Novinky
Oukej, oukej, král G. už se musí na trůnu trochu nudit. Za ním zuří zajímavý boj superminíků, v němž (všimněte si nárůstů - s vyjímkou 208 jsou prakticky totožné) stále vládne Fiesta, dva kompakty (pardon, beru zpět - jeden kompakt a jedna střední třída >😒] )....no jo, ale propána co ten Qasqai ? Tomu snad sypou na palubku kokain...stačí když tě dostanou dovnitř a už nechceš vylézt ven. >😁
Ušetři nás pro příště těch rádoby básnických úvah a kurdlinek.
Měl napsat kukuřici, viď? >😒]
P.S.: Woodyho nečti...píše čtivě, k věci, vtipně, odborně na výši a něco o autech ví. To je pro tebe ztráta času 😄
P.S.: Woodyho nečti...píše čtivě, k věci, vtipně, odborně na výši a něco o autech ví. To je pro tebe ztráta času 😄
Když nemáš rád kudrlinky, je mi líto. Bohužel ti přímo bez kudrlinek nemůžu napsat ani to, že jsi vůl. Výchova mi to nedovolí. Ale pořád máš možnost to nečíst, no ne ? 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč se v nadpisu zmiňuje 8. místo a ne třeba první? Odpovím si sám, je tam česká modla Octavia 8-s . Mne třeba víc potesilo třetí clio
Mňa teší Vauxhal +7,4 a Peugeot +6%, a že ten vw nic moc teda >😁
Divny co? Hlavne nechapu to 8 misto. To neni moc fobrej vysledek na to ze octavia tu v testech drti jednoho konkurenta za druhym a obcas sestreli i nejaky eso a nakonec je az osma ....
Podívej se kdo je nad ní a kdo pod ní... Zdá se ti to jako neúspěch?
A proč se o ní píše? Jelikož její výroba, jakožto jejích sourozenců je jedním z tahounů českýho strojírenství. Je to tak těžký pochopit? Myslíš, že ve Francii bude jinej titulek, než že Clio bylo třetí?
A proč se o ní píše? Jelikož její výroba, jakožto jejích sourozenců je jedním z tahounů českýho strojírenství. Je to tak těžký pochopit? Myslíš, že ve Francii bude jinej titulek, než že Clio bylo třetí?
Zpočátku jsem to chtěl trollovat, ale teď ti musím dát za pravdu. :yes:
Zkusil jsem vygooglit nějaký francouzský weby a nikde jsem nenašel titulek že clio bylo 3. dokonce jsem nenašel ani článek ale to neznamená že neexistuje ale moje znalost francouzštiny je nula . Proč se o ní píše? určitě ne protože je tahounem českýho strojírenství protože ten má mnohem větší možnosti než se podílet na výrobě komponentů konstruovaných v německu joo taková levná pracovní síla... bohužel to tady vypadá tak jak to tady vypadá ..
podla mna je to preto lebo skoda je vasa domaca znacka..... dava to logiku .... ak sa nad tym zamyslis ciste bez nejakych bocnych umyslov ( nadrzovanie skode a podobne blbosti ktore tu kazdy riesi ).....
Škoda byla domácí značka...
Ona se nevyrábí v ČR?
To znamená, že je aj slovenská >😁 Iba rýpem... jednoducho česká automobilka s nemeckým kapitálom
Takže je domácí značka i Hyundai/Kia? Z hlediska ekonomickyho asi jo, ale po straně historie, původu. . . asi ne co.
H/K má v Česku a Slovensku fabriku, kde vyrábí svá auta. Pro mě to je korejská automobilka. Škoda je česká a patří pod koncern VAG.
Myslíš, že anglání berou RR jako BMW, Bentley coby VW nebo JLR indický? Nerozumím podobným nářkům...
Myslíš, že anglání berou RR jako BMW, Bentley coby VW nebo JLR indický? Nerozumím podobným nářkům...
Ale takhle je to i se škodou. Má fabriku v cechach ale to je tak vše jelikož cela patří vw. Takže korejska kia má továrnu v ČR a nemecka skodovka má továrnu také v ČR. Proste škoda je nemecka a je to na ni vidět v každém detailu. Podobny problém tvůj RR nemá. Nehodlám se hádat ale tak to proste je. A libovat si jak je škoda dobry cesky auto jako to šlo kdysi už teď proste nejde.
Tajne jsem doufal ze to tu nebude po stoprve, ale asi se pletu, coz? 😄
Kdyby to nebyla pravda tak se nehadam. :-!
Aký je rozdiel medzi Rolls Royceom a Škodou v tom, že RR je anglický a Škoda česká? RR vlastní BMW a má fabriku doma. Škodu vlastní VW a má fabriku tiež doma... obe automobilky majú svoju históriu naviazanú na ich domovské krajiny.
Já myslel v detailech na aute ze to není vidět. Ze RR nevypadá jako BMW. Ale mas pravdu ze s tou tovarnou je to stejnej princip. Mne vadí jen to ze když si sednes do skodovky tak mas stejný rádio, cudliky, ovladač světel atd jako ve vw. Kdyby nebyl znak na volantu tak pomalu nepoznas ze je to škoda. Kdyby udělali škodě jiny design interiérů koukalo by se na to lip. Vím ze ne každýmu tohle vadí a taky nikomu můj názor na skodovku nevnucuji.
V tomto súhlasím zase ja s tebou ale nepovedal by som, že mi to vyslovene vadí. Jednoducho zdieľanie komponentov v rámci úspor. A ak ťa to poteší tak niektoré ovládacie prvky nájdeš aj v Bentley takže môžeš byť dokonca rád >😁 Ale neviem či by som bol moc šťastný keby som bol zákazníkom Bentley >😁
Myslíš, že v Rollsu nenajdeš věci z plebejskýho BMW? Takže Škoda je česká, hm? 😉
Jestli ji chceš mít českou tak je česká >😁
Jak chci? Škoda je česká 😉
Já myslím ze to už dneska stačilo. Mam taky jinou práci než sedet na auto.cz, ale zítra se vrátím :-! 😉 >😁
Zle si to pochopil... ja nespochybňujem že je Škoda česká, práveže ju obhajujem. V RR som pochopiteľne nesedel ale nikdy som v testoch nečítal a ani si z fotiek nevšimol akýkoľvek prvok prebraný od BMW bez toho aby bol upravený...
To byla reakce na rmt 😉 Jinak v zásadě sdíleno mnoho věcí...motory počínaje a infotainmentem konče.
ale je rozdíl pokud se automobilka drží určitého konceptu. RR jsou prostě super luxusní auta , byla , jsou a budou vyráběný podle anglickýho stylu ikdyž ji vlastní BMW. Zatímco škodovka jede jako přes kopírák s koncernem, technika , platformy, všechno je stejný jen třeba upravený ale zakladní koncept je vyrobit kvalitní auto za co nejmenší peníze a ukrojit z koláče prodejů nejvíc. Takže možná má škodovka vlastní design ale ten stejně musí schválit v německu a pokud se to němcovi nelíbí tak nazdar bazar. takže se vymyslí auto vymyslí se výbavový balíčky kabaňovi odklepnou design nalepí na to škoda přidaj škrabku do nádrže a máme tady český auto .
Hlavně že jsi u H/K argumentoval historií a původem. >😁 Škoda je česká značka patřící české firmě. Že ji koupil zahraniční investor, na tom nic nezměnilo. Kromě toho, že z Čech pochází, sídlí a vyrábí tam, tam také vyvíjí a vývojové kapacity rozšiřují. Pokud jde o vlastníka, tam je to složitější. Většinu by měla mít rodina Porsche-Piëch, což jsou Rakušané původem z Čech, a Piëch konkrétně myslím svůj podíl rozdělil mezi dvě rakouské organizace.
České auto. Ten Němec, aby mohl to auto co vyrobí i prodat, musí umět lidem vysvětlit proč by je měli kupovat. Třeba, udělá si novou značku, dejme tomu bude se jmenovat DRTIČKOL, bude krásně vonět, lidi se na to podívají a pak stejně si koupí jinou značku. Proč? Protože zákazník potřebuje opěrný bod, něco z čeho může vycházet (tak jako: víme jaké přednosti a negativa mají jednotlivé značky), vybudovat novou značku stojí více peněz a navíc je to větší risk. Takže VW se značkou DRTIČKOL moc aut rozhodně by neprodal. Ve Škodovce i když jsou německé peníze, půjčená technika, ale ta filozofie firmy z minulosti se stále drží. To je na tom právě to geniální, že Němec pochopil že Škodovka se lidem může líbit tak jak je, není třeba měnit filozofii firmy, stačí ji půjčovat tu kvalitu. Takže z mého hlediska je to k-revsky povedená spojení a na úspěchu této značky oba firmy mají 50. procentní podíl. Nemusíte se mnou souhlasit, ale já to vidím takhle a považuji za zbytečné vzdát se a říct že už to není České auto. Je to nejlepší stará značka z východu (nechci řešit žigulíky a jejich licence) a vědění VW zaslouží si obdiv za to, jak dobře vycítili příležitost. ......... KIA/Hyundai nemá tradici v Evropě, snaží se kopírovat Evropana, ano (víme že v Asii lidi mají jiné požadavky), podle mě logicky, ale svou práci dělají dobře a dnes už vyrábějí dobrá auta.
:yes: Veľmi dobre napísané... a aj preto má pre mňa Škoda ako značka väčšiu hodnotu ako Seat, ktorý je pre mňa len umelá značka... bez nejakej vlastnej histórie (snáď okrem Ibizy) a filozofie. To len VW si povedal, že to bude zrazu akože športová automobilka. Škoda si zachovala svoju podstatu... dokonca nadväzuje na modely z ďalekej histórie, ešte by to chcelo kabrio a coupé >😁
Ještě obnovit škodu 1203, to by mohla byt preznackovana T5ka >😁
Len kde by ju vyrábali, Trnavu obsadili Francúzi >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
aha, otazníky? Je teď zřejmě jak jsi nevzdělán! 1203 se vyráběla v Trnavě 😉 Zíráš? No na mně ne! Nejsem všeználek 😉 😄 :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Základem Seatu byli licence od jiných automobilek. Po vstupu VW ta značka prakticky neměla vlastní jazyk, proto VW musel pro ně vymyslet, jakože bude sportovní, atd.. Kvůli chybějícímu jazyku Seat v potížích není jako Škoda, v problémech VW se hodně zapotí protože neví kudy z toho ven. To je deficit, z případu Seatu se dá jasně vyčíst do jakých potíží může dostat automobilka -darmo s VW za zády- když nemá patřičný základ.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já bych řekl že má, ale ne zásadní, nebýt VW tak dnes Seat už pravděpodobně není. Kdo by je koupil? Fiat? GM, Volvo z čínských peněz? Nikdo. VW ale nemůže pořád měnit styl, ta zvolená se dostala do potíží a pořád je to na hraně, pro-to-že, když jsem sportovní vůz (s rezervou) tak očekávám i vizuálně něco takového. t.j.- šetření že vypadám na ,,sportovní,, a pak sednu si do něj a je to Skoda Rapid, anebo je to starší Audi....... to nejde. Seat má to těžší.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zbytek VW jede jak pila, takže oni umí, ale asi se přepočítali když začali vyrábět až příliš jinak než zbytek vypadající auta. Nejsem si jistý že dravost je parketa Němců. Nebudu populární s mým názorem ale já od Lamborghini bych taky čekal dravější styl. To všechno s pravítkem nějak se mi nezdá, -firma frčí, ok- ale od supersportu jako zákazník čekám agresivitu. Staré Lamba byli neskutečné, dnes ale vidím nový, stojím vedle auta a nic mi to neříká.
"Ano, Seat zacínal jako licencní výrobce. To ale neznamená ze to je umelá znacka."
Máš pravdu! A právě proto není umělá značka ani Acura, Infiniti, Lexus nebo Scion, jak jsi uvedl výše. 😉 Vznikly jako luxusní odnože značek, které ze své podstaty se nesnaží být luxusní. Teda Scion je jen odnož toyoty pro některé trhy.
Toto si myslím bude do budoucna problém VW. Ten už ze svého názvu LIDOVÝVŮZ postrádá rozumný základ a své produkty prodává nekřestˇansky draze, takže ne LIDOVĚ. Lidem nepodloženě marketing tluče do hlavy kraviny nejprve o mainstremu, pak o supermainstremu a nakonec o takřka prémii 8-s Přitom ta skutečná trvanlivá kvalita je dávno pryč.
To je pořád samé kvalita plastů, kvalita sedadel, kvalita toho a támhle toho a skutek utek 😒 Plasty neošahávám, ani nečichám, ani nelížu. Že občas někde něco vrzne? A co? Na našich cestách stejně nepoznáš co to je vlastně za hluk! Minulý týden jsem si sednul do passatu a čekal, že mě ten apoštol odnese do nebe a ... nic ... žádný prémiový pocit. Normální slušné auto ... neurazí, ale ani nenadchne. Včera jsem si sednul nejprve do focusu, pak do nového mondea a ... nic ... stejné pocity, žádná prémie, žádný superhypergigameinstrem, natož prémie.
Později jsem sedl do pulsara a ... zase nic. Vše to byli slušné vozítka ale nic víc. A jen tak mimochodem, v tom pulsaru bylo vzadu víc místa, než passatu i mondeu! 😉 Jak to kluci japonský dokázali nevím, 😄 ale klobouk dolů. Pro rýpaly, v autech jsem nejel, ... zatím, ale překvapili mně ve fordu, že mi auto zapůjčí na tři hoďky, tak pak dám vědět, až projedu i ostatní jmenovaná vozítka. Pak uvidím jestli změním názor na kvalitu těchto aut. Jedno vím jistě, staticky jsou ty auta smyslově stejná a záleží jen na tom, co se komu po estetické stránce líbí. 😄 😉 :-!
Máš pravdu! A právě proto není umělá značka ani Acura, Infiniti, Lexus nebo Scion, jak jsi uvedl výše. 😉 Vznikly jako luxusní odnože značek, které ze své podstaty se nesnaží být luxusní. Teda Scion je jen odnož toyoty pro některé trhy.
Toto si myslím bude do budoucna problém VW. Ten už ze svého názvu LIDOVÝVŮZ postrádá rozumný základ a své produkty prodává nekřestˇansky draze, takže ne LIDOVĚ. Lidem nepodloženě marketing tluče do hlavy kraviny nejprve o mainstremu, pak o supermainstremu a nakonec o takřka prémii 8-s Přitom ta skutečná trvanlivá kvalita je dávno pryč.
To je pořád samé kvalita plastů, kvalita sedadel, kvalita toho a támhle toho a skutek utek 😒 Plasty neošahávám, ani nečichám, ani nelížu. Že občas někde něco vrzne? A co? Na našich cestách stejně nepoznáš co to je vlastně za hluk! Minulý týden jsem si sednul do passatu a čekal, že mě ten apoštol odnese do nebe a ... nic ... žádný prémiový pocit. Normální slušné auto ... neurazí, ale ani nenadchne. Včera jsem si sednul nejprve do focusu, pak do nového mondea a ... nic ... stejné pocity, žádná prémie, žádný superhypergigameinstrem, natož prémie.
Později jsem sedl do pulsara a ... zase nic. Vše to byli slušné vozítka ale nic víc. A jen tak mimochodem, v tom pulsaru bylo vzadu víc místa, než passatu i mondeu! 😉 Jak to kluci japonský dokázali nevím, 😄 ale klobouk dolů. Pro rýpaly, v autech jsem nejel, ... zatím, ale překvapili mně ve fordu, že mi auto zapůjčí na tři hoďky, tak pak dám vědět, až projedu i ostatní jmenovaná vozítka. Pak uvidím jestli změním názor na kvalitu těchto aut. Jedno vím jistě, staticky jsou ty auta smyslově stejná a záleží jen na tom, co se komu po estetické stránce líbí. 😄 😉 :-!
No,tys tedy rozkecal 😄 Je pravda že ,,lidový vůz,, má být levný. Ale to by jsme měli porovnávat německé ceny v Německu VW versus Audi, BMW, Mercedes, Volvo, atd. Pak se ukáže co je drahý. Já třeba cokoli nad 300 tisíc považuji za nekřesťanský. Mě nezajímá jak to udělají, ale jako kvůli lepšímu odhlučnění atd dávat desítky tisíc navíc je mimo rozumu. Jenomže když lidi platí, tak proč ne. Premium poznáš najisto. Co je malinko směšný v Čechách, že Češi ,,vynalezli,, kufr, že hlavně kufr, ať má kufr, na prvním místě kufr, - a pak šťourají ve všem, hledají chyby kde by mohli říct něco špatného na Škodovku. Já si ale myslím že svokra ani brambory nepotřebují Golfa.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Správně. A ten duch škodovky němečtí manažeři respektují a po 2 letech v MB se z nich stávají víc škodovkáři, než volkswagenovci 😄. Zachování (úspěšné) filozofie značky zajišťují tisíce českých inženýrů a manažerů vzdělaných v českém prostředí, pracujících v české továrně a spolupracujících s dalšími tisíci českých inženýrů a manažerů u dodavatelů. I když jsou všechny firmy podílející se na úspěchu škodovky v posledních 24 letech více mezinárodní, než národní, Češi se stále podílejí na designu a konstrukci převažující měrou (a nejen v Česaně!). Ano, Slováci, Poláci, Němci, Španělé... a další se také podílejí, ale díky tomu, že je Česana tak rozsáhlá a tak suverénní, je škodovka pořád hodně česká fabrika. Poserte se, hlupci....
Nicméně pro mne je to signál vybírat auta odzadu. Tedy to čeho jezdí nejmíň.
Nemyslím, že by to bol dobrý nápad... mať raritné auto nie zlé ale ak sa nepredáva vôbec, tak to moc dobrá vizitka auta nie je. To je podobný extrém ako vyberať si auto podľa toho čo sa najviac predáva.
nemyslím si že je to extrém , to že se auto neprodává nemusí nutně znamenat že je špatné , ale třeba jen nenabízí tolik co konkurence, napadá mě třeba Kizashi na který jsem se chodil dlouho koukat a nechápal jsem proč ho nikdo nekupuje 😉 Joo není to auto postavený podle evropských měřítek a standardů ale to auto není vůbec špatný jen prostě na dnešní dobu není tak moderní jako se očekává . A takových aut je víc . Lidi prostě chtějí mít pocit že koupili něco víc než za co zaplatili . A nakonec i pro tu škodovku stejně většina rodin jde do áček ...
Tak to bude nějaký Číňan. .Cherry či Geely či jak se to jmenuje >😒] uzij si tu výjimečnost; )
jestli myslis ze to co mam vedle jmena na obrazku je cinan, tak uz to prestan chlastat
Maybach je snad na konci. 😄
Tak to zas tak hrozny neni😉 Pak se tam budou pohybovat ještě nějaké maloseriovky ne?😊 Typu Noble, Saleen či ten švédskéj supersport co ho zničili v topgearu 😄 nebo tihle výrobci se nepočítá? 😄 nějak nevím.
Je hanbou evropských zákazníků, že Blio se stále ještě potácí v první desítce :no: :no:
BYO by hanbou evropských automobilek, kdyby se na 3.místě v prodejní tabulce potácel místo Clia model třeba čínský automobilky... 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Adolf, uz som ti to pisal ako lekar, že máš do istej miery prejav ako pacient. Ze to nezabera, davas mi tým zial za pravdu. Skusim po slovensky: nevyrovnaný clovek nemá pokojnu mysel. Každý tvoj prispevok to potvrdzuje. Leuxaurin ti moze napisat aj obvodak, ak sa hanbis k psychiatrovi. Jemnejsie to uz napisat neviem. Skus prechadzky po vasom dvore, dlhy spanok, žiaden samosex. >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud by se z zebricku vyhodila mala auta, tak je 1/Golf 2/Focus a 3/Octavka coz je pekne bronzove misto 😄
A keby si vyhodil hatchbacky a sedany, tak je Octavia, coby liftback a kombi, absolutne prva.
Nechápu, proč ho parodujete, vždyť má pravdu, Octavia je s Golfem a Focusem, kam se počítá i kombi, největší auto, jinak je tam ještě relativně velký Kaškaj, nicméně ten úspěch tkví v tom, že v top10 je vůbec tak velké auto dost odlišné od jiných.
Octavia je rovnaky segment ako Focus, Golf atd....
Je to stejný segment, ale postav vedle sebe Oktávku, Golf a Focus v kombi a uvidíš, kdo je tu větší. Je jasné, že v Evropě se prodávájí malé auta, nejsme USA, kde každý potřebuje na 2 nákupní tašky pick-up, ale Octavia je opravdu relativně velká v tomto výběru.
Pro mě je v prodejích za rok 2014 neuvěřitelné kolik se prodalo Fiatů 500...183tis. :yes:
Prodal někdy více?Ne neprodal. Prodat v osmém roce od uvedení na trh nejvíce kusů je na velkou poklonu!
Přidejme ještě 93tis 500L a nárůst 25%.
Prodal někdy více?Ne neprodal. Prodat v osmém roce od uvedení na trh nejvíce kusů je na velkou poklonu!
Přidejme ještě 93tis 500L a nárůst 25%.
Jestli to "náhodou" nebude tím, že na rozdíl od samotného F500 před cca 8mi lety, tu dnes máme Fiat 500/500C, 500L, 500L LIVING, 500X... 😉
Ale když to chceš sčítat tak tu máme krásných 276tis kusů a najednou je to 5.místo >😁 A porazili Oktávku >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nečudo, je to veľmi podarené auto, aj interiér je na Fiat perfektne spracovaný. Tento rok by mal prísť facelift, dúfam že len kozmetické zmeny.
Tak to máš jiné zdroje 😉 Čerpám left-lane a tam uvádí největší prodej 2009 179.tis.
Ale na rozdiel od predcasnej spravy, podla ktorej predal viac VAG, sa to na auto.cz nedozvieme.
Pani redaktori... a vy sa stale cudujete tvrdeniam, ze ste hlasnou trubou koncernu?
Nech sa paci, linka😒br />
[odkaz]
Pani redaktori... a vy sa stale cudujete tvrdeniam, ze ste hlasnou trubou koncernu?
Nech sa paci, linka😒br />
[odkaz]
Jo taky jsem to zaregistroval, ale s touhle zprávou jsem nesmíš 😉
Solidně seřazené . Evropa ví co má kupovat. Bravo :yes:
Nebo jde z vaseho pohledu o nejaky stylisticky problem?
Diky.
Takže blahopřání Octavii, ať se další roky daří minimálně stejně dobře :yes:
[odkaz]