Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Touareg 3.0 TDI Terrain Tech – Říkejte mi Off-road

Luxusní SUV od Volkswagenu s třílitrovým turbodieselem jsme již otestovali, tenhle exemplář je však v něčem jiný – směle jej můžete nazývat off-roadem!
Zpět na článek
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:10
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Pravověrné offroady mívají možnost uzavřít diferenciály a redukční převod, což má tahle verze Touaregu taky.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:01
Touareg
Konečně!!! Marně tu už měsíc vyhlížím, kdy se dozvím něco o novém Touaregu.
Ještě by neškodilo, porovnat ho s konkurenty a možná i poradit, co koupit.
Já bych to ocenil.
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
20. 1. 2015 16:50
Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Co je na tomhle víc off-road?
V čem je elektronika lepší než Torsen?
Na co je v terénu víc momentu jen na zadni kola?

Tohle je další krám jen pro "blondýna".

Úroveň tady prudce klesá... asi se fakt odhlasim. Těžiště z nulové konkurence, ale všechno ma své meze...
20. 1. 2015 17:11
PřeTDIováno
No už mi přijde, že tady je malinko zacpáno testy aut s 3,0 TDI. O počtu článků s Touaregem za poslední měsíc nemá smysl psát.

Je to k zamyšlení, ale pokud aspoň kape, pak to chápu. Lepší machrovat zadarmo v Touaregu než třeba autě segmentu B nebo C neněmecké značky, že...
20. 1. 2015 18:54
Off-road na galuskach
Zdůrazňuji že TerrainTech je Volkswagenem myšlen jako Off-road ne jako obyč.SUV.

1. "Normální" touareg by v terénu uměl 100x víc než tento TerrainTech na obyč. zimních gumách.

2. Disky / profil pneu nekoresponduje s OFF-ROADEM

3. Místo těch chromovaných lišt raději plastové ochrany dveří.

4. Co to je ... s uzávěrkou se může differenciál roztrhnout ? Ano určitě NEJEZDIT s uzávěrkou 100 km/h po asfaltu ale v terénu kde se nějaký prokluz předpokládá (ale třeba i ne ) ten differák a poloosy musí něco vydržet - ne apriori strašit/omezovat uživatele. Buď umím udělat robustní konstrukci nebo se do toho vůbec nepouštím.

5. Co kdyby redakce zkusila zachytit v testu a na videu ten skutečný rozdíl mezi "normál x TerrainTech" a projet aspoň 10 minut opravdový terén s demonstrací co to umí ?
Tu louku co po ní jedete projedu s každou felicií.
21. 1. 2015 04:29
Po měsíci opět
A tak tě tu máme po měsíci znova Touaregu. Vypadá to, že zástupci automobilek v ČR přestali dávat ACZ auta na testování.
Jak jinak si vysvětlit další test v zásadě identickýho Touaregu (jistě, ty pakety přece!!!), navíc po záplavě PR hloupých srovnávaček.
To, co redakce předvedla u tohoto modelu za dva měsíce je naprosto nevídaný...prodejci by si měli stydět. Někdo z redakce musí mít Tourega opravdu rád :-)
20. 1. 2015 19:32
Re: PřeTDIováno
A kolikrát ty sám ještě změníš nick? Tuším, už dvakrát jsi to udělal. >:D :yes:
20. 1. 2015 19:20
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Jinak problém Torsenu bez uzávěrky je, že nemá rád kola ve vzduchu. Což se ti na silnici jen tak nestane, ale v terénu vzhledem k omezené křižitelnosti náprav ano.

V obou případech dostaneš diferenciál s planetovým převodem (Torsen je Type C). Jen tahle rozvodovka má elektronicky řízenou uzávěrku a je myslím od BorgWarner (Torsen patří JTEKT).

Víc momentu na zadek? Těch 80 % v článku se myslím týká klasické verze (jak jistě víš, Torseny mají TBR) a je ti to dobré, když předek prokluzuje. ;-) Jsi si jistý, že sám nejsi "blondýn"? >:-[]
20. 1. 2015 17:39
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Ústrojí by mělo být také odolnější (navržené na častější provoz v terénu) a mezi další rozdíly patří i větší světlá výška (se vzduchovým podvozkem 30 cm) a z toho plynoucí lepší úhly (se vzduchovým podvozkem jsou oba nájezdové slušných 33°).
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 18:47
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
sorento ma svetlu vysku 185mm ( vid aktualizovany clanok vcera vecer ) ..... co je nieco podobne ako ma X5 ..... nevidim tu problem... ono tieto auta ako povedzme X5 alebo santa fe uz nepojdu moc do terenu ... ich revirom je dialnica a dialkove trasy....
20. 1. 2015 18:24
Re: PřeTDIováno
Jé jelito, ty už jsi tady dlouho neprudil. To zas bude nakydáno. Tak jakou chytrost nám napíšeš dneska? Zkušíš něco k tématu, nebo budeš tradičně jen hnojit? :-)
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 18:14
Re: PřeTDIováno
...tam je potom vzdy riziko teatralneho navratu... >:-[] - s inym menom, pohlavim... >:-[]
20. 1. 2015 17:36
Re: PřeTDIováno
A tvůj teatrální pseudo odchod z tohodle serveru přijde kdy? >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 1. 2015 16:42
Re: Touareg
Pocuj, mas ocividne problem reagovat na nazor ineho cloveka ako dospely jedinec.

Ja som tvoje skreslene porovnanie za drist neoznacil, ani ti neupieram pravo prejavit nazor.

A nehnevaj sa, ale Porsche je hierarchii 'premie' ci exluzivity o nejaky ten stupienok nad Audi.
21. 1. 2015 12:58
Re: Touareg
Veľa veľa rokov dozadu som čítal v časopise pre bikerov rozhovor s šéfom značky GT. Novinár sa ho opýtal, čo hovorí na to, že niektoré značky bikov kopírujú ich design rámu triple triangle. Na to mu odpovedal presne toto: "VW s motorom Mercedes, nikdy nebude Mercedes. Samozrejme sa všetci nemôžeme voziť na Mercedesoch, ale nikto nedostane Mercedes za cenu VW." Platilo to pred 15 rokmi a môj názor je, že to platí aj teraz.
Avatar - fOE
21. 1. 2015 08:34
Re: Po měsíci opět
Kdo chce rozmanitost, musi ke konkurenci. Taky nechapu proc. ;-\
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 00:15
Re: Touareg
??? Jsem nechápavej, nebo fakt dovnitř?
To zní dobře.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 22:26
Re: Touareg
Phaeton se sice neprodával, ale co jsem tak vždy pozoroval, tak motorizacemi i interiérem se za Audi zas tolik schovávat nemusel :-) Ale tady se dle mne krásně projevil ten kontrast, že za cenu Phaetonu bylo už Audi, které je prostě prestižnější....
20. 1. 2015 22:25
Re: Testy
Obecně se dřív testovaly dražší auta, třeba Quatroporte tu bylo několikrát. Otestovat novou M3 nebo M5 byla absolutní nutnost. Dnes už je několik let od uvedení M5 a nikde ani čárka...
20. 1. 2015 22:23
Re: Touareg
Já bych řekl, že Touareg je jediné auto, které se řadí mezi skutečnou prémii z vozů VW a bylo tak i přijato. 5.0 TDI bylo ve své době považováno za něco extra a i dneska je Touareg luxusní SUV. Stejné přijetí se třeba Phaetonu nedostalo nikdy. O takové prodejnosti jako Touareg se může Phaetonu jenom zdát.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 22:07
Re: Touareg
VW může atakovat prémiovky jedině cenou... v určité výbavě a ceně se tyto zájmové skupiny mohou protnout. Krásným příkladem je právě to BiTDI Passatu, kdy v této cenové adekvátně vybavené a výkonné Audi nedostaneš. Ale to není jen Volkswagen, ale i další značky.... v nižší střední kolem 800 tisíc, což je cena průměrného A3 dostaneš třeba Ostrý Focus ST, či Golf GTI, nebo Octu RS.... Co je lepší? Jasně, že každý tady na diskuzi bude hlasovat pro Hothach, ale na pracovní schůzce vzbudíš lepší dojem i s "oholenou"A3/ A4kou s obyčejným dvoulitrem, než s Octávkou, byť sebelepší.

Tourage už má lepší image a mne se i hodně líbí, ale Passat je pořád Passat a mimo vrcholné verze na první pohled poznáš ten rozdíl mezi mainstreamem (byť hodně dobrým) a prémií....
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 21:56
Re: Touareg
Skusim ja, co najkratsie:
Aby VW porazalo superlux - na to ma Bentley a Bugatti., proti klasickej premii ma Audi a Porsche, no a proti klasickemu mainstreamu ma VW, proti tym, ktorym sa aktualne nedari a su nad hranou priepasti (PSA a podobni) ma Skodu a Seata...
Staci tak, alebo treba rozpisat co znacku, to stranu ? >:-[]
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 21:21
Re: Touareg
A-ha. Hmm. Jo.
Ta navi je pěkná.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 21:01
Re: Touareg
O čem je luxus a v čem porazí prémiovky?
20. 1. 2015 19:39
Testy
Když se podívám pár let zpátky, tak se tady testovaly i 911ky. Vrcholné benzínové verze od limuzín,jako 550i, 760i. M3, M5,6. Co se stalo? Už to prostě nechtějí půjčovat?
20. 1. 2015 19:07
Re: PřeTDIováno
Tahle varianta downsizingu je zajímavější. :-)
20. 1. 2015 18:54
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
X5 by měla mít 21 cm. Nic extra (však také nemá výškově stavitelný podvozek), ale 185 mm je myslím na hraně definice terénního vozu.
20. 1. 2015 18:32
Re: PřeTDIováno
Ano, to jsi dokázal teď i ty sám. Gratuluji, takhle si naliskat. >:D :yes:
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:22
Re: Touareg
Dobrých aut a dobrých seriálů není nikdy dost ;-)
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:16
Re: Touareg
Seriál, co koupit, už zřejmě skončil, ale pokud bys trval na jeho pokračování... >:D ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 19:07
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
ved sorento nie je offroad.... je to SUV na cesty... najlepsie sa citi na americkych dialkovych cestach :yes:
20. 1. 2015 18:25
Re: PřeTDIováno
Pěkne jsi popsal svůj dnešní slint! >:D :yes:

PS: Pokud máš něco mezi ušima a není tam prázdno, ponáš, že si z tebe dělá srandu dost lidí. ;-)
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:48
Re: Touareg
Jasně.... a bude vedle ní tááákhle malý... ;-)
20. 1. 2015 17:45
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
30 cm? To je velmi pěkná hodnota, oproti nedávno představené korejské "konkurenci" skoro dvojnásobek.
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 18:59
chlapci nam presedlali
z audiny 3.0 tdi na touareg 3.0 tdi.... no parada.... testovat 3 audiny a 2 vw a to vwsetko v priebehu dvoch tyzdnov..... to musi byt uz stereotyp pre tych chalanov ... vsade samy koncern .....ktovie co nas caka zajtra .... faceliftovane Q3 vs tiguan - co koupit? ;-) .... a v piatok? test noveho TT s dizlom? a potom co... dalsi passat kombi tentokrat bez biturba? ...... v poslednom case su tu moc pestre testy.... len co je pravda .. moc pestre ;-) :yes:

za mna osobne... touareg je pekne auto.... ;-) :yes:
20. 1. 2015 18:23
Re: PřeTDIováno
>:D :yes:
Neb variace na téma: Dobří holubi se vracejí.
20. 1. 2015 18:30
Re: PřeTDIováno
tak jestli jsou to takovy jelita jako ty tak to nikomu nemuze vadit
Avatar - Ja Prvni 123
25. 1. 2015 19:47
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
No, reklama na tom postavena byt mohla!
Ale jede.
Zkoušel jsem to.
;-)
Avatar - white label
24. 1. 2015 16:18
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Torsen s kolama ve vzduchu nejede, právě na tom měli svého času postavenu reklamu někteří propagátoři (především x-drivu) různých "video demonstrací" zaměřených proti podélnému quattru s Torsenem.
Avatar - Ja Prvni 123
24. 1. 2015 16:06
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
No, možná jsem "blondýna", co už ted.
Ale když kromě čtení na webu zkusis i řídit nějaké auto tak zjistí s, ze ten torsen vlastně vůbec není špatnej ani s kolama ve vzduchu - jen s tím musíš umět jezdit.
;-)

Jinak připouštím, ze tu redukci jsem přehlednul, ta je fajn. Ale každá elektronika je v terénu k zlosti: citlivá na vlhko, přehřátí, nárazy... není nad kus železa.
Avatar - fOE
22. 1. 2015 08:37
Re: Konkurence?
Tak pokud budou chodit vzdy na stejnou vahu tak sice nemuzeme s jistotou rict kolik v absolutnich cislech to ktere auto vazi, ale budeme mit alespon dobry prehled o rozdilech mezi jednotlivymi vozy.

A jinak kazdej kdo mel to "stesti" kdy drzet sedadlo s vyhrevem vi kde ty kila jsou. Elektricke ovladani prida taky neco, pak panorama, neco lepsi audio a kilicka skacou jedna radost. :/

Kazdopadne ta hmotnost noveho passatu i po tom zvazeni mi jako spatna neprijde. Vzhledem k tomu, ze jde o mainstream, s naftovym motorem a o jak velke auto jde je to hmotnost furt dobra, jen uz neni vynikajici jak se snazi lidem namluvit papiry.
22. 1. 2015 06:45
Re: PřeTDIováno
Tak jsem to i s tvou pomocí našel a odpověděl :-) píšu to pro jistotu i tady, jelikož reakce neodebíráš a kdyby ses do diskusí vracel jenom po sem.
Avatar - AUDIRS6
21. 1. 2015 22:24
Re: Touareg
Mas skreslene vnimanie celeho automobiloveho sveta. Dlhsie pozeram tvoje komentare, a akonahle je mozne pospinit koncern, hned to aj robis. Toto bohuzial drist je. Pozri si ceny Cayenne a Q7, X5, ML...myslis ze si niesu konkurenti ? hmm, tak napis to panom do Autobildu, Autozeitungu a AMS - ze porovnavaju klasicku premiu s "nadpremiou" alebo ako by si Porsche oznacil ty majster >:-[] Nehovoriac o tom, ze ak je po ruke RangeRover, kludne ho do testu pridaju.
Exkluzivita ak ma vyplyvat z ceny - tam uz proste bohvieaka pri Porsche nieje. Ceny su uz porovnatelne s D3. Len si musis pozriet aj vybavy a zameranie konkretneho modelu. Nieze vytiahnes Cayenne GTS oproti X5 3.0d :-! Takze nehnevaj sa, ale tvoje zavery su chybne. A bude horsie: Porsche planuje navysit produkciu dost vyrazne, plus rozsirit svoje portfolio o dalsie cenovo s D3 uplne porovnatelne modely.
Jedine co aktualne maju exkluzivne je P918 Hybrid.
Takze sa na to este raz pozri a potom uznaj, kto ma skresleny pohlad na vec. ;-)
21. 1. 2015 21:12
Re: Konkurence?
Nemluvě o tom, že to dopočítávali (přitom nádrž nebyla ani prázdná, ani plná, ani palivo neodčerpali - alespoň to nikde zmíněné není). K tomu si přihoď nepřesnost té váhy a další neznámé. Přesné číslo tedy nemá cenu řešit. Bavíme se o více než metráku.

Teď kdyby dokázali napsat, kde ta kila jsou. Jen ze zvědavosti. Jaký je rozdíl například mezi základním sedadlem a sedadlem s elektrickým nastavením, vyhříváním, odvětráváním, masážní funkcí atd.
Avatar - white label
21. 1. 2015 14:45
Re: Touareg
Jo, ale V8 benzín chce v Evropě do velkého SUV jen pár lidí. Já psal o srovnání koncernovwých dieselových motorů s dieselovou produkcí MB!, kde to aktuálně opravdu není žádná velká sláva, tedy pokud pomineme jejich "prvenství" s dieselovou R4 v S-klase. 8-s ;-)
Avatar - praděda7
21. 1. 2015 14:36
Re: Touareg
To jo. Ale BMW ten V8 v X5ce stále nabízí. Sice jen pro ty co vlastní benzinovou pumpu, ale nabízí... ;-)
Avatar - white label
21. 1. 2015 13:35
Re: Touareg
Nikdo nerozumí všemu, někdo rozumí kolům, někdo autům...
O takovém V8 TDI v Touaregu mohou dnes (nejen) zákazníci MB pouze snít (a podobně je tomu i u V6 BiTDI). ;-)
Avatar - white label
21. 1. 2015 12:51
Re: Touareg
Takže on neměl na mysli velikost displeje? Tak proto jsem to raději ani nepochopil. ;-)
21. 1. 2015 12:29
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Ale Sorento, na které jossalito naráží, ne, že.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 12:24
Re: Konkurence?
Pochopím, že se jim (tu) nechce utrácet za brzdu.Ale zvážit auto, nebo změřit obsah kufru(viz. nový Pasat kombi 650l), to by dělat šlo.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 12:22
Re: Konkurence?
S neobjektivitou AF naprosto souhlasím.
Avatar - fOE
21. 1. 2015 11:32
Re: Konkurence?
Me vysledne hodnoceni by bylo taky jine, O3 nahrabala dost bodu za osulenej servis atd. kde ja bych auta stejne 30tis km se stejnym olejem netrapil, ale jinak proc ne. Autori dobre vysvetlili jak a proc tak hodnoti a dali k dispozici tabulku kde si sam kazdej mohl urcit vlastni vahu te ktere kategorie. Navic z jednoho dilu do druheho brali v potaz i zpetnou vazbu od diskutujicich. Na ceskoslovenske pomery nevidany pocin, ja jim za to tleskam (nehlede na to ze by me vysledek vysel asi trochu jinak).
21. 1. 2015 11:16
Re: Konkurence?
No a vyhrala to oktavka. To by tady nekteri nerozdychali.
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2015 10:12
Re: Konkurence?
dakujem za vysvetlenie ;-) :yes:
21. 1. 2015 10:09
Re: Konkurence?
Pokud si některý z těch aut projedeš, tak některý závěry testů na AF nelze než označit za nesmysl...přinejlepším. A protože tě beru jako člověka, kterej má auta rád (byť má odlišnou optiku), pak nezbývá než lítost. Informativně a realisticky se dozvíš pouze účelovou dehonestaci nebo naopak nekritický zbožňování.
Jestli je právě to co od novináře čekáš, pak je to smutný. Já čekám na rozdíl od svých občasných svezení, kdy k autům přistupuju spíš subjetivně sumář užitečných informací o autě...a tu se na AF nedozvím. Nebo dozvím, ale neodpovídá realitě.
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2015 10:00
Re: Konkurence?
dakujem ze som nou sucitis ale nestojim o to ;-) :yes:
21. 1. 2015 09:56
Re: Konkurence?
Jestli pana Jandu vidíš na Oscara, je mi tě líto. Janda asi umí jezdit (mám i z doslechu lidí, kteří ho za volantem zažili), ale ani test ani objektivnost nebo vyváženost informací neumí. Je mi líto...
Avatar - fOE
21. 1. 2015 09:54
Re: Konkurence?
Autorevue,
[odkaz]
Jinak myslim ze tam maji drobnou chybku, hmotnost vozu se udava s 90% paliva, ne s plnou nadrzi jak dopocitavali, takze ne 140 (nebo presne 138kg jak jim vyslo) ale cca 130.

Onen passat ani nedosahnul vyrobcem udavanej maximalni vykon, ale to pri presnosti podobneho mereni a nedosahnuti o par koni ani nema cenu resit, to bude v toleranci.
Avatar - boost.
21. 1. 2015 09:44
Re: Konkurence?
Ale je zvláštní, že zrovna FL Touaregem nás zásobují jako Karfíci.
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2015 09:37
Re: Konkurence?
rozsahom obsahom aj celkovym podanim ma AF vyborne testy... precitam ich vzdy jednym dychom a doslova sa vzijem do deja........ su jedny z najepsich a to nielen v CZ/SK ponimani...... ale vobec.... to co predvadza pan Janda je na automobiloveho oscara , ma vyborny sposob pisania a jeho postrehy su velakrat na nezaplatenie ...... jednoducho pan tester, klobuk dole :yes:
Avatar - Barrichello
21. 1. 2015 09:30
Re: Touareg
No tady se testuje furt to samý, zatímco konkurence testuje BMW I8, Teslu S, Hyundai Genesis sedan, Cadilacy ATS a CTS.

Ale tady furt VW a Škoda a sem tam frantík a ende. Asi maj hoši y Blesku špatný kontakty, že jim nikdo nechce nic půjčit >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
21. 1. 2015 09:29
Re: Konkurence?
hmm...a ktory server to teda stihol dat na vahu ? - toho Passata. Hned to idem kuknut !
ako vidno, mozeme si tu prsty zodrat po dlane, tu sa asi vazit nebude... 8-s
Avatar - Barrichello
21. 1. 2015 09:27
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Ten má kdekdo, třeba Jeep >:D
Avatar - fOE
21. 1. 2015 09:22
Re: Konkurence?
No AF sel v posledni dobe hodne dolu, kritika pro kritiku to vystihuje pekne a nektere perly uz i zlidoveli >:D Kazdopadne furt tam najdes, testy ktere vyboci a dalece presahnou vse co auto.cz je schopno vyprodukovat za rok. Svou komplexnosti.
To same AR, jejich srovnavacka nizsi stredni, to je neco co bych ocekaval od "nejnavstevovanejsiho webu o autech v CR", a ne srovnavacky z tabulek.
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2015 09:22
Re: Konkurence?
mne sa pacia Jandove testy na autoforume .... skutocne pan tester :yes:

Rasto je samozrejme super.... ale tych testov nemava az tolko .... ono je pravda ze v jeho pripade su testy nie o kvantite ..... ale skor o kvalite to ano a ja to ocenujem

Honza je fajn... ma pekne testy..... a je to velky sympatak... doslovne :yes:
Avatar - praděda7
21. 1. 2015 09:19
Re: Touareg
Díval jsem se na odkaz. Je to moc šikovný. Coby reklama pro podnik moc dobrý a zároveň dobrý pro zákazníky, protože to vytváří tlak na provozovatele, aby jejich podnik měl dobrou úroveň. Určitě se na "Dvorku" stavíme až budeme mít cestu. Nejvíc mě zaujaly ty dorty. Já coby důchodce mám víc času, tak si svoji trasu vždy připravuju předem a jak jsem jednou na cestě, tak nic nechci komplikovat. Ale samozřejmě tu výhodu pro generaci X beru.
Avatar - fOE
21. 1. 2015 09:19
Re: Konkurence?
Mrkni na ten test M3, nebo mrkni na test 125d jeste od Jungmana a ukaz mi zde dalsi takovy (forma, obsah, delka) z posledni doby. Vzdyt uz pri testu Xteho passatu se redakce ani nesnazi vypsat zakladni veci, protoze to uvedli v nekterem z bezpocet predeslych testu. 8-s

Kdysi tu byli vyrazne vetsi rozdili v kvalite testu. Nasli se takove co byli enormne kvalitni stejne jako takove kde se clovek nedozvedel nic. Ted se ty nuzky trochu uzavreli, ale bohuzel v sedivem, prumernem stredu. Redakce neprichazi s nicim novym a kdyz ano tak je to nejaka "bleskovina" ala, top 10 toho, top 10 tamtoho, co by jsme koupili (vyctene z tabulek) atd. Jeden z konkurencnich servru chodi s autama na brzdu a nove i na vahu (btw. passatu navazili o 140k vic nez udava vyrobce), druhej konkurent obcas veme to zajimavejsi co testuji na NR, oba navic testuji rozmanitejsi vozovy park.

Souhlasim, ze zdejsi redaktori nasli svuj styl, nekteri do toho vedi dat i emoce, ale stejne mam pocit, ze se tu jede ciste na kvantitu, ne na kvalitu.
21. 1. 2015 09:18
Re: Konkurence?
Zcela bez obalu k ostatním:
-AF je kritikou jen pro kritiku, spousta věcí objektivně nepravdivě, supersportovní Rapid 1,2 mě celkem dostal. Asi i kluci jezdit umí, ale jejich testy mě absolutně nic neříkají. Chybí vyváženost a čouhá z toho protekce na sto honů.
-AW je jednoznačně nejhorší z větších webů. Testy nejsi testy ale pouze útržky prvních dojmů. naprostá tragedie.
-AR někdy ano, někdy ne. Celkově však spíš horší než lepší.
-HonzaK je povrchní, má asi auta rád, přesto se dá na videoformátu udělat víc informací. Někde mezi AR a AW. Celkově míň informací než bych čekal.
-RasťoCH je jedinej ze zbytku ČSFR, kterej mi přijde jako opravdovej nadšenec a rád se na jeho testy podívám.

Takže ve srovnání s konkurencí...jsme si to tu hoši za ta léta vypiplali >:-[] ;-)
21. 1. 2015 09:12
Re: Konkurence?
I těch se člověk přejí...to si nemyslím, že by to bylo nějak nakřivo. Spíš jde o to, že těch aut je určitě odtestováno víc a redakce je zbytečně vysype na hromadu. I z hlediska reklamy je lepší přece produkt časově rozložit ;-) . V tom to není...
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 09:12
Re: Po měsíci opět
Lepší ve srovnání s jejich dřívějšími testy, nebo i ve srovnání s konkurencí? ;-)
21. 1. 2015 09:09
Re: Po měsíci opět
Musím se zastat kluků redaktorů...testy mi teď přijdou kvalitativně lepší ;-)
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 09:08
Re: Po měsíci opět
Zrovna ty focusy byly v celkem prodávaných motorizacich stejné jako ta a6 tdi. S tim ostatním souhlas.
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2015 08:59
Re: Po měsíci opět
presne tak... o tom sme sa tu uz pred rokom dvoma bavili ... zobrat dve tri auta a vzajomne porovnat ich.... ako to mas v testoch v autobilde alebo inych magazinoch...... hoci by tu bol len jeden test za tyzden stale by to bolo lepsie ako testovat takmer identicke auta kazde dva dni a dookola kazdy mesiac .....

pripadne volit testy aut ktore sa aj realne predavaju... no schvalne kolko tych G-tronov A3 sa preda tento rok v cz? 20? 30? ... aj to kupia len firmy ....... ... ale to co sa skutocne predava to v teste moc nenajdes... len same milionove yetiny a tdi firemne passaty ... realny zakaznik si tu asi moc nepride na svoje, ale chapci za to nemozu ake auta im daju ... to musime asi na druhej strane priznat....

PS: webpaja ma svatu pravdu .... touareg s 3.0 tdi tu uz bol testovany presne pred mesiacom .... co nas caka vo februari....? touareg vs Q7?
Avatar - AUDIRS6
21. 1. 2015 08:57
Re: PřeTDIováno
nie, daj mi odkaz, kde to bolo a odpoviem... ;-) prip. SZ...
21. 1. 2015 08:49
Re: Touareg
Téměř prémiovou cenu za prémiový produkt (akorát mainstreamového výrobce). Cena mi přijde v pořádku.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 08:47
Re: Po měsíci opět
Tak tak. Já bych nejraději viděl srovnávací testy. To je věc, kterou při výběru auta sám moc nezvládneš, mít auta vedle sebe a přímo srovnávat. A nepřijde mi to nijak extrémně náročný. Faktem je, že (obecně) jsou tu testy čím dál povrchnější, kratší a nezajímavější. Zhruba ve stylu- včera jsem se svezl, a dnes vám popíšu přibližný pocity.
Vidím to tak, že hlavní náplní chlapců z redakce je sledování jiných médií a přetiskování různých zpráv a zajímavostí.
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2015 08:46
Re: Po měsíci opět
ved o tom som uz pisal...... vystrielat si pusny prach hned 3 testami audi za dva tyzdne ... moc neprida ani na pestrosti.... len dufajme ze na dalsi test audi teraz nebudeme cakat az do leta aby to chlapci nejako vykompenzovali ze jo ..... ale v pripade koncernu to zrejme vobec ale vobec nehrozi ;-) ...
21. 1. 2015 08:44
Re: Po měsíci opět
jde o to, že spousta testů se dá uveřejnit později. Rozmanitost by byla lepší ;-)
21. 1. 2015 08:28
Re: PřeTDIováno
>:D >:-[]

OT: odebíráš reakce mailem? Pár dnů zpátky jsem ti něco napsal a zůstalo to bez odezvy :-)
Avatar - fOE
21. 1. 2015 08:23
Re: Testy
BMW tu ubylo obecne a kdyz uz tu neco je tak SUV. Kvalita sla taky dolu, obsaznost, emoce, jedinej Ondrej tu latku trochu drzi, ale staci mrknout na stary test e92 M3 a cloveka to musi prastit do oci, co bylo auto.cz tehda a co je dnes.
Btw. konkurence zvladla otestovat M235i, novou M3, novou M5, ty auta na trhu zjevne jsou a novinarum je pujcuji, tak nevim jestli ma BMW problem s auto.cz nebo auto.cz s BMW.
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2015 08:18
Re: Po měsíci opět
najdes tu 3 testy audi v priebehu 12 dni...... a zrovna modelov ktore ani nie su moc tahunmi v predaji znacky audi v CZ ze jo .... ako A1 1,4tdi ......., potom G-tron A3 sportback ktora predala 3 auta v cz za cely rok 2014!!! ........ a potom naslahana A6tka......

sice allroadova ale tiez A6-tka tu bola testovana uz v decembri 2014 .... rovnako aj toauareg 3.0 tdi ..... ako spravne spominas.... zacinaju sa nam tie auta akosi opakovat..... co bude zajtra? test dalsieho focusu? ten tu ma tiez 2 testy v rozmedzi ani nie styroch tyzdnov ....... akoze uz mi to pride dost zvlastne..... ze kazde auto v teste je nemecke len raz kombik raz dizel raz hatch....ale stale sa tocime na mape kdesi medzi cz a franciou, ..... italia nic? korea? japan? france? usa? sweden? not exist? vyzera to tu uz pomaly ako na autobilde de ;-) ... uz som cely bez seba kedy pride test faceliftovanej Q3 s tdi , verim ze zakaznici sa uz tiez nemozu dockat a okukuju showroomy a stiskaju penazenky ... a poprosim nezabudnut ani na dizlove TT a passat bez biturba nejlepsie v kombiku a nejaky bluemotion pre zmenu ze jo .... ;-) ... nech to pekne frci :yes:
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 07:20
Re: Touareg
To funguje stejně, jako na mobilu, který pouští navinu přes googlemapy? Jestli jo, tak je to super. :-) Ono vůbec stačí, když dojedeš do cíle a hledáš konkrétní budovu, tak se ti zborazí její fotka. Horší je, když ji do té doby předělali fasádu >:-[]
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 07:19
Re: Touareg
Čím starší, tím horší- to jako já ? :'-(

>:D
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 07:17
Re: Touareg
Na oslňování dvacítek ti stačí i jakékoliv auto a trochu sebevědomí >:D Čím starší, tím horší >:-[]
Avatar - AUDIRS6
21. 1. 2015 01:52
Re: Touareg
prooooc? >:D
klasicky, jedu si to po Vaclavaku - koukam restika, "pocitaci, koukni se mi tam, jestli tam maji pro nas 4 volny stul" >:D >:D >:D >:D
Edit: tak aspon to, ako si dal odkaz, plus info:
pocet volnych stolov pre 4 = 6, pre 6 = 3 ...
Avatar - AUDIRS6
21. 1. 2015 01:01
Re: Touareg
no dobre, a bude to tak on-line, ze si takto pozriem aktualny stav vnutri - napr. ci je plno, ci sa tam da sadnut povedzme 4om ? ( mapr. ze by spristupnili oni svoje in-door kamery, alebo tak...na verejnu IP a cez ne...?)
Avatar - white label
21. 1. 2015 00:46
Re: Touareg
Třeba tady máš "Dvorek" v Místku (klikni na prohlídnout interiér):
[odkaz]
Avatar - white label
21. 1. 2015 00:26
Re: Touareg
Na street view musíš být online a měla by to podporovat navigace, není to jen o jednorázovém staženi mapy. Ale samozřejmě (s menším komfortem) stačí třeba i notebook/tablet s bezdrátovým připojení k netu apod.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 00:26
Re: Touareg
Vývoj je neuvěřitelně rychlej.Koho by tohle napadlo před jednotkami let?
Dobrou.
Avatar - white label
21. 1. 2015 00:23
Re: Touareg
Fakt dovnitř... a už to nemusí být jen fotky, ale i virtuální prohlídka, podobně jako Street View, takový "Interier View". Podmínkou je samozřejmě dostatečně rychlé připojení k internetu a smlouva daného lokálu s googlem. Na jaře (až bude předzahrádka) mám s nimi taky domluvené focení na virtuální prohlídku, a přibývá to docela slušným tempem.
Avatar - praděda7
21. 1. 2015 00:19
Re: Touareg
Já když řídím, tak se koncentruji na cestu před sebou. Do hospody chodím zásadně pěšky. Jo a ty GM si můžu stáhnout přes mobil do navigace taky... ;-)
Avatar - white label
21. 1. 2015 00:14
Re: Touareg
Kdybys tam měl možnost google map (jako u nových koncernovwek) tak bys ji možná používal víc, není nad to, jet třeba někde kolem "hospody" a přes navigaci nahlédnout dovnitř, jak to tam vypadá. ;-)
Avatar - praděda7
21. 1. 2015 00:09
Re: Touareg
Ne, nevadí, protože to nepoužívám... :-)
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 00:07
Re: Touareg
Na oslňování 20-tek v autě asi bude třeba počkat po FL. >:D
Avatar - white label
21. 1. 2015 00:03
Re: Touareg
A "miniaturní" navi ti na tvém head up displayi naopak nevadí vůbec, co? >:D ;-)
Avatar - white label
21. 1. 2015 00:00
Re: Touareg
Jak bude vypadat řidič nové 7er v případě, že bude muset např. potřebné gesto několikrát opakovat a přesto se furt nic nebude dít, si asi dokážeme představit už teď, doma v soukromí u TV to ještě jde, ale za volantem někde na veřejnosti... :*) >:D

P.S. Vy nás ale zásobujete pane Karfík... >:-[]
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 23:53
Re: Touareg
od polovice roka si to mozes objednat aj v "lidovem Passatu" >:D
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 23:52
Re: Touareg
Tak to umí zjednodušeně i "blbá" mazda 3 ;-)
(což ale, předpokládám, víš)
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 23:51
Re: Touareg
trosku mozno off-topic, ale:
C-klassa - aj ked pisu ze len kupe a aj to len vrcholne verzie, dostane asi tiez full led pristrojovku inspirovanu S-klasou. Aj ked by som sa necudoval, ze prave koli Passatu a coskoro A4, aj oni budu chciet mat digitalnu pristrojovku aj v klasickom C-cku... ;-)
[odkaz]
Avatar - praděda7
20. 1. 2015 23:50
Re: Touareg
Hahahahaha...moje BMW má navi v head up display...to mají lidové vozy ještě co dohánět... :-)
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 23:49
Re: Touareg
Na tyhle echt moderní fičury jsem asi zbytečně konzerva. Nám vidlákům přijde ovládání gesty jako sci-fi. >:D
Avatar - white label
20. 1. 2015 23:44
Re: Touareg
"jak kráva" zrovna ne, ale do "miniaturní" to má ještě pořád dost daleko.
Ale tak teď už je jasné, že děda7 si myslel, že se ta navi v Touaregu dá zobrazit jen mezi budíky, takže proto to nedorozumění.
V ohledu možnosti míst k zobrazení už BMW tyto lidové vozy (má to i nový Passat) brzy minimálně dožene, příští/nová 7er už to bude mít taky a stěhovat zobrazení ze středu přístrojovky mezi budíky půjde i gestem, Tak snad to bude fungovat lépe, než třeba ovládání gesty na TV Samsung apod.
Avatar - white label
20. 1. 2015 23:34
Re: Touareg
O.K. nějak mi to hned nedocvaklo... ;-)
20. 1. 2015 23:32
Re: Touareg
Když to bereš vážně, tak display v Lexusu GS by měl mít něco přes 12 palců. ;-) Jinak jsem si dělal samozřejmě srandu, pokud to nebylo patrné z emotikonů (karelgr to pochopil správně).
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 23:32
Re: Touareg
Dneska manželka koupila 5-ti letýmu (!!!) synovi 8" tablet, a vypadá to velikostí podobně.
To už je navi jak kráva.
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 23:29
Re: Je to furt stejné...
neboj, vid ja 23:17 ;-)
Avatar - white label
20. 1. 2015 23:28
Re: Touareg
Na středovém panelu přece..., ty střešní okno... >:-[] ;-)
[odkaz]
Dneska už i některá "lidová" auta, mají možnost volby, kam si nechat zobrazit (nejen) navi. ;-)
Avatar - white label
20. 1. 2015 23:26
Re: Je to furt stejné...
Třeba nám ještě upřesní, jak to myslel, každopádně V6 3,0 TDI patří jasně k méně problémovým motorizacím svého druhu.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 23:24
Re: Touareg
Ne, ironie od MT.
Ty: 8" je málo? On: pro někoho je asi minimum 12" ;-)
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 23:23
Re: Je to furt stejné...
Pochopil jsem to jinak- když jede, tak dobrý, ale (moc často nejede.)
Možná jsem to špatně pochopil.
Avatar - white label
20. 1. 2015 23:23
Re: Touareg
Tak pokud to MT srovnával s Teslou, tak tam by sem těch 8" jako "miniaturních" naopak bral. ;-)
Avatar - white label
20. 1. 2015 23:21
Re: Je to furt stejné...
Ale sn v tom příspěvku přece neříká, že problémová je zrovna motorizace 3.0 TDI, tu naopak chválí, ne? Přečti si to raději znovu...
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 23:20
Re: Touareg
mozno myslel tych, kde ich musia davat na "kant" ( Tesla a spol... >:-[] )
Avatar - white label
20. 1. 2015 23:19
Re: Touareg
Jako, že v tom zdejším srovnávacím "testu" multimédií jsou uvedené vtipné nesmysly?
Možné je všechno...
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 23:17
Re: Je to furt stejné...
Ale klid. Já tenhle zdroj beru taky docela vážně. Jen mi tam moc neseděl 3,0TDI.
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 23:17
Re: Je to furt stejné...
aaach...to nic, kazdy si napise nieco, co mu vyhovuje. Vsetci co maju 3.0 TDi v takmer hocijakej generacii vedia, ze mozu vcelku spokojne spavat. Mam infa od niekolkych servisakov a zhoduju sa, ze je to velmi vydareny motor. Z mojich znamych s nim este nemal nikto problemy.
Avatar - white label
20. 1. 2015 23:14
Re: Touareg
Minimum je dnes 12"? Tak proč má potom novinka typu X5 "jen" 10,25", GC 8,4" a ML dokonce 7", viz zdejší test multimédií u lux. SUV?
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 23:13
Re: Touareg
To bola vyslovene Piechova namyslenost - co "pohrbila" ambicie a moznosti Phaetonu ako auta. Chcel konkurenciu pre S-kladu, a podla toho zadal poziadavku. Kludne mohli tiez riesit ASF, potesilo by to jak kupujucich, tak neskor panov v Bentley. Nehovoriac o tom, ako by to vpynulo na dalsi vyvoj konkurencie a aj Audi ako takej... ;-) Proste cely luxusny segment mohol byt o 10 rokov popredu !
20. 1. 2015 23:12
Re: Touareg
Ve středové konzole. Jak v Touaregu, tak v Passatu.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 23:07
Re: Je to furt stejné...
Měl jsem za to, že zrovna 3,0tdi je vcelku spolehlivá motorizace.V článku se nepíše o motoru, ale o celku.A je pět let starý.
20. 1. 2015 23:07
Re: Touareg
12 palců je dnes minimum. >:D ;-)
20. 1. 2015 22:55
Re: Touareg
Bylo to zvláštní rozhodnutí. Přitom platforma, z které vycházeli, byla navržena pro hliníkovou karoserii a u Audi s tím měli zkušenosti. Když byli ochotni postavit Gläserne Manufaktur, snad by zvládli i výrobu hliníkových karoserií. Museli by však to samé udělat u Bentley. Možná to tedy chtělo větší ambice. >:D Phaeton měl být luxusní tank na rozdíl od "sportovní" A8, tak to asi nepovažovali za takový problém.
Avatar - praděda7
20. 1. 2015 22:50
Re: Touareg
No vidíš. Volks musel ustoupit Audině. Koncernová politika. Volks nikdy nebude prémiová značka. Zůstane navždy Volks značka... ;-\
20. 1. 2015 22:42
Re: Touareg
Mělo to být jen přechodné, ale dávají si na čas. U vznětových motorů prozatím končí na 150 kW (a tenhle motor by měl být dvoustupňově přeplňovaný, stejně jako 176 kW TDI), když nepočítám hybrid.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2015 22:41
Re: Touareg
Hadzat Porsche a Audi do jedneho vreca.... Pan je znalec, vsak....
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2015 22:39
Je to furt stejné...
- manuální převodovka :no:
- ruční brzda :no:
- zcela rovná ložná plocha po složení zadních sedadel :no:
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 22:38
Re: Touareg
hlavne islo o jeho nadvahu sposobenu ocelovou konstrukciou. Ta sa pohybovala oproti vychodzej A8e +/- 350/400 kg. A to uz je moc citit. A kedze ani Nemci niesu imunny voci porovnavacim testom, kde bola za to dost kritizovana ( a nielen za to ) tak komercny "uspech" bol len taky, aky bol... ;-\
20. 1. 2015 22:33
Re: Touareg
To snad všem. Phaeton trpí i tím, že nešli do další generace. Snad jim od začátku bylo jasné, že neporazí Mercedes hned v první generaci. A nehledě na to, jak to auto mohlo být kvalitní v době uvedení, dnes je zastaralé. Jeho hlavní problém asi je, že se trh změnil a koncept Phaetonu do jisté míry ztratil smysl. Teď co s ním.
Avatar - white label
20. 1. 2015 22:30
Re: Touareg
8 palců je "miniaturní" navi?
A copak taková současná X5 je naopak nějaká krasavice, odmysli si markanty BMW (ledvinky, tvar světel) a z "prémiového" designu exteriéru ti zbude jen "uni SUV bedna". ;-)
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 22:28
Re: Touareg
My co je to pro nás drahý, to až tak moc nesledujem :-O . Není to přechodná záležitost?
20. 1. 2015 22:25
Re: Touareg
Zrovna C šestiválcový diesel nemá. ;-) Pokud tedy konečně nerozšířili nabídku.
Avatar - praděda7
20. 1. 2015 22:24
Re: Touareg
Tak a je to tady. Problém VW. Kanibalizmus. Škoda požírá Seat a oba požírají VW, které požírá Audi a Audi požírá Porsche, které požírá Bugatti.....na tohle VW jednou dojede. Proto Toyota vyčlenila Lexus a do luxusu se mu neplete.
20. 1. 2015 22:23
Re: Testy
a ty bys pujcil M5 nejakejm degenum u kterejch si muzes bejt jistej ze ji v testu smazne SUP 1,4TSi jak malinu?
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 22:18
Re: Touareg
2 liter BiTDi pre Passat spadol defakto z neba: Vedia ze idu robit velke SUV na MQB-cku, a ze tam V6 TDi nestrcia. Tak urobili 2x fukane R4 TDi, urobili ho ...hmm, ako to nejako politicky korktne napisat... - no proste ho trochu nahonili, nech ma aspon vykon, ked tu ocakavanu spotrebu nebude mat asi najlepsiu a kultivovanost 6 valca tiez nema sancu mat... :-! A huraaaaaaa, mame 240 konovy naftovy Passat, s ktorym moze ist Topper proti C-klasse >:-[]
Nie, nie - je na tom este kopa roboty, aby to splnilo tie ocakavania, ktore do toho vkladaju. Dalsia "Ausbaustuffe" - bude s el.podporovanym duchadlom ( este sam neviem ci to bude to defakto "hybridne" turbo, ktore obsahuje aj el. motor, alebo zvlast "e-lader ako Audi...) Az potom sa uvidi, ci to bola spravna cesta.
Passat je dobry. V niektorych konfiguraciach velmi dobry. A ano - drahy... :-!
Ale premia to nieje a nebude.bodka.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 22:13
Re: Touareg
Vím, ale stejně sem koukal na ten středovej... síla zvyku..... Mrzí mne, že jsem nejel v noci ten VW, protože u Fordu mi ten display mezi budíky trochu vadí i když ho ztlumím :-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 22:12
Re: Touareg
Jak jsem psal výše, já toho slavného Passata B8 s BiTDi jel. Je to super auto pro běžného smrtelníka, ale co mohu srovnat a to se starším třeba BMW třílitrem v naftě, tak to je prostě jiná liga, jak jízdou, tak i silou. On i ten obyčejný BMW dvoulitr je ještě o kousek lepší i když třeba slabší ( gradace výkonu). Pak ta spotřeba nebyla slavná a životnost si nedovolím odhadnout.

Za mega je to asi jedno z nejlepších a nejlépe fungujcích mainstreamových aut střední třídy ( Teda, ještě se tajně modlím za 2.3EB do Mondea :D), přesto bych ho nepotřeboval a mít peníze, jdu do Audi/BMW/MB, nebo ušetřil a koupil nějakou lidovější verzi Passata či Mondea s "obyčejným" dvoulitrem :-)
Avatar - white label
20. 1. 2015 22:12
Re: Touareg
Tady si můžeš vybrat kam si ji "pustíš", takže v tomto ohledu nevidím problém.
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 22:07
Re: Touareg
žíííšíííííí :-O
Tak na stredovom tunely pusti DVD nech ma spolujazdec na co cumiet >:D
A mat navi v priestore klasickych budikov je fakt :yes: ( pripadne este HUD >:-[] )
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 22:07
Re: Touareg
Myslel jsem, že se bavíme o Touaregu, dobrá tak Passat. Přiznávám, neseděl jsem ani v jednom, bez mrknutí oka bych dal přednost tabletu v céčku. Pokud chceš srovnávat kabiny, tak jako jedna z nej předností céčka je hodnocena luxusní kabina. Že může dost zákazníků dát přednost Passatu před céčkem, A4 nebo 3-er, to nepopírám. Nejsilnější dvoulitrová nafta asi vypadá dobře jako nej-.., ale trochu zapomínáš, že je to šidítko za to, co mají ti ostatní tři- 3,0d. Já osobně bych si koupil buď normální dvoulitr s očekávanou slušnou životností, servisními náklady a spotřebou, nebo třílitr. Za mě osobně- nevidím v tom motoru smysl, leda jako část evoluce, s očekáváním vývoje.
Jestli za pár let bude mít VW v prodeji 2 audi-tedy A4 a lux Passat- nevím.Že to umí víme, ale proč by to dělal.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 21:58
Re: Touareg
No ja teda radši konvenční navinu ve středu panelu, klidně u kolen, ale mezi budíkama se mi to nejak nelíbí. Respektive mne mate, když má auto obojí a nevím, kam mám koukat :-) Mám rád jeden display, kde mohu mít vše potřebné.
20. 1. 2015 20:43
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Pojem terénní vůz je definovaný pomocí technických údajů. A řada SUV tu definici, řekl bych, splní.
20. 1. 2015 20:40
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Kolem téhle hodnoty se pohybuje asi většina SUV s konvenčním podvozkem, které ještě nestihly "zcrossoverovatět" (namátkou Tiguan, Q5, CX-5 nebo Forester). :-) Úsměvné je, že takovou světlou výšku nabídla také první generace allroadu (Outback na tom bude určitě podobně, ale to bych se musel podívat). RR, Cayenne i Touareg můžou mít hodnoty kolem 30 cm jen díky výškově stavitelným podvozkům.

Přesně tak, není to jen o světlé výšce. Rozvor ovlivní přechodový úhel, převisy zase nájezdové. A X5 není žádný prcek. Hodnota to není špatná, ale ani něco extra.
Avatar - white label
20. 1. 2015 20:38
Re: Touareg
Je otázka, do jaké míry vypadá opravdu jako "Volks wagen", jisté ovšem naopak je, že jako Volkswagen vypadá záměrně...
Ale hlavně, prodávat něco, co vypadá jako "Volks wagen", za cenu "Premium wagenu" je přece neuvěřitelný "majstrštyk"... ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 20:34
Re: Touareg
luxus nie je o vzhlade .... je o niecom inom ;-)

ja sa kludne vsadim ze vw dnes uz porazi v luxuse nejednu premiovku ;-)
Avatar - praděda7
20. 1. 2015 20:29
Touareg
Snaží se moc, ale pořád to vypadá jako Volks wagen. Nikdy to asi nebude tak luxusní jako Q7 nebo X5.
Avatar - white label
20. 1. 2015 19:59
Re: Testy
Jo, to bude ono: "Chlapi, příště už do auto.cz nic "přemotorovaného", je vám to jasné...!?! :-O :*) >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 19:52
Re: Testy
dnes uz v limuzinach frcia dizle.... koho tu zaujima test benzinovej 7micky.... uprimne.. bohuzial asi nikoho ... rovnako limuziny ako take su dnes uz skor okrajova zalezitost... dnes su v kurze velke SUV ktore ich statocne nahradia ;-) ... trh nam uz meni svoju tvar... kedysi frcali benzinove jaguare a bmw sedany a dnes zase frcia uz dizlove SUV od porsche, audi, vw .... novwa doba - novwe testy ;-)

[odkaz] ;-) ak by niekomu bolo stale malo touarega pripajam este nieco ;-)
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 19:52
Re: Testy
Mozno sa hlavne v BMW urazili, za to co bol ich kombik 330xd oznaceny za "premotorovany", a ostatne automobilky sa toho asi tiez zlakli >:D
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 19:47
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
21 cm není úplně špatná hodnota, to má tuším i Duster. A toho už občas na nějaké té stavbě vidím. Taková Grand Vitara, která se bere jako už trochu odolnější SUV, má jen 20 cm. Samozřejmě dost záleží na rozvoru a nájezdových úhlech. Jimny má světlou výšku dokonce ještě menší (19 cm), jenže rozvor 225 cm a minimální převisy a projede toho dost. ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 19:13
Re: chlapci nam presedlali
ta biela mu slusi...... aj ten offroadovy packet..... ale je vidiet ze uz to nie je ten stary dobry terenny touareg spred 10 rokov ktory vyzeral ako kus sochy vytesanej z jedneho kusu .... tento bude asi skor brazdit kvalitne cesty ;-) ...... pekne auto ... kludne aj na cestu do divadla [odkaz] :yes: ... PS: pride mi trosku nacencane na skutocny teren....
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 19:10
Re: chlapci nam presedlali
No, to snad zase ne >:D
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 19:04
Re: chlapci nam presedlali
Nevychází test každý druhý den? Po/st/pá, takže dnes je tu doplňkový Touareg... zítra by mohlo přijít něco "zajímavějšího" >:D
20. 1. 2015 18:51
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Rám má své výhody (levnější vývoj, výroba a opravy), ale také nevýhody. "Skutečné" terénní auto bude hlavně stavěné na vytrvalý provoz v terénu. Na což SUV stavěná nejsou, byť můžou mít schopnosti terénních aut. Ta odolnost není zadarmo a SUV mají jinou cílovou skupinu, ve které to zase tolik lidí neocení.
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 18:36
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
no hlavne pravoverne offroady mavaju tuhy ram...... ako napriklad rexton alebo Gecko ..... ten je hadam najvacsim plusom skutocneho offroadu
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 18:11
Re: PřeTDIováno
Mně se to nelíbí, přehnali to. Jinak OK, ale tohle je na mě moc.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 18:10
Re: Touareg
Třeba na dálnici chytíš nějakýho novýho Supa... :-) A bacha, jezdej dost agresivně... onehdá jsem lovil Rapida a to bys nevěřil jak umí jet >:D
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 18:08
Re: PřeTDIováno
V highlinu to vypadá hezky, ale včera jsem viděl nějaký chudší kousek na 16" a ten "úsměv z chromu" mu moc neseděl... :-) Mondeo jsem ale viděl zatím jen v titaniu.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 18:08
Re: Touareg
Nejspíš to v Bolce tedy bude půl na půl, samej Pat a Patachon. >:D Dobře, beru foťák. >:-[]
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 18:07
Re: PřeTDIováno
Já bych z chromu vypustil jen tu linku na spodní hraně kapoty.Jinak se jim to podle mě povedlo.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 18:04
Re: PřeTDIováno
Jezdit může jak chce, ale když ho vidím s tím megachromováním proti sobě, tak si myslím, že jede převlečenej Samsung. Mondeo není tak jiný oproti MK IV, ale získalo docela šmrnc.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 18:00
Re: PřeTDIováno
Tak to by bylo z bláta do louže....downsizing je in a já jdu s dobou. Auto zmenšit, motor (aspoň výkonově) zvětšit. ;-)
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:56
Re: PřeTDIováno
Tak tak, navíc v dnešní šetrné době není vždycky jistý, že je nový model jasně lepší než minulý.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:55
Re: PřeTDIováno
Tohle je reakce na vás oba:

Když jsme kupovali na podzim Kugu, tak vedle stál za 560 tisíc 1.6EB 118kw s navinou v černé metle, kombik... auto mělo vše, co vlastně od vozu v této třídě potřebuješ. Pak byl ještě hatch za 504 tisíc.

Dost jsme přemýšleli, že vemem ještě jedno, ale SUV vyhrálo :-( >:D
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:54
Re: PřeTDIováno
Takže tak, no já původně myslel, že "mile", ve smyslu, že rozhodně nelituješ toho, žes to předchozí nevyměnil za tohle nové? >:-[] ;-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:53
Re: PřeTDIováno
Já teď, jakožto Forďák budu vypadat za trotla.... ale ten kombik se zezadu zas tak na první pohled nelišil od MK IV. Vůbec to auto není zas až tak jiné. Uvidíme co jízda, Passat jede velmi dobře a s DCC jezdí jak MK IV ( Jo a teď do mě koncernisti >:-[] >:-[] >:-[] )
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 17:53
Re: PřeTDIováno
Tohle jsou podle mě skvělý kaufy....vychytanej a stále výborně jezdící model za směšnou cenu. Tady kdekdo ohrnuje nos nad "letitým" autem, ale ať si porovná, co kde jinde za těch 520 dostane.
20. 1. 2015 17:52
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
To je tak, když máš výškově stavitelný podvozek. Cayenne může jít zhruba ze 16 cm na 28 cm, co si pamatuji.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 17:49
Re: PřeTDIováno
No, já to za jízdy ani nezkoušel přelézat tomu chlápkovi do auta, abych okouknul interiér... >:D Ale překvapilo mě nebo spíš potěšilo, že Mondeo opravdu vypadá v reálu znatelně lépe.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:42
Re: PřeTDIováno
Někdo tu dal do diskuze odkaz na stará Mondea, a musím říst, že když jsem našel nové staré Mondeo TDCi 120kw Titanium za 520t., chvíli jsem přemýšlel, jestli neprodám Audinu. Ale asi už nemají automaty.
Ale na nový se taky určitě půjdu podívat. :-)
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:42
Re: PřeTDIováno
Kdybys napsal třeba MPS, nebo TMPS, to bychom tu hned všichni věděli... >:-[]
Ale třeba Ronault by hned věděl, že je to "Probační a Mediační Služba". >:D
[odkaz]
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:39
Re: Touareg
Jo, těším se , a doufám, že ji otestuje Honza. >:-[]
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:39
Re: PřeTDIováno
Já už si ho prolezl a také sem byl vcelku pozitivně nalazen až na ten středový panel. A ani neni tak nafouklé, jak na fotkách vypadá, chystám se na předváděčku :-) Passata sem už jel, tak teď jsem zvedav:D
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:38
Re: PřeTDIováno
Z významu jsem předpokládal celkem jasně, ale tu skratku jsem neznal, jen to prostřední písmeno >:D
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:36
Re: PřeTDIováno
Velmi volně přeloženo: ... zřejmě nejen ženy mají své dny, aneb zřejmě i muži mají své dny. ;-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:21
Re: PřeTDIováno
Me zas přijde, že je to tu ted samý Ford, včetně reklam..... a na to si nikdo nestěžuje, že jim solej....

Touareg je nový, u nás hodně oblíbený... tenhle test mi přijde daleko informativnější, než kdejaká okrajová stylovka, nebo úvah o automobilovém průmyslu či dizajnu.
Avatar - simply never
20. 1. 2015 23:15
Re: Je to furt stejné...
Už som opatrnejsi co poviem a co preukazem. Nech hovoria za mna "nezavisli". Odkaz samozrejme existuje. Ono ale vlastne nejde tak o motor, ten je ok, teda viac ako ok. Problém je viac podvozok a tak. Neplanujem pisat vlastny názor, niekoho upozorňovat na chyby. Však ste ma skoro ukamenovali za iný nazor. Proste nie je vsetko zlato, co sa blisti. Dobru noc.
Avatar - simply never
20. 1. 2015 23:02
Re: Je to furt stejné...
A bude horsie. Ale aby ma nikto neobvinil, poďme sa pozrieť, co hovoria odborníci: warranty direct na gizmag.com horucim hlavam dava na vedomie, lepsie povedane informuje ich v článku "the top 10 most reliable and unreable 4x4s", že touareg je.... ale co, isto sa mylia. Prosím reklamovat v centrále warranty direct. Za seba, ano, ak to ide, je to fantazia (myslím ten 3 litrovy dechet), to musím uznat.
Avatar - praděda7
20. 1. 2015 22:46
Re: Touareg
8 palců navi? A kde? Na střešním okně? Nejkrásnější na Touaregu je barevná nouzová rezerva... ;-) ... a nešahej mi na X5ku a na její ledvinky i podledvinky... ;-)
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 22:44
Re: Touareg
ok, tak proti comu postavis Cayenne ? Pannameru ? ... :-!
MMI, pokial mas potit podobne dristy, tak nepot nic. :-!
Avatar - praděda7
20. 1. 2015 22:13
Re: Touareg
Jasný, záměrně, protože by jinak kanibalizoval prodeje Q7, že? To ale nemění nic na tom, že Touareg je pořád Volks wagen...ikdyž se najdou tací, co za něj zaplatí téměř prémiovou cenu. ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 21:25
Re: Touareg
no urcite vyzera lepsie ako ten labilny lacne posobiaci tablet v C-ecku to treba priznat, nehovoriac o novom dizlovom biturbe.... neviem aky vykon ma najsilnejsii dizel v C-ecku ale verim tomu ze vw dnes uz nejednemu premiantovi da po zadeli len si to nechceme priznat.... ja nemam problem uznat kvality supera .... a tvrdim ze vw uz premiovkam zacina komplikovat zivot a nejeden zakaznik uz mozno kludne uprednostni passat pred Ceckom .... mozno to este nie je tak citelne ale pockajme par rokov.... a tie rozdiely uz uplne zaniknu ... vyrovnava sa to... vw sa uz dotiahol na niektorych z tych najlepsich

PS: ja by som kludne uprednostnil passat pred Ceckom alebo touareg pred X5 .. premia proste musi zabrat, inak ma po chlebe .. ( za par rokov ju uz viaceri dobehnu nielen vw ) ...... vw je totiz super ktory nepozna porazku a ktory nema problem porazat aj tych najlepsich :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 21:12
Re: Touareg
no urcite nie o vzhlade ..........alebo ak chces ... urcite nie "len" o vzhlade.....

niektore premiovky porazi v sofistikovanosti niektorych technickych rieseni ...... napriklad navigacia priamo medzi budikmi .... [odkaz] toto riesenie neponuka dnes stale este viacero premiantov
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 19:08
Re: chlapci nam presedlali
aha cize az zajtra pride skutocny test touaregu.... toto je len ochutnavka ;-)
Avatar - white label
20. 1. 2015 18:01
Re: Touareg
Já naopak četl, že z té reklamy doslova "rostou", takže jen další klamavá reklama od Hjodné... >:D
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:56
Re: PřeTDIováno
Za 520 dneska nedostaneš ani 520(i/d). >:-[]
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 17:55
Re: Touareg
Přes Boleslav jedu zítra, tak se mrknu, jestli se tam opravdu obyvatelé zmenšujou. >:-[]
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:41
Re: Touareg
Ja bych udělal od redakce velké gesto a dovezl ji do Košic ( alespoň mohou vyzkoušet, jestli je fakt soused z boleslavi tááákhle maličky, až vylezou rozlámáni ze sedaček) a nechají povozit našeho korejského Guru >:D To by byl hřeb této zimy :-)
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 17:27
Re: PřeTDIováno
Jj, někdy mám tady pocit, že zřejmě nejen ženy mají PMS. >:-[]

PS: Když jsme u těch Fordů, dneska jsem viděl ve Vokovicích poprvé v provozu nový Mondeo. Docela mile překvapilo.
Avatar - praděda7
20. 1. 2015 22:08
Re: Touareg
Navi je miniaturní a zepředu Touareg pořád vypadá jako zemědělské vozidlo....sorry ;-\
20. 1. 2015 19:18
Re: PřeTDIováno
opet mas jelito problem chapat psany text