Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Transporter: Neúnavný pracant slaví 65 let

17 komentářů

Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Lukas00
V mexicu asi ne, ale Brazilie neni daleko.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Tomas Dusil, auto.cz
No a do kdy se dělal? Zkuste mi to trochu usnadnit, když to víte.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Tomas Dusil, auto.cz
Snad již opraveno.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Lukas00
A jeste si opravte ten minibus Carat!!! Neni to samostatne provedeni.

Je to vybavovy stupen pro caravellu a multivan.
Sleeper
Ohledně ukončení výroby v Mexiku jsem Vám poslal mail, pane kolego.
peter21
Dva krát som mal možnosť šoférovať firemné caravelle T4 2,5TDI-150k a T5 2,0Biti-180k.Hádanka,ktorá lepšie ťahala do kopca?Odpoveď je "objem ničím nenahradíš" a to platí hlavne pri čelnej ploche auta ako autobus.
Avatar - Guttalax
Guttalax
Tak obsáhlý článek jsem tady dlouho neviděl. :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
[odkaz]

zda sa ze nam transporter z roka na rok mladne 😉 .... alebo sa mylim? 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Veru. Na ostrovoch to VW teraz oslavuje špeciálnou edíciou k 60. výročiu na tamojšom trhu.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Tomas Dusil, auto.cz
No jo asi už neumím počítat. 2015-50 rovná se 65 Díky za opravu., Tohle je fakt tristní minela.
Lukas00
Rad bych videl Transportera T4 po faceliftu s onim novejsim cumakem.....(onen cumak byl vyhrazen jen pro caravellu a multivan).

T3 v provedeni carat byl jen vybavovy stupen jak pro caravellu tak multivan a zustal u VW zachovan jeste u prvnich sharanu...
Martin
T1 + T2 = láska na první pohled
Avatar - pumpkin
pumpkin
Celkom ma mrzí, že sa tento koncept nedostal do výroby. Už bude mať neuveriteľných 14 rokov a jeho dizajn stále vyzerá perfektne. :yes: [odkaz]
Nie je to ale stavané na adaptáciu pracovného Transportera, tak škoda. Možno sa dočkáme hranatej T6-ky a popri nej aj retro variantu, ktovie.
[odkaz]
rmt
Motor 2,5tdi v T5ce si vysloužil dost spatnou pověst. Má celkem fatální závady. S 2.0tdi prý problémy zatím moc nejsou. Měli jsme 2,5 v T4, po 70000km upad ventil do válce, u první T5 jsme zvolili 3.2 V6, kvůli větší spolehlivosti benzínu. Dopadlo to tak ze odešly jednotky u svíček a v 250k km se dělala GO celyho motoru. Současná T5 s 2.0 bitdi zatim šlape tak nějak dobře. Až na vysokou spotřebu oleje, výměnu EGR. Doufám ze bude ještě chvíli jezdit. Auta jsou to dobrý, ne kvůli spolehlivosti to moc ne, ale všestranností, velikosti, pohonem všech kol to dělá celkem dobryho společníka. Bohužel poslední poctivý byl T4 před fl. Měli jsme jich hodně a všechny od novýho tak vím o čem mluvím.