Novinky
Velkoodběratel_kukuřice
3
Rozhodně to není škaredé auto, má to větší nozdry než klasická 5 a je o mnoho praktičtější, 3GT se mi zdá ale hezčí. Jinak pro ty, kterým se nelíbí, stejně byste tím rádi jezdili. 😄
Xylo
0
No pokud by mi to někdo natlačil jako služebák, tak bych s tím jezdil ....
S8
1
Já budu radši dál jezdit 750xi 😄
"Obluda" dorazí do dvou let. ;-\
udělat 2x po sobě stejnou chybu to už je na pováženou
Vždycky když tohle auto vidím, tak si říkám, kdo proboha kdo, si koupí takovou obludu, tohle i kdyby mi někdo dával zadarmo tak nechci........a ještě bude nástupce ?
Doufejme, že nástupce se s designem popere o trošku líp 😄
Doufejme, že nástupce se s designem popere o trošku líp 😄
To ti klidně prozradím, lidé co mají rádi pohodlí. Sice to není hezké, ale je to pohodlnější než 5er nebo i 7er, snad 7er se tomu může vyrovnat v longu.
Já se celou dobu od představení tohoto vozu potácím mezi "líbí" - "šílený hnus". Koncept je vydařený a obávám se, že jej chápe jen nemnoho kritiků (tolik prostoru uvnitř žádný jiný osobní vůz nenabídne, snad jen RR, jízdní vlastnosti lze nastavit od "houpavá loď" po "teď tu serpentinu projedu jak na kolejích"....). Ale to co mi působí křeče žalu je představa, jak malinko chybělo k tomu, aby se tohle auto stalo miláčkem davů: jen nedělat oblouk střechy tak vysoký a ponechat nad hlavami předních pasažérů namísto 20 cm volného prostoru jen 10-12 cm. Chápu, že čínský i americký trh mají trochu jiný vkus, ale tolik moc se jim bmw přizpůsobovat nemusí: kromě "automatického" úspěchu na uvedených trzích si mohli podmanit i Evropu a okolí, kde se pod pojmem "GT" rozumí sportovní profil. A úplně to samé platí i pro X6 a X4.
Viděl jsem před pár dny faceliftové GT s M-paketem. V první generaci vypadal na autě příšerně, teď jsem zastavil, vystoupil z auta a šel si ho prohlédnout. Mimořádně pěkné
auto. Hezčí než 3 GT. To mně v běžném provozu naopak dost zklamalo, moc mně neoslovuje.
auto. Hezčí než 3 GT. To mně v běžném provozu naopak dost zklamalo, moc mně neoslovuje.
Tak hnus si myslím, že je zbytečně silný výraz. Faceliftu se podařilo maximum možného, kdy trochu zjemnil mastodontní výraz původního modelu, ale úplně jej odstranit asi nejde, v zásadě je to stavba karoserie obdobná MPV, jenom název GT je podle mě trochu nešťastný, protože minimálně v Evropě evokuje něco jiného než zákazník dostane. No a protože všechna MPV považuji za asi tu nejošklivější "autorasu", tak 5GT prostě dělá maximum v rámci možností daných kategorií MPV, myslím, že hezčí MPV prostě z podstaty vysoké karoserie nejde postavit. Když toto zákazník přijme a akceptuje, tak z hlediska komfortu převládají pozitiva.
Tak hnus byl asi přehnaný výraz, ale bylo to první co mě napadlo při pohledu na zadní část vozu, zepředu se mi naopak docela líbí, chápu, že prvotním cílem bylo nabídnout maximum prostoru a pohodlí, podle mě ale prostor vzadu je na úkor designu, zadek je jak naroubovaný batoh, nesedí mi to ani u Porsche Panamera, je to možná otázkou osobního vkusu, ale tohle ve mě při pohledu vyvolává negativní pocity a nelíbí se mi, ale určitě se najdou příznivci takového řešení a to je dobře, nemůže se nám všem líbit to samé 😄
Platforma BMW 7 je i pro Rolls Royce (no vsadim se, ze tam toho v RR mnoho nezbylo).
Ale je to jedna ze zajímavých devíz, kterou BMW 5GT má a je dobře, že si ji ponechává.
Ale je to jedna ze zajímavých devíz, kterou BMW 5GT má a je dobře, že si ji ponechává.