. 2015 12:57
Re: k čemu
Passat R, S4, RS4, S5, RS5, S6, RS6, M3, M5, C63, C63S, E63, E63S...... k cemu? no prece pro radost a zaroven mormalni pouzitelnost :-!

s RS6 v minule generaci jsem stravil jen 2 dny, a bylo to tak uzasne ze jsem jezdil cele ty 2 dny jen tak pro radost po okreskach, zajel si do Mostu na okruh, proste si uzival fantasticke auto s 10 valcem :-)
Avatar - AUDIRS6
12. 1. 2015 13:21
Re: k čemu
neveriiiiiim >:D >:D >:D >:D
Ak ano, tak klobuk dole a respekt :-) :yes:
...a to uz som si myslel, ze podobny blazon ( ktory si ide na peknych par hodin len tak zajazdit a minut pri tom nadrz ) som len ja . >:D
Avatar - Uživatel_5340709
12. 1. 2015 13:36
Re: k čemu
Taky takhle občas jen pro radost jdu zajezdit.
12. 1. 2015 14:07
Re: k čemu
no ja si takhle obcas uzivam i zcela obycejna auta s alespon spetkou "sportovna" no a kdys se obcas dostanu k necemu takovemuhle jako je treba RS6 (zhruba 1 do roka), tak jsem dokonce ochotnej odmitnou zakazku jen abych mel na to auto volnej den :-) a je me vpodstate jedno co to ma pod kapotou, hlavni je abych si uzival, takovej "motorkar" na dvou stopach >:D

treba naproto famozni zazitek mam i s obycejnym 100konovim Cliem MTV z Brnenskeho okruhu, kdy jsem jezdil za slusneho deste, a pri vyjezdu ze stadionu nekolikrat zryl travu za obrubnikem >:D za ty 4 roky co jsem byl v Brne, jsem na jizdach pro verejnost byl asi 30x :-)
Avatar - AUDIRS6
12. 1. 2015 14:31
Re: k čemu
Kuvwa ! - v tebe aby sa jehovwa-liehovwy vyznal ! 8-s >:-[]
Pod vacsinou clankov o vacsine aut pises tak, ze ani ma to netaha ist do nejakych debat s tebou, lebo rezignujem dopredu a len nad tebou mavnem rukou...a tu ? - dozviem sa ze aj ty sa rad vyblbnes s autom so spalovacim motorom a to vcelku brutalne ! :-) :yes:
V com je teda problem ? Preco tak adorujes kadejake "eko-nezmysly" ???
Ved ropy je po ko.ko.t, CO2 len auta nezachrania...tak preco take nazory v inych diskusiach ? ;-\
Rad by som sa nechal utvrdit v tom, ze naozaj niesi "iny"...ale proste v pohode, a nie ze "ropaky" su "skaza sveta" a len Mirrai a podobne obludy spasia planetu... :-!
12. 1. 2015 14:53
Re: k čemu
ja to nepodporuju z hlediska ekologie, ale z hlediska pohonu, s elektromotorem pokud je to auto udelane dobre se da uzasne blbnout, a da se zviknout i na to, ze to proste nedela ten do celeho tela a srdce pronikajici zvuk

treba s Fiskerem Karmou kterou jsem mel moznost se projet okolo Prahy, nebo Teslou S kterou jsem ridil okolo Larkspuru u SanFrancisca jsem byl nadvisost spokojenej, a ty auta dokazou poskytnout podobnej jizdni zazitek, na zatahu jeste prome odost lepsi nez auta s benzinem, treba pred Teslou S jsem jezdil s kamosovou M3 (zije tam) a proste s Teslou jsme si oba uzivali a on dokonce uvazuje ze pokud Tesla vyda u modelu 3 nejakou silnejsi variantu, tak ji poridi

stejne tak se tesim as si osedlam BMW i8, to je ted muj cil na dalsi auto ve kterem se chci svest, a verim ze to bude famozni :-)
Avatar - Kobler
12. 1. 2015 17:51
Re: k čemu
Ještě nás pár normálních zůstalo. Není nad to, pálit benzín jen tak pro radost v něčem, co alespoň trochu "jede".
12. 1. 2015 21:27
Re: k čemu
A teď vem škodovku a prdni k ní cenu RS6.....kolik lidí si takovej skvost koupí?
Zmínil jsi tady jen samé prémiovky. Passat R měl o trochu výkonější šestiválec než aktuální Superb.
Audi, BMW, Mercedes s výkoným motorem je jednak splnění snu a jednak zviditelnění sociálního postavení. Škodovka i kdyby měla třeba motor z RS6 nic takového znamenat nebude. Škodovka je prostě budget car, který nedostane ani to nejlepší z Passatu, aby se udržela nějaká nadřazenost ve firemní hierarchii.
Golf má R....co má Oktávka? RS na stejné úrovni jako slabší GTI.
Passat měl Alltrack. Co měl superb? Oplastování...
13. 1. 2015 07:33
Re: k čemu
vubec nechapes, tech aut co jsem nevyjmenoval a patri tam take je daleko vice, pritom cenovku maji i pod Superbem, ruzna RS, ST, STI, EVO, Sport a dalsi a dalsi, je jich spousta, proste jen dalsi varianta daneho modelu v trosku sportovnejsim duchu, tedy s treba jen "lepsim" podvozkem, vubec tam nejde o motor a jeho vykon, toho je casto dostatek i v tech motorycky vrcholnych beznych verzich ;-)
Avatar - iudex
12. 1. 2015 12:18
Lepšie obrázky
Ak je tu už asi stý článok o novom Superbe, bolo by načim dať kvalitné a pomerne reálne rendery, ktoré už behajú po webe:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
12. 1. 2015 12:32
Re: Lepšie obrázky
já už ho viděl na živo bez maskování a tohle je dost podobné, ale není to ono. Ale nutno říct, že je to hodně povedené.
Avatar - aproximus
12. 1. 2015 12:42
Re: Lepšie obrázky
nechceš snad říct, že ten render je lepší jak originál >:D
12. 1. 2015 13:06
Re: Lepšie obrázky
ten čumák má trochu jinak detaily, které jsou na živo dle mého názoru lepší, ta boční linie v tom prolisu dole je taky jiná a to zaoblení zádi je dle mého názoru na reálném lepší, ale zase tak moc jsem možnost si ho dlouho prohlížet neměl. Rozhodně není tak naklopený směrem dopředu, jako na tom obrázku
12. 1. 2015 16:01
Re: Lepšie obrázky
Jen doufam, ze Superb nebude jako tahle faceliftovana Octavia ;-)
Ted koukam na ty prolisy na kapote a oni budou vlastne jako oblouk, takze lisit se to snad bude
Avatar - _Karel_
12. 1. 2015 14:11
Sport?
Na Superb se opravdu těším, na renderech vypadá fantasticky. Nicméně tenhle článek jsem nějak nepobral: nadpis - ano, bude sportovní Superb. A v článku se dozvím, že půjde o naftové kombi s designovým paketem. Opravdu se z auta stane sportovní verze namontováním designových doplňků, pominu-li dokonce dvoulitrovou naftu?
Rozbalit vlákno
0
12. 1. 2015 15:52
Hurá
Dělo, Superb Monte Carlo. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
12. 1. 2015 20:52
spojeni skodovka a sportovni
je podobne jako muslim a veprovy
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
12. 1. 2015 20:55
Re: spojeni skodovka a sportovni
nebo ty a slušný