Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Transporter: Neúnavný pracant slaví 65 let

Po legendárním modelu Brouk je užitkový Transporter historicky druhým vozem, vyráběným automobilkou Volkswagen. Od roku 1949 již vznikl v pěti generacích.
Zpět na článek
Avatar - Guttalax
22. 1. 2015 21:48
Trans
Tak obsáhlý článek jsem tady dlouho neviděl. :yes:
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
23. 1. 2015 11:17
Re: VW Transporter v Mexiku do roku 2013 - Dalsí nesmysl
Snad již opraveno.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
23. 1. 2015 09:09
Re: 55let? ...... a neslavil tento pracant pred 5 lety uz 60
No jo asi už neumím počítat. 2015-50 rovná se 65 Díky za opravu., Tohle je fakt tristní minela.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
23. 1. 2015 09:06
Re: VW Transporter v Mexiku do roku 2013 - Dalsí nesmysl
No a do kdy se dělal? Zkuste mi to trochu usnadnit, když to víte.
22. 1. 2015 22:23
Re: VW Transporter v Mexiku do roku 2013 - Dalsí nesmysl
V mexicu asi ne, ale Brazilie neni daleko.
22. 1. 2015 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2015 22:28
Autore autore
Rad bych videl Transportera T4 po faceliftu s onim novejsim cumakem.....(onen cumak byl vyhrazen jen pro caravellu a multivan).

T3 v provedeni carat byl jen vybavovy stupen jak pro caravellu tak multivan a zustal u VW zachovan jeste u prvnich sharanu...
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2015 22:02
55let? ...... a neslavil tento pracant pred 5 lety uz 60tiny
[odkaz]

zda sa ze nam transporter z roka na rok mladne ;-) .... alebo sa mylim? ;-)
23. 1. 2015 10:32
Re: VW Transporter v Mexiku do roku 2013 - Dalsí nesmysl
Ohledně ukončení výroby v Mexiku jsem Vám poslal mail, pane kolego.
23. 1. 2015 23:11
motory T4-T5
Motor 2,5tdi v T5ce si vysloužil dost spatnou pověst. Má celkem fatální závady. S 2.0tdi prý problémy zatím moc nejsou. Měli jsme 2,5 v T4, po 70000km upad ventil do válce, u první T5 jsme zvolili 3.2 V6, kvůli větší spolehlivosti benzínu. Dopadlo to tak ze odešly jednotky u svíček a v 250k km se dělala GO celyho motoru. Současná T5 s 2.0 bitdi zatim šlape tak nějak dobře. Až na vysokou spotřebu oleje, výměnu EGR. Doufám ze bude ještě chvíli jezdit. Auta jsou to dobrý, ne kvůli spolehlivosti to moc ne, ale všestranností, velikosti, pohonem všech kol to dělá celkem dobryho společníka. Bohužel poslední poctivý byl T4 před fl. Měli jsme jich hodně a všechny od novýho tak vím o čem mluvím.
23. 1. 2015 23:00
Re: VW Transporter v Mexiku do roku 2013 - Dalsí nesmysl
A jeste si opravte ten minibus Carat!!! Neni to samostatne provedeni.

Je to vybavovy stupen pro caravellu a multivan.
Avatar - pumpkin
23. 1. 2015 08:53
Aj po rokoch
Celkom ma mrzí, že sa tento koncept nedostal do výroby. Už bude mať neuveriteľných 14 rokov a jeho dizajn stále vyzerá perfektne. :yes: [odkaz]
Nie je to ale stavané na adaptáciu pracovného Transportera, tak škoda. Možno sa dočkáme hranatej T6-ky a popri nej aj retro variantu, ktovie.
[odkaz]
Avatar - pumpkin
23. 1. 2015 08:38
Re: 55let? ...... a neslavil tento pracant pred 5 lety uz 60
Veru. Na ostrovoch to VW teraz oslavuje špeciálnou edíciou k 60. výročiu na tamojšom trhu.
22. 1. 2015 20:59
T4 s motorom 2,5tdi-150k
Dva krát som mal možnosť šoférovať firemné caravelle T4 2,5TDI-150k a T5 2,0Biti-180k.Hádanka,ktorá lepšie ťahala do kopca?Odpoveď je "objem ničím nenahradíš" a to platí hlavne pri čelnej ploche auta ako autobus.
23. 1. 2015 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2015 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.