Videa
zase jsme ho přistihli............ 😉
Vzkaz pro Projíka
Projíku, to ze me más na hate list je v porádku. Nevidím zádný prínos v tom kdyz hlupáci jako ty ctou moje príspevky.
Jenom te upozornuji, ze pokud neco napísu pod tvuj príspevek, tak si nepísu “sám se sebou”, jak jsi tady nedávno tvrdil, ale upozornuji jiné ctenáre na to jaký jsi cvok.
Jo a ted muzes jít trénovat kopírování z Wikipedie. Kopírování jednotlivých vet ti docela jde, ted se muzes pokusit vykopírovat celý odstavec. Treba z tebe jeste jednu neco bude.
Projíku, to ze me más na hate list je v porádku. Nevidím zádný prínos v tom kdyz hlupáci jako ty ctou moje príspevky.
Jenom te upozornuji, ze pokud neco napísu pod tvuj príspevek, tak si nepísu “sám se sebou”, jak jsi tady nedávno tvrdil, ale upozornuji jiné ctenáre na to jaký jsi cvok.
Jo a ted muzes jít trénovat kopírování z Wikipedie. Kopírování jednotlivých vet ti docela jde, ted se muzes pokusit vykopírovat celý odstavec. Treba z tebe jeste jednu neco bude.
Žárovky v blinkrech vzadu? Docela krok zpět, když dosavadní liftback má diody ....
Výroba začne 9.března, combi později, nejspíše květen. Představení combi je pořád ve hvězdách, Ženeva nebo Peking, je to ohledně náběhu výroby, nejdříve bude liftback. na podzim bude nový Roomster
Na Roomster II se hodně těším. To by mohla bejt dobrá trefa pro Čechy, ten přešlap s nevyváženou kabinou jako u prvního Roomsteru už se snad nikdy opakovat nebude.
akorát, že pokud bude vycházet z užitkáče, tak už nebude mít takové jízdní vlastnosti, jako tento. Mě to až překvapilo, jak to auto dobře sedí, když jsem ho vyměnil po octavii. Na takové jízdní vlastnosti se roomster vycházející z caddyho nedostane. 😒
Nedávno sa tu objavil článok z redakčného testovania maskovaného Superbu aj s podrobnými fotkami a teraz toto nekvalitné video s rovnakou mierou maskovania stojí vôbec za zmienku? Ak by už jazdil s ľahším maskovaním, okej, nepoviem, no akú ma toto výpovednú hodnotu?
Idem radšej von, dnes je tu nejak moc veľa škodofilov.
Idem radšej von, dnes je tu nejak moc veľa škodofilov.
Jaký smysl má článek tipu: supersenzační přistižení zamaskovaného superbu, když jste nám nedávno servírovali kvalitní fotky těchto mul zapůjčených od Škody? Vídám je téměř každý týden několikrát. Mužu vám dodávat kvanta těchto špijónských videí, ale musíte je zveřejňovat pravidelně minimálně dvakrát týdně, jen ať si zvykaj. >😒]
Díky
Projíku, nechtel jsem to psát na web abych te neztrapnil, proto jsem volil formu SZ. Takze díky za zverejnení. Spolupracujes lépe nez bych ocekával. >😁 ----At si přečtou co jsi za troubu-- :no:
Projíku, nechtel jsem to psát na web abych te neztrapnil, proto jsem volil formu SZ. Takze díky za zverejnení. Spolupracujes lépe nez bych ocekával. >😁 ----At si přečtou co jsi za troubu-- :no:
Jedine, co ma postavilo z postele, ako vodic toho sedeho auta ohrozil najpv vodica v lavom jazdnom pruhu, potom pri zaradovani sa do praveho jazdneho pruhu obmedzil kamion, ktory musel spomalit, nasledne sa vodic sedeho vozidla nevenoval vedeniu vozidla a s otocenou hlavou dolava o 90 stupnov v rychlosti prekracujucej maximalnu povolenu rychlost si obzeral vodica, ktory isiel v lavom jazdnom pruhu a kameroval za jazdy vozidlo sedeho vodica, a potom stylom prazskych vybrzdovacov pokracovali .... Preco toho lumpa na tom sedom nezastavila policajna kobra a nevzala mu doklady a evidencne cisla?
před 2 lety jsem na D11 dvě Škoda-tester vozidla, jedoucí spolu v odstupu několika stovek metrů, musel vytroubit. jeli v pravém, začali předjíždět zrovna ve chvíli, když jsem je za sekundu měl míjet v levém. Oba. Achjo. Chtělo by to více ohleduplnosti. A zvlášt když jedou v testovacím autě. Po prostroubení měli nějaké gestikulační výhrady. Třeba mely zablokovaný tempomat, kdo ví.
Není to pravidlo. 2 roky před tím jsem naháněl taky jedno jejich auto, ale druhé jejich auto mě blokovalo, prvé ujelo a zvládli to jako MI6. Ohleduplně, bezpěčně. Za ten plán ujetí v té chvíli obdiv. (jakkoliv ŠA neobdivuji)
Není to pravidlo. 2 roky před tím jsem naháněl taky jedno jejich auto, ale druhé jejich auto mě blokovalo, prvé ujelo a zvládli to jako MI6. Ohleduplně, bezpěčně. Za ten plán ujetí v té chvíli obdiv. (jakkoliv ŠA neobdivuji)
Jak to je s platformou / technikou podvozku?
Je to (upravena) minula verze Passatu, anebo je to technika soucasneho noveho Passatu? Nejak mi to uniklo a tak nejak ocekavam tu horsi variantu, kdyz predchozi Superb museli dat do kupy na platforme Golfa / Octavie 😄
Je to (upravena) minula verze Passatu, anebo je to technika soucasneho noveho Passatu? Nejak mi to uniklo a tak nejak ocekavam tu horsi variantu, kdyz predchozi Superb museli dat do kupy na platforme Golfa / Octavie 😄
Nemluvilo se někde o stejné platformě, jako má OIII? Ale teď si nejsem jistý 😄
No ja vazne nevim jak to maji 😄 Platformou noveho Passatu se nikde nechlubi, takze je to asi jasny 😄
A vis proc se ptam - druha generace Superba v porovnani s Passatem byla drazsi - uvnitr Superb mensi (uzsi) a platforma o tridu nizsiho auta. Na jizdnich vlastnostech to taky bylo znat, ikdyz musim uznat, ze ne az tak moc. A kdyz sis je stejne vybavil, byla (je) Skodovka drazsi!!!
Vim o cem mluvim, dlouho jsem zvazoval combi a dlouho pocital, u prodejcu jsem byl konfigurovat na nekolika mistech u obou znacek, Skoda mi dokonce slevila min a tudiz cenovy rozdil jeste vzrostl a Superb uz byl asi o 3% drazsi... Fakt trpas pro Skodovku.
No nakonec mi nevyslo a nez si kupovat nejakou socialni vybavu, sel jsem o tridu niz, koupil jsem Golfa a mimochodem jsem s nim spokojenej. Vysel oproti Octavii ve stejne konfiguraci o 10 tis Kc draz a ty prachy za to staly - ticho, materialy, podvozek...
A vis proc se ptam - druha generace Superba v porovnani s Passatem byla drazsi - uvnitr Superb mensi (uzsi) a platforma o tridu nizsiho auta. Na jizdnich vlastnostech to taky bylo znat, ikdyz musim uznat, ze ne az tak moc. A kdyz sis je stejne vybavil, byla (je) Skodovka drazsi!!!
Vim o cem mluvim, dlouho jsem zvazoval combi a dlouho pocital, u prodejcu jsem byl konfigurovat na nekolika mistech u obou znacek, Skoda mi dokonce slevila min a tudiz cenovy rozdil jeste vzrostl a Superb uz byl asi o 3% drazsi... Fakt trpas pro Skodovku.
No nakonec mi nevyslo a nez si kupovat nejakou socialni vybavu, sel jsem o tridu niz, koupil jsem Golfa a mimochodem jsem s nim spokojenej. Vysel oproti Octavii ve stejne konfiguraci o 10 tis Kc draz a ty prachy za to staly - ticho, materialy, podvozek...
No, Superb levný nebyl, ale dalo se sehnat ve skladovkách co vím jak si známý kupoval. Superb byl určitě stědřejší na kolena, než Passat, ale byl úzký. Nikdy jsem nová auta neporovnával cenově, ale když jsem zkoušel B8, tak mi bylo nabídnuto hned 10% dole + nejaky bonus dle motorizace a výbavy. Vycházelo to na asi 160-180 tisíc při 2.0TDI highlinu, na to, že je to horká novinka je to super nabídka.
Jestli si koupil Golfa kombi, gratuluji, mne se nelíbí ta masa plechu nad zadním kolem, ale to je asi jediná výtka. A v této generaci je viditelný rozdíl v kabině mezi OIII a Golfem, což u minulé generace znát nebylo, nebo né tolik 😄
Jestli si koupil Golfa kombi, gratuluji, mne se nelíbí ta masa plechu nad zadním kolem, ale to je asi jediná výtka. A v této generaci je viditelný rozdíl v kabině mezi OIII a Golfem, což u minulé generace znát nebylo, nebo né tolik 😄
No počkat, pokud vím, minulý Passat i Superb stojí na prakticky stejné platformě. Že tato platforma vychází z Golfu je věc druhá a nevím proč se tak rozšířila představa, že jde o nějakou podřadnou specialitu Superbu...No a MQB u nového Supa beru jako samozřejmost, není jediný důvod, aby ji neměl.
To natáčel řidič? Pokud ano, tak je to na přes držku. Na dálnici ve 140 km rychlosti si točit na mobil, pak i otočení dozadu. Pak nechápeme, jak to někdo na rovině může narvat do svodidel. Teď už to chápu. A doufám, že žádné takovéhle * potkávat na silnicích nebudu.
Nevím, jestli autor Petr Cejp by se neměl spíše jmenovat Petr Cyp.
Nevím, jestli autor Petr Cejp by se neměl spíše jmenovat Petr Cyp.
Tiež mi to napadlo; vodič sa sám natočí pri porušovaní predpisov (čo obsluhovanie mobilu počas riadenia vozidla a natáčanie okoloidúcich áut bezpochyby je) a ešte to spolu so svojím menom pošle na zverejnenie médiám. ;-\
Pripomenulo mi to "slávne" video východoslovenských borcov, ktorí sa natočili, ako v BMW Z4 išli 210 cez dedinu a dali to na youtube ("zarobeno!"). >😁 [odkaz]
Pripomenulo mi to "slávne" video východoslovenských borcov, ktorí sa natočili, ako v BMW Z4 išli 210 cez dedinu a dali to na youtube ("zarobeno!"). >😁 [odkaz]
:-! Pijem si kaffe a zrazu na stranke ... Uz vieme ako jazdi nova zlta fabia combi, totalny grc hranaty, mi prestala chutit ta kava a musel som si pustit video s polnisovou bo konec. :-!
Pokud by byly články o novinkách a k věci, nic proti nim, leč to je Škoda za každou cenu...barevný lak, záběr světla, blinkru... :no: :no: :no:
NEJSPÍŠ UŽ MÁ BATERKY SCHOVANÝ V KUFRU !! [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D
Ano, tak už to holt asi bude. V Česku se nejvíce dozvíš o českých autech, a o nějakém "snad možná za x let" luxusním Peugeotu najdeš nejvíce informací na webech francouzských. Kdo by to řekl, viď?
A nechoď na mňa s domácou značkou a že ľudí to viac zaujíma.
Mrzí ma ale, že nestojíš o vyváženejšie správy.
Ja rozumiem, že Škoda je domáca značka, no ako máš trochu zdravého úsudku, musíš uznať, že to tu už dosť preháňajú.
Hele.. Americky autoblog.com sa venuje americkemu TRHU, JDM a EU su zastupene menej, ale su. Velke autosalony v EU su pokryvane rovnako ako akcie v USA.
Ale ked si citas clanky na ich webe, tak zistis, ze americke automobilky nie su protezovane, ze japonske automobilky dostavaju rovnaky priestor, ze aj japonske auto moze byt vychvalene do neba.
Preco? Pretoze redaktori Autoblogu maju profesionalnu integritu a nie su odkazani na rektoskopicku ekvilibristiku.
Jsi schopen to pochopit a odvodit si z toho něco?
Ačkoli dobře, uznávám, že desítky článků na téma "přistihli jsme maskovaný /doplň Škodu/" nezajímají...dokonce už ani mě. >😒]
Každej s prominutím pitomec tu dští síru v článku u ŠA a pak se divme, že jsou strkaný nahoru a ty opravdu zajímavý hnijou bez povšimnutí dole... :no: ;-\ :-!
Pak zamrzí, když se všichni soustředí na tyhle články, kde je desítky až stovky příspěvků, které jsou víceméně o ho***. Tu a tam se tu chytne do flame každý z nás ( i já), ale pořád ti stejní dokola si pod články o Škodě, nebo o francouzích chodí rozkopávat ten svůj píseček a diskutují neo autech, ale o tom, kdo je větší jelito, kdo má menší mozek, nebo jak je to tu celé podplacené.....
Je to přesně jak píšeš... proč by redakce, která žije z reklamy přestala dávat články o Škodě, když je tu tak rušno? Na druhou stranu, Superb už je na prasknutí... auto, které nás bude reprezentovat jakožto vlajková loď. Někteří z nás ho dostanou třeba jako služebák... takže ty články jsou zcela na místě :yes:
Potom ludia, ktori nie su odkazani na info z auto.cz nemaju potrebu to citat.
A zase ludia, pre ktorych je auto.cz jediny zdroj info, ziju v presvedceni, ze Skoda je najdolezitejsia automobilka po VAG, ze cesky trh je pupkom sveta, ktory konci na Ukrajine a zacina na britskych brehoch.
Ci chces alebo nechces, auto.cz vyvojom dospelo do stavu, ze kaze pre obratenych, zije zo Skodovky a redaktori sa ani nemusia snazit. Skratka, princip najmensieho spolocneho menovatela.
Poviem ti tak, ja sa sem chodim bavit a obcas trolovat - co nie je zlozite, pretoze kazdy kriticky prispevok pod clankom o VAG je automaticky na tomto webe trolovanim.
Nenapsal jsi sem ještě téměř nic, ale to co se ti podařilo vyplodit tě rovnou diskvalifikuje ze skupiny rozumných diskutujících. :no: :-!