Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi Q3 2.0 TDI – Měšťák s vysokou cenovkou

Modernizované Audi Q3 stojí v základu 746.900 Kč. Za tuhle částku sice nedostanete pohon všech kol, ale můžete si vybrat mezi motory 1.4 TFSI a 2.0 TDI.
Zpět na článek
26. 1. 2015 10:22
26. 1. 2015 10:38
26. 1. 2015 10:55
26. 1. 2015 12:30
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 12:31
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 11:20
26. 1. 2015 11:47
26. 1. 2015 11:49
26. 1. 2015 12:07
26. 1. 2015 12:34
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 12:57
26. 1. 2015 13:29
26. 1. 2015 14:14
26. 1. 2015 17:17
26. 1. 2015 18:38
26. 1. 2015 14:00
26. 1. 2015 14:19
26. 1. 2015 14:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 14:24
26. 1. 2015 19:35
27. 1. 2015 11:29
27. 1. 2015 19:39
27. 1. 2015 20:02
27. 1. 2015 20:47
27. 1. 2015 21:05
26. 1. 2015 13:23
26. 1. 2015 13:28
26. 1. 2015 14:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 14:30
26. 1. 2015 14:34
26. 1. 2015 16:30
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 16:39
26. 1. 2015 16:28
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 16:48
27. 1. 2015 04:53
27. 1. 2015 08:37
27. 1. 2015 09:07
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2015 09:42
27. 1. 2015 07:21
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2015 04:55
27. 1. 2015 15:24
26. 1. 2015 16:31
26. 1. 2015 18:05
26. 1. 2015 09:46
2.0 TDI s DPF filtr, co splňuje emisního stupně Euro 6 ?
[odkaz]

Diesel s filtrem výfuk z kouř.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
27. 1. 2015 13:26
Re: FUJ DÍZL AUDI = JEN DALŠÍ MASO V KONZERVĚ
jj
VW AUDI NEDĚLÁ ČISTÉ ELEKROMOBILY tzn ani ŠKODA NEDĚLÁ ČISTÉ ELEKTROMOBILY
Pro mladé lidi je život České zemi doslova ŽIVOTU NEBEZPEČNÝ : PRO MLADOU GENERACI NAVRHUJI EMIGRACI:

1) dělníci Velká Británie
2) vysokoškoláci USA
3) holky Švýcarsko
4) řemeslníci, lékaři Německo
5) studenti Austrálie

V smradlavých Čechách to je o život doslova a dopísmene dýchat použitý vzduch ze spalovacích popelnicí [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
26. 1. 2015 09:49
to skutecne neni hezke auto...
nejvice mi to pripomina Koleos.
Rozbalit vlákno
20
26. 1. 2015 09:55
Re: to skutecne neni hezke auto...
A ja porad co mi to pripomina >:D :yes:
26. 1. 2015 10:09
Re: to skutecne neni hezke auto...
A Koleos je Samsung!
Avatar - Hittman
26. 1. 2015 10:01
Re: to skutecne neni hezke auto...
Nějak mi uniká smysl takového auta. Je malé, nemá 4x4, je o trošku vyšší jak hathback, žere jak kráva, nejede, je drahé, hmm. Možná je to módní ikona beze smyslu, jako již mnoho věcí na trhu. Určitě si najde kupce, za mne NE.
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2015 10:07
Re: to skutecne neni hezke auto...
Víš co Ti na to řekne anti-řidič: ..................."Ale je z něho vidět, a velkejma kolama můžu přejet u hyperu i obrubník, kterej nevidím". ;-)
26. 1. 2015 10:36
Re: to skutecne neni hezke auto...
Nejsou jen nadšení řidiči...těch je minimum. A dokonce i tady na diskuzi jich nebude většina ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2015 11:06
Re: to skutecne neni hezke auto...
Jj, bohuže máš pravdu, a jak píše příspěvek kolegy níže, vydělává to, tak proč jim to neprodat.
Avatar - Egi
26. 1. 2015 10:52
Re: to skutecne neni hezke auto...
Víš na co je takové auto? Na to samé, na co je jakékoliv auto na světě. Vydělává automobilce peníze. Nebo si myslíš, že nějaká automobilka vyrábí auta jen pro to, aby si je pár nadšenců koupilo a zbytek nad nimi slintal u časopisu? Kdepak. Auta se vyrábí za stejným účelem, jako se vyrábí cokoliv na světě. A ten účel je, přinést zisk dotyčnému výrobci.
26. 1. 2015 20:14
Re: to skutecne neni hezke auto...
Jedna z pouček made in auto.cz, která stojí za vytesání do kamene:
Gazík musí být 4x4. :yes:
Avatar - white label
26. 1. 2015 20:44
Re: to skutecne neni hezke auto...
A zrovna u Audi to platí i v případě, že se nejedná zrovna o "Gazík"...
27. 1. 2015 07:15
Re: to skutecne neni hezke auto...
Gazíkem se nemyslí jen offroad ale i SUV
Avatar - white label
27. 1. 2015 08:43
Re: to skutecne neni hezke auto...
To jsem samozřejmě pochopil, Audi přece ani žádné offroady nedělá.
27. 1. 2015 09:18
Re: to skutecne neni hezke auto...
sorry, špatně jsem tě pochopil. Jakože každé Audi by mělo být 4x4. Jo, asi jo, je to o dost lepší než FWD:) I když už teď jsem zvědavý na prodejnost A8 RWD :yes:
Avatar - white label
27. 1. 2015 10:44
Re: to skutecne neni hezke auto...
Stačí se podívat na aktuální prodeje rwd BMW, lepší by to u rwd Audi nebylo určitě.
Avatar - Ozzman
26. 1. 2015 10:26
Re: to skutecne neni hezke auto...
Ty fotky vypadají fakt zvláštně, jako kdyby byl předek níže, než zadek... takový hybrid.... Ale zkus se podívat na auto v reálu, takhle zle fakt nevypadá :-) Docela se mi i líbí...
26. 1. 2015 10:35
Re: to skutecne neni hezke auto...
Když je předek níže než zadek, tak se tomu říká klínovitý profil ne? ;-)
Avatar - Ozzman
26. 1. 2015 10:55
Re: to skutecne neni hezke auto...
Když je předek níže, než zadek, říká se tomu visáče >:-[] >:-[] Jo aha my mluvíme o autech >:D
29. 1. 2015 14:15
Re: to skutecne neni hezke auto...
Uši honicího psa.
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2015 11:07
Re: to skutecne neni hezke auto...
Nová Q7, teď tohle, ................ že by audi započalo designovou krizi?
Avatar - Emel
26. 1. 2015 11:26
Re: to skutecne neni hezke auto...
No za mě je Q7 krok správným směrem... jen by to holt chtělo kroky dva.
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2015 19:36
Re: to skutecne neni hezke auto...
u Audi? No je pravda, že jednou nohou šlápnout do ho... není německy důsledné >:-[] :-!
26. 1. 2015 10:22
Design
Design Audi sa mi vacsinou vzdy pacil. Ale to co spravili z Q7 a teraz tato Q3, to mi pride ako krok spat. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2015 10:38
facelift
urcite Q3ke prospel... nova maska sa mi paci... ale ako celok v tom nevidim typicke audi... dycha z toho auta na mna skor nejaky starsi vw s logom audi.... bez urazky..... take drahsie vacsie "polo v kanadach" ... na trhu bude dozaista dost podobne kvalitnych praktickych aut za podstatne ludskejsiu cenu............ ale do mesta to bude asi fajn.... stylova krabicka ........

PS: chlapci si asi dali zavazok do noveho roka ze kazdy tyzden nam otestuju aspon jedno audi ( popravde nejako je ich tu hodne v poslednom case ) ..... inak tento test Q3 s tdi som vazne ocakaval ved som to tu aj pisal ... este dizlove TT-cko na dalsi tyzden cakam ;-) a vsetko bude ok ;-) ... len co potom... ked audiny uz vsetky dojdu ... to mi nie je uplne jasne ;-\ ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rimow11
26. 1. 2015 10:55
audi
fuha ten predok vyzerá ako keby ho tuningoval niekto doma.. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - peprnik
26. 1. 2015 10:57
Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor ani h
V tom pripade nevidim jediny duvod pro koupi auta.

Suma sumarum, Audi je:
- osklive
- drahe
- male
- hlucne

Nema Audi byt premiove auto?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2015 11:02
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
navyse si precitaj minusy....... autu zrejme chybaju niektore veci vybavy ktore su inde u inych znaciek uz bez priplatkov ... tak k comu takato premia kde musis platit za blbosti ktore su seriovo aj v nepremiovej podstatne lacnejsej znacke? ale zakaznik vidi 4 kruzky a to je hlavne .... takze to kupi aj keby to miesto volantu malo kormidlo z titanicu...... taka je doba.... budme sebakriticki a pozrime sa na to realne.... o nejaku praktckost a zdravy rozum dnes nikto nestoji..... mnohe predrazene znacky tazia prave z "hluposti" zakaznikov a z toho ze vedia ze ludia uz dnes maju ine priority a hodnoty v zivote ako kedysi.....
Avatar - Ozzman
26. 1. 2015 11:11
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Proč hloupost? Proč se prodává třeba Iphone dráž, než stejně výkonné a mnohdy výkonnější telefony ? Jde o značku, o to mít něco hezkého a značkového.... né každý hledá to nejlepší za nejnižší cenu.... Jaký je rozdíl mezi kvalitní botou méně známé značky a stejně kvalitní botou značkového výrobce mimo ceny? A stejně lidé radši chtějí tu značkovou....
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2015 11:14
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
ludia to kupia ... takze je to v poriadku...... chapem..... o to prave ide..... vediet predat nieco s hodnotou X za cenu X +40% z X .. v tomto si audi zasluzi absolutorium......
Avatar - Ozzman
26. 1. 2015 11:18
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Audi ale dělá i kvalitní vozy... ne jen nákupní tašky na chůdách >:D A snad nepochybuješ, že toto Q3 je horší, než třeba IX35, nebo Tiguan? :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2015 11:35
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
ja netvrdim ze dela nekvalitne vozy...... a suhlasim s tym co tvrdis
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 12:30
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Flagship modely Samsungu ci HTC sa predavaju za rovnaku cenu ako iPhony.

A stale nedosahuju porovnatelny vykon.
26. 1. 2015 16:47
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Já třeba mám Iphone kvůli tomu, protože pracuju na Macu a dohromady to utváří bez stressový ucelený systém. Za to si radši trochu připlatím a čas v práci pak věnuju jen práci a ne řešení, že mi pořád něco nejde propojit a padá to.
26. 1. 2015 11:22
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Myslíš, že ten kdo peníze umí vydělat a koupí za ně Audi nebo jinou prémii je automaticky hlupák? Takže nejchytřejší kupci nových aut jsou majitelé Dacií? ;-)
Avatar - Ozzman
26. 1. 2015 11:27
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Ti maj pod čepicí! >:-[]
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2015 11:32
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
nemyslim si to...... ani to si nemyslim ze najchytrejsi kupuju dacie..... neviem kam ma chces dostat a co chces pocut ale mam pocit ze si nerozumieme o com ja vyssie pisem...
26. 1. 2015 11:31
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Toppere, jdi už s tím svým socialisticko-komunistickým nesmyslem někam :-!
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2015 11:33
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
rozkaz pane ;-) :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 12:31
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Sudruh, kontroluj sa.
Avatar - Emel
26. 1. 2015 11:16
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Omezený prostor a vysoká cena, to je přece tradiční vlastnost prémie. Bonus může být lepší zpracování (nejen) interiéru, větší konfigurovatelnost.

Když vezmu Tiguan v základu, jsem na 630 (2.0TDI Trend&Fun). Audi má v základu xenony, to je u VW 33... zbývá dejme tomu 80t rozdíl, to mi přijde přijatelné... a VW má zřejmě ještě starší verzi 2.0TDI (a nebo to maj blbě na českých stránkách).
Avatar - praděda7
27. 1. 2015 14:19
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Já bych řekl, že konečné rozhodnutí přijde po tom, až se potenciální zákazník s vozem sveze. Jel jsem s Q3 i s Tiguanem. Rozdíl byl takový, že nějakých 80k v neprospěch Q3 by opravdu nehrálo roli.
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2015 19:38
Re: Hlavním problémem Audi Q3 není omezený vnitřní prostor a
Suma sumárum se toho ošklivého, drahého, malého a hlučného auta prodá tolik, že konkurence bude lapat po dechu >:-[] >:D

Audi si může dovolit ledacos, je to totiž Audi >:-[]
26. 1. 2015 11:20
Solidní info
Přidám něco trochu mimo Q3. Konečně, podle mně, solidní informace o automobilu. Bez příkras tak, jak to autor viděl a sám za sebe pocítil. Děkuji :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2015 11:47
Nová CRV
Nová CR-V s 9-stupň. automatom vo full výbave, ktorá je naozaj skvele vybavená stojí asi 120 000 menej ako tento šunt a je aj väčšia :-)

Ale vlastne nie je prémiová ;)
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Ozzman
26. 1. 2015 11:49
Re: Nová CRV
Odkdy Honda neni prémiová? :-O :-O Vždyť Honda vše dělá nejlépe :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2015 11:59
Re: Nová CRV
Q3 nie je sunt.... je to kvalitne auto...... ale pride mi moc cenou drahe... pritom nedycha na mna tou premiovostou aku mozno ocakavam za tuto cenu...... pride mi ze zavedena konkurencia o statisice lacnejsia sa tomuto autu moze smelo postavit zoci voci ( aj dizajnom, vybavou ) .... podobne aj tebou spominana honda .... aj ked popravde ta uz je kusok vacsia ( v dlzke takmer o 20cm ) ako Q3.....
Avatar - Emel
26. 1. 2015 12:07
Re: Nová CRV
Jo, to by tak zhruba mohla být částka, kterou zákazník ochotně zaplatí za to, že bude mít místo Hondy Audi.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 12:34
Re: Nová CRV
Vyberie si Audi a bude mat auto po kazdej stranke o triedu horsie, menej kvalitne atd.

To je ako vybrat si namiesto praveho masla margarin a priplatit si 1 euro/28 korun za privilegium. Tomu hovorim 'racionalna volba idiota'.
Avatar - AUDIRS6
26. 1. 2015 12:57
Re: Nová CRV
MMI, zase dristas ako obvykle... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
ukaz mi na Q3 nejaku vec, ktora je vyrobena a namontovana do auta horsie, nez porovnatelna suciastka v CRV... :-!
O kvalite spracovania interieru sa ani bavit netreba - to je take klasicke nosenie dreva do lesa...
Avatar - MichalSVK
26. 1. 2015 13:17
Re: Nová CRV
Tým pádom by to chcelo už len jednu vec... aby Q3 nevyzeralo ako Koleos 8-s
Avatar - Ozzman
26. 1. 2015 13:29
Re: Nová CRV
Mne zas přijde hezčí než hrbate cr-v
Avatar - MichalSVK
26. 1. 2015 13:42
Re: Nová CRV
Nová CR-V po FL vyzerá podľa mňa celkom k svetu. Oproti Q3 určite, tej nepomohol ani facelift.
Avatar - AUDIRS6
26. 1. 2015 14:14
Re: Nová CRV
tak tebe nepomoze asi ani ocny... ;-\
CR-V bol hnus, po FL je hnus uz len zadna cast, nooo - nech nezerem. :-!
Q3 sice nieje taka dokonala ako Q5, ale je to tipicke Audi, aj so svojou muhutnstou a aktualne aj agresivitou zaroven. ;-)
Avatar - MichalSVK
26. 1. 2015 17:14
Re: Nová CRV
Keď to hovoríš ty tak to musí byť pravda ;-)
Avatar - AUDIRS6
26. 1. 2015 17:17
Re: Nová CRV
sorry, ale podobne to tak asi vidi kopa Europanov... ;-)
Avatar - MichalSVK
26. 1. 2015 17:35
Re: Nová CRV
Ja nikomu názor neberiem a plne to chápem ale nikoho neosočujem očným ani nič také... jednoducho mi Q3 výzorovo nesadla takisto ako nová Q7 kdežto Práve nová CR-V mi príde celkom pohľadná a dokonca aj zo zadu. Proste sa nejdem hneď rozliať z každého nového Audi len preto, že má veľkú masku a štyri kruhy.
Avatar - AUDIRS6
26. 1. 2015 18:38
Re: Nová CRV
ok, s tym osocenim prepac. Fakt je ale ten, ze keby si mal moznost vidiet x mojich reakcii k inym Audinam, videl by si, ze tiez sa 100% nestotoznujem so vsetkym co urobia.
Dokonca mam teraz tazke sny z toho, co chysta za revoluciu ich novy sefdizajner Mark Lichte... 8-s
Q3 je hodne nadnesene povedane nafuknyty A3 Sportback. Preto aj ta sikmejsia zadna cast. Ludom to ale evidentne nevadi - vedeli do coho idu, na kazdodenne prevozy chladniciek z elektrodomov posluzia lepsie ine (koncernovwe >:-[] vwozy >:-[] ).
Q7 je ...hmmm...Nova >:D - a budem si na nu musiet trosku zvyknut. Vela ludi to prirovnava k hlavne do vysky nafuknutemu A6 Allroadu...-ich nazor, ktory im ale neberem, nakolko zrovna pre Audi je toto trosku problem - ked auto, ktore ma velky komercny uspech medzi zakaznikmi, ma byt defakto napodobene autom, ktore malo niest viac typickych znakov SUV a troska tej klasickej Q7 opuletnosti, ktoru ale vraj na poslednu chvilu utlacali a utlacili do pozadia... :-!
Takze o velkej maske a 4 kruhoch tu zrovna mne nepis. ;-) Kludne by som sa uspokojil s tou aktualne ich najmensou maskou ;-)
[odkaz]
Avatar - Emel
26. 1. 2015 14:00
Re: Nová CRV
V té černé je to hodně na konzervativní notu... no, dalo by se říct, že do toho smokingu Q3 ještě úplně nedorostlo, mně osobně se z celé řady nejvíc líbí Q5.
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2015 14:07
Re: Nová CRV
suhlas... Q5 vyzera jako promovany inzenyr.... kdez to Q3 jako student pred maturou ... povedane hodne metaforicky ;-)

za mna osobne Q5 najkrajsie SUV od audi.... aj velkostne aj interierom a dizajnom asi taky ideal toho co si predstavujem pod pojmom premiove SUV od audi :yes:

Q3 na mna ozaj moc premiovo neposobi ( az na tu cenu ) .... pritom ano je to kvalitne auto.... to dozaista ano :yes:
Avatar - Ozzman
26. 1. 2015 14:19
Re: Nová CRV
Já viděl oranžovou metlu a nevypadá to spatne. Tyhle fotky jsou horší.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 14:18
Re: Nová CRV
Uz som ta raz vyzval, ale urobim to znovu.

Skus na nazor ineho cloveka reagovat ako dospely jedinec. Oznacovat niekoho nazor za 'drist' je trosku detinske, nemyslis?

A jedna rada do zivota - celok nie je to iste ako suma casti.
Avatar - AUDIRS6
26. 1. 2015 14:24
Re: Nová CRV
priam infantilne je tvoje chapanie automobiloveho sveta ako celku :-!
Daj mi nejaky rukolapny dokaz, ze to CR-V je v niecom kvalitnejsie ako Q3 a mas odo mna nadosmrti pokoj.
dovtedy su to len tvoje nechutne dristy, ktore takto oznacim zakazdym, ako si ich precitam.
Celok CR-V je podla mna menej atraktivny kopa plechu za tie peniaze, nez Q3 za jej ceny. Ty to mozno nechapes, ale 2-nasobok kupujucich Q3 oproti CR-V to chape a nema s tym asi nejaky vacsi problem... :-!
Avatar - kosmonaut
26. 1. 2015 17:49
Re: Nová CRV
2-násobek bezproblémových kupujících kde? U nás? V Evropě? Nebo celosvětově?
Avatar - simply never
26. 1. 2015 19:00
Re: Nová CRV
Tak toto je pre mna červené sukno, hoci nie je prispevok určený pre mna. Stanov kritéria, inak to nemá zmysel.
Avatar - AUDIRS6
26. 1. 2015 19:35
Re: Nová CRV
toz dobre:
TOROOOO, TOROOOO >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ale nie:
Skoda, neviem akym sposobom sa zapajas do diskusie, ja mam vo zvyku precitat ju celu a az potom nieco riesit. :-! Keby si to tak urobil aj ty, vedel by si, ze som myslel Europske predaje, ktore som tam zabudol uviest a Emel to potom doplnil.
Medzicasom diskusia plynula dalej, a upresnenie mojich nazorov je v nej spomenute...
Takze ides si to este raz cele pozriet ? ;-)
Avatar - simply never
27. 1. 2015 00:23
Re: Nová CRV
Myslel si to, co doplnil iný. Tak toto su slova hodne politika... Myslel som nieco, co som zabudol (uviest)... Budes mat odo mna nadosmrti pokoj... Tvoje nechutné dristy... Tu mi nieco nepis... Ak by som vybral pár slovnych zvratov, ktoré si tu použil, hadam by si sa aj mohol zahanbit...poďme si zopakovat moju otázku: ake dokazy ty povazujes za argumenty, že crv je kvalitnejsie/nekvalitnejsie ako q3? V čom ty presne merias kvalitu? V predaji? Ale no tak... On sa moze uargumentovat, ty vsetko mozes negovat, nakolko jeho argumenty nemusia trafit do tvojich fiktivnych (a nikdy neprezradenych) kriteriach, ako sa meria kvalita auta...
Avatar - simply never
27. 1. 2015 00:45
Re: Nová CRV
Z tohto prispevku (okrem ineho) vyplyva, že kupa q3 je racionalnejsia ako crv... a teda ze majitelia q3 su uvedomelejsi ako majitelia crv. To vsetko tvrdis, že vyplyva z objemu predaja. Tak tu kapitulujem pred takym zaverom a dovtipom. Iba malá otazocka, platí, že kupa niecoho drahsieho a mensieho, co vsak poskytuje iluziu exkluzivity, kvality, imidzu je racinalna pri kazdom vyrobku, alebo iba pri vozoch audi? Sám sa tu prezentujes ako objektivny (v dobrom) znalec, pričom vsak prispevky hovoria takto: suhlasim s inym názorom, pokial ostane audi nakoniec vzdy vpredu... Je to nieco podobne (parafrazujem) ako prehlasenie, že som mierumilovny, ale kto tomu neveri, toho zbijem...
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2015 11:29
Re: Nová CRV
hmmm..., vypada tak, ze si nechceme rozumiet, alebo je v tom nieco ine...? 8-s
Ty si sa tu nedavno prezentoval ako clovek so vzdelanim "psychologickeho" charakteru, alebo nieco na ten sposob ( psycholog/psychiater ), takze predpokladam, ze ak si aj tu skolu neskoncil, ale mas nejaky ten semester za sebou, ze ti ta skola nieco dala, a mal by si vediet pochopit par veci. Napriklad:
MMI tu klasicky dlhodobo vyjadruje svoje nenavistne dristy proti Audi, to je vec preukazatelna. Ak to nevidis - nvnimas, potom mas asi problem s objektivnym vnimamanim automobiloveho sveta. ( a ja viem ze ho mas, ze vsetko made in Japan je lepsie, nez made in "koncern" :-! )
Na cloveka (predpokladam) vzdelaneho - smutny uvod. Potom sa tu snazis otocit kartu kvality vyrobku v kontexte s jeho cenou a predajnostou proti Audi.
Tomu sa hovori proste trh: mas na vyber auto s moznostou konfigurovatelnosti, moznosti vybrat si z X poloziek priplatkovej vybavy, prisposobit si ho na obraz svoj, tak ludia tu v Europe to tak robia. Je to proste Europskejsia moznost - kupit si presne co chcem. V Amrike a Čine su zvyklosti ine, lenze ja sa povazujem za Europana - Slovaka, preto sa prirovnavam k Europskemu zakaznikovi.
Jasne CEO Audi a Hondy musi riesit globalne predaje. Nie vsetkymi modelmi sa moze Audi trafit do chuti toho US zakaznika. - tam je ta velkost CR-V asi vyhoda, plus, ine vnimanie Hondy v US ako v EU. ( porovnaj si ponuku modelov Hondy US a EU a bude ti jasne, ze Honda tam ma uplne iny imidz nez tu - vid posledne ohlasene - odchod zo strednej triedy "natrvalo" ;-\ - to moc doveryhodnosti zakaznikovi neprida...)
Trosicka som odbocil od tej kvality/ceny: Takze povedzme takto:
V ramci segmentov po strednu triedu ( A1-A4/5, ale kludne si tam dopln Mini, BMW 1/3, Medo A,B, Smart... ) su v EU staaaaatisiiiice az miliony hlupych kupcov, ktory zbytocne kupuju drahe auta, ktore asi ani niesu kvalitnejsie, len drahsie, a este k tomu v ramci segmentu menej priestranne a niekedy aj celkovo mensie ( 3er / Mondeo >:-[] ) ??? - tak klobuk dole !!!! Teraz sa nad tym trosicku zamysli, a ak na to mas relevantnu odpoved, tak ju skus dat. Ale ak ides teraz dalej pokracovat v tom, aky su ti EU zakaznici hlupy...tak fajn - tvoja vec, ale o to mensiu chut budem mat s tebou na buduce diskutovat na urovni, a dopadnes v mojich ociach ako MMI :-!
Neviem ako vnimas kvalitu ty. Poradim ti: Chod jedneho volnejsieho dna do nejakeho salonu Skoda, sadni si do Superbu, Octavie, Fabie...potom chod kusok vedla, mozno tam bude VW alebo Audi, BMW, Mercedes, Jaguar...sadni si do ich modelov...a potom porovnavaj - pouzite materialy, kvalitu spracovania detailov...ak sa ti podari dat nejaku test-drive, potom porovnaj vnutorny hluk, to ako hra radio, ako sa citis v priplatkovych sedackach...atd., atd...
Takze sme sa dostali k tomu, v com asi bol rozdiel zakaznika, ktory chcel Q3 a CR-V.
Zakaznik Q3 isto neide po maximalnom vnutornom priestore - keby chcel, kupi Q5, alebo nieco este rozumnejsie a praktickejsie. On chcel ten celok vlastnosti, ktore sa mu na tej Q3 vdaka jej konfigurovatelnosti pacili, plus - akceptoval jej cenu.
Tomuto sa hovori proste trh. Mas na vyber, vyberes si. bodka. :-!
Ak to ani po tomto nepochopis, nemaju nase debaty dalsi zmysel :-!
Avatar - simply never
27. 1. 2015 12:49
Re: Nová CRV
Teraz nemam priestor moc reagovat, ale pamatam si tu na fore jeden starší test, kde kritizovali, že nový jaguar má ovladacie packy (tuším smerovky)z fiesty. :no:
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2015 19:39
Re: Nová CRV
Takze ja som tu, hadam sa tu aj ty dostavis, a mozeme pokracovat v nasej "tvorivej" debate.... :-)
Avatar - simply never
27. 1. 2015 19:50
Re: Nová CRV
No som tu aj ja, naviguj ma, kde to pises (tie odpovede)?
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2015 20:02
Re: Nová CRV
Takze, ako nejako zacat poporiadku... asi tou kvalitou:
tie priklady, ktore som spomenul, su len priklady. Neviem, co chces skumat pocas testovacej jazdy u dilera. Kludne, mozes poprobovat povrch pristrojovky, trosku ju "omakat", pootvarat vsetko co sa otvarat ma, vnimat ake zvuky to pritom vydava ( mna nechutne zarazilo, ake zvuky vydavala skoro 2 rocna X5 - ked som otvaral jej schranku pred spolujazdcom ! 8-s ), takisto mozes sa skusit trosku s tymi dielmi "popasovat", ci pri zatlaceni na spodol pristrojovky, alebo stredoveho tunela nepocujes vrzganie...je toho kopec. Pohlad do batozinoveho priestoru a pod dno ti tiez da aky-taky obraz o tom, ako sa aj k tymto "neviditelnym" partiam pristupovalo, ci tam niesu nejake ostre hrany, alebo slaby nater...proste X Y veci, ktore sa daju ohodnotit aj bodmi tak, ako to robia napriklad Nemecki zurnalisti v ich testoch. ;-)
To, ake motory si uviedol za "problemove" tiez nepovazujem za stastne riesenie:
1.2 TDi - svojho casu motor v najuspornejsom seriovovyrabanom aute. ;-) Problemov s nim az tak vela nebolo. To skor trosku neskor, s 1.4 TDiPD a 1.9 TDiPD a taktiez 2-liter s PD., Celkovo si uviedol nevhodne aj 2,5 TDi aj V12 TDi. U tej 2.5 TDi este chapem - najcastejsi problem "zbrusene" vacky...ok...ALe V12 TDi - no co si sa o nom kde negativne dozvedel, by ma fakt zaujimalo... :-! Z tych velkych boli probleny s V10 TDi - ale to bol motor hlavne made by VW - pre VW Touareg a Phaeton. Tam zvykli casto odchadzat turba...
Kvalita - sluzby...: OK, kup si Audi, chodievaj s nim do autoriz. servisu a uvidis aj sluzby. Nechcem tu teraz spinit niektore siete predajcov/servisov, ale je pravda, ze aj tam sa da vybrat lepsie aj horsie... :-! Proste - ludia su len ludia, a ti proste robia chyby...Ti sikovni sa poucia z chyb druhich, ti menej sikovni bohuzial z vlastnych... :-!
Neviem, co ti tu este napisat, preto doporucujem, nech to odsypa - das otazku a ja odpovedam. OK ? ;-) ( mozno este niekto odpovie aj za mna... :-) )
PS: Fakt neviem, kde si nadobudol presvedcenie, ze ta chcem zosmiesnit, alebo urazat, alebo neviem co...Ja to nepotrebujem. :-!
Problem bol ten, ze si tu napisal 2 riadkami, ze aktualne nemozes... - ok - reku pockam... A pozriem vedla a tam sa veselo rozpisujes nad psychologickym/telesnym stavom "Adolfa"... :-!
To zase bol pre mna "cerveny hadr" >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - simply never
27. 1. 2015 20:28
Re: Nová CRV
Ja nie som mechanik, zato v dielni (opravarenskej) som takmer denne. A tak mozem obchytkavat, pozerat na auta zo spodu, vidiet, co sa opravuje a co vymiena, v akom stave je gufero, silentblok, elektrika. Tu nikto netvrdí, že audi je na úrovni dodge (pocitova kvalita a ergonomia) triedy za daciou. Já hovorim, že som videl mnozstvo audin (konkretne prevazne A4, Q7, A6 - nie aktualnej generacie), ktoré mali nezmyselne detske choroby, ala odpadnute hadice, zaseknute zadne ručne brzdy, pokazene čerpadla, lambda sondy a.p. Audi sa proste kazí ako každé ine auto, vynimky ale su. Keď sa pytas, mne vlastnym sposobom som bol smirovat v predajni audi, ja reku, ake tu máte modely? Odpovedal hosanek, že asi! je to (ukázal prstom) A4. Ono bola, ale ta jeho istota v hlase...pred mnohými rokmi som mal ako student dohodnutu (ano taku studentsku) robotu v audi (sa málo penazi, ale to bolo ok). Mal som tam robiť akvizicny predaj, co je v kontexte automobilového priemyslu návrh strategie miestneho predaja, marketing, návrhy akcií, spolupraca pri organizování veltrov a pod.Oni, co? A my letáky ani propagacny materiál nemáme. Ten diler po roku zkrachoval (ja by som ho samozrejme nezachránil). Také volvo sa zachovalo inak. Mám teda priame skusenosti s ludmi, ktorí v presvedceni, že ak predavaju audi, nemusia nic vediet, ani o nic sa snažit.
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2015 20:47
Re: Nová CRV
nech sa paaaaci... ;-\
A o tomto to bohuzial na Slovensku je !!!! Zatial som stretol MENSINU predajcov Audi, ktori by o aute vedeli aspon tolko co ja ! Lenze podobna situacia je aj v CR - vid caste problemy s tym, ake technicke udaje sa tu objavuju pri predstaveni noveho/ faceliftovaneho modelu, ktore musim takmer pravidelne opravovat, nakolko redaktor ACZ sa odvola na ofic. stranku audi.cz a tam su udaje zle. :-!
Som z tohoto neprofesionalstva sklamany! Lenze ja to nezmenim, nemam dostatok "moznosti", aby som ja otvoril nejake predajne a servisne stredisko Audi >:D
V kazdom pripade, zacinam trosicka xhapat tvoju averziu. Len ty, ako clovek studovany, by si zase mal vediet chapat suvislosti a hlbsiu podstatu celej veci. Audi totiz nieje o tich predavacoch u nas, ale o tyme ludi v Ingolstadte, Neckarsulme a po celom svete, ktori tou znackou ziju a robia pre nu to maximum, vdaka ktoremu je teraz tak hore, ako si zasluzi. ;-)
Aj ja sa rad motam u niekolkych znamych, co maju servisy a servisuju vseljake znacky ( oni sa skor specializuju ) ale u tych co riesia Audi moc casto plno nieje >:D
Je to aj tym, ze tie starsie problemove modely uz vacsina majitelov obmenila za novsie, menej problemove. Najcastejsi by som daval iste problemy s Q7 alebo starsie A8 s motorom 4.0 TDi ( nie 4.2 TDi !!!) tie sa tam obcas ukazu, ze je niekde pes zakopany. Q7 hlavne podvozok, A8 skor ten menej vydareny motor.
A4, A6 - vcelku bezproblemove auta za poslednych hadam 8-10 rokov na tych autach je len malokedy co riesit, okrem beznej udrzby.
Takze asi tak k tej kvalite z mojej strany, tiez mam tych informacii z prvej ruky dost. ;-)
Avatar - simply never
27. 1. 2015 21:03
Re: Nová CRV
Nemozeme takto debatovat vzdy? Škoda času ak je to inak. Za mna budem sa snažit, dobru noc, teda idem z fóra, povinnosti...
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2015 21:05
Re: Nová CRV
OK ;-)
zalezi predovsetkym na tebe.... ;-)
Avatar - Emel
26. 1. 2015 13:23
Re: Nová CRV
Ne, bude mít menší krabičku značkového másla místo větší krabičky polského.

Audi by zřejmě mělo zdražit, protože za aktuální ceny prodá dvakrát tolik Q3 než Honda CR-V... a to není dobré pro exkluzivitu značky ;-)
Avatar - Ozzman
26. 1. 2015 13:28
Re: Nová CRV
To z Hondy dela tu premiovku za kterou ji bere Honda klub:)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 14:26
Re: Nová CRV
Prepac, kde konkretne preda Audi 2x viac Q3 ako Honda CR-V?

Audi od roku 2011 do cca decembra 2014 predalo CELOSVETOVO asi 400-tisic kusov Q3.

Honda len v roku 2014 predala len v USA vyse 330-tisic kusov CR-V.

Alebo ti znovu uslo, ze cisla z malickeho ceskeho trhu maju NULOVU vypovedaciu hodnotu?
Avatar - AUDIRS6
26. 1. 2015 14:34
Re: Nová CRV
dakujem ;-)
ja som neskoro zistil, ze som to tam nedopisal... ;-\
ale pri hadkach s MMI-m to aj tak nema zmysel :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 16:30
Re: Nová CRV
:no:
Avatar - AUDIRS6
26. 1. 2015 16:39
Re: Nová CRV
>:D >:D >:D >:D
dosli argumenty? nevadi.... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 1. 2015 16:28
Re: Nová CRV
Zijeme v globalnej ekonomike.
Avatar - Emel
26. 1. 2015 16:48
Re: Nová CRV
To je fakt, ale pokud se Q3 třeba v US neprodává, protože tam prostě kupují své Ramy... tak mi je to vlastně jedno. S Evropou a jejími prioritami se dokážu nějak identifikovat.

Na věci to nic nemění - v Evropě Audi svou cenovou politiku nijak upravovat nemusí, protože i tak se prodává dobře.
27. 1. 2015 04:53
Re: Nová CRV
Emele, v US kromě RAMů kupují i CR-V. MMI má pravdu ;-)
Avatar - Emel
27. 1. 2015 08:37
Re: Nová CRV
No a já taky - americké nebo třeba čínské prodeje mě moc nezajímají.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2015 09:07
Re: Nová CRV
Teba nie. CEO Hondy a VAG ano.

Inymi slovami, tvoj nezaujem nie je podstatny.
Avatar - Emel
27. 1. 2015 09:42
Re: Nová CRV
Když říkám že mě globální moc nezajímají tak pravdu mám, to bych snad mohl vědět co mě zajímá a co ne ;-) .

CEO to samozřejmě řešit musí, prodané auto je prodané auto... a nic proti, já to Hondě přeju, CR-V je asi teď to nejlepší co Honda má (hm, v Evropě).
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2015 07:21
Re: Nová CRV
Mimochodom, Audi preda v EU len cca 1.5x viac Q3 ako Honda CR-V.

Linku si najdi sam, staci pouzit internet a vyhladavac a vhodne klucove slova, ale rozdiel v rokoch 2013 a 2014 zostava prakticky nezmeny (druhe miesto za desatinnou ciarkou).

A co sa tyka pickup truck na US trhu, tie su uplne inou kategoriou aut ako nasa dynamicka dvojka.
Avatar - white label
26. 1. 2015 17:12
Re: Nová CRV
Přitom stačilo napsat, že ti evropská čísla nehodí do krámu...
Když žijeme v globální ekonomice, tak proč takový Accord končí "evropsky", nikoli globálně?
27. 1. 2015 04:55
Re: Nová CRV
Neplatí snad, že CR-V je prodávanější než Q3? To byl jeden ze svárů, kterej diskuzi nahoře začal.
Avatar - white label
27. 1. 2015 08:49
Re: Nová CRV
Záleží na tom, jestli bylo specifikováno na jakem trhu, případně globálně.
27. 1. 2015 15:24
Re: Nová CRV
Emel napsal, že by Audi mělo zdražit, protože se prodá více Q3 než CR-V. Samozřejmě v žertu. Sice můžeme žít v globální ekonomice, přesto jsou mezi trhy značné rozdíly. Omezení se na náš region je tedy pochopitelné. Měl tam rovnou napsat, že myslí v Evropě (pravděpodobně EU+EFTA), ale předpokládal jsem to.
26. 1. 2015 12:44
prémiové divadýlko za každou cenu
třeba takové dynamické blinkry, upřímně už dlouho jsem neviděl větší blbost. Na autě "seriózního" výrobce to zamrzí, ale asi začínám stárnout. Pochopil bych, kdyby se to prodávalo jako doplněk v síti obchodů Zhao-Tung-NONSTOP, asi už stárnu :-). Ale měl bych zlepšovák - na vnějším okraji by mohly být diody uspořádány do tvaru šipky směřující od středu vozidla, aby signalizace změny směru byla ještě více umocněna. Možná by vozidlo mohlo vydávat i zvukový signál a pro nechápavé (zejména občany USA) by pod dynamickým pásem mohl blikat nápis (POZOR! Ukazatel změny směru - vozidlo může změnit směr jízdy)
:-)
Rozbalit vlákno
2
26. 1. 2015 17:32
Re: prémiové divadýlko za každou cenu
To je ta sranda.
LED diody (do blinkru) jsou na vyrobu levnejsi nez reseni se zarovkami, dokonce potrebuji mene prostoru a mene elektriny. A rozdil mezi LED blinkrem a LED blinkrem s timhle "dynamickym" prvkem je ve vyrobni cene asi 1 Kč, a to asi přeháním. A Číňan toho vyrobí za hrstku rýže miliardu během týdne.

Ale to víš, co by potom té prémii zbylo, kdyby to VW dal rovnou do každé škodovky. Takhle to může být 3 roky prémie ve vysoké výbavě, 3 roky prémie standard a VW/Škodovka za příplatek a za tech 6 let to budeme mít všichni. Oni na tom zatím vytřískají asi 10 milionů euro.

Úplně stejně se směju nad příplatkem za LED zpětná světla. Prostě jen tak, my to vyrobíme sice levněji než klasická světla, ale ty si to koupíš jako příplatek. Kocourkov.

LED diody jako přední světlomety, to asi bude trochu složitější (a _možná_ dražší) řešení.
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2015 19:42
Re: prémiové divadýlko za každou cenu
A víš o tom, že není nutné zaplatit jen výrobu, ale i VÝVOJ?
26. 1. 2015 14:07
Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
...a tohle je jedno z nich.

Q3 a Q7 jsou designové hrubky v jinak uhlazeném portfoliu Audi, z Q se dá koukat jen an Q5, které je rozměrově nejvyváženější. Q7 je aspoň užitečné a prostorné, ale Q3 je prostě nesmyslné...a na rozdíl od nesmyslného TT například, není ani hezké.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - speedfred
26. 1. 2015 15:16
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
ako tu už niekto písal : audi Q = quasimodo o 3 po 7
26. 1. 2015 17:41
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Souhlasím naprosto.
Přesto - než dojdu v Londýně na metro (cca 800m 6 minut chůze), potkám po cestě zaparkované 3 (!) Q3 - dvě jsou 2.0 TDI a jedna 2.0 TSI. Hezká tedy není ani jedna :-)
Prostě asi jsou lidi zmatení, chtějí tu značku a neřeší ani jestli je to pěkné, ani jestli je to praktické.
Já tomu nerozumím, ale to možná ani samotný výrobce Audi. Ale lidi chtějí Audi a SUV, tak jim to vyrobí a oni si to kupují.
Avatar - Emel
26. 1. 2015 17:54
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Nebo se to prostě těm lidem líbí, uvnitř i venku...
26. 1. 2015 17:57
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Jo ani to není zcela úplně vyloučené. Jak vždy říkám - proti gustu žádný dišputát.
Přesto třeba Q5 je podle mého názoru o dost hezčí a vyváženější. A robustnější. A ty materiály uvnitř. Ale za jiné peníze! Ikdyž za cenu zde testovaného exempláře již koupit lze, byť "v základu".
Avatar - Emel
26. 1. 2015 18:06
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Mně se Q3 taky moc nezdá a černá barva to podle mě posouvá do pozice toho "maturanta v obleku po tatínkovi", ale přece jen... v detailech to je prémiový design, uvnitř je to auto hezké. Materiály nevím, nikdy jsem neměl potřebu prolézat zrovna Q3... podle testu někde mezi mainstreamem a obvyklým Audi - standardem...
Avatar - white label
26. 1. 2015 18:36
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Q3 je (na rozdíl třeba od Q5) nefotogenická a tmavé barvy jí nesluší, černá zvlášť.
Když ale stojí na živo, přímo vedle sebe, Q3 a Q5, člověk se začne škrábat za uchem a v mnohém mu najednou Q5 připadá opticky "starší" (což taky je). Navíc se do Q5 nastupuje (dopředu) hůř, než do Q5, a to i přesto. že je Q5 (střechou) zřetelně vyšší. Interiér Q5 už je také jasně za zenitem, navíc u Q5 není možnost objednat adaptivní podvozek (o vzduchovém nemluvě), takže comfort lze řešit pouze balonovým profilem pneumatik. Jenže třeba u vrcholné SQ5 jsou v základu 20" kola, která dokáží stlačit komfort hoooodně dolů, a to jsou v nabídce i designově atraktivnější 21".
Avatar - Emel
26. 1. 2015 18:41
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Navíc se do Q5 nastupuje (dopředu) hůř, než do Q5, a to i přesto. že je Q5 (střechou) zřetelně vyšší. Interiér Q5 už je také jasně za zenitem, navíc u Q5 není možnost objednat adaptivní podvozek.

Neviděl jsi někdy v poslední době SouthPark... ten díl s návštěvníky z Marklaru?
Avatar - white label
26. 1. 2015 19:06
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Ne, SP nesleduji, takže můj text je naprosto originální. ;-)

P.S. Mimochodem moje konfigurace Q3 by byla přesně opačná, než ta testovaná. Světlá, 4x4, S-tromic a 2.0 TFSI. A pak by to bylo docela hoooodně jiné auto, třeba pro moji matku prakticky ideální.
26. 1. 2015 19:47
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Marklare...
Ano?
>:D :yes:
27. 1. 2015 15:51
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Q5 má adaptivní tlumiče.
Avatar - white label
27. 1. 2015 20:51
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
Takže jo, u Q5 jde objednat CES, ale u SQ5 ne. Byl jsem projet právě SQ5 a prodejce mi tvrdil, že k tomu adaptivní podvozek objednat nejde, přitom právě SQ5 na 20"/21" kolech by ho potřebovalo jako sůl. Vzal jsme to tak, že to platí pro celou řadu Q5.
26. 1. 2015 19:45
Re: Jsou auta, která prostě nedávají smysl...
No, Londýn je jiný svět, při jejich ceně nemovitostí se drahým autům nedivím...
Avatar - Bubáq
26. 1. 2015 15:42
Ani já nemám s Q3 problém....
... Ondřeji! Nevím, proč tolika lidem (zde v diskuzi) tolik vadí exteriérový design: přirovnání ke Koleosu je o.k., ale co je špatného na trochu šikmější zádi?! Vždyť to není žádný brutálista á la X6 nebo X4. Záď obou výše jmenovaných je elegantní a pohledná, což se o X-kách říci nedá ani náhodou. Mně daleko více vadí design interiéru: nejenže jsou všude tak rozbité plochy nenavazující jedna na druhou, nejenže je středový panel tvarován jak od korejské automobilky z devadesátých let, ale povšimněte si - pro mě doslova trapného - textilního vzoru na sedadlech. Tento testovaný kus je tedy v interiéru mimořádně nepovedený. Ještě že sedadla mají dobré rozměry, sedák i opěradlo (vpředu) vyhoví osobám do 185 cm výšky. To jsem v testu neslyšel, ale mám poměrně čerstvou osobní zkušenost. K nářkům na to, že výbava vozu neobsahuje v základu mnoho prvků u jiných značek standardní výbavy: to je prostě situace na trhu, nikoliv chyba výrobce. Dokud budou zákazníci za těchto podmínek Audi (BMW) nakupovat, byli by tito výrobci hloupí, pokud by příplatky nevyžadovali. Přiznejme si, nic jiného vlastně prémii od standardu dnes už tolik neodlišuje: základní cena, příplatky, dokonalé odhlučnění a servisní náklady. Nic jiného....
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2015 16:31
Vzhlad
V aktualnej modelovej ponuke Audi jednoznacne najmenej vydareny reprezentant.
Vyzorom sa "nadcasovo" posunul niekde do roku 1994 k Audi 100 [odkaz]
Cele zle...

Zaujimava je vsak spotreba, v tomto pripade konzumuje menej, nez 2.0 tdi EU5 v Tiguane DSG. Upravy motora a nova norma motoru urcite prospela.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
26. 1. 2015 18:01
Děs a hrůza
Tohle je skutečně otřesné: [odkaz]
Auto má vyloženě nablblý výraz. Stejně jak ten Koleos jak tu někdo psal:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
26. 1. 2015 22:39
Re: Děs a hrůza
Ja v tom vidim Rapid alebo teda spominany Koleos... Aktualne najskaredsie Audi u mna 8-s :no:
26. 1. 2015 18:05
Nelíbí?
Předražené? Není nic jednoduššího než si koupit konkurenci. Ovšem Audi může chrochtat blahem, protože prodeje Q3 jsou v segmentu malých prémiových crossek lepší než u MB (GLA) a BMW (X1). A to je to, oč tu běží, tedy alespoň z pohledu Audi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2015 19:47
Alternativní krása
Zažité stereotypy krásy jsou u Audi nevyhnutelně vyčerpány a tak přichází nová doba. Vzhled Audi se posouvá do dosud nepoznaných výšin, až se z toho nejednomu zamotá hlava... No chce to zkrátka rozdejchat, ale na to mají jen ti povahově silnější jedinci >:-[] :-!

Za mě říkám, proč ne. Osobně sice netuším, proč raději nevzít konkurenta ze Stuttgartu nebo Mnichova, ale od toho tu přeci je prémiové troj-menu, ne?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2015 20:06
Re: Alternativní krása
a ak by si sa trosku velkostne "rozsupol", tak preco nie "D4" ? ;-)
- Macan ;-)
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2015 21:58
Re: Alternativní krása
nemyslím, že by Macan přímo konkuroval, je přecijen o půl potravního řetězce výš. To už spíše Lexus NX 300h, ale to není Němka ;-)
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2015 22:07
Re: Alternativní krása
ved preto pisem - cosi vacsie ;-) je jasne kde je pozicionovany - Q5/X3/GLK - po novom GLC a GLC kupe ( mimochodom, tu su ich rendery: [odkaz] )
28. 1. 2015 17:51
Test Autobild.de: známka čtyři minus
Facit: malý a drahý.Nevydrželo to ani 100kkm.Selhala Lamda sonda, problémy s EGR ventilem, vyhořely oba Xenony.Rozpadla se převodovka( chyba při montáži:robot hodil štelovací kroužek kam neměl). Zkrátka debakl.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0