I když ryzí radost z jízdy umí podle příznivců roztočené vrtule nabídnout pouze BMW s pohonem zadních kol, 323.293 vozů dodaných v roce 2008 zákazníkům, mělo pohon všech kol.
Nedávná zkušenost: pod nulou, slizko. Na letišti před T2 jsem strkal lístek u výjezdu do automatu a kola zadní poháněné nápravy se zastavila přesně v té jamce mezi příčnými prahy. Závora šla nahoru a já se začal modlit, aby se kola chytla ještě dřív, než závora zase pujde dolů. Stihl jsem to, ale ta vteřina, možná vteřina a půl bezmoci mi zkazila celý večer :-|
:-) Jo, před časem jsem tu psal, jak jsme stáli tři bavoráky v kopečku na semaforech, na cestě dva cm čerstvého sněhu, blikla zelená a všichni jsme motali zadníma kolečkama bez ohledu na rok výroby. Ale přesto bych za čtyřkolku neměnil.
BMW se nám plynule transformuje z výrobce sportovních sedanů na výrobce SUV. 320xd, to teda není zrovna "BMW", jak chápu ten pojem já. No, taková je holt doba :-(
A to je dost smutné. Dřív si pod pojmem BMW každý představil kupé nebo sportovně laděný sedan. Teď radši lezou do zelí Land Roveru, Jeepu a jiným ikonám.
Jel jsem jen a pouze jednou a právem mohu být považován za "neználka", ale ten zážitek mi stačil, abych o tom autě snil až do skonání věků. Pro mě osobně je BMW no.1. :yes::yes::yes:
...tento působivý stroj jsem poslední dobou potkával celkem často. Že by osud?... :-)
Kdybych si měl vybrat mezi X5 a X6, jednoznačně tasím po stylovější a méně praktické, později narozené sestře. Obzvláště v šedozelené a vínové metalíze vypadá velmi zajímavě, až tajemně. Originálně a přitom stylově. Vedle ní působí X5 trochu více účelově a více "off - roadově"...
X6 (byť jsem s ní nikdy nejel) považuji za vhodný stroj na delší cestování. Jelikož je čtyřmístný, velký a se siluetou kupé, vzezření vypovídá o nevšedním zážitku na silnici... :yes:
Já z X6 byl původně dost rozpačitý a i dnes bych spíš dal přednost Aristokratovi mezi SUV X5ce, ale naživo vypadá o mnoho líp. Nedávno mě jedna černá MRCHA předjížděla a musel jsem se mrknout jestli mi náhodou nechcíp motor. Myslel jsem že stojím. I tak je radost aspoň na tu vteřinu jí vidět. :-)
Pro mě jedině černá a 20" kolama, ale to u všech aut, to je barva, která se neokouká a nikoho nenaštve. Ostatní barvy jsou sice cool, ale za nějakej čas by mě lezly na nervy. I bílá je skvělá, ale nikdy bych si jí nekoupil.
BMW X6 má "lepší" podvozek než X5 (a možná "nej-" vůbec) a je to sice vzhledově (trošičku) "podivné" auto, ale jízdně/motorově "skvělé" - řekla bych já (a na X6M jsem VELMi zvědavá) ;-)
Viděl jsem, jakou rychlostí je X5ka schopna projíždět ostře řezaný zatáčky aniž by řidiči hrozilo nedobrovolné "ochutnání" pangejtu, a při té hmotnosti a zvýšeném těžišti nezbývá než smeknout. Pokud je X6 jízdně ještě lepší, nezbývá než :yes::yes::yes: . Nicméně jak říká Melicharová: "Aleeeee...pane Jonáš, nebyla by větší sranda přece jen s tou 335kou ?"
Skoč si k dealerovi a svez se. I u takový "krávy" perfektně cítíš tu absenci vysokýho zadku z X5. Určitě tam budou mít předváděčku s tim příplatkoym podvozkem, kterej, ač jsem to tolik nečekal, dělá velký divy. Stojí to za to :yes:
Ta MRCHA, co jsem jí nedávno ani nezahlíd ve zpětným zrcátku a už byla dávno přede mnou, byla předváděčka od Auto Grál. Jezdím denně kolem, X6ky tam stojej myslím tři. Já se v tom snad fakticky budu muset povozit. BMW jsou jediný auťáky, který ve mě vzbuzujou skoro zapomenutej pocit, kterej jsem měl když jsem poprvý jel na silný mašině. Silnej respekt, obavy abych to nerozmlátil, obavy abych se nezabil, následovaný absolutní eufórií poté co už si jakože myslíš, že to umíš... :-)
Na těch 20 kiláků tam stejně bude s tebou sedět někdo z prodeje podělanej strachy a pokud tam máš známý a daj ti to třeba na půl dne, tak ten respekt ti nedovolí žádný šaškárny. Stojí to zato :yes:
Tady se zas tak moc bát nemusej. Vyrazíš na Děčín, široká a přehledná státovka, předjíždění bez problémů, pokud máš dost bodů... :-) , a když si chceš zaskotačit, tak uhneš do kopců...sedm kilometrů stále vzhůru a zatáčka za zatáčkou. :yes:
Ano X6 JE ještě lepší než X5, má totiž "sofistikovanější" konstrukci podvozku a "lepší" přerozdělování síly mezi jednotlivými koly - jeho "chování" je až "fenomenální" :yes::-)
Možná mě na tom zaujalo právě to, že je "podivné". Ale teď vážně: první fotky X6 mě příliš nezaujaly, ale jak jsem se s ní setkal živě, ocenil jsem nekteré designové prvky, jako je třeba celá záď. Ovšem, jen v některých barvách. Třeba v černé vypadá auto poněkud obludně, chce to zeleno - šedou ři vínovou metalízu... :-)
BMW X5 BMW X6. To sú automobily s jedinenčým charakterom. Hoci existuje mnoho vynikajúcich konkurentov, tak tieto BMW sa líšia skutočne výnimočným charakterom. Tu niekto nerozmýšľa o tom, či sa s ním dá výjsť na Gerlachovský štít. Neviem si predstaviť lepší automobil pre úspešného človeka ako je práve X5 či X6. Prvotreidny dizajn, o technike nie je čo hovoriť a ten interiér je neprekonateľný. Nijaký iný automoibl neponúka taký nádych luxusu a pocit toho, že sedím v skutčone luxusnom automobile ako X5 či X6. Ten pocit dokáže prekonať už len luxusný segment. BMW X5, to je automobil, s ktorým sa dá prísť pri hotel s Waldorf Astoria s gráciou ako s BMW 5a pritom sa dostať na chatu, vyrobenej z dreva. A ešte by som rád spomenul prá slov na X6. Toľko elegancie, toľko originálnosti a-úžasny dojem prepychovosti, ktorý z BMW X6 vrie. To je model, ktorý vynikne ako luxusný automobil aj v Dubaji. A tak dynamicky nepôsobí nijaký iný terénny automobil. Nuž, je to naozaj Sport Activiti Vehicle. Nie SUV. A ešte jedna poznámka. Dizajn oboch modelov pochádza od Belgičana, muža menom PIERRE LECLERCQ.
BRAWO BMW. :yes::yes:
Chlape, BMW má jednoho a zásadního konkurenta a to je ML. Neberme, co je lepší, nebo horší, ale ML63 je tady opět o nějakou dobu napřed a dokud nevyjede X5,6M, tak prostě neni symbolicky králem. To nejde sundat prostě už jen dobou. Technicky je to těžký člověkem spozorovat, ale to MB si právě tím udržuje krůček napřed už jen svým image. Ale jak se říká, nešlápneš vedle a je to jen o srdci a preferencích. Buď jezdíš BMW, MB, nebo AUDI...
Vy máte s ML63 nějaké zkušenosti? To bude asi spíše OKRAJOVÝ model ...
PS: Já bych na první místo dala podvozek a tam je (v tuto chvíli) X6 o fous "dál" - myslím si já
No, to přeci nezpochybňuju. BMW má právě oproti ML "náskok" tím, že přichází skoro o 3 roky později a nepředpokládám, že by vytvářelo něco, co by právě vrchol u MB nechtělo překonat. Motory se sice liší, ale rozdíl je jistě minimální.
Veď je jasné, že BMW má v MERCEDES-BENZ ML konkuernta či aj Q7 alebo LAND ROVER RANGE ROVER SPORT. Ale nešlo mi tu o výkony. Išlo mi o charakter. Hoci, je pravda, že ML 63 AMG je famózny, já som tým autom ohromený, ale čo takto podvozok?
Máš pravdu aj s tým, že MERCEDES-BENZ má vyššiu IMAGE než BMW a Audi. To má. Najstaršia automobilka na svete.
Znám jednoho LeClerca, prodávál za války v Nouvionu rakve a pálil za mamá paní Edith. Ten by ale X6 určitě neudělal tak dobře, jako ten váš belgičan ;-):yes: