Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CountachSV
Větrám vjetráš vietráme
| 22. 1. 2015 09:32
Palubka tohodle auta je tedy dost děsivá.
Avatar - J@...
Větrám vjetráš vietráme
| 22. 1. 2015 09:37
První pohled a napadlo mě to stejné, ...... asi retro-styl.
Větrám vjetráš vietráme
| 22. 1. 2015 09:54
Souhlas, ten uber pruduch je slusnej ulet. 8-s
Avatar - Snooob
Větrám vjetráš vietráme
| 22. 1. 2015 10:07
A hlavne nepraktické!!
Neviem, si predstaviť utierať prach s tých lamiel... :no:
Větrám vjetráš vietráme
| 22. 1. 2015 10:35
Stejná myšlenka :-)
Avatar - dal
Větrám vjetráš vietráme
| 22. 1. 2015 12:50
Ještě to vypadá jak u přímotopu. ;-\
Avatar - sargis
Větrám vjetráš vietráme
| 22. 1. 2015 10:13
Bojím sa, že po Passate a Q7 sa objaví v polke výroby koncernu...myslím, že aj masku mali staršie audiny zvladnutu lepšie, nie ako tlama ryby vyhodenej z vody
Větrám vjetráš vietráme
| 22. 1. 2015 11:27
Tohle provedení Singleframe se mi také moc nelíbí. Bude mě mrzet, až zmrší i Q5.
Větrám vjetráš vietráme
| 22. 1. 2015 11:38
Skoda ze ten hlinik nenatahli do dveri, mohli pouzit dily co mela OII. Mela ho i se skoro stejnym prolisem ;-)
foto
| 22. 1. 2015 09:35
ja viem asi neboli idealne podmienky, ale tie fotky su strasne
foto
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 22. 1. 2015 10:23
To bude podla mna tym autom....
foto
| 22. 1. 2015 11:39
Spise je chyba, ze delali fotky. Rendrem by nam ukazali jak je to o dve tridy lepsi ;-)
Avatar - J@...
Pomalu to vypadá,
| 22. 1. 2015 09:40
že touareg II má ucelenější a hezčí design.
Avatar - 3_diamanty
pekne
| 22. 1. 2015 09:49
uz vcera vecer som si o nom precital v clanku na idnes cz , vyzera stihlejsie :yes:

len chcelo by to krajsie fotky.. v tom "interieri budovy " vyzera Q7 akasi nesvoja .... asi ako kazde auto
pekne
| 22. 1. 2015 10:56
Žralok sivý? >:D
Avatar - aproximus
maska
| 22. 1. 2015 09:56
je děsná. teda dle prvního "fotkového" dojmu. ten single frame je hrozně masivní. první gen. mi příjde více dotažená a celkově tam vše nějak více ladilo. tohle mi příjde jako velká modernizace. navíc auto vypadá poněkud smutně, ale to nejspíš ta barva. interiér se naopak jeví hodně dobře.
navigace
| 22. 1. 2015 09:57
zajímavý je, že volvo asi před 5ti lety přestalo dělat výsuvný navi a audi s tím právě ted začíná, no nic, jak praví klasik, každý zboží má svýho kupce
navigace
| 22. 1. 2015 10:03
Druhá generace Audi A8 ji měla přece taky ;-)
navigace
| 22. 1. 2015 11:04
pravda ;-)
Avatar - Dinar
navigace
| 22. 1. 2015 10:53
Podle mého je výsuvný displej nejlepší varianta, jde jen o to, jak rychle se vysune/zasune, a jestli funguje dobře za všech světelných podmínek, protože je přece jen méně odstíněný stropem než displeje umístěné napevno. Volvo mělo nejhezčí palubky právě v době, kdy tyhle displeje používalo, od doby, co začali dělat různé kapličky, stojí design jejich palubek celkem za prd. Jiná věc je, že ta volvo navi byla celkově nic moc, hlavně kostrbaté ovládání.
navigace
| 22. 1. 2015 11:08
podle mě je právě z důvodu odstínění nejlepší zabudování v kapličce, nehledě, že vizuelně to taky vypadá líp, tady to vysunování a tablety je zvláštní móda, prostě klasika:
[odkaz]

[odkaz]
navigace
| 22. 1. 2015 11:41
Ten zabudovany ma i vyhodu , ze se tam nema co podelat
navigace
| 22. 1. 2015 11:50
Problém kapliček je, že je pak palubní deska masivní. Hlavně s těmi dnešními obřími obrazovkami. Za jízdy stejně tu prostřední nepoužívám. A když obrazovku schováš, líbí se mi ten klasický tvar palubní desky. Tyhle starší desky Volva se mi opravdu líbily.

Z hlediska stínění je to určitě horší, ale obrazovku lze udělat i tak, aby byla čitelná, i když na ni přímo svítí slunce. Jen se musí chtít.
navigace
| 22. 1. 2015 12:04
je to otázka zvyku, v podstatě by šlo navigaci ze středu úplně vypustit, byla by jednoduše místo otáčkoměru/rychloměru + třeba hud na základní info jako rychlost apod., těch nezbytných údajů při jízdě je málo
Avatar - Dinar
navigace
| 22. 1. 2015 12:18
Souhlas, do puntíku. ;-)
navigace
| 22. 1. 2015 11:36
Stejně tak přestali montovat audiosystémy Dynaudio. Jejich chyba. Palubní desky to byly opravdu pěkné. Jinak Audi s tím začalo už před delší dobou, jen to teď vypadá, že tohle řešení budou používat napříč nabídkou (kromě TT a R8).
Avatar - !GAS!
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 10:02
Pravdou zůstává, že kritizovat něčí práci je snadné a dělá to mnoho lidí, proto se tomu pokud možno snažím vyhnout, nicméně dnes se k této skupině kritiků musím připojit i já.

Nejde ani tak o vzhled Nové Q7, o tom ať si každý udělá názor sám, nicméně proč fotky ze stejné akce a vlastně i auto samotné, jen uveřejněné na jiném webu vypadají o tolik lépe?

[odkaz]

Jestli by nestálo za to se milé Auto.cz zamyslet a dát přednost kvalitě před kvantitou a přestat fotit mobilem, jak alespoň snímky na první pohled působí. :no:
Avatar - _Karel_
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 10:37
Možná sis nevšiml, bývá tu inzerát "hledáme ihned fotografa". Vážně.
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 11:08
To není technikou, ale tím kdo to fotí. Zde je evidentní, že fotograf z idnesu má mnohem větší cit pro kompozici.
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 11:17
Ten novinar z idnes podle me odvedl svou praci skutecne na vybornou a porovnani s temito fotkami mouvi za vse. A ty fotky tady jsou skutecne kompozicne spatne, nicmene co se kvality vybaveni tyka, takhle nejak dnes foti kvalitni telefony :-) I obycejna zrcadlovka za 15k s nejakym primerenym bleskem udela citelne lepsi fotky!
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 11:48
Koukni na fotky na idnesu a dole uvidis kdo to fotil a cim. Je docela zajimave, ze ty fotky na idnesu jsou z mobilu. Asi u auto.cz pouzivaji kompakty 10 let stare z tragickou svetelnosti ;-)
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 12:12
"Mobil" na idnes neznamená, že to fotili mobilním telefonem, ale že autor je z redakce Mobil. ;-)
Avatar - _Karel_
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 12:14
>:D >:D >:D :yes:
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 13:35
Tak to je jina >:D
Jsem spise cekal, ze to bude radakce MF ;-)
Avatar - aproximus
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 11:49
jo, tyhle fota jsou super!
Avatar - iudex
Foceno mobilem?
| 22. 1. 2015 12:37
Tieto fotky z článku sú biedne, to je pravda, ale beriem to tak, že tam bolo málo svetla, fotil to redaktor z ruky a teda vychádzalo vysoké ISO a z toho plynúci šum. Na tom iDnes je zrejmé, že to bolo fotené zo statívu (hneď prvá fotka - dlhý čas uzávierky - viď rozmazaný človek, čo umožnilo nízke ISO a šum a súčasne optimálne zaclonené - viď hviezdičkový tvar reflektoru).
Tým neobhajujem prácu ACZ, naopak ten fotograf, ktorého hľadajú, im naozaj chýba. ;-)
Avatar - MichalSVK
Nový dizajnový prvok interiéru
| 22. 1. 2015 10:08
Takže teraz všetky autá VW a Audi budú mať po celej palubke imitáciu fukárov? Na Passate ma to príjemne prekvapilo ale k Audi sa to nehodí. A predpokladám, že o pár rokov budú mať takto riešenú palubku všetky Škodovky pretože zrazu prídu na to, že sú ich palubovky príliš strohé a bude to zároveň skvelé Simply clever riešenie, síce neviem v čom bude Simply clever ale oni určite už niečo vymyslia...

K autu: Pripadá mi to ako by chcelo Audi zjednodušiť čo sa dá a pomaly stráca tú charizmu ktorou na mňa pôsobila, ale všetkého veľa škodí... aj hrán. Proporčne je celkom pohľadná ale esteticky je na tom Touareg bohužiaľ lepšie.
Avatar - Bubáq
Nový dizajnový prvok interiéru
| 22. 1. 2015 10:20
Michale, souhlasím. Stručný, ale výstižný popis reality. Tato Q7 ztratila charisma, a je to věru škoda. Ne, že bych byl potenciálním kupcem, ale fanda značky asi nebude nadšen. Zjednodušení tvarů a opuštění základních prvků dynamického designu platných (a osvědčených) v posledních 30 letech je odvážným pokusem. Mně ale klínovitý profil a poněkud větší hmota pod bočními skly budou opravdu chybět. Navíc souhlasím s kritikou současného vývoje single-framu, jde o poněkud bezradné řešení beze stopy elegance. Bohužel, nová Q7 vzbuzuje více negativních, než pozitivních emocí, nejen zvenku, ale i zevnitř. Že by slepá ulička? Věřím, že daleko více šancí na pozitivní přijetí mají deriváty TT (4-door coupé a SUV).
Avatar - MichalSVK
Nový dizajnový prvok interiéru
| 22. 1. 2015 10:42
Presne tak či už maska so svetlami alebo bočný profil... strata charizmy je vidieť z každej strany. Prílišné zjednodušenie tvarov nie je podľa mňa dobrým riešením. Samozrejme nikto tu nehovorí o vlnobití alebo búrke kriviek na spôsob Lexusu NX. Športová elegancia, to je presne to čo vystihuje dizajn Audi. Bohužiaľ toto nie je ani športové ani elegantné... Pripadá mi to ako nepodarená kombinácia Jeepu Grand Cherokee, nového Volva XC 90 a Cadillacu Escalade. Nemyslím teraz jednotlivé dizajnové prvky ale komplexný dojem z auta... Mastodontnosť sa nestratila ale nabrala úplne iný charakter. Jednotlivé prvky dizajnu na seba síce nadväzujú ale nemajú hlbší zmysel. Z určitých uhlov sa dokonca ukazuje priam krabicovitý charakter karosérie. Nie toto skutočne nie je etalón ani elegancie ani športovosti.

Čo však treba pochváliť je posunutie centrálneho displeja bližšie k zornému polu vodiča.
Nový dizajnový prvok interiéru
| 22. 1. 2015 11:14
Škoda dodá speciální paket Simply clever štětec na čistění Simply clever štěrbin >:-[]
Avatar - MichalSVK
Nový dizajnový prvok interiéru
| 22. 1. 2015 11:43
Uložený v špeciálnej vyklápacej Simply clever priehradke na to určenej... :yes:
Nový dizajnový prvok interiéru
| 22. 1. 2015 11:50
Nemaji na druhe strane skrabky stetecek? To by bylo simply clever >:D
Avatar - MichalSVK
Nový dizajnový prvok interiéru
| 22. 1. 2015 12:02
:yes: >:D
Velké R
| 22. 1. 2015 10:11
V perexu Česká republika s velkým eR? Teda já čumim:-)
variace na allroad
| 22. 1. 2015 10:31
Design tak nějak "visí" na půli cesty mezi allroadem a řadou Q, takže ani ryba, ani rak... rozhodně nezvyklé, uvidíme jak to budou zákazníci akceptovat... každopádně mně se nelíbí. A po dlouhé době (nebo možná u Audi poprvé) dokonce ani interiér.
Avatar - beibej
variace na allroad
| 22. 1. 2015 21:25
PŘESNĚ
Zatím počkat
| 22. 1. 2015 10:34
Nic jinýho mě nenapadá. Nová Q7 na mě osobně zatím z obrázků nezapůsobila a S-Line paket zřejmě nebude to pravý ořechový.
Zevnitř pak nepřekvapí nic, vše jak má být...uklizeno a příjemně až na: větrací šachtu se žaluziemi. Když vím jak má většina lidí zaprášený výdechy na palubce, tak při tomto rozměru to je přímo zdroj alergenních látek v interiéru. Bude se dodávat štěteček a roztok v příslušenství? ;-)
Zatím počkat
| 22. 1. 2015 11:13
žaluzie to zabíjí >:D s tím zaprášením je to svatá pravda, není to třeba myšleno jako "extras" :-)
Avatar - Dinar
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 10:36
ale nepomohlo to... Design Audi mi sedí, A6, A8 po fl, A3 výborné, TT parádní, ale Q modely jim prostě nejdou. Předchozí Q7 evokovala tvary autobusu z padesátých let, tahle nová je autobus zase, jen hranatý. Nic proti krabicovitosti SUV, ale srovnám-li novou Q7 s XC90, tak je evidentní, že Volvu jdou krabice lépe, výrazně lépe. Naopak na pochvalu je interier, ten je excelentní, jak tvarově tak provedením.
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 10:50
Původní Q7 si vzala za vzor RTO 706, tato Karosu B731 ;-)
Avatar - Dinar
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 10:54
Tak nějak. ;-)
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 11:14
q5 je docela pěkná, o q3 radši nemluvím
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 12:07
Q5 se mi jako jediné SUV od Audi líbí, ale mám takový pocit, že tuhle kůru neustojí (beru jen exteriér).
Avatar - Dinar
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 12:20
Ano, taky se obávám, a hlavně té nové masky, u Q3 je jasné, že vzhledem k rozměrům nemá šanci tu masku "unést", jenže ona to nezvládá ani Q7. Q5 dopadne stejně, škoda, proporčně je to moc hezké SUV.
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 12:36
Doufám, že to ustojí běžná konfekce...u XC90 si pořád nemůžu zvyknout na zadní lampy, ale tenhle přehranatělej styl Audi nefunguje. Q5 dosud vypadá moderně, Q3 mi nikdy nešla proporčně přes oči. Tady to vypadá obdobně.
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 12:21
Mi se nakonec z "kvéček" líbí pouze "trojka", a to jsem jí ze začátku nemohl vůbec přijít na chuť.
Avatar - dal
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 12:52
Nejsi sám!
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 20:51
1. Q7 je designovaná s vědomím příchodu Q8 2. Za hrany já dávám jedničku s hvězdičkou, protože očekávám kromě prezentované s line také nějaký offroad paket ala XC90 rugged luxury: [odkaz]
XC90 to podle mne s tímhle paketem neuvěřitelně sluší...u Q7 by to taky doladilo (spíše utility) charakter vozu. Nemám s novou Q7 žádný zásadní problém. 200kW v dieselovém základu je oproti 165kW naftového vrcholu u Volva až zarážející.
Avatar - AUDIRS6
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 22. 1. 2015 21:33
200Kw je len docasne do prichodu verzie "ultra" (aj ked to na 2 tonovu krabicu znie komicky) so 160 Kw, ktora sa ma zamerat na este lepsiu spotrebu.
Q7 aj v 1. generacii bola pozicionovana ako standardne viac menej len skoro cestne SUV s minimalnymi chutkami na teren. Preto jej ani nebola dopriana technika, ktoru mal jak Cayenne, tak Touareg. Preto nejaky offroadovejsi look ak aj bude, bude to len velmi decentne, ak teda vobec.
Co sa hranatosti tyka - na niektorych modeloch tie hrany vitam, ale ta mohutnost a baculatost povodnej Q7 (nielen) mne sedi viac. Hlavne ked bolo potom mozne zvolit aj honosny V12 paket na V8 4.2 TDi. ;-)
Ako bude vyzerat Q8 si ani netrufam odhadnut. Slubuju komplet inaksi pristup oproti X6 alebo GLE coupe...tak sa len mozeme nechat prekvapit.
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 23. 1. 2015 00:29
Jasně, bude to podladěný třílitr...ten offroad paket nabízí audi u Q5...nejde o techniku (kromě krytu motoru), ale o design, prostě se mi to líbí víc než čistá leštěnka, tu ocením u A8. Myslím, že naživo na denním světle ty hrany Q7 ocení mnohem víc lidí. Spíš mne zajímá, jestli je v plánu 4.2 nebo 3.0 biTDI pro standard, ne SQ7, pokud bude.
Avatar - white label
Konečně Q7 jiná než modrá,
| 23. 1. 2015 00:32
SQ7 má být s V6 BiTDI, ale už s "elektrickým" turbem.
Cup holders
| 22. 1. 2015 11:09
Auto se mi libi, jak zvenku, tak uvnitr. Pristrojovka mi vylozene sedi, ale celkem chapu, ze nekomu to sedet nebude.
Co mi ale prijde jako pest na oko jsou ty drzaky na napoje na stredovem tunelu - je dobre, ze tam jsou, velice prakticka vec, ale jiste to slo designove vyresit i jinak. Toto je esteticky i materialovy hnus, fakt se jeste jednou podivejte na fotku (asi lepe na tom idnes [odkaz] a zakryjte si to rukou a najednou je to cely hezci :-). Mohli to nejak zakryt nebo neco proste :-)
Cup holders
| 22. 1. 2015 12:11
Zřejmě ústupek Američanům. Kvůli tomu se asi muselo i přesunout startovací tlačítko ze svého tradičního místa u voliče převodovky.
Avatar - woody-alien
Cup holders
| 22. 1. 2015 13:26
Jj, je to takový "emerický" řešení. [odkaz]
Tohle je z GrandČíra.
Avatar - Auto CZ
Kto sa prvý nabúra do systému?
| 22. 1. 2015 11:16
8-s
Kto sa prvý nabúra do systému?
| 22. 1. 2015 11:28
Myslim, ze to budou hackeri :-!
Žádná sláva
| 22. 1. 2015 11:36
Uznávám, že to může být z části fotkami, ale ten interiér na mě vůbec nepůsobí dojmem drahého Audi, ale spíš nějaké asijské kopie. Pokud bych ho porovnal s novou XC90, tak ta je hodně jinde. Exteriér taky vůbec nezaujal, auto se mi nelíbí. V kontextu zpráv o tom, že Q7 je zpožděná kvůli kompletnímu přepracování, protože původní design zastaral... Přijde mi to celé neinovativní a tak nějak nemastné, neslané. A mřížky v přístrojovce a la Passat jsou jen detailem.
Avatar - xjara
Žádná sláva
| 22. 1. 2015 12:47
Presne tak. Nemluve o tom, ze porad nechapu co audi a cele vw zamysli volicem automaticke prevodovky. Jako loketni operka by to mozna fungovat mohlo, ale proc zabere pulku stredu kdyz na ni clovek sahne parkrat za jizdu opravdu nechapu.
Žádná sláva
| 22. 1. 2015 13:07
Ona je to "zápěstní" opěrka pro ovládání MMI. :-)
sumcia papula
| 22. 1. 2015 12:42
ta sumcia papula v predu je nevkusna... Ostatok ujde. Touareg mi pride ako lepsia alternatova.
Avatar - Ham.
Neladí
| 22. 1. 2015 12:43
Zevnějšek prostě neladí, jakoby vzali proporce staré Q7 a poskládali na ni prvky některých nových studií, něco z TT a ještě na to naroubovali specifické prvky (třeba přední lampy), které by jako solitér byly hezké, ale jako celek to prostě neštymuje. Prostě rozladěný orchestr.
Interiér naopak nemá chybku, ten vypadá propracovaně do nejmenších detailů a na rozdíl od exteriéru tam sedí všechno, tak jak má.
Avatar - iudex
Neladí
| 22. 1. 2015 12:45
Až na tie megavetráky.
Avatar - AUDIRS6
Neladí
| 22. 1. 2015 12:54
jo, tiez by som si vedel tu cast pred spolujazdcom predstavit bez toho prieduchu, ale s listou nejakeho dekoru.
Avatar - Ham.
Neladí
| 22. 1. 2015 12:55
Mě se líbí, když se podíváš do interiérů konkurence tak plocha větráků je tam stejná nebo i větší, rozházená po celém interiéru. Někdo dokonce kombinuje podélně orientované otvory se svisle orientovanými, což je úplně špatně, někde lze vidět bezradnost v podobě vytváření různých "dvoupater" s dvěma podélně orientovanými otvory nad sebou, což také vypadá dost zvláštně. Tady je vše posazeno do jedné úzké linky se třemi lamelami a navozuje to jednoduchým elegantním způsobem pocit šířky interiéru a umocňuje štíhlost palubky, což je podle mě dobře.
Neladí
| 22. 1. 2015 14:44
Hmm, nemuzu souhlasit. Vzdy radeji dvoupatrova bezradnost nez to co ma uvnitr nova Q7. Ona palubka Q7 je sice hezky uklizena, ale chybi jakykoliv napadity prvek, az na ten metrovy pruduch, ktery neni ani prakticky, ani pohledny (to je samozrejme muj subjektivni nazor). Od Q7, tedy toho nejlepsiho co Audi (automobilka proslula interierama) ma v nabidce, jsem jednoduse cekal vic.
Rozhodne radeji toto
[odkaz]
nezli toto
[odkaz]

Z venci je to bohuzel jeste smutnejsi pribeh. Podle me nejvetsi problem Q7 nebude X5, RR nebo Volvo, ale Touareg.
Avatar - Ham.
Neladí
| 22. 1. 2015 16:11
Klidně nesouhlas, podle mě je určitě toto (když už vybíráš fotku, tak se neztrapňuj zoufalým paskvilem z mobilu)
[odkaz]
více než dostatečně reprezentativní a současně svěží. A věta autora článku, který to viděl naživo "Jak už to u Audi bývá, to, co doopravdy dokáže zaujmout je interiér. Zpracování nasvícení i různé detaily na palubní desce jsou špičkové." to jenom potvrzuje.
Neladí
| 22. 1. 2015 16:49
Koukam jak autor proda, tak ty kupujes >:D . V poradku, tobe se libi. Kazdopadne jen jsem nahodil prvni zivou fotku X5 co mi prisla pod ruku vs. jinou, kvalitativne sice horsi, ale predevsim zivou fotku Q7 co jsem nasel. Svete div se, ze je to ta z clanku.
Lepsi zive foto tam nemas (hazet sem propagacni material, na to se hodi to tve "ztrapnovani")?
Avatar - Ham.
Neladí
| 22. 1. 2015 17:14
Lepší kupovat od autora který viděl naživo, než od někoho, kdo viděl fotku z mobilu.
Avatar - white label
Neladí
| 22. 1. 2015 20:01
Souhlas, raději tu kvalitní fotku interiéru, než tu nekvalitní, rozdíl je opravdu propastný... >:-[]
Já bych si vybral exterier RRS a int. Q7 k tomu. ;-)
Neladí
| 22. 1. 2015 20:36
S exterierem souhlas, interier mi ale u Q7 vazne nesedl.
Avatar - Dinar
Neladí
| 22. 1. 2015 13:03
Tady si počkám na reál. Na fotkách passatu se mi to nelíbilo, v reálu to nepůsobí vůbec zle, dokonce až dobře. :-) ;-)
Neladí
| 22. 1. 2015 13:05
Jsem na tu srovnávačku zvědavej. Protože výslednej dojem určí top na další tři roky... ;-)
Neladí
| 22. 1. 2015 13:12
Není mi úplně po chuti, že to používá Audi a VW zároveň. Zvláštní je minimum dekoru. Audi vyznává minimalismus, ale tohle auto je vysoko v hierarchii, takže bych ho čekal trochu víc.
Avatar - Dinar
Neladí
| 22. 1. 2015 13:29
Ano, že stejný prvek použije audi i vw je zvláštní, docela by mě zajímalo, jestli to mohla být náhoda. Jak to chápu, má být právě tohle řešení náhradou dekoru, možná je to na obecenstvo moc kách, ale mně se to líbí, lištu na palubce jako nutnost necítím, nejhezčí interier poslední doby TT ji taky nemá, možná to byla nápověda, jakkoliv chápu, že je to zcela jiný segment.
Neladí
| 22. 1. 2015 15:21
Může se stát. Celkem by mě zajímalo, jak vypadala Q7 před přepracováním. Proti řešení jako takovému nic nemám, ale nepřijde mi šťastné, že ho používá VW i Audi. Stejně jako mi nevadí, že všechna Audi používají jeden designový jazyk, ale není mi po chuti, když stejný přístup a stejné, nebo podobné prvky začne používat VW, nebo Škoda.

Interiér A3 a TT se mi také líbí, ale tam minimum dekoru beru jako záležitost segmentu. Nic se nemá přehánět a lepší trocha, která vypadá dobře, než hromada podivné imitace. Navíc TT má být sportovně střižené, tam to sedí perfektně.

Q7 má být luxusní auto. Možná mate, že má daný kus kovový dekor. Na druhou stranu, s kovem jí to sluší a s tím má zase trochu problém A6/ A7, kde je velká plocha na palubní desce - tady je kovová lišta á la A8. Nemohu říct, že by mi chyběl dekor mezi výdechy, jen mě to překvapilo.
Avatar - iudex
Neladí
| 22. 1. 2015 13:16
Mne to pri Passate nevadilo ani na fotkách, tu mi to ale neštimuje. Rozdiel je jednak v samotnej veľkosti otvorov, jednak v tom, že u Passatu tú líniu rozbíjajú tie hodinky medzi výduchmi, kdežto tu u Q7 je to úplne monotónne. Plus to, čo je dobré pre mainstream strednej triedy, by nemalo stačiť pre luxusné prémiové SUV.
Avatar - Ham.
Neladí
| 22. 1. 2015 13:25
V Passatu to funguje dobře, jenom ty přiblblý hodinky bych vyhodil. >:-[]
Avatar - Dinar
Neladí
| 22. 1. 2015 13:30
Mám to úplně stejně. >:D ;-)
Neladí
| 22. 1. 2015 14:28
Tak proč si kupuješ hodinky, co ti neladí k Passatu? >:-[]
Neladí
| 22. 1. 2015 15:46
Mně naopak v Passatu hodiny přebývají. :-)
Neladí
| 22. 1. 2015 13:03
Tak nějak to sedí...X5 se mi líbila předchozí generace víc, o ML ani nemluvě. To současný je hmmm, budu politicky korektní...nepěkná.
Q7 po FL se mi zdá vyváženější a to čím dál tím víc při pohledu na novinku. Takže z toho nejlíp vybruslil anglán. ;-)
Avatar - Ham.
Neladí
| 22. 1. 2015 13:11
Ano, RR v exteriéru doslova dominuje. Přijde mi, že Q7 ve vnějším designu následuje poslední generaci X5 a ML, obě jsou hodně nepovedené a Q7 nechce trhat partu.
Avatar - iudex
Neladí
| 22. 1. 2015 13:11
Veru, kto by povedal, že dakedy výrobca klasických hranatých krabíc, ktorý bazíroval na jazde, nie dizajne, teraz bude vyrábať jedny z najkrajších SUV. Denne chodím okolo RR Evoque v krásnej bielej perleti a hocaké mainstreamové (najmä kórejské) SUV vedľa neho vyzerá ako Roseanne vedľa Penelope Cruz. >:D
Neladí
| 22. 1. 2015 13:16
Přitom předchozí generace se mi líbila asi ještě víc. To byla jedna krásná krabice.
Avatar - Dinar
Neladí
| 22. 1. 2015 13:31
Předchozí generace evoque?
Neladí
| 22. 1. 2015 14:28
Myslím, že to bylo na RRS ;-)
Neladí
| 22. 1. 2015 15:01
Hlavně na velký RR. Nové RR jsou povedené, ale menší světla s protaženími mi moc nesedí a u RRS ani zadní nárazník. Evoque tenhle styl sedl asi nejvíce.
Neladí
| 22. 1. 2015 15:28
RRS mi sede zcela. RR mi vadilo zpočátku na fotkách a je možná citlivější vzhledem k zadním svítilnám na barvu laku. Naživo je to jiná.
Přesto u mě působivosti Sportu nedosahuje.
U Evoque souhlas...FL by zvenku ani nemusel být. S podvozkem toho stejně moc neudělají a exteriér nezestárnul ani o píď.
Nicméně nástupce SB vidím spíš u novýho nebo někde u F-Pace...když neskončí na R4 ;-) .
Neladí
| 22. 1. 2015 15:39
Přestože mám své pochyby, RRS je pěkné auto. A ceny Autobiography mi přijdou i příznivé. Hlavně zážehový osmiválec, v porovnání s Porsche je přímo levný.

Nevíš, kdy dostane RRS nový infotainment?

SB?
Neladí
| 22. 1. 2015 15:46
V dodávkách už by měl být teď na jaře. Měli evidentně problém s odladěním, proto i zpoždění už dávno hotovýho FL XJ. Teď by ho měli nasadit masově, Disco Sport jej pak dostane v MY '15, spolu s Ingenium engines.

Sportbreak ;-)

P.S. RRS s V8 hlavně úžasně jezdí...to co se povedlo udělat s podvozkem je famozní :-)
Neladí
| 22. 1. 2015 16:07
Díky.

Nedošlo mi, že tak Jaguar značí kombíky.
Neladí
| 22. 1. 2015 16:32
:-)
Avatar - Dinar
Neladí
| 22. 1. 2015 17:42
Pro mně musí mít RRS dynamic paket, pak je i ten zadní nárazník lepší.
Nový infotainment dávají do RRS od října, ale až teď od půlky ledna k němu umí i HUD. Popravdě jsem zvědav, protože jak nový inf. v reálu "chodí", se dozvím až z vlastního auta.
Avatar - white label
Neladí
| 22. 1. 2015 20:04
S dynamicem souhlas, u té konfigurace RRS je to obdobné jako u RRE.
Neladí
| 22. 1. 2015 21:14
Nejsem si jistej, jestli od rijna nebyl jen Mirror Link :-)
Avatar - Dinar
Neladí
| 22. 1. 2015 13:33
Sport je prostě elegán, sice už mi X5 po dalších novinkách, XC90 a teď Q7 nepřipadá tak přefouknutá, jak mi přišla po představení, ale na vyváženost Sporta nemá. A hlavně styl těm novým D3 velkým SUV chybí, jedno je zbytnělé tak, že ztratilo bmw flair, druhé je prochromovaný usasiat, třetí samoúčelná hranatost. Je z toho cítit "násilí" (nedostatek designerské lehkosti), které u jiných modelových řad těchto značek není.
Avatar - Katikakus
Uvidime v realu...
| 22. 1. 2015 13:26
Podle fotek se nova Q7 designove extremne nepovedla - a to jak exterier tak interier. Snad to v realu bude lepsi... ;-\
Uvidime v realu...
| 23. 1. 2015 09:03
Fotky jsou tak mizerné kvality (na odborný e-zine), že už tak těžký dizajn Q7 stahují ještě níž. Jinak souhlas, je spousta aut, která při první prezentaci působí rozpačitě a pak se začnou líbit. Nová Q7 to zřejmě bude mít těžší :-), ale ani předchozí generace nepatří mezi krasavce a přesto si svoje místo na trhu vybudovala a udržela, holt někdo prostě chce za své prachy hodně železa se 4 kruhy na masce..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku