Ekonomika
Gilgit
Skoda Auto usporádá setkání s ceskými novinári a mladoboleslavstí vlezdo***isté z Auto.cz tam nejsou a proto musí místo vlastního textu zverejnit text agentury CTK? Nebo tam jsou a jsou tak líní psát vlastní clánek a proto vezmou text CTK?
Není nad vysokou profesionalitu AutoBlesku.cz.
Není nad vysokou profesionalitu AutoBlesku.cz.
Proč sem vůbec lezeš když je podle tebe všechno tady na ** ? Stěžuješ si tu pod každým článkem ale stejně sem každej den vlezeš a napíšeš blbost jen aby si měl na konci roku nejvíc postů a Auto.cz tě mohlo obdivovat >😁
On je tento web opravdu zvrácený.
On je tento web opravdu zvrácený.
Gilgit
Paulie88 - vubec nechápes o co jde. Tvoje slinty jsou úsmevné.
Pokud je 88 rok tvého narození, tak uz se nedá nic delat. Vse je ztraceno.
Pokud je 88 rok tvého narození, tak uz se nedá nic delat. Vse je ztraceno.
viz. Paulie88.
Gilgit
???
Připadá ti normální, co jsi napsal nahoře? Proč sem chodíš? Je tady spousta článků o jiných automobilkách a jejich produktech a ty jen pravidelně prudíš u škodovek.
Přitom některý informace, který jsi sem dal jsou zajímavý, ale zbytek je kopací zmar.
Přitom některý informace, který jsi sem dal jsou zajímavý, ale zbytek je kopací zmar.
Gilgit
Bohuzel nepíses pravdu. Tvrzení "jen pravidelně prudíš u škodovek" není pravdivé. Upozornuji na chyby nebo neprofesionální práci (podle tebe "prudím") tam kde je k tomu duvod zcela nezávisle na tématu clánku.
Co to názvosloví? To, že se možná (nevím to) redakce nezúčastnila PC má třeba nějakej důvod... Proč tedy okamžitě takto atakovat?
Já jednat tímto stylem, tak nemám žádnýho dodavatele (pokud beru ACZ jako dodavatele pro nás, čtenáře).
Já jednat tímto stylem, tak nemám žádnýho dodavatele (pokud beru ACZ jako dodavatele pro nás, čtenáře).
Gilgit
To názvosloví je zcela v porádku. Je úplne fascinující, ze redakce, která sama sebe oznacuje za prestizní médium, zamestnává spolupracovníky kterí neovládají základy novinárského remesla.
Pokud vynecháme testy (i kdyz i k nim jsou oprávnené pripomínky), tak je videt ze místní spolupracovníci Auto.cz (az na výjimky) ve vetsine prípadu nejsou schopni základní veci samozrejmé pro kazdého novináre, totiz nedovedou napsat autorský clánek. Prevázná vetsina clánku je opsaných, vetsinou ze zahranicních médií, dríve casto a dnes obcas (Fokt) bez udání zdroje.
Co se týce domácí tématiky, tak jen jeden príkla😜 V posledních týdnech nekolik dulezitých hrácu trhu (napríklad Skoda, Hyundai, Opel, Toyota, Renault) usporádalo setkání s novinári, kde byly prezentovány lonské výsledky a plány na rok 2015. O techto vecech tady byly bud prebrané zprávy CTK nebo vubec nic.
To je jen pár príkladu. Kdyby tito "novinári" tímto stylem pracovali v nejakém kvalitním médiu, tak uz tam dávno nepracují.
Pokud vynecháme testy (i kdyz i k nim jsou oprávnené pripomínky), tak je videt ze místní spolupracovníci Auto.cz (az na výjimky) ve vetsine prípadu nejsou schopni základní veci samozrejmé pro kazdého novináre, totiz nedovedou napsat autorský clánek. Prevázná vetsina clánku je opsaných, vetsinou ze zahranicních médií, dríve casto a dnes obcas (Fokt) bez udání zdroje.
Co se týce domácí tématiky, tak jen jeden príkla😜 V posledních týdnech nekolik dulezitých hrácu trhu (napríklad Skoda, Hyundai, Opel, Toyota, Renault) usporádalo setkání s novinári, kde byly prezentovány lonské výsledky a plány na rok 2015. O techto vecech tady byly bud prebrané zprávy CTK nebo vubec nic.
To je jen pár príkladu. Kdyby tito "novinári" tímto stylem pracovali v nejakém kvalitním médiu, tak uz tam dávno nepracují.
Tiskovky, kde ti nepujci auto jsou pekna nuda, tak proc tam chodit, kdyz tam slo CTK? 😄
U tiskovek chápu převzetí od tiskový agentury. Nemám s tím problém, pokud testy a první dojmy budou místní.
Gilgit
No tak to je práve spatne. Tiskovka je jedna z mozností kde kvalitní novinár muze komunikovat s manazery a dozvedet se víc nez bylo receno v oficiálních proslovech nebo uvedeno v tiskové zpráve.
Od tiskových agentur se prebírají témata tehdy kdyz osobní pritomnost novináre urcité redakce není mozná.
Pro ctenáre Auto.cz jsou samozrejme nejzajimavejsí testy a první dojmy. Ovsem Auto.cz publikuje kazdý den clánky o zahranicnich výrobcích, o trhu, prumyslu, a ty jsou casto odfláknuté. Takze by bylo dobré tyto veci delat bud porádne nebo vubec ne.
Od tiskových agentur se prebírají témata tehdy kdyz osobní pritomnost novináre urcité redakce není mozná.
Pro ctenáre Auto.cz jsou samozrejme nejzajimavejsí testy a první dojmy. Ovsem Auto.cz publikuje kazdý den clánky o zahranicnich výrobcích, o trhu, prumyslu, a ty jsou casto odfláknuté. Takze by bylo dobré tyto veci delat bud porádne nebo vubec ne.
Pro mě je to sbírka informací. Beru ji takovou jaká je. Právě pro podobný zprávy si zkouknu klidně jiný weby. Tady je až na vyjímky nejkvalitnější diskuze na českých autowebech a spousta dalších zajímavostí. Tiskový zprávy, tiskovky apod jsou pro mě PR, takže vnímám, ale nejsou pro mě určující, kterej web čtu nebo ne.
Gilgit
Dobrý novinár se pozná podle toho ze vetsina jeho práce není opisování, ale vyuzívaní ruzných zdroju, vcetne pravidelná komunikace s manazery výrobcu, importéru atd. K tomu slouzí mimo jiné i tiskové konference. Typický novinár Auto.cz (krome testu a prvních dojmu) vetsinou mechanicky opisuje.
Gilgite, to že tvůj opatrovník tě dnes nehlídá, neznamená, že budeš dělat hlouposti. A ten náramek z kotníku si zase zapni, nebo dostaneš vestičku se zapínáním vzadu.
Gilgit
Informace nejsou kukurice.
Jinak dekuji za popis prostredí ve kterém se pohybují dusevne chorí lidé, které jako pacient evidentne dobre znás.
Jinak dekuji za popis prostredí ve kterém se pohybují dusevne chorí lidé, které jako pacient evidentne dobre znás.
Velkoodběratel_kukuřice to máš v pohodě pane :-! Ten kokos od hofnajů je jen nervózní. >😁 Protože všichni ví, že nové modely Škody jsou povedené, tak prodeje půjdou logicky nahoru :-! A navíc komunikace zde se mu moc nedaří 8-s
Gilgit
Jejda, dalsí zamindrákovaný e😜ert který pri své inteligenci vubec nechápe ze to co písu není zamereno proti znacce Skoda. Kvalitou a zpusobem argumentace trochu pripomínás Projíka.
Lepší připomínat ho, než tebe 😉 Ne kritizuješ redakci, víš ono "na pivu" umí kefrat každý, jít a něco vytvořit je věc druhá. Ale žij dál ve své představě neomylnosti a jedinečnosti, aspoň se mají čtenáři čím bavit >😒]
Gilgit
Já, na rozdíl od tebe, vím o cem mluvím, Kefrání (krásné slovo) "na pivu" prenechám rokytum a Projíkum. A copak jsi vytvoril ty?
"vím o čem mluvím" no právě, no právě >😁 >😁 >😁 mluvit mluvíš, slovo VÍM je tam ale navíc. Ale je fajn, když napíšu do prostoru sousloví "kokos od hofnajů" že to během pár minut odfiltruješ a sám se přihlásíš :yes:
Gilgit
Já tady zcela vecne korektne popisuji jak se delá kvalitní novinarina a jak ji Auto.cz nedelá. Je jasné, ze zamindrákovaný clovek s inteligencí "rokyty.p" to nechápe.
Jeste jedna otázka. Co ti udelal skutecný rokyta.p?
Jeste jedna otázka. Co ti udelal skutecný rokyta.p?
No mě spíš jako hnojení přijdou všechny reakce na Gilgita. On jen konstatuje, že článek je opsaný, a že tím pádem o kvalitní novinařině nemůže být řeč, a na něj se hned chytí spousta chytrolínů, co hnojej jen aby měli čárku do celoroční statistiky... 😉
Já s Gilgitem taky dokážu nesouhlasit ohledně rautíků při zahraničních předváděčkách, a když pak čtu tu onanii nad tím, jak nejslabší motor dokáže ve fabii lítat v plnym obsazení po kopcín, o neutralitě a nezaujatosti novinářů z ACZ si myslím svoje. A ejhle, zrovna Gilgit se těch pseudonovinářů dokáže zastat. Neznáme se osobně, ale to, že Gilgit rozhled má, a asi by nás tady znalostma všechny převálcoval, nemůžu zpochybnit. A jestli chce někam napsat svůj názor, nebudu mu ho brát.
No a k prodejům. Uvidíme, jak to půjde v ČR, asi škodovka poroste, ale pokud jsem měl možnost porovnat FIII s Cliem, což jsou auta pro dva dospělé, a ne rodinný tahouni, tam to Clio vyhrálo, alespoň u mne, jak interierem, tak exterierem. Na pohled žádná vyskákaná koza.
Já s Gilgitem taky dokážu nesouhlasit ohledně rautíků při zahraničních předváděčkách, a když pak čtu tu onanii nad tím, jak nejslabší motor dokáže ve fabii lítat v plnym obsazení po kopcín, o neutralitě a nezaujatosti novinářů z ACZ si myslím svoje. A ejhle, zrovna Gilgit se těch pseudonovinářů dokáže zastat. Neznáme se osobně, ale to, že Gilgit rozhled má, a asi by nás tady znalostma všechny převálcoval, nemůžu zpochybnit. A jestli chce někam napsat svůj názor, nebudu mu ho brát.
No a k prodejům. Uvidíme, jak to půjde v ČR, asi škodovka poroste, ale pokud jsem měl možnost porovnat FIII s Cliem, což jsou auta pro dva dospělé, a ne rodinný tahouni, tam to Clio vyhrálo, alespoň u mne, jak interierem, tak exterierem. Na pohled žádná vyskákaná koza.
Gilgit
:yes:
Jak si představuješ "vyskákanou kozu" 😄?
Myslel jsem to opticky. Prostě takovej pocit. Já jí viděl a zkoušel na 16kách, a nemohl jsem se zbacit pocitu, jakoby to auto chtělo vyskočit. Ten HB mi nesedí. Krátký auto, velká kola, všude hrany, obrovský světla... Kombík je docela fešnej, tam jen nevěřím papírovým hodnotám kufru. 😄
Když koukám na ty promofotky, nemůžu se zbavit dojmu, že v reálu je to auto vyšší a prostor mezi kolem a podběhem je daleko vetší. Hlavně vzadu.
Tohle je docela ok, reál je horší.
www.auto.cz/…-2015-v-ceske-re…
Když koukám na ty promofotky, nemůžu se zbavit dojmu, že v reálu je to auto vyšší a prostor mezi kolem a podběhem je daleko vetší. Hlavně vzadu.
Tohle je docela ok, reál je horší.
www.auto.cz/…-2015-v-ceske-re…
Opticky byla vysoká a úzká dvojka, trojka je stejně široká jako to Clio, vyšší je myslím o cca. 2cm. Prohlížel jsem dva HB na salonu... a klasika, barva + kola + světla dělají auto. V modré na hezkých kolech je to stylovka a osobně mi sedí víc než Clio, kde se mi silně nelíbí vysoká přední světla. Zadek má zase Clio hezčí. V interiéru jsem viděl nějakou tmavou lištu a ta je super, bílou bych asi nechtěl, samolepky jsou dost strašné.
Jasný, když sedne barva a kola, není o čem. Mne spíš zaujala ta mezera mezi kolem a podběhem. V reálu o dost větší než na promofotkách. Prostě mě hned napadlo, že škodovka použila delší pružiny a to auto se jakoby chystá vyskočit. 😄
A interier, tam to u Fabie chce až TOP výbavu, aby to vypadalo. V Cliu dělá hodně R-Link už od druhý výbavy. Ale je pravda, že ceník u Fabie jsem nezkoumal, takže porovnat srovnatelný nemůžu. Ale stejně si myslím, že to Clio vyjde levněji. Už v základu tempomat, centrál, el. zrcátka, ... Ačkoliv každý auto má svoje prvky navíc, který u druhýho bejt nemůžou... Ale možná se pletu. 😄
A interier, tam to u Fabie chce až TOP výbavu, aby to vypadalo. V Cliu dělá hodně R-Link už od druhý výbavy. Ale je pravda, že ceník u Fabie jsem nezkoumal, takže porovnat srovnatelný nemůžu. Ale stejně si myslím, že to Clio vyjde levněji. Už v základu tempomat, centrál, el. zrcátka, ... Ačkoliv každý auto má svoje prvky navíc, který u druhýho bejt nemůžou... Ale možná se pletu. 😄
U Fabie jsem konfigurátor nezkoumal do detailu, jen si vzpomínám, že tu lištu mi to nutilo v té bílé. Příplatkové sedačky v modré se ale objednat dají.
Průšvih je ten colour concept, tam se dá víc zkazit než získat.
Clio má hlavně problém pokud chceš tu 1.2TCe, která je snad jen s Edc... Ale jestli dostane Fabia 1.0TSI,tak se síly srovnají z té horší strany.
Průšvih je ten colour concept, tam se dá víc zkazit než získat.
Clio má hlavně problém pokud chceš tu 1.2TCe, která je snad jen s Edc... Ale jestli dostane Fabia 1.0TSI,tak se síly srovnají z té horší strany.
..FI z roku 2001 za FIII z 2015, ak mám najazdené 45tis, nehrdzaveje mi to, všetko je funkčné, akurát nemám vo výbave nič. Auto stálo 387000 Sk a dnes za neho nedostanem 2000 eure... :-! 8-s Úroveň interiéru je vo FIII horšia oproti FI, motor s turbom nechcem, načo teda prišla nová generácia, ktorá ma ničím zatiaľ neoslovila?
Možná (ale nevím to určitě) nebudeš jedinej potenciální klient FIII. A ti ostatní třeba koupí.
Dat za fabii 400 tisic a rocne nakroutit bidnych 3000 km. To uz vyjde levneji jezdit taxikem.
presne nato som myslel, kto si dnes zo starých majiteľov bude chcieť a môcť vysoliť za maličkú FIII znovu 400 tis? Keď vlastne vymeniť auto nepotrebujú... a načo by potom vyrábali fabriky, keď 14 rokov jazdím na aute a je mi postačujúce?
Pokud (nové) auto nepotřebuješ, tak zbývá ta druhá možnost - aby sis udělal radost. Něčím hezkým, něčím novým, třeba lepší výbavou... ale jasně, radost za 400t si lze udělat mnoha způsoby, nebo třeba deset menších radostí po 40... 😉
Hele ja bych znal odpověď. Prostě si tu novou nekupuj 😄
Měsíčně v průměru najedeš 268km, to neojedeš ani za 40 let.
Měsíčně v průměru najedeš 268km, to neojedeš ani za 40 let.
Mimochodem... konečně nějaká hezky konfigurovaná Fabia na úvodní fotce :yes:
pokud je ve srovnatelné výbavě slušivé clio cca o 80 000 Kč levnější budou to mít hoši z MB těžké... :no:
Kouknu do ceníku a vidím😒br />
Renault Clio Life 1,2 16V 54 kW za 229 900,- Kč.
Škoda Fabia Active 1.0 MPI 44 kW za 234 900 Kč.
Škoda Fabia Active 1.0 MPI 55 kW za 252 900 Kč.
Když to vezmu, že chci základ, rozdíl je 23000,- Kč ve prospěch Clia když vezmu motor se stejným výkonem.
Výbavou jsem se nehrabal, takže to není úplně srovnatelné.
Ale těch tvých 80 tisíc je nejspíš jen v některém / v nějakém nevýhodném případě.
Pokud ti vychází varianta, kterou by sis chtěl koupit, o 80000 levněji než Škodovka, tak to bys asi byl blbej kupovat Škodovku.
Ale pak se dá také zamyslet nad tím, co tě vede k tomu, že chceš mrňavý auto za 500 tisíc (Superb začíná na 552 900 Kč).
Já to respektuji, jsou lidé, kteří preferují malé dobře vybavené auto před větším méně vybaveným. Já zase preferuju větší vůz - jednoduše kvůli své bezpečnosti.
Také záleží na kvalitě samotného vozu.
Já nevím, kdo je na tom lépe. Asi záleží, co majitel hledá.
Nebo ještě jedna varianta s nejvyšší ceníkovou výbavou (kromě Clia GT)😒br /> Renault Clio Intens 0,9 TCe 66 kW S&S za 314 900,- Kč.
Škoda Fabia Style 1.2 TSI 66 kW za 305 900 Kč.
Tady je dokonce Fabia se stejným výkonem o 9000,- Kč levnější.
Opět - nemám čas procházet výbavu a oba dovybavit tak, aby měly přesně tu stejnou, takže to opět není dobré porovnání.
A jen pro zajímavost Rapid (větší auto)😒br /> Škoda Rapid Spaceback Active Fresh 1.2 MPI 55kW za 274 900 Kč
Škoda Rapid Spaceback Active Fresh 1.2 TSI 63kW za 289 900 Kč
Škoda Rapid Spaceback Ambition Fresh 1.2 TSI 63kW za 304 900 Kč
Škoda Fabia Active 1.0 MPI 44 kW za 234 900 Kč.
Škoda Fabia Active 1.0 MPI 55 kW za 252 900 Kč.
Když to vezmu, že chci základ, rozdíl je 23000,- Kč ve prospěch Clia když vezmu motor se stejným výkonem.
Výbavou jsem se nehrabal, takže to není úplně srovnatelné.
Ale těch tvých 80 tisíc je nejspíš jen v některém / v nějakém nevýhodném případě.
Pokud ti vychází varianta, kterou by sis chtěl koupit, o 80000 levněji než Škodovka, tak to bys asi byl blbej kupovat Škodovku.
Ale pak se dá také zamyslet nad tím, co tě vede k tomu, že chceš mrňavý auto za 500 tisíc (Superb začíná na 552 900 Kč).
Já to respektuji, jsou lidé, kteří preferují malé dobře vybavené auto před větším méně vybaveným. Já zase preferuju větší vůz - jednoduše kvůli své bezpečnosti.
Také záleží na kvalitě samotného vozu.
Já nevím, kdo je na tom lépe. Asi záleží, co majitel hledá.
Nebo ještě jedna varianta s nejvyšší ceníkovou výbavou (kromě Clia GT)😒br /> Renault Clio Intens 0,9 TCe 66 kW S&S za 314 900,- Kč.
Škoda Fabia Style 1.2 TSI 66 kW za 305 900 Kč.
Tady je dokonce Fabia se stejným výkonem o 9000,- Kč levnější.
Opět - nemám čas procházet výbavu a oba dovybavit tak, aby měly přesně tu stejnou, takže to opět není dobré porovnání.
A jen pro zajímavost Rapid (větší auto)😒br /> Škoda Rapid Spaceback Active Fresh 1.2 MPI 55kW za 274 900 Kč
Škoda Rapid Spaceback Active Fresh 1.2 TSI 63kW za 289 900 Kč
Škoda Rapid Spaceback Ambition Fresh 1.2 TSI 63kW za 304 900 Kč
nema niekto predajne cisla skody za rok 2014 v rakusku alebo v belgicku?
mam cisla skody z italie francie nemecka holandska svajciarska spanielska britanie polska.... a par dalsich statov ( kto chce poslem mu ich )....... ale rakusko a belgie mi chybaju a nikde ich neviem najst ( pricom rakusko je pre skodu dozaista velky trh ) ..... ak by niekto mal tak nech sa kludne ozve ..... vdaka :yes:
mam cisla skody z italie francie nemecka holandska svajciarska spanielska britanie polska.... a par dalsich statov ( kto chce poslem mu ich )....... ale rakusko a belgie mi chybaju a nikde ich neviem najst ( pricom rakusko je pre skodu dozaista velky trh ) ..... ak by niekto mal tak nech sa kludne ozve ..... vdaka :yes:
Je to prosté, někdo hledí čistě na cenu, někdo svým způsobem posuzuje poměr cena / výkon a někdo si prostě může dovolit auto jen za X, protože víc k dispozici nemá. Všichni tihle si každé zdražení přehodnotí a část z nich půjde jinam, část počká, až došetří zbytek. Co je na tom nepochopitelného ?
je známo že RAKA má v týdle zemi už kde kdo [odkaz]
Pro mladé lidi je život České zemi doslova ŽIVOTU NEBEZPEČNÝ
PRO MLADOU GENERACI NAVRHUJI EMIGRACI😒br />
1) dělníci Velká Británie
2) vysokoškoláci USA
3) holky Švýcarsko
4) řemeslníci, lékaři Německo
5) studenti Austrálie
V smradlavých Čechách to je o život doslova a dopísmene dýchat použitý vzduch ze spalovacích popelnicí [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
A můžeš jít klidně za holku do Švýcarska 😄
PS: možná za lepším [odkaz] 😄
Jak? Odpověď je jasná - nové modely. Zejména Fabia (zejm. v kombíku) má potenciál. Superb v číslech asi tolik neudělá, ale o to jsou ty "kusy" zajímavější. Octavia stále "in", Rapid sekunduje pro nižší cenové skupiny.
Podíl 50% pro jedinou domácí značku podle mě není přirozený. Těch 30% beru jako ok, i 25% by bylo ok. Tady se navíc píše o absolutních číslech, takže pokud trh poroste, může podíl klidně dál klesat.
Úspěšné automobilky zdražují, neúspěšné se podbízejí akcemi atd. To je zákon trhu. Nechápu, jak to v dnešní společnosti může ještě někoho překvapit 😄