Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Subaru Outback 2015 se systémem EyeSight: Jízdní dojmy ze Slovinska

Zbrusu novou pátou generaci Subaru Outback jsme prověřili na cestách i necestách Julských Alp, konkrétně mezi slovinskou Ljublaní a italským Terstem. A můžeme říci, že je to mnohem lepší auto, než jsme doufali.
Zpět na článek
23. 1. 2015 08:16
23. 1. 2015 19:06
16. 2. 2015 11:17
1. 4. 2015 14:04
23. 1. 2015 05:33
Dotaz na redakci...
Proč nejdůležitější model Subaru bez upozornění dostal čtivej update a hnije dole místo headlinu? Tam se hřeje maskovanej, nic neříkající Superb, kterýho budou za 4 neděle plný všechny periodika.
Není to škoda, být jen plátkem pro vozy Škoda???
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2015 12:25
Re: Dotaz na redakci...
Ráno radost, že vidím konečně něco skutečně zde nového. Neměl jsem čas a proto jsem se těšil, až se připojím následně a o radost se rovněž podělím. Bohužel na hlavní straně už nebylo kam :-( Z článku jsou cítit skutečné nefalšované pocity. Styl perfektní, obsah naprosto bez připomínek. Tak se ptám proč to?

Jinak Pájo, z dieslem je zde tolik špatných zkoušeností, že čipovat ten motor je téměř jistá sebevražda. Šťastní Ti, kteří nic řešit nemuseli...Jistě můžeš vzít mega a jít to vyzkoušet, jestli už "problémek" vyřešili. Já na to nějak nemám odvahu a zde musím upřímně říci, jak moc bych si ho přál klidně i s těma podmírákovejma 150 koněma.

Bohužel pro Evropu, z jinak perfektního Outbacka (dle všeho, co jsem dosud viděl a četl), se stalo auto o jednom v podstatě nelogickém motoru :-(
23. 1. 2015 05:40
Moc pěkně napsáno!
Dotaz...výkonová nedostatečnost je až hloupá. Neuvažuje Subaru ČR o podobným kroku jako kdysi Mitsubishi s přípravou rádobytovárních chipů do naftovýho motoru, kde by se držela záruka atd?
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2015 08:16
Nezajimave auto
Takze Subaru pokracuje dal ve sve ceste smerem k Saabu a dalsim kdysi revolucnim automobilkam, ktere umrely na vlastni neschopnost. Na jedne strane se vytahuji jaky maji podvozek na druhou stranu do nej nejsou schopni dat pouzitelny motor, aby ten podvozek vyuzil. Jestli tohle bude cela motorova nabidka tak to potes prso. S tou 2.5tkou jsem jezdil uz v minulych generacich a ten motor byl uz pred ekologickymi valkami uplne mrtvej a jedine co umel bylo zrat benzin jak motor o dvakrat takovem vykonu. No a 110kW diesel v dnesni dobe uz je takovy komicky moturek, ostatne take ho zname ze soucasne generace a zadny trhac asfaltu to rozhodne neni. A k tomu notoricky problematicke CVT prevodovky a mame tu opravdu sportovni auto roku. :-)
Je hezke, ze se Subaru vytahuje ze uz ma konecne adaptivni tempomat (v dobe kdy konkurence ho nabizi i do aut s polovicni cenou), ale docela bych se bal jak to bude fungovat. Opticke systemu jsou z principu proti radarovym nespolehlive, viz napriklad Volvo/Ford BLIS system. V tomhle pripade bych preferoval spise ten radar a od Subaru jde o dalsi zpusob jak usetrit penize. Mimochodem i Volvo, ktere dava opticke systemy kam jen muze ma adaptivni tempomat radarovy a vi dobre proc.
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2015 09:22
Re: Nezajimave auto
Prispevek o nicem. Dozvedeli jsme se, ze "Atila_" jel pred X lety starou generaci motoru, se kterou nema ta nova moc spolecneho.
110kW diesel je takovy bezny evropsky prumer, nic vic, ale na druhou strani ani nic mene.
Dale pak asi dle vysledku pokusu Audi hodnoti "notoricky problematicke CVT", mozna by se mel preptat v servisech nebo u zastoupeni Subaru, kolik jich od roku 2009 realne resili - na prstech jedne ruky.
Se systemem EyeSight nejel, ale je to "z principu nespolehlive". Asi tak nespolehlive, jako jeho oci? ;-)
23. 1. 2015 08:18
Proč zase omezená evropská verze?
Na nový Outback te těším jako malé děcko a půl roku už sleduji začátek prodeje a specifikace v USA. Můj 3 roky starý Outback Diesel 6M je skvělý a čekám pokroky u nového modelu. Ale...
Proč zase evropské verze oproti USA nemají fešný střešní nosič s vestavěnými příčníky, bez kterých auto vypadá chuději? Čekal jsem, že "evropský" diesel bude mít onen typický efektní nasávací otvor na kapotě, bohužel marně. Vypadá jako benzín. Očekával bych také pokrok v motorech, hlavně silnější diesel. Ten se opět neudál a je to škoda. Onen chiping jak psal webpaja bude asi jediné řešení. A další škoda, že se nedováží kvůli emisím verzi s motorem 3.6 R. I přes vyšší spotřebu bych šel do tohoto modelu raději, protože diesel neposílil a ani typický nasávací otvor u dieselu není, tím pádem jeho benefity celkem ztrácejí. Nebude tedy nejlepší řešení dovoz 3.6 R z USA? Jakmile se projedu v nově dováženém dieselu s lineartronikem, udělám teprve konečný závěr. Zatím smíšené pocity.
Rozbalit vlákno
3
23. 1. 2015 09:09
Re: Proč zase omezená evropská verze?
jj, ja tiez cakam uz vyse pol roka na toto auto a som zvedavy ake bude v reale. Tie motory to auto zabijaju. VELKA SKODA. Ten diesel jednoducho nestiha. Ak clovek potrebuje v 140-ke prudsie zrychlit proste smola. Kolkovali po nete spravy, ze daju aj silnejsi motor. Tak okolo 130kW by bolo priemer. Ani trhac asfaltu ani lemra.
23. 1. 2015 13:14
Re: Proč zase omezená evropská verze?
Přesně tak. Outbacka přece nemůže vykostit kdejaká standartdní "oktávka" TDI.
Outback má všechny předpoklady pro 250 koní, které bych viděl jako ideální. Bohužel, 3.6R, které ty koně má, se nedováží, jak už bylo řečeno dříve....BOHUŽEL.
25. 1. 2015 17:06
Re: Proč zase omezená evropská verze?
jj aj ja ja by som si ten 3.6 kupil ovela radsej ako tieto v tejto vybave. Zacinam zvazovat aj XT, len je o dost mensi ....
23. 1. 2015 19:06
Nádhera
Tato generace se Subaru opravdu povedla. Myslím, že vzbudí zasloužený obdiv. K motorizaci se nevyjadřuji, to je věc každého soudruha jak mu to vyhovuje nebo ne. Jezdil jsem s 2.0 diesel i 3.6 benzín, 2,5 CVT a taky s turbo Foresterem CVT. CVT funguje výborně, diesel je taky v pohodě. Pokud zlepší spolehlivost a přístup k zákazníkovi mohl by to být úspěšný model i v Evropě. V USA Subaru razantně zvyšuje prodeje rok za rokem. Ideální auto na dlouhé cesty a aktivní životní styl.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
23. 1. 2015 22:47
Vaculik je proste PAN !
v tom najlepsiom motoristicky-redaktorskom vyzname slova !!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Len skoda Subaru ako takeho ;-\ - ved maju spriaznenu dusu v podobe Toyoty - to je taky problem zobrat od nich par grosov a zaplatit ten vyvoj dalsich dolezitych veci ? Toyota si to s naftakmi ulahcila so zmluvou s BMW...hmmm, nebolo by lepsie podporit svojho koncernoveho ( alebo len aliancneho?) surodenca nech pokracuju a urobia motor ktory by sa v porovnani s EU konkurenciou nemusel hrbit v kute ?
Nebolo by vhodne predsalen aj tomu Europanovi ponuknut viac modelov a viac motorov ? Takto to skoro vypada na "riadeny ustup" ! Pritom som ich mal tak rad... :'-(
Plus tie spekulacie o zjednodusovani si roboty so 4x4 - ze vsetko ma byt Haldex !!! - to snad nieeee !!!! ak uz aj Subaru pojde touto cestou, zase sa mi o cosi viac odcudzi... :-!
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2015 11:17
SUBARU
Jo tento nový Outback se rozhodně SUBARU povedl. Ze strany designu rozhodně za 1.
Co se motorů týče je to velmi subjektivní záležitost. Každej druhej tu haní 110KW v dieselu a 129KW v benzínu a přitom doma mají nejlépe 1,4 nebo 1,6 a nebo v těch autech ani nejeli.
Taky si sice myslím že by si Subo zasloužilo lepší motorizace, ale za sebe můžu říct že jsem jezdil 2,5L Outback - manuál (2001), 2,5L Outback - manuál (2007), 2,0L XV - CVT (2012), 3,6L tribeca - automat (2008) a 2,0L 110KW diesel - manuál (2010) a výkony všech motorů jsou plně dostačující, Kdo si chce zalítat má u Subaru ještě možnost WRX nebo WRX STI. A to už je tedy pořádný peklo (vlastní zkušenost s Imprezou WRX STI 2006).
Pokud chce někdo apsolutní nesmysl jako velké SUV a v něm 500 koní bude muset jít někam jinam.
Mrzí mne i to že pro SUBARU je celá Evropa jen okrajou záležitostí. Protože pro celé Subaru dělá jen nějakých 15-17% prodeje. Jestliže se bude stejně i nadále zvyšovat prodej v USA budemem pro Subo čím dál tím míň zajímavým trhem. K tomu nesmyslné limity nesmyslných prvků vydávaných EU. proto nemohou do Evropy dovážet 3,6L nebo 2,0L turbo v Levorgu, 2,5L turbo do Legacy, outbacků atd. Za chvíli asi opravdu nezbyde skalním příznivcům nic jiného než stáhnout požadované subo z USA.
No a názory že Subo přichází se systémem EyeSight pozdě jae také skreslený. V článku to bylo částečně uvedeno. Ale předchozí generace tohoto systému se na jiných trzích prodává už od konce roku 2007, takže, že by zase nějaký nesmyslný požadavek EU pro tyto a jim podobné systémy?
No povídání by bylo na moc dlouho. Kdo chce ať si koupí přemotorované třeba AUDI 3,0; 4,2 atd, nebo jiná vozítka dobrá jen na přímou trať a zrachlování v přímce i když se tváří jako SUV, CrossOvery nebo cokoliv jiného. A já Vás zase rád budu s tou salbou 2,5L nebo 2,0 dieselem tahat v zimě do kopečků nebo jen prudších výjezdů na hlavní silnici, nebo po dešti ze škarpy a budu plně spokojen s výkonem svého motoru.
Každý ať si vybere co se mu líbí a na co má, je toho dnes tolik na trhu, že si musí vybrat opravdu každý.
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2015 20:00
Subaru V Evropě
Já bych ani ten 110 kw diesel nehanil, měl jsem ho po třech dva a půlkách MT v posledním Outbacku MY 2O11 a osobně mi docela sedl ( najel jsem 11Otkm bez problému,ani nejmenšího ), krouťák akorát....v přímco možná bylo hodně aut rychlejších atd, ale když se silnice zakroutila, tak čubrněli....a když zapršelo, nebo nedejbože nasněžilo...rohlík na xichtu, stejný výraz jen od protijedoucího subaristy :-))))

Poslední generace se mi moc líbí, doufám že najde hodně kupců, automat s naftou by tomu mohl pomoci....subaru je hodně podceňované auto...ale kdo nevyzkoušel,nejlépe dlouhodobě, nepochopí.

3.6R šestihrnek krásný motor, také bych byl pro jeho prodej v Evropě, podepíšu jakoukoliv petici !
Rozbalit vlákno
0
1. 4. 2015 14:04
ola
Vazeni motoristicti pratele,
Ola subaru,pouzival jsem toto vozidlo pro me povolani,16x rusko Krasnojarsk-Lesosibirsk, Cesta Stuttgart-Lesosibirsk cca. 7000 km.Nejdrive Subaru legacy 2.0 benzin r.v. 1998,koupil jsem ho jen za timto ucelem,bez problemu,jen olej a bezna udrzba na ceste po sibiri v ruznych dilnach a kolchozech,V roce 2007 odevzdano na srot 369 000 km,s jeste mesic platnou STK (bydlim v Nemecku) Koupe Audi allroad 3.0.tdi...novy,nechci hanit,jezdim podle predpisu,tak nejak normalne, A u d i uz nikdy,75000 vstriky,elktronika a spoustu dalsich problemu,jinak velmi tupe auto,jako vsechna audi.Je to vuz jen pro Nemecko,nerikam,ze spatny,ale.....Ted kupuji opet Subaru Otback 2.5 benzin...uvidime,no neverim,ze by i ono nove subo by vydrzelo to co stare dobre legacy.
Rozbalit vlákno
0