Ekonomika
Automobilka ve své tiskové zprávě uvedla, že například u Octavie 2.0 TDI (110 kW) můžete s produktem Plus (150.000 km) ušetřit na servisu více než pětinu nákladů.
To jako dava Skoda ty penize ze sveho? To jako nam tuto sluzbu nabidla, aby na ni prodelavala? Tak tenhle je snad nejlepsi za cely tyden :yes: >😁
To jako dava Skoda ty penize ze sveho? To jako nam tuto sluzbu nabidla, aby na ni prodelavala? Tak tenhle je snad nejlepsi za cely tyden :yes: >😁
Co je na tom nepochopitelného ? V podstatě je to množstevní sleva. V opačném případě by polovina zákazníků prchla do neautorizovaných servisů, kde by teda nejspíše ušetřila ještě víc, ale to už je vedlejší... 😉
Předplacený balíček je levnější než platba při každém servisu, to je snad samozřejmé. Protože u Octavie je jedna částka, znamená to zřejmě, že se to víc vyplatí pro servisně náročnější motorizace, proto je asi jako příklad zvolen 2.0TDI.
Jak to má Škoda domluvené s dealery je věc jiná a zákazníka se to asi netýká... stejně jako otázka co se stane pokud olej zdraží na dvojnásobek. Pokud auto ukradnou... no, to už je jiná otázka.
Když ti někdo dá slevu 10% na práci, tak to znamená, že na tom prodělává? :no: Krom slevy navíc získáš lepší plánovatelnost, jistotu.
Osobně mi to bez ohledu na značku přijde jako dobrý nápad... akorát to zřejmě nepočítá s tím, že by někdo zkracoval servisní interval a dával jiný olej.
Jak to má Škoda domluvené s dealery je věc jiná a zákazníka se to asi netýká... stejně jako otázka co se stane pokud olej zdraží na dvojnásobek. Pokud auto ukradnou... no, to už je jiná otázka.
Když ti někdo dá slevu 10% na práci, tak to znamená, že na tom prodělává? :no: Krom slevy navíc získáš lepší plánovatelnost, jistotu.
Osobně mi to bez ohledu na značku přijde jako dobrý nápad... akorát to zřejmě nepočítá s tím, že by někdo zkracoval servisní interval a dával jiný olej.
Takovehle nabidky na slevu jsou usmevne. Skoda to ma dobre spocitano a timto si akorat zakaznika pojisti.
Pokud si prineses vlastni olej, svicky, filtr tak ustris skoro poloviny nakladu (priplatek za preprodani znackovym servisem) na servis. Bez ohledu na znacku si myslim, ze to neni dobry napad pro majitele auta.
Pokud si prineses vlastni olej, svicky, filtr tak ustris skoro poloviny nakladu (priplatek za preprodani znackovym servisem) na servis. Bez ohledu na znacku si myslim, ze to neni dobry napad pro majitele auta.
Je to dobrý nápad v případě, že to nechceš řešit, máš koupenou záruku na 5 let a těch 5 let se chystáš jezdit do autorizáku. Typicky to tak bude dělat firma, ale umím si to představit i u soukromníka.
Dávat vlastní olej jistě můžeš, na druhou stranu tím zvyšuješ riziko toho, že ti třeba pak automobilka neuzná záruku.
Dávat vlastní olej jistě můžeš, na druhou stranu tím zvyšuješ riziko toho, že ti třeba pak automobilka neuzná záruku.
U firmy ano, ale ta si myslim, ze by si mohla sama neco nasmlouvat i bez teto nabidky.
Tim, ze jednou za rok objednam nekde olej a vezmu ho do servisu toho zase extra moc neresim. Spise je to pro ty co tomu nerozumi, mozna tak pro zensky 😉
Servis ruci za to co tam naleje a vymlouvat se, ze sis prinesl svuj je mimo, pokud tam prineses presne to co tam leje servis 😉 Pokud je olej spatny, nemuze ho tam servis nalit.
Tim, ze jednou za rok objednam nekde olej a vezmu ho do servisu toho zase extra moc neresim. Spise je to pro ty co tomu nerozumi, mozna tak pro zensky 😉
Servis ruci za to co tam naleje a vymlouvat se, ze sis prinesl svuj je mimo, pokud tam prineses presne to co tam leje servis 😉 Pokud je olej spatny, nemuze ho tam servis nalit.
Servis v takovém případě ručí tak maximálně za to, že tam naleje správné množství tebou doneseného oleje, záruka na olej jde pak za prodejcem. Těžko můžeš přenést záruku vlastního koupeného oleje na servis, když od servisu nemáš prodejní doklad na ten olej. U servisu pak maximálně můžeš reklamovat, že ho tam nalil málo, nebo ho vyměnil blbě, ale ne pokud olej bude stát za prd, nebo mu něco bude.
Nechci prenaset zaruku za olej, jen rikam ze by tam servis nemel nalit misto LongLifu 5W-30 treba 10W-40, kdyz to vyrobce vozidla nepovoluje. Prijde mi zajimave, ze olej v servise je i o 400% predrazeny a pritom je sudovy(kde je sleva za mnozstvi?).
to je ale už o tom servisu, mezi autorizáky škodovky jsou jen například v rámci Prahy 4 tak velké rozdíly, že je třeba i vybírat mezi nimi.
Třeba já mám olej do roomstera, byť mám slevu jako firma z oboru levnější jen o 250 kč na těch cca 4 l. Ale kdybych šel do druhého, tak už mám rozdíl taky o 800 na čtyřech l.
Třeba já mám olej do roomstera, byť mám slevu jako firma z oboru levnější jen o 250 kč na těch cca 4 l. Ale kdybych šel do druhého, tak už mám rozdíl taky o 800 na čtyřech l.
Nasmlouvat si to můžeš i jako jednotlivec. Ale někoho to třeba ani nenapadne.
Servis nebude posílat tvůj olej na rozbor. Maximálně může zkontrolovat specifikaci a odmítnout otevřený kontejner. A pro mne je třeba podstatnější, jestli výměnu provedou pořádně.
Servis nebude posílat tvůj olej na rozbor. Maximálně může zkontrolovat specifikaci a odmítnout otevřený kontejner. A pro mne je třeba podstatnější, jestli výměnu provedou pořádně.
U Octávie máte stejné ceny pro oba programy, hádám, že to bude překlep...
Dobrý den,
díky za upozornění, už jsem to opravil 😄
díky za upozornění, už jsem to opravil 😄
Co ta cena za Citigo..proc je drazsi oproti Rapidu,Roomsteru a Fabce
???
Jinak jsem tedy rad ze vlastnim vuz japonsky..jelikoz moje servisni naklady za 9 let a 15Otkm jsou dosud ve vysi 43.500 Kc 😊
Samozrejme do toho nepocitam obutí...
???
Jinak jsem tedy rad ze vlastnim vuz japonsky..jelikoz moje servisni naklady za 9 let a 15Otkm jsou dosud ve vysi 43.500 Kc 😊
Samozrejme do toho nepocitam obutí...
Mám novou Corolu a tam to vychází dle ceníku takto:15tis. -3250,- 30 tis,-4700,- 45 tis.-3400,-. Svíčky mění až při 90tis. Nebo 6let. Tam je už cena 7 400,- :yes:
Možná se pletu, ale pokud je na autě malej nájezd (tvůj případ), není dobrý měnit olej po roce?
Znamy s Passatom bol na prehliadke po roku - maly najazd, olej mu nemenili, pretoze sa vraj meni az po xx km. Prisiel po druhom roku - stale nemal tych xx km. A znovu bez vymeny oleja.
No a potom sa motor zadrel. A vo VAG servise sa mu vysmiali, ze sa nestara o auto. A tak sa s nimi sudi.
Ide o zodpovednost vyrobcu a pristup k zakaznikovi. Ked mu das nerealne sumy najazdu na jednu napln, znes burku.
No a potom sa motor zadrel. A vo VAG servise sa mu vysmiali, ze sa nestara o auto. A tak sa s nimi sudi.
Ide o zodpovednost vyrobcu a pristup k zakaznikovi. Ked mu das nerealne sumy najazdu na jednu napln, znes burku.
Je naozaj pravda, že konkurencia ponúka takýto balíček iba v rámci operativneho lizingu? Na Slovensku by takeho tvrdenie bolo hrube zavadzanie, ako to je v Čechách?
Takže ušetřím až jednu pětinu tím, že zaplatím dopředu. Když budu jezdit do neautorizovaného servisu (ovšem kvalitního), tak ušetřím polovinu. Hezké počty tohle...
A kdyz toho vetsinu udelas doma sam..tak urcite usetris 2/3ceny a jeste bude mit jistotu jako ja, ze je to opravdu vymeno 😄
Ale rozumim tomu , ze pro nektere zakazniky a hlavne firmy by to mohlo byt zajimave.
Pro Skodu jiste take,ptoze pri koupi vozu dostane dalsi vetsi sumu penez.
Ale rozumim tomu , ze pro nektere zakazniky a hlavne firmy by to mohlo byt zajimave.
Pro Skodu jiste take,ptoze pri koupi vozu dostane dalsi vetsi sumu penez.
To usetris si myslim vice, rekl bych tak 80%. Zalezi jen kolik si autorizak prirazi na oleji 😉
Ono je to zajimave obecne pro kazdeho, tohle je paket, ktery se da napriklad rozpocitat do mesicnich splatek, takze nemusis v konkretnim mesici "skudlit" prachy na garancku, nebo pretahovat intervaly, protoze ti zrovna z Providentu nedaj ani korunu navic a do vyplaty daleko. Pro dalsiho kupujiciho to zase muze zvysit hodnotu vozu - jednak tim, ze pokud auto koupi jeste s platnym balickem, ma serviss taky uz predplacen a jedna tim, ze ma jistotu, ze auto bylo servisovano v autorizovanem servise s originalnimi dily a ne nekde v boude na predmesti z toho, co vyteklo a vypadlo z ostatnich aut.
No nevim, ale pokud musis mesic co mesic skudlit na garancku, pripadne ti nepujci nejaka lichvarska nebankovni firma, tak asi tezko nekde pod polstarem najdes 20tis a to nemluvim o cene noveho auta.
Program Standard obsahuje všechny dosud zmíněné úkony a přidává výměnu brzdových destiček a kotoučů, čištění a doplnění klimatizace, nebo kontrolu vozu před STK.
Nema tam byt misto Standard spis to Plus?
Nema tam byt misto Standard spis to Plus?
😉
tak to je ovšem strašný. Do novýho auta nacpat za 5 let 70 tisíc za servis mi přijde dost. 8-s
Za to si nekdo koupi v podstate zanovni karu, ktera ma najeto jen par km s dedkem za volantem, a jinak to ten dedek jen lestil v garazi, vid? >😁
Ale jinak se to da hezky napocitat: pet let = cca 5 garancek po cca 6000,- = 30 000,-.
Za co dal tech dalsich 40 klacku, je mi zahadou - pokud do tech servisnich ukonu nepocital nejake opravy po zarucni dobe (BTW.: Zaruku mas na nove auto standartne 2 roky, pokud ho kupujes jako fyzicka osoba, pokud ho kupujes jako osoba pravnicka "na firmu", tak je treba zaruku specifikovat ve smlouve a pokud toto nemas, tak zadnou zaruku nemas a kazdy pripad zavady je prezkouman samostatne).
Ale jinak se to da hezky napocitat: pet let = cca 5 garancek po cca 6000,- = 30 000,-.
Za co dal tech dalsich 40 klacku, je mi zahadou - pokud do tech servisnich ukonu nepocital nejake opravy po zarucni dobe (BTW.: Zaruku mas na nove auto standartne 2 roky, pokud ho kupujes jako fyzicka osoba, pokud ho kupujes jako osoba pravnicka "na firmu", tak je treba zaruku specifikovat ve smlouve a pokud toto nemas, tak zadnou zaruku nemas a kazdy pripad zavady je prezkouman samostatne).
Spotřebák? Brzdy....
Na Oktávku? Za 70000?? To není Mercedes aby desky s kotoučema stály 20-30000.
Něco z těch 70-ti byly servisní prohlídky, něco nějakej spotřebák, nejen brzdy,co třeba podvozek. Kdyby chlapec popsal, co platil, bylo by o čem se bavit.
Co chceš na Oktávce na 150 000 měnit na podvozku? Kotouče počítám za tu dobu jedny max dvoje a destičky řekněme troje. To jsou ale investice v řádu pár tisíc a ne 70.
Kdyby to byly 2x komplet značkový brzdy, tak to není zrovna pár tisíc. Vzhledem k nevelkýmu nájezdu je možný dost ježdní po městě, dovedu si pak představit třeba nějaký ramena atd. A nemluv pořád o 70tis., když v tom je x servisních prohlídek. Orientačně bych tedy bral těch 40. Což není málo, ale v autorizáku se utratit dají.
No já nevím. Já dával za komplet nový brzdy na Oktávku předek zadek s ATE kotoučema a Ferodo deskama 7000. A shoblovat za 150000 dvoje kotouče mi přijde celkem dost. Já za 100000 měnil jednou koutouče a desky a to si myslím, že nebrzdím málo. Ramena by si za 150000 km měnil tak možná na nějakým chatrným francouzským pekáči. Oktávka má podvozek bytelnej. Prostě mi to nehraje. Mohl by se Tomáš rozepsat o těch nákladech ať tady nespekulujeme.
No za 7 pětek bych to s tou zánovní károu moc neviděl ty rejpale. 30 klacků bych ještě pochopil i když garančka za 6K mi přijde teda dost, ale 70?? To si nemusím kupovat nový auto. Takový náklady na servis za 5 let provozu bude mít kdejaká stará hoblina, která bude výrazně levnější. Já myslel, že když si někdo koupí nový auto tak kvůli tomu aby mu fungovalo a nemusel do něj cpát horentní sumy. A ne si pořídit novýho drahýho žrouta peněz.
Vzdyt to je to, o cem pisu - neverim, ze jen garancky a spotrebak pri nich pouzity, vysly na 70k. Psal jsem, ze muj odhad je cca 30k (ano, i to je dost, ale je to Scout = olej do Haldexu, nebo co ja vim co vsechno je tam navic proti normalni zakladni predokolce s manualem), zbylych 40k nevim za co dal.
Ja jsem mel nova auta vicekrat a ani jedno me na servisu za dobu zivotnosti nestalo pres 30k a za tu dobu a ty KM by me to same stalo jakekoliv auto, jete, nebo nove, to je fuk.
Ja jsem mel nova auta vicekrat a ani jedno me na servisu za dobu zivotnosti nestalo pres 30k a za tu dobu a ty KM by me to same stalo jakekoliv auto, jete, nebo nove, to je fuk.
...tak třeba pro mě by to nemělo smysl.
Pokud si vezmu, že mám najeto 45 tis. km a tedy do těch 60 mě čeká prohlídka, tak když se podívám na faktury z autorizáku tak prohlídky stály😒br />
15 tis km 2397
30 tis. km 4300
45 tis km 3640
...a 60 tis. počítám, že bude stát taky ty 4300, tak mi to na těch 60 hází úsporu 1650 Kč když jim to zaplatím dopředu oproti těm 12990 kč...
tak nevím, jestli by se mi vyplatilo jim to platit kvůli šestnácti stovkám.
Pokud si vezmu, že mám najeto 45 tis. km a tedy do těch 60 mě čeká prohlídka, tak když se podívám na faktury z autorizáku tak prohlídky stály😒br />
15 tis km 2397
30 tis. km 4300
45 tis km 3640
...a 60 tis. počítám, že bude stát taky ty 4300, tak mi to na těch 60 hází úsporu 1650 Kč když jim to zaplatím dopředu oproti těm 12990 kč...
tak nevím, jestli by se mi vyplatilo jim to platit kvůli šestnácti stovkám.
Přesně to jsem si taky říkal. Já na Rapidu dělal jen jeden servis někdy v 25t km a stálo to asi 3.500 Kč. Teoreticky by do těch 60.000 km byla jen jedna další prohlídka (dle intervalu QI6) a pochybuju že by vyšla na víc než 8.500 Kč, tedy tolik aby tahle nabídka dávala smysl. A to se bavíme o programu Standard, v kterém skoro nic není. A pochybuju, že v tom bude možnost využívat častější servis, tj. za zkrácené intervaly.
Intervaly na to nemají vliv. Já právě mám 15 tis. intervaly. Ty máš stejný motor 1,2 TSI 63 kw jako já, takže podle mého nebudeš platit nic navíc. Prakticky Ti to vyjde stejně, protože já stejně v těch meziintervalech jen vyměňuju olej. V 60 budou dělat navíc svíčky, takže u Tebe to může být maximálně o trochu dražší za jiný olej, takže podle mě to bude stát maximálně tak kolem 5-6 tis v Tvém případě.
První garančka je jen na oleji a fitru.Samo,že se udělá taková vizuální kontrola ,max se sundají kola a vyfouká se maras z brzd.Je možné,aby ti tyto služby provedl i neautorizovaný servis?Potvrdil provedení a zapsal do elektronické knížky? :-!
to záleží na tom, jak moc je to neautorizovaný servis. Vím, že škodovka dělala školení jak zapisovat do elektronické servisní knížky i pro neautorizáky, protože jsem na to dostal taky pozvánku, ale jelikož já dělám jen pneu, tak jsem tam nešel. Takže možný to určitě je, ale záležet bude, jakou ten servis má se škodovkou smlouvu o spolupráci.
Jedna z "výhod" oslavovanych "moderních malých motoru".
😜
😜
Tyhle cifry u citiga jsou i na stránkách škody. Byl jsem si jistej, že tu mají špatně. Nepochopitelné.
Nebude to tím, že Citigo narozdíl od ostatních Škodovek nemá prodloužený servisní interval výměny oleje?
JJ CITIGO má interval 15000 km. To znamená olej 2x častěji než ostatní modely. Je proto logické, že zde bude cena dražší (neboť největší část nákladů na pravidlený servis pokrývá výměna oleje a filtrů)
to je hovadina co píšeš.
Jak píšu o vlákno výš. Já mám na 1,2 TSI 63 kw interval 15 tis km nebo 1 rok a vychází mi to u roomstera prakticky šul nul. u toho citiga to tedy bude v něčem jiném.
Jak píšu o vlákno výš. Já mám na 1,2 TSI 63 kw interval 15 tis km nebo 1 rok a vychází mi to u roomstera prakticky šul nul. u toho citiga to tedy bude v něčem jiném.
Nehledě na to, že olejová náplň 1,0mpi by mohla být menší než u Supa, a servis supa přece musí být zákonitě složitější, víc kontrolovaných věcí atd.
já myslím, že se tam leje do toho 1,0 mpi tak maximálně 2,5 l oleje. víc ne, vzhledem k tomu, že já ve čtyřválci 1,2 TSi mám asi 3,5, tak počítám, že u toho tříválce to bude ještě méně.
A v supovi bude skoro 2x tolik, což vymaže poloviční interval. Pro mě pořád nepochopitelné, aby servis 1,0mpi stál to co sup.
já si totiž myslím, že to bude v tom, že to auto má úplně stejný servis jako Seat Mii a VW UP. Tohle jsem totiž zažil už za blahých dob, když jsem měl Fiata Ulysse, který se vyráběl s Citroenem C8 a Peugeotem 806, všechny tyto auta měli stejně drahý servis naprosto nemlich stejný bez rozdílu.
A já si myslím, že pro to,to citigo je tak drahé na servis, protože servis na VW je automaticky dražší a na Seata o malinko taky, tak aby si lidé nevybírali auto podle nákladu servisu u tohoto modelu
A já si myslím, že pro to,to citigo je tak drahé na servis, protože servis na VW je automaticky dražší a na Seata o malinko taky, tak aby si lidé nevybírali auto podle nákladu servisu u tohoto modelu
Mě to příjde celkově poměrně drahé. Na Megana (dovolím si tvrdit, že je to srovnatelné auto s Octavii) stál ten service pack 19 900 Kč na 5let/100t km, což je skoro polovina ceny u Octavie.... A to tady zastánci Škodovky vždy tvrdí (kupodivu i v této době), že si je kupují proto, že jsou na ně levnější díly a servis...
Jen doplním, že Megane má interval 20 tis.km, takže v onom packu na 100tis.km má uživatel 5 prohlídek, kdežto Octava/Superb při intervalu 30 tis. má prohlídky jenom 3. A to se vyplatí... škodovce....
jenže automobilky chtějí růst, tak jak to zbastlit? Opět další výmysl ekonoma - dnes získané peníze mají větší hodnotu než v budoucnu. Navíc si Škoda nabere potřebné ovwečky, které jí nebudou servisovat vozy po garážích...
Ze strany Škody další výdrb na zákazníka, ale proč ne.
Ze strany zákazníka ale čiré bláznosvství. Stejně jako operativní leasing pro fyzické osoby... Ale zkrátka moderní doba je moderní doba.
Jen by mě zajímalo, jestli Škoda bude natolik solidní, že když mě v půlce předplacené záruky potká totálka, tak mi zbylou část vrátí... Myslím ale že nikoliv, jak jednou peníze seberou, ohledy na nikoho neberou... 😉 :-!
Ze strany Škody další výdrb na zákazníka, ale proč ne.
Ze strany zákazníka ale čiré bláznosvství. Stejně jako operativní leasing pro fyzické osoby... Ale zkrátka moderní doba je moderní doba.
Jen by mě zajímalo, jestli Škoda bude natolik solidní, že když mě v půlce předplacené záruky potká totálka, tak mi zbylou část vrátí... Myslím ale že nikoliv, jak jednou peníze seberou, ohledy na nikoho neberou... 😉 :-!
No, já považuju za vcelku rozumný chodit v záruce do autorizáku. Jestli bych si objednal toto- nevím, ale jako nějakej podraz mi to nepřijde. Chceš- zaplať a ušetři, nechceš- nech být. Nikdo tě nenutí.
"..nechceš- nech být. Nikdo tě nenutí. .." . Kdyz to udela KIA se 777 zarukou zapocitanou v cene, tak to je podraz. Kdyz to udela SKODA s 30 klacky na prkno k cene auta, tak to je fajn. 😉
Nechce se mi věřit, že bys byl tak hloupej, a nepoznal rozdíl mezi prodlouženou zárukou a servisem zdarma.
Jinak já u Kie akci 777 beru jako bezva věc, nevím, proč podraz? Aniž bych studoval podmínky, dát 7-mi letou záruku na auto, který je všeobecně za super cenu(Ceed) - co chtít víc?
Jinak já u Kie akci 777 beru jako bezva věc, nevím, proč podraz? Aniž bych studoval podmínky, dát 7-mi letou záruku na auto, který je všeobecně za super cenu(Ceed) - co chtít víc?
".. hloupej, a nepoznal rozdíl mezi prodlouženou zárukou a servisem zdarma.."
To neni o mne - moje penezka ten rozdil nepozna. Ja KIA 777 jako podraz nevnimam, ale vetsina H/K bijcu si v tom libuje to napadat. BTW, kdyz to po mne prectes pozorneji, muj komentar je nakloneny KIA a vubec ne k poslednimu vykriku zoufalstvi od skoda auto. 😲
To neni o mne - moje penezka ten rozdil nepozna. Ja KIA 777 jako podraz nevnimam, ale vetsina H/K bijcu si v tom libuje to napadat. BTW, kdyz to po mne prectes pozorneji, muj komentar je nakloneny KIA a vubec ne k poslednimu vykriku zoufalstvi od skoda auto. 😲
To přece musíš vědět sám jestli chceš servisovat auto po garážích... a pokud jo, no tak si nepředplatíš autorizák.
Jasne, neco ti nabidnou a ty si to muzes vzit, nebo nemusis = jasny podraz a vydrb!
Jesteze mame posla pravdy, ktery nam toto odhali a otevre nase oci, zaslepene potrefenym holubem...
Vazena redakce - nejde nejak naprogramovat nejaky skript, ktery by tu povolil zverejneni jen tech komentu, ktere nejsou absolutne dementni?
Jesteze mame posla pravdy, ktery nam toto odhali a otevre nase oci, zaslepene potrefenym holubem...
Vazena redakce - nejde nejak naprogramovat nejaky skript, ktery by tu povolil zverejneni jen tech komentu, ktere nejsou absolutne dementni?
"..., tak jak to zbastlit? Opět další výmysl ekonoma - dnes získané peníze mají větší hodnotu než v budoucnu..."
Skvely postreh! :yes:
Ja bych to dotahl jeste o jeden krucek....kasino nemuze prakticky prodelat (statisticky ano s velmi malou hodnotou), at uz v kostkach, pokeru ci rulete. SKODA AUTO to ma spocitane. Planovana obsolescence s deflaci ruku v ruce a po peti letech ma zakaznik hromadu srotu.
Skvely postreh! :yes:
Ja bych to dotahl jeste o jeden krucek....kasino nemuze prakticky prodelat (statisticky ano s velmi malou hodnotou), at uz v kostkach, pokeru ci rulete. SKODA AUTO to ma spocitane. Planovana obsolescence s deflaci ruku v ruce a po peti letech ma zakaznik hromadu srotu.
U MB předplacenný servis na 120 000km nebo 6let činil 3% z ceny vozu tj. od 20 000Kč
a za tuto "navoňenou bídu" z Boleslavi je to tada pořádná raketa.
a za tuto "navoňenou bídu" z Boleslavi je to tada pořádná raketa.
Jsem to teď počítal podle faktur a za 5 let a 100tkm jsem zaplatil vždy v autorizovaném servisu Škoda 12718,-. Takže 16.490,- za základní program je moc. Program PLUS za 30tKč je úplně mimo, brzdy jsem měnil až teď ve 103tkm, ale ještě by vydrželi originály za 3600,-, 14tis Kč by vydělali >😁
Jako firemní vozdla máme škodovky. Už jich bylo cca 30. Všechny možný typy. Auta posíláme do světa v cca 300000Km . Pravdou je, že za ty leta nás ani jedno auto nezradilo. Nicméně posledních pár let sleduju zhoršující se kvalitou i životnost. Začalo to roomstrem a teď i oktávky. Takže do světa jdou už ve 200000km. Donedávna jsem zarytě tvrdil, že neautorizovaný servis je nekvalitní servis. Popravdě bych si za to teď naliskal. Přestal jsem auta do autorizovanýho dávat. Ne kvůli ceně, ale kvůli kvalitě prací. Chci aby zaměstnanci jezdili v bezpečných a dobře udržovaných autech. Bohužel takové kvality jsem se v autorizovaném servisu nedočkal. Jmenovat nebudu. Ale ze zkušeností : Šmelení s díly, místo nového jen repas, když chci vadný díl vidět tak nelze, vynechané rozvody, neměněný olej. brzdové destičky bez kontroly atd atd. Po stížnosti a fotodokumentaci zaslané do škodovky bylo vyjádření, že je vše ok a že věří servisu. Takto odpoví zákazníkovi po dvaceti letech a 30 autech. Platit za servis dopředu - u škodovky nikdy. Servis(ten co znám já) to udělá tak, že když už díl prohlédne tak ho vrátí a napíše vyměněno. Když od nich odcházel mechanik tak jsem zjistil, že běžná praxe byla auto odvýst na dvůr, nechat vyčistit interiér a umýt v myčce a toť vše. na servisu už se něco vymyslí a napočítá. Teď jezdím do neautorizovaného servisu a jsem spokojenej. Vadný díl apod dostanu v krabici a přístup je úplně jinde. Podobný zkušenosti mám u kamionů, kde chcou platit roční servisní poplatek jako takovou zálohu až se bude něco měnit. Zlodějina první třídy. Zjistil jsem, že aby tu cenu co sem tam za rok nasypal, stáhli, mění ceny běžných dílů o desítky procent a dávají navíc položky, který nelze kontrolovat. Mega business. Vozy škoda mám rád, ale pachuť servisu a celkově nastavení cen nových aut mě dohnaly k tomu, že nový firemní auta už jsou jiné značky s mnohem lepšími podmínkami. ;-\
Spíš reagují na konkurenci KIA, kde je toto již v ceně automobilu. :yes:
Další hloupý fail od Škodovky.
U Skody ide o "predplateny servis" t.j. bezne servisne prehliadky a spotrebne diely/naplne (olej, filtre, sviecky, platnicky, atd), ale nepokryje to vymenu dielov ktore sa mozu jednoducho pokazit (ak sa v ramci preventivnej servisnej prehliadny nevymienaju)...
Od roku 2006, kdy přišel první Ceed, tady nečteme od nic jiného... lži a výkřiky do tmy od zoufalců pracujících v Čechystánu pro Škodovku.
Jediní hejlové, které ve svém okolí vnímám jsou ti, kteří jsou (při své snížené rozumové schopnosti oddělit marketingové žvásty od reality) ochotni platit za průměrné plečky z MB nadprůměrné peníze a ještě si přitom připadat jako honorace >😒]
ona "slavná akce" 777 funguje i v německu, tam se taky nachytalo moc "hejlů" 😄
Poskytnutí materiálu, kromě provozních kapalin pro pravidelný
údržbový servis. Zahrnutý materiál: olejový filtr, těsnění zátky
olejové vany, vzduchový filtr, palivový filtr, kabinový filtr,
zapalovací svíčky.
Je jasné, že ty brzdové destičky Vám nedají. Brzdové destičky se nemění v rámci pravidelného servisu ale na základě opotřebení. To co nabízí škodovka je ve vyší variantě na všechno😒br />
Varianta Plus zahrnuje nad rámec úrovně Standard také servisní úkony k zajištění bezproblémové provozuschopnosti vozidla po dobu trvání služby. Jedná se o výměnu dílů podléhajících opotřebení jako jsou brzdové destičky, brzdové kotouče, stěrače, ale také pravidelné čištění a doplnění klimatizace, nebo například kontrolu před STK. Zajištění provozuschopnosti kryje i nahodilé poruchy v rozsahu obdobném ŠKODA Prodloužené záruce. Obě varianty zahrnují v předepsaném rozsahu použití ŠKODA Originálních náhradních dílů a práci nutnou k jejich výměně.