prekvapko.. cakal som ze pride az do new-yorku v dubnu... kia si chce asi v eu splhnut ;-) .. ale na druhej strane som aj trosku pocital s cim pridu do zenevy a nejako som nic nove nenapocital.... a nebyt novej optimy.... tak nevidim nic nove... snad len facelift picanta.... takze mozno v kutiku duse take "ocakavane prekvapko" ;-):yes:
ja viem... ale tesim sa z toho ze tu bude..... jej prioritou nadalej ostane usa a korea tu sa asi nic nezmeni ..... kazdopadne po odchode accordu a konca modelu kizashi to bude aspon zaujimave spestrenie inak dost nudy v europskej strednej triede ...... este som zvedavy kedy pride novy avensis..... snad to v eu nevzda dalsi japonec....
Zpestření to bohužel nebude, protože na silnici je nepotkáš! Auto je to sice krásné a zajímavé, ale se slabým motorem neprodejné. Současné optimum pro takové auto je základní motor cca 125kW + nějaký další silnější.
octavie si tiez 60 percent zaujemcov o dizle kupuje s nejakym zakladnym 77kw tdi a vtedy to nikomu nepride slabe a kazdy to auto chvali......... zato 100 kw v optime je proste v zasade malo... zaujimave
ja verim ze to bude uplne ok... presne tak , i40 kombi ukazal kde v eu je cesta... a optima ho moze v eu kludne nasledovat... ;-)
mimochodom ak to niekoho potesi..... optimu vam tu nikto nenuti.... mozete ist do passata alebo mazdy 6 ;-) ....
pockam si na realne predaje v eu.... ak dovolis ;-) ......
i40 tiez nepotkas? ...... nova optima uz moze mat ine predaje v eu ako tato sucasna generacia.... lebo bude aj kombik a bude kvalitou uz na tom zase lepsie ako je dnes....
inak jednu bielu optimu vidim casto .... mozno mam stastie ze chodim casto okolo kde parkuje lebo skutocne ich je u nas velmi malo ...... ale zeby som ziadnu nestretol to nemozem povedat ;-)
U nás (Moravskoslezský kraj) F-M jezdí plno i40, hlavně Korejci jimi jezdí ráno do práce, Kií tu moc není, ale i40 je škaredé auto, hlavně při denním svícení to vypadá, jako by plakalo.
optime chybal kombik ... i40 sedan tiez moc nestretnes.....
ked pride kombik tak optima v eu moze predajne prekvapit.... dizel tu nebude problem... mnohym beznym zakaznikom stacit bude, otazna je skor cena auta :yes:
ano ale takmer vsetko su to vyhradne europske znacky... odisla nam honda accord aj kizashi.... neviem co bude s avensisom....... kedysi mal v strednej triede auto aj seat a fiat a aj lancia mitsubishi nissan ..... tie uz tiez dnes nemame..... sucasny stav je skutocne z mojho pohladu dost nudny v tejto triede v europe.... je to tu len o passate mondeu a nemeckej D3.... dokonca ani francuzi uz moc nevyskakuju..... vid laguna.... predava tusim menej v eu ako korejska i40 ......
proste som sklamany ze v europe je to len o par autach v tejto triede..... na cesatch to sam vidis.... stredna trieda to je samy passat bmw 3 A4 .... stretnut accord to doslova pohladi na dusi a vyvola konecne usmev..... alebo optimu.... pripadne lagunu.....
ja verim ze prichodom kombika optimy to uz bude trosku pestrejsie.... a hadam cim skor pride aj novy avensis.... lebo mazda 6 to nemoze sama vsetko z japonskej strany zachranit
poznam to... o triedu mensi japonsky mitsu sportback tiez nie je u nas ziadna masovka, je neskutocna radost jazdit takymto autom v zaplave tych fabii octavii a podobne ... ved cely tyzden nic ine nerobim len vzdy spekulujem kde pojdem cez vikend ( aby som si ho trosku uzil ) ... kedze cez vikend ho mam aj ja k dispozicii ;-) .... poznam to.... je to fajn pocit jazdit niecim co sa ti paci... co vyvolava v tebe emocie aj po rokoch a co nema kazdy sused ... presne tak ... :yes:
Re: To auto v Evropě potřebuje hlavně dvoulitrový diesel
ale na druhej strane i40 s 1,7crdi preda 20 000 aut v eu rocne ..... takze mozno to nebude az take zle uz s novou optimou v europe ;-) .... ja by som si pockal a nerobil predcasne zavery, navyse ta 1,7crdi ma byt uz trosku prepracovana ... ( vykon / lepsi kroutak ) .... stejne je doba downsizingu ... sam to vidis aj CRV ponuka uz len 1,6 dizel a nedavno pritom mala este 2,2 litrovy ...... casom aj ine znacky pojdu objemom dizla dole... mytus menom 2.0tdi raz bude zboreny..... pride cas....
Re: To auto v Evropě potřebuje hlavně dvoulitrový diesel
ja by som stejne zvazoval jedine GDI benzin... samozrejme cena je podstatna..... to bez debaty.... ja verim ze nova optima bude opat kvalitou uz inde ako ta sucasna aj ked popravde ta uz nebola zla...... ale na europsku spicku predsa len trosku stracala...
Re: To auto v Evropě potřebuje hlavně dvoulitrový diesel
1.7 je dobrý motor v dané kubatuře, ale 2.0 nebo 2.2 by tam mohli dát, prodeje by určitě stouply. Zhruba od těch 100 do 135kw by bylo ideální a benzín 2.0 není špatný. Podobný výkon jako v Mazdě a Avensisu a líbí se mi daleko víc než Avensis a možná než Mazda, hlavně v interiéru, ale 20 000 je úspěch, na to kolik motorů má a když ještě člověk veme v potaz, že Kia není v této třídě tolik zavedená.
Re: To auto v Evropě potřebuje hlavně dvoulitrový diesel
ono ten 1,7 CRDi ma byt zase kusok vylepseny..... zase nejaku tragediu by som z toho nerobil.... moze to uz byt docela slusne na bezne rodinne potreby ;-)
vid testy sucasnej i40 crdi kombik .... to auto sa predava... nevidim problem... nie kazdy v aute musi mat 300 koni.... poznam dost ludi co jazdia zakladnymi octaviami fabiami a nestazuju si.... zaujimave ze tu zrazu v optime kazdy potrebuje mat 300 koni.... nepotrebuje ... v reale to nikto nepotrebuje.... realita je ina ako sen diskusneho koboja
Re: To auto v Evropě potřebuje hlavně dvoulitrový diesel
tak bohuzial nic silnejsie dizlove ako 1,7 crdi v eu optima mat nebude, ako sa s tymto motorom bude za rok dva predavat si este musime pockat..... ja verim ze s prichodom kombika by to mohlo byt aj 15 000 aut v eu rocne..... tak uvidime... ;-)
aky je tvoj tip? mas nejaky? ...... moj je 15 tisic kusov za rok 2016 v eu...... a to som vcelku pesimista ... podla mna to moze byt aj viac len neviem presne kedy nabehne kombik ;-\
Re: To auto v Evropě potřebuje hlavně dvoulitrový diesel
Nevím kolik se jich prodávalo dosud. Ale vím, že pokud nepřijde dvoulitrovej benzín alespoň formátu Mazdy nebo konkurence TSI, EB a zároveň nafta nenabídne víc než dynamickou dostatečnost bude mít křivka prodejů klesající tendenci.
Podle mě větší kubatury dávat nebudou, cíl je jasný objem dolů a tím i papírová spotřeba dolů, stačilo by udělat 1.7 dvakrát přeplnovaňou jako to má Honda. 2 litry CRDi jsou dobré, ale mají velkou spotřebu, to by ten motor museli předělat.
motory nic-moc,ktovie ake budu automaty lebo ten sucastny+ 1.7d =jazda hodna dochodcu. Inac auto krasne. Jazdim 2.2d (150kW) a nejaky ten ponik by sa obcas zisiel....
V reálu bude Optima za danou cenu vybavenější, a hlavně u Kia dostaneš z ceníku ještě slušnou slevu, u mazdy třeba jen metalizu zdarma, nekdy max 30 tis. To není nic proti mazdě, když jsem si vloni vybíral nové auto, dostala se do finálové trojky.
Jediné designově opravdu povedené auto od H/K. Bohužel mě zklamalo zpracováním interiéru a pohledu zespod. Co není na první pohled vidět, to v Kii odbyli. Bohužel díky tomu zdaleka nevyužili potenciál této opravdu hezké a elegantní karoserie. Navíc v Evropě ji dorazila i absence alespoň trochu výkonného dieslu, průměrný podvozek by zákazníci zkousli ;-\ 1.7CRDi má s tímto autem moc práce, pro mě zklámání :no:
Snad se nová generace poučí z chyb současných, otázkou však zůstává, zda se ještě někdy Kii auto s takto podařeným designem povede. Třeba ano :yes: