Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chris Bangle opouští BMW i automobilový design

Jeden z nejvýraznějších automobilových designérů posledních let opouští post nejvyššího šéfa designu mnichovské značky. Jeho roli zastane Adrian van Hooydonk.
Zpět na článek
4. 2. 2009 09:06
neregistrovaný "road-star"
4. 2. 2009 09:38
4. 2. 2009 09:51
4. 2. 2009 10:48
4. 2. 2009 21:29
4. 2. 2009 09:57
4. 2. 2009 12:23
neregistrovaný "exctenar"
4. 2. 2009 13:27
4. 2. 2009 21:30
4. 2. 2009 10:03
4. 2. 2009 11:18
4. 2. 2009 10:18
4. 2. 2009 10:41
4. 2. 2009 11:56
4. 2. 2009 14:33
5. 2. 2009 10:23
4. 2. 2009 19:19
5. 2. 2009 09:28
5. 2. 2009 15:54
4. 2. 2009 10:22
neregistrovaný "Tarek"
4. 2. 2009 10:41
4. 2. 2009 13:24
4. 2. 2009 19:28
4. 2. 2009 11:07
4. 2. 2009 11:50
4. 2. 2009 12:30
4. 2. 2009 13:27
4. 2. 2009 13:51
4. 2. 2009 13:59
4. 2. 2009 14:03
4. 2. 2009 16:02
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 16:17
4. 2. 2009 19:02
4. 2. 2009 19:03
4. 2. 2009 19:31
4. 2. 2009 21:42
4. 2. 2009 12:44
4. 2. 2009 12:57
4. 2. 2009 14:37
4. 2. 2009 14:12
5. 2. 2009 00:38
5. 2. 2009 22:39
4. 2. 2009 15:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 2. 2009 16:01
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 19:04
4. 2. 2009 20:05
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 16:34
4. 2. 2009 17:35
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 17:54
4. 2. 2009 18:21
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 18:35
4. 2. 2009 18:55
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 19:13
4. 2. 2009 19:39
4. 2. 2009 19:46
9. 2. 2009 02:15
neregistrovaný "Redwind94M (BMWfans)"
9. 2. 2009 02:30
neregistrovaný "Redwind94M (BMWfans)"
5. 2. 2009 00:43
5. 2. 2009 01:08
neregistrovaný "yaroukh"
6. 2. 2009 15:38
neregistrovaný "Martas700i"
neregistrovaný "road-star"
4. 2. 2009 09:06
škoda
zejména jeho Z4 byla nádherná!
Rozbalit vlákno
4
4. 2. 2009 09:38
Re: škoda
skor by som povedal ze konecne...vsetky auta hruza... mozno najnovsia z4 je pekna ale tak okrem toho... :no:
4. 2. 2009 09:51
Re: škoda
k praci lidi mam vseobecne uctu, ale tady bych spis rekl take, ze uz byl cas na odchod...i kdyz ted mam hlavne na mysli 5-ku, ktera je proste desna => vzhledem k tomu, ze ale take pracoval na uz na nove, tak svuj hrich odcinil...a treba takova 3-ka je kus nadherneho => takze ne, nakonec ho pochvalim a popreju vse dobre;)
4. 2. 2009 10:48
Re: škoda
Zvláštní. Většinou je 5ka (E6X) považovaná za podařenou a naopak 3ka (E9X) za nevyvedenou. Inu každý má svůj vkus.
4. 2. 2009 21:29
Re: škoda
5ka je najkrajsia limuzina ever! ten design priamo hovori "ja som uspesny clovek" :yes:
Avatar - KANKUNEN
4. 2. 2009 09:45
Hřebík do Audi
BMW zas budou mít hezkou palubku a lidi nebudou nuceni kupovat Audi. To není jen můj názor.
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2009 10:01
Re: Hřebík do Audi
Nikdo je nenutí kupovat si zrovna Audi, mohou si vybrat Mercedes. Nebo Jaguar...
4. 2. 2009 09:57
Bangle
Mňa by zaujímalo, čomu konkrétne sa vo svojom štúdiu ide venovať. To v článku nie je spomenuté.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "exctenar"
4. 2. 2009 12:23
Re: Bangle
Především studiu češtiny a slovenštiny,aby si mohl bez překladače přečíst vysoce fundované názory občánků těchto zemiček o tom, jak a kudy se má vyvýjet design obecně, automobilový zvlášť.Přece kde jinde se ví vše nejlíp? :no:
4. 2. 2009 13:27
Re: Bangle
Podobne "fundované" aj fundované názory si môžeš prečítať na mnohých serveroch, aj z území s vysokou automobilovou kultúrou.

Doteraz som to bral tak, že v počte vyrobených áut na obyvateľa sú Česko a Slovensko automobilovými veľmocami?

Nechápem, čo má spoločné odbornosť a lebo fundovanosť v určitom obore s veľkosťou krajiny? Že by nejaká priama úmera?

Daj si tabletku a šup do postele! >:D
Avatar - woody-alien
4. 2. 2009 19:29
Re: Bangle
Mám dojem, že není zas tak potřeba podceňovat názory občanů malých zemí. Tak nemáme mít žádné názory na svět okolo ? Jsme sice malá země, ale země významná. Země Karla IV., Křižíka, Resla, Vrchlického, Masaryka, Švejka, Spejbla a Hurvínka, levé nohy Jaromíra Jágra, pravé nohy Jaromíra Jágra když už o tom mluvíme.... :-) :yes: Nemám žádný komplexy z tzv.velkých zemí a z toho co dokázaly , neboť jejich výsledky většinou přímo úměrně souvisejí s počtem obyvatel.
4. 2. 2009 21:30
Re: Bangle
a co Jara Cimrmann?? ;-)
Avatar - woody-alien
4. 2. 2009 22:19
Re: Bangle
Jsem to ale trotl...omluva všem Čechům i ostatním národům, jichž se přímo dotkly výsledky badatelské a osvětové činnosti největšího génia naší doby. ;-)
4. 2. 2009 10:03
Konečně!
BMW budou možná zase hezké vozy, což za Banglea neplatilo. Tedy snad s výjimkou jedničky kupé a zvláště kabrioletu - to snad ani nemohla být jeho práce...
Rozbalit vlákno
5
4. 2. 2009 10:39
Re: Konečně!
S výnimkou ťažkého zadku sedmičky sú pekné. "Prémiové" nemusí znamenať aj konzervatívne. Bangleho rukopis dizajn značky BMV pozdvihol na vyššiu úroveň.
4. 2. 2009 11:18
Re: Konečně!
Jen těžký zadek sedmičky? A co předek? Hrůza. A pětka taky designově nic moc, působí tak trochu divně. Šestka je pěkná, kabrio ještě víc... dokud je nevidím zezadu. X3 to samé. Otázku designu X6 nechám být - někomu se líbí, jiný jen kroutí hlavou (já tedy patřím do té druhé skupiny)...
Prostě řady jako E38, E30, E36, E46 a E39 mají kouzlo i dnes. Bangleovské modely dokázaly jen šokovat, ne se líbit. Snad se to znovu vrátí...
4. 2. 2009 13:23
Re: Konečně!
Zásadný nesúhlas. :-|
Avatar - woody-alien
4. 2. 2009 19:36
Re: Konečně!
Zdá se, že to Bangle dokázal. Nikdo se nedokáže ohledně jeho designu shodnout. Já nesnáším 1 hatch a zase kupé miluju. Trojka se mi líbí, ale pětka a sedmička ne. X5 se mi líbí, X6 už taky ale X3 a X1 ne. Tak si vyber. Nemůžu to přitom nijak (rozumově)zdůvodnit. :-)
Avatar - delphino
4. 2. 2009 15:19
Re: Konečně!
tak nesouhlasím 1 kupé mi přujde jako naprostej hnus a uznýcým jen 1 hatch popřípadě kabrio, 5 je prostě jiná ale ujde, 3 je krásná 6 je hnusná a vypadá těžce už od pohledu 7 je elegantní a přesto ne konzervatovní a Xový modely se mě nelíbí ani jeden ale nejvíc x3, pak x6 a nejmíň se mi hnusí x5
4. 2. 2009 10:18
SLÁVA!
Málokomu přeju něco zlého, ale teď musím udělat výjimku. Za to co provedl s mým kdysi tak milovaným BMW: Nechť ho peklo pohltí! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
4. 2. 2009 10:41
Re: SLÁVA!
Ale no...nevidel by som to tak tragicky. To by si musel roznášať na kopytách tiež dizajnérov v Škode napríklad...
4. 2. 2009 11:56
Re: SLÁVA!
Kdepak. Jednak Škodovka je mi jako značka naprosto lhostejná, zatímco BMW jsem měl dříve velmi rád.
A Fabia se mi sice vůbec nelíbí, ale třeba nový Superb je podle mého podstatně hezčí než aktuální BMW 5er nebo 7er (o otřesné minulé 7er (E65) před faceliftem ani nemluvím, ta byla pro mě na úrovni Ssangyongu).
4. 2. 2009 14:33
Re: SLÁVA!
Tak byt hezci nez Banglova 5er nebo 7er neni zase takovy problem i pro Brilliance, takze zase takova pochvala pro Superba to neni, ale musim uznat, ze od predu az po C sloupek je to pekny auto :-)
5. 2. 2009 10:23
Re: SLÁVA!
Souhlas, Superb není tvarově žádný zázrak, ale je to celkem elegantní, čistě řešené auto. Tím pádem stojí na míle daleko před těmi Bangleho odpoudivými beztvarými paskvliy. 8-s
4. 2. 2009 19:19
Re: SLÁVA!
Typicky české, mě se něco nelíbí tak ostatní jsou hlupáci >:D
S odstupem času bude Chris Bangle daleko víc uznávaný právě i širokou veřejností, to si troufnu tvrdit. Protože jeho tým stanovil nové standarty v auto designu. Proč už se jím spousta jiných asi inspiruje? Když člověk vidí (ne)smysl pro estetiku u většiny jeho rádoby kritiků tak je to jen příznačné tomu jak hodnotí design. Podle toho co je většinové, masové, konzervativní a hlavně nevzbuzuje nové otázky. Stejný problém měl Pablo Picasso, Mies van der Rohe a další...
Myslím, že svět by se měl někam posunovat a ukazovat třeba auto designem nové myšlenky a nápady, kdyby tomu tak nebylo jsme pořád v jeskyních. Takže designu a inovacím obecně zdar a doufám, že ubude nových věcí které se tváří historicky ;-)
5. 2. 2009 09:28
Re: SLÁVA!
KDE jsem napsal, že lidi s jiným názorempovažuji za hlupáky?!? To bych si NIKDY nedovolil a ty mi nic takového NEPODSOUVEJ!!! :no: Napsal jsem SVůJ názor, tak jako ty a kvůli tomu tě za hlupáka rozhodně neoznačuji. Maximálně za LHÁŘE!
5. 2. 2009 15:54
Re: SLÁVA!
Co bereš na uklidnění? Diazepam?
neregistrovaný "Tarek"
4. 2. 2009 10:22
Revoluce
Myslím si, že jeho nástupce bude pokračovat ve stejném duchu a BMW budou stále tak pěkná jako teď :-!Pan Bangle dal BMW zajímavou revoluci, která udělal z těchto aut zajímavé a nadčasové celky;-)U předchozí generaci 7. řady je to až po faceliftu ;-)Prostě žádná konfekce...
Rozbalit vlákno
3
4. 2. 2009 19:28
Re: Revoluce
Tak tak, aspon, že někdo se najde :*)
Nicméně nemůžu si pomoct, facelifty sedmy mě přijde slabý a je na nšm vidět, že je "násilně" dělaný na zakázku marketingového oddělení, škoda no...
Ta čistota původní 7čky je pryč
4. 2. 2009 11:07
odborníci
B dal bmw štýl.. je to umelec čo lajická verejnost nikdy nepochopí tak isto ako u philipa starka ku príkladu.. ;-)

bravo Chris Bangle! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2009 11:50
Re: odborníci
ale pochopí, až Hooydonk rozjede seatAKAstyle :-!
4. 2. 2009 12:30
MISTR BÉ
Mistr Bé není žádné béčko. BMW udělalo s jeho osobou obchod počátku tohoto století. Mistr dokázal vtisknout bavorákům špičkový umělecký dojem. Dojem, ostrý jak chili con carne. Přesně takový, jaký BMW začínalo citelně postrádat. Ano, Mistr Bé bude zapsán navždy jako jeden z největších designérů tohoto století právě za svou genialitu, kterou otiskl do mnichovských vozů.

Buď rád, že ho BMW angažovalo, až budeš abrážet tři áčka a hledat, komu bys věnoval svojí pětiletou almužnu, bude tam každej, každej vystavenej, kopírovat Bangleho kladivo. To jenom ty to ještě nevíš. No, postav si vedle sebe dvě poslední generace BMW 5, možná tě to trkne.

Díky Banglemu jsou vozy BMW ikony nejen technické, nýbrž rovným dílem i estetické.

BRAVO MISTR BÉ :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Plautus
4. 2. 2009 13:27
Re: MISTR BÉ
nerád GTI, ale súhlas :-) :yes: ;-)
Bangle vtisol svojim dizajnovým rukopisom bavorákom šmrnc...na každého môže pôsobiť inak, ale tie autá sú svojské a sú krásne :yes:
4. 2. 2009 13:51
Re: MISTR BÉ
;-) :yes: Jak... nerad? :-)
Avatar - Plautus
4. 2. 2009 13:59
Re: MISTR BÉ
zase tak často sa nedokážem s Tebou stotožniť ;-)
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 16:02
Re: MISTR BÉ
:yes:
4. 2. 2009 19:31
Re: MISTR BÉ
Pěkně napsané, souhlas :yes:
Avatar - woody-alien
4. 2. 2009 22:50
Re: MISTR BÉ
V krátké době už druhá pochvala pro tebe... :yes: Banglova mise u BMW se určitě povedla. I když se některý věci nezalíběj na první pohled... :yes:
4. 2. 2009 12:44
Bangle
Nevím, proč nadáváte na Banglea, vždyť byl jen zaměstnacem BMW. Pokud se vám jeho styl nelíbí, tak ať vaše kritika směřuje na management a akcináře BMW, nebo ještě lépe, nekupujte auta této značky.

Co si myslíte, že se jeho odhodem změní? Z krátkodobého hlediska nic, z dlouhodobého dojde k vycizelování Bangleova rukopisu. Žádnou designovou revoluci, z přelomu tisíciletí, nečekejte.
Rozbalit vlákno
2
4. 2. 2009 12:57
Re: Bangle
Přesně tak. Designer sice navrhuje design, ale někdo ho musí odsouhlasit. On prezentuje své návrhy a vydení vynáší připomínky, nebo s daným návrhem souhlasí. Za designem stávajících BMW stojí celá automobilka, ne jen šéfdesigner.
Jeho odchodem se nic nezmění. BMW svůj nový designový směr našlo a tak není důvod ke změně.
4. 2. 2009 14:12
3x hurá!!
Naprosto nesouhlasím se součastným designovým směrem BMW. Staré "béemvéčka" v sobě kombinovala hladké studené linie a přidávala k tomu trochu agresivity, každý kdo se na bmw podíval viděl že to je "sportovec", nikoliv auto pro páprdy. Uznávám že považovat 5ku nebo 7mu za sportovní auto je trošku naivní, nicméně vždy se bmw odlišovalo svým přístupem k luxusu a i za volantem starší sedmičky se dá docela pobavit, což se například o audi, které vás konejší luxusem a komfortním podvozkem říct nedá- svezení je to příjemné, ale určitě ne zábavné.
Pokud se podívám na dnešní BMW, ať se dívám jak se dívám nemůžu najít nic co by se tvářilo byť jenom trošku dravě: Oblé rohy, boční profil jak klobouk, zavalitá záď, světla zcela neurčitého tvaru, interiér jak nějaká obýváková stěna- žádný prostředek orientovaný na řidiče, nad kterým si libovali všichni majitele starších bmw (a nových audi), a mohl bych pokračovat...
Jasný, to že se mi nový bmw design nelíbí je moje věc, ale to že auto se téměř vůbec neodkazuje na minulost(na to na čem si bmw udělalo jméno) a to že z žádného bmw nevyzařuje cejch nečeho co je pro řidiče výzvou, tak to mi přijde jako obrovský nedostatek celého designového směru. Jistě nové bmw jsou limuzíny, nic jiného ani v dnešní době předpisů a norem být nemohou, ale aby CELÁ(!!) řada AUDI vypadala desetkrát líp/dravěji/sportovněji/schopněji než bmw, když žádná audi nedosahuje ani z poloviny takové zábavy a satisfakce z jízdy jako bmw, to mi přijde jako ta největší ostuda jež si mohlo bmw uštědřit a hlavně hrozná škoda. Dnes bych si koupil audi, ikdyž by mě to zamrzelo, ale BMW se mi prostě nelibí ani zvenku ani zevnitř.

PS: Abych přidal ješte hřebík do rakve: Tak i nové Mercedesy se mi líbí víc než bmw a to jsem neměl mergly nikdy rád.. :'-(
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Plautus
4. 2. 2009 14:50
Re: 3x hurá!!
celá modelová rada Audi vyzerá 10-krát lepšie ako BMW? veď Audiny vyzerajú všetky ako jedna, takže neviem ku ktorému BMW si ich vlastne prirovnal, možno s niektorým modelom (napr. stávajúcou 3-er v sedan verzii), by som tomu prirovnaniu i uveril, ale inak teda nedokážem sa stotožniť s tým, čo si napísal...je to Tvoj názor, neberiem Ti ho, ale postav vedľa seba napr. Q7 a X5 a je jasné, kto pôsobí dizajnovo dravejšie...Q7 je prekysnutá knedľa a X5 pôsobí na tak mastodontné auto docela svižne (na mňa určite)...podobné porovnanie by zniesla 1-er k A3, atď.
Netvrdím, že nové Audi nie sú pekné, ale BMW mne osobne viacej "režú" ;-) :yes:
a čo sa týka techniky, tak Audi sa BMW iba približuje, ale rovnať sa mu rozhodne stále nemôže, takže len smelo do toho, kúp si Audi, lebo sa Ti dizajnovo viacej prihovára, ale spokojnejší isto nebudeš a tú kúpu skôr či neskôr oľutuješ :-!
5. 2. 2009 00:38
Re: 3x hurá!!
Techniku nechme trochu stranou, do toho pan Bangle nevidí a technickou vyspělost bmw si nedovolím zpochybňovat.
Je pravda že Audi se drží jednoho čumáku ale ten se povedl a má úspěch, porsche také používá jeden "čůmák" a je to krása. Je bych si přál aby ve mě auto tak věhlasné značky jako je bmw zanechávalo na první pohled trochu víc emocí a adrenalinu a ne jen rozporuplný pocit nad něčím kontorverzím. Třeba nová 7 je v mém oku příjemnější, možná jsem vedle, ale přijde mi to víc jako klasické bmw.

Ještě bych chtěl reagovat na duel Q7 a X5. Předem bych chtěl říct, že vůbec nefandím dnešnímu trendu SUV, neboli zvyšování světlé výšky ne kvůli terénu, ale kvůli získání výhody při potencionální nehodě. Za prvé si to trochu protiřečí s údajnou "snahou o snižování spotřeby/emisí", a za druhé, kromě zmíněné výhody při srážce výšší světlá výška opravdu na silnici žádnou další výhodu nepřináší- právě naopak. Proto naivně doufám že kdyby bmw (a porsche třeba) nemuselo reagovat na poptávku, tak by žádný model X nikdy nevznikl. Bmw X5 proto promě není pravým příkladem bmw, ale uznávám že na poměry SUV vypadá dobře a zduelu Q7 a X5 bych si vybral bmw. Q7 na mě působí jako neohrabaný kolos, zatímco X5 i přes svoji obrovitost vypadá, že si se svoji váhou poradí..
Avatar - woody-alien
5. 2. 2009 00:57
Re: 3x hurá!!
Audiny jsou krásná autíčka, ale trochu mi na nich vadí, že jsou příliš uhlazený, dokonalý, symetrický...jak ze žurnálu. Teď to asi slíznu, ale připomíná mi to OII než jí teď zprznili. Nikde nic nevadí, všechno je správně a jak má být. Trochu nuda. A co se týká Q7, tak to je ztělesněná bachratost na kolech. Boxer na steroidech proti přirozeně svalnatýmu atletovi X5.
Avatar - Plautus
5. 2. 2009 08:37
Re: 3x hurá!!
presne :yes: :yes:
5. 2. 2009 22:39
Re: 3x hurá!!
No atlet snad ne.. :-) To tahle vysoká dodávka s 2,5 tuny fakt neni..
Avatar - woody-alien
7. 2. 2009 11:34
Re: 3x hurá!!
S trochou nadsázky samozřejmě. Ale oproti Q7 tak opravdu vypadá... :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 2. 2009 15:57
Revolucionář
Ti, kterým se líbí nový styl BMW a jsou příznivci třeba nového BMW 7, měli by s úctou obdivovat designové Banglovo mistrovství.
Jeho projekty totiž stanovily design vozů BMW na dlouhá léta dopředu a styl vozů, praktikovaný již tradičním prolýnáním ploch, ostře řezaných linií a výrazně tvarovaných světlometů, bude u BMW ještě dlouho k vidění. Bangle dodal této značce více elánu, odvahy a postaral se o živé diskuse na jeho díla, což se mi líbí.

Většina jeho prací se dělí pouze na líbí/nelíbí. Zpravidla nic mezi tím neexistuje. Třeba předchozí generace BMW 7. Symbol kontroverze. Osobně ji považuji za velmi osobitý vůz, vedle kterého třeba starý Mercedes - Benz S vypadá jako laciná šedá myš...

Smekám před odvahou pana Bangla.
Rozbalit vlákno
3
4. 2. 2009 17:39
Re: Revolucionář
Ver ze z asie jiz vyzvani telefony pro externiho poradce v oblasti design! :yes:
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 16:01
BOH DIZAJNU
CHRIS BANGLE je boh dizajnu 21. storočia. Je to virtuóz dizajnu. Chrisa Bangla nemožno spomenúť ako niekoho zo špičky, Chris Bangle je mužom, ktorý ovplyvnil myslenie a prácu takmer všetkých dizajnérov. Ja viem, Fiat Coupe, jeho vlstný návrh síce nie je autom, ktoré by sme chceli mať všetci v garáži už zajtra, ale jedno to Coupe hovorí. Hovorí o veľko ume, o veľkej predstavivosti a až vizionárstve navrhnpť dizaj, ktorý nemá predlohy, ktorý je sám sebou. A zostal ním aj po takmer 20 rokoch. A naviac, všimnite si, ako ten 20 ročný Fiat Coupe vyzerá stále moderne, respektíve omnoho modernejšie než ostatní jeho súčastníci. A potom Chris Bangle prišiel do BMW a ukázal, že nie je tým, kto robí niečo oroginálne, len preto, aby to vyzeralo inak a hotovo, ale niekým, kto sa jednoducho nebojí odvizať od úplne všetkého. Rozotčil to tam parádne. BRAWO. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 20:05
Re: BOH DIZAJNU
Ďakujem :yes:
4. 2. 2009 16:34
škoda...
Škoda...jelikož poslední BMW řady 5 je asi nejhezčí auto prémiové třídy, které se prohání u nás na silnicích.... 3 coupé je také moc hezká a poslední X5 je také báseň... Nechápu ty, kteří ho zde jen haní, že zkazil značku BMW, myslím, že naopak vozy poslední generace jsou nejhezčí, které kdy BMW pouštělo do světa... Samozřejmě až na výjimky (1, X3 či poslední 7 se podle mě vůbec nevyvedly) ale zbytek je super a je škoda, že odchází, ale třeba nastoupí někdo stejně schopný a bude pokračovat v Banglově práci:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 17:35
TIPUJEM
PIERRE LECLERCQ, VERENCA C. KLOOS, CHRIS CHAPMAN, ERIK GOPLEN, DAVID ARCAGNELI, ANDRES WARMING.
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2009 17:54
Školenie
Dizajn je vždy subjektívnou veličinou na hodnotenie auta, ale práce Chrisa Banglea rozhodne v ničom nevynikajú. V čom sú posledné BMW dizajnovo atraktívne? X3 možno považovať za jednoznačný nepodarok, rada 5 pôsobí ako po opici. Nič na tom nezmení ani objektívna technologická vyspelosť značky BMW. Pánovi Bangleovi odporúčam školiaci pobyt v Taliansku, kde ho naučia spojenie automobilový dizajn aspoň vyslovovať. Treba spomenúť aj fakt, že spôsob nazerania na design ovplyvňuje aj predsudok voči tej ktorej značke. Ak by s dizajnom napr. série 1 prišiel hocijaký Kórejský výrobca, všade by sme čítali o posmeškoch a hnuse. V prípade „prémiovej“ značky je to už samozrejme v poriadku .-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 18:21
Re: Školenie
Tak toto je určite zase ďalší tupec, ktorému bude maximálne 30 rokov. ;-\ :no:
4. 2. 2009 18:35
Re: Školenie
A ty si určite niekto vysoko prevyšujúci 30-tku a podľa tvojho príspevku niekto s min. dvoma vysokoškolskými titulmi, ak nemáš čo povedať, nereaguj prosím ťa ;-)
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2009 18:55
Re: Školenie
A ty ak tu píšeš lajné, tak sa zaregistruj trebárs tu: [odkaz]
Avatar - T613
4. 2. 2009 19:13
Re: Školenie
tak odsud si sem přišel!
5. 2. 2009 14:31
Re: Školenie
Vidíš ho, zmetka, a že kde natrénoval tie vybrané spôsoby... 8-s
4. 2. 2009 19:39
Re: Školenie
Doporučuju alespon prohlédnout obrázky:
[odkaz]
Kdo jiný než Zaha Hadid ;-)

Ta budova je v architektuře to samé co podvozky, motory a vůbec celá technika BMW. Stejně jako design BMW a dnes definitivně i architektura, viz BMW Welt a ted i hlavní budova v Lipsku.
:yes:
4. 2. 2009 19:46
Re: Školenie
Tady je toho ještě trochu víc, pro představu:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ham.
4. 2. 2009 21:10
Bangla kritizují jen závistivci kteří nemají na nové bmw od
a aby si vylepšili své ego tak vše co je novější než E36 nebo E46 kritizují jako nedostatečně čisté, nectící tradici atp. Za uškudlený peníz dovalili šrot v podobě právě té E36/46, vytunili jej přilepením nálepky M, uřízly zadní tlumič výfuku a na dveře si dali nápis drift master a nyní se snaží dokázat, že jsou mistři světa a ta jejich E46 je nejlepší/nejkrásnější/nejrychlejší na světě. Bohužel není, je to jen rezavá plechovka a Banglovi a jeho designu nesahají ani po tkaničky jeho bot.
Rozbalit vlákno
8
5. 2. 2009 00:19
Re: Bangla kritizují jen závistivci kteří nemají na nové bmw
Divím se že jsou mezi námi jedinci kteří se nestydí napsat a zveřejnit něco takového, vypovídá to o jejich inteligenci a neschopnosti přijmout jiný názor. Béemvéček mám doma několik (7) a všechni z nich jsou ty "šrot v podobě právě té E36/46" dokonce tam mám i E30 (325i) ale to si asi ještě nebyl na světě a jízdu bez ABS/ESP/DCS/EBD atd si ani nedokážeš představit, proto si troufneš tuhle ikonu, jež tě v každé zatáčce školí, nazvat šrotem- vsadím se že by si třeba v první M3 nedojel ani na nejbližší benzínku, ale hlavně že máš bmw za mega s dřevěnym dekorem a dvouzonovou klima vevnitř.

PS: Na okruhu jezdím M3 jak E46, tak E92, a 46 rozhodně neni šrot! Spíš ten těžkej V8 u novýho drobečka mě zanechal chladným, v přímce táhne skvěle, to jo, ale to auto do kterýho ho pohřbili neni M3, to je počítač se samosvorem.. Možná rychlejší časy na kolo, ale o zábavě nikdo nemluvil.
Avatar - Ham.
5. 2. 2009 00:46
Re: Bangla kritizují jen závistivci kteří nemají na nové bmw
Těch sedm veteránů Ti věřím, ale že jezdíš E92 na okruhu tak to ani náhodou. >:D >:D >:D Tvůj chvalospěv na starý krámy přesně sedí do profilu kritiků Bangla. Klidně si posluž, za deset let se budou jiní niemadi rozplývat nad generací stvořenou Banglem a zároveň blednout závistí nad příštími generacemi bmw o kterých si budou tak maximálně číst v magazínech....
5. 2. 2009 09:52
Re: Bangla kritizují jen závistivci kteří nemají na nové bmw
Elegantně ses vyhnul odpovědi ohledně strých bmw, asi jsem se docela trefil? Nevidim důvod proč bych se menohl project v e92, to je pro tebe takovou modlo že se tě doklo jak sem jí urazil. Stačí se podívat na ceny E46 cls a je jasné, která m3 je víc žádaná na okruh.. Ani jedna z těch m3 co si je pujčuju na okruh neni moje, což mi vůbec nebraní v tom je mezi sebou porovnat v E92 jsem jel asi 3x což vzhledem k zkušenostem který celkem mám je dost na to abych si na ni udělal obrázek. Ale ocenil jsem fakt tu dvouzonovku třeba. nebo ty hektary kůže, to je vážně v m3 potřeba...
neregistrovaný "Redwind94M (BMWfans)"
9. 2. 2009 02:15
Re: Bangla kritizují jen závistivci kteří nemají na nové bmw
Počítač se samosvorem >:D tak to se povedlo >:D :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
5. 2. 2009 01:06
Re: Bangla kritizují jen závistivci kteří nemají na nové bmw
Další příspěvek od Hama, další sra4ky. >:D
Avatar - Ham.
5. 2. 2009 18:58
Re: Bangla kritizují jen závistivci kteří nemají na nové bmw
Další příspěvek od yaroukha, další bez obsahu jako obvykle.
Avatar - Ronault.
5. 2. 2009 05:56
Re: Bangla kritizují jen závistivci kteří nemají na nové bmw
Tak větší kec jsem tady neslyšel ani nepamatuju! To je na ten zlatý ventilek, ne?
Mrkni se do diskuze, kdo tady chválí BMW.
neregistrovaný "Redwind94M (BMWfans)"
9. 2. 2009 02:30
Re: Bangla kritizují jen závistivci kteří nemají na nové bmw
Už jenom to,že někdo nazývá jakýkoli model od BMW šrotem mě celkem udivuje.Ty šroty ,o kterých se teď bavíme, umožnily BMW takové zisky,které ji dovolili investovat a vyvíjet i jiné modely, než jenom do té doby 3 5 7.Jenom těmhle šrotům BMW vděčí za to, kde je a že si celé ty roky drží přední příčky.Bohužel díky panu Bangelovi šla filozofie BMW do pytle a musela to zachraňovat divize M.Přece jenom 5ka s M Paketem vypadá stokrát lépe a díky M je pořád BMW jakýmsi synonymem sportovního auta.Nechci, aby něco z toho znělo arogantně nebo zaujatě, ale pravě divize M dělá to pravé BMW vždy to tak bylo a vždy to tak bude.To ostatní je jenom způsob, jak vydělat peníze, aby bylo z čeho financovat provozní náklady.
5. 2. 2009 00:43
bagle ikonou
Cris Bangle by se mohl stát ikonou tak možná proto, že se mu povedlo šokovat a odradit stávájící zákazníky BMW a přilákat ůplně nové, sice v hojnějším počtu, ale často ani nevědí kterou má BMW poháněnou nápravu..
To se snad ještě žádnému designérovy nepovedlo nebo jo? ;-)
Rozbalit vlákno
1
9. 2. 2009 16:32
Re: bagle ikonou
hehe, hej ty si děláš srandu, ale já opravdu znám člověka co si koupil nové bmw a nevěděl že to má náhon na zadek. jinak s tebou souhlasím.
neregistrovaný "yaroukh"
5. 2. 2009 01:08
Konečně
Na nový BMW rozumný velikosti mít nejspíš hned-tak nebudu a jetý bych (živit) nechtěl. Přesto doufám, že BMW začne znovu sázet jeden klenot za druhým jako před Banglem.
Tak ať se Chrisovi v oděvním průmyslu nebo pekařině daří, aby ho náhodou nenapadlo se vrátit.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Martas700i"
6. 2. 2009 15:38
Re: Konečně
podle meho nazoru bangle dokazal ozivit design znacky BMW. uznavam ze bavoraky pred banglem byly taky pekny e46 je stale krasna nicmene bmw byly stejne tradicionalisticky a konzervativni jako mercedesy a audi vsechny tri znacky vyrabely uhalzeny auta ktery nemohly prakticky nicim prekvapit. Bangle dokazal zmenit design BMW tak ze jeho auta jsou jina nez mercedesy a audiny. a ejhle i pres obrovskou nelibost to fungovalo. najednbou potom se audi zacalo snazit odlisit se-vysledkem je velka tlama vpredu. to same ted delůa mercedes-najednou mercedesy uz nejsou dokonale uhalzene ale proste hranate. muj nazor je ze Chris Bangle by si zaslouzil aspon male podekovani za to co pro automobilovy design a znacku BMW udelal. a jinak aktualni BMW jsou podle me nesrovnatelne pohlednejsi a vice sexy nez konkurence.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
6. 3. 2009 22:04
Bangle
Se vší úctou mu děkuji. Já osobně jsem zastáncem jeho stylu, designu, prostě to že je něco z plechu nemusí plechově vypadat...

Co přímu miluju jsou protahnute světla. Toto je na BMW krásné.
Jedinou výtku mam k E92 sedan, tam se mi zezadu prostě nelíbí, Coupé je úžasne ale sedanu nepřijdu asi na chut. Jinak sedma to jako bezeslov, vždycky jenom koukam a X6 :yes: :yes: :yes:

Za sebe mu akorat na dálku přeji mnoho úspěchu v příštích letech a osobně doufám že se nebude konat revoluce v designu bmw
Rozbalit vlákno
0