Ekonomika
Připadá ti normální, co jsi napsal nahoře? Proč sem chodíš? Je tady spousta článků o jiných automobilkách a jejich produktech a ty jen pravidelně prudíš u škodovek.
Přitom některý informace, který jsi sem dal jsou zajímavý, ale zbytek je kopací zmar.
Přitom některý informace, který jsi sem dal jsou zajímavý, ale zbytek je kopací zmar.
To si myslíte, že všichni lidé uvažují jako Vy a zboží které si koupí vybírají jenom podle ceny ? Znáte přísloví bez peněz do autosalónu nelez ?
Co to názvosloví? To, že se možná (nevím to) redakce nezúčastnila PC má třeba nějakej důvod... Proč tedy okamžitě takto atakovat?
Já jednat tímto stylem, tak nemám žádnýho dodavatele (pokud beru ACZ jako dodavatele pro nás, čtenáře).
Já jednat tímto stylem, tak nemám žádnýho dodavatele (pokud beru ACZ jako dodavatele pro nás, čtenáře).
..FI z roku 2001 za FIII z 2015, ak mám najazdené 45tis, nehrdzaveje mi to, všetko je funkčné, akurát nemám vo výbave nič. Auto stálo 387000 Sk a dnes za neho nedostanem 2000 eure... :-! 8-s Úroveň interiéru je vo FIII horšia oproti FI, motor s turbom nechcem, načo teda prišla nová generácia, ktorá ma ničím zatiaľ neoslovila?
Kdyby jsi se chtěl odstěhovat ty...na jiný stránky 😉
A můžeš jít klidně za holku do Švýcarska 😄
A můžeš jít klidně za holku do Švýcarska 😄
"Skoda loni v Cesku prodala 58.091 vozu, výsledek chce letos zopakovat" - a jak? Tím, ze od ledna zvedla ceny??? :😉 Kdyz mela Skodovka 50% podil na trhu, tak rikala "tento podil si chceme udrzet" , pak ji klesnul na tretinu a tvrdila to same. Ted uz nema (sice tesne, ale nema) ani tu tretinu a stejne porad zrazuje. ;-\
Gilgite, to že tvůj opatrovník tě dnes nehlídá, neznamená, že budeš dělat hlouposti. A ten náramek z kotníku si zase zapni, nebo dostaneš vestičku se zapínáním vzadu.
Možná (ale nevím to určitě) nebudeš jedinej potenciální klient FIII. A ti ostatní třeba koupí.
Nevím, kolik z těch, kteří na cenu "nehledí", nakupuje zrovna u Škody Auto...
Je to prosté, někdo hledí čistě na cenu, někdo svým způsobem posuzuje poměr cena / výkon a někdo si prostě může dovolit auto jen za X, protože víc k dispozici nemá. Všichni tihle si každé zdražení přehodnotí a část z nich půjde jinam, část počká, až došetří zbytek. Co je na tom nepochopitelného ?
Je to prosté, někdo hledí čistě na cenu, někdo svým způsobem posuzuje poměr cena / výkon a někdo si prostě může dovolit auto jen za X, protože víc k dispozici nemá. Všichni tihle si každé zdražení přehodnotí a část z nich půjde jinam, část počká, až došetří zbytek. Co je na tom nepochopitelného ?
Pokud (nové) auto nepotřebuješ, tak zbývá ta druhá možnost - aby sis udělal radost. Něčím hezkým, něčím novým, třeba lepší výbavou... ale jasně, radost za 400t si lze udělat mnoha způsoby, nebo třeba deset menších radostí po 40... 😉
U tiskovek chápu převzetí od tiskový agentury. Nemám s tím problém, pokud testy a první dojmy budou místní.
no já mám dojem, že auta, včetně škodovek, za posledních 10 let zlevnili dle segmentu tak o čtvrtinu Tam kde dnes Fabie začíná byla kdysi startovací cena pro Fabii junior. Classic zažínal na 262.000Kč.
Pro mě je to sbírka informací. Beru ji takovou jaká je. Právě pro podobný zprávy si zkouknu klidně jiný weby. Tady je až na vyjímky nejkvalitnější diskuze na českých autowebech a spousta dalších zajímavostí. Tiskový zprávy, tiskovky apod jsou pro mě PR, takže vnímám, ale nejsou pro mě určující, kterej web čtu nebo ne.
no
je známo že RAKA má v týdle zemi už kde kdo [odkaz]
Pro mladé lidi je život České zemi doslova ŽIVOTU NEBEZPEČNÝ
PRO MLADOU GENERACI NAVRHUJI EMIGRACI😒br />
1) dělníci Velká Británie
2) vysokoškoláci USA
3) holky Švýcarsko
4) řemeslníci, lékaři Německo
5) studenti Austrálie
V smradlavých Čechách to je o život doslova a dopísmene dýchat použitý vzduch ze spalovacích popelnicí [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
je známo že RAKA má v týdle zemi už kde kdo [odkaz]
Pro mladé lidi je život České zemi doslova ŽIVOTU NEBEZPEČNÝ
PRO MLADOU GENERACI NAVRHUJI EMIGRACI😒br />
1) dělníci Velká Británie
2) vysokoškoláci USA
3) holky Švýcarsko
4) řemeslníci, lékaři Německo
5) studenti Austrálie
V smradlavých Čechách to je o život doslova a dopísmene dýchat použitý vzduch ze spalovacích popelnicí [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
"vím o čem mluvím" no právě, no právě >😁 >😁 >😁 mluvit mluvíš, slovo VÍM je tam ale navíc. Ale je fajn, když napíšu do prostoru sousloví "kokos od hofnajů" že to během pár minut odfiltruješ a sám se přihlásíš :yes:
Lepší připomínat ho, než tebe 😉 Ne kritizuješ redakci, víš ono "na pivu" umí kefrat každý, jít a něco vytvořit je věc druhá. Ale žij dál ve své představě neomylnosti a jedinečnosti, aspoň se mají čtenáři čím bavit >😒]
Velkoodběratel_kukuřice to máš v pohodě pane :-! Ten kokos od hofnajů je jen nervózní. >😁 Protože všichni ví, že nové modely Škody jsou povedené, tak prodeje půjdou logicky nahoru :-! A navíc komunikace zde se mu moc nedaří 8-s
Podívejte se do ceníků. Proč by solili 400tis. pokud vím že najedu málo, zvolím něco lacinějšího do 250tis včetně klima. Žádny hogofogo na sousedku ale poslouží. A za pár měsíců bude na výběr i z ročních aut tak o 50.000 levnější.
ee, většina holek není úplně blbá a přístup k internetu jim nedokážeš zakázat. Časem ji to stejně dojde [odkaz] a až si uvědomí za kterou stranu TY kopeš, sama ti uteče 😉
PS: možná za lepším [odkaz] 😄
PS: možná za lepším [odkaz] 😄
nn, ja vyškolila bratránka, aby se postaral o tvou partnerku. Dodal ji informace o životě na západě a sebevědomí k emigraci abys v čechách zůstal jen ty sám dělník ze škodovky, který nemá koho pích.. 😉
Dat za fabii 400 tisic a rocne nakroutit bidnych 3000 km. To uz vyjde levneji jezdit taxikem.
Ne tím že zdražuje, ale přestože zdražuje.
Jak? Odpověď je jasná - nové modely. Zejména Fabia (zejm. v kombíku) má potenciál. Superb v číslech asi tolik neudělá, ale o to jsou ty "kusy" zajímavější. Octavia stále "in", Rapid sekunduje pro nižší cenové skupiny.
Podíl 50% pro jedinou domácí značku podle mě není přirozený. Těch 30% beru jako ok, i 25% by bylo ok. Tady se navíc píše o absolutních číslech, takže pokud trh poroste, může podíl klidně dál klesat.
Jak? Odpověď je jasná - nové modely. Zejména Fabia (zejm. v kombíku) má potenciál. Superb v číslech asi tolik neudělá, ale o to jsou ty "kusy" zajímavější. Octavia stále "in", Rapid sekunduje pro nižší cenové skupiny.
Podíl 50% pro jedinou domácí značku podle mě není přirozený. Těch 30% beru jako ok, i 25% by bylo ok. Tady se navíc píše o absolutních číslech, takže pokud trh poroste, může podíl klidně dál klesat.
to bude legrace až si češky zvyknou na zahraniční standart a do čech k čecháčkům se nebudou chtít vracet pích.. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
U Fabie jsem konfigurátor nezkoumal do detailu, jen si vzpomínám, že tu lištu mi to nutilo v té bílé. Příplatkové sedačky v modré se ale objednat dají.
Průšvih je ten colour concept, tam se dá víc zkazit než získat.
Clio má hlavně problém pokud chceš tu 1.2TCe, která je snad jen s Edc... Ale jestli dostane Fabia 1.0TSI,tak se síly srovnají z té horší strany.
Průšvih je ten colour concept, tam se dá víc zkazit než získat.
Clio má hlavně problém pokud chceš tu 1.2TCe, která je snad jen s Edc... Ale jestli dostane Fabia 1.0TSI,tak se síly srovnají z té horší strany.
Jasný, když sedne barva a kola, není o čem. Mne spíš zaujala ta mezera mezi kolem a podběhem. V reálu o dost větší než na promofotkách. Prostě mě hned napadlo, že škodovka použila delší pružiny a to auto se jakoby chystá vyskočit. 😄
A interier, tam to u Fabie chce až TOP výbavu, aby to vypadalo. V Cliu dělá hodně R-Link už od druhý výbavy. Ale je pravda, že ceník u Fabie jsem nezkoumal, takže porovnat srovnatelný nemůžu. Ale stejně si myslím, že to Clio vyjde levněji. Už v základu tempomat, centrál, el. zrcátka, ... Ačkoliv každý auto má svoje prvky navíc, který u druhýho bejt nemůžou... Ale možná se pletu. 😄
A interier, tam to u Fabie chce až TOP výbavu, aby to vypadalo. V Cliu dělá hodně R-Link už od druhý výbavy. Ale je pravda, že ceník u Fabie jsem nezkoumal, takže porovnat srovnatelný nemůžu. Ale stejně si myslím, že to Clio vyjde levněji. Už v základu tempomat, centrál, el. zrcátka, ... Ačkoliv každý auto má svoje prvky navíc, který u druhýho bejt nemůžou... Ale možná se pletu. 😄
Opticky byla vysoká a úzká dvojka, trojka je stejně široká jako to Clio, vyšší je myslím o cca. 2cm. Prohlížel jsem dva HB na salonu... a klasika, barva + kola + světla dělají auto. V modré na hezkých kolech je to stylovka a osobně mi sedí víc než Clio, kde se mi silně nelíbí vysoká přední světla. Zadek má zase Clio hezčí. V interiéru jsem viděl nějakou tmavou lištu a ta je super, bílou bych asi nechtěl, samolepky jsou dost strašné.
nema niekto predajne cisla skody za rok 2014 v rakusku alebo v belgicku?
mam cisla skody z italie francie nemecka holandska svajciarska spanielska britanie polska.... a par dalsich statov ( kto chce poslem mu ich )....... ale rakusko a belgie mi chybaju a nikde ich neviem najst ( pricom rakusko je pre skodu dozaista velky trh ) ..... ak by niekto mal tak nech sa kludne ozve ..... vdaka :yes:
mam cisla skody z italie francie nemecka holandska svajciarska spanielska britanie polska.... a par dalsich statov ( kto chce poslem mu ich )....... ale rakusko a belgie mi chybaju a nikde ich neviem najst ( pricom rakusko je pre skodu dozaista velky trh ) ..... ak by niekto mal tak nech sa kludne ozve ..... vdaka :yes:
Nechce se mi to nyní znovu srovnávat, ale co si pamatuju z porovnání s končící Fabií, Clio minimálně v nižších výbavách na tom zas tak skvěle nebylo, základ za 230 je samozřejmě nepoužitelný. O rozdílu 80 tisíc dost pochybuji.
Myslel jsem to opticky. Prostě takovej pocit. Já jí viděl a zkoušel na 16kách, a nemohl jsem se zbacit pocitu, jakoby to auto chtělo vyskočit. Ten HB mi nesedí. Krátký auto, velká kola, všude hrany, obrovský světla... Kombík je docela fešnej, tam jen nevěřím papírovým hodnotám kufru. 😄
Když koukám na ty promofotky, nemůžu se zbavit dojmu, že v reálu je to auto vyšší a prostor mezi kolem a podběhem je daleko vetší. Hlavně vzadu.
Tohle je docela ok, reál je horší.
www.auto.cz/…-2015-v-ceske-re…
Když koukám na ty promofotky, nemůžu se zbavit dojmu, že v reálu je to auto vyšší a prostor mezi kolem a podběhem je daleko vetší. Hlavně vzadu.
Tohle je docela ok, reál je horší.
www.auto.cz/…-2015-v-ceske-re…
Áno, akosi mi k novej Fabii nesedí Color concept s inou farbou A-stĺpikov a strechy než čiernou. Radšej fakt len tú panoramatickú strechu.
Hele ja bych znal odpověď. Prostě si tu novou nekupuj 😄
Měsíčně v průměru najedeš 268km, to neojedeš ani za 40 let.
Měsíčně v průměru najedeš 268km, to neojedeš ani za 40 let.
presne nato som myslel, kto si dnes zo starých majiteľov bude chcieť a môcť vysoliť za maličkú FIII znovu 400 tis? Keď vlastne vymeniť auto nepotrebujú... a načo by potom vyrábali fabriky, keď 14 rokov jazdím na aute a je mi postačujúce?
pokud je ve srovnatelné výbavě slušivé clio cca o 80 000 Kč levnější budou to mít hoši z MB těžké... :no:
Aby si jedna automobilka při takové konkurenci udržela poloviční podíl, to je celkem nereálné. Ale pokud se nepletu - kdyžtak mě opravte, v poslední době se již podíl na trhu celkem stabilizoval a Škodě nic nebrání, aby cenovou politiku přizpůsobila poptávce...
Naprostý souhlas!
Úspěšné automobilky zdražují, neúspěšné se podbízejí akcemi atd. To je zákon trhu. Nechápu, jak to v dnešní společnosti může ještě někoho překvapit 😄
Úspěšné automobilky zdražují, neúspěšné se podbízejí akcemi atd. To je zákon trhu. Nechápu, jak to v dnešní společnosti může ještě někoho překvapit 😄
No mě spíš jako hnojení přijdou všechny reakce na Gilgita. On jen konstatuje, že článek je opsaný, a že tím pádem o kvalitní novinařině nemůže být řeč, a na něj se hned chytí spousta chytrolínů, co hnojej jen aby měli čárku do celoroční statistiky... 😉
Já s Gilgitem taky dokážu nesouhlasit ohledně rautíků při zahraničních předváděčkách, a když pak čtu tu onanii nad tím, jak nejslabší motor dokáže ve fabii lítat v plnym obsazení po kopcín, o neutralitě a nezaujatosti novinářů z ACZ si myslím svoje. A ejhle, zrovna Gilgit se těch pseudonovinářů dokáže zastat. Neznáme se osobně, ale to, že Gilgit rozhled má, a asi by nás tady znalostma všechny převálcoval, nemůžu zpochybnit. A jestli chce někam napsat svůj názor, nebudu mu ho brát.
No a k prodejům. Uvidíme, jak to půjde v ČR, asi škodovka poroste, ale pokud jsem měl možnost porovnat FIII s Cliem, což jsou auta pro dva dospělé, a ne rodinný tahouni, tam to Clio vyhrálo, alespoň u mne, jak interierem, tak exterierem. Na pohled žádná vyskákaná koza.
Já s Gilgitem taky dokážu nesouhlasit ohledně rautíků při zahraničních předváděčkách, a když pak čtu tu onanii nad tím, jak nejslabší motor dokáže ve fabii lítat v plnym obsazení po kopcín, o neutralitě a nezaujatosti novinářů z ACZ si myslím svoje. A ejhle, zrovna Gilgit se těch pseudonovinářů dokáže zastat. Neznáme se osobně, ale to, že Gilgit rozhled má, a asi by nás tady znalostma všechny převálcoval, nemůžu zpochybnit. A jestli chce někam napsat svůj názor, nebudu mu ho brát.
No a k prodejům. Uvidíme, jak to půjde v ČR, asi škodovka poroste, ale pokud jsem měl možnost porovnat FIII s Cliem, což jsou auta pro dva dospělé, a ne rodinný tahouni, tam to Clio vyhrálo, alespoň u mne, jak interierem, tak exterierem. Na pohled žádná vyskákaná koza.
Kouknu do ceníku a vidím😒br />
Renault Clio Life 1,2 16V 54 kW za 229 900,- Kč.
Škoda Fabia Active 1.0 MPI 44 kW za 234 900 Kč.
Škoda Fabia Active 1.0 MPI 55 kW za 252 900 Kč.
Když to vezmu, že chci základ, rozdíl je 23000,- Kč ve prospěch Clia když vezmu motor se stejným výkonem.
Výbavou jsem se nehrabal, takže to není úplně srovnatelné.
Ale těch tvých 80 tisíc je nejspíš jen v některém / v nějakém nevýhodném případě.
Pokud ti vychází varianta, kterou by sis chtěl koupit, o 80000 levněji než Škodovka, tak to bys asi byl blbej kupovat Škodovku.
Ale pak se dá také zamyslet nad tím, co tě vede k tomu, že chceš mrňavý auto za 500 tisíc (Superb začíná na 552 900 Kč).
Já to respektuji, jsou lidé, kteří preferují malé dobře vybavené auto před větším méně vybaveným. Já zase preferuju větší vůz - jednoduše kvůli své bezpečnosti.
Také záleží na kvalitě samotného vozu.
Já nevím, kdo je na tom lépe. Asi záleží, co majitel hledá.
Nebo ještě jedna varianta s nejvyšší ceníkovou výbavou (kromě Clia GT)😒br /> Renault Clio Intens 0,9 TCe 66 kW S&S za 314 900,- Kč.
Škoda Fabia Style 1.2 TSI 66 kW za 305 900 Kč.
Tady je dokonce Fabia se stejným výkonem o 9000,- Kč levnější.
Opět - nemám čas procházet výbavu a oba dovybavit tak, aby měly přesně tu stejnou, takže to opět není dobré porovnání.
A jen pro zajímavost Rapid (větší auto)😒br /> Škoda Rapid Spaceback Active Fresh 1.2 MPI 55kW za 274 900 Kč
Škoda Rapid Spaceback Active Fresh 1.2 TSI 63kW za 289 900 Kč
Škoda Rapid Spaceback Ambition Fresh 1.2 TSI 63kW za 304 900 Kč
Škoda Fabia Active 1.0 MPI 44 kW za 234 900 Kč.
Škoda Fabia Active 1.0 MPI 55 kW za 252 900 Kč.
Když to vezmu, že chci základ, rozdíl je 23000,- Kč ve prospěch Clia když vezmu motor se stejným výkonem.
Výbavou jsem se nehrabal, takže to není úplně srovnatelné.
Ale těch tvých 80 tisíc je nejspíš jen v některém / v nějakém nevýhodném případě.
Pokud ti vychází varianta, kterou by sis chtěl koupit, o 80000 levněji než Škodovka, tak to bys asi byl blbej kupovat Škodovku.
Ale pak se dá také zamyslet nad tím, co tě vede k tomu, že chceš mrňavý auto za 500 tisíc (Superb začíná na 552 900 Kč).
Já to respektuji, jsou lidé, kteří preferují malé dobře vybavené auto před větším méně vybaveným. Já zase preferuju větší vůz - jednoduše kvůli své bezpečnosti.
Také záleží na kvalitě samotného vozu.
Já nevím, kdo je na tom lépe. Asi záleží, co majitel hledá.
Nebo ještě jedna varianta s nejvyšší ceníkovou výbavou (kromě Clia GT)😒br /> Renault Clio Intens 0,9 TCe 66 kW S&S za 314 900,- Kč.
Škoda Fabia Style 1.2 TSI 66 kW za 305 900 Kč.
Tady je dokonce Fabia se stejným výkonem o 9000,- Kč levnější.
Opět - nemám čas procházet výbavu a oba dovybavit tak, aby měly přesně tu stejnou, takže to opět není dobré porovnání.
A jen pro zajímavost Rapid (větší auto)😒br /> Škoda Rapid Spaceback Active Fresh 1.2 MPI 55kW za 274 900 Kč
Škoda Rapid Spaceback Active Fresh 1.2 TSI 63kW za 289 900 Kč
Škoda Rapid Spaceback Ambition Fresh 1.2 TSI 63kW za 304 900 Kč
Dnes jsi celkem nechutnej, ale žádná velká změna. K trollovitosti zpoza anonymního inernetovýho krytu jsi jen přidal oplzlosti 😄
On je tento web opravdu zvrácený.