Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touareg 3.0 TDI Terrain Tech – Říkejte mi Off-road

Luxusní SUV od Volkswagenu s třílitrovým turbodieselem jsme již otestovali, tenhle exemplář je však v něčem jiný – směle jej můžete nazývat off-roadem!
Zpět na článek
20. 1. 2015 17:01
20. 1. 2015 17:10
20. 1. 2015 17:22
20. 1. 2015 17:38
20. 1. 2015 17:39
20. 1. 2015 17:41
20. 1. 2015 18:04
20. 1. 2015 18:10
20. 1. 2015 19:07
20. 1. 2015 19:39
20. 1. 2015 19:52
20. 1. 2015 19:55
20. 1. 2015 19:59
20. 1. 2015 19:52
20. 1. 2015 22:25
21. 1. 2015 08:23
20. 1. 2015 20:29
20. 1. 2015 20:34
20. 1. 2015 21:01
20. 1. 2015 21:12
20. 1. 2015 21:21
20. 1. 2015 21:25
20. 1. 2015 21:56
20. 1. 2015 22:41
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2015 22:44
21. 1. 2015 16:42
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 1. 2015 22:24
20. 1. 2015 22:07
20. 1. 2015 22:07
20. 1. 2015 22:12
20. 1. 2015 22:15
20. 1. 2015 22:18
20. 1. 2015 22:22
20. 1. 2015 22:24
20. 1. 2015 22:25
20. 1. 2015 22:28
20. 1. 2015 22:42
20. 1. 2015 22:29
21. 1. 2015 12:58
21. 1. 2015 14:36
20. 1. 2015 21:58
20. 1. 2015 22:07
20. 1. 2015 22:13
20. 1. 2015 22:08
20. 1. 2015 22:46
20. 1. 2015 23:12
20. 1. 2015 23:32
20. 1. 2015 23:49
21. 1. 2015 00:07
21. 1. 2015 07:17
21. 1. 2015 07:19
20. 1. 2015 23:50
20. 1. 2015 23:52
20. 1. 2015 23:53
21. 1. 2015 00:09
21. 1. 2015 00:15
21. 1. 2015 00:26
21. 1. 2015 01:01
21. 1. 2015 01:52
21. 1. 2015 09:19
21. 1. 2015 07:20
21. 1. 2015 00:19
20. 1. 2015 23:51
20. 1. 2015 23:07
20. 1. 2015 23:16
20. 1. 2015 23:24
20. 1. 2015 23:20
20. 1. 2015 23:32
20. 1. 2015 22:13
21. 1. 2015 08:49
20. 1. 2015 22:23
20. 1. 2015 22:26
20. 1. 2015 22:33
20. 1. 2015 22:38
20. 1. 2015 22:55
20. 1. 2015 23:13
20. 1. 2015 22:50
21. 1. 2015 09:22
21. 1. 2015 11:16
21. 1. 2015 11:32
21. 1. 2015 09:19
21. 1. 2015 09:54
21. 1. 2015 21:12
22. 1. 2015 08:37
21. 1. 2015 09:05
21. 1. 2015 09:44
Avatar - Ja Prvni 123
20. 1. 2015 16:50
Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Co je na tomhle víc off-road?
V čem je elektronika lepší než Torsen?
Na co je v terénu víc momentu jen na zadni kola?

Tohle je další krám jen pro "blondýna".

Úroveň tady prudce klesá... asi se fakt odhlasim. Těžiště z nulové konkurence, ale všechno ma své meze...
Rozbalit vlákno
18
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:10
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Pravověrné offroady mívají možnost uzavřít diferenciály a redukční převod, což má tahle verze Touaregu taky.
20. 1. 2015 17:39
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Ústrojí by mělo být také odolnější (navržené na častější provoz v terénu) a mezi další rozdíly patří i větší světlá výška (se vzduchovým podvozkem 30 cm) a z toho plynoucí lepší úhly (se vzduchovým podvozkem jsou oba nájezdové slušných 33°).
20. 1. 2015 17:45
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
30 cm? To je velmi pěkná hodnota, oproti nedávno představené korejské "konkurenci" skoro dvojnásobek.
20. 1. 2015 17:52
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
To je tak, když máš výškově stavitelný podvozek. Cayenne může jít zhruba ze 16 cm na 28 cm, co si pamatuji.
Avatar - Barrichello
21. 1. 2015 09:27
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Ten má kdekdo, třeba Jeep >:D
21. 1. 2015 12:29
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Ale Sorento, na které jossalito naráží, ne, že.
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 18:47
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
sorento ma svetlu vysku 185mm ( vid aktualizovany clanok vcera vecer ) ..... co je nieco podobne ako ma X5 ..... nevidim tu problem... ono tieto auta ako povedzme X5 alebo santa fe uz nepojdu moc do terenu ... ich revirom je dialnica a dialkove trasy....
20. 1. 2015 18:54
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
X5 by měla mít 21 cm. Nic extra (však také nemá výškově stavitelný podvozek), ale 185 mm je myslím na hraně definice terénního vozu.
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 19:07
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
ved sorento nie je offroad.... je to SUV na cesty... najlepsie sa citi na americkych dialkovych cestach :yes:
20. 1. 2015 20:43
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Pojem terénní vůz je definovaný pomocí technických údajů. A řada SUV tu definici, řekl bych, splní.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 19:47
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
21 cm není úplně špatná hodnota, to má tuším i Duster. A toho už občas na nějaké té stavbě vidím. Taková Grand Vitara, která se bere jako už trochu odolnější SUV, má jen 20 cm. Samozřejmě dost záleží na rozvoru a nájezdových úhlech. Jimny má světlou výšku dokonce ještě menší (19 cm), jenže rozvor 225 cm a minimální převisy a projede toho dost. ;-)
20. 1. 2015 20:40
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Kolem téhle hodnoty se pohybuje asi většina SUV s konvenčním podvozkem, které ještě nestihly "zcrossoverovatět" (namátkou Tiguan, Q5, CX-5 nebo Forester). :-) Úsměvné je, že takovou světlou výšku nabídla také první generace allroadu (Outback na tom bude určitě podobně, ale to bych se musel podívat). RR, Cayenne i Touareg můžou mít hodnoty kolem 30 cm jen díky výškově stavitelným podvozkům.

Přesně tak, není to jen o světlé výšce. Rozvor ovlivní přechodový úhel, převisy zase nájezdové. A X5 není žádný prcek. Hodnota to není špatná, ale ani něco extra.
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 18:36
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
no hlavne pravoverne offroady mavaju tuhy ram...... ako napriklad rexton alebo Gecko ..... ten je hadam najvacsim plusom skutocneho offroadu
20. 1. 2015 18:51
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Rám má své výhody (levnější vývoj, výroba a opravy), ale také nevýhody. "Skutečné" terénní auto bude hlavně stavěné na vytrvalý provoz v terénu. Na což SUV stavěná nejsou, byť můžou mít schopnosti terénních aut. Ta odolnost není zadarmo a SUV mají jinou cílovou skupinu, ve které to zase tolik lidí neocení.
20. 1. 2015 19:20
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Jinak problém Torsenu bez uzávěrky je, že nemá rád kola ve vzduchu. Což se ti na silnici jen tak nestane, ale v terénu vzhledem k omezené křižitelnosti náprav ano.

V obou případech dostaneš diferenciál s planetovým převodem (Torsen je Type C). Jen tahle rozvodovka má elektronicky řízenou uzávěrku a je myslím od BorgWarner (Torsen patří JTEKT).

Víc momentu na zadek? Těch 80 % v článku se myslím týká klasické verze (jak jistě víš, Torseny mají TBR) a je ti to dobré, když předek prokluzuje. ;-) Jsi si jistý, že sám nejsi "blondýn"? >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
24. 1. 2015 16:06
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
No, možná jsem "blondýna", co už ted.
Ale když kromě čtení na webu zkusis i řídit nějaké auto tak zjistí s, ze ten torsen vlastně vůbec není špatnej ani s kolama ve vzduchu - jen s tím musíš umět jezdit.
;-)

Jinak připouštím, ze tu redukci jsem přehlednul, ta je fajn. Ale každá elektronika je v terénu k zlosti: citlivá na vlhko, přehřátí, nárazy... není nad kus železa.
Avatar - white label
24. 1. 2015 16:18
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
Torsen s kolama ve vzduchu nejede, právě na tom měli svého času postavenu reklamu někteří propagátoři (především x-drivu) různých "video demonstrací" zaměřených proti podélnému quattru s Torsenem.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 1. 2015 19:47
Re: Nezlobte se na me, ale už jste fakt úplně mimo... škoda.
No, reklama na tom postavena byt mohla!
Ale jede.
Zkoušel jsem to.
;-)
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:01
Touareg
Konečně!!! Marně tu už měsíc vyhlížím, kdy se dozvím něco o novém Touaregu.
Ještě by neškodilo, porovnat ho s konkurenty a možná i poradit, co koupit.
Já bych to ocenil.
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
14
20. 1. 2015 17:10
Re: Touareg
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:16
Re: Touareg
Seriál, co koupit, už zřejmě skončil, ale pokud bys trval na jeho pokračování... >:D ;-)
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:22
Re: Touareg
Dobrých aut a dobrých seriálů není nikdy dost ;-)
Avatar - Barrichello
21. 1. 2015 09:30
Re: Touareg
No tady se testuje furt to samý, zatímco konkurence testuje BMW I8, Teslu S, Hyundai Genesis sedan, Cadilacy ATS a CTS.

Ale tady furt VW a Škoda a sem tam frantík a ende. Asi maj hoši y Blesku špatný kontakty, že jim nikdo nechce nic půjčit >:D >:D
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:38
Re: Touareg
A co ta ídvacítka?! >:D
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:39
Re: Touareg
Jo, těším se , a doufám, že ji otestuje Honza. >:-[]
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:41
Re: Touareg
Ja bych udělal od redakce velké gesto a dovezl ji do Košic ( alespoň mohou vyzkoušet, jestli je fakt soused z boleslavi tááákhle maličky, až vylezou rozlámáni ze sedaček) a nechají povozit našeho korejského Guru >:D To by byl hřeb této zimy :-)
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:48
Re: Touareg
Jasně.... a bude vedle ní tááákhle malý... ;-)
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 17:55
Re: Touareg
Přes Boleslav jedu zítra, tak se mrknu, jestli se tam opravdu obyvatelé zmenšujou. >:-[]
Avatar - white label
20. 1. 2015 18:01
Re: Touareg
Já naopak četl, že z té reklamy doslova "rostou", takže jen další klamavá reklama od Hjodné... >:D
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 18:08
Re: Touareg
Nejspíš to v Bolce tedy bude půl na půl, samej Pat a Patachon. >:D Dobře, beru foťák. >:-[]
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 18:10
Re: Touareg
Třeba na dálnici chytíš nějakýho novýho Supa... :-) A bacha, jezdej dost agresivně... onehdá jsem lovil Rapida a to bys nevěřil jak umí jet >:D
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 18:13
Re: Touareg
Prostě Rapidně.... >:-[]
20. 1. 2015 17:11
PřeTDIováno
No už mi přijde, že tady je malinko zacpáno testy aut s 3,0 TDI. O počtu článků s Touaregem za poslední měsíc nemá smysl psát.

Je to k zamyšlení, ale pokud aspoň kape, pak to chápu. Lepší machrovat zadarmo v Touaregu než třeba autě segmentu B nebo C neněmecké značky, že...
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:21
Re: PřeTDIováno
Me zas přijde, že je to tu ted samý Ford, včetně reklam..... a na to si nikdo nestěžuje, že jim solej....

Touareg je nový, u nás hodně oblíbený... tenhle test mi přijde daleko informativnější, než kdejaká okrajová stylovka, nebo úvah o automobilovém průmyslu či dizajnu.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 17:27
Re: PřeTDIováno
Jj, někdy mám tady pocit, že zřejmě nejen ženy mají PMS. >:-[]

PS: Když jsme u těch Fordů, dneska jsem viděl ve Vokovicích poprvé v provozu nový Mondeo. Docela mile překvapilo.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 17:35
Re: PřeTDIováno
Zřejmě už víš.... ;-)
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:38
Re: PřeTDIováno
Z významu jsem předpokládal celkem jasně, ale tu skratku jsem neznal, jen to prostřední písmeno >:D
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:42
Re: PřeTDIováno
Kdybys napsal třeba MPS, nebo TMPS, to bychom tu hned všichni věděli... >:-[]
Ale třeba Ronault by hned věděl, že je to "Probační a Mediační Služba". >:D
[odkaz]
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:36
Re: PřeTDIováno
Velmi volně přeloženo: ... zřejmě nejen ženy mají své dny, aneb zřejmě i muži mají své dny. ;-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:39
Re: PřeTDIováno
Já už si ho prolezl a také sem byl vcelku pozitivně nalazen až na ten středový panel. A ani neni tak nafouklé, jak na fotkách vypadá, chystám se na předváděčku :-) Passata sem už jel, tak teď jsem zvedav:D
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:42
Re: PřeTDIováno
Někdo tu dal do diskuze odkaz na stará Mondea, a musím říst, že když jsem našel nové staré Mondeo TDCi 120kw Titanium za 520t., chvíli jsem přemýšlel, jestli neprodám Audinu. Ale asi už nemají automaty.
Ale na nový se taky určitě půjdu podívat. :-)
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 17:53
Re: PřeTDIováno
Tohle jsou podle mě skvělý kaufy....vychytanej a stále výborně jezdící model za směšnou cenu. Tady kdekdo ohrnuje nos nad "letitým" autem, ale ať si porovná, co kde jinde za těch 520 dostane.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:55
Re: PřeTDIováno
Tohle je reakce na vás oba:

Když jsme kupovali na podzim Kugu, tak vedle stál za 560 tisíc 1.6EB 118kw s navinou v černé metle, kombik... auto mělo vše, co vlastně od vozu v této třídě potřebuješ. Pak byl ještě hatch za 504 tisíc.

Dost jsme přemýšleli, že vemem ještě jedno, ale SUV vyhrálo :-( >:D
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:56
Re: PřeTDIováno
Tak tak, navíc v dnešní šetrné době není vždycky jistý, že je nový model jasně lepší než minulý.
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:56
Re: PřeTDIováno
Za 520 dneska nedostaneš ani 520(i/d). >:-[]
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 17:49
Re: PřeTDIováno
No, já to za jízdy ani nezkoušel přelézat tomu chlápkovi do auta, abych okouknul interiér... >:D Ale překvapilo mě nebo spíš potěšilo, že Mondeo opravdu vypadá v reálu znatelně lépe.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 17:53
Re: PřeTDIováno
Já teď, jakožto Forďák budu vypadat za trotla.... ale ten kombik se zezadu zas tak na první pohled nelišil od MK IV. Vůbec to auto není zas až tak jiné. Uvidíme co jízda, Passat jede velmi dobře a s DCC jezdí jak MK IV ( Jo a teď do mě koncernisti >:-[] >:-[] >:-[] )
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 18:04
Re: PřeTDIováno
Jezdit může jak chce, ale když ho vidím s tím megachromováním proti sobě, tak si myslím, že jede převlečenej Samsung. Mondeo není tak jiný oproti MK IV, ale získalo docela šmrnc.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 18:07
Re: PřeTDIováno
Já bych z chromu vypustil jen tu linku na spodní hraně kapoty.Jinak se jim to podle mě povedlo.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 18:11
Re: PřeTDIováno
Mně se to nelíbí, přehnali to. Jinak OK, ale tohle je na mě moc.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 18:08
Re: PřeTDIováno
V highlinu to vypadá hezky, ale včera jsem viděl nějaký chudší kousek na 16" a ten "úsměv z chromu" mu moc neseděl... :-) Mondeo jsem ale viděl zatím jen v titaniu.
Avatar - white label
20. 1. 2015 17:54
Re: PřeTDIováno
Takže tak, no já původně myslel, že "mile", ve smyslu, že rozhodně nelituješ toho, žes to předchozí nevyměnil za tohle nové? >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
20. 1. 2015 18:00
Re: PřeTDIováno
Tak to by bylo z bláta do louže....downsizing je in a já jdu s dobou. Auto zmenšit, motor (aspoň výkonově) zvětšit. ;-)
20. 1. 2015 19:07
Re: PřeTDIováno
Tahle varianta downsizingu je zajímavější. :-)
20. 1. 2015 17:36
Re: PřeTDIováno
A tvůj teatrální pseudo odchod z tohodle serveru přijde kdy? >:D
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 18:14
Re: PřeTDIováno
...tam je potom vzdy riziko teatralneho navratu... >:-[] - s inym menom, pohlavim... >:-[]
20. 1. 2015 18:23
Re: PřeTDIováno
>:D :yes:
Neb variace na téma: Dobří holubi se vracejí.
21. 1. 2015 08:28
Re: PřeTDIováno
>:D >:-[]

OT: odebíráš reakce mailem? Pár dnů zpátky jsem ti něco napsal a zůstalo to bez odezvy :-)
Avatar - AUDIRS6
21. 1. 2015 08:57
Re: PřeTDIováno
nie, daj mi odkaz, kde to bolo a odpoviem... ;-) prip. SZ...
22. 1. 2015 06:45
Re: PřeTDIováno
Tak jsem to i s tvou pomocí našel a odpověděl :-) píšu to pro jistotu i tady, jelikož reakce neodebíráš a kdyby ses do diskusí vracel jenom po sem.
20. 1. 2015 18:24
Re: PřeTDIováno
Jé jelito, ty už jsi tady dlouho neprudil. To zas bude nakydáno. Tak jakou chytrost nám napíšeš dneska? Zkušíš něco k tématu, nebo budeš tradičně jen hnojit? :-)
20. 1. 2015 18:25
Re: PřeTDIováno
Pěkne jsi popsal svůj dnešní slint! >:D :yes:

PS: Pokud máš něco mezi ušima a není tam prázdno, ponáš, že si z tebe dělá srandu dost lidí. ;-)
20. 1. 2015 18:30
Re: PřeTDIováno
tak jestli jsou to takovy jelita jako ty tak to nikomu nemuze vadit
20. 1. 2015 18:32
Re: PřeTDIováno
Ano, to jsi dokázal teď i ty sám. Gratuluji, takhle si naliskat. >:D :yes:
20. 1. 2015 19:18
Re: PřeTDIováno
opet mas jelito problem chapat psany text
20. 1. 2015 19:32
Re: PřeTDIováno
A kolikrát ty sám ještě změníš nick? Tuším, už dvakrát jsi to udělal. >:D :yes:
20. 1. 2015 18:54
Off-road na galuskach
Zdůrazňuji že TerrainTech je Volkswagenem myšlen jako Off-road ne jako obyč.SUV.

1. "Normální" touareg by v terénu uměl 100x víc než tento TerrainTech na obyč. zimních gumách.

2. Disky / profil pneu nekoresponduje s OFF-ROADEM

3. Místo těch chromovaných lišt raději plastové ochrany dveří.

4. Co to je ... s uzávěrkou se může differenciál roztrhnout ? Ano určitě NEJEZDIT s uzávěrkou 100 km/h po asfaltu ale v terénu kde se nějaký prokluz předpokládá (ale třeba i ne ) ten differák a poloosy musí něco vydržet - ne apriori strašit/omezovat uživatele. Buď umím udělat robustní konstrukci nebo se do toho vůbec nepouštím.

5. Co kdyby redakce zkusila zachytit v testu a na videu ten skutečný rozdíl mezi "normál x TerrainTech" a projet aspoň 10 minut opravdový terén s demonstrací co to umí ?
Tu louku co po ní jedete projedu s každou felicií.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 18:59
chlapci nam presedlali
z audiny 3.0 tdi na touareg 3.0 tdi.... no parada.... testovat 3 audiny a 2 vw a to vwsetko v priebehu dvoch tyzdnov..... to musi byt uz stereotyp pre tych chalanov ... vsade samy koncern .....ktovie co nas caka zajtra .... faceliftovane Q3 vs tiguan - co koupit? ;-) .... a v piatok? test noveho TT s dizlom? a potom co... dalsi passat kombi tentokrat bez biturba? ...... v poslednom case su tu moc pestre testy.... len co je pravda .. moc pestre ;-) :yes:

za mna osobne... touareg je pekne auto.... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 19:04
Re: chlapci nam presedlali
Nevychází test každý druhý den? Po/st/pá, takže dnes je tu doplňkový Touareg... zítra by mohlo přijít něco "zajímavějšího" >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 19:08
Re: chlapci nam presedlali
aha cize az zajtra pride skutocny test touaregu.... toto je len ochutnavka ;-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 19:10
Re: chlapci nam presedlali
No, to snad zase ne >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 19:13
Re: chlapci nam presedlali
ta biela mu slusi...... aj ten offroadovy packet..... ale je vidiet ze uz to nie je ten stary dobry terenny touareg spred 10 rokov ktory vyzeral ako kus sochy vytesanej z jedneho kusu .... tento bude asi skor brazdit kvalitne cesty ;-) ...... pekne auto ... kludne aj na cestu do divadla [odkaz] :yes: ... PS: pride mi trosku nacencane na skutocny teren....
20. 1. 2015 19:39
Testy
Když se podívám pár let zpátky, tak se tady testovaly i 911ky. Vrcholné benzínové verze od limuzín,jako 550i, 760i. M3, M5,6. Co se stalo? Už to prostě nechtějí půjčovat?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 19:52
Re: Testy
Mozno sa hlavne v BMW urazili, za to co bol ich kombik 330xd oznaceny za "premotorovany", a ostatne automobilky sa toho asi tiez zlakli >:D
Avatar - white label
20. 1. 2015 19:59
Re: Testy
Jo, to bude ono: "Chlapi, příště už do auto.cz nic "přemotorovaného", je vám to jasné...!?! :-O :*) >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 19:52
Re: Testy
dnes uz v limuzinach frcia dizle.... koho tu zaujima test benzinovej 7micky.... uprimne.. bohuzial asi nikoho ... rovnako limuziny ako take su dnes uz skor okrajova zalezitost... dnes su v kurze velke SUV ktore ich statocne nahradia ;-) ... trh nam uz meni svoju tvar... kedysi frcali benzinove jaguare a bmw sedany a dnes zase frcia uz dizlove SUV od porsche, audi, vw .... novwa doba - novwe testy ;-)

[odkaz] ;-) ak by niekomu bolo stale malo touarega pripajam este nieco ;-)
20. 1. 2015 22:23
Re: Testy
a ty bys pujcil M5 nejakejm degenum u kterejch si muzes bejt jistej ze ji v testu smazne SUP 1,4TSi jak malinu?
20. 1. 2015 22:25
Re: Testy
Obecně se dřív testovaly dražší auta, třeba Quatroporte tu bylo několikrát. Otestovat novou M3 nebo M5 byla absolutní nutnost. Dnes už je několik let od uvedení M5 a nikde ani čárka...
Avatar - fOE
21. 1. 2015 08:23
Re: Testy
BMW tu ubylo obecne a kdyz uz tu neco je tak SUV. Kvalita sla taky dolu, obsaznost, emoce, jedinej Ondrej tu latku trochu drzi, ale staci mrknout na stary test e92 M3 a cloveka to musi prastit do oci, co bylo auto.cz tehda a co je dnes.
Btw. konkurence zvladla otestovat M235i, novou M3, novou M5, ty auta na trhu zjevne jsou a novinarum je pujcuji, tak nevim jestli ma BMW problem s auto.cz nebo auto.cz s BMW.
20. 1. 2015 20:29
Touareg
Snaží se moc, ale pořád to vypadá jako Volks wagen. Nikdy to asi nebude tak luxusní jako Q7 nebo X5.
Rozbalit vlákno
81
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 20:34
Re: Touareg
luxus nie je o vzhlade .... je o niecom inom ;-)

ja sa kludne vsadim ze vw dnes uz porazi v luxuse nejednu premiovku ;-)
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 21:01
Re: Touareg
O čem je luxus a v čem porazí prémiovky?
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 21:12
Re: Touareg
no urcite nie o vzhlade ..........alebo ak chces ... urcite nie "len" o vzhlade.....

niektore premiovky porazi v sofistikovanosti niektorych technickych rieseni ...... napriklad navigacia priamo medzi budikmi .... [odkaz] toto riesenie neponuka dnes stale este viacero premiantov
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 21:21
Re: Touareg
A-ha. Hmm. Jo.
Ta navi je pěkná.
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2015 21:25
Re: Touareg
no urcite vyzera lepsie ako ten labilny lacne posobiaci tablet v C-ecku to treba priznat, nehovoriac o novom dizlovom biturbe.... neviem aky vykon ma najsilnejsii dizel v C-ecku ale verim tomu ze vw dnes uz nejednemu premiantovi da po zadeli len si to nechceme priznat.... ja nemam problem uznat kvality supera .... a tvrdim ze vw uz premiovkam zacina komplikovat zivot a nejeden zakaznik uz mozno kludne uprednostni passat pred Ceckom .... mozno to este nie je tak citelne ale pockajme par rokov.... a tie rozdiely uz uplne zaniknu ... vyrovnava sa to... vw sa uz dotiahol na niektorych z tych najlepsich

PS: ja by som kludne uprednostnil passat pred Ceckom alebo touareg pred X5 .. premia proste musi zabrat, inak ma po chlebe .. ( za par rokov ju uz viaceri dobehnu nielen vw ) ...... vw je totiz super ktory nepozna porazku a ktory nema problem porazat aj tych najlepsich :yes:
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 21:56
Re: Touareg
Skusim ja, co najkratsie:
Aby VW porazalo superlux - na to ma Bentley a Bugatti., proti klasickej premii ma Audi a Porsche, no a proti klasickemu mainstreamu ma VW, proti tym, ktorym sa aktualne nedari a su nad hranou priepasti (PSA a podobni) ma Skodu a Seata...
Staci tak, alebo treba rozpisat co znacku, to stranu ? >:-[]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2015 22:41
Re: Touareg
Hadzat Porsche a Audi do jedneho vreca.... Pan je znalec, vsak....
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 22:44
Re: Touareg
ok, tak proti comu postavis Cayenne ? Pannameru ? ... :-!
MMI, pokial mas potit podobne dristy, tak nepot nic. :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 1. 2015 16:42
Re: Touareg
Pocuj, mas ocividne problem reagovat na nazor ineho cloveka ako dospely jedinec.

Ja som tvoje skreslene porovnanie za drist neoznacil, ani ti neupieram pravo prejavit nazor.

A nehnevaj sa, ale Porsche je hierarchii 'premie' ci exluzivity o nejaky ten stupienok nad Audi.
Avatar - AUDIRS6
21. 1. 2015 22:24
Re: Touareg
Mas skreslene vnimanie celeho automobiloveho sveta. Dlhsie pozeram tvoje komentare, a akonahle je mozne pospinit koncern, hned to aj robis. Toto bohuzial drist je. Pozri si ceny Cayenne a Q7, X5, ML...myslis ze si niesu konkurenti ? hmm, tak napis to panom do Autobildu, Autozeitungu a AMS - ze porovnavaju klasicku premiu s "nadpremiou" alebo ako by si Porsche oznacil ty majster >:-[] Nehovoriac o tom, ze ak je po ruke RangeRover, kludne ho do testu pridaju.
Exkluzivita ak ma vyplyvat z ceny - tam uz proste bohvieaka pri Porsche nieje. Ceny su uz porovnatelne s D3. Len si musis pozriet aj vybavy a zameranie konkretneho modelu. Nieze vytiahnes Cayenne GTS oproti X5 3.0d :-! Takze nehnevaj sa, ale tvoje zavery su chybne. A bude horsie: Porsche planuje navysit produkciu dost vyrazne, plus rozsirit svoje portfolio o dalsie cenovo s D3 uplne porovnatelne modely.
Jedine co aktualne maju exkluzivne je P918 Hybrid.
Takze sa na to este raz pozri a potom uznaj, kto ma skresleny pohlad na vec. ;-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 22:07
Re: Touareg
VW může atakovat prémiovky jedině cenou... v určité výbavě a ceně se tyto zájmové skupiny mohou protnout. Krásným příkladem je právě to BiTDI Passatu, kdy v této cenové adekvátně vybavené a výkonné Audi nedostaneš. Ale to není jen Volkswagen, ale i další značky.... v nižší střední kolem 800 tisíc, což je cena průměrného A3 dostaneš třeba Ostrý Focus ST, či Golf GTI, nebo Octu RS.... Co je lepší? Jasně, že každý tady na diskuzi bude hlasovat pro Hothach, ale na pracovní schůzce vzbudíš lepší dojem i s "oholenou"A3/ A4kou s obyčejným dvoulitrem, než s Octávkou, byť sebelepší.

Tourage už má lepší image a mne se i hodně líbí, ale Passat je pořád Passat a mimo vrcholné verze na první pohled poznáš ten rozdíl mezi mainstreamem (byť hodně dobrým) a prémií....
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 22:07
Re: Touareg
Myslel jsem, že se bavíme o Touaregu, dobrá tak Passat. Přiznávám, neseděl jsem ani v jednom, bez mrknutí oka bych dal přednost tabletu v céčku. Pokud chceš srovnávat kabiny, tak jako jedna z nej předností céčka je hodnocena luxusní kabina. Že může dost zákazníků dát přednost Passatu před céčkem, A4 nebo 3-er, to nepopírám. Nejsilnější dvoulitrová nafta asi vypadá dobře jako nej-.., ale trochu zapomínáš, že je to šidítko za to, co mají ti ostatní tři- 3,0d. Já osobně bych si koupil buď normální dvoulitr s očekávanou slušnou životností, servisními náklady a spotřebou, nebo třílitr. Za mě osobně- nevidím v tom motoru smysl, leda jako část evoluce, s očekáváním vývoje.
Jestli za pár let bude mít VW v prodeji 2 audi-tedy A4 a lux Passat- nevím.Že to umí víme, ale proč by to dělal.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 22:12
Re: Touareg
Jak jsem psal výše, já toho slavného Passata B8 s BiTDi jel. Je to super auto pro běžného smrtelníka, ale co mohu srovnat a to se starším třeba BMW třílitrem v naftě, tak to je prostě jiná liga, jak jízdou, tak i silou. On i ten obyčejný BMW dvoulitr je ještě o kousek lepší i když třeba slabší ( gradace výkonu). Pak ta spotřeba nebyla slavná a životnost si nedovolím odhadnout.

Za mega je to asi jedno z nejlepších a nejlépe fungujcích mainstreamových aut střední třídy ( Teda, ještě se tajně modlím za 2.3EB do Mondea :D), přesto bych ho nepotřeboval a mít peníze, jdu do Audi/BMW/MB, nebo ušetřil a koupil nějakou lidovější verzi Passata či Mondea s "obyčejným" dvoulitrem :-)
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 22:18
Re: Touareg
2 liter BiTDi pre Passat spadol defakto z neba: Vedia ze idu robit velke SUV na MQB-cku, a ze tam V6 TDi nestrcia. Tak urobili 2x fukane R4 TDi, urobili ho ...hmm, ako to nejako politicky korktne napisat... - no proste ho trochu nahonili, nech ma aspon vykon, ked tu ocakavanu spotrebu nebude mat asi najlepsiu a kultivovanost 6 valca tiez nema sancu mat... :-! A huraaaaaaa, mame 240 konovy naftovy Passat, s ktorym moze ist Topper proti C-klasse >:-[]
Nie, nie - je na tom este kopa roboty, aby to splnilo tie ocakavania, ktore do toho vkladaju. Dalsia "Ausbaustuffe" - bude s el.podporovanym duchadlom ( este sam neviem ci to bude to defakto "hybridne" turbo, ktore obsahuje aj el. motor, alebo zvlast "e-lader ako Audi...) Az potom sa uvidi, ci to bola spravna cesta.
Passat je dobry. V niektorych konfiguraciach velmi dobry. A ano - drahy... :-!
Ale premia to nieje a nebude.bodka.
20. 1. 2015 22:24
Re: Touareg
Tak a je to tady. Problém VW. Kanibalizmus. Škoda požírá Seat a oba požírají VW, které požírá Audi a Audi požírá Porsche, které požírá Bugatti.....na tohle VW jednou dojede. Proto Toyota vyčlenila Lexus a do luxusu se mu neplete.
20. 1. 2015 22:25
Re: Touareg
Zrovna C šestiválcový diesel nemá. ;-) Pokud tedy konečně nerozšířili nabídku.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 22:28
Re: Touareg
My co je to pro nás drahý, to až tak moc nesledujem :-O . Není to přechodná záležitost?
20. 1. 2015 22:42
Re: Touareg
Mělo to být jen přechodné, ale dávají si na čas. U vznětových motorů prozatím končí na 150 kW (a tenhle motor by měl být dvoustupňově přeplňovaný, stejně jako 176 kW TDI), když nepočítám hybrid.
21. 1. 2015 12:58
Re: Touareg
Veľa veľa rokov dozadu som čítal v časopise pre bikerov rozhovor s šéfom značky GT. Novinár sa ho opýtal, čo hovorí na to, že niektoré značky bikov kopírujú ich design rámu triple triangle. Na to mu odpovedal presne toto: "VW s motorom Mercedes, nikdy nebude Mercedes. Samozrejme sa všetci nemôžeme voziť na Mercedesoch, ale nikto nedostane Mercedes za cenu VW." Platilo to pred 15 rokmi a môj názor je, že to platí aj teraz.
Avatar - white label
21. 1. 2015 13:35
Re: Touareg
Nikdo nerozumí všemu, někdo rozumí kolům, někdo autům...
O takovém V8 TDI v Touaregu mohou dnes (nejen) zákazníci MB pouze snít (a podobně je tomu i u V6 BiTDI). ;-)
21. 1. 2015 14:36
Re: Touareg
To jo. Ale BMW ten V8 v X5ce stále nabízí. Sice jen pro ty co vlastní benzinovou pumpu, ale nabízí... ;-)
Avatar - white label
21. 1. 2015 14:45
Re: Touareg
Jo, ale V8 benzín chce v Evropě do velkého SUV jen pár lidí. Já psal o srovnání koncernovwých dieselových motorů s dieselovou produkcí MB!, kde to aktuálně opravdu není žádná velká sláva, tedy pokud pomineme jejich "prvenství" s dieselovou R4 v S-klase. 8-s ;-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2015 21:58
Re: Touareg
No ja teda radši konvenční navinu ve středu panelu, klidně u kolen, ale mezi budíkama se mi to nejak nelíbí. Respektive mne mate, když má auto obojí a nevím, kam mám koukat :-) Mám rád jeden display, kde mohu mít vše potřebné.
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 22:07