V tom samem - slozite linky a tavary na pridi M3/4 napriklad, nehezky predek BMW1, drivejsi korejska zad na BMW3 E9xx... Jestli napriklad na takove E39 nebylo v podstate nic vzhledove rusiveho, tak na dnesnich modelech vzdy najdes neco, co tam v podstate "nepatri" a tyto prvky jsou tvarovane vyrazne proasijsky. Nemam to BMW za zle, chapu to a v podstet to ani nekritizuju, ale neni to muj salek caje, to jedine, co na designu BMW vyzdvihuju do nebes jsou zakladni tvary, linie a proporce - a ani to ne u vsech modelu, napr. nova X5 je proste krabice absolutne bez napadu, je proto, aby vycurali stejne velke kolecko, jako uz pred nimi vycuralo Audi s Q7...
Je to tak.
VW nemusi ctit nejaky konkretni tvar karoserie ani rozmerove pomery, jako se o to snazi Audi, kde kazde auto vypada ala A6: A4 je mensi A6, A8 je vetsi A6.
Myslim, ze Audi se singleframe a typickymi tvary svetel a liniemi zbytecne omezuje a tezko z toho vybrusli tak, jak to uz udelali BMW a MB (byt je to u nich dost kontroverzni).
ono z tej muly seatu mam pocit akoby slo skor o nejaky hatch..... ale ok je to mula.... oni to este dvihnu ;-) .. kadopadne nejaky "terenak" asi z toho nemozme cakat ....
Ved toto bude stat na MQB-cku.
Preto to podla mna ma nanasledovnu logiku: Model "lux" - VR6 3.6 a "sport" nejake R30 s VR6 3.0 TFi.
No a kedze amici aj cinania maju velkoobjemove motory radi, uzivia sa asi oba.
Ak to dovezu aj do EU, 3,6ka vypadne a bude len ta sportova "R30" ak to teda tak budu chciet...Sam si ale myslim, ze ani o EU s tymto neuvazuju. :-!
tu nie je o com.... rovno to pustit do vyroby.... nic nemenit... to auto vyzera uzasne ...... to iste som pisal aj o taigune.... ozaj co je s nim .... najkrajsi vw aky som kedy videl ale snad sa ho asi ani nedockame ....
Ano, stačí se podívat na nové generace zavedených SUV a jejich submodely. Asi to není ani dobře ani špatně, ale jen vývoj. Hlavně u menších modelů je znát, že jsou naladěné velmi silničně a jde jen o vyšší posaz, než o nějaké průchozí schopnosti. Ne, že by je někdo vyžadoval. Z mé strany milé překvapení byla třeba X1, která se řídila jako vyšší trojka kombík a nebyla tak rozbředlá a houpavá jako třeba X5. Tudíž si myslím, že se ten vývoj bude posouvat právě tímto směrem. Chápu potom, že si je lidé kupují, ač sám mám raději naopak auta s nižším těžíštem i světlou výškou.
No konečně , už tady ty VW SUV měly být letos ! :-!
Včetně menšího Tiguana !
Nějaké malé zpoždění bych chápal..ale 2 roky?
A slibované SUV od SEATU..to je kde?
Alespon , že mají crossover typu Scout z Leona.
Z praktickýho hlediska je to pochopitelně úplná blbost, ale přeci jen je z toho líp vidět a když to naladí normálně bude to pohodlnější a něco málo to přejede (sníh, obrubníky atd.) Posadit 4x4 sedan na sněhu na břicho je hodně jednoduchý, tohle bude lepší.
Ale reálně je to podle mýho o tom nabídnout trochu dražší alternativu k passatu. Většina Passatů je služebních, limitujícím faktorem ke koupi je cena a politika společnosti. Takže když už jsi měl passaty tři, koupíš na zkoušku tohle. Je to jen marketing.
Ale je to o ceně, pochopitelně, že taková A6 allroad projede víc, bude pohodlnější/sportovnější a bude mít menší odpory. Ale vybavený Allroad se blíží ke 2 mil, oni potřebují nabídnout alternativu mezi 800tis až 1,3 mil.Kč.
no my aj v meste mame obcas take cesty ze by som bol rad za SUVecko.. a to fakt nesrandujem ( prid sa pozriet ) ... tie niektore jamy po zime alebo rozne vysoke obrubniky a kdejake ine nastrahy mesta ( nech je mestskym miniautam zem lahka ) v podobe neskutocne tvrdych a vysokych retarderov .... tu sa zidu velke kola.... alebo su situacie kde v meste tiez ocenis lepsi vyhlad z vyssej pozicie... mne pride ze mestska dzungla je akoby stvorena na SUVecka teda aspon u nas kde kvalita ciest nie je zrovna idealna a kde aj v meste mas kopce a useky kde v zime s beznym autom je problem....... ono ja som tiez SUV mode spociatku moc nerozumel .... a dodnes niektorym extremnym SUV ako je X6 nerozumiem ... lenze ono nie je SUVecko ako SUVecko .... ale z principu taka bezna RAVka alebo sportage ci yetina su niekedy na nezaplatenie na tych nasich cestach po ktorych musim jazdit nizkym osobakom... skus jazdit povedzme z jasova po tych okrskach rozbitych do kosic co tu mame denno denne s beznou fabiou... za 3 roky ju znicis ... sam to vidis ... bazare su plne takychto kuskov.. "ako novych" 3-4 rocnych jazdenych mimo mesto so 120 tisicmi na tachaci ... ani zadarmo dik
Ve státech do takovýhodle auta patří alespoň V6, motory r4 považují za hračku.Takže jsem spíš myslel starý zaplacený VR6 vs vývoj novýho 3,0tsi VR6, který by použili akorát do MQB.
Vzhledem k tomu, že nová Q7 má pořád mít kompresorovou 3,0tsi V6 si myslím, že v Evropě budou na MQB pouze čtyřválce a v USA nabídnou alternativně VR6 3,6 a žádná 3,0tis VR6 nebude
Poslední dobou mi připadá, že se výrobci přesouvají od "teréních" SUV čím dál více k "silničním" nebo jak to říct. Až se vlastně z SUV pomalu stávají zvýšené hatchbacky a sedany.ů Stačí se podívat třeba na GLA, které tak dlouho modelovali do SUV až se přes crossover dostali zpátky k hatchbacku.
Překvapivé je nasazení motoru 3,6 vr6 místo dříve uváděného 3,0 vr6 tsi. Parametry takhle naladěného 3,6 jsou shodné s 2,0tsi z Cupry a nebo GTI performance. Takhle naladěná verze jezdila v Superbu, v Passatu byla 220kw, která má jiný sání a snad i svody. Použití tohodle motoru na mě působí jako snaha za každou cenu ušetřit a nasadit co nejlevnější techniku...