Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dvouspojkove Waterloo
fOE
| 19. 1. 2015 09:12
Jinak nazvat vycet vlastnosti one prevodovky zminenych v clanku asi ani nejde 8-s Docela prekvapeni.

Prekvapive pro mne osobne zni i spotreba, 7,5L pri 130? BMW 530xd to umi pod 7.

A posledni muj koment smeruje k "dynamickym blinkrum". Dotaz do plena, opravdu se tato cirkusovost nekomu libi?
Prijde mi to jako nejhorsi vec co mohla A6 zdedit z A8. ;-\
Klidne si udelejme malou anketu, kliknete PLUS pokud se i vam NELIBI, a MINUS pokud naopak se vam LIBI.
Dvouspojkove Waterloo
BroukJ
| 19. 1. 2015 11:36
Spotreba 7.5 nebo 6.9 je to same. Neni potreba to resit.
Dvouspojkove Waterloo
jossalito
| 19. 1. 2015 11:48
Neumí. :-!
Dvouspojkove Waterloo
Ted
| 19. 1. 2015 13:25
dynamicky blikry fakt neeee, o spotrebu nejde, ja mel s 530xd 9,3 prumer... 600km na tempomat 140 za 7,1
Dvouspojkove Waterloo
_MT_
| 20. 1. 2015 12:17
Mně se také moc nelíbí, ale myšlenka je, že snadněji poznáš indikovaný směr, i když auto pořádně nevidíš. Mozek by to měl být schopen zpracovat. OLED světla, která ukazovali před lety, byla ještě bláznivější.
Dvouspojkove Waterloo
fOE
| 20. 1. 2015 12:56
Myslenku chapu, na druhou stranu jako jeden z hlavnich benefitu LED vidim jejich jasnost. Ve zhorsenych podminkach (dest na dalnici, mlha atd.) clovek vidi nejdrive prave LED az pak klasicke zarovky. No a tady mi to prijde jako trochu stret zajmu. Sice ti udelaji super svetelnou show, ktera jak sam pises by mela byt pro mozek lepe zpracovatelna, ale zaroven mas polovinu casu signalizace (sviteni) blinkru rozesvicenou jen polovinu nebo mene LEDek. V zhorsenych podminkach je takto fungujici blinkr jednoduse hur videt (a ted nepredpokladam, mluvim ze skusenosti) => pracuje pod sve moznosti, kvuli otaznemu pusobeni na mozek v privetivych podminkach a jeste otaznejsimu pusobeni na vkus. Za me ne.
Avatar - AUDIRS6
Dvouspojkove Waterloo
AUDIRS6
| 20. 1. 2015 13:14
keby to mala byt podla teba jedina peha na krase a zariadil by som ti sikovneho auto-elektrikara, ktory by to preprogramoval na klasicky styl - kupil by si si ju ? Nie ! Takze zbytocne tu len mutis vodu. :-!
Dvouspojkove Waterloo
fOE
| 20. 1. 2015 13:46
A pak se divis Webpajovi a dalsim, ze te neberou vazne. 8-s
Avatar - AUDIRS6
Dvouspojkove Waterloo
AUDIRS6
| 20. 1. 2015 14:48
...a ty se pak divíš, že začínám mít ne tebe alergii >:-[]
Dvouspojkove Waterloo
fOE
| 20. 1. 2015 15:19
Naopak, ja se nedivim. Ostatne ty mas alergii na spoustu lidi, kteri nezdili tve nekriticke videni audisveta. ;-) My jsme si vlastne z polovini podobni. Ja dokazu audi pochvalit, kdyz je za co, viz treba diskuse pod testem allroadu (kde jsem napsal ze se mi vylozene libi a ze nevidim lepsi alternativu u konkurence), A3 sedan atd. Respektuji i bezne A6, kvalita materialu, spracovani, prostornost, to ze maji jako ekvivalnet 25d stale 6 valec, vse na(d) urovni BMW. Potud jsme stejni. Ale taky klidne reknu co mi na audi vadi, a tady se uz nase cesty rozchazi.
Audi a nedokonale? Ve tvem svete tyto dve slova nemaji v jedne vete misto.

Jako sveho casu baveni se se stealthem o BMW, postrada smysl, takze se jiste neurazis kdyz v tomto, jak sam urcite uznas, zbytecnem podvlakne nebudu pokracovat a pockam jestli neco odepise _MT_, ten odepisuje k veci. ;-)
Avatar - AUDIRS6
Dvouspojkove Waterloo
AUDIRS6
| 20. 1. 2015 15:46
zacina to byt pre mna absolutna klasika: musim inteligentneho spoludiskutera riadne "nakopnut", aby sa nakoniec "vylozil", ze ved vsetko je ok, a on Audi uznava a ma ju dokonca rad... :-)
Je mi to take usmevne, pritom ani ja netvrdim, ze Audi je bez chyby:
Ked som minule cital rozhovor s Reilom ( sef Quattra - co ma na starosti RS modely ) tak sam kriticky priznal, ze vo vela veciach sa urobili chyby: napr. RS4 ma o 25% tvrdsie ospruzenie nez zavodne stroje DTM !!! - a ze je to chyba, ktora sa v buducnosti uz nesmie opakovat ! A bolo toho ovela viac...Ja len cerpam informacie z trosku inych zdrojov, na zaklade ktorych potom aj tu kritiku dokazem zniest aj to az najradsej po osobnej skusenosti. Lenze tych Audin je tolkoooo, ze osobne vyskusat take mnozstvo konfiguracii motor­/pre­vodov­ka/po­hon/pod­vozok proste nieje sanca.
Tak ak teda chces, mozes mi osviezit pamäť a napisat v skratke co ti na Audi vadi, nech tu na buduce neriesime zbytocnosti. ;-)
Rad prijmem vecnu kritiku a urcite aj pani v Ingolstadte - inac by nedosahovali Vorsprung durch Technik ( und durch entsprechende Kritik >:-[] )
Dvouspojkove Waterloo
_MT_
| 20. 1. 2015 14:05
Celý proces rozsvěcení zabere méně času (téměř polovinu), než pak blinkr naplno svítí. Tak by to mělo být u A8 a R8. Tedy zhruba třetinu zabere rozsvěcení a dvě třetiny svítí naplno. Nadpoloviční množství segmentů tak bude rozsvíceno po zhruba 5/6 doby trvání signálu. A nejde jen o to blinkr vidět, musíš také vědět, na které straně auta je. O to tu jde.
Dvouspojkove Waterloo
fOE
| 20. 1. 2015 14:59
To jsou casove udaje pro A6 delane odhadem nebo nekde vyctene? Z chvilky jizdy v desti, na nemecke dalnici, za A7 jsem mel jinej dojem.
Dvouspojkove Waterloo
_MT_
| 20. 1. 2015 16:58
Vzhledem k tomu, že se bavíme o desítkách a stovkách milisekund, tak to skutečně není odhadem. :-) Nevím, jestli to u A6/ A7 neudělali jinak. Nicméně i u A8 a R8 mi připadalo, že rozsvěcení zabralo větší část. Může to však být jen dojem (máme své slabiny). Pořád musí splnit normu a kdyby na to přišlo, můžou signál prodloužit.
Spotreba
Petto
| 19. 1. 2015 09:22
Už sú trápni s tými spotrebami, mal by im niekto klepnúť po prstoch. Spotreba v teste mi príde veľmi dobrá. Ale aby niekto uvádzal na 5 metrovú limuzínu s trojlitrom, pohonom všetkých kolies a hmotnosťou dve tony 5,1 litra? Veď merací cyklus by mal byť pre všetkých rovnaký. Jazdím s Cliom kde výrobca udáva 3,6 a jazdím za 4.
Spotreba
webpaja
| 19. 1. 2015 09:54
Právěže cyklus je naprosto shodný pro všechny. Pokud pojedu velmi defenzivně (tak je měření nastaveno), dostanu se s naftovým biturbem na spotřebu kolem 5l/100. To, že se tak obecně nejezdí je druhá strana mince a už vůbec se nezohledňuje zapnutí vyhřívaných sedaček, puštěný audiosystém atd...
Avatar - iudex
Spotreba
iudex
| 19. 1. 2015 10:08
Nejak sa mi tomu nechce veriť. Ja totiž normovanú spotrebu nedosiahnem, ani keby som sa pokrájal. Pozor, nehovorím o tom, že defenzívnou mimomestskou jazdou dosiahnem cifru uvádzanú pre priemernú spotrebu, ale že dosiahnem číslo pre mimomesto. Aj mne sa párkrát podarilo dosiahnuť priemer udávaný výrobcom, ale iba vtedy, ak gro jázd tvorilo mimomesto, teda jazda, ktorá nezodpovedala mixu (mesto-okresky-diaľnice).
Avatar - Ozzman
Spotreba
Ozzman
| 19. 1. 2015 10:21
Já se s naftovým vozem většinou při hoooodně defenzivní jízdě na tu uváděnou dostanu, ale s benzínovým níkdy, hlavně ne s Ecoboostem >:D
Spotreba
webpaja
| 19. 1. 2015 10:53
Nemám s tím problém fyzicky, spíš psychicky >:-[]
Avatar - woody-alien
Spotreba
woody-alien
| 19. 1. 2015 10:55
To věřím. Tam totiž sebeovládání plynule přechází v masochismus. >:D
Avatar - woody-alien
Spotreba
woody-alien
| 19. 1. 2015 10:54
Průměr dosáheš snadno. Vynech Slovakia-ring. >:-[]
Spotreba
webpaja
| 19. 1. 2015 10:59
A co ty? Už alespoň klobouk? :-)
Avatar - woody-alien
Spotreba
woody-alien
| 19. 1. 2015 11:09
Asi ve středu. To ovšem bude eco-run, musí se mě udržet manželka se Swištěm. ;-)
Spotreba
webpaja
| 19. 1. 2015 11:13
Takže ještě nutná příprava vozu ;-) . Ještě jsem nestihl udělat zvukovou stopu, ale podle reakcí některých to jde po sešlápnutí slyšet dostatečně :-)
Avatar - iudex
Spotreba
iudex
| 19. 1. 2015 13:20
New exhaust?
Spotreba
webpaja
| 19. 1. 2015 13:55
Yes sir ;-)
Avatar - woody-alien
Spotreba
woody-alien
| 19. 1. 2015 16:10
I can boogie.... >:D [odkaz]
Spotreba
webpaja
| 19. 1. 2015 17:01
Je to boogie a lepší než na jejich prezentačním videu >:-[]
Avatar - woody-alien
Spotreba
woody-alien
| 19. 1. 2015 17:23
No jsem zvědav až se střetneme. ;-) U mě středa potvrzena. Den D. :-)
Spotreba
webpaja
| 19. 1. 2015 17:25
The day after tomorrow >:-[] .
Spotreba
webpaja
| 19. 1. 2015 11:01
Ještě jinak, čím objemnější motor, tím líp se mi dosahovalo normovaný spotřeby ;-)
Avatar - Ozzman
Spotreba
Ozzman
| 19. 1. 2015 11:33
Srabe! Ja se dostal na normovanou i s HTP...... když sem jel sam.....na okrsce 80km/h..... :D:D Na druhou stranu sem s tim uměl jet i za spotřebu americké Vé osmičky >:D
Avatar - boost.
Spotreba
boost.
| 19. 1. 2015 11:55
Já se včera dostal o 0,7 litrů pod normovanou spotřebu.
Avatar - iudex
Spotreba
iudex
| 19. 1. 2015 13:21
Ale asi mimomesto a porovnávaš to s normovanou v mixe, nie?
Lebo ak si spravil nádrž so spotrebou o 0,7 nižšou ako papierová, tak ti skladám verejnú poklonu (ale neverím tomu). ;-)
Avatar - boost.
Spotreba
boost.
| 19. 1. 2015 14:57
Ano, papírovej mix je 4,8, a já měl dle PP 4,1. Bylo to tak 60 % mimo město (jel jsem víc než 90) a zbytek město se semafory (50-60 na tempomatu). Nijak jsem se nehlídal. Mám i fotku :-)
Spotreba
webpaja
| 19. 1. 2015 13:03
S HTP jsem dobrej vztah neměl...vrčela na mě a já ji za to šlapal na krk, ona mě zase nutila často stavět. Jsem rád, že tuto epizodu mám za sebou :-)
Avatar - iudex
Spotreba
iudex
| 19. 1. 2015 14:11
Skrátka náročná partnerka: veľa vyžadovala, ale málo dávala. >:D
Avatar - woody-alien
Spotreba
woody-alien
| 19. 1. 2015 16:14
No mě ten popis HTP spíš připadá jako definice zbytnělé prostaty. >:D
Spotreba
_MT_
| 20. 1. 2015 12:22
Ten mix je spíš město-okresky. V cyklu auto nedosáhne ani 130 a nad 100 stráví jen chvilku (nejvyšší dosažená rychlost v cyklu je 120, tu drží po celých dlouhých 10 vteřin z téměř 1.200, tedy ani ne jedno procento času). Navíc to není 50:50, jak si někteří myslí, město má spíš třetinu než polovinu (možná 38 %, musel bych se na to podívat). Hlavně, veškeré zrychlování je velmi pozvolné.
Spotreba
colin251
| 19. 1. 2015 12:19
Máme ve firmě A6 před tímto faceliftem, zvýšený výkon na 225kw a 625Nm a třeba trasu Liberec Brno (přes Hradek Králové, Litomyšl) jezdíme za 5,8l ... samozřejmě, že podle palubního počítače. Jízdní styl je rychlejší, málo kdy nás něco předjede. Ale samozřejmě přes 200km/h na téhle trase nejezdíme. Takže spotřeba je super.
Spotreba
Ted
| 19. 1. 2015 13:30
to jsem se nasmal... ze by ten cip byl powerbox a menil udaje???
Spotreba
colin251
| 19. 1. 2015 16:24
A jako čemu jste se nasmal? Jen jsem napsal spotřebu, kterou ukazuje palubní pocitac na trase Liberec - Brno. Úpravu dělala firma Dieselpower, jestli Vám to něco říká. Mile rad Vás klidně na té trase svezu, když si zaplatíte naftu. Další příklad Liberec - Třeboň (2 lidi + plný kufr + skloněné sedačky a i tam plno věci) ... spotřeba 6,3l. Na té trase Liberec - Třeboň jsme jeli 2 autama ... To druhé byl Leon ST 1.4 TSI 103 kw a mělo na chlup stejnou spotřebu a to je auto s méně než polovičním výkonem a asi o 600kg lehčí. Pořiďte si to auto a nejezděte s nim par tisíc kilometru a uvidíte, za kolik to auto jezdí dálky.
Avatar - Inferius
Opravte to
Inferius
| 19. 1. 2015 09:30
Bílé taxi má Jančura, máte tam překlep
Opravte to
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
| 19. 1. 2015 09:34
To jsou ty automatické opravy ve Wordu, opraveno. Díky za upozornění.
Avatar - J@...
Opravte to
J@...
| 19. 1. 2015 10:10
Takže chceš rici, že jsi jel na dovolenou, 2x 6 hodin stal na volobeh si topil a měl spotřebu 5,7??? Delas si prcu, jel jsi vůbec někdy aspon v 2,0 tdi?
Avatar - J@...
Opravte to
J@...
| 19. 1. 2015 10:13
To patří mildovi12, nějak mi to přeskočilo.
Opravte to
milda12
| 19. 1. 2015 10:32
Ano, presne tak. Nicmene diky tomu, ze cesta byla v podstate jedna velka rovina a rychlostni legalni limity se pohybovaly od 70-90 kmh a jen mistne 110 a jel jsem diky velmi castemu mereni opravdu do tech +- 10 % nad limit, tak to nebyl problem. Takze pokud jedes v mirnem terenu, klidne okolo tech 90 kmh tak to proste bere hrube pod 6 litru.

Bohuzel foto PP se spotrebou mam jen do cca 600 km vyletu, kdy jsem byl na hranicichpote jsem ho uz nefotil.

Jinak treba Brno-Praha pri striktni 100 kmh jsem zajel za nejakych 5,3 l. Ale to jsou naprosto extremni pripady, ve kterych proste bezne nejezdim a chce to hodne odrikani apod. Ale je to spotreba, ktere se da dosahnout.
Opravte to
poterienko
| 19. 1. 2015 10:43
Na tvou spotřebu v ČR style "captain slow" se dostanu také s 6 let starou A4 3.0TDI (váží skoro stejně jako nová A6). ČB - Praha s max rychlostí 110km/h za asi 5,2.
Opravte to
milda12
| 19. 1. 2015 10:51
Proc ne. Ja to nepsal jako neco, co je unikatni pro toto auto a jini toho nedosahnou. Psal jsem to jako priklad, kam se da dojit a verim, ze budou jini jeste uspesnejsi. Ja spotrebu nejak neresim, protoze ji resit nemusim. Jezdim tak dle toho jak se chce mi a na konci me jizdy je nejaka spotreba.

Jinak tva A4 vazi cca 1940 kg? Tak to jsem cekal, ze bude tak 1600 +-.
Opravte to
poterienko
| 19. 1. 2015 11:03
Nemyslel jsem to jako nějaké pření se. Jen doplnění, že i s B8 s quattrem a tiptronicem se dá jezdit úsporně. Mě se spotřeba rapidně zvyšuje ve městě, kde se mi občas nedaří jen klidně. Takže při 50:50 město/mezi jezdím průměrně za 8,5l.

Nevím teď z hlavy, kolik přesně váží, ale před asi rokem jsem porovnával údaj z velkého TP a nová A6 (předFL) vážila asi jen o 10kg více.
Opravte to
milda12
| 19. 1. 2015 11:11
Mesto je proste problem to je jasne. Ono co taky chtit od trilitroveho motoru. Ten je proste efektivni jinde, nez ve meste. Okresky, dalnice, vyssi rychlosti tam proste domunije a tam proste ma nejlepsi efektivitu. Ve meste pak ma smulu.
Avatar - J@...
Opravte to
J@...
| 19. 1. 2015 10:47
Jasne i 12h topením. V tom případe muže VW vypustit z výroby 2,0 BiTd, ztrácí smysl.
Avatar - Hittman
Opravte to
Hittman
| 19. 1. 2015 11:01
Už se těším na tu spotřebu,jak budou vychvalot těch 8 - 9 litrů u 2,0 BTDI >:D , když s 6ti hrnkem jseš o litr níže a ta jízda je i nesrovnatelná. Říkám tomu klidná síla ;-)
Avatar - Ozzman
Opravte to
Ozzman
| 19. 1. 2015 11:14
BITDI žere jak tank.... ja to jel v Passatu slušně za 9.5 :-)
Avatar - Hittman
Opravte to
Hittman
| 19. 1. 2015 11:24
Takže to nechápu, při takové spotřebě to má vyšší emise a snad i vše ostatní než 6ti hrnek, tak je to jen o image, že to umíme a nebo k čemu to vlastně je?
Avatar - Ozzman
Opravte to
Ozzman
| 19. 1. 2015 11:31
No, v Passatu to vidím jako marketingový tah nabídnout nejvýkonější ( nebo jeden z nejvýkonějších) naftových motorů v mainstreamové střední třídě a pro některé země, jako i v ČR je zde i výhoda nižšího objemu při platbě povinného ručení.

Ono to jede dobře, ale ten šestiválec je šestiválec no :-)

Už jsme to tu řešili dříve, ale prodejce mi tvrdil, že s tim jezdí pod 7... jednoduše neveřím, respektive možná na rovince při ustálené jízdě, ale ne v reálném provozu kombinovaně.
Avatar - Hittman
Opravte to
Hittman
| 19. 1. 2015 11:35
Čuchl jsem k 6ti hrnku u 535D, pak i 2,7 TDI v manuálu a teď mám 2,7 TDI v automatu, měl jsem i passat 125kW, ale jak říkáš, tan 6ti hrnek má odlišnou prezentaci výkonu a jízda s ním je odlišná, prostě pohodově lepší. Jak naskblím, přemýšlím nad 150 kW předek a nebo 180 kW Quattro, ale to si ještě počkám >:-[]
Avatar - Ozzman
Opravte to
Ozzman
| 19. 1. 2015 11:56
jaké je to 2.7TDI? Slyšel sem dost rozporuplné názory, že žere, nejede a že je daleko lepší ten 3.0... Při posledním autě jsem koukal na A4 s tímto motorem, ale já takový výkon ani nepotřebuju, takže jsem se spokojil s dvoulitrem ;)
Avatar - AUDIRS6
Opravte to
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 12:05
Presne tak - 3 liter ma spotrebu defakto rovnaku a aspon jazdi ako od 3 litra cakas :-!
Avatar - woody-alien
Opravte to
woody-alien
| 19. 1. 2015 11:40
Ses mu měl podívat na zadek auta. Jestli to má ošahaný od pazourů, tak víme jak tu 7 litrovou spotřebu dosahuje. >:-[]
Avatar - Ozzman
Opravte to
Ozzman
| 19. 1. 2015 11:53
>:-[] >:-[] :yes:
Opravte to
Gvick2
| 19. 1. 2015 11:50
Je to k tomu, že nabídne skoro výkon šestiválce za nižší cenu i spotřebu v mainstreamu, kde šestiválce v naftě už skončily. Samozřejmě zvukový projev a kultivovanost bude vždy na straně šestiválce ovšem také potřeba si připlatit jak při pořízení, tak na spotřebě. Tady máš celkem rozumně srovnanou dynamiku i spotřeby se šestiválcem.
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
Opravte to
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 12:15
Ved to uz aj pisali v prvom teste ! ( Passatu BiTDi )
Takze som rad, ze tato A6 dosiahla defakto rovnake vysledky, kedze aj papierovo su na tom skoro rovnako - a ako vidno - s tymto V6 sa chalani v Ingolstadte teda vymazlili k "EU spokojnosti" >:-[]
Ten Passat tym padom je fakt len pre toho, kto chce usetrit cca pol mega pri kupe, ozeliet vsetko to co Audi s quattrom proste ponuka, a na zapad od vadich hranic aj usetrit na daniach a poistkach, ktore tam mozu hrat dost slusnu rolu. :-!
Avatar - Ozzman
Opravte to
Ozzman
| 19. 1. 2015 12:31
Pol mega je cena lepší Oktávky >:D To je dobrá úspora, navíc ten Passat je 4motion také.... Mne by spíše zajímalo, jak reálně budou žrát ty slabší dvoulitry, hlavně ten 140kw...
Avatar - AUDIRS6
Opravte to
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 12:38
to aj mna, preto som v 1 clanku prosil prave o test 140 kw 4-motionu ;-)
malinky tip = minus liter ;-) - lepsie to asi nebude.
a nezabudaj pri porovnani A6 a Passatu na to, ze o com je toto quattro a tam ten Haldex ;-) plus veci, ktore tu mozes mat na palube a dopriat si ich, o ktorych sa bude Passatu len snivat... ;-)
Avatar - Ozzman
Opravte to
Ozzman
| 19. 1. 2015 13:33
Pro mne je pohon všech kol zatím věc, bez které mohu být a asi bych po tom ani netoužil, když už bych ptořeboval vyjet někam na hory občas, tak si mylim, že i to 4motion bohatě postačí.... doteď sem nikdy nemel problem ani s předokolkou... když už, tak řetězy pomužou :-)

A k té výbavě také... navíc, na co si vypiplat Passata "zbytečnostma", když by pak jeho cena silne atakovala prémii :-) Ale když na to někdo má... proč ne :-)
Opravte to
_MT_
| 20. 1. 2015 12:42
Smysl toho motoru je hlavně v tom, že se vejde i do aut, do kterých bys 3,0 TDI jen těžko nacpal (kolik že šestiválcových dieselů to měl VW v minulosti napříč?). Že je jinak horší volbou, o tom se s tebou asi moc lidí nebude přít (i když to prozatím není moc podloženo zkušenostmi).
Realita z praxe
milda12
| 19. 1. 2015 09:37
Mam toto auto, v mirne odlisne konfiguraci, nicmene to podstatne - motor, prevodovka, kola apod. stejny. Mel jsem i verzi pred FL se stejnou konfiguraci a najel cca 120tkm, takze mam i srovnani.

Po FL
1. spotreba - mam dlouhodoby prumer (cca 20tkm) cca 7,4 litru v realnem provozu. Podil mam cca 30 % mesta - Ostrava, Praha, Brno, tak 60 % dalnice 130-200 kmh a zbytek jsou okresky.
Mesto - to je o tom, co je mesto a kdy je to mesto. Mimo spicku se da Praha projet za 7 litru ve spicce za 12
Dalnice - 130 kmh je vysledna spotreba tak 6,2 l +-. Napr. nedavno tempomat Praha-Ostrava 150 kmh + sem tam zpomaleni, zrychleni abych uhnul a vysledek byl 6,8 litru. 7,5 litru spotreby na dalnici v delsim useku, ne par kilometru, to je prumerna rychlost tak 130 kmh, tzn. stabilni rychlost okolo 170-180 kmh + nejake to zpomaleni.
- rekord jsem mel na dovolene, kdy byla spotreba 5,7 litru na 2500 km, kde byly i dve prespani po cca 6 hodin, kdy jel motor na volnobeh a palil naftu zbytecne. Rychlosti byly tak max +10 % nad limit. ale musim uznat, ze jsem jezdil hodne klidne a plynule

2. prevodovka
- ja sel do teto verze a ne bTDI jen a jen kvuli prevodovce. Mel jsem na par dnu pujcenou tu s 8stupnem a jedinou vyhodou teto prevodovky vidim v tom, ze ma nizsi otacky na dalnici. Jinak je vyrazne, ale vyrazne pomalejsi. Hlavne podrazovani je vyrazne pomalejsi. Ano S-tronik to ve sport modu proste seka jedno za druhym velmi rychle a tam se proste HDM nechyta, byt radi komfortneji. Pri beznem modu S-tronik od 8st nelze nijak poznat.
- ona je opravdu velmi rychla, reakce na padla jsou ihned, proste prodleva takova, ze nejde poznat. Co uznavam je to, ze nekdy ne uplne posloucha, ale to je vzdy o tom, ze jak nahore, tak dole ma ochranne pasmo kam nepodrazi nebo nepreradi.
- navic ten 8stupen je velmi podobne odstupnovan jako ten S-tronik, takze to neni o tom, ze by mel S-tronik zasadne delsi prevody a mel tim horsi dynamiku na dalnici. Tu ma solidni a adekvatni 200 kW motoru co ma pres 550 Nm. Rozdil vuci 530D
Avatar - Ham.
Realita z praxe
Ham.
| 19. 1. 2015 10:28
Jezdím verzí před FL a tvé spotřeby po FL se mi zdají nereálné, kolik jsi měl spotřebu před FL? Dálnice tempomat 150 před FL mám za 8, německá dálnice je cca 9. Nezdá se mi možné aby FL tak zázračně jak uvádíš snížil spotřebu. Spotřeby v testu mi přijdou reálnější.

S názorem na převodovku souhlas, S-tronik je méně komfortní, ale ve sportovním modu znatelně rychlejší než HDM.
Realita z praxe
milda12
| 19. 1. 2015 10:33
Pred FL jsem jezdil za +- podobne spotreby. V tom rozdil neni v podstate zadny.
Realita z praxe
acraft
| 19. 1. 2015 11:00
Na verzi před FL jsem odjel cca 110tkm a se spořebou v článku souhlasím s jedním dovětkem a to, že když řidič jede "economy run" není problém se dostat k 6 (typicky předpisová jízda na okresní cestě).
Naopak s výčtem mínusů u S-troniku souhlasit nemohu s jedinou výjimkou a to je opožděná reakce převodovky na pokyn pádla pod volantem. Jinak S-tronik je blbuvzdorný - při rozjezdu neškubne, při změně stylu jízdy netápe, v D podrží převodový stupeň, když je třeba, v S odpadne "váhavost" vlastní všem převodovkám v D, ale zároveň je zachován komfort, atd. Jakkoliv se spojení dieselu a dvojspojky může zdát nesmyslné, u A6 funguje velmi dobře. Pro mě je S-tronik po PDK 2. nejlepší dvojspojka současnosti.
Avatar - Ham.
Realita z praxe
Ham.
| 19. 1. 2015 11:20
Ano, to 100% sedí.
Realita z praxe
jossalito
| 19. 1. 2015 11:57
Souhlas. :-! :yes:
Realita z praxe
Ted
| 19. 1. 2015 13:40
osmikvalt ZF je jasne lepsi, bohuzel ale ne u Audi..
Audi se tu prevodovku nepodarilo naladit tak, jako v BMW....
s-tronik ze neskube pri rozjezdu? co popojizdeni v kolonach? couvani/parkovani do kopce?? nic nic nic a najednou zabere spojka....
Nalijte si cisteho vina panove. S-troniku se ridic musi prizpusobit, se ZF neresite nic...
Realita z praxe
acraft
| 19. 1. 2015 14:07
Ničím z toho naštěstí S-tronik netrpí, není dvojspojka jako dvojspojka ;-) .
Couvání do kopce s kterýmkoliv automatem bez výjimky je "zážitek"..
8st ZF v A6 biTDI funguje bez problémů, netroufal bych si tvrdit, že je horší než u BMW.
Realita z praxe
Ted
| 19. 1. 2015 14:50
jasne, ja asi srovnava s dvojspojkou v octavii...
kdepak s-tronik prave v A6 toto dela. Komukoli nabizim prime srovnani se ZF8, jen si dovezte A6 ;)
Realita z praxe
milda12
| 19. 1. 2015 14:37
Kdyz jsem kupoval A6 pred FL, tak jsem si cetl par testu a jeli jako pres kopirak o tom, jak S-tronik cuka, ze nic-nic-nic a najednou zabere apod. Tak jsem puvodne ani A6 nechtel. Po zkusebni jizde jsem ale nic nepozoroval. Takze S-tornik se opravdu neskube pri rozjezdu, rozjizdi se plynule, zmena D-R-D-R a rozjezdy sem tam zadny problem apod.

Kdyz to srovnam prave se ZF at uz v 5er nebo 7er tak rozdil komfortu neni zadny. Funkcne funguji stejne. Ani v jednom jsem se nemusel nicemu prizpusobovat, resp. vzdy se musi ridic prizpusobit autu. Vzdy tam jsou prodlevy pri rozjezdu apod. Nicmene krom pozorovatelneho rychlejsiho podrazovani u S-troniku, kdyz clovek rychle presende z jednoho auta do druheho by chovani v podstate se zavazanyma ocima nikdo nepoznal a je to jen zbytecne handrkovani fanousku jedne ci druhe znacky, nebo teoretiku z nactenych testu s majiteli jednoho ci druheho.

Nemam problem jezdit ani v jednom a ani u jednoho jsem nezpozoroval zadny problem ve fungovani. Funguji kvalitne a tak, jak ridic ocekava.
Realita z praxe
Ted
| 19. 1. 2015 14:44
ja to rozhodne poznam i se zavazanyma usima...
Realita z praxe
jossalito
| 19. 1. 2015 14:52
Škubat při couvání do kopce, umí i HDM. A pěkně. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Realita z praxe
Hammunasakra
| 19. 1. 2015 16:50
Co ti vod ZF škubalo povídej >:-[]
Avatar - AUDIRS6
Realita z praxe
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 12:02
Uz som to tu kedysi pisal, tvoju motorizaviu pred FL som mal moznost par krat mat, a moje skusenosti su nasledovne:
mesto - ano, zalezi ake mesto. V takom nasom 100 000ovom meste mi to urobilo skoro 10, ale to boli casto len take priskoky, s vychladnutim motora...takze aj tam sa to da za menej, pokial to clovek chce brat tak, ze za kolko sa dokaze presunut cez mesto so zahriatym motorom, tak majitl tohoto auta to dokaze aj pod 8.
mimo mesto - ja teda nemam taku lahku nohu, aby som sa dostal na jeho 5,6 - mne bolo potesenie aj tesne pod 7 a to som teda rozhodne nebol "brzda provozu" >:-[]
Dialnica - u majitela vraj standard 6,2 ze vraj ked sa moc nediva na tachac, tak 6,8 - moja zase okolo 7,5 - tak ale zase to bolo skoro cely cas v lavom pruhu :-)
Prevodovka - radenie:
Ako som uz raz pisal: prvy den ked som ju mal, som sa musel ucit rozjazdy z krizovatiek - plynovy pedal som totiz nedokazal dat do takej normalnej polohy na normalne opustenie krizovatky a vznikali 2 extremy: klobucnik / pilot >:-[]
Po tom, ako som s nou absolvoval cely vikend v meste, aj toto som sa uz naucil a chvalil vsetky jej kladne stranky - ano - hladke a ultrarychle radenie, vcelku briskne reakcie na podradovanie padlami pod volantom a uplnu pohodu a relax mojim prstom akonahle som ju dal do "S". Ta prevodovka sa v momente naucila co od auta chcem a ako keby fakt mala 6.zmysel - auto fungovalo presne ako malo.
Takze ja tiez nemam vyhrady, to skor ku podvozku, ale na to si najdem vhodnejsie vlakno a tam to popisem... ;-)
Avatar - 3_diamanty
Realita z praxe
3_diamanty
| 19. 1. 2015 13:38
si z nitry? alebo presov? ;-)

najlepsia cast videa je od 3:30 do 3:35 ;-) ale nie vazne... nocne videnie bude dozaista super vec... podla mna raz casom bude uplne beznou sucastou bezpecnostnej vybavy kazdeho auta akou je dnes esp ale chce to este par rokov vyckat....

inak mne sa paci ked ma auto aj kus pneumatiky na kolesach.... takze tieto 20tky v teste by som urcite na tomto aute nechcel .... obzvlast na nasich cesatch by s tymi nizkoprofilacmi bolo len utrpenie... kazdopadne auto ako take je paradne.... tu nie je co vytknut az an tie kolesa.... uplna bomba, momentalny dominator vo svojej triede .... A6 momentalne drti :yes:
Avatar - iudex
Realita z praxe
iudex
| 19. 1. 2015 14:14
Ja by som povedal skôr ZA.
Avatar - AUDIRS6
Realita z praxe
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 14:21
a ja sa mu cudujem, ze pri tych debatach to este nepochopil ( ze C´eed mi robia "pod nosom"...) ;-)
Avatar - 3_diamanty
Realita z praxe
3_diamanty
| 19. 1. 2015 15:32
nejde o to ze nepochopil.... proste som necital tu debatu kde si sa vyjadroval o tom ;-) odkial si .... a to je zasadny rozdiel.... necitam vzdy vsetky prispevky vzdy a vsade, takze sa stane ze som obcas ( stale ) trochu "mimo" >:D

zilina ma uz 100 000 obyvatelov? odkedy? to som netusil.... bez srandy

jo ale byvat blizko tovarne na ceed to uz musi byt ina parada ;-) ... :yes: >:D :yes:

PS: naposledy som bol v ziline ked som bol v kupeloch rajecke teplice... boze uz ani nepamatam kedy to bolo.... asi 4 roky, este poctivo na felde.. >:D ... skor jazdim dole smer nitra blava zvolen .... madarsko .. no a sever poprad tatry levocske vrchy .... a tu vychod okolie .... a do nemecka pred dvoma rokmi som siel cez polsko zhora zase.... zilinu akosi obchadzam... ale je to pekne mesto... to nadvorie sa mi paci
Realita z praxe
milda12
| 19. 1. 2015 13:44
Ja opravdu za 5,6 nejezdim, to byla jedna dovolena, kde byly specificke podminky. Bezne jezdim za 7,5-8 litru. Takze asi resme to, co je bezne dosahnutelne, nez to, ze v nejakych specifickych podminkach to jezdi za 5,6. Ono zase ridic, co bude jezdit jen po Praze taky bude rikat, ze to pod 10 nejde.

Kazdopadne je to o zvyku, jako u kazdeho auta. Pomerne dost stridam Audi, BMW, MB s ruznymi automaty a je to vzdy jine. Kdyz uz dlouho jezdim s DSG a pak sednu do 5er, taky mi chvilku trva, nez si zvyknu na reakce a charakter toho automatu apod. TO je proste normalni. Stejne tak kdyz presendu do benzinu, tak chvili trva, nez prepnu chovani na to s cim jedu a opet chvili trva, nez jezdim tak, aby ten motor fungoval efktivne, treba ve smyslu, ze kdyz jedu jednou za dva-tri mesice s tou 5er v benzinu, tak proste nikdy nemivam spotrebu jako kolega, ktery s tim jezdi denne, to je proste normalni.

Proste A6 je pohodove auto a plni to, co od auta teto tridy a ceny ocekavam. V zavislosti na zakaznicke konfiguraci to auto ma ruzny charakter. Uplne jiny na 18" kolech, uplne jiny na 20" uplne jiny v S-line uplne jiny na vzduchu, proste jak je libo majiteli. Neni v nicem prevysujici konkurenci a ani v nicem nezaostava. Tedy mimo prostor vzadu, ktery je v podelnem smeru z meho pohledu vetsi, nez treba u BMW. Po strance dalnicnich presunu rozdil zadny, hlucnost podobna, dynamika taky, takze je to o chuti kazdeho, co se mu libi.

Uprimne ja to bral kvuli designu, protoze se mi proste libi vice, nez u nemecke konkurence. Nicmene kdybych musel z nejakeho duvodu jit do kombiku, tak jdu jednoznacne do 5er, protoze u audi povazuji kombiky za nechutne po strance designu (ciste moje hodnoceni) na druhou stranu interier je u Audi pro mne super.

Mensi negativum Audi je i v tom, ze z meho laickeho porovnani co jsem si delal byva jednoznacne pri srovnatelne motorizaci a vybave nejdrazsi a to i po zapocteni vsech slev co lze ziskat (u audi neni problem na auto do vyroby pres 20 % bez znamosti).
Realita z praxe
Ted
| 19. 1. 2015 13:45
jezis to jsou kecy... za 5,6 si nebyl brzda provozu??
to bych te vazne potkat nechtel... takovy typy mam nejradsi, koupi A6 aby sousedi koukali a pak jezdi eco rallye v realnym provozu aby usetril euro....
Avatar - AUDIRS6
Realita z praxe
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 14:00
Haloooooo, nevies citat ? >:D
Majitel jazdi za 5,6 ! Ja som bol rad, ked som sa dostal pod 7 ! A aj pri tej spotrebe ma nic nepredbehlo, este aj ja (aj ked som sa snazil maximalne sa ovladat- a ze mi to moc neide >:-[] ) tak som aj tak obcas nieco musel obehnut.
Toto bol pre mna taky test, ze ako by to bolo, keby som sa mal na cestach ukludnit a jazdit plus/minus ako ostatni... >:-[]
Je pravda ze majitel toho auta je este o par rokov odo mna starsi, ma ine priority a starosti, tak na cestach sa snazi moc "nevystrajat" ;-)
Avatar - _Karel_
Realita z praxe
_Karel_
| 19. 1. 2015 15:06
Vydýchej se, omyj si pohlaví vlažnou vodou, a ještě jednou si to přečti.Brzda nebyl těsně pod 7.
Avatar - AUDIRS6
Realita z praxe
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 15:16
vypada to na nejakeho "ultra BMW sudruha", ktoremu je asi kazdy "brzda" ... >:-[]
Realita z praxe
acraft
| 19. 1. 2015 15:26
rychlá vrtule ;-)
Realita z praxe
Ted
| 19. 1. 2015 17:39
Jasne... rika soudruh co ma v nicku nazev automobilky >:D
Avatar - AUDIRS6
Realita z praxe
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 17:44
tu sa jednalo o to, ze si ma skoro omylom zaskatulkoval za "brzdu provozu" >:D - a to ja teda rozhodne niesom. Jedna vec je byt fanda, druha fanatik. ;-) No a kedze momentalne dokonca ani OOOO nesedlam, tak asi az taky neobjektivny nebudem ;-)
Realita z praxe
webpaja
| 20. 1. 2015 06:10
No a ty jsi fanda fanatik ;-)
Realita z praxe
_MT_
| 20. 1. 2015 12:58
Není snad fanoušek od fanatik? Možná jsi chtěl napsat příznivec. ;-)
Avatar - AUDIRS6
Realita z praxe
AUDIRS6
| 20. 1. 2015 13:10
nieco na ten spOOOOsob ;-) ;-) ;-) ;-)
Realita z praxe
acraft
| 19. 1. 2015 15:28
Anebo si koupí lexus a pak popojíždí na elektřinu, co >:D? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Realita z praxe
Hammunasakra
| 19. 1. 2015 12:40
To ví každej blb že ZF8HP je výrazně ale výrazně pomalá a na DSG se nechytá :yes: :yes: >:-[]
Realita z praxe
webpaja
| 19. 1. 2015 13:07
ZF 8° má opravdu při rozjezdu pomalejší reakci, zřejmě i kvůli Nm, který jsou u většiny silnějších motorů dostupný téměř ihned.
Realita z praxe
vanos
| 19. 1. 2015 13:42
Souhlas, jel jsem s BiTDI pred faceliftem a u teto verze je priplatek za sportovni diferencial vcelku zbytecny, protoze styl jizdy, pri kterem se pritomnost tohoto diferencialu projevuje nejvice, tento HDM moc nezvlada.
Realita z praxe
Ted
| 19. 1. 2015 13:49
mam tu prevodovku v 535xd a styl jizdy, ktery umoznuje by plne opodstatnil pritomnost onoho diferencialu... jenze Audi se holt nepovedl soft...
Avatar - Dinar
Realita z praxe
Dinar
| 19. 1. 2015 16:27
O a6 jsem uvažoval, takže jsem chtěl zkusit bezprostredně po sobě verzi s a bez akt difu. Bohužel k dýzlové a6 byla s difem ke srovnání jen s7, což možná dojem trochu zkreslilo, ale i tak, rozdíl byl pro mně dost znatelný, s akt difem je to auto výrazně "menší", zatáčky se dají jezdit vyloženě zadokolkovým stylem, u mně by byl akt dif první položkou v ceníku k zaškrtnutí.
Avatar - white label
Realita z praxe
white label
| 19. 1. 2015 17:01
Tak to u mě taky.
Optimálnější
mediumquality
| 19. 1. 2015 11:26
Sorry za můj výlev, ale ... slovo "(nej)optimálnější" je blbost a zhovadilost nejvyššího stupně! Tak pro příště :-)
Avatar - woody-alien
Optimálnější
woody-alien
| 19. 1. 2015 11:35
Jistě, nejideálnější by bylo, kdyby redaktoři znali význam slov, ale takových je tu řádově možná pět. >:-[]
Optimálnější
fOE
| 19. 1. 2015 11:43
S tim nejidealnejsim je to doufam trefna ironie? :-)
Avatar - woody-alien
Optimálnější
woody-alien
| 19. 1. 2015 11:45
;-) A "řádově" ti tam nevadí ? :-)
Optimálnější
fOE
| 19. 1. 2015 11:52
Uprimne, az tam jsem to nedocetl, strasl jsem se hned u toho nejidealnejsiho >:D :yes:
Optimálnější
acraft
| 19. 1. 2015 15:22
Řádově dva lidé tady nevedou nejoptimálnější diskusi, ale nikdo není nejideálnější >:D
Avatar - _Karel_
Optimálnější
_Karel_
| 19. 1. 2015 15:30
>:D >:D
Optimálnější
zlysoused
| 19. 1. 2015 15:23
Já se musím redaktorů zastat. Slovo optimálnější, nebo nejoptimálnější se v hovorové češtině běžně používají a to ve smyslu blíže, nebo nejblíže optimu. Každý ví, co se tím myslí, včetně tebe.
Optimálnější
acraft
| 19. 1. 2015 15:43
Větší polovina lidí se v tom vyzná ;-)
Avatar - Dinar
Optimálnější
Dinar
| 19. 1. 2015 16:17
Jo, hovorová čeština... to je jakoby bída, konzerty, tutochvíle apod. Ale optimálnější, ideálnější nebo nejhlavnější, to jsou prostě nesmysly, na tom není, co obhajovat. :no:
Avatar - AUDIRS6
Podvozok
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 12:29
Takuto konfiguraciu asi tak rychlo v rukach mat nebudem, to co som mal v rukach ja bola A6 pred FL s "S" -sportovym podvozkom ( este je aj S-Line sport. podvozok ), nebola na vzduchu a bola na 19"kach. Nebolo to ziadne terno - vacsinu nerovnosti zehlila pomerne slusne, i ked je pravda, ze po nejakych extra rozbitych cestach som ju nevodil. Par spomalovacich prahov zvladla klasickym "zuch-zuch" systemom, bez zvukoveho doprovodu, citil som, ako sa s tym tlmice vysporiadali, kasnou nezatriaslo, proste pohoda.
Ked som ju zobral zoznamit sa so zatackami ( bola bez sport. difu ) dokazala to, co Audi slubovalo: uz aj bez sportoveho diferaku je nedotacavost takmer cudzi pojem. Ta sa dostavovala az pri extremne malych rychlostiach vo veeeelmi utiahnutych zatackach.
Inac to auto islo ako po kolajniciach, ani v zatackach pri rychlostiach 100+ s nejakou nerovnostou v nich, auto neodskakovalo, pekne vsetko odfiltrovalo a bolo mozne kludne dalej "tlacit na pilu" :-)
Ano, vedel by som si predstavit pomoc extra Nm na vonkajsie zadne koleso. No co uz, neboli tam, ale dalo sa s tym zit, ved aj tak ide na zadok standardne 60% vykonu.
Podla precitanych nem. testov som ale cakal, ze na vzduchu by to aj s tymi 20"kami mohlo fungovat. Preto ostavam trosku prekvapeny... :-!
Ci to nebude tym, ze to bol az ten S-Line sportovy podvozok ( teda jeho este sportovejsia verzia ) nakolko aktualny konfigurator som nepozeral, ale pred FL boli tie sport. verzie podvozka 2 a ja som mal cest s tym menej "extremnym" ... ;-)
Podvozok
acraft
| 19. 1. 2015 13:29
>:D - můj kus je S-line a 19''. Na kvalitních cestách paráda, bohužel ne všude jsou kvalitní cesty a pak začíná rodeo - u krátkých příčných nerovností celkem předpokládám, že to odskočí, ale překvapivě je auto neklidné i na sérii vln nemluvě o "samořízení" ve vyjetých kolejích (to jde spíš na vrub šířce pneu než podvozku samotnému, ale vzduch se mi v tomto zdál podstatně lepší). Podvozek je ale i při těch drncačkách tichý, žádný hluk od náprav nebo slyšitelné bouchání o dorazy se nekoná. Další legrace je přejezd přes zlom/hranu (např. vjezd do podzemních garáží), ty chybějící 3 cm (nebo kolik vlastně) světlé výšky jdou při tom dlouhém rozvoru znát, takže prostě už mám zmapovaná místa, kde "škrtám břichem". Asi bych se příště rozhodl pro vzduchovku, která u A6 funguje perfektně (asi se dobře sešly rozměry a hmotnost auta, s nastavením podvozku), ale když vono to na tom S-line sedí tak pěkně nízko :-)
Pro pořádek vyzdvihnu i plusy S-line - opravdu minimální náklon v zatáčkách (měřeno limuzínovou optikou), perfektní stabilita při brzdění a celkově je A6 s tímhle podvozkem agilní.
Avatar - AUDIRS6
Podvozok
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 13:45
joo, suhlas.
Ono - ked som ju zobral prevetrat, tak to, ze na nerovnostiach som tu tvrdost podvozka citil - to som proste aj ocakaval. Ale ze by to bol nejaky brutalny diskomfort, ( ako v min. generacii ) tak to nie. ;-) To, ze ked je povrch zvlneny a tlacis na pilu, ze sa bojis, ze sa ti auto na ceste roztancuje - to uz musis ale ist riadnu pilu ! V rozumnych rychlostiach ( ale riadne nad limitnych ) na znamej ceste, som ju dokazal vodit veeeelmi pekne ;-) No a ked mas na ceste (na sirku) meter gumy, ktora ta spojuje s vozovkou, tak tie kolaje proste problem su. Bocne naklony ? - takmer 0° >:D - ved si to zazil, tak vies. :yes:
Podvozok
hihihi
| 19. 1. 2015 13:46
Na vzduchu je to fakt o necem jinem, ani neni poznat 17" ci 20". Rozhodne na vzduchu a 20" kolech neni zadne, ale vubec zadne tahani za volant - spis to ale mozna bude delat SLine, tezko rict klasiku jsem jel jen na 18" a tam take zadne tahani za volant neni. Naopak na 20" kolech to krasne drzi stopu. Ovsem hluk je docela velky, ale ani na 17" nic moc, asi se to tim hlinikem vice siri, to je podle mne nejvetsi minus - hluk od kol, ktery je skoro neresitelny. Vzduch je uplne jine perovani, clovek si to musi zkusit, napr. po Praze a na kostkach podle mne super komfort i na 20" (horsi jsou jen kanaly).
A6 3.0TDI jak dosáhnout nižší spotřeby?
-------
| 19. 1. 2015 13:06
?[odkaz] ?
A6 3.0TDI jak dosáhnout nižší spotřeby?
hihihi
| 19. 1. 2015 13:41
Rocnik 2005 az 2007, dnes je rok 2015, docelas pobavil ;-)
OT Volkswagen
Provocateur
| 19. 1. 2015 14:12
Měli by se u VW zamyslet a změnit jejich hlavní slogan z Das Auto na:

Die Wurst >:D

[odkaz]

EDIT: Snad alespoň ty párky budou mít větší kvalitu >:-[]
Avatar - woody-alien
OT Volkswagen
woody-alien
| 19. 1. 2015 16:20
>:-[] Ale to už se profláklo dávno....[odkaz]

Zkrátka Párkostroj... ;-)
konecne objektivni test !
Ted
| 19. 1. 2015 14:45
chtel bych vyzdvihnout tento test, nebot neco tak objektivniho o VW jsem zde necetl snad nikdy.
krom trochu te tendence v zaveru, kdyz jsme se oprostili od vsech neduhu prevodovky, ktere nejsou majitele ochotni priznat nam z toho vysel pomalu vitez...
A6 je dobre auto, ma lepsi kaplicku pristroju nez BMW, je mozna o chloupecek tissi, pocitove ma pevnejsi karoserii a volant na ovladani jednim prstem se take leckomu muze libit...

nicmene prevodovka je prusvih a ani ZF8 u BiTDi bohuzel resi jen malo. BMW to proste umi lip.
podvozek na vzduchu (zejmena allroad) je u A6 fajn, nicmene filtruje nejen nerovnosti, ale take vetsinu informaci (narozdil od BMW).
Tissi motor take nici vnimanou sportovnost.
Nejvetsi rozdil je poznat na hrane - BMW pri otoceni volantem v oblouku na hranici adheze zatoci, audi je jako krabicka...
I- drive jasne vitezi nad MMI
Sedacky opet lepsi v BMW
Vzdy kdyz sedim v audi rikam si, jak je navrzeno vzdusneji - vpredu mate misto nad koleny a je tam pocitove volneji. Nicmene vzdy, kdyz se chci projet sednu do BMW...
Pokud zvolite adaptive ride s aktivnimi stabilizatory, mate komfort i sport s takovym rozdilem nastaveni o jakem si audi muze nechat zdat :yes:
Avatar - AUDIRS6
konecne objektivni test !
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 15:43
dakujem za "objektivnu pochvalu" veci, v ktorych je Audi preukazatelne lepsie. ;-)
Ale:
S-Tronic vobec nieje take zufalstvo ako ho popisujes, keby to tak bolo, rozhodne by sa tak nepredavali, ZF je proste ZF - zelezo je rovnake, naladenie SW si robi kazdy sam, ale co som mal moznost pocut ludi, ktori mali priamu moznost presadnut z BMW do Audi so ZF ( v A8e ) , ja som mal moznost s odstupom casu porovnat ZF 8HP v 520d, s A8 4.2 TDi. Takze tam toho moc nenaporovnavam, ale fungovali +/- rovnako, rozhodne tak, ako vy sa to od nich ocakavalo.
Vzduch je gut asi vsade. Aj ked aj ten treba vediet naladit, plus treba si vediet vybrat aky vzduch chces. Rozhodne tato S-Line A6 nebude tlmit ako Allroad. :-!
A ze by ma to BMW nejako "vtiahlo do deja" ako 15 rokov stara E39 - na to tiez zabudni >:D
Tichsi motor je v Audi vzdy. - je to ich filozofia - klasicky 3 liter dizel nema byt hlucny.
To BiTDi sa moze hrat na "sportovca", ale hra sa cez vyfuk a nie cez repraky, alebo cez slabe odhlucnenie kabiny.
Co sa ovladania tych aut na hrane tyka, pomaly ti prestavam verit, ze by si vobec nejako sportovo s nejakou podobnou A6 skusal jazdit... 8-s
I-drive bol taka bieda, ze sa musel od MMI vsetko ucit: tlacitka, touchpad, grafika menu...teraz je to tak 50/50 - kazdy je zvyknuty na to svoje, rozhodne by som to takto ale nedokazal povedat, ze jednoznacne je nieco dobre a druhe zle. :-!
Sedacky - absolutny nesuhlas ! - Audi S-Line su uz gut, a S-Sportsitze s integrovanou opierkou hlavy - to je uz genialita absolutna. - ale - pre moju postavu. Takze ak tvojim proporciam vyhovuju viac BMW -Sitze - tvoja vec, len to zase nepis tak blbo, ze BMW ma lepsie sedacky pre vsetkych... :-!
Vzdusnost interieru - ani tam to uz nieje taky velky rozdiel, aj Audi ta dokaze pekne "pohltit" :-)
Hadam len pri polozke aktivne stabilizatory v cenniku BMW ma napada, ze preco takuto defakto pomerne jednoduchu, ucinnu a lacnu vec neponuka ku svojim podvozkom Audi...No asi preto, lebo DRC3 pouziva len RS6 - to je hydraulicky system, ktory dokaze presuvanim kvapaliny v priecne protilahlych tlmicoch aktivne potlacat bocne naklony...Skoda, za toto ide pochvala do Mnichova. ;-)
Dost dlho tento prispevok pisem, plus som este musel vybavit 2 telefonaty, tak ak ma este cosi napadne, skusim editovat, alebo odpovedat...
konecne objektivni test !
milda12
| 19. 1. 2015 16:34
Mel jsem lexus GS jako hybrid, mel jsem 2x BMW rady 5 (535i a 530d) nyni mam podruhe po sobe A6. Stridam ji casto se soucasnou 740D, 530D nebo RX. Osobne netrpim komplexem jedne znacky, je mi uplne jedno jake logo bude mit me pristi auto. Pri kazdem vyberu zacinam od nuly a resim jenom to, co se mi v dane chvili nejvice libi a nejvice mi vyhovuje.

Resi se zde treba nejake sportovni ambice. Uprimne u aut, co maji 5 metru, vazi s vybavou bezmala 2 tuny resit to, zda jedno projede zatackou o 1 kmh rychleji, nebo na nejakem okruhu ma o 1 s lepsi cas je proste smesne. K tomu mam nastesti druhe auto, ktere je pro ten ucel stvoren.

Vyssi stredni je proste veskrze auto na rychle a komfortni presunovani z bodu A do bodu B. V tom jsou dobre a plni to co maji, jen s ruznym charakterem, kdy ten charakter vyhovuje jednomu, ci druhemu. Reseni chovani na limitu je vtipne, protoze resit to u techto neohrabanych aut a je jedno zda je to audi, bmw, mb, lexus je proste smesne.

Verim tomu, ze BMW bude ve finale na tom limitu lepe fungovat co se tyka vyvazeni, ze Audi bude vice nedotacive, ale jak jsem jiz psal je to jako resit takove vlastnosti u linkoveho autobusu. Pochopil bych to o tridu nize, pochopim to u M3/RS4, ale u tuctovych dizl sedanu s automaty dvemi tunami a peti metry vazne ne.

Jelikoz ta auta pomerne casto stridam, tak jsem si dovolil napsat sve zkusenosti. Pokud ma ovsem nekdo sve vysnene auto a neni si zrovna sam sebou jisty, tak chapu, ze si musi dokazovat, ze jeho volba je ta lepsi a ze to druhe je proste spatne. Clovek, ktery sam se sebou a svym sebvedomim problem nema, toto nema zapotrebi.
Avatar - _Karel_
konecne objektivni test !
_Karel_
| 19. 1. 2015 16:45
:yes: Pěkně napsáno :yes:
Avatar - white label
konecne objektivni test !
white label
| 19. 1. 2015 16:58
Tak s tím se samozřejmě nedá nesouhlasit...
konecne objektivni test !
webpaja
| 19. 1. 2015 17:05
:yes: ;-)
konecne objektivni test !
acraft
| 19. 1. 2015 17:07
:yes:
Avatar - AUDIRS6
konecne objektivni test !
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 17:09
:-)
Lubi sa mi, ako mi to pekne vo vacsine pripadov inteligentnych spoludiskutujucich funguje: Trosku niekoho "nakopnem" a on sa potom rozpise objektivne, ze prijdeme k rovnakemu zaveru ! :-) :yes:
Su ale pripady, kedy to takto riesit nema zmysel... :-!
Takze dakujem, ze si to nakoniec zhrnul tak, ako som aj dufal, ze to chapes, lebo pri takychto autach sa snazit obodovat ich a povedat ze Audi ma 567 bodov a BMW 568 - no komedia riadna :-)
Ako vidis, ani ja nemam problem s objektivitou, len z tvojho predchadzajuceho prispevku sa mi zdalo, ze sa snazis niektore konkretne veci silou mocou pretlacat... ;-)
Takze OK, pohoda ;-)
konecne objektivni test !
webpaja
| 19. 1. 2015 17:26
Ty nemáš problém s objektivitou, pokud je v tabulce OOOO před vrtulí nebo čímkoliv jiným >:D
Avatar - AUDIRS6
konecne objektivni test !
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 17:46
ale noooo >:-[] fakt nie ;-)
konecne objektivni test !
fOE
| 19. 1. 2015 21:58
>:-[] :yes:
konecne objektivni test !
jossalito
| 19. 1. 2015 17:34
Podobně to tu píšu už roky. ;-) :yes:
Avatar - Dinar
konecne objektivni test !
Dinar
| 19. 1. 2015 18:31
Souhlas, vyšší střední to jsou primárně komfortní cesťáky, ale proč nemluvit o rozdílech? Po jízdě s dýzlovým ghibli jsem si říkal, proč jen BMW takhle nenastaví podvozek u pětky, páč zatáčky i s tím petimetrovým autem byly radost, 535d je proti ghibli nedotáčivý trakař. Ale koupil bych si ho místo 5er? Ne, protože mimo schopnosti zatáčet je to ve všem ostatním horší auto, v některých aspektech až otravné. Jinými slovy, míra řidičskosti není ve vyšší střední to nejpodstatnější, ale debaty o jízdních vlastnostech bych se ani tady nevzdával. ;-)
konecne objektivni test !
Mig_35
| 19. 1. 2015 21:12
No nevím. Nedává mi smysl, proč Audi u všech A6 nepoužívá tentýž automat, ale dává tam otravné DSG. Ale zase je na trhu ještě Mercedes, jehož automaty se nechytají ani na DSG:)
A jestli pro někoho není rozdíl mezi A6kou na vzduchu a s DSG oproti adaptativním tlumičům BMW se skvělým ZF 8stupňovým automatem, tak mu gratuluju. Ani na chvilku nepochybuju o tom, že A6 3.0 biTDi je špičkové auto, ale to je jenom vrchol pyramidy.
Tam bych dal přednost A6 před M550d. Ale ve všech ostatních případech je Audi
pozadu... A Mercedes je jenom pro klidné, nenáročné řidiče středního a vyššího věku:)
Avatar - AUDIRS6
konecne objektivni test !
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 22:18
Hmm, rozdiel hladaj v predajoch tych A6 na vzduchu s DSG, proti predajom BMW s adapt. tlmicmi a ZF8 HP. To pouzitie DSG proti HDM-ku bol dvojity tah: 1.- marketingovy - ze je to "sportovejsie" ( v tej dobe Audi asi najhlasnejsie hovorilo, ze A6 bude najsportovejsia lim. vyssej strednej triedy) a za 2. - ekologicky - je lahsia, prevody su napriamo cez spojku a nie cez HDM, a bol teda predpoklad na lepsie emisie...
A kedze tieto cisla si mozeme len zbozne zelat poznat, budu nase nasledne hadky uplne bezpredmetne... :-!
Podla toho co som ale mal moznost rozpravat sa s kamaratom, ktory robi dealera BMW, tak to percento ludi, ktori sa zaujimaju o adapt. podvozok nieje take vysoke, ako by si mozno cakal. Je to ale aj tym, ze uz X ludi povedalo, ze pokial by malo mat nejako obmedzeny rozpocet, tak lahsie by si vedeli nakonfigurvat 5er, nez A6. Nakolko A6 bez quattra a par podstatnych vymozenosti - to proste nieje ta A6, ktora je pripravena vyhravat vacsinu porovnavacich testov... :-!
Vzduch do nej povazujem tiez skoro za nevyhnutnost, pokial chces fakt velke kolesa. Po tej osobnej skusenosti s S-sportovym podvozkom a 19" si viem predstavit, ze by to mohlo byt aj jemnejsie - tak ako to chvalia testeri, ktori ju mali na vzduchu.
Prevodovka taky problem fakt nieje. Mal som problemy s rozjazdami, ale naucil som tu pravu nohu jemnej praci, a bolo vsetko ok.
Tak mi skus nejako popisat, cim je podla teba to Audi tak pozadu :-O
konecne objektivni test !
webpaja
| 20. 1. 2015 06:18
Když jsi u toho podvozku. Nebudu se s tebou dohadovat, je to tak trochu jako s Topperem o korejcích. F10 má na všech velikostech kol (jel jsem 17" i 18", větší jen s M-Pak) se standardním podvozkem o trochu kultivovanější podvozek než A6 v tý samý konfiguraci (tady jsem vyzkoušel i 16"!).
Vzduch není samospása a vždy bude mít problém s okamžitou reakcí, přesto to nikomu neberu. A6 vypadá po FL skvěle a M-B se může po obou německých konkurentech do doby představení novýho E jen koukat.
Avatar - AUDIRS6
konecne objektivni test !
AUDIRS6
| 20. 1. 2015 11:50
Lenze kedze ja niesom Topper, nemam problem dat ti za pravdu, ked viem, ze mas s Bawormi najazdene viac ;-) Ano vzduch nieje samospasa, ale potesi. A na tu univerzalnost, ktoru Audi musi predstavovat je to isto spravna kolonka na zaskrtnutie.
PS: uz ma nedavaj na Toppera, diky. :-!
konecne objektivni test !
Mig_35
| 20. 1. 2015 19:22
A6ka má být nejsportovnější limuzína a proto do ní dali DSG. A do její nejsportovnější varianty dali automat od ZF >:-[]
Avatar - white label
konecne objektivni test !
white label
| 20. 1. 2015 19:29
8st. Tiptr.(HDM) je u BiTDI i u RS6 hlavně k vůli vysokému krouťáku, dělat další/odolnější dvouspojku by se jim asi nevyplatilo. Jinak já bych spíš naopak přivítal hdm v běžných verzích a dvouspojky v S/RS.

P.S. Mimochodem RS6 se jako sedan/"limuzína" v aktuální g. nenabízí, takže "nejsportovnější limuzína" řady A6 (S6) dvojspojku vlastně má.
Avatar - AUDIRS6
konecne objektivni test !
AUDIRS6
| 20. 1. 2015 19:54
podpisujem krvou !!!! :yes:
konecne objektivni test !
Mig_35
| 20. 1. 2015 22:50
když nechceš A6 ve čtyřkolce, můžeš ji mít ještě :-) :-) :-) :-) :-) :-)
s předním náhonem. A když chceš do ní chceš pořádnou převodovku, musíš si připlatit za
BiTDi. Proč se nedává DSG do A8, když je tak dobré?
No nic, jak jsem psal, BiTDi může být alternativa k 550d, ale když chce člověk jinou A6,
musí si nechat líbit kompromisy...
Avatar - AUDIRS6
konecne objektivni test !
AUDIRS6
| 20. 1. 2015 23:05
kolego, este raz a pomaly:
V dobe uvadzania A6 na trh Audi systematicky posilovalo svoj "sportovy" imidz. Preto bola aj taka medialna masaz o "najsportovejsej" limuzine Vyssej strednej - A6.
Preto sa tak odovodnovala jej DSG prevodovka, plus este k tomu tie emisie CO2, ktore vdaka nej tiez vraj boli lepsie - plus - ze je lahsia.
Do A8 ide ZF 8HP standardne koli tej "limuzinovnosti" - proste prevodovka na komfort a silu. - Vsimol si si, ze 3.0 TDi ma v A8 vyssi krutiak = 600 Nm, a v A6 "len" 580 Nm ? a predtym dokonca len 550 Nm ? - to su jej limity - ako vidis, posunuli to o 30 Nm. Viac sa nedalo - aspon zatial :-!
Neber DSG ako nejaky moc velky kompromis - je to proste ich filozofia pre nas trh. V Cine a Amerike sa standardne ponukaju HDMka. A pre A4, A5 a Q5 benziny bola tiez urobena zmena z DSG na HDM ( ZF8HP). - pre A6 nie.
Este mi vysvetli : když nechceš A6 ve čtyřkolce, můžeš ji mít ještě
co ako ???
konecne objektivni test !
Mig_35
| 21. 1. 2015 08:23
Za smajlíkama - s předním náhonem, FWD, no prostě - trapas, který se u MB ani u BMW v téhle třídě nevyskytuje. Tam máš pohon zadních kol, což je u mně známka prémiovosti.
edit: takže když načipuješ A6, zrušíš tím DSG?
chápu to správně? že DSG je na limitu a jakákoliv další úprava výkonu ho roztrhá?
Avatar - AUDIRS6
konecne objektivni test !
AUDIRS6
| 21. 1. 2015 09:20
aaach, jaaaj, no to uz su mi strasne "premiove" tie A, B-klasy, 2er-ActiveTourer+bude aj horsie... Sam musis uznat, ze o RWD/FWD to nieje.
A limit DSG - podla ich internych noriem. Je tam este konstrukcna tolerancia - malo by to byt 30% co si spominam. Preto aj MTM, ABT a ini co tie motory uz cipovali, kludne na ne preberaju zaruku a len tak tie spojky nespalia... ;-) Zelezo urcite vydrzi, len spojky su namahane.
konecne objektivni test !
Mig_35
| 21. 1. 2015 10:03
áčko, béčko, dvojkové BMW, to je trošku někde jinde cenově, nemyslíš... byla dokonce A8 FWD....
konecne objektivni test !
Mig_35
| 20. 1. 2015 22:47
Já samozřejmě vím, proč do nejsilnějších verzí nemůže přijít DSG. Jen mi přišlo legrační konstatování o nejsportovnější limuzíně. Asi tam mělo přijít do její "nejsilnější" místo nejsportovnější.
Avatar - Emel
konecne objektivni test !
Emel
| 20. 1. 2015 13:29
Podle mě hodně záleží o tom, jestli se u BMW bavíme o xDrive nebo ne. Pokud ne, tak ta auta mají prostě odlišný charaketer.

Osobně vidím smysl i u nějaké uměřené konfigurace s 3.0TDI 160kW Quattro, proti které konkurenti staví dvoulitr...
konecne objektivni test !
zlysoused
| 19. 1. 2015 19:27
Máš k tomu asi ideální přístup. :yes: Ale o něčem se tady hádat musíme. ;-)
Avatar - AUDIRS6
Zázrak ???
AUDIRS6
| 19. 1. 2015 19:46
...alebo dostal Sergio rozum ?
[odkaz]
Zázrak ???
zlysoused
| 19. 1. 2015 19:55
Šmarja, snad ne.
Avatar - _Karel_
Zázrak ???
_Karel_
| 19. 1. 2015 20:07
Souhlas. S takovou by za chvíli neměl vw s kým soutěžit.
Zázrak ???
zlysoused
| 19. 1. 2015 20:13
Fanouškům VW asi přijde skvělé, když si budou moct vybrat, kterou z 20 značek si na svoje TDI nalepí. Já mám ale rád rozmanitost.
Zázrak ???
webpaja
| 20. 1. 2015 06:18
;-)
Zázrak ???
fOE
| 19. 1. 2015 22:00
Ja v tom citim tak max ironii, nic vic. ;-)
Zázrak ???
Makovnik
| 20. 1. 2015 15:59
Objavili sa spravy, ze Sergio pokukuje po dalsej znacke.
Zeby Fiat chcel kupit VW? >:D
Avatar - white label
Zázrak ???
white label
| 20. 1. 2015 16:52
Tak tahle verze už se naopak vtipnou nazvat dá... ;-)
Cena je chybne
Freddka
| 21. 1. 2015 09:27
Sorry, ale mam nejak cit na cisla, a tak jsem si to spocital a zjistil, ze nekde neco nesedi:

Litá 20” kola 20100,00
adaptivní pneumatický podvozek 55900,00
ambientní osvětlení interiéru 16400,00
asistent nočního vidění 57300,00
Audi Connect + Audi Phone box 26400,00
audiosystém Bose 28400,00
dekorace hliník/dřevo 56500,00
metalický lak 33400,00
měnič DVD/CD 18700,00
čtyřzónová klimatizace 20900,00
diodové světlomety 42400,00
navigační systém MMI 77100,00
paket asistenčních systémů 64500,00
kožená sedadla 36300,00
přední a zadní kamerový systém 31800,00
exteriérový paket S-line 51900,00
sportovní paket S-line 122700,00
střešní okno 44500,00
tónovaná okna vzadu 13000,00
sportovní diferenciál 30100,00
elektricky sklopná vnější zrcátka 14700,00

Priplatky celkem 863000,00
Cena v zakladu 1416900,00

Takze kdyz to sectu 2279900,00
Jenze uvedena cena v testovane vybave 2434700,00

Takze to nesedi o 154800,00
Coz je zrhuba 6.5%, a to je docela dost!
auto na dialnice
cudzinec11
| 21. 1. 2015 12:52
Ako auto je to urcite vymakane, ale skupina pouzivatelov sa zuzuje:
- s 5 metrami sa v meste velmi jazdit neda, ci parkovanie, ci otacanie sa, je to o zivot...
- bi-turbo do mesta a na kratke trasy urcite nie
- DPF, vstrekovanie a vyhrievanie mocoviny a pod. lahodky
- je to ako prva trieda v intercity, sportove ambicie s takymto autom mat netreba

Urcite je to super auto, ale skupina kupujucich je dost uzka - ti, ktori ho chcu vyhradne ako prve/druhe auto na diaľkove trasy si prijdu na svoje, inak to nedava velmi zmysel...
auto na dialnice
Freddka
| 21. 1. 2015 18:30
Souhlasim.
A na druhou stranu se po meste da jezdit i Range Roverem, bi-turbo je tak jako tak pro egoisty, DPF a mocovinu ma dnes kdejaky Passat a sportovat s A6 Quattro lze (v mezich sve tridy).
Avatar - _Karel_
auto na dialnice
_Karel_
| 21. 1. 2015 19:08
Možná se zužuje jen tvé vidění světa.Loni se v Evropě prodalo cca 85.000 A6. Měl bys jim vysvětlit, že jsou hloupí.
Mimochodem, kromě močoviny se tvoje výtky týkají i Mazdy 6 2,2d.Předpokládám tedy, že ti taky nedává smysl? >:D >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
auto na dialnice
AUDIRS6
| 21. 1. 2015 22:35
Pripada mi chlapec ako klon/dvojnik/alebo nieco v tom zmysle Simply Never-a. :-!
Proste vsetko koncernove + dizlove + velke + drahe je zle, a najlepsi je len klasicky atmosfericky "ultraspolahlivy" obycajny Japonec... :-!
Nema zmysel sa takymi zatazovat :-!
auto na dialnice
cudzinec11
| 22. 1. 2015 10:39
Mazda 6 2.2d? Ked, tak az po facelifte. A zmysel, no, ma svoje vyhody aj nevyhody:
- kombik ma 4.8 m, ale dost slaby vyhlad, ako z pat metroveho auta
- ale nema to pat metrov, takze manevrovatelnost lepsia
- uz sa objavili PROBLEMY so zmiesavanim oleja s naftou a najnovsie sa riesi vackova hriadel, ktora pri neosetreni moze viest az k destrukcii motora, takze to audi je so sestvalcom spolahlivejsie - aspon v tej minulej generacii, biturbo je nove aj tu
Avatar - _Karel_
auto na dialnice
_Karel_
| 22. 1. 2015 10:54
Co po facelifte? 2,2d nemá dvě turba? Neměří v sedanu 487cm? Nemá DPF?
Než něco napíšeš, přemýšlej.
auto na dialnice
cudzinec11
| 22. 1. 2015 11:28
Ma dve turba, ma 487 cm u sedanu, ma PDF.

ALE pravdepodobne ma uz odstranene tie problemy s olejom a s vackovym hriadelom sposobujuce od zavolania odtahovky po znicenie motora, co su u noveho auta prusery ako Brno /nic proti brnu/ a nedaju sa zlahcovat. Pozri si mazda forum japonec.eu, ako sa majitelia boja a skumaju a zistuju, toto sa moze stat u stocenej "sunky" po dochodcovi z DE, nie u noveho auta!!!
Avatar - _Karel_
auto na dialnice
_Karel_
| 22. 1. 2015 11:55
Já o voze, ty o koze. Psal jsem, že kromě močoviny má Mazda 6 všechny tebou zmíněné "nedostatky" A6. Tak proč sem píšeš o vačkových hřídelích?
Nejmenoval jsem mazdu 6 jako alternativu, ale aby sis ty , velmi skalní fanda, uvědomil, že tvoje kritika je dost mimo.
auto na dialnice
cudzinec11
| 22. 1. 2015 14:43
Ty si pisal, ze kromě močoviny má Mazda 6 všechny tebou zmíněné "nedostatky" A6.
A ja som ako skalny fanusik mazdy pisal, ze ma/mala/moze mat okrem tychto nedostatkov este aj problemy s olejom a s vackovym hriadelom!!

Dost vela negativ na odradenie od kupy. Preco tu pisem o vackovych hriadeloch??? Lebo mozu za istych okolnosti viest k zniceniu motora u dieslovej mazdy, co je na tom nepochopitelne??? Asi berieme problemy podla dolezitosti, nebudem tu riesit decibely pri 130-tke...

Ale v benzine 165k so spotrebou 7 litrov je to velmi zaujimava kupa:D
Avatar - _Karel_
auto na dialnice
_Karel_
| 22. 1. 2015 15:22
Pak jsem tě možná špatně pochopil, promiň.
S benzínem souhlasím- u tohoto auta nemá podle mě nafta moc smyslu, mimo opravdu velkých nájezdů.
Avatar - Emel
auto na dialnice
Emel
| 22. 1. 2015 10:38
Když to trošku zestručním - není to auto do města. Jo, není. Kamkoli jinam je to auto super a jde spíš o to, kdo si to může dovolit.
auto na dialnice
cudzinec11
| 22. 1. 2015 11:46
Off-topic:

Presne tak. Ja to beriem len trochu nostalgicky, mam odjazdene zopar desiatok tisic na staruckej dvojkovej A6, co mala 4.8 metra a benzin V6 a to este bolo aj auto do mesta, hoci s velkou spotrebou, ale dalo sa (s LPG:D).
Mohol som kupit aj so zapocitanim tejto novinky jazdenku - predminulu generaciu A6 trojliter diesel sestvalec, od rovnakej osoby, od ktorej bola ta dvojkova - sice takmer 100 000 km, ale garazovane, maximalne zachovale, servisovane v audi, nejazdene po meste, neburane, nestocene atd., velmi nadstandardna cena, ale... do mesta fakt nie, na nase uzke nekvalitne okresky je to tiez privelke, paradoxne je s tou starou vacsia sranda, dialkove trasy nad 200 km robim iba obcas..., ale predstava to bola pekna, ked diesel, tak sestvalec (nie 1.6, co ide od 1800-3000, a pod tym duni a nad tym huci a nejde)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku