Novinky
Nie je vyslovene krasne, ale ani skarede.
Jeho prednosti su vsak neoddiskutovatelne - obrovsky kufor s jednoduchym sklapanim, obrovsky priestor v interieri, kvalitny dvojlitrovy atmobenzin (plus LPG), pohodova jazda, dobry vyhlad, nastupovanie, spolahlivost hondy atd. Vo svete je to bestseller, len v EU je to nedocenene auto.
Jeho prednosti su vsak neoddiskutovatelne - obrovsky kufor s jednoduchym sklapanim, obrovsky priestor v interieri, kvalitny dvojlitrovy atmobenzin (plus LPG), pohodova jazda, dobry vyhlad, nastupovanie, spolahlivost hondy atd. Vo svete je to bestseller, len v EU je to nedocenene auto.
Není nedoceněné, pohybuje se v první desítce své třídy. To je s ohledem na výsledky ostatních modelů Honda (snad s výjimkou Jazzu) obrovský úspěch. 😉
presne tak.... tvrdim to iste vyssie :yes: honda nema problem v eu s CR-Veckom..... problem tu vidim u civica a jazzu a skoncil nam accord.....
ved ked i40 dokaze v eu v strednej triede predat 25 tisic aut rocne tak preco neskusi aj honda ponuknut nieco co by sa predavalo..... odchodom accordu si pozicie ani imidz v eu nezlepsi.... prave naopak ... mlada generacia uz bude mat z hondy akurat posmesky.... ked uvidia jej sucasnu (ne)europsku ponuku.... odstranit vsetky neuspesne aj kedysi uspesne modely z EU trhu je sice tiez riesenie.... ale ci do buducna spravne... o tom mozeme pemizovat...
ved ked i40 dokaze v eu v strednej triede predat 25 tisic aut rocne tak preco neskusi aj honda ponuknut nieco co by sa predavalo..... odchodom accordu si pozicie ani imidz v eu nezlepsi.... prave naopak ... mlada generacia uz bude mat z hondy akurat posmesky.... ked uvidia jej sucasnu (ne)europsku ponuku.... odstranit vsetky neuspesne aj kedysi uspesne modely z EU trhu je sice tiez riesenie.... ale ci do buducna spravne... o tom mozeme pemizovat...
No, u VW by to byla nová generace... 😉 Jinak té spotřebě je potřeba se zasmát, dvě turba a takový výkon dosáhne ve vyšších otáčkách, než dvoulitr, a nemyslím, že to bude rozdíl co se týče spotřeby v běžném provozu oproti dvoulitru. Nehledě na námahu motoru při takovém objemu v takto těžkém autě, to bude životnost nic moc..
Nene.... když to dělá VW, tak je to šunt, ale když to je Honda, bude to nejlepší... uvidíš 😄 A už je jasné, že vydrží 2 miliony km! >😁
p.s. Teď vážně, třeba Tiguan, nebo Kuga jezdí s podobně výkonnými turbobenzíny o podobném objemu a zatím žádný problém 😄
p.s. Teď vážně, třeba Tiguan, nebo Kuga jezdí s podobně výkonnými turbobenzíny o podobném objemu a zatím žádný problém 😄
Tak o zivostnost bych se nabal, statistiky mluvi jasne. Japonci jsou obecne vyborni a Honda zvlast. Problemy s zivotnosti a spolehlivosti bych tu nehledal. Jak rikas mnohem vetsi jistota je hledat tyto problemy u vw >😁
Jojo co je z Japonska je nejlepší >😁 Já to minule četl o tom nejlepším naftovém motoru na světě ( u Accordu) a pak se tu dost z vás přznalo, co vše měnilo a co odešlo, ale to je vlastně jen zanedbatelné, ale u Evropské konkurence to jsou fatální chyby >😁
Nekecaj, dobre? Jazdím s 2.2 CTDi na CR-V už 250 000 km a ešte som nič nemenil okrem normálnych spotrebných vecí ako olej, brzdové obloženie a pod. Z okolia poznám taktiež známych, ktr majú rovnaké skúsenosti.
Ja tuhle slysel, ze se na skodaforu zacali priznavat majitele s problemy s TSI a TDI a spadl jim server >😁 Asi to jsou ty fatalni chyby >😁 Statistiky odkudkoli mluvi jasne, vzpominam, ze tu byl o tom i clanek. O kolik ze ma koncern poruchove motory? 10x? >😁 Japonci jsou obecne lepsi
Tak tohle zní vážně směšně. Není asi statistika, která by nemluvila o Hondě jako výrobci nejspolehlivějších motorů.
Já myslím že v nafte budou male rozdíly a vyjma špatný sérii motoru to bude i o řidiči a údržbě. Jak říkám jako argument mi uvádějí nájezdy km ktere třeba zrovna moje auto s motorem od psa dalo taky bez jakekoliv chyby. Věřim ze z porovnani se slavnym 2.0 tdi PD se o spolehlivosti mluvit da, ale novější Cr nafty od koncernu to dají taky 😄
Spotreba vypada hodne dobre. Pokud se uz se slabsi 1,6 da jezdit za udaje vyrobce, prumerne za 5,5l, tak s novym motorem s vyssim vykonem by to melo jit prumerne za cca 6l. Je potesujici, ze za tuto prumernou spotrebu jezdi dnes Golf s 2,0 TDI. Auto jine velikosti, jinym aerodynamickym odporem, jinym vykonem.
Ty věříš, že plnokrevné SUV na pomezí nižší a střední třídy pojede za 6 litrů? 😁😁 Nebuď tu za blázna, Golf má v PR brožuře taky nižší sptořebu >😒]
Osobne me nezajima co ma Golf v brozure. To ze tam vw sproste lze je znama vec.
Dle SM je spotreba CRV s 1,6 88kW cca stejna jako ma s 1,6 81kW spotrebu Golf.
Pokud se podivas na papirove udaje a zjistis jaka je odchylka u slabsi 1,6, jaka u 2,2, ze je cca 25% tak neni duvod proc by novy motor s vyrazne nizsim trenim mel mit jinou odchylku a tudiz spotrebu jinou nez cca 6,1l. Ano Golf bude mit se slabsim motorem o 0,2l litru lepsi spotrebu >😒] Brozura od vw je vhodna tak na wc, vetsi hodnotu nez hajzlpapir to nema 😉
Dle SM je spotreba CRV s 1,6 88kW cca stejna jako ma s 1,6 81kW spotrebu Golf.
Pokud se podivas na papirove udaje a zjistis jaka je odchylka u slabsi 1,6, jaka u 2,2, ze je cca 25% tak neni duvod proc by novy motor s vyrazne nizsim trenim mel mit jinou odchylku a tudiz spotrebu jinou nez cca 6,1l. Ano Golf bude mit se slabsim motorem o 0,2l litru lepsi spotrebu >😒] Brozura od vw je vhodna tak na wc, vetsi hodnotu nez hajzlpapir to nema 😉
Tak jinak..... 2.0TDI 103-135kw jezdí kolem 6-7 litrů... nové BiTDI 176kw už za 10. Je to stejné auto.... Také má přeci nižší tření, ale je to vyhoněný výkon z malého objemu.... no nic, ja si počkám na test.. ale na vzduch ty koně nejezdí.
Tiguan 103kW jezdi za 7l a 135kW skoro za 8l a to je sakra rozdil 😉
Chce to si pockat na test. Sice test spotreby na aAuto.cz bude jiste tragedie, ale co se da delat. Spise bude zajimave jaka bude spotreba na SM, 6,1l vypada realne, do 6,5 to je skoro jistota 😉
Chce to si pockat na test. Sice test spotreby na aAuto.cz bude jiste tragedie, ale co se da delat. Spise bude zajimave jaka bude spotreba na SM, 6,1l vypada realne, do 6,5 to je skoro jistota 😉
Nemá náhodou dvoustupňově přeplňovanou 1,6 i Renault-Nissan?
pokud je neprodlouzili, tak to je porad o nicem..
Tak nevím..tam je to posun k lepšímu !
Spoiler není tak při zemi , spíš od crossoveru se to nyní víc blíží stylu SUV...!!
Jen ta světlá výška podvozku..to je problém.
Spoiler není tak při zemi , spíš od crossoveru se to nyní víc blíží stylu SUV...!!
Jen ta světlá výška podvozku..to je problém.
Pro některé ve zdejší diskuzi uvádím pořadí německého! reportu kvality..
Honda skončila na pěkném 4. místě. :yes:
Z evropských automobilek je v první pětce pouze Volvo.
Takže na tom, že Japonci (a Korejci) mají vyšší kvalitu, asi něco bude 😄
20. Fiat
19. Peugeot
18. Citroen
16. Dacia, Ford
14. VW, Opel
13. Renault
12. Seat
11. Nissan
8. Audi, BMW, Škoda
7. Hyundai
6. Mercedes
4. Honda, Kia
3. Volvo
2. Mazda
1. Toyota
[odkaz]
Honda skončila na pěkném 4. místě. :yes:
Z evropských automobilek je v první pětce pouze Volvo.
Takže na tom, že Japonci (a Korejci) mají vyšší kvalitu, asi něco bude 😄
20. Fiat
19. Peugeot
18. Citroen
16. Dacia, Ford
14. VW, Opel
13. Renault
12. Seat
11. Nissan
8. Audi, BMW, Škoda
7. Hyundai
6. Mercedes
4. Honda, Kia
3. Volvo
2. Mazda
1. Toyota
[odkaz]
Technika vypada vyborne, takze asi prodeje pujdou minimalne stejne dobre jako dosud.
Je docela prekvapujici, ze se Honde ty diesly dari delat na takove spickove urovni. Tradice tu preci jen chybi. Na druhou stranu se potvrzuje, ze Honda patri mezi motorarskou spicku.
Jinak design je hodne podrizen USA, uz u minuleho modelu bylo citit kam je hlavne urcen.
Navíc je aspoň trochu odlišné od všech ostatních, především evropských SUV, které jsou v podstatě stejné jenom mají jiný znak na kapotě. Nový supr motor a mnohé vylepšení bezpečnostních i zábavních systému na palubě je také velké plus a pomůže ještě zvýšit prodeje.
Srovnáním s konkurencí se na stejné výbavě dostanu o několik desítek až stovek tisíc výš.
Holt Evropska SUV jsou jedno jako druhe, meni se jen znak na kapote, snad jen par prikladu😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jesteze je CR-V od nich tak neskutecne odlisne, fakt to je neco, co tu nikdy nebylo a nikdy uz ani nebude, a zejmena tim faceliftem se ho Honda snazi jeste vic odlisit, ze jo?
Posledni dobou si pripadam, ze tu diskutuje materska skolka...
Navíc jsem si jistej, že One Ford nepřežije víc než dvě generace. Požadavky kupců jsou natolik různý, že to půjde max na společnou platformu.
edit😒br />
Tohle je taky ale vyloženě krasavec 😁
[odkaz]
Ale je fakt, že hezyčí SUV má Chrysler Group a GM.
Mě se třeba líbí Equinox a GMC Acadia a Terrarin
Clovek si rika, proce se vlastne prodavaji i jina auta >😁
Máš SZ.
Duster, nebo X6M?
Nazory takovejch profiku umi rozsirit obzory >😁 >😒]
Nízký podvozek zůstává..160 mm to není SUV ale zvýšený kombík. 8-s
Např. Mazda CX5 má světlou výšku 200 mm a Subaru Forester 220 mm..!!! >😁
A i starší VW Tiguan je na tom lépe..! Zvláště v teréní verzi..to Honda neumí ani nabídnout.
Honda je designem těžká na zadek..ale OK , má slušný zavazadelník.
Nemožnost proti veškeré konkurenci si doobjednat el. posuvné střešní okno???
Úděsné !! :-! 8-s :no:
Není klimatizovaná schránka před spolujezdcem..! :no:
V 21.století dost chyb , ne?
CR-V je jako žena s celkem milým a normálním obličejem, normální postavou, ale monstrózním zadkem.
[odkaz]
vs
[odkaz]
Nikdo to nejel, nikdo to ani v praxi nezkoušel, ale už víš, že to bude lepší, než 1.6TDI 😁😁 Super >😁
Chce to počkat na test, ale po vybornem motoru 1,6 88kW je predpoklad, ze tohle bude stejne dobre, ne-li lepsi 😉
CRV ako take nema v eu problem... da sa povedat ze je to v eu uspesna honda.... skor ma trapi postavenie civicu jazzu a odchod accordu bez nastupcu.... ;-\ tu uz o uspesnosti pomlcim
Ano, Honda dělá divná auta... když teď skončil Accord, tak už není nic lákavého z oblasti dizajnu ( alespon pro mne). Doba 90. let, kdy Civic platil za ikonu mládeže a Accord tajpár či Integra byly vlhkými sny jsou bohužel pryč 😐
este predosla tzv prva ufo generacia civica v r 2009 predala v eu vyse 90 000aut co je viac ako dnesne ceedy a pomaly na urovni velmi-uspesneho sportage ( najpredavanejsej kie sucasnosti v eu ) .....lenze bejvavalo.... za 5 rokov sa predaje civicu prepadli o 50% v eu... o 50% .... bez srandy.... civic stratil 45 000 aut vlastne uz v priebehu 4 rokov kedze uz v r 2013 boli predaje noveho civicca eu doslova "mizerne" a na urovni len nejakych 45 000 aut rocne ....... honda sa bude musiet vazne zamysliet pokial ide o europsky trh.. bohuzial legendy ako accord a civic stracaju pozicie ... accord vlastne uz skoncil... stracaju dobre meno a stracaju aj predajne.... padaju dole.... je mi to luto lebo ja so hondy vzdy povazoval za technicky aj imidzovo velmi sikovne a moderne vozy sportove vozy.... ale nebyt CRV v eu tak honda je tu mrtva... kedy pride vezel ( hrv ) ? .... ale zase zit v eu len z SUVeciek... povedzme si uprimne da sa to? aj nissan pochopil ze len kaskaj v eu nestaci.... a opat ozivil almeru... a slubuje novu revolucnu micru ktora ma niekdajsej micre vratit zaslu slavu este z cias ked vyhrala ako prvy japonec titul europske auto roka ( tusim 1992 ) ... kazdy kto chce v eu prezit uz pochopil ze ponukat len SUV k stastiu a uspechu nestaci .....
No... tak sem to zadal do google translatoru, aby mi to identifikovalo řeč.... >😒] >😒]
Kuga = Mor ( bosenština) >😁 Asi jdu vyzkoušet ostatní názvy aut >😁
Vzhledem k tomu, z jakých dvou slov tchýně vznikla, tak to bylo ode mě krutý >😁