Ojetiny
maros
13
koupit vylítaného renaulta >😁 To i nové jsou zralé na renovaci. >😁
rohYpnol
12
Renaultu mnohdy renovace pomůže, tobě bohužel ne >😒] :-!
sorge436
0
Myslim ze toto napise iba clovek ktory take auto nikdy nemal - moj ma 340 000 km r.v. 2003 a chodim len na garancne prehliadky ...
...ale navíc je to i hnus. Podívejte se na tu palubku :no: :no: :no😒br />
Jinak řečeno - i tady platí stará známá zkušenost: nikdy nekupovat! A když už tu chybu uděláte, zbavte se toho nejpozději do 80 tis.km. Protože potom už je to prakticky neprodejné: podvozek i motor to mají "za pár".
Jinak řečeno - i tady platí stará známá zkušenost: nikdy nekupovat! A když už tu chybu uděláte, zbavte se toho nejpozději do 80 tis.km. Protože potom už je to prakticky neprodejné: podvozek i motor to mají "za pár".
na netu mají dvě úplně stejný auta akorát s jinýma poklicema, no a když chcete to levnější, tak už ho náhodou právě ted prodali, šprýmaři >😁 doporučují vyhnout se obloukem a přenechat nákup zde šikmookým občanům
Ono je taky otázkou, kolik se jich prodalo. Pokud v posledních letech prodeje i díky mizerným zkušenostem se spolehlivostí vázly, logicky bude i málo nasbíraných dat.
Nevím teď o jakém autě píšeš, ale Scénic III je dlouhodobě nejprodávanějším MPV v Evropě. Těch údajů o spolehlivosti je tedy dost a dle nich je Scénic III s přehledem nejspolehlivějším MPV a i jedním z nejspolehlivějších aut bez rozdílu tříd.
Pokud jde o poslední ročníky Scénicu II, tak ty třeba ve statistice ADACU taky jsou. V roce 2008 se jich prodalo cca 170 000.
Pokud jde o poslední ročníky Scénicu II, tak ty třeba ve statistice ADACU taky jsou. V roce 2008 se jich prodalo cca 170 000.
Co budete psát o 1.0 TSI v Octavii za pár let? Je to držák? >😒]
Jinak zrovna 1.5 dCi prodělával v průběhu výroby řadu změn a vylepšení a pozdější motory by měly být naopak velmi spolehlivé, ne?
Jinak zrovna 1.5 dCi prodělával v průběhu výroby řadu změn a vylepšení a pozdější motory by měly být naopak velmi spolehlivé, ne?
Já ho mám v Grand Scenic III, slabý opravdu je. Na běžné ježdění sice dostačující, u předjíždějí už je potřeba se hodně rozmýšlet. Koupil jsem to jako nouzovku za neustále se sypající Octavii a od té doby jezdím jen na výměny oleje. Takže co se týče spolehlivosti, tak naprosto bez problémů. Kdybych měl peníze, určitě beru 1.6 dCi nebo 2.0 dCi.
S tou Oktávkou raději potichu. Někteří kolegové na fóru tě napadnou, že to bylo skvělé auto, jen ty jsi s ním neuměl jezdit >😁
to ale platí o všech autech, v drtivý většině případů je sypající se auto obrázkem chování řidiče. Jistě některé odejdou buď klasickou vadou, nebo opotřebením, ale spoustu věci si lidi odkrádlují sami.
Vezmi si kolik lidí vidíš, brzdit v zatáčce, chcípnout auto s vyrejdovanýma kolama, zatahování ručky za mrazu, nebo po velkém dešti, kolik jich stojí na křižovatce se sešlápnutou spojkou a zařazenou rychlostí. kolik lidí nenechá studený motor ohřát a chovají se k němu, jak kdyby měl olej 80 stupňů po nastartování v -5. Kolik lidí neřeší retardéry a prostě ho přelítnou, kolik lidí se ani nesnaží vyhnout dírám a vymetou.
To jsou všechno věci, který ty auta ničí. Já jsem nikdy z žádným autem problémy neměl a bylo jedno, jestli to byla soukromá škodovka, nebo služební peugeot nebo renault. ke všem autům jsem se choval jako k vlastnímu a nikdy se mi na žádném nic závažného nerozbilo.
Takže o tom jak lidi umí jezdit je to primárně. Bohužel spousta lidí bere auto jako spotřební věc, nechovají se k němu s úctou a pak držkujou, že auto stojí za houby.
Vezmi si kolik lidí vidíš, brzdit v zatáčce, chcípnout auto s vyrejdovanýma kolama, zatahování ručky za mrazu, nebo po velkém dešti, kolik jich stojí na křižovatce se sešlápnutou spojkou a zařazenou rychlostí. kolik lidí nenechá studený motor ohřát a chovají se k němu, jak kdyby měl olej 80 stupňů po nastartování v -5. Kolik lidí neřeší retardéry a prostě ho přelítnou, kolik lidí se ani nesnaží vyhnout dírám a vymetou.
To jsou všechno věci, který ty auta ničí. Já jsem nikdy z žádným autem problémy neměl a bylo jedno, jestli to byla soukromá škodovka, nebo služební peugeot nebo renault. ke všem autům jsem se choval jako k vlastnímu a nikdy se mi na žádném nic závažného nerozbilo.
Takže o tom jak lidi umí jezdit je to primárně. Bohužel spousta lidí bere auto jako spotřební věc, nechovají se k němu s úctou a pak držkujou, že auto stojí za houby.
Věř, že v mém případě to nebyl problém v chování k autu. Všechna ostatní auta mi drží, s Opel Corsa 1.0 12V (za 4 roky 160 tis. km, jediná závada bylo čidlo tlaku oleje, které stálo 120 kč), s Octavii I (1.9 Tdi) jsem najel 250 tis. a jediná závada byla váha vzduchu. Takhle O II (2.0 TDi, BKD - znalý již vědí, oč jde) byla v servisu dost často. Prvních 50 tis. (špatná geo z výroby - neuznáno, asi 3x rádio, asi 3x tempomat atd. atd.) a po 210 tis. (turbo, setrvák, čerpadla, obal převodovky atd. atd.). Jediné, co se nesypalo a bylo stále 100%, byly vstřiky - tankoval jsem výhradně prémiovou naftu. S autem jsem najel celkem 400 tis.km. Po každé, když jsem auto opravil, jsem pevně věřil, že už je to poslední závada. Bohužel.
Jinak s autem se jezdilo tak jak mělo. Žádné podtáčení a vytáčení za studena, turbo jsem dochlazoval, olej každých 15 tis. km. NIC NEPOMOHLO. Nejhorší bylo chování a přístup servisu. Ostatně ten samý přístup jsem pocítil i při dalším voze (koupil jsem přítelkyni Citigo). Vydržel jsem to rok a šlo z baráku. Přešel jsem na Renault a od té doby klid.
Jinak s autem se jezdilo tak jak mělo. Žádné podtáčení a vytáčení za studena, turbo jsem dochlazoval, olej každých 15 tis. km. NIC NEPOMOHLO. Nejhorší bylo chování a přístup servisu. Ostatně ten samý přístup jsem pocítil i při dalším voze (koupil jsem přítelkyni Citigo). Vydržel jsem to rok a šlo z baráku. Přešel jsem na Renault a od té doby klid.
Nevím proc u scenicu nebyly vyjmenovane údajné závady na které trpí megane II když spolu vlastní krom karoserie téměř vše. Ono megane po faceliftu je také mnohem spolehlivejsi než ty pred ale to se u něj zde v testu neřešilo.
pozrel som si scenic z rokov 2007-2008 a pod 6000 eur clovek slusny kusok asi nezozenie...... nehovoriac o tom ze aby mal pod 100 000 km na tachometri tak to je uz takmer nemozne..... takze suma sumarum auto s vekom 8 rokov ... nejakymi 120 000-150 000 na tahcometri velakrat s neistou historiou od majitela ktoreho ani nepozna si kupuje zakaznik za nejakych 6 000 eur ....
pritom novucicka lodgy so zarukou ... s navigaciou a az 7 miestna dnes vyjde na 10 000 eur..... ziadne najazdene km.. roky jazdy bez investicii a ziadny strach ze mi nieco necakane rupne o mesiac ci o dva...
mne to vychadza ze nova lodgy je bez debaty kauf ktory bude lepsi a ten rozdiel 3000-4000 eur stoji za to.... aby clovek uz kupil nove auto na urovni a nesiahal po neistej minulosti .... :yes:
pritom novucicka lodgy so zarukou ... s navigaciou a az 7 miestna dnes vyjde na 10 000 eur..... ziadne najazdene km.. roky jazdy bez investicii a ziadny strach ze mi nieco necakane rupne o mesiac ci o dva...
mne to vychadza ze nova lodgy je bez debaty kauf ktory bude lepsi a ten rozdiel 3000-4000 eur stoji za to.... aby clovek uz kupil nove auto na urovni a nesiahal po neistej minulosti .... :yes:
No, ale to už je lepší si za 12k € koupit 500L, ne?
I když vy na Slovensku to máte horší... u nás stojí verze Dacie s klima, i když jen s 60kW, 265tisíc... a Fiat ve srovnatelný výbavě, ale se 70kW, 290tis... těch 25 tisíc už mi fakt přijde, že nestojí za to.
Přece jen je Fiat dospělejší auto... 5 let záruka a i pak auto postavené pro normální ježdění... snese i turecký silnice - a ty jsou jen o málo lepší než ty naše!
😉
I když vy na Slovensku to máte horší... u nás stojí verze Dacie s klima, i když jen s 60kW, 265tisíc... a Fiat ve srovnatelný výbavě, ale se 70kW, 290tis... těch 25 tisíc už mi fakt přijde, že nestojí za to.
Přece jen je Fiat dospělejší auto... 5 let záruka a i pak auto postavené pro normální ježdění... snese i turecký silnice - a ty jsou jen o málo lepší než ty naše!
😉
Neviem či si v Lodgy sedel, ale interiér je na úrovni prvého Kanga po facelifte, spracovanie možno aj slabšie. Scénic je komfortom aj spracovaním o kus vyššie. Ak chceš férovo porovnať Lodgy s ojazdeným Scénicom, tak pozeraj podobné motorizácie. Tiež treba brať do úvahy čarovné "už od" vs. plná výbava.
A neviem kde si videl Lodgy 7miest, s nagiváciou za 10tis. eur. To ani s najslabším motorom v strednej výbave Arctica nenájdeš (od ktorej je až možnosť priplatiť si Media Nav za 450 eur).
Cenový rozdiel 2000 eur je už pre viacerých podľa mňa rozhodujúci + stará známa dilema, či jazdiť v novej socke alebo vylietanom luxuse.
A neviem kde si videl Lodgy 7miest, s nagiváciou za 10tis. eur. To ani s najslabším motorom v strednej výbave Arctica nenájdeš (od ktorej je až možnosť priplatiť si Media Nav za 450 eur).
Cenový rozdiel 2000 eur je už pre viacerých podľa mňa rozhodujúci + stará známa dilema, či jazdiť v novej socke alebo vylietanom luxuse.
Nic proti dacii, ale přeci jen ve scenicu bude větší komfort a bezbecnost bude taky jinde. Scenic mi i po těch pár letech prijde stále dospelejsi než ta dacie. Spolehlivosti bych se nebal ani u scenica ani u megana a vlastně ani u dacie. Hold to nechce kupovat první auto na ktery se narazi ale poradne si ho nechat prohlidnout. U té dacie je velké plus ze bude nova a bez historie.
Chlapečku, víš ty vůbec, kolik je to čtyři tisíce euro (pro našince cca 110-120 tisíc)? Viděl jsi vůbec někdy pohromadě aspoň pětistovku? Lidi, kteří mají šest tisíc euro na auto, nebudou uvažovat o něčem za deset...
To už je ale vážně hodně mimo mísu...
😄
😄
To je vážně slušnej úlet. 😉 Přitom na konci vybrali správně za konkurenci příslušného C-Maxe minulé generace.
"Majitelé si stěžují na náchylnost zadní nápravy..." Čo to je náchylnost zadní nápravy?
- odchazely zapalovaci civky jedna po druhé (cca 1600kc/ks), az jsem se je naucil opravovat
- kontrolky na pristrojovce často blikaly jako barevna hudba
- prumerna zivotnost potkavaci zarovky 10tis km, vymena na zlomeni ruky
- spotřeba vyssi nez u oct 1.8tsi, pricemz proti oct neskutecnej lenoch
- za posledních 40tis km do nej nasypano minimalne 40tis kc na opravách
- poslední technicka na emisích dopadla tak, ze by motor jen tesne kvůli NOx nevyhovel euro 6
- v soucasne době tam něco zere elektriku, a tak vzhledem k minimálnímu najezdu při stani delsim nez několik hodin odpojuju baterku
- další potiz, ze po par km nekdy chcipa na volnobeh
- na dnesni dobu neskutecnej klumr, ale když to zhodnotim 10 let zpetne, tak to zas az takova katastrofa nebyla...
- kontrolky na pristrojovce často blikaly jako barevna hudba
- prumerna zivotnost potkavaci zarovky 10tis km, vymena na zlomeni ruky
- spotřeba vyssi nez u oct 1.8tsi, pricemz proti oct neskutecnej lenoch
- za posledních 40tis km do nej nasypano minimalne 40tis kc na opravách
- poslední technicka na emisích dopadla tak, ze by motor jen tesne kvůli NOx nevyhovel euro 6
- v soucasne době tam něco zere elektriku, a tak vzhledem k minimálnímu najezdu při stani delsim nez několik hodin odpojuju baterku
- další potiz, ze po par km nekdy chcipa na volnobeh
- na dnesni dobu neskutecnej klumr, ale když to zhodnotim 10 let zpetne, tak to zas az takova katastrofa nebyla...
Hmm.. ale to 1.8 TSI se deseti let nedožije...
No jo, pokud se o auto nestaráš, tak to pak takhle vypadá. To s tou elektrikou bude nějaká maličkost co to dělá, zarovky odchází u všech aut a jejich výměna je složitější ale víc jak 10min nezabere. A cívky to je bohužel slabost, ale když si to tak čtu tak jediný závady byly ty cívky. Lepší než měnit 2x motor u našeho rodinného vw. 8-s
na oct mam skoro 120tis a zatím praskla jen jedna jedina zarovka - parkovacka.
podstatna zavada u megana byl odejity prestavnik vacek na necelych 170tis km za 7500kc. cas od casu to dela zas
podstatna zavada u megana byl odejity prestavnik vacek na necelych 170tis km za 7500kc. cas od casu to dela zas
Ono to je taky o tom jaké žárovky kupujete.
A čas výměny zas o tom jak seš zručný. Znám auto kde z testů vycházel čas výměny na dvě hodiny !! a já to pravidelně (tak 1 ročně) stihnu za 10-15 minut.
A čas výměny zas o tom jak seš zručný. Znám auto kde z testů vycházel čas výměny na dvě hodiny !! a já to pravidelně (tak 1 ročně) stihnu za 10-15 minut.
vyzkousel jsem zarovky od 36kc po 312kc, bylo to vpodstate uplne jedno.
potkavacku u megana vymenim do 5 minut.
posledních 60tis km si vedu podrobnej prehled - za tu dobu zarovka menena 10x!!!
u oct mam az na tu jednu parkovacku všechny puvodni a jak pisu, mam najeto skoro 120tis. pravda je, ze jsem si ji taky chtěl vymenit sam, ale po hodine studovani navodu a sneze ji vymenit jsem to vzdal...
potkavacku u megana vymenim do 5 minut.
posledních 60tis km si vedu podrobnej prehled - za tu dobu zarovka menena 10x!!!
u oct mam az na tu jednu parkovacku všechny puvodni a jak pisu, mam najeto skoro 120tis. pravda je, ze jsem si ji taky chtěl vymenit sam, ale po hodine studovani navodu a sneze ji vymenit jsem to vzdal...
V podstatě bych s tebou souhlasil, až na dvě věci, auto rv 2003 v žádném případě nemusí vyhovět euro 6, na něho se tak maximálně vztahuje euro 3, a motor 1,6 16V nežere rozhodně víc než 1,8 T, který ve své době už žádného srovnatelného přemožitele neměl. On si ten renault i tím zbytkem závad na zničení dobré pověsti vystačí sám, není třeba přehánět.
samozrejme, ze to euro 6 vyhovet nemusi, jen jsem uved, jaky skvostny emise to ma po 200tis km a vic jak 10 letech, ze az na NOx by to vyhovelo euro 6.
da se tohle rict o naftakoj, kterej vyjede novej s autosalonou?? podle testu co nedavno nekde provadeli ani nahodou..
to jen peju chvalu na benzin.
da se tohle rict o naftakoj, kterej vyjede novej s autosalonou?? podle testu co nedavno nekde provadeli ani nahodou..
to jen peju chvalu na benzin.
Vylietany motor z roku 2003 (kedy platila Euro3) len tesne nevyhovel Euro6 (z roku 2014)? Tak tomu teda neverim. V tom case nikto nerobil motory s tak nizkymi emisiami. Ani dnes nie je lahke splnit Euro6...
No tak je zásadní rozdíl, zda jde o benzínový nebo dieselový motor. U dieselu by to bylo skutečně sci-fi...Jinak co se týče toho zmíněného testu nových dieselů, tam nutno dodat, že se měřily emise při běžném užívání v reálném provozu včetně maximální akcelerace - benzíny by tabulkové hodnoty patrně výrazně překročily také.
S tou žárovkou,to bude možná kus od kusu... Taťka měl Megane II. kde měnil žárovku v potkávacím světle tak jednou až dvakrát do roka. Já na svém megane II. jsem za tři roky měnil žárovky jednou.
-Spotřeba - jak jsem psal výše, jezdil jsem v MII. sedan /hatch a spotřeba byla okolo 6,6 - 7l/100km.
- jestli něco žere elektroniku a chcípá na volnoběh, tak bych se mrknul na renaultforum, bude to nějaká chyba. Já s MII. nikdy takové problémy co popisuješ neměl, to bude vada jednoho kusu (a částečně řidiče - údržba, servis...). Naopak jsem spíše řešil věci jako světla se samy uměly rožnout, zadní stěrač stíral při zařazení zpátečky automaticky.. Ale to byl problém "rozhádané" elektroniky uvnitř (Která je celá německá
>😁 )
-Spotřeba - jak jsem psal výše, jezdil jsem v MII. sedan /hatch a spotřeba byla okolo 6,6 - 7l/100km.
- jestli něco žere elektroniku a chcípá na volnoběh, tak bych se mrknul na renaultforum, bude to nějaká chyba. Já s MII. nikdy takové problémy co popisuješ neměl, to bude vada jednoho kusu (a částečně řidiče - údržba, servis...). Naopak jsem spíše řešil věci jako světla se samy uměly rožnout, zadní stěrač stíral při zařazení zpátečky automaticky.. Ale to byl problém "rozhádané" elektroniky uvnitř (Která je celá německá
>😁 )
zalezi kolik najedes, je asi 3 roky jezdil 40-50tis mesicne a to jsem zarovku menil kazdej mesic. pak jsem koupil oct a s Renaulta mam jen jako hnojak.
problém s přestavníkem vacek je typicka zavada tohodle motoru a az na výjimky to potka kazdyho. to chcipani je udajne spojene s přestavníkem, který se nekdy zacina opet projevovat.
zadni stirac setre automaticky když dam zpátečku, jestliže jsem před tim pustil predni sterace
problém s přestavníkem vacek je typicka zavada tohodle motoru a az na výjimky to potka kazdyho. to chcipani je udajne spojene s přestavníkem, který se nekdy zacina opet projevovat.
zadni stirac setre automaticky když dam zpátečku, jestliže jsem před tim pustil predni sterace
Nevím co všichni měli problémy s cívkami, po 350t km nebyla na mé Laguně měněna ani jedna.
10 000 km za žárovku je dobrý výkon, zkus tohle najet třeba se stejně starou Fabii, to je žrout. A spoustu prasklých žárovek má za vinu řidič. Od té doby, co jsem se naučil světla zapínat po startu (to jsem dělal vždy) a hlavně vypínat před vypnutím motoru abych předešel největším přepětím a kolísáním v sítu, žárovky mě u žádného auta netrápí.
Proč by měl Megnae z roku 2003 splňovat Euro63, to mi osvětli?
Pokud chcípá na volnoběh, je nutno přetěsnit sání.
Srovnávat s 1,8 TSI, který má 118 kW? Zkus to srovnat s 1,6 MPI z Octavie, to je konkureční motor a pak říkej, kdo je žravý lenoch.
10 000 km za žárovku je dobrý výkon, zkus tohle najet třeba se stejně starou Fabii, to je žrout. A spoustu prasklých žárovek má za vinu řidič. Od té doby, co jsem se naučil světla zapínat po startu (to jsem dělal vždy) a hlavně vypínat před vypnutím motoru abych předešel největším přepětím a kolísáním v sítu, žárovky mě u žádného auta netrápí.
Proč by měl Megnae z roku 2003 splňovat Euro63, to mi osvětli?
Pokud chcípá na volnoběh, je nutno přetěsnit sání.
Srovnávat s 1,8 TSI, který má 118 kW? Zkus to srovnat s 1,6 MPI z Octavie, to je konkureční motor a pak říkej, kdo je žravý lenoch.
ty jsi zapinal svetla před startem??
to snad nedelal ani moje manželka hned po autoskole.
nikde nepisu ze by mel splnovat euro6, pisu ze az na NOx splnuje euro 6 a mel tokolik NOx jako je limit NOx pro naftovou euro 6. to je chvala na benzin.
chcipani ma udajne něco spolecneho s přestavníkem vacek
srovnavam hlavne spotřebu s 1.8tsi, která ac přes vyrazne vyssi vykon, je nizsi
to snad nedelal ani moje manželka hned po autoskole.
nikde nepisu ze by mel splnovat euro6, pisu ze az na NOx splnuje euro 6 a mel tokolik NOx jako je limit NOx pro naftovou euro 6. to je chvala na benzin.
chcipani ma udajne něco spolecneho s přestavníkem vacek
srovnavam hlavne spotřebu s 1.8tsi, která ac přes vyrazne vyssi vykon, je nizsi
Umíš číst: "(to jsem dělal vždy)"?
Předsuvník se chcípáním až takovou spojitost nemá, tady všiuchni servisáci hned mění cívky a řeší předsuvník, to mám pocit, že je jediné, co umí vyřešit aniž by uměli použít mozek. Mě taky chcípal na volnoběh, kolísaly otáčky atd... taky hned "cívky, určitě cívky"... prdlačky... přetěsnilo se sání a byl od té doby klid. Pravda, cívky odchází, ale to je takový problém doby.
Říkám ti srovnávej srovnatelné, s 1,6 MPI. Pokud bys srovnávat 1,6 MPI s TSI, taky bys došel ke stejnému závěru.
1,8 TSI je parádní a supet motor, když funguje, to je tak prvních v nejlepším případě 150t km, pak jsou to neskutečně drahé opravy a takových 40t Kč na 40t km je příjemný pocit, to sjou spíše vyměněné půlmotory třeba za 80-100t Kč a to je jen motor.
Předsuvník se chcípáním až takovou spojitost nemá, tady všiuchni servisáci hned mění cívky a řeší předsuvník, to mám pocit, že je jediné, co umí vyřešit aniž by uměli použít mozek. Mě taky chcípal na volnoběh, kolísaly otáčky atd... taky hned "cívky, určitě cívky"... prdlačky... přetěsnilo se sání a byl od té doby klid. Pravda, cívky odchází, ale to je takový problém doby.
Říkám ti srovnávej srovnatelné, s 1,6 MPI. Pokud bys srovnávat 1,6 MPI s TSI, taky bys došel ke stejnému závěru.
1,8 TSI je parádní a supet motor, když funguje, to je tak prvních v nejlepším případě 150t km, pak jsou to neskutečně drahé opravy a takových 40t Kč na 40t km je příjemný pocit, to sjou spíše vyměněné půlmotory třeba za 80-100t Kč a to je jen motor.
Cože? Bavíme se tady o DCi? Nespletl si to autor článku třeba s VW Touran? >😁
Moc nerozumím te poznámce o tom,že 1.5 dCi je průser. První generace ano, ale je třeba si uvědomit, že dnes je v oběhu už nějaká ta sedmá generace, která je vyladěná k maximální spolehlivost.. A už hezkých pár let majitelé o tomto motoru kromě pravidelné výměny oleje vůbec neví. Navíc je to motor, který se montuje do velkého množství vozidel čtyř automobilek a při takovém objemu produkce není hlášená jediná závada nebo jediný zádrhel. Tak v čem je problém?
Myslím, že jako majitel tohoto vozu bych o tom něco mohl vědět a napsat sem své zkušenosti.
Mám Scenica II 1.6 16V 83kW R.V. 2005 už 6 let. Začínám 7 rok. Auto dlouhodobě jezdí za 7 litrů. Měřeno pomocí aplikace My Cars už dva roky. Jednu dobu za 6.3l/100km. Vypíšu sem všechny závady, které jsem za celou dobu na autě měl😒br />
- všechny 4 cívky během cca. půl roku od koupě. Od té doby klid. Výměna jednoduchá i na cestě jsem ji měnil. Cena za kus 1200kč (bolest těchto motorů)
- tahle byla nejhorší a to svítící Check Emission + ještě nějaká kontrolka už si nevzpomínám. Auto mělo menší výkon a víc žralo a to dost. Návštěva Renault servisu v Karviné. Výměna čidla vačkového hřídele. Po ujetí 20km se to opět rozsvítilo. Vyměnili tedy elektromagnetický ventil přesuvníku vačkového hřídele. Po ujetí pár km se to rozsvítilo opět. Vrátil jsem se zpět do servisu a borec mi řekl, že teď už pomůže jen rozdělat celý motor a zjistit, čím to je. Slušně jsem poděkoval a už jsem se tam nikdy neukázal. Auto jsem odvezl za týpkem do Havířova, který dělal jen renaulty. Po týdnu bylo auto opraveno. Byl tam nahraný nejnovější software a od té doby mám klid. Auto jezdí tak jak má.
- výměna pravého zpětného skla které nevyhřívalo 250kč. Te%d mě čeká druhá strana.
- občas zaklepe přesuvník, ale neřeším to. Auto jezdí, jen si po ránu zachrochtá (je to opravdu bolest těchto motorů)
- nezamykají se mi levé zadní dveře. Musím je pořád zamykat manuálně a už mě to fakt štve. Jen jsem se ještě nedostal k rozebrání.
To že jsem už měnil komplet brzdy, olej, svíčky, filtry, kosti, tyče řízení neberu jako závadu. To jsou věci, které se prostě mění, když skončí jejich životnost.
Co se týče žárovek. Nemám problém. Výměna do 5 minut možná ani ne. Problém jsem měl spíš s obrysovkama. Tam to praskalo jak o život. Před dvěma roky jsem dal normální ledky 5SMD a od té doby klid. Tak samo v SPZ praskaly -> dány led a klid.
No a to je vše přátelé. S autem jsem naprosto spokojený a zatím bych neměnil. Každopádně někdo může mít úplně jinou zkušenost, ale to je se vším. Někdo je spokojený, někdo ne.
Mám Scenica II 1.6 16V 83kW R.V. 2005 už 6 let. Začínám 7 rok. Auto dlouhodobě jezdí za 7 litrů. Měřeno pomocí aplikace My Cars už dva roky. Jednu dobu za 6.3l/100km. Vypíšu sem všechny závady, které jsem za celou dobu na autě měl😒br />
- všechny 4 cívky během cca. půl roku od koupě. Od té doby klid. Výměna jednoduchá i na cestě jsem ji měnil. Cena za kus 1200kč (bolest těchto motorů)
- tahle byla nejhorší a to svítící Check Emission + ještě nějaká kontrolka už si nevzpomínám. Auto mělo menší výkon a víc žralo a to dost. Návštěva Renault servisu v Karviné. Výměna čidla vačkového hřídele. Po ujetí 20km se to opět rozsvítilo. Vyměnili tedy elektromagnetický ventil přesuvníku vačkového hřídele. Po ujetí pár km se to rozsvítilo opět. Vrátil jsem se zpět do servisu a borec mi řekl, že teď už pomůže jen rozdělat celý motor a zjistit, čím to je. Slušně jsem poděkoval a už jsem se tam nikdy neukázal. Auto jsem odvezl za týpkem do Havířova, který dělal jen renaulty. Po týdnu bylo auto opraveno. Byl tam nahraný nejnovější software a od té doby mám klid. Auto jezdí tak jak má.
- výměna pravého zpětného skla které nevyhřívalo 250kč. Te%d mě čeká druhá strana.
- občas zaklepe přesuvník, ale neřeším to. Auto jezdí, jen si po ránu zachrochtá (je to opravdu bolest těchto motorů)
- nezamykají se mi levé zadní dveře. Musím je pořád zamykat manuálně a už mě to fakt štve. Jen jsem se ještě nedostal k rozebrání.
To že jsem už měnil komplet brzdy, olej, svíčky, filtry, kosti, tyče řízení neberu jako závadu. To jsou věci, které se prostě mění, když skončí jejich životnost.
Co se týče žárovek. Nemám problém. Výměna do 5 minut možná ani ne. Problém jsem měl spíš s obrysovkama. Tam to praskalo jak o život. Před dvěma roky jsem dal normální ledky 5SMD a od té doby klid. Tak samo v SPZ praskaly -> dány led a klid.
No a to je vše přátelé. S autem jsem naprosto spokojený a zatím bych neměnil. Každopádně někdo může mít úplně jinou zkušenost, ale to je se vším. Někdo je spokojený, někdo ne.
S osvetlením špz mám na Renaulte tiež problém, aké LED si tam dal?
Moj ma najazdene 340 000 km r.v. 2003 - chodim len na garancne prehliadky ... jedina zavada alternator / repas 180 € / Zaujimalo by ma kolko " diskutujucich" ma Renault a dodrziava servisne prehliadky predpisae vyrobcom ...
ak uz bude niekto kupovat scenica po roku 2005, tak sa memusi bat ani tohoto motora.
A 79kw uz vobec nie. To iste 1,9dci 96kw.
A 79kw uz vobec nie. To iste 1,9dci 96kw.