Ekonomika
u nás už to tak veselé není.
motoristickým rájem,až na všudypřítomné policajty,kteří vás změří i na liduprázdné silnici vedoucí pouští.
Motoristickým rájem? To mi vysvětli 😉 Za posledních 10-15 let udělali tolik dobrých aut co Evropa za 1 rok. Závodních okruhů tam pár mají, ale žádné vyložené skvosty to nejsou (až na Lagunu, Road America, Road Atlanta, Indianapolis a Watkins Glen). Jejich motorsport je nudný a primitivní, jejich silnice z (90😖 ještě nudnější, samá rovina, krásné přírodní okresky se musí těžce hledat. Plus úchylně omezená rychlost na každém rohu, přičemž za mírné překročení po tobě pálí šerif z brokovnice. Amerika a motoristický ráj - to mi nejde dohromady. Velká Británie, Itálie, Německo, Francie, to jsou země, které se mi při takovém spojení okamžitě vybaví.
Znáš Super Trucks? Jestli ti to příjde jako nuda, tak je něco špatně....
Okresky mají především v hornatých oblastech - jak logické. Kdyby byla Evropa placatá, taky tu máme jen široké rovné highways... A u Francie aka řidičského ráje jsem vyprsknul >😁
Okresky mají především v hornatých oblastech - jak logické. Kdyby byla Evropa placatá, taky tu máme jen široké rovné highways... A u Francie aka řidičského ráje jsem vyprsknul >😁
Sorry, ale nějaký Super Trucks, Demolition derby a Superbowl nezajímají nikoho jiného než Američany, jim stačí chicken wings, kabelovka a laciné sitcomy.
Francie - Le Mans, spousta závodních tratí, autosalony, velký trh superaut, krásné silnice (vedle Itálie, Skotska a Walesu nejhezčí silnice na světě), tři velké automobilky, sídlo FIA. Závodní meetingy, testovací programy, francouzská riviéra, rallye Monte Carlo 😄 Sice to není posvátná půda nadšenců, kolébka motorsportu a chrám rychlosti jako Velká Británie, Itálie a Německo, ale zdárně jim Žabožroutsko sekunduje.
Francie - přebuzení a hyperaktivní Gendarmerie a Police municipal, včetně okresek (z toho jsem měl šok). Prakticky po celém azurovém pobřeží přetížená doprava, takže si ty krásné cesty tak nějak neužiješ. Uhnout z těch nejproslulejších nepomohlo, i ve zdánlivě odlehlých lokalitách byla doprava na konci sezony příliš hustá. Já byl z Francie dosti frustrovaný...
Řidičským ráj jsem naopak nalezl na Rhodosu - turistická letoviska jsou jen na východě ostrova - zbytek je hornatý, protkaný opuštěnými a kvalitními okreskami, kde není živáčka ani mrtváčka a člověk si tam může navymýšlet stovky soukromých RZ >😁
Řidičským ráj jsem naopak nalezl na Rhodosu - turistická letoviska jsou jen na východě ostrova - zbytek je hornatý, protkaný opuštěnými a kvalitními okreskami, kde není živáčka ani mrtváčka a člověk si tam může navymýšlet stovky soukromých RZ >😁
Na Rhodosu jsem také dvakrát byl a s půjčeným Fiatem Panda jsem se pokoušel o něco podobného jako ty, leč jsem byl donucen toho nechat když jsem v jedné vracečce se staženou * potkal řítící se turistický autobus celou šíří zatáčky >😁 Rozbité silnice a občas krátké úseky s chybějícím asfaltem mi na odvaze taky moc nepřidaly.
V tom má Petrolhead pravdu, NASCAR a větší hovadiny mohou být jen v USA, tomu prostému lidu to stačí, celkově jejich auta nejsou špatná, je to jiné kafe, celkově ale u výkonných aut mají dobrý poměr cena/výkon, to je asi vše.
Cena aut,cena benzínu,to je ten ráj.A jsou tam i zajímavé cesty,nejen rovné autostrády přes poušť.Jen ti policajti jsou problém,jen trochu sešlápneš plyn a už se odněkud vynoří...
Motoristickým rájem sou - za cca 600 litrů si tam koupíš normální sedan s V8 - v evropě mimo luxusní zančky absolutně nemyslitelné.
A hlavně tam motorá paleta krom pár exotů nezačíná litrovým motorem, že >😁
Svět není jen o supersportech, svět je o normálních autech a tam ti amerika nabídne dnes daleko zajímavější auta než evropa a za daleko lepší cenu.
A hlavně tam motorá paleta krom pár exotů nezačíná litrovým motorem, že >😁
Svět není jen o supersportech, svět je o normálních autech a tam ti amerika nabídne dnes daleko zajímavější auta než evropa a za daleko lepší cenu.
Auta zajímavější na papíře, v praxi budou evropská auta vždycky lepší. Poddimenzovaný V8 v nějakém průměrném americkém sedanu z něj ještě opravdu nedělá lepší auto. Jízda a jízdní vlastnosti, technika, interiér, zpracování, design a další důležité aspekty - tam bude Evropa vždycky lepší.
Poddimenzované V8 o výkonu 370-390 HP? Popř. přes 400 HP? To máš na mysli?
Interiéry šly po roce 2008 u GM a fordu a po roce 2010 u Chrysleru hooodně nahoru. Převodovky 8mi stupnévé ZF či Aisin, desing je věcí vkusu a podvozek odpovídá tomu k čemu auto je. U dálnčiního křižníku je podvozek sportáku na prd, když hlavní amicejsou komfortní a rychlá jízda.
Nechce to uvíznout znalostmi před 35 lety, zkuse se někdz podívat, co dělají us zančky dnes. Svět není jen Viper a Corvette, nebo Mustang a Camaro a Challenger.
Oni toho dělaj daleko víc.
Interiéry šly po roce 2008 u GM a fordu a po roce 2010 u Chrysleru hooodně nahoru. Převodovky 8mi stupnévé ZF či Aisin, desing je věcí vkusu a podvozek odpovídá tomu k čemu auto je. U dálnčiního křižníku je podvozek sportáku na prd, když hlavní amicejsou komfortní a rychlá jízda.
Nechce to uvíznout znalostmi před 35 lety, zkuse se někdz podívat, co dělají us zančky dnes. Svět není jen Viper a Corvette, nebo Mustang a Camaro a Challenger.
Oni toho dělaj daleko víc.
A😜 dve verzie karosérie: evidentne na fotkách je aj verzia targa, tak ako to autor myslel: že do EU sa bude voziť iba kupé a roadster a targa nie, alebo tagru neberie do úvahy ako samostatný model a radí ju pod kupé?
Cena je taková, jakou asi každý +- očekával. I přes slušný nárůst oproti odrobinkám v Americe je to pořád nejlevnější placka s podobným výkonem.
Bohužel, C7 u mě bude asi navždy zapsána jako generace, ve které se nesmrtelný smallblock stal svým stínem a počal býti smrtelný až sebevražedný. Pro mne prosím jednu C6 Z06 >😒]
Bohužel, C7 u mě bude asi navždy zapsána jako generace, ve které se nesmrtelný smallblock stal svým stínem a počal býti smrtelný až sebevražedný. Pro mne prosím jednu C6 Z06 >😒]
Slibovali, že v ČR zůstane i Camaro, za poslední 3 roky se jich tu prodalo asi 80, to jim nestačilo nebo proč není v ceníku???
Oproti Vette, které se za rok prodaj tak 4 a z toho 3 přes šedej dovoz >😁
Oproti Vette, které se za rok prodaj tak 4 a z toho 3 přes šedej dovoz >😁
To mě taky překvapilo. Ale už je to holt takový kolorit amerických importérů dělat nepochopitelné kroky...
Ono totiz nejde o CR, ale o celou Evropu. Diky vysledkum prodeje a nakladum s temi par kusy spojenych se Chevrolet stahl vsude az na tu jedinou vyjimku- Corvette.
:yes:
A největší slabinou amerik byl interiér, ale ještě větší slabinou podvozek a podání výkonu. S novou Vette dosáhli v Americe na jejich poměry možná úrovně 10/10, v Evropě je to pořád tak 7/10.
ZA TY PRACHY MŮŽE TE MÍT NEJLEPŠÍHO Z NEJLEPŠÍCH [odkaz] [odkaz] 😉
😄
😄 😄
😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄 :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Ostatně tvůj obecný despekt vůči čemukoliv, co pochází z Ameriky, je už docela proslulý 😄
Ty auta koušou a musíš je umět zkrotit. Kdo to neumí, at si koupí šestiválcovej Mustang. I stím je furt víc zábavy než s TT a dalšími pseudo prdítky z EU.
Pravda je ale taka, ze ten kravatak si asi nesadne do takej nakysnutej buchty ako napr. ten Mustang >😒]
Ja sám mám Aston Martin (akýkoľvek) ako auto snov a považujem ju za automobilku vyrábajúcu najkrajšie autá na svete (v podstate čokoľvek v icho portfóliu), ale tiež by som si neodvažoval označiť ich za driver´s cars a rozhodne by som nevyhlásil, že Corvette ako jeden z najlepších amerických športiakov nemá jazdne šancu na Astony; naopak Astony nie sú priamou konkurenciou, sú to čistokrvné grandturismá na rozdiel od pomerne hardcorovej Corvette.
Kupé nebo kabriolet, motor uprostřed nebo vpředu, supersport, sporťák nebo GT, pohodlnější nebo ostřejší naladění podvozku,...ani nevím, jaký kompromis bych zvolil, Granturismo by byla skvělá volba, možná bych sáhl po verzi MC Stradale 😉
Zase by byl hřích neprojet si Evropu v něčem oduševnilejším a víc emoceškádlejícím, třeba 458 Italia, Huracánu, F12, Aventadoru, Vanquishi, SLS AMG, 458 Aperta, V12 Vantage S Roadster nebo Gallardo Performante (na tunely!), 458 Speciale, 360 Challenge Stradale, 911 GT3, 650S (na alpské průsmyky a evropské legendární okruhy) nebo sáhnout po klasice - F50, Diablu, Enzu, Carreře GT (za jednu ledvinu se tyhle auta půjčují, ne?)
Nebo se spokojit se sporťáky typu Cayman, F-Type V6S, Exige S a 4C Spider a pojmout to trochu volněji 😄
Jinak jsem samozřejmě spoustu vhodných adeptů vynechal, ale to bych psal až do večera 😉
Splna vsetky parametre klasickych supersportov, mas tam este aj strazneho anjela menom quattro - ak by ta v alpach prekvapil nejaky snehovy poprasok, ale pomoze ti to ak s trakciou na utiahnutych zatackach a hlavne na mokre. Interier je oproti absolutnej vacsine inych aut "najcestovatelskejsi" - myslim prijemny a luxusny...no neviem, co ti k tomu povedat. Asi len ze treba vyskusat. Ak sa bojis vykonu a chces mat dobre zbalancovane auto - vacsina radi V8. Ja som tu cest mal. Keby som ja chcel ist krizom Europou, asi by som vybral zrovna ju - uz aj koli spotrebe - nemusis tankovat kazdych 300 km ako na vacsine ostatnych, a celkovo ta nevysaje z penazenky len tak hned. 😉
Sudit auto podla prislusnosti ku nejakej znacke / koncernu, dokonca tvrdit o nom ze je to derivat niecoho je proste len (sorry) tvoja sprostost. ;-\ Audi kupilo Lambo, nastal presun inzinierov oboma smermi, Gallardo aj R8 sa vyvyjali sucasne a tak, aby bolo kazdemu jasne kto je kto. A s odstupom casu vsetci chapu ze tak to bolo a je spravne.
Ano - R8 vytvorila "svoju vlastnu mikrotriedu" - kazdodenne pouzitelny supersport. :yes:
A aj vdaka nej sa brutalne zmenil pohlad a hodnotenie mnohich na znacku Audi celkovo !
Ak sa fakt "srdcovo" zaujimas o auta, tak takuto debilinu napisat proste nemozes, lebo vies ze to nieje pravda!!!!
A ak si za tym stojis, tak sa mi tu rozpis o tom, v com je R8 oprozi Gallardu poddimenzovana... 8-s
Hned zavolam Stadlerovi, ze tu jeden pisalek ma problem s R8, lebo ze je poddimenzovana, tak nech povyhadzuje polovicu inzinierov a odlozi uvedenie novej generacie na neurcito, lebo nova bude isto tiez... 8-s
Chlape prosim ta !!!! - este raz si to cele v hlave preber, a pokial nechces aby som k tebe zaujal podobny postoj ako par ludi tu, ktori tiez autam trosku rozumeju, tak mi tu rychlucko napis ospravedlnujucu odpoved.
....inac.... :-!
Za servisem stál světle modrej Vantage. Úplná exotika...
Nebudu tu psát sáhodlouhý ságy. Poloautomatem si obě auta neměla co vyčítat, Audi však reagovalo rychleji. AM nebyl v žádným případě na okreskách tak efektivně rychlej, ale...filtroval všechno, zvuk měl jak malovanej, takový hutný ale příjemný řízení a byl jednoduše víc živá bytost. Těžko to popsat, jako plně automatickej robot a poloautomat, kterýmu musíš říct co chceš a trochu ho navést.
Prodejce na konci říká...R8 je úžasná, ale tohle...to je doopravdy něco 😉
Za největší promeškaný potenciál u Astonu považuju to, že se nerozhodli už dávno před lety postavit supersport s motorem uprostřed, s jejich know how by to byla naprostá pecka. Nedivil bych se, kdyby po konceptu DP-100 s něčím brzo přišli.
Nejsportovnější britská značka? Pro mne je nejsportovnější (pokud vezmu alespoň trochu tradiční) britskou značkou jednoznačně Lotus. To že Aston jezdí od nepaměti LeMans přece neznamená, že jeho silniční modely jsou nějaké okruhové pily... Jak už řekl Iudex, já Astony chápu především jako stylová GT se sportovním nádechem. Což mi více méně bylo potvrzeno člověkem, který je řídil...
Posaď do Elise/Exige někoho, kdo začíná a buď bude tragicky pomalý anebo umře... Tady to není o historii, tradici a úspěších v LeMans, nýbrž o koncepci, váze a zaměření. A i ten njezákladnější Elise je o světelný rok ostřejší, než Vanquish, který v sobě tahá pár set kilo zbytečností a je mnohem více GT, než sporťák...
Opravdu doporučuju si někde svezení s Astonem alespoň domluvit, zboří Ti to nemístné předsudky. Takový V12 Vantage S je jedno z nejlepších řidičských aut co kdy spatřilo světlo světa.
DBS, Vanquish a já nevím co, může být rychlý jak chce, ale měl-li bych se vsadit, komu se později upeče motor a shoří brzdy, byl by to Lotus.... přestože bych riskoval, že se v průběhu sázky rozpadne...